bkvtablak
Autóbusz táblák
 
Trolibusz táblák
 
Villamostáblák
 
22GY - 25

22

Évjárat: 1986 második fele -  - 1988 január (A 16A járat helyett már a 116-os közlekedik, de még létezik a 12, 12A)

Évjárat: 1988 június (J járat megszüntetése) - 1988 ősze (új megálló létesítése az Erdő utcánál)

Belső oldal: 1988 januárjában megszűnt a  a 12 és 12A járat, 1988 júniusában pedig a J.

Évjárat: 1989 február, a környéki díjszabás bevezetésekor

Belső oldal: Új megálló Erdő utca néven. Budapest közig. határának feltüntetése. A Moszkva térnél a 22-es helyett hibásan önmagát jelöli meg a tábla.

Évjárat: 1989. március (A 16,116-os járatok már nem a Moszkva tértől indulnak) - 1990. augusztus (5-ös járat megszüntetése)

Belső oldal: A közigazgatási határról tájékoztató felirat eltűnt. A hibás 22-est korrigálták. A 16, 116-os járatok megszűnt szakaszát a várbusz pótolja, amelyet azonban nem jelöl a tábla.

Évjárat: szintén 1989. március  - 1990. augusztus, de határátlépést jelző csík nélkül készült.

Évjárat: 1992 március (megálló létesítése a Kuruclesi útnál) - 1993

Ez a széria is határátlépést jelző csík nélkül készült, ezt utólag ragasztották rá.

Belső oldal: Megállóváltozások: Orsz. orvosi rehabilitációs intézet -> Szanatórium utca, Tanácsháza -> Községháza, valamint új megálló Kuruclesi út néven. Megszűnt járatok: 5-ös és 84-es. Új: 84-es.

Évjárat: 1994 szeptember, első tojáslogós, a korszakra jellemző vastag, sötétebb árnyalatú narancs csíkkal.

Belső oldal: Megállóváltozások a balos által megjelölt irányhoz képest nem történtek. Érdekes, hogy más járatok korabeli tábláival ellentétben a 12-est nem jelöli a Moszkva térnél.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag. A csík kívül-belül ellentétes sarkok között, színe a megszokott narancssárga.

Belső oldal: Megjelentek a határátlépésről tájékoztató szövegek (érdekes, hogy a hűvösvölgyi tábláknál sokkal később jutottak el idáig). A megszűnt 140-est kiszedték a listából, valamint hézagot hagyva a szintén megszűnt 84-est is.

Évjárat: 1998, táblaelhasználódás miatt készült. A csík színe narancssárga lett és a végén kerekített. Anyaga igen műanyagspórolósra sikeredett. A habtáblák hajlékonyságával szinte már vetekszik. Ugyanilyen anyagból készült a honlapon megtalálható, szintén 1998-as gyártású 96-os tábla.

Évjárat: 1999 első félév. A csík iránya változott. Tartalmi különbség nincs.

Évjárat: 2000

Belső oldal: A csík barnás árnyalatú lett. A megállólistában a Budagyöngye megállóhelynél az 56-ost igénytelenül bekerezték, ugyanis helyette az 56-os közlekedik. A logóba rt-t tettek.

Évjárat: 2001

Belső oldal: Budakeszi 2000-ben város lett, a megállólistában a Budakeszi községháza megállót ezért átszerkesztették. A logó helyére a korszakra jellemzően a tájékoztató szöveg került A csík árnyalata sárgásbarna lett.

Évjárat: 2003. szeptember 8. (118-as villamos beindítása) - 2004. augusztus 1. (90-es meghosszabbítása a Moszkva térig)

Évjárat: 2005 ősz - tél (tábla kialakítása alapján)

Belső oldalA logó a tábla alsó részébe helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". A 90-es már a Moszkva térig jár.

Évjárat: 2006 nyara. Puha műanyag

Az autóbuszok a 2-es metró felújítása idején az Astoriáig közlekedtek.

Évjárat: 2006. szeptember (metrófelújítás vége) - 2007. március (puha műanyag, de még dátumozatlan)

Belső oldal (összehasonlítás a 2005-ös szériával): Zrt-s logó, egyébként tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag

Belső oldal Várbusz -> 10, új járat: 110, megszűnt: 118-as villamos. Volán átszállás feltüntetése.

2008.09.06-tól a járat jelzése 22E-re változott.

23

Évjárat: 1992 vagy 1993

Belső oldal: A Baross utcánál a 23-as feltüntetése hiba, ugyanis a gyorsjárat soha nem érintette ezt a megállót.

Évjárat: 1996 február, puha műanyag

Külső oldal: Az Ady Endre tér rövidítésmentes kiíírása kisebb és vékonyabb betűkkel.

Belső oldal: Megállóváltozás a balos által megjelölt irányhoz képest: a Nagysándor József utca után eltűnt a Lázár utca zárójeles komment.

Évjárat: 1996 november, puha műanyag

Belső oldal: Új járat a 103-as. Néhány elmaradt átszállást pótoltak, illetve egyeseket érthetetlen okokból (pl. 54-es az Illatos útnál) töröltek.

Évjárat: 1998 

Külső oldal: Pestszenterzsébet helyett 1997 ősze óta Pesterzsébet megnevezés használatos. 

Belső oldal: Megállónevek változása a fentiek szerint. A logóba Rt. feliratot szerkesztettek.

1997-es és 1998-as garázsmeneti táblák puha és kemény műanyagból.

Évjárat: 1999

Külső oldal: Érdekes módon visszatértek a baloskori kinézethez.

Belső oldal: A korszakra jellemző vastag járatszám és vékonybetűs megállólista, új típusú tojáslogóval. Rengeteg, korábban kihagyott átszállás feltüntetése, illetve korábbiak áthelyezése másik megállóhoz. 

 

Ez a garázsmeneti tábla 2000-ben készült. A végállomás egy megállóval odébb került.

Évjárat: 2000. december

Belső oldal: Megállóátnevezés: Hazai fésűfonó -> Szabadkai út. Jelöli a meghosszabbított 1-es villamost. A Boráros térnél azonban hibásan még szerepel a 23-as villamos, valamint a 23-as járat a június előtti megállókiosztásával (Timót utca helyett még a FÉG-nél áll meg). Pesterzsébet végállomáson feltüntették a korábban kimaradt 99-est.

Évjárat: 2001 első fele (a szeptemberben indult 151-est még nem jelöli)

Belső oldal: A Boráros tér irányában az átszállásokat korrigálták: törölték a már decemberben megszűnt 23-as villamost, feltüntették az 1-es és 2A villamost valamint a Csepeli HÉV-et, a nagyobb rágyaloglási távolságra lévő 30-as villamost törölték. A 23-ast továbbra is hibásan a FÉG-nél jelöli.

Évjárat: 2003 év vége - 2004

Belső oldal: Megálló-átnevezés még március hónapban: FÉG -> Soroksári út 158. Arzenál áruház. Új járat: 151-es busz (2001. szeptember). Több helyen feltüntettek HÉV-átszállásokat. A Boráros térnél feltüntették a 2-es villamost. A 23-ast immár helyesen a Timót utcánál jelöli, ám a Boráros tér irányában csak törlés történt, visszahelyezés nem.

Évjárat: 2008. január, puha műanyag.

Belső oldal: Zrt-s logó a tábla alsó részébe helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Teljesen átvariált átszállások, MÁV és Volán átszállásokkal kiegészítve. A 23-ast mindenütt törölték, mivel fölösleges tájékoztatás az alapjárat tábláin. A Pestszentimrére / Gyálra közlekedő járatok átszervezve, a 2-es villamosnál vágányzár, a Szabadság híd felújítási munkálatok miatt lezárva (149V). Pesterzsébet felső, HÉV-állomás -> vessző nélkül.

Évjárat: 2008. április, kemény műanyag.

Belső oldal: A Tátra térnél beszerkesztettek egy MÁV átszállást, holott itt nincsen vasúti kapcsolat. Átszámozások: 79 -> 179, 79A -> 179A. 

Évjárat: 2008. június, digitális nyomtatással.

Külső oldal: A járatszám balra tolva, nagyobb karakterközzel. Pesterzsébet végállomás két sorban. Kisebb sorköz a Boráros térnél.

Belső oldal: A Tátra téri hibás vasúti átszállást törölték.

23

Évjárat: 1994. szeptember, első tojáslogós

Évjárat: 1996. január, még kemény műanyagból

Belső oldal: Megszűnt a 31-es villamos. A Közvágóhídnál véletlenül törölték a 2-es villamost, Pesterzsébet városközpontnál feltüntették a 19-es buszt.

Évjárat: 1997 első fele (puha műanyag)

Külső oldal: Már Pesterzsébet megnevezést használnak, ennek megfelelően módosították

Belső oldal: Hiányzik a listából az 1996 augusztusában indult a 103-as járat, melyet a Közvágóhídnál kellene kiírni.

A járatra garázsmeneti tábla is készült, ez a darab 1997-es (puha műanyagból).

Évjárat: 1998 (kemény műanyag), táblaelhasználódás miatt készült, tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2000. december, utolsó tojáslogós széria

Belső oldal: A buszok a FÉG helyett a Timót utcánál állnak meg, ahol viszont a HÉV-átszállásának feltüntetése hibás, mert itt nincsen közvetlen átszállási kapcsolat. A Közvágóhídnál (érdekes módon át lett szerkesztve a megálló neve is vékony betűkkel) az összes átszállást átszerkesztették, így bekerült a korábban kifelejtett 79A (ellenben ezt nem szabadna feltüntetni, mert a 23-as hétköznapi járat volt, míg a 79A csak hétvégi) és 103, továbbá a régen letörölt 2-es villamos és a 2000 decemberében meghosszabbított 1-es.

Évjárat: 2007. október, puha műanyag

Belső oldal: Új járatok: Erzsébet-busz, 55, 151, illetve a 2-es villamos felújítása és Szabadság híd lezárása miatt közlekedő ideiglenes járatok: 2V, 149V. Elmaradt átszállásokat tüntettek fel, illetve törölték a 79A-t, mivel nem volt közös üzemideje a 23-assal.

Évjárat: 2008. március, kemény műanyag

Belső oldal: 79 -> 179.

A járat jelzése 2008.08.21-én 23E-re változott.

24

Évjárat: ~ 1985 - 1988. június (73 -> 73)

Évjárat: 1990. február, útvonalmódosítás a Csobogós utca térségében

Belső oldal: Az autóbuszok ekkortól közlekednek a Csobogós utcán a lezárt Horváth Mihály utca helyett. Emiatt láthatunk megállóváltozásokat. A 73-as helyett gyorsjárat közlekedik, ezzel egyidejűleg a telepes utcai átszállásokat is törölték.

Évjárat: 1991. január (keretes gyorsjáratok alkalmazása) - október (Felszabadulás útja -> Szentmihályi út)

Belső oldal: Még a régi közterület-nevekkel. Megálló átnevezés: Cservenka tér -> Cservenka Miklós tér (ez valójában csak egy szerkesztői pontosítás, de a közterület neve csak a vezetéknévből állt). Feltüntették a korábban kimaradt 170-es buszt.

Évjárat: 1994. április, utolsó balos.

Belső oldal: Megállóváltozások: Gőgös Ignác utca -> Árvavár utca (1992.április), József Attila út -> Emlék tér, Cservenka tér -> Apolló utca, Makszim Gorkij tér -> Templom tér (1991. dec), Rákos út -> ~(sztk), Felszabadulás útja -> Szentmihályi út (1991. okt), Czabán Samu út -> Cserba Elemér út (1991. december). Néhány átszállás-variálás, tényleges hálózati változás a 170-es megszüntetése és helyette a 170-es meghosszabbítása.

Évjárat: 1995. február, első tojáslogós

Külső oldal: A járatszámot balra igazították, mely lehetővé tette az R.palota rövídítés megszüntetését.

Belső oldal: A balos által megjelölt irányhoz képest megállóváltozás nem történt.

Évjárat: 1999

Belső oldal: Megszűnt járatok: 44-es és 67-es villamos, 104A, 132 autóbusz. Új járat a pólus busz és a 67V. Emellett pótoltak még néhány korábban elmaradt, de fontosnak tartott átszállást.

Évjárat: 2000 ősz.

Belső oldal: Vékony betűs beszerkesztéssel jelöli az októberben indult palota-buszt, valamint a 63-as villamost.

Ez a tábla egy időben készült az előzővel, azonban már Pólus-busz elnevezést használ.

Évjárat: 2002. július (32-es megszüntetése)

Belső oldal: Az Árvavár utcánál érdekes módon nem jelöli a palota-buszt. A 63-as villamos helyett 3-as jár (kiszedték a hatost), a megszűnt 32-est hézagot hagyva kiszedték.

 Évjárat: 2003 második fele vagy 2004

Belső oldal: Csak a Bosnyák tér felé történtek módosítások. Megálló-átnevezések: Gyermektábor -> Sportcentrum, Vízügyi Építő Vállalat -> Kosd utca. Többszöri kiírás helyett egy helyen, a Kossuth utcánál tüntették fel a palota-buszt. Új járat (2003. június): 132. Egy érdekes hiba látható a táblán: a Bercsényi Miklós utcánál a 96-os átszállást a megálló nevébe szedték és egy 77-est tüntettek fel helyette.

Évjárat: 2005. február (a végállomást a Bogáncs utcához helyték át, így kevésbé zavarják a forgalmat a várakozó járművek)

Belső oldal: A hibás Damjanich utca korrigálása, egy Palota-busz átszállás feltüntetése ill. törlése.

Évjárat: 2005. december 3. (73 -> 73)

Belső oldal: A logó a tábla alsó részébe helyezve, "kapcsolatok" helyett lehetőségek. Egy elmaradt 70-es átszállást pótoltak.

Évjárat: 2006. október, puha műanyag.

Külső oldal: A betűk mérete néhány milliméterrel kisebb.

Belső oldal: Zrt-s logó. Új járat a 96A, megszűnt a 132-es. Több elmaradt átszállást átszállást feltüntettek, illetve néhányat áthelyeztek. Megálló átnevezés is történt: Rákos út (Kossuth utca) -> Csillagos köz.

Évjárat: 2007. szeptember, puha műanyag

Belső oldal: Hálózati változások: 77 -> 277, 177 -> 231.

2008.09.06-tól 124-es jelzéssel közlekedett.

25

Szitázott kivitelű fém duplaoldalas a 80-as évek legelejéről

Évjárat: 1985. október (már jelzi a 104A-t) -  1987. szeptember (a 25A beindítása, amit még nem jelez).

/csúcsidőn kívül és hétvégén használt táblaváltozat, a Gyógyszeripari vállalat érintése nélkül/

Külső oldal: R.palota után nincsen vessző. A Sipos hibásan ékezettel írva. A járatszám karakter-köze néhány milliméterrel nagyobb.

Évjárat: e széria szintén 1985. október -  1987. szeptember közötti, egyetlen különbsége van, hogy a külső oldalán a " Sipos " helyesen, tehát ékezet nélkül lett kiírva.

Évjárat: 1987. szeptember (25A beindítása) - 1990 első fele (még Kacsóh Pongrác út végállomásnéb)

Külső oldal: Csúcsidőben már régóta közlekedett a Gyógyszeripari ellátó és szolgáltató vállalatig, de ezt csak most tüntették fel a táblákon, korábban kiegészítő táblát alkalmaztak

Belső oldal: A kötőjeles megállónévhasználat elhagyása (Rákos-Patak) a 80-as évek végére jellemzően. Új járat a 25A valamint feltüntették az időszakos útvonalat is.

Évjárat: 1990 első fele

Külső oldal: Mindkét végállomás elnevezése megváltozott

Belső oldal: 1990 decemberétől indult a 170-es járat, melyet a tábla még nem jelez, valamint a 25A is december előtti útvonalán közlekedik a Hubay téren körforgalomban (Deák utcai átszállásnál láthatjuk). Megállóváltozás utcaátnevezés kapcsán: Ipartelepi út -> Mélyfúró utca.

Évjárat: 1994 február (utolsó balosszéria)

Belső oldal: Megállónévváltozások régi típusú betűkkel: Erzsébet királyné útja -> Rákospatak utca (~), Lenin útja -> Szent korona útja, Csanádi György utca -> Wesselényi utca, Deák utca -> Hubay Jenő tér, Közvágóhíd utca -> Kovácsi Kálmán tér, Ifjú gárda utca -> Károlyi Sándor út. Új megálló egyedi betűkkel: R.palota, Székely Elek út. Átszállási változások: Néhány helyen korábban meglévő, fölöslegesnek tartott átszállások törlése. A 170 beindulása(egy helyen igénytelen sortovábbszerkesztéssel) és 170-es megszűnése.

Évjárat: 1995 február, első tojáslogós

Külső oldal: Megszűnt a rövidítés, 3 sorba tagolva kiírták a rákospalotai végállomást

Belső oldal: A balos által jelölt irányban nincs megállóváltozás. Első tojáslogós léte ellenére furcsa a jobb oldali listán a 9. megállónál lévő nagyobb 70-es szám, amely átszerkesztésnek tűnik.

1996-ban a 25-ös útvonala a gyorsjárattal együtt a Székely Elek útig (volt Sipos Dénes út) rövidült.

Évjárat: 1996 február (kemény műanyag)

Külső oldal: A régi típust vékonyítva kis méretű betűket használtak (mint az ugyanekkor megváltozott 25 és 70-es járatoknál), a számok pedig vesztettek kecsességükből a régi számtípusokhoz képest.

Belső oldal: A szakaszrövidülésen kívül a megállólistában az alábbi változások történtek: bal oldal: a Wesselényi utca megálló megszűnt, helyette a Bezerédj Pál utcánál állnak meg a buszok. Jobb oldal: a Balázs utcában beszerkesztették a 74A trolit nagyobb számokkal, talán, hogy kevésbé legyen feltűnő a nagyobb számméret, a 74-es trolit is nagyobb számmal írták. A Teleki Blanka utcánál viszont leszedték a 74-es trolit (fölösleges volt kiírni), a megszűnt 1-est kivették helyére tolva a listát.

Évjárat: 1996 augusztus (puha műanyag)

Belső oldal: A Székely Elek út irányába ismét megállnak a buszok a Wesselényi utcánál, a Bezerédj Pál utca megállót pedig Szerencs utcára nevezték át. A jobb oldali listán a 74 és 74A troli számméretét csökkentették. Időközben megszűnt a 104A is.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal: Új járat a 67V a 67-es villamos helyett, valamint a 69A villamos (érdekes megoldás a bal oldali listán egymás alá szorított két átszállás). A 74-es trolit pótolták nagyobb számokkal.

 

Évjárat: 2000. szeptember (a 63-as villamos indításakor)

Belső oldal: Új típusú logó alkalmatása. Átszállásmódosítások: Új járat a 63-as villamos (eltérő számtípussal beszerkesztve). Megszűnt a 69A villamos. A jobb oldali listán a Hubay térnél is pótolták az elmaradt 25-ös és 70-es járatok átszállásait.

Évjárat: 2000 október - 2001. október közötti időszakban használt tábla

Belső oldal: Új járat a palota-busz (októberben indult)

Évjárat: 2001 év vége, utolsó tojáslogós.

Belső oldal: A 63-as helyett 2001. október óta már a 3-as villamos jár, valamint még egy helyen feltüntették a palota-buszt.

Évjárat: 2006. június - szeptember vége, puha műanyag

Belső oldal: A 32-es helyett a 132-es közlekedik. A korszakra jellemző táblákkal ellentétben a logó középen helyezkedik el.

Évjárat: 2007. szeptember, puha műanyag

Belső oldal: Korábban elmaradt vasút és autóbusz-átszállások feltüntetése. Megszűnt a 132-es, új járat a 96A.

2007.04.02-től bizonyos menetek a MEDIMPEX-ig közlekedtek. Ilyenkor kiegésztő táblát használtak a buszokon. Ez a darab a változás bevezetésekor készült, puha műanyagból:

Ez a tábla már digitális nyomtatással készült (kemény műanyagból), tehát 2008. március - július közötti.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag

Belső oldal: Rákospatak utca (Erzsébet királyné útja) -> Erzsébet királyné útja. Egy 67V átszállás áthelyezése, és további átszállások feltüntetése: MÁV, Palota-busz, 32-es busz. A Kovácsi Kálmán térnél törölték az átszállásokat.

Évjárat: 2008. április, kemény műanyag, tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2008. július, digitális nyomtatással. Tartalmi különbség nélkül.

Külső oldal: Nagyobb betűméret, kisebb sorközzel. A járatszám karakter-köze nagyobb.

A járatot 2008.09.06-tól az új 5-ösbe integtálták, a felszabaduló számjelzést pedig a kis mértékben módosuló 25A kapta meg.

 

 
Járattörténeti adatok (1977-1997)
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

Silhouette in the Darkness - Reménykedni valamiben, majd elveszíteni: az jobban fáj, mintha semmit sem reméltél volna.    *****    Enigma Disease ⊱ Egy háborút már önmagában vívni is nehéz; s megmenteni mindenkit? Tudd: nem lehet...    *****    Horoszkóp megrendelések, asztrológiai és ezoterikus olvasmányok, szoftverek, letöltések. Szeretettel várlak az oldalon!!    *****    Részletes személyiség és sors analízis,3 év elõrejelzéssel + ajándék névmisztikai elemzés júliusban. Rendeld meg most!!!    *****    Szeretnél egy nagyon részletes születési horoszkópot, 3 év elõrejelzéssel, vagy egy párkapcsolati elemzést? Rendeld meg!    *****    Hozd létre a saját Istenedet és légy az Univerzum Ura! Várunk!    *****    IG: @dalszovegforditasok | DALSZÖVEGFORDÍTÁSOK | IG: @dalszovegforditasok | DALSZÖVEGFORDÍTÁSOK | @dalszovegforditasok    *****    Angolturi Lerakat - Angol használtruha kereskedés. Gyerek és felnõtt ruhák már 350.-Ft/kg-tól Gyors kiszállítás    *****    Egy horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek bele kell néznie, én segítek értelmezni amit látsz, de a döntés a tiéd!    *****    Születési horoszkóp, elõrejelzés, gyermektervezés,párkapcsolati elemzés,biotérkép készítés diplomás asztrológustól.Itt!    *****    Részletes személyiség és sors analízis diplomás asztrológustól,szóban és írásban, nagyon kedvezõ áron.Ne hagyd ki! Katt!    *****    Szélessávú Honlap Debreceni ingatlanok, még több elérhetõ telefonos egyeztetés után www.simonyiingatlan.gportal.hu    *****    Támogasd adománygyûjtéseinket! Ajánld fel szervezetünknek az adód 1%-kot! Hogyan segíthetsz? Nézd meg a portálon.    *****    Érdekel az egészséges életmód, mozgás és táplálkozás? A Kit Fit oldal megnyitotta kapuit. Életmód, egészség, fitnesz....    *****    Szia! Ismered az mta nevezetû játékot? Biztos unod a folyamatos external módos gazdagrp szervereket. Nálunk a helyed!    *****    Blogom, Új olvasóit keresi. Ha Szereted a a mangákat, filmajánlót, verseket és még sorolohatnám. Akkor itt a helyed.    *****    Költöztetés bútorszállítás    *****    Mysteries of the Night ~ Az éjszaka misztériumai csak arra várnak, hogy felfedezd õket. ~ mysteriesofthenight.hu    *****    Nedves levegõ? Fõzéskor nehéz a levegõ? -- 5 kérdés a páraelszívókról -- FAVI páraelszívók    *****    Párásodik a lakás? Mentesíts okosan - FAVI páraelszívók - 5 kérdés a páraelszívókról