bkvtablak
Autóbusz táblák
 
Trolibusz táblák
 
Villamostáblák
 
Általános utastájékoztató táblák és egyéb ágazatok
 
65 - 65A

65

Évjárat:  1987. január (65A beindítása) - 1989. május (még a Bécsi útnál fordulnak vissza a buszok)

Évjárat:  1990. december (84 -> 84)

Külső oldal: A járat már a Bécsi út érintése nélkül közlekedik.

Belső oldal: Minden lehetséges átszállás feltüntetése (csak a tényleges hálózati változásokat jelöltem meg). Új megálló a Viharhegyi dűlőnél (1989 ősz), valamint a Pál-völgyi barlang kötőjeles írásmódja. Megszűnt: 60-as járat. 84->84.

Évjárat: 1994. augusztus, első tojáslogós

1996 márciusában takarékossági okokból megszűnt a hosszú 65-ös (Hármashatár-hegy), a továbbiakban a 65A buszok közlekedtek 65-ös jelzéssel.

Évjárat: 1996. február

Külső oldal:  Az alap 65A külső oldalából (94/8)  kiszerkesztették az A betűt.

Belső oldal: Szintén a 65A belső oldalának elrendezése szerint. A Kolosy térnél hézagot hagyva törölték a megszűnő 84 és 86-os járatokat.

Évjárat: 1997 második fele, tartalmi különbség nélkül, táblaelhasználódás miatt készült.

Évjárat: 1998-1999 körül, csak a logó változott.

Évjárat: 2003 második fele - 2004, tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2007. július, puha műanyag. Tartalmi különbség nélkül.

Külső oldal: Néhány milliméterrel kisebb karakterek.

Belső oldal: Zrt-s logó, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". HÉV helyett Szentrendei HÉV megnevezést használ.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag. Tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2008. május. Digitális nyomtatással, tartalmi különbség nélkül

Évjárat: 2008. november., matricás. Az új pk során a viszonylat esetében útvonal- és megállóváltozás nem történt.

Évjárat: 2010. január. Matricás.

Külső oldal: Korszakra jellemzően Zurich karakterekkel, kék színben, színes piktogrammal.

Belső oldal: Stílus: A korszakra jellemző "vonalcsíkos" kialakítás, intézmények feltüntetésével (azonban kerületjelzés nincs rajta, mivel kerülethatárt nem lép át). Megálló: csak korrekció történt, Nyereg utca helyett "út". Az átszállások részletezésére az eltérő kialakítás miatt nem tértem ki.

Évjárat: 2010. június. Matricás.

Külső oldal: Nem változott.

Belső oldal: A logó szlogent tartalmaz, egyéb különbsége nincs.

Évjárat: dátum szerint (kopott) 2010. június, valójában 2011 nyár - ősz. Matricás.

Külső oldal: A HÉV piktogramot törölték, mivel nem közvetlenül HÉV-állomásnál található a végállomás. A törlés miatt a Kolosy tér feliratot középre húzták.

Belső oldal: Stílus: A korszakra jellemzően BKK logó is van rajta, ezáltal a logók mérete kisebb. Átszállások: Új típusú HÉV piktogram, H5 jelzéssel. Kolosy térnél posta és piac feltüntetése.

Évjárat: dátum szerint 2010. június, valójában 2012 ősze lehet. Matricás.

Külső oldal: Nem változott.

Belső oldal: Csak BKK logóval, amely nagyobb méretben a jobb felső részbe lett helyezve - ez utal a 2012 őszi évjáratra.

Évjárat: 2014. június, mindkét oldalán táblára nyomott.

Külső oldal: korszakra jellemző Frutiger karakteres kialakítás.

Belső oldal: Stílus: új típusú vonalcsíkos kialakítás (intézmények megjelölése nélkül, világosabb árnyalatokkal). Hálózati változások: A 17-es villamos helyett felújítás miatt pótlóbusz jár. Megszűnt: 109-es busz, helyette egész héten a 9-es jár. Új járat: 260A.

Évjárat: 2014. szeptember  - az október 1-i változásra készítve, mindkét oldalán táblára nyomott. Október 1-től Telebusz rendszerben a Szépvölgyi dűlőig közlekedik (korábbi útvonalán 65A jelzéssel indult járat).

Külső oldal: Az új végállomásnak megfelelően. Ennél a táblánál alkalmazták először a Telebuszos jelzést.

Belső oldal: Az új szakaszon kívül nincs különbsége.

Évjárat: 2016. január 16. - A fonódó villamoshálózat átadása után. Mindkét oldalán táblára nyomott.

Külső oldal: Vastagabb betűk és járatszám

Belső oldal: Ellentétes elrendezés. Hálózati változások: fonódó villamoshálózat mai rendszer szerint: 17, 19, 41-es villamosok. Megszűnt: Vp17, 86-os és 260A buszok. Rövidült: 160, 260. Hosszabb útvonalon jár: 111-es.

Évjárat: 2020. márciusi grafika 2022-es utányomása: mindkét oldalán táblára nyomott, lekerekített sarkú anyagra.

Külső oldal: Korszakra jellemző újbalos kivitel.

Belső oldal: Bubi állomás feltüntetése. A tájékoztató szöveg pozíciója változott.

Évjárat: 2023. Mindkét oldalán táblára nyomott, duplaoldalas kivitel, a grafika ugyanaz mint az előzőé

65A

A tábla nem eredeti, de eredeti sablon segítségével lett újrafújva műanyagra. A járat 1984 októberében szűnt meg.

A járat 1987.01.01-jén indult, amikor is a 129-es autóbusz összevonásra került a 65-össel, s mellette indult még betétjáratként a 65A.

Évjárat: 1987. január, a járat indulásakor.

Külső oldal: Ekkoriban a Kolosy tér végállomásnál még nem volt forduló, az autóbuszok 1989 májusáig a Bécsi útnál fordultak vissza. A megállólista hibája, hogy az Ürömi utcánál a 29-es helyett 129-est ír (a 129-es amíg létezett sem állt meg itt).

Évjárat: 1991 - bár a végállomás ekkor már Kolosy tér (lásd a 65-ösnél), a tábla mégis Bécsi út feliratokkal készült kívül-belül.

Belső oldal: Keretes gyorsjáratok használata. Megszűnt a 60-as, a 84-es helyett 84-es jár.

Évjárat: 1994. augusztus, első és egyetlen tojáslogós.

Külső oldal: A Kolosy tér megkésve feltüntetésre került.

1996 márciusában takarékossági okokból megszűnt a 65-ös Hármashatár-hegyre vezető szakasza, a 65A pedig a továbbiakban teljes üzemidőben 65-ös jelzéssel közlekedett.

2014. október 1-től ismét volt 65A járat, mivel a 65-ös meghosszabbítása után korábbi útvonalán 65A jelzéssel indult járat.

Évjárat: 2014. szeptember, az október 1-i indulásra gyártva, mindkét oldalán táblára nyomott.

Évjárat: 2016. január 16. - A fonódó villamoshálózat átadása után. Mindkét oldalán táblára nyomott.

Külső oldal: Vastagabb betűk és járatszám

Belső oldal: Ellentétes elrendezés. Hálózati változások: fonódó villamoshálózat mai rendszer szerint: 17, 19, 41-es villamosok. Megszűnt: Vp17, 86-os és 260A buszok. Rövidült: 160, 260. Hosszabb útvonalon jár: 111-es.

Évjárat: 2020. március, matricás.

Külső oldal: Korszakra jellemző újbalos kivitel változatlan karakterekkel.

Belső oldal: Bubi állomás és egy 65-ös átszállás feltüntetése.

Évjárat: 2023. Mindkét oldalán táblára nyomott, duplaoldalas kivitel, lekerekített sarkú táblára. A grafika ugyanaz mint az előzőé

 

UGRÁS A KÖVETKEZŐ OLDALRA (66-TÓL)

 

UGRÁS AZ OLDAL TETEJÉRE

 

 

 
Járattörténeti adatok (1915-napjainkig)
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$