bkvtablak
Autóbusz táblák
 
Trolibusz táblák
 
Villamostáblák
 
Általános utastájékoztató táblák és egyéb ágazatok
 
80 - 80A - 80-81

80

Évjárat: 1980. augusztus (77-es troli beindítása, melyet már jelez) - 1982. december (megállóhely létesítés a Csertő utca 14. FÜTŐBER-nél, amelyet még nem jelez) - mivel fém alapra készült ezért valószínűbb, hogy 1980-81-es évjáratú lehet.

Évjárat: 1986. július 1. (Hungária Biztosító megállóelnevezés)  - 1987. március (131-es busz beindítása, melyet még nem jelez), műanyag alapon

Külső oldal: járatszám két karaktere között a hely kisebb. Baross tér után vessző használata.

Belső oldal: Korszakra jellemző stlus: vékonyvonalas táblázat, "TROLI" átszállás helyett tr.  jelölések. Megállóátnevezések: Ügetőpálya -> Ügető, Gumiipari V. -> Taurus Gumiipari Váll., Csertő utca -> Zsálya utca (a megállót áthelyezték a Fogarasi útról a befordulás után a Csertő utcába. Új megálló: Hungária Biztosító (még Fütőber néven jött létre 1982 decemberében, majd 1986. júliusától Hungária Biztosító néven fut). A 120-as lerövidült 1984. novemberében, a 20-as viszont meghosszabbodott 1985. márciusától

Évjárat: 1992-1993

Belső oldal: Keretes gyorsjáratos lista. Megszűnt járatok törlése (30,55,55,95), rövidült a 20-as, új járat a 73-as és 131-es. Lumumba utca -> Róna utca.

Évjárat: 1993. december vagy 1994. január (már létezik a 130-as, de még nincs dátumozva a tábla)

Belső oldal: A 130-as helyett már 130-as közlekedik.

Évjárat: 1994, december, első tojáslogós

Külső oldal: Megszűnt a Keleti pályaudvar rövidítés (vékonyabb betűkkel kiírva)

Évjárat: 1997. április, kemény műanyag

Belső oldal: Megszűnő járatok igényes törlése: 75A troli, 33-as busz (helyére a 67V beékelése), 44, 67 villamosok valamint lerövidült a 95-ös busz. Néhány más, logikusság szempontjából történő variálgatás is volt az átszállásoknál. Hungária biztosító -> Apeh megállónevet kapta.

Évjárat: 2000. december

Külső oldal: A korszakra jellemző kis járatszámmal és az újlogós táblákéhoz valamelyest hasonló betűkkel.
 
Belső oldal: Új járatok: 1A és 63-as villamosok. Megszűnt: 23-as villamos. A 32-es autóbuszt törölték - talán már előre sejtve a megszüntetést. A szerkesztéseket vékony típussal végezték.
 
 
Évjárat: 2001. október 3.
 
Belső oldal: Új járat: 3-as villamos. Megszűnt: 13-as és 63-as villamosok. Feltüntették a korábban kifelejtett pólus-buszt, valamint egy helyen a 95-öst. A Nagy Lajos király úti átszállásokat véletlenül törölték. A szerkesztéseket vékony típussal végezték.

Évjárat: 2004. január 1. (Népstadion -> Stadionok) - 2005. augusztus (kialakítása alapján)

Belső oldal: Megállók átnevezése: Taurus Gumiipari Vállalat -> Taurus (valójában már 1999. április 1. óta, de a táblákon nem lett átírva), Népstadion -> Stadionok.  Átszállások pótlása, tényleges hálózati változás nélkül.

Évjárat: 2005. december 3. (7A megszüntetése, 73 -> 73)

 
Külső oldal: Néhány milliméterrel kisebb karakterek.

Belső oldal: Korszakra jellemzően logó az alsó részre helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Kerepesi út -> Őrnagy utca (a megállóátnevezés már 2002 óta él, de a táblákon nem került átjavításra eddig). Taurus megálló neve (mivel nem mozaikszó) kisbetűkkel írva. Az említett 7A, 73-as változás.

2006. március 5-én üzemzárással a Lóvásár utcai szakasz felhagyásra került. A 80-as végállomásra március 20-tól a mostani helyére, a pályaudvarhoz került. Március 6-19. között, az új végállomás kialakításának idejére rövidített útvonalon, a Stadionokig közlekedett, az alábbi duplaoldalas táblákkal:

Évjárat: 2006. június - 2007. március vége (puha műanyag, de még dátumozatlan)

Belső oldal: 2006. március 20-tól a Keleti pályaudvar végállomási rendje módosult, a Lóvásár utcai szakasz felhagyásával a végállomás átkerült a mostani troliterminálhoz, így az utolsó két megálló megszűnt. Ezzel egyidejűleg megállók átnezése: Taurus -> Gumigyár, Ügető -> Kerepesi út 9 (ez a megálló a Csertő utca felé véletlenül kimaradt a tábláról), valamint a végállomásról kifordulás után Kerepesi út néven új megálló.

Évjárat: 2008. április, digitális nyomtatással

Külső oldal: Nagyobb karakterekkel

Belső oldal: A korábban kifelejtett Kerepesi út 9. megállót pótolták. MÁV és Volán átszállások feltüntetése. XVI. kerületi átszervezések után jelentős hálózati változások (130 -> 131, továbbá a Fogarasi úton közlekedő egyéb járatok érintik az ottani megállóhelyeket)

2008. szeptember 6-tól a korábbi 80-as 80A jelzéssel közlekedett hétköznapokon hajnaltól kora estig, míg esténként és hétvégén az új 80-as az Örs vezér teréig meghosszabbított útvonalon járt.

Évjárat: 2008. szeptember 6. Matricás.

Évjárat: 2008. szeptember, a fentebbi szériánál néhány nappal későbbi lehet. Matricás.

Külső oldal: Nem változott.

Belső oldal: Átszállások: a két végállomás átszállásaiban különbözik: Örs vezér terénél van Volán átszállás, a Keletinél az előző szérián kifelejtett 30A-t pótolták.

Évjárat: 2009. április. Matricás.

Külső oldal: A "keleti" felirat és piktogram középre igazítva

Belső oldal: Stílus: vékonyabb vonalas táblázat. Hálózati változás: a 95-ös augusztus 21-től rövidebb útvonalon jár, a 95A megszűnt - ezt a változást már előre lehetett tudni, ezért a táblákról törölték. Megszűnt továbbá a 273E (december 31-én). Megállók: Keleti pályaudvar (Kerepesi út) megálló két sorba szedve.

FOTÓT KERESEK JOBB ÁLLAPOTÚ TÁBLÁRÓL

Évjárat: 2009. november. Matricás.

Külső oldal: Korszakban megjelenő kialakítás: Zurich karakterekkel, kék színben, színes piktogramokkal, P+R feltüntetésével.

Belső oldal: Stílus: A korszakban megjelenő "vonalcsíkos" kialakítás, intézmények feltüntetésével, a korai troliszériákra jellemző piros belső járatszámmal. Megállóváltozás nem történt. Az átszállások részletezésére az eltérő kialakítás miatt nem tértem ki.

Évjárat: 2010. január. Matricás - tartalmilag és szerkesztésében is teljesen megegyezik.

Évjárat: 2010. augusztus. Matricás - tartalmilag és szerkesztésében is teljesen megegyezik (a 178, 178A átszállásokat a későbbi használat során firkálták át)

Évjárat: dátum szerint 2010. augusztus, valójában 2011. április 3. (178A megszüntetése, 178-as rövidítése). Matricás.

Külső oldal: Új típusú metrópiktogram, de a HÉV még régi.

Belső oldal: Stílus: A belső járatszám kék lett. Új típusú metrópiktogramok. Hálózati változás: 178-as rövidítése, 178A jelzés megszűnése (a 30A a helyére van szerkesztve). Megálló: Stadionok (Hungária körút) megállónév egységesítése mindkét irányra.

Évjárat: dátum szerint 2011. április, valójában 2011. május 27. (Stadionok megálló átnevezése). Matricás.

Külső oldal: A HÉV piktogram is új típusú.

Belső oldal: Stílus: A megállónevek után is metrópiktogramok. Hosszú idő után a kerületek feltüntetése is megtörtént. BKK logó megjelenése, elkülönített sávban, a BKV logó pedig szlogenes változatban. Hálózati változás: HÉV vonalak számozása. Megállók: új megálló a Zsivora Parknál. Stadionok (Hungária körút) -> Puskás Ferenc stadion (Hungária körút), APEH -> Adóhivatal. a BGF-t a Róna utcánál tünteti fel. Egyéb átszállás: a Keletinél a 30A-t számsorrendbe tették.

Évjárat: 2012. augusztus. Matricás.

Külső oldal: Nem változott.

Belső oldal: Stílus:csak BKK logó használata, amit felülre helyeztek. Jelmagyarázat használata - a jelmagyarázatban "gőzmozdonyos" vasúti piktogram szerepel, de az átszállásoknál megmaradt a régi. A Volán felirat helyett viszont piktogram van. Hálózati változás: új járat a 230-as. Megállók: Nagy Lajos király útja -> Pongrátz Gergely tér. A Puskás Ferenc stadion megálló zárójeles részének áthelyezése külön sorba. Egyéb átszállások: A Keletinél fel lett tüntetve a P+R. A 62A villamost mindenütt törölték, mert az a 80-as hétvégi üzemidejében nem jár (hétköznap este viszont igen, tehát a törlés indokolatlan) - ezzel szemben a hétvégén szintén nem járó, de hétköznap esténként közlekedő 244-es fel lett tüntetve.

Évjárat: dátum szerint 2012. augusztus, valójában 2013. január - február lehet. Matricás.

Külső oldal: Összenyomott, kövérebben szedett betűkkel. A Keleti pályaudvar mögé került a metrópiktogram, a P+R-t nem jelzi.

Belső oldal: Stílus: Néhány járatnál használt, nagy-belső ágazati piktogram. A későbbi Frutiger korszakra jellemző átszállási piktogramokkal. Kerületjelzések nincsenek, intézmények tekintetében szegényesebb feltüntetés (pl. postákat, BGF-t nem jelöli).

Évjárat: 2013. május (június 1-i változásra készítve). Külső oldalán táblára nyomott, belül matricás.

Külső oldal: korszakra jellemző Frutiger karakteres kialakítás, a piktogramok helyett "M", "M H" jelölést használ (kezdetben a + jelet elhagyták). A korai Frutigereknél előforduló elválasztásos kiírással.

Belső oldal: Stílusúj típusú vonalcsíkos kialakítás (intézmények megjelölése nélkül, világosabb árnyalatokkal). A megállónevekben itt is "M" megjelölés a piktogram helyett. Hálózati változás: a Rákóczi úti járatokat átszervezték (új járatok a 7A, 107E, 133E, hosszabb útvonalon jár a 233E, megszűnt a 173, 173E). Egyéb átszállás: Ismét jelzi a 62A villamost, de a 80-as üzemidejében nem közlekedő egyéb járatokat is feltüntettek: 1A és 62-es villamos. Korábban kimaradt 100-as átszállás feltüntetése a Várna utcánál.

Évjárat: 2013. augusztus. Mindkét oldalán táblára nyomott.

Külső oldal: Kisebb, de kövérebb karakterek, Keleti pályaudvar így 3 sorba, elválasztás nélkül kiírható lett. A járatszám két számjegye egymáshoz közelebb húzva. A korábbi "M H" helyett "M+H" jelölés.

Belső oldal: Átszállások: A végállomási átszállások szimmetrikusra rendezése. A 100-as és P+R sorrendjének felcserélése a Várna utcánál.

2014. január 6-tól február 23. üzemzárásig, a 4-es metróhoz kapcsolódó felszínrendezés miatt a trolik csak a Puskás Ferenc stadionig közlekedtek.

Évjárat: 2013. december - a januári pótlásra előre legyártva. Matricás.

Külső oldal: A rövidítés miatt sárga hátterű végállomás. A két számjegy néhány milliméterrel távolabb került. Az Örs vezér tere sorköze kisebb.

Belső oldal: Stílus: A trolipótló útvonala is feltüntetve. Hálózati változás: éppen zajlik a 3-62 villamosfelújítás, ezért láthatunk pótlóbuszt, továbbá a 62A nem közlekedik, míg a 62-es villamos hétköznap teljes üzemidőben jár (Örs vezér teréig)  Átszállások: A közös üzemidőben nem közlekedő 1A villamost törölték, de emellett érthetetlen okból törölve lett a 100-as és a 244-es is.

Évjárat: 2014. március 29. (4-es metró átadásakor) - készült táblára nyomott és matricás kivitel is.

Külső oldal: megegyezik a 1308-assal (február 24. óta ismét teljes útvonalon közlekedik).

Belső oldal: Hálózati változás: 4-es metró átadása utáni állapotok, továbbá a 3-62 vágányzár az Örs vezér terénél véget ért.  Átszállások: A korábban indokolatlanul törölt 100-ast ismét feltüntették az Örs vezér terénél.

2014. augusztus 12. - október 4. között a troliterminált felújították, ezért ismét rövidített útvonalon közlekedett.

Évjárat: 2014. augusztus 12. Mindkét oldalán táblára nyomott.

Külső oldal: összehasonlítva a csonkaútvonalas 1312-vel: a végállomások sorköze nagyobb, viszont a járatszám két számjegye közelebb van húzva egymáshoz.

Belső oldal: Stílus: A 1312-eshez hasonlóan szintén jelzi a pótlóbusz útvonalát, de az "építési munkálatok" szöveg már nincs rajta. - egyéb részeiben azonos tartalmú és szerkesztésű a 1403-assal.

Évjárat: 2017. június (a július 3-tól életbelépő 100 -> 10 átszámozásra). Mindkét oldalán táblára nyomott.

Külső oldal: összehasonlítva a 1403 teljes útvonalassal: kisebb betűk, kisebb sorközzel, a járatszám viszont vízszintesen széthúzott,

Belső oldal: Hálózati változás: Rákóczi úti járatok mai formában (8E, 108E, 133E), 100 -> 10. Megállók: Adóhivatal -> Újváros park, továbbá az összes, irányonként eltérő nevű megálló egységes elnevezést kapott. Egyéb átszállások: Az Ond vezér útjánál is elérhető autóbuszokat az Örs vezér terénél törölték, és az említett megállónál jelzi ezeket. Örs vezér terénél nincs jelölve a P+R.

Évjárat: 2021. április 7 - ettől kezdve teljes üzemidőben jár, a 80A megszűnt. Matricás.

Külső oldal: korszakra jellemző újbalos kivitel, változatlan karakterekkel.

Belső oldal: Hálózati változás: metrópótlás miatt közlekedő 1M, 2M, 73M, 79M járatok. Megálló: Arena Plaza -> Arena Mall bevásárlóközpont (hibásan "P" betű nélkül). Egyéb átszállások: A teljes üzemidő miatt minden olyan járat feltüntetése, amely egyébként csak hétköznap csúcsidőben jár: 62-es, 195-ös, 161A stb. Ezen túl a korábban törölt, Ond vezér útnál elérhető átszállásokat ismét jelzi az Örs vezér terénél, és a helyközi piktogram is megjelenik.

Évjárat: 2021. szeptember. Mindkét oldalán táblára nyomott.

Külső oldal: Nem változott.

Belső oldal: Hálózati változás: A Lánchíd lezárása miatt közlekedő 110E feltüntetése, a módosított útvonalú 178-as törlése. Megálló: továbbra is hibásan "bevásárlóközont" van írva.

Évjárat: 2022. február. Mindkét oldalán táblára nyomott.

Külső oldal: Nem változott.

Belső oldal: Hálózati változás: Új járatok: 82A, 231B.

Évjárat: 2022. április 15. (73M megszüntetése). Mindkét oldalán táblára nyomott, a korszakra jellemző lekerekített sarkú táblaanyagon.

Külső oldal: Nem változott.

Belső oldal: Hálózati változás: megszűnt a 73M, a 73-as ismét közlekedik. Megálló: korrigálták a hibás "bevásárlóközont" feliratot.

Garázsmeneti tábla

valószínűleg közvetlenül az új pk után készült, duplaoldalas matricás kivitel:

80A

2008. szeptember 6-tól a korábbi 80-as troli 80A jelzéssel közlekedett, kizárólag hétköznap hajnaltól kora estig.

Évjárat: dátum szerint 2008. június, valójában 2008. szeptember 6. Matricás.

Belső oldal: Az Arena Plaza megállót Keleti felé még a pk előtti néven tünteti fel (Kerepesi út 9.).

Évjárat: dátum szerint 2008. június, valójában 2008. szeptember 6, esetleg néhány nappal későbbi. Matricás.

Külső oldal: Nem változott.

Belső oldal: Átszállások: a Keletinél nem jelöli a 30A-t és az alsó sor elrendezése más.

FOTÓT KERESEK JOBB ÁLLAPOTÚ TÁBLÁRÓL

Évjárat: 2010. január. Matricás.

Külső oldal: Korszakban megjelenő kialakítás: Zurich karakterekkel, kék színben, színes piktogrammal.

Belső oldal: Stílus: A korszakban megjelenő "vonalcsíkos" kialakítás, intézmények feltüntetésével, a korai troliszériákra jellemző piros belső járatszámmal. Az Arena Plaza korrekcióján túl megállóváltozás nem történt. Az átszállások részletezésére az eltérő kialakítás miatt nem tértem ki.

Évjárat: dátum szerint 2010. január, valójában 2011. április 3. (178A megszüntetése, 178-as rövidítése). Matricás.

Külső oldal: Új típusú metrópiktogram.

Belső oldal: Stílus: A belső járatszám kék lett. Új típusú metrópiktogramok. Hálózati változás: 178-as rövidítése, 178A jelzés megszűnése (a 30A a helyére van szerkesztve). Megálló: Stadionok (Hungária körút) megállónév egységesítése mindkét irányra (később matrica került rá, a május 27-én történt újabb megállóátnevezéskor)

FOTÓT KERESEK JOBB ÁLLAPOTÚ TÁBLÁRÓL (amelyen nincs lematricázva a Stadionok)

fedvény nélküli darab, kopott állapotban:

Évjárat: 2012. augusztus. Matricás.

Külső oldal: Nem változott.

Belső oldal: Stílus: "Átszállási lehetőségek" felirat piros helyett feketével. Kerületek feltüntetése. A megállónevek után is metrópiktogramok. Hosszú idő után a kerületek feltüntetése is megtörtént. Csak BKK logó van amit felülre helyeztek. Jelmagyarázat használata, továbbá gőzmozdonyos vasúti piktogram, Volán felirat helyett is piktogram használata. Hálózati változás: új járat a 230-as. Megállók: Stadionok (Hungária körút) -> Puskás Ferenc stadion (Hungária körút), Nagy Lajos király útja -> Pongrátz Gergely tér, APEH -> Adóhivatal. . Egyéb átszállás: a Keletinél a 30A-t számsorrendbe tették, a 81-es átszállásokat iránymegjelöléssel látták el.

Évjárat: dátum szerint 2012. augusztus, valójában 2013 év eleje. Matricás.

Külső oldal: Összenyomott, kövérebben szedett betűkkel. A Keleti pályaudvar mögé került a metrópiktogram.

Belső oldal: Stílus: Néhány járatnál használt, nagy-belső ágazati piktogram. A későbbi Frutiger korszakra jellemző átszállási piktogramokkal. Jelmagyarázat elhagyása. Megálló: Várna utcánál nem jelzi az Illetékhivatalt. Egyéb átszállás: 81-es iránymegjelöléseiben M+H feltüntetése.

Évjárat: 2013. május (június 1-i változásra készítve). Külső oldalán táblára nyomott, belül matricás.

Külső oldal: korszakra jellemző Frutiger karakteres kialakítás, a piktogram helyett "M"jelölést használ. A korai Frutigereknél előforduló elválasztásos kiírással.

Belső oldal: Stílusúj típusú vonalcsíkos kialakítás (intézmények megjelölése nélkül, világosabb árnyalatokkal). A megállónevekben itt is "M" megjelölés a piktogram helyett. Hálózati változás: a Rákóczi úti járatokat átszervezték (új járatok a 7A, 107E, 133E, hosszabb útvonalon jár a 233E, megszűnt a 173, 173E). Egyéb átszállás: Korábban kimaradt 100-as átszállás feltüntetése a Várna utcánál. Egy fölöslegesnek tartott 81-es átszállás törlése, továbbá a 81-es iránymegjelölésénél M+H helyett M H.

Évjárat: 2013. augusztus. Mindkét oldalán táblára nyomott.

Külső oldal: Kisebb, de kövérebb karakterek, Keleti pályaudvar így 3 sorba, elválasztás nélkül kiírható lett. A járatszám két számjegye egymáshoz közelebb húzva.

Belső oldal: Átszállások: A végállomási átszállások szimmetrikusra rendezése. A 100-as és P+R sorrendjének felcserélése a Várna utcánál. 81-es iránymegjelölésében ismét "M+H".

2014. január 6-tól február 23. üzemzárásig, a 4-es metróhoz kapcsolódó felszínrendezés miatt a trolik csak a Puskás Ferenc stadionig közlekedtek.

Évjárat: 2013. december - a januári pótlásra előre legyártva. Matricás.

Külső oldal: A rövidítés miatt sárga hátterű végállomás. A Csertő utca sorköze kisebb.

Belső oldal: Stílus: A trolipótló útvonala is feltüntetve. Hálózati változás: éppen zajlik a 3-62 villamosfelújítás, ezért a 62A nem közlekedik.  Átszállások: A 81-es (fölösleges) iránymegjelölésének törlése, korábban kimaradt 174-es feltüntetése a Csertő utcánál.

Évjárat: 2014. március 29. (4-es metró átadásakor) - készült táblára nyomott és matricás kivitel is.

Külső oldal: megegyezik a 1308-assal (február 24. óta ismét teljes útvonalon közlekedik).

Belső oldal: Hálózati változás: 4-es metró átadása utáni állapotok, továbbá a 3-62 vágányzár az Örs vezér terénél véget ért, ezért ismét jár a 62A.  Átszállások: Fischer István utcánál törölték a 81-est, Csertő utcánál a 174-est (bár feltüntetésük indokolt lenne).

2014. augusztus 12. - október 4. között a troliterminált felújították, ezért ismét rövidített útvonalon közlekedett.

Évjárat: 2014. augusztus 12. Mindkét oldalán táblára nyomott.

Külső oldal: összehasonlítva a csonkaútvonalas 1312-vel: a végállomások sorköze nagyobb.

Belső oldal: Stílus: A 1312-eshez hasonlóan szintén jelzi a pótlóbusz útvonalát, de az "építési munkálatok" szöveg már nincs rajta. - egyéb részeiben azonos tartalmú és szerkesztésű a 1403-assal.

Évjárat: 2015. november. Mindkét oldalán táblára nyomott.

Külső oldal: összehasonlítva a 1403-al: a feliraton a tábla jobb ill. bal széle felé tolva.

Belső oldal: Hálózati változás: A Rákóczi úti járatok változásán túl, új járat a 195-ös.

Évjárat: 2018. december. Mindkét oldalán táblára nyomott.

Külső oldal: A betűk néhány milliméterrel kisebbek, a járatszám vízszintesen széthúzva.

Belső oldal: Hálózati változás: A Rákóczi úti járatok mai rendszer szerint: (8E, 108E, 133E). Megállók: Arena Plaza -> Arena Mall bevásárlóközpont, Adóhivatal -> Újváros park. Egyéb átszállások: Őrnagy utcánál fölösleges, egy irányba tartó 95, 195 átszállás törlése, Csertő utcánál szintén fölösleges (tulajdonképpen megtévesztő) 81-es iránymegjelölés törlése.

Garázsmeneti tábla

valószínűleg közvetlenül az új pk után készült, duplaoldalas matricás kivitel:

2021. április 6. üzemzárással megszűnt, a 80-as teljes üzemidőben közlekedik.

80-81

A 2004, 2005 és 2007 nyári metrópótlások alkalmával összevont formában közlekedtek a trolibuszok

Évjárat: 2004. június 19.

Belső oldal: A Keleti pályaudvarnál hibásan a 80-as troli fel van tüntetve. A metrópótlás alatt érvényes rend szerint a 31-es megállt a Fischer István utcánál, továbbá a tehermentesítő 161E járat közlekedik.

Évjárat: 2005. június 11. - ebben az évben is változatlan formában közlekedett.

Belső oldal: A 2005 nyári metrópótlás során a végállomást a Fiumei útra helyezték, és a korábbi végállomást csak megállóhelyként használták a trolik, hogy a metrópótló autóbuszok forgalmát ne zavarják. A tábla további különbsége egy 32, 130-as átszállás áthelyezése és a hibás 80-as troliátszállás törlése.

Évjárat: 2007. június 9. - augusztus 19. között használt széria, puha műanyag. Az azóta történt hálózati változások miatt új tábla készült.

Külső oldal: néhány milliméterrel kisebb betűk

Belső oldal: A Keleti pályaudvarnál azóta a troliterminálhoz közlekedik a járat, a Taurus és Ügető megállóhelyeket átnevezték (2006. március). A 7A és 73-as helyett a 73-as közlekedik 2005. december 3. óta. Az ezévi metrópótlás alatt a 31-es nem állt meg a Fischer István utcánál, emiatt az Örsnél lett feltüntetve. M2 metrópótló feltüntetése. A Neves járatok érdekes módon pirossal feltüntetve (hasonló módon a szintén ekkor készült 96-os tábláján)

2007 nyarán, a 80-81 vonalán közlekedett a Neoplan N6121 tesztjármű, melyen rendes tábla mellett feltételezések szerint egyes napokon ez a számjelző is szerepelt:

 

 

UGRÁS A KÖVETKEZŐ OLDALRA (81-től)

 

UGRÁS AZ OLDAL TETEJÉRE

 

 

 
Járattörténeti adatok (1915-napjainkig)
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$