bkvtablak
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
23GY - 25AGY

23

Évjárat: 1994. szeptember, első tojáslogós

Évjárat: 1996. január, még kemény műanyagból

Belső oldal: Megszűnt a 31-es villamos. A Közvágóhídnál véletlenül törölték a 2-es villamost, Pesterzsébet városközpontnál feltüntették a 19-es buszt.

Évjárat: 1997 első fele (puha műanyag)

Külső oldal: Már Pesterzsébet megnevezést használnak, ennek megfelelően módosították

Belső oldal: Hiányzik a listából az 1996 augusztusában indult a 103-as járat, melyet a Közvágóhídnál kellene kiírni.

A járatra garázsmeneti tábla is készült, ez a darab 1997-es (puha műanyagból).

Évjárat: 1998 (kemény műanyag), táblaelhasználódás miatt készült.

Belső oldal: A FÉG feliratot filccel átírták, mert lekopott.

Évjárat: 2000. december, utolsó tojáslogós széria

Belső oldal: A buszok a FÉG helyett a Timót utcánál állnak meg, ahol viszont a HÉV-átszállásának feltüntetése hibás, mert itt nincsen közvetlen átszállási kapcsolat. A Közvágóhídnál (érdekes módon át lett szerkesztve a megálló neve is vékony betűkkel) az összes átszállást átszerkesztették, így bekerült a korábban kifelejtett 79A (ellenben ezt nem szabadna feltüntetni, mert a 23-as hétköznapi járat volt, míg a 79A csak hétvégi) és 103, továbbá a régen letörölt 2-es villamos és a 2000 decemberében meghosszabbított 1-es.

Évjárat: 2007. október, puha műanyag

Belső oldal: Új járatok: Erzsébet-busz, 55, 151, illetve a 2-es villamos felújítása és Szabadság híd lezárása miatt közlekedő ideiglenes járatok: 2V, 149V. Elmaradt átszállásokat tüntettek fel, illetve törölték a 79A-t, mivel nem volt közös üzemideje a 23-assal.

Évjárat: 2008. március, kemény műanyag

Belső oldal: 79 -> 179.

A járat jelzése 2008.08.21-én 23E-re változott.

24

Évjárat: ~ 1985 - 1988. június (73 -> 73)

Évjárat: 1990. február, útvonalmódosítás a Csobogós utca térségében

Belső oldal: Az autóbuszok ekkortól közlekednek a Csobogós utcán a lezárt Horváth Mihály utca helyett. Emiatt láthatunk megállóváltozásokat. A 73-as helyett gyorsjárat közlekedik, ezzel egyidejűleg a telepes utcai átszállásokat is törölték.

Évjárat: 1994. április, utolsó balos.

Belső oldal: Megállóváltozások: Gőgös Ignác utca -> Árvavár utca, József Attila út -> Emlék tér, Cservenka tér -> Apolló utca, Makszim Gorkij tér -> Templom tér, Rákos út -> ~(sztk), Felszabadulás útja -> Szentmihályi út, Czabán Samu út -> Cserba Elemér út. Lényeges közlekedési változás nem történt, amit az átszállások kapcsán érdemes lenne megemlíteni (csak a 170-es indulása 1990-ben).

Évjárat: 1995. február, első tojáslogós

Külső oldal: A járatszámot balra igazították, mely lehetővé tette az R.palota rövídítés megszüntetését.

Belső oldal: A balos által megjelölt irányhoz képest megállóváltozás nem történt.

Évjárat: 1999

Belső oldal: Megszűnt járatok: 44-es és 67-es villamos, 104A, 132 autóbusz. Új járat a pólus busz és a 67V. Emellett pótoltak még néhány korábban elmaradt, de fontosnak tartott átszállást.

Évjárat: 2000 ősz.

Belső oldal: Vékony betűs beszerkesztéssel jelöli az októberben indult palota-buszt, valamint a 63-as villamost.

Ez a tábla egy időben készült az előzővel, azonban már Pólus-busz elnevezést használ.

Évjárat: 2002. július (32-es megszüntetése)

Belső oldal: Az Árvavár utcánál érdekes módon nem jelöli a palota-buszt. A 63-as villamos helyett 3-as jár (kiszedték a hatost), a megszűnt 32-est hézagot hagyva kiszedték.

 Évjárat: 2003 második fele vagy 2004

Belső oldal: Csak a Bosnyák tér felé történtek módosítások. Megálló-átnevezések: Gyermektábor -> Sportcentrum, Vízügyi Építő Vállalat -> Kosd utca. Többszöri kiírás helyett egy helyen, a Kossuth utcánál tüntették fel a palota-buszt. Új járat (2003. június): 132. Egy érdekes hiba látható a táblán: a Bercsényi Miklós utcánál a 96-os átszállást a megálló nevébe szedték és egy 77-est tüntettek fel helyette.

Évjárat: 2005. február (a végállomást a Bogáncs utcához helyték át, így kevésbé zavarják a forgalmat a várakozó járművek)

Belső oldal: A hibás Damjanich utca korrigálása, egy Palota-busz átszállás feltüntetése ill. törlése.

Évjárat: 2005. december 3. (73 -> 73)

Belső oldal: A logó a tábla alsó részébe helyezve, "kapcsolatok" helyett lehetőségek. Egy elmaradt 70-es átszállást pótoltak.

Évjárat: 2006. október, puha műanyag.

Külső oldal: A betűk mérete néhány milliméterrel kisebb.

Belső oldal: Zrt-s logó. Új járat a 96A, megszűnt a 132-es. Több elmaradt átszállást átszállást feltüntettek, illetve néhányat áthelyeztek. Megálló átnevezés is történt: Rákos út (Kossuth utca) -> Csillagos köz.

Évjárat: 2007. szeptember, puha műanyag

Belső oldal: Hálózati változások: 77 -> 277, 177 -> 231.

2008.09.06-tól 124-es jelzéssel közlekedett.

25

Évjárat: 1985. október (már jelzi a 104A-t) -  1987 vége (a 25A ekkor indult be).

Évjárat:1990 első fele

Külső oldal: Ekkortól volt használatos a Mexikói út elnevezés. Időszakos jeleggel bizonyos menetekben már régóta közlekedett a Medimpexig (volt Gyógyszeripari ellátó és szolgáltató vállalat), de ezt csak most tüntették fel.

Belső oldal: 1990 decemberétől indult a 170-es járat, melyet a tábla még nem jelez, valamint a 25A-is december előtti útvonalán közlekedik a Hubay téren körforgalomban (Deák utcai átszállás). A korábbi balos által is jelölt szakaszon megállóváltozás nem történt (legalább is amennyit látni).

Évjárat: 1994 február (utolsó balosszéria)

Belső oldal: Megállónévváltozások régi típusú betűkkel: Erzsébet királyné útja -> Rákospatak utca (~), Lenin útja -> Szent korona útja, Csanádi György utca -> Wesselényi utca, Deák utca -> Hubay Jenő tér, Közvágóhíd utca -> Kovácsi Kálmán tér, Ifjú gárda utca -> Károlyi Sándor út. Új megálló egyedi betűkkel: R.palota, Székely Elek út. Átszállási változások: Néhány helyen korábban meglévő, fölöslegesnek tartott átszállások törlése. A 170 beindulása(egy helyen igénytelen sortovábbszerkesztéssel) és 170-es megszűnése.

Évjárat: 1995 február, első tojáslogós

Külső oldal: Megszűnt a rövidítés, 3 sorba tagolva kiírták a rákospalotai végállomást

Belső oldal: A balos által jelölt irányban nincs megállóváltozás. Első tojáslogós léte ellenére furcsa a jobb oldali listán a 9. megállónál lévő nagyobb 70-es szám, amely átszerkesztésnek tűnik.

1996-ban a 25-ös útvonala a gyorsjárattal együtt a Székely Elek útig (volt Sipos Dénes út) rövidült.

Évjárat: 1996 február (kemény műanyag)

Külső oldal: A régi típust vékonyítva kis méretű betűket használtak (mint az ugyanekkor megváltozott 25 és 70-es járatoknál), a számok pedig vesztettek kecsességükből a régi számtípusokhoz képest.

Belső oldal: A szakaszrövidülésen kívül a megállólistában az alábbi változások történtek: bal oldal: a Wesselényi utca megálló megszűnt, helyette a Bezerédj Pál utcánál állnak meg a buszok. Jobb oldal: a Balázs utcában beszerkesztették a 74A trolit nagyobb számokkal, talán, hogy kevésbé legyen feltűnő a nagyobb számméret, a 74-es trolit is nagyobb számmal írták. A Teleki Blanka utcánál viszont leszedték a 74-es trolit (fölösleges volt kiírni), a megszűnt 1-est kivették helyére tolva a listát.

Évjárat: 1996 augusztus (puha műanyag)

Belső oldal: A Székely Elek út irányába ismét megállnak a buszok a Wesselényi utcánál, a Bezerédj Pál utca megállót pedig Szerencs utcára nevezték át. A jobb oldali listán a 74 és 74A troli számméretét csökkentették. Időközben megszűnt a 104A is.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal: Új járat a 67V a 67-es villamos helyett, valamint a 69A villamos (érdekes megoldás a bal oldali listán egymás alá szorított két átszállás). A 74-es trolit pótolták nagyobb számokkal.

Évjárat: 2000 október

Belső oldal: Átszállásmódosítások: Új járatok (vékony írással): palota busz, 63-as villamos. Megszűnt a 69A villamos. A jobb oldali listán a Hubay térnél is pótolták az elmaradt 25-ös és 70-es járatok átszállásait. A logó satírnélküli lett.

Évjárat: 2001 év vége, utolsó tojáslogós.

Belső oldal: A 63-as helyett már 3-as villamos jár, valamint még egy helyen feltüntették a palota buszt.

Évjárat: 2006. június - szeptember vége, puha műanyag

Belső oldal: A 32-es helyett a 132-es közlekedik. A korszakra jellemző táblákkal ellentétben a logó középen helyezkedik el.

Évjárat: 2007. szeptember, puha műanyag

Belső oldal: Korábban elmaradt vasút és autóbusz-átszállások feltüntetése. Megszűnt a 132-es, új járat a 96A.

2007.04.02-től bizonyos menetek a MEDIMPEX-ig közlekedtek. Ilyenkor kiegésztő táblát használtak a buszokon. Ez a darab a változás bevezetésekor készült, puha műanyagból:

Ez a tábla már digitális nyomtatással készült (kemény műanyagból), tehát 2008. március - július közötti.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag

Belső oldal: Rákospatak utca (Erzsébet királyné útja) -> Erzsébet királyné útja. Egy 67V átszállás áthelyezése, és további átszállások feltüntetése: MÁV, Palota-busz, 32-es busz. A Kovácsi Kálmán térnél törölték az átszállásokat.

Évjárat: 2008. április, kemény műanyag, tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2008. július, digitális nyomtatással. Tartalmi különbség nélkül.

Külső oldal: Nagyobb betűméret, kisebb sorközzel. A járatszám karakter-köze nagyobb.

A járatot 2008.09.06-tól az új 5-ösbe integtálták, a felszabaduló számjelzést pedig a kis mértékben módosuló 25A kapta meg.

25

Évjárat: 1985 november - 1987 szeptember, már jelzi a 170-es járatot, de az autóbuszok még nem érintik a Compack vállalatot. A járat időszakos jelleggel közlekedett.

Külső oldal: A raktárak felirat ritka, egyedi típussal készült.

Évjárat: 1987 szeptember - 1989. (Még Kacsóh Pongrác út a végállomás megnevezése Mexikói út helyett)

Külső oldal: A járat útvonala a Compack vállalatig hosszabbodott.

Belső oldal: Valójában az ábrán látható végállomásrendszer alakult ki a korábbi hurokból. Tehát a tábla megállólistája TELJESEN HIBÁS, készítői nyilván nem ismerték a környéket, csak alászerkesztették az új végállomást. A járat tehát a Délker megálló után érintette a Compack-ot, innen visszafordulva haladt a Visonta utcán keresztül a többi megállót érintve.

 

 A tábla hibás kialakítását bizonyítja a fém menetrend is 1987-ből (lásd külön menüpontban).

Évjárat: 1991 (Még Sípos Dénes utas, de keretesgyorsjáratos belsővel)

Külső oldal: A végállomás elnevezését célszerűbbnek találták Mexikói útnak,ennek alapján a külső oldal módosult régi betűs átszerkesztéssel, a felirat meglehetősen a szélére került.

Belső oldal: Az átszállások a korszakra jellemzően az összes lehetséges helyen fel vannak tűntetve, az egyetlen lényeges változás az 1990 végén indult 170gy feltüntetése. A tábla megállórendezése továbbra is HIBÁS AZ EMLÍTETT SZAKASZON. A Compacknál ráadásul jelölik a 25-öst, amely sosem közlekedett itt.                                  

Évjárat: 1994 február (utolsó balosszéria).

Belső oldal: Korrigálták a hibás útvonaljelölést, bár így kimarad az eltérő visszaút jelzése. Megállónévváltozások: Fazekas Ferenc utca -> Fazekas sor, Deák utca(Hubay Jenő tér) -> Hubay Jenő tér, Közvágóhíd utca -> Kovácsi Kálmán tér, Sípos Dénes út -> Székely Elek út. Átszállások: 170-es megszűnése 1993 júliusában, a 170 meghosszabbítása útvonalára. A hibásan szereplő 25-ös törlése.

Évjárat: 1996 február, puha műanyag 1996-ban a 25-ös útvonala az alapjárattal együtt a Székely Elek útig rövidült, a megszűntetett szakaszt ezentúl a ritkábban közlekedő 70-es szolgálta ki.

Külső oldal: A régi típust vékonyítva kis méretű betűket és egyedi járatszámot használtak (mint az ugyanekkor megváltozott 25 és 70-es járatoknál). Érdekes a Mexikói út aránytalan "ú" betűje. Az Árokhát utca helyett út szerepel, több évig folyamatosan el volt írva a táblákon.

Évjárat: 1997 április (tulajdonos információja) , puha műanyag

Belső oldal: Megszűnt a 104A autóbuszjárat, új járat a 69A villamos. A 74-es troliátszállást a Mexikói út megállóhelynél jelöli, a 74A-t kifelejtették.

Évjárat: 1998

Belső oldal: A logóba Rt feliratot szerkesztettek. A 69A villamos megszűnt, ezt hézagot hagyva kiszedték.

Évjárat: 1999

Belső oldal: A megállólista a korszakra jellemző vékonybetűs stílusú lett. A járatszám a szintén ekkoriban jellemző vastag típus. A Mexikói úti 74-es troli átszállást törölték, helyette a végállomáson lehet átszállni rá és a korábban kifelejtett 74A-ra is (akárcsak a 96/2 szérián). Érdekes a lehetőségek szó használata a kapcsolatok helyett.

Évjárat: 2000. október

Belső oldal: Tartalmazza a palota buszt (2000 októberében indult) és a rövid életű 63-as (2000 szeptemberében indult) villamost.

Évjárat: 2001. október (utolsó tojáslogós)

Belső oldal: A lehetőségek szó helyett ismét kapcsolatot használnak, illetve a megszűnt 63-as villamos helyett 3-ast írtak. A járatszám ferdén feljebb lett helyezve.

Évjárat: 2003 második fele v. 2004

Belső oldal: Megállónév helyesbítés: az évek óta helytelenül írt Bezerédj Pál utca megálló nevét korrigálták. Megszűnt járat: 32, új: 132.

Évjárat: 2006. június - október (132-es megszüntetése), puha műanyag

Belső oldal: A korszakra jellemzően "kapcsolatok" helyett "lehetőségek", a Zrt.-s logó lentebbre került. Tartalmi különbsége nincs.

Évjárat: 2007. szeptember, puha műanyag.

Belső oldal: MÁV kapcsolatok, valamint korábban elmaradt átszállások pótlása. 177 -> 231, megszűnt a 132-es, új járat a 96A.

Évjárat: 2008. április, kemény műanyag

Belső oldal: Volán átszállások feltüntetése.

Évjárat: 2008. május, digitális nyomtatással.

Külső oldal: Kisebb sorközzel.

Belső oldal: Tartalmi különbség nélkül, új típusú listával.

Évjárat: 2008. július, tartalmi különbség nélkül.

A járat jelzése 2008.09.06-tól 225-re változott.

25A

Évjárat: 1987. szeptember , a járat indulásakor

Belső oldal: A visszautat is jelöli.

Évjárat: 1990. december.

Külső oldal: Az autóbuszok útvonala a 3-as metró újpesti szakaszának átadásával meghosszabbodott. A Kacsóh Pongrác úti végállomás új elnevezése Mexikói út

Belső oldal: A korszak újpesti tábláira jellemző átszállási számtípusok. A Tito utcánál a két átszállás nem maradt ki, csak lekoptak (20,96).

Évjárat: 1991

Külső oldal: A két irány megcserélődött.

Belső oldal: A Tito utca neve Rózsa utca lett, azonban egy másik megállóban véletlenül megmaradt a Tito utca. A gyorsjáratok keretezése sok helyen sajnos elmaradt: Tito és Ősz utcánál a 20-as, a Rózsa utcánál pedig két 20-as (az egyikre nem kellene keret), az Árpád kórháznál 170 helyett 170, 96 helyett 96. Ezeket nem jelöltem be változásként piros ponttal, hiszen csak hibák. A Mexikói útnál kiírták a korábban kifelejtett 25-öst.

Évjárat: 1994 február (utolsó balosszéria)

Belső oldal: A gyorsjáratok kereteit pótolták. Megállóváltozások: Rózsa utca(Árpád út) -> Árpád üzletház, Tito utca -> Rózsa utca, Lenin útja -> Szent korona útja.

Évjárat: 1997 március (tulajdonos információja) puha műanyag

Külső oldal: A végállomáselrendezés ismét az 1990-es, és a Mexikói út szokatlanul a tábla szélére került.

Belső oldal: Szép megállólista, átszerkesztések nem látszanak. Az Ősz utcai megálló véletlenül kimaradt, új megálló létesült a Wesselényi utcánál. A jobb oldali listán a végállomásnál érdekes a villamosoknál az a "69V", valójában 69A-t akartak írni. Általában más járatok logójában még ekkor nem szerepelt az Rt felirat.

Évjárat: 1998 (hibás - 97/3 - dátumozással)

Belső oldal: Megállónévváltozás: Rákos út(SZTK) -> Arany János utca SZTK (vékonybetűs szerkesztéssel), a 69V (pontosabban 69A) már nem kellene listában legyen.

Évjárat: 1999

Belső oldal: A 74-es troli átszállását a Mexikói úthoz helyezték és a 74A-val együtt vékonybetűkkel szerkesztették. A 69V-t törölték.

Évjárat: 2000. október

Belső oldal: Vékony betűkkel beszerkesztették az októberben induló palota-buszt és a szintén ekkor indult, rövid életű 63-as villamost is.

Évjárat: 2001. október

Belső oldal: A 63-as villamos helyett 3-as közlekedik. A Palota-buszt újabb helyen tüntették fel.

Évjárat: 2003 második fele - 2004

Belső oldal: Két irány megcserélése. A 32-es helyett a 132-es közlekedik.

Évjárat: 2006. június - október (már puha műanyagból készült, de még jelöli a 132-est)

Belső oldal: Zrt-s logó, a tábla alsó részébe helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Két elmaradt átszállás (20,120) feltüntetése.

Évjárat: 2007. november, puha műanyag.

Külső oldal: Megnövelt betűméret.

Belső oldal: Ismét megcserélték az irányokat. Arany János utca (SZTK) -> Rákos út (SZTK). Szinte minden lehetséges átszállás feltüntetése. Tényleges változások: 177 -> 231, 132-es megszüntetése, 96A beindítása. 10 év után (1997 óta hiányzott) ismét feltüntették az Ősz utca megállót.

Évjárat: 2008. április, kemény műanyag.

Belső oldal: Volán átszállások feltüntetése. Az előző szérián véletlenül törölt 20 és 120-as átszállásokat ismét jelölték az Árpád üzletháznál. Megszűnt a Váci úti Tesco-busz (2008.02.29. üzemzárással).

A járat jelzése 2008.09.06-tól 25-re változott.

 

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

~~~~ SOS ~ KÉRLEK, KÖVESD BE EZT A PROFILT, DIPLOMAMUNKÁMHOZ SZÜKSÉGES! DOBJ OTT EGY ÜZIT, ÉS VISSZAKÖVETLEK! ~ SOS ~~~~    *****    Rendelj részletes születési horoszkópot,3 éves ajándék elõrejelzéssel. Várlak szeretettel az oldalamon, kattints ide!!!!    *****    3D VIRTUÁLIS VILÁG!REGISZTRÁLJ TÖLSD LE A JÁTÉKOT ÉS ISMERKEDJ VILÁG SZERTE ÚJ EMBEREKKE!CLICKELJ A REGISZTÁLÁSHOZ!!!    *****    Vonatozzunk együtt a gyereknapon! Robogjatok Budapesten vagy Balatonfenyvesen, vagy készítsetek kisvonatot a Mesetárban!    *****    Filmes hírek és kritikák lelõhelye. ÚJ oldal, ami filmekkel és színészekkel foglalkozik. Nézz be most és máskor is!    *****    Az egyetlen magyar forrás a BOSSZÚÁLLÓK univerzumáról | Az egyetlen magyar forrás a BOSSZÚÁLLÓK univerzumáról    *****    HAMAROSAN - DOVE CAMERON RAJONGÓI OLDAL - HAMAROSAN - DOVE CAMERON RAJONGÓI OLDAL - HAMAROSAN - DOVE CAMERON    *****    KÖNYVAJÁNLÓK - ha nem tudod mit olvass, itt találhatsz hozzá inspirációt - BOOKISLAND    *****    Loki rajongók! Fan Fiction és egyéb történetek! Gyere és olvass nálam kedvedre! Ha tetszik, claim loyalty to me! (Loki)    *****    Ayang - Avagy milyen is a világ az én szememmel    *****    LÉGY A MAGAD ASZTROLÓGUSA és segíts másoknak is az asztrológia tanaival!    *****    Társszerkesztõket keresek a dakotajohnson.tk újranyitásához.Ha érdekel és szeretnél jelentkezni kattints a részletekért!    *****    Április 22. a Föld napja! Az ünnep alkalmából cifraszûrös juhászlegény vár benneteket a Mesetárban! Nézzetek be hozzánk!    *****    Asztrológiai tanácsadás, részletes elemzésekkel, a legkedvezõbb áron és teljesen ingyenes konzultáció, idõkorlát nélkül!    *****    Egy jégkorong-rajongó lelkészgyakornok lány blogja - ha van kedved, nézz be, szeretettel látlak :) Gréti    *****    Minden Kedves látogatómat szeretettel várom Asztrológia oldalamon, ahol az oktatás INGYENES, az elemzés BECSÜLET-KASSZÁS    *****    Ayang Avagy milye is a világ az én szememmel    *****    Charmed - Új külsõ - Még több tartalom - Még több információ, érdekesség - CHARMED - Bûbájos boszorkák - Varázslat - Cha    *****    BOOKISLAND -> A könyvek birodalma elvezet a képzeletünk világába! <- BOOKISLAND    *****    KUTYA VS MACSKA, MELYIK AZ OKOSABB? SZAVAZZ! FÉLSZ A ROBOTOKTÓL, VAGY SEM? MONDD EL! KUTYA VS MACSKA!KUTYA VS MACSKA!!!!