22
Fém duplaoldalas a 70-es évek második feléből
![](https://i.imgur.com/3DEzhoB.jpg)
Évjárat: 1986. november - 1988. január (A 16A járat helyett már a 116-os közlekedik, de még létezik a 12, 12A járat.)
![](http://i.imgur.com/TLDbmTB.jpg)
![](http://i.imgur.com/HVjbyFw.jpg)
Évjárat: 1989.február, a környéki díjszabás bevezetésekor
Belső oldal: Új megálló: Erdő utca (1988 ősze óta), emiatt a Budakeszi végállomás egy sorba, rövidítve van feltüntetve. Megszűnt járatok: 12, 12A, J
![](http://i.imgur.com/OhnOxnS.jpg)
![](http://i.imgur.com/VT5cYuS.jpg)
Évjárat: 1989. március, a 16-os és 116-os autóbuszok útvonalának lerövidítése, a Várbusz beindítása
A tábla csík nélkül készült.
Belső oldal: Lerövidült: 16, 116. Új járat: várbusz. Több, korábban elmaradt átszállás feltüntetése: 22,39,158, fogaskerekű. Budapest határát fekete felirattal tüntették fel. Ságváriliget kötőjellel írva.
![](http://i.imgur.com/WWs1CWF.jpg)
![](http://i.imgur.com/YLxaIbc.jpg)
Évjárat: szintén 1989. március, de csíkkal készült
![](https://i.imgur.com/lN59rRR.jpg)
Évjárat: 1992, a járatszám előtt futó sárga csíkkal.
Belső oldal: Megállóátnevezések: Ságvári-liget -> Szépjuhászné, Orsz.orvosi rehabilitációs intézet -> Szanatórium, Erkel utca -> Erkel Ferenc utca, Tanácsháza -> Budakeszi, községháza. Ezen módosítások egy része láthatóan kisebb betűvel lett szerkesztve az eredetihez képest. A korszak balosaira jellemző fölösleges átszállás-feltüntetések ezen a vonalon is megjelentek. A Moszkva térnél hibásan saját magát is feltünteti átszállásként.
![](http://i.imgur.com/ar61KSL.jpg)
Évjárat: Szintén 1992, sötét - sárgás, barnás csíkkal, mely most már a járatszám mögött fut.
Belső oldal: Mindössze annyi a különbsége, hogy a Moszkva térnél eltüntették a hibás átszállást (saját magára utalást).
![](http://i.imgur.com/FupOw1j.jpg)
Évjárat: 1993, ismét narancssárga csíkkal
Belső oldal: János kórház helyett Szent János kórház.
![](http://i.imgur.com/1qgLFuh.jpg)
Évjárat: 1995.november, a korszakra jellemző piros csíkkal
Belső oldal: Jobb oldalon a Szent János kórháznál az előző tojásszérián valamilyen átszállás lehetett (talán 56-os?) amit áthelyeztek, ugyanis szokatlanul nagy az üres hely a villamos előtt. A Moszkva térnél látszik a kiszerkesztett 84-es üres helye, a 12-es helyére pedig rá lett tolva a számsor (1995 óta már nem a Moszkva térről indul).
![](http://i.imgur.com/ylKMCie.jpg)
Évjárat: 1997. március - dátumadat a tulajdonostól - puha műanyag. A csík kívül-belül ellentétes sarkok között.
Belső oldal: Budapest közigazgatási határát Budapest felé is jelöli, más betűtípussal. Budakeszi felé is újraszerkesztették a régi feliratot.
![](https://i.imgur.com/6DSNtb3.jpeg)
Évjárat: 1997 második fele (kemény műanyag). 2008-ig forgalomban! Táblaelhasználódás miatt készült.
Belső oldal: A logó Rt-s lett és a határátlépő csík a korszakra jellemzően citromsárga színezetett kapott.
FOTÓT KERESEK JOBB ÁLLAPOTÚ TÁBLÁRÓL!
![](http://i.imgur.com/lJi6oxY.jpg)
Évjárat: 1998. szeptember 18. (új megálló létesítése a bíróságnál)
Belső oldal: Vékony betűs megállólistával dolgozták át. A csík narancssárga színű lett. Új megálló Bíróság néven, mindkét irányban.
![](https://i.imgur.com/KR1o2Co.jpeg)
Évjárat: 1999. június (56 -> 56)
Belső oldal: A csík iránya valamint a tájékoztató szöveg elrendezése változott. Sötétebb árnyalatú csíkkal készült.
![](https://i.imgur.com/JU8EKCM.jpg)
Évjárat: 2000. július előtt (Budakeszi még nem város). A csík árnyalata a korszakra jellemzően barnásabb lett. A tájékoztató szöveg rövidebb.
![](http://i.imgur.com/ZJZnYgi.jpg)
Évjárat: 2000. július után, valószínűleg 2001, barnásabb csíkkal
Külső oldal: T és M betűk félredőltek a Moszkva tér feliratban
Belső oldal: A logó helyére a korszakra jellemzően a tájékoztató szöveg került. Budakeszi azóta város lett, így a községháza megálló városháza nevet kapott.
![](https://i.imgur.com/N9lwm1j.jpg)
![](https://i.imgur.com/GRlNRh1.jpg)
Évjárat: 2002, narancssárga csíkkal
Külső oldal: 15 év után módosították: a Budakeszis végállomást 3 sorba írták, így a járatszám középre került a korábbi balratolódás helyett.
Belül nincs tartalmi különbsége
![](http://i.imgur.com/qScY6VT.jpg)
![](http://i.imgur.com/2qbKRoH.jpg)
Évjárat: 2003. szeptember (118-as villamos beindítása) - 2004. augusztus (90-es meghosszabbítása a Moszkva térig, melyet még nem jelöl)
![](https://i.imgur.com/2s6kTHv.jpeg)
![](https://i.imgur.com/5FnvmwA.jpeg)
Évjárat: 2005 ősz - tél (kialakítás alapján)
Belső oldal: Korszakra jellemzően "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". A 90-es a Moszkva térig jár 2004. augusztus 1. óta.
![](https://i.imgur.com/hmJwUoj.jpeg)
Évjárat: 2006. augusztus (már puha műanyagból készült, de a nyári metrópótlás utáni) - 2007. március vége (még nem dátumozott) - Zrt-s logóval, de tartalmi különbség nélkül.
![](https://i.imgur.com/cw7msEX.jpeg)
Évjárat: 2007. december, puha műanyag
Belső oldal: Rövidebb tájékoztató szöveg. Megszűnt: 118-as villamos. Hosszabb: 59-es villamos. Várbusz -> 10. A 156-os átszállást a Moszkva térhez helyezték. Az új 110-es járat kimaradt a listából.
![](http://i.imgur.com/chcRdLn.jpg)
Évjárat: 2008. február, kemény műanyag
Belső oldal: Volán és három más, elmaradt átszállás feltüntetése.
![](https://i.imgur.com/FFc757u.jpeg)
Évjárat: 2008. április, tartalmi különbség nélkül.
![](https://i.imgur.com/51zoNrh.jpeg)
Évjárat: 2008. szeptember 6. - a pk utáni első szériákra jellemző matricás kivitelben
Belső oldal: pk utáni rengeteg változás miatt részletezésére nem tértem ki. A viszonylat esetén útvonal- és megállóváltozás nem történt.
![](https://i.imgur.com/qOeEakF.jpeg)
![](https://i.imgur.com/gtfuLvG.jpeg)
Évjárat: 2010. április, matricás
Külső oldal: Zurich karakterek, kék színnel, színes piktogrammal.
Belső oldal: A korszakra jellemző "vonalcsíkos" kialakítás, intézmények és kerületek feltüntetésével, az övezethatárok pontos jelölésével. Megálló változás nem történt. Az átszállások részletezésére az eltérő kialakítás miatt nem tértem ki.
![](https://i.imgur.com/qUZjVzg.jpeg)
![](https://i.imgur.com/XC8zzNo.jpeg)
A 1004-1102 közötti szériákat, a 2011. február 15-én életbe lépő új megálló létesítés (Városmajor) miatt gyakran matricázták felül:
![](https://i.imgur.com/Bybzw9X.jpeg)
Évjárat: 2010. május, matricás
Külső oldal: nem változott
Belső oldal: Ez a tábla még nem lett felülmatricázva a Városmajor megállóval. Budakeszinél a Rendőrség feltüntetése. Szépjuhászné -> Szépjuhászné, Gyermekvasút. 291-es iránymegjelöléseinek feltüntetése.
![](https://i.imgur.com/5hda97j.jpeg)
A fenti széria is kapott utólag Városmajor utcás fedvényt:
![](https://i.imgur.com/hVzcpq0.jpeg)
Évjárat: 2011. január, matricás
Külső oldal: 2011-től egységesen elhagyják a határátlépést jelző csíkot.
Belső oldal: A csík eltűnésén kívül nincs különbsége. E szériából is sok darabot átmatricáztak a Városmajor résszel.
![](https://i.imgur.com/ja25IvT.jpeg)
![](https://i.imgur.com/s1apo8b.jpeg)
Évjárat: 2011. február 15., matricás. egy, az oldalon nem szereplő 0904-es széria felülmatricázásával
Külső oldal: Megegyezik a 0809-essel (a felülmatricázás során a külső oldalt eredetinek meghagyták)
Belső oldal: Immár nyomtatásban is megjelenik a február 15-én létesített Városmajor megálló, egyéb különbsége nincs.
![](https://i.imgur.com/nlbDpc0.jpeg)
Évjárat: dátum szerint 2011. február, valójában május 1. (a 90, 90A átszámozásakor), matricás.
Külső oldal: A 1101-el összevetve, a metrópiktogram már új típusú
Belső oldal: Budakeszi határa pontosítva, a II. és XII. kerület között az "és" törlése. Kisebb BKV logó, továbbá új típusú metrópiktogram belül is. Átszállások: Gyermekvasút feltüntetése. 90, 90A -> 21, 21A. A Sent János kórháznál már érintett járatok (91, 155, 156) átszállásait a Moszkva térnél törölték, ugyanakkor a 129-es esetében fordítva jártak el (a kórháznál törölték).
![](https://i.imgur.com/gIxNBg9.jpeg)
![](https://i.imgur.com/re0qKLW.jpeg)
Évjárat: dátum szerint 2011. február, valójában május 12. (a Moszkva tér átnevezésekor), matricás.
Külső oldal: A hosszabb végállomásnév miatt a Budakeszi végállomás kisebb feliratokkal készült.
Belső oldal: BKK logó feltüntetése, a tér átnevezése. A korábban megtévesztően jelölt övezeti határt (Budakeszi helyi és Budapest-bérlet érvényesség) az Erkel Ferenc utcánál egybefűzötten jelölik.
![](https://i.imgur.com/3dbSsvF.jpeg)
![](https://i.imgur.com/1OyVDB0.jpeg)
Évjárat: 2012. január, matricás.
Külső oldal: Nem változott
Belső oldal: Övezethatárok változása a Szanatóriumnál, a bérlet és jegyérvényességet illetően. A logók a szürke sávtól elkülönítve jelennek meg.
![](https://i.imgur.com/oMyTR3Q.jpeg)
Évjárat: 2012. december 10. - útvonala a Tesco-ig hosszabbodott (ezzel egyidejűleg korábbi útvonalán 22A jelzésű járat indult), matricás.
Külső oldal: Az új végállomás feltüntetése, de stílusában em változott
Belső oldal: Korszakra jellemzően jelmagyarázat feltüntetése, BKV logó eltüntetése - helyette a BKK logó a jobb felső sarokban. Új típusú átszállási piktogramok, világosabb árnyalatú átszállási számokkal. Az új szakasz feltüntetésén túl: az övezethatáros szöveg pontosításra került, illetve az új útvonalnak megfelelően lett kialakítva. Szanatórium utca megálló neve egységesen Szanatórium utca (Vadaspark), mindkét irányban. Budagyöngyén jelöli a postát. A korábban indokolatlanul törölt 129-es ismét olvasható a Szent János kórháznál. A 601-es Volán járat 2012. július óta az Árpád hídhoz közlekedik, így ezt törölték a Széll Kálmán térnél.
![](https://i.imgur.com/qQDLJQJ.jpeg)
![](https://i.imgur.com/bGKYgfz.jpeg)
Évjárat: szintén 2012. december 10. - esetleg 2013 eleje, mindkét oldalán táblára nyomott kivitel (kódszáma 1212)
Külső oldal: Továbbra is Zurich karakterekkel, de kövérebb, összenyomott formában.
Belső oldal: Azonos a másik 1212-essel.
![](https://i.imgur.com/d9i9cgw.jpeg)
Évjárat: 2013. május, matricás
Külső oldal: korszakra jellemző Frutiger karakteres kialakítás, a metrópiktogram helyett "M" jelölést használ.
Belső oldal: új típusú vonalcsíkos kialakítás (intézmények, kerületek megjelölése nélkül, világosabb árnyalatokkal). Megálló átnevezése: Budakeszi, Dózsa György tér -> Dózsa György tér. Tényleges hálózati változás nincs, logikusabb tájékoztatás elve alapján átrendeztek néhány volán átszállást, feltüntették a 222-est, a Széll Kálmán téren törölték a 128-129 járatok (feltüntetésük a Szent János kórháznál elegendő).
![](https://i.imgur.com/yxVAyH0.jpeg)
![](https://i.imgur.com/SXsIzjo.jpeg)
Évjárat: 2013. augusztus, mindkét oldalán táblára nyomott (de matricás kivitel is készült)
Külső oldal: Széll Kálmán tér három sorban.
Belső oldal: Az övezethatáros szöveg elrendezése változott, továbbá kiegészült a Budakeszin belüli átszállásról szóló szöveggel. A Tesco-nál volán átszállások feltüntetése, emiatt a lakótelepnél nem jelzi a 758-ast. A környéki helyi bérletek érvényességét jelző sáv a Vadaspark oszlopának széléig húzódik. Széll Kálmán tér átszállásait szimmetrikusra rendezték.
![](https://i.imgur.com/KC8PfAs.jpeg)
![](https://i.imgur.com/0N84ntG.jpeg)
Decembertől a Szőlőskert utcát mindkét irányban érinti a járat, így a korábbi szériákra matrica került.
Évjárat: 2013. december, mindkét oldalán táblára nyomott és matricás kivitel is készült
Külső oldal: Nem változott.
Belső oldal: A buszok mindkét irányban érintik a Szőlőskert utcát, így a nyilat törölték. Más különbsége nincs.
![](https://i.imgur.com/5fqYK0d.jpeg)
Évjárat: 2014. április, mindkét oldalán táblára nyomott és puha műanyagból készült
Külső oldal: Széll Kálmán tér három sorban, nagyon hasonlít a 1305 szériára, de a feliratok és a járaszám néhány milliméterrel nagyobb
Belső oldal: Az övezethatáros szövegben nyilak alkalmazása kötőjel helyett. A hosszabb megállónevek két sorba tördelése, valamint a Széll Kálmán tér és környéki átszállások többsorosra rendezése. Elmaradt Volán átszállás feltüntetése az Erdő utcánál. Új járat: 140A. Hosszabb útvonalon jár: 140-es.
![](https://i.imgur.com/w5hCGzP.jpeg)
![](https://i.imgur.com/oAJJjOS.jpeg)
22A
2012. december 10-től a 22-es útvonala a Tesco-ig hosszabbodott, ezzel egyidejűleg korábbi útvonalán 22A jelzésű járat indult
Évjárat: 2012. december 10. - matricás és táblára nyomott kivitel egyaránt készült
![](https://i.imgur.com/ZwZmGkY.jpeg)
![](https://i.imgur.com/SNx5Mqz.jpeg)
Évjárat: 2013. október. - matricás és táblára nyomott kivitel egyaránt készült
Külső oldal: korszakra jellemző Frutiger karakteres kialakítás, a metrópiktogram helyett "M" jelölést használ.
Belső oldal: új típusú vonalcsíkos kialakítás (intézmények, kerületek megjelölése nélkül, világosabb árnyalatokkal). Az övezethatárok a Szanatórium megálló felénél véget érő jellege helyett egymást átfedő ábrázolásmód. Tényleges hálózati változás nincs, logikusabb tájékoztatás elve alapján átrendeztek néhány volán átszállást, a Széll Kálmán téren azokat a járatokat törölték, melyekre a Szent János kórháznál vagy Budagyöngyénél is át lehet szállni.
![](https://i.imgur.com/36Ser86.jpeg)
![](https://i.imgur.com/5X2sPYq.jpeg)
![](https://i.imgur.com/OjTbmBk.jpeg)
Évjárat: 2014. június, mindkét oldalán táblára nyomott és puha műanyagból készült.
Külső oldal: Nem változott
Belső oldal: Az övezethatáros szövegben nyilak alkalmazása kötőjel helyett, továbbá a szöveg átrendezése és kiegészítése a Budakeszin belüli átszállásról szóló résszel. A hosszabb megállónevek két sorba tördelése, valamint a Széll Kálmán tér és környéki átszállások többsorosra rendezése. Egy 291-es átszállás áthelyezése. Új járat: 140A. Hosszabb útvonalon jár: 140-es.
![](https://i.imgur.com/XHk27nK.jpeg)
Évjárat: 2019 - 2020 körül. Puha műanyagon, matricás kivitel
Külső oldal: Újbalos kivitel, a karaktertípus nem változott.
Belső oldal: Üres.
![](https://i.imgur.com/PeCggQ8.jpeg)
22E - logikai sorrend miatt lásd lentebb, a 22-es után
22
Évjárat: 1986 második fele - - 1988 január (A 16A járat helyett már a 116-os közlekedik, de még létezik a 12, 12A)
![](http://web.archive.org/web/20160129065806im_/http://i.imgur.com/t73t0eL.jpg)
![](http://web.archive.org/web/20160129065806im_/http://i.imgur.com/m8V9qTc.jpg)
Évjárat: 1988 június (J járat megszüntetése) - 1988 ősze (új megálló létesítése az Erdő utcánál)
Belső oldal: 1988 januárjában megszűnt a a 12 és 12A járat, 1988 júniusában pedig a J.
![](http://web.archive.org/web/20160129065806im_/http://i.imgur.com/1TnCj8v.jpg)
Évjárat: 1989 február, a környéki díjszabás bevezetésekor
Belső oldal: Új megálló Erdő utca néven. Budapest közig. határának feltüntetése. A Moszkva térnél a 22-es helyett hibásan önmagát jelöli meg a tábla.
![](http://web.archive.org/web/20160129065806im_/http://i.imgur.com/6mNrA6k.jpg)
![](http://web.archive.org/web/20160129065806im_/http://i.imgur.com/9N2rHQF.jpg)
Évjárat: 1989. március (A 16,116-os járatok már nem a Moszkva tértől indulnak) - 1990. augusztus (5-ös járat megszüntetése)
Belső oldal: A közigazgatási határról tájékoztató felirat eltűnt. A hibás 22-est korrigálták. A 16, 116-os járatok megszűnt szakaszát a várbusz pótolja, amelyet azonban nem jelöl a tábla.
![](http://web.archive.org/web/20160129065806im_/http://kepfeltoltes.hu/140430/M_solat__2__-_DSCF3746_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)
Évjárat: szintén 1989. március - 1990. augusztus, de határátlépést jelző csík nélkül készült.
![](https://i.imgur.com/d3cjMqZ.jpg)
Évjárat: 1992 március (megálló létesítése a Kuruclesi útnál) - 1993
Ez a széria is határátlépést jelző csík nélkül készült, ezt utólag ragasztották rá.
Belső oldal: Megállóváltozások: Orsz. orvosi rehabilitációs intézet -> Szanatórium utca, Tanácsháza -> Községháza, valamint új megálló Kuruclesi út néven. Megszűnt járatok: 5-ös és 84-es. Új: 84-es.
![](http://web.archive.org/web/20160129065806im_/http://kepfeltoltes.hu/140430/M_solat_-_DSCF3746_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)
![](http://web.archive.org/web/20160129065806im_/http://kepfeltoltes.hu/140430/M_solat__2__-_DSCF3747_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)
Évjárat: 1994 szeptember, első tojáslogós, a korszakra jellemző vastag, sötétebb árnyalatú narancs csíkkal.
Belső oldal: Megállóváltozások a balos által megjelölt irányhoz képest nem történtek. Érdekes, hogy más járatok korabeli tábláival ellentétben a 12-est nem jelöli a Moszkva térnél.
![](http://web.archive.org/web/20160129065806im_/http://kepfeltoltes.hu/140430/M_solat_-_DSCF3747_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)
Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag. A csík kívül-belül ellentétes sarkok között, színe a megszokott narancssárga.
Belső oldal: Megjelentek a határátlépésről tájékoztató szövegek (érdekes, hogy a hűvösvölgyi tábláknál sokkal később jutottak el idáig). A megszűnt 140-est kiszedték a listából, valamint hézagot hagyva a szintén megszűnt 84-est is.
![](http://web.archive.org/web/20160129065806im_/http://kepfeltoltes.hu/140430/M_solat_-_DSCF3748_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)
Évjárat: 1998, táblaelhasználódás miatt készült. A csík színe narancssárga lett és a végén kerekített. Anyaga igen műanyagspórolósra sikeredett. A habtáblák hajlékonyságával szinte már vetekszik. Ugyanilyen anyagból készült a honlapon megtalálható, szintén 1998-as gyártású 96-os tábla.
![](http://web.archive.org/web/20160129065806im_/http://i.imgur.com/jqFLaKf.jpg)
Évjárat: 1999. június . A csík iránya változott.
Belső oldal: 56 helyett már az 56 közlekedik, kissé ügyetlenül készült a bekeretezése
![](https://i.imgur.com/tQoJKbh.jpeg)
Évjárat: 2000. július előtt (Budakeszi még nem város) A csík barnás árnyalatú lett.
Belső oldal: A logóba Rt-t szerkesztettek, de a széria összes darabján hiányos az Rt. felirat a logóban (tehát nem kopás). Egyéb különbsége nincs.
![](https://i.imgur.com/jUo385w.jpeg)
Évjárat: 2000. július után - vélhetően 2001/2002
Belső oldal: Budakeszi 2000-ben város lett, a megállólistában a Budakeszi községháza megállót ezért átszerkesztették. A logó helyére a korszakra jellemzően a tájékoztató szöveg került A csík árnyalata sárgásbarna lett.
![](https://i.imgur.com/us4elWO.jpeg)
Évjárat: 2003. szeptember 8. (118-as villamos beindítása) - 2004. augusztus 1. (90-es meghosszabbítása a Moszkva térig, melyet még nem jelöl)
![](https://i.imgur.com/eYJyouL.jpeg)
![](https://i.imgur.com/E9cp55r.jpeg)
Évjárat: 2005 ősz - tél (tábla kialakítása alapján)
Belső oldal: A logó a tábla alsó részébe helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". A 90-es már a Moszkva térig jár.
KERESEK KÉPET JOBB ÁLLAPOTÚ TÁBLÁRÓL
![](https://i.imgur.com/zJc3Shf.jpeg)
Évjárat: 2006 nyara. Puha műanyag
Az autóbuszok a 2-es metró felújítása idején az Astoriáig közlekedtek.
![](https://i.imgur.com/8YjB0eS.jpeg)
![](https://i.imgur.com/OK3VRa4.jpeg)
Évjárat: 2006. szeptember (metrófelújítás vége) - 2007. március (puha műanyag, de még dátumozatlan)
Belső oldal (összehasonlítás a 2005-ös szériával): Zrt-s logó, egyébként tartalmi különbség nélkül.
![](https://i.imgur.com/25F0llO.jpg)
Évjárat: 2008. február, kemény műanyag
Belső oldal Várbusz -> 10, új járat: 110, megszűnt: 118-as villamos. Volán átszállás feltüntetése.
![](http://i.imgur.com/LMW176q.jpg)
2008.09.06-tól a járat jelzése 22E-re változott.
22E
Évjárat: 2008. szeptember 6. - a pk utáni első szériákra jellemző matricás kivitelben
Belső oldal: pk utáni rengeteg változás miatt részletezésére nem tértem ki. A viszonylat esetén útvonal- és megállóváltozás nem történt.
![](https://i.imgur.com/LvJ2kpV.jpeg)
![](https://i.imgur.com/rhDxurs.jpeg)
Évjárat: 2010. június, matricás
Külső oldal: Zurich karakterek, kék színnel, színes piktogrammal.
Belső oldal: A korszakra jellemző "vonalcsíkos" kialakítás, intézmények és kerületek feltüntetésével, az övezethatárok pontos jelölésével. Megálló változás nem történt. Az átszállások részletezésére az eltérő kialakítás miatt nem tértem ki.
KERESEK JOBB MINŐSÉGŰ FOTÓT ERRŐL A SZÉRIÁRÓL
![](https://i.imgur.com/IdvLP3Q.jpeg)
![](https://i.imgur.com/FfiI6Y7.jpeg)
Évjárat: dátum szerint 2010. június, valójában 2011. május 12. (Moszkva tér átnevezése) matricás. 2011-től egységesen elhagyják a határátlépést jelző csík használatát. Matricás.
Külső oldal: A hosszabb végállomásnév miatt a Budakeszi oldal feliratai kisebbek. Új típusú metrópiktogram.
Belső oldal: A tér átnevezésén kívüll: a Budakeszi hátterű sárga sávot korrigálták az Erkel Ferenc utcáig. BKK logó feltüntetése, ezáltal a logók mérete kisebb. A Széll Kálmán téri átszállásokat azonban nem frissítették: az átszállási listában még régi metrópiktogram van, és a 21, 21A járatok helyett még mindig a 2011. április 30-án átszámozott 90, 90A járatok szerepelnek.
![](https://i.imgur.com/7PtbnDV.jpeg)
![](https://i.imgur.com/R0wrbZM.jpeg)
Évjárat: 2012. január, matricás
Külső oldal: Nem változott
Belső oldal: Az övezethatárok módosultak (Szanatórium, Korányi Intézet) - ennek megfelelően a tájékoztató szöveg és az övezeti sávok változtak. A BKK és BKV logók a szürke sávtól elkülönítve jelennek meg. A Széll Kálmán téri átszállásokat frissítették (metrópiktogram ill 21,21A járatok).
![](https://i.imgur.com/8QScAUv.jpeg)
2012. május 11-én üzemzárással megszűnt.
UGRÁS A KÖVETKEZŐ OLDALRA (23-TÓL)
UGRÁS AZ OLDAL TETEJÉRE
|