bkvtablak
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
25 - 28

25

Évjárat: 1985. október (már jelzi a 104A-t) -  1987 vége (a 25A ekkor indult be).

Évjárat:1990 első fele

Külső oldal: Ekkortól volt használatos a Mexikói út elnevezés. Időszakos jeleggel bizonyos menetekben már régóta közlekedett a Medimpexig (volt Gyógyszeripari ellátó és szolgáltató vállalat), de ezt csak most tüntették fel.

Belső oldal: 1990 decemberétől indult a 170-es járat, melyet a tábla még nem jelez, valamint a 25A-is december előtti útvonalán közlekedik a Hubay téren körforgalomban (Deák utcai átszállás). A korábbi balos által is jelölt szakaszon megállóváltozás nem történt (legalább is amennyit látni).

Évjárat: 1994 február (utolsó balosszéria)

Belső oldal: Megállónévváltozások régi típusú betűkkel: Erzsébet királyné útja -> Rákospatak utca (~), Lenin útja -> Szent korona útja, Csanádi György utca -> Wesselényi utca, Deák utca -> Hubay Jenő tér, Közvágóhíd utca -> Kovácsi Kálmán tér, Ifjú gárda utca -> Károlyi Sándor út. Új megálló egyedi betűkkel: R.palota, Székely Elek út. Átszállási változások: Néhány helyen korábban meglévő, fölöslegesnek tartott átszállások törlése. A 170 beindulása(egy helyen igénytelen sortovábbszerkesztéssel) és 170-es megszűnése.

Évjárat: 1995 február, első tojáslogós

Külső oldal: Megszűnt a rövidítés, 3 sorba tagolva kiírták a rákospalotai végállomást

Belső oldal: A balos által jelölt irányban nincs megállóváltozás. Első tojáslogós léte ellenére furcsa a jobb oldali listán a 9. megállónál lévő nagyobb 70-es szám, amely átszerkesztésnek tűnik.

1996-ban a 25-ös útvonala a gyorsjárattal együtt a Székely Elek útig (volt Sipos Dénes út) rövidült.

Évjárat: 1996 február (kemény műanyag)

Külső oldal: A régi típust vékonyítva kis méretű betűket használtak (mint az ugyanekkor megváltozott 25 és 70-es járatoknál), a számok pedig vesztettek kecsességükből a régi számtípusokhoz képest.

Belső oldal: A szakaszrövidülésen kívül a megállólistában az alábbi változások történtek: bal oldal: a Wesselényi utca megálló megszűnt, helyette a Bezerédj Pál utcánál állnak meg a buszok. Jobb oldal: a Balázs utcában beszerkesztették a 74A trolit nagyobb számokkal, talán, hogy kevésbé legyen feltűnő a nagyobb számméret, a 74-es trolit is nagyobb számmal írták. A Teleki Blanka utcánál viszont leszedték a 74-es trolit (fölösleges volt kiírni), a megszűnt 1-est kivették helyére tolva a listát.

Évjárat: 1996 augusztus (puha műanyag)

Belső oldal: A Székely Elek út irányába ismét megállnak a buszok a Wesselényi utcánál, a Bezerédj Pál utca megállót pedig Szerencs utcára nevezték át. A jobb oldali listán a 74 és 74A troli számméretét csökkentették. Időközben megszűnt a 104A is.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal: Új járat a 67V a 67-es villamos helyett, valamint a 69A villamos (érdekes megoldás a bal oldali listán egymás alá szorított két átszállás). A 74-es trolit pótolták nagyobb számokkal.

Évjárat: 2000 október

Belső oldal: Átszállásmódosítások: Új járatok (vékony írással): palota busz, 63-as villamos. Megszűnt a 69A villamos. A jobb oldali listán a Hubay térnél is pótolták az elmaradt 25-ös és 70-es járatok átszállásait. A logó satírnélküli lett.

Évjárat: 2001 év vége, utolsó tojáslogós.

Belső oldal: A 63-as helyett már 3-as villamos jár, valamint még egy helyen feltüntették a palota buszt.

Évjárat: 2006. június - szeptember vége, puha műanyag

Belső oldal: A 32-es helyett a 132-es közlekedik. A korszakra jellemző táblákkal ellentétben a logó középen helyezkedik el.

Évjárat: 2007. szeptember, puha műanyag

Belső oldal: Korábban elmaradt vasút és autóbusz-átszállások feltüntetése. Megszűnt a 132-es, új járat a 96A.

2007.04.02-től bizonyos menetek a MEDIMPEX-ig közlekedtek. Ilyenkor kiegésztő táblát használtak a buszokon. Ez a darab a változás bevezetésekor készült, puha műanyagból:

Ez a tábla már digitális nyomtatással készült (kemény műanyagból), tehát 2008. március - július közötti.

Évjárat: 2008. április, kemény műanyag

Belső oldal: Rákospatak utca (Erzsébet királyné útja) -> Erzsébet királyné útja. Egy 67V átszállás áthelyezése, és további átszállások feltüntetése: MÁV, Palota-busz, 32-es busz.

Évjárat: 2008. július, digitális nyomtatással. Tartalmi különbség nélkül.

Külső oldal: Nagyobb betűméret, kisebb sorközzel. A járatszám karakter-köze nagyobb.

A járatot 2008.09.06-tól az új 5-ösbe integtálták, a felszabaduló számjelzést pedig a kis mértékben módosuló 25A kapta meg.

25

Évjárat: 1985 november - 1987 szeptember, már jelzi a 170-es járatot, de az autóbuszok még nem érintik a Compack vállalatot. A járat időszakos jelleggel közlekedett.

Külső oldal: A raktárak felirat ritka, egyedi típussal készült.

Évjárat: 1987 szeptember - 1989. (Még Kacsóh Pongrác út a végállomás megnevezése Mexikói út helyett)

Külső oldal: A járat útvonala a Compack vállalatig hosszabbodott.

Belső oldal: Valójában az ábrán látható végállomásrendszer alakult ki a korábbi hurokból. Tehát a tábla megállólistája TELJESEN HIBÁS, készítői nyilván nem ismerték a környéket, csak alászerkesztették az új végállomást. A járat tehát a Délker megálló után érintette a Compack-ot, innen visszafordulva haladt a Visonta utcán keresztül a többi megállót érintve.

 

 A tábla hibás kialakítását bizonyítja a fém menetrend is 1987-ből (lásd külön menüpontban).

Évjárat: 1991 (Még Sípos Dénes utas, de keretesgyorsjáratos belsővel)

Külső oldal: A végállomás elnevezését célszerűbbnek találták Mexikói útnak,ennek alapján a külső oldal módosult régi betűs átszerkesztéssel, a felirat meglehetősen a szélére került.

Belső oldal: Az átszállások a korszakra jellemzően az összes lehetséges helyen fel vannak tűntetve, az egyetlen lényeges változás az 1990 végén indult 170gy feltüntetése. A tábla megállórendezése továbbra is HIBÁS AZ EMLÍTETT SZAKASZON. A Compacknál ráadásul jelölik a 25-öst, amely sosem közlekedett itt.                                  

Évjárat: 1994 február (utolsó balosszéria).

Belső oldal: Korrigálták a hibás útvonaljelölést, bár így kimarad az eltérő visszaút jelzése. Megállónévváltozások: Fazekas Ferenc utca -> Fazekas sor, Deák utca(Hubay Jenő tér) -> Hubay Jenő tér, Közvágóhíd utca -> Kovácsi Kálmán tér, Sípos Dénes út -> Székely Elek út. Átszállások: 170-es megszűnése 1993 júliusában, a 170 meghosszabbítása útvonalára. A hibásan szereplő 25-ös törlése.

Évjárat: 1996 február, puha műanyag 1996-ban a 25-ös útvonala az alapjárattal együtt a Székely Elek útig rövidült, a megszűntetett szakaszt ezentúl a ritkábban közlekedő 70-es szolgálta ki.

Külső oldal: A régi típust vékonyítva kis méretű betűket és egyedi járatszámot használtak (mint az ugyanekkor megváltozott 25 és 70-es járatoknál). Érdekes a Mexikói út aránytalan "ú" betűje. Az Árokhát utca helyett út szerepel, több évig folyamatosan el volt írva a táblákon.

Évjárat: 1997 április (tulajdonos információja) , puha műanyag

Belső oldal: Megszűnt a 104A autóbuszjárat, új járat a 69A villamos. A 74-es troliátszállást a Mexikói út megállóhelynél jelöli, a 74A-t kifelejtették.

Évjárat: 1998

Belső oldal: A logóba Rt feliratot szerkesztettek. A 69A villamos megszűnt, ezt hézagot hagyva kiszedték.

Évjárat: 1999

Belső oldal: A megállólista a korszakra jellemző vékonybetűs stílusú lett. A járatszám a szintén ekkoriban jellemző vastag típus. A Mexikói úti 74-es troli átszállást törölték, helyette a végállomáson lehet átszállni rá és a korábban kifelejtett 74A-ra is (akárcsak a 96/2 szérián). Érdekes a lehetőségek szó használata a kapcsolatok helyett.

Évjárat: 2000. október

Belső oldal: Tartalmazza a palota buszt (2000 októberében indult) és a rövid életű 63-as (2000 szeptemberében indult) villamost.

Évjárat: 2001 október (utolsó tojáslogós)

Belső oldal: A lehetőségek szó helyett ismét kapcsolatot használnak, illetve a megszűnt 63-as villamos helyett 3-ast írtak. A járatszám ferdén feljebb lett helyezve.

Évjárat: 2003 második fele v. 2004

Belső oldal: Megállónév helyesbítés: az évek óta helytelenül írt Bezerédj Pál utca megálló nevét korrigálták. Megszűnt járat: 32, új: 132.

Évjárat: 2006. június - október (132-es megszüntetése), puha műanyag

Belső oldal: A korszakra jellemzően "kapcsolatok" helyett "lehetőségek", a Zrt.-s logó lentebbre került. Tartalmi különbsége nincs.

Évjárat: 2007. szeptember, puha műanyag.

Belső oldal: MÁV kapcsolatok, valamint korábban elmaradt átszállások pótlása. 177 -> 231, megszűnt a 132-es, új járat a 96A.

Évjárat: 2008. április, kemény műanyag

Belső oldal: Volán átszállások feltüntetése.

Évjárat: 2008. május, digitális nyomtatással.

Külső oldal: Kisebb sorközzel.

Belső oldal: Tartalmi különbség nélkül, új típusú listával.

Évjárat: 2008. július, tartalmi különbség nélkül.

A járat jelzése 2008.09.06-tól 225-re változott.

25A

Évjárat: 1987. szeptember , a járat indulásakor

Belső oldal: A visszautat is jelöli.

Évjárat: 1990. december.

Külső oldal: Az autóbuszok útvonala a 3-as metró újpesti szakaszának átadásával meghosszabbodott. A Kacsóh Pongrác úti végállomás új elnevezése Mexikói út

Belső oldal: A korszak újpesti tábláira jellemző átszállási számtípusok. A Tito utcánál a két átszállás nem maradt ki, csak lekoptak (20,96).

Évjárat: 1991

Külső oldal: A két irány megcserélődött.

Belső oldal: A Tito utca neve Rózsa utca lett, azonban egy másik megállóban véletlenül megmaradt a Tito utca. A gyorsjáratok keretezése sok helyen sajnos elmaradt: Tito és Ősz utcánál a 20-as, a Rózsa utcánál pedig két 20-as (az egyikre nem kellene keret), az Árpád kórháznál 170 helyett 170, 96 helyett 96. Ezeket nem jelöltem be változásként piros ponttal, hiszen csak hibák. A Mexikói útnál kiírták a korábban kifelejtett 25-öst.

Évjárat: 1994 február (utolsó balosszéria)

Belső oldal: A gyorsjáratok kereteit pótolták. Megállóváltozások: Rózsa utca(Árpád út) -> Árpád üzletház, Tito utca -> Rózsa utca, Lenin útja -> Szent korona útja.

Évjárat: 1997 március (tulajdonos információja) puha műanyag

Külső oldal: A végállomáselrendezés ismét az 1990-es, és a Mexikói út szokatlanul a tábla szélére került.

Belső oldal: Szép megállólista, átszerkesztések nem látszanak. Az Ősz utcai megálló véletlenül kimaradt, új megálló létesült a Wesselényi utcánál. A jobb oldali listán a végállomásnál érdekes a villamosoknál az a "69V", valójában 69A-t akartak írni. Általában más járatok logójában még ekkor nem szerepelt az Rt felirat.

Évjárat: 1998 (hibás - 97/3 - dátumozással)

Belső oldal: Megállónévváltozás: Rákos út(SZTK) -> Arany János utca SZTK (vékonybetűs szerkesztéssel), a 69V (pontosabban 69A) már nem kellene listában legyen.

Évjárat: 1999

Belső oldal: A 74-es troli átszállását a Mexikói úthoz helyezték és a 74A-val együtt vékonybetűkkel szerkesztették. A 69V-t törölték.

Évjárat: 2000. október

Belső oldal: Vékony betűkkel beszerkesztették az októberben induló palota buszt és a szintén ekkor indult, rövid életű 63-as villamost is.

Évjárat: 2003 második fele - 2004

Belső oldal: Két irány megcserélése. Elmaradt palota-busz átszállás feltüntetése. A 32-es helyett a 132-es közlekedik, a 63-as villamos helyett pedig a 3-as.

Évjárat: 2006. június - október (már puha műanyagból készült, de még jelöli a 132-est)

Belső oldal: Zrt-s logó, a tábla alsó részébe helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Két elmaradt átszállás (20,120) feltüntetése.

Évjárat: 2007. október, puha műanyag.

Külső oldal: Megnövelt betűméret.

Belső oldal: Ismét megcserélték az irányokat. Arany János utca (SZTK) -> Rákos út (SZTK). Szinte minden lehetséges átszállás feltüntetése. Tényleges változások: 177 -> 231, 132-es megszüntetése, 96A beindítása. 10 év után (1997 óta hiányzott) ismét feltüntették az Ősz utca megállót.

Évjárat: 2008. április, kemény műanyag.

Belső oldal: Volán átszállások feltüntetése. Az előző szérián véletlenül törölt 20 és 120-as átszállásokat ismét jelölték az Árpád üzletháznál. Megszűnt a Váci úti Tesco-busz (2008.02.29. üzemzárással).

A járat jelzése 2008.09.06-tól 25-re változott.

26

Évjárat: 1983 első fele (ekkor jelenik meg a táblákon a Nyugati pu. felirat is a Marx tér mellett) -  kb. 1986 első fele (mivel ismert egy másik Zenélő kutas széria is).

Évjárat: 1986 első fele - 1987.dec (12, 12A megszűnése)

Belső oldal: Már korábban is meglévő, de ki nem írt átszállásokat tüntettek fel. A troli TR felirata kisbetűkkel lett írva.

Évjárat: 1988.július (egyébként a tábla korábban egy 96-os balos volt)

Külső oldal: Az útvonal az Árpád hídig hosszabbodott.

Belső oldal: Feltüntetésre került a csak nyáron közlekedő 26A is. Már nem létezik a 12 és 12A járat, de a 12-es még a hosszú útvonalán közlekedik.

Évjárat: 1990.december

Külső oldal: Az Árpád híd elnevezés mellé a metróállomás felirat került, régi betűkkel.

Belső oldal: A 12-es még 89-ben lerövidült, a 26A-t mindenhonnan kiszedték, 89 óta jár a 106-os, a 43 és 84 helyett a 43 és 84-es járatok közlekednek. Megszűnt a 3V a metró új szakaszának átadása miatt, a metrót is feltüntették. Megállóátnevezés: Váci út -> Árpád híd, metróállomás.

Évjárat: 1992 vagy 1993

Külső oldalEltűnt a Marx tér felirat

Belső oldalCsak megállóváltozások: Sallai Imre utca -> Tátra utca lett, Dózsa teniszstadion -> Teniszstadion.

Évjárat: 1994. július (első tojáslogós)

Külső oldalA Nyugati pályaudvarban megszűnt a rövidítés, ezt változatlan betűtípusú, de vékonyabb felirattal szerkesztették.

Belső oldal: Bal oldalon a 11.megállónál hibásan az átszállásort is vonallal választották el.

Évjárat: 1994. november (második tojáslogós)

Belső oldal: A két irányt megcserélték a belső oldalon. Megálló átnevezés: Margitsziget, Zenélőkút -> Zenélőkút, Palatinus strandfürdő -> Palatinus strand, valamint Árpád-híd felé megszűnt a Szigeti bejáró megállóhely, mely átszállásait így a Népfürdő utcánál tűntetik fel (az 1-es villamost itt törölték.)

Évjárat: 1997 második fele, kemény műanyag

Belső oldal: Vékonybetűs megállólista, a logóba Rt. feliratot szerkesztettek. Megszűnt járatok: 43,84. Margit híd budai hídfőnél feltűntették a korábban kifelejtett 17-es villamost.

Évjárat: 1998

Belső oldal: Az Árpád híd irányában megszűnt az utolsó megálló, amely a végállomás előtt közvetlenül leszállni kívánó utasok részére volt létesítve. A Zenélőkút elnevezés Margitsziget, Zenélőkúttá változott vissza. A másik irányba ajáratmég egy megállót kapott a Margit hídnál. A Margit híd Budai hídfőnél a Nyugati pu. felé megjelölték az átszállási lehetőségek irányát is (mert a régin ez nem volt egyértelmű). Véletlenül kétszer van 11.megálló. Új típusú tojáslogóval készült.

Évjárat: 1999 első fele, puha műanyagból (ebben az évben néhány járatra készültek puhatáblák is), utolsó tojáslogós széria.

Belső oldal: A logó és a szám távolsága egy kicsivel nagyobb, valamint a megállólisták oszlopait kiegyenlítették (megállószámcsökkenés, növekvés nem történt), így sokkal szebb lett ez az oldal. A kétszer szereplő 11.számot jobb oldalon korrigálták, de a "Magit híd" hibás kiírás még mindig megvan.

1999 második felétől a vonalon Ikarus 412-esek közlekedtek, így a táblagyártás abbamaradt, több tojáslogós nem készült.

Évjárat: 2007. október. A korszakra nem jellemzően kemény műanyag, azok között is egy nagyon vékonyra sikerült kivitel.

Belső oldal: Átszállások feltüntetése elmaradt. Megálló-átnevezések történtek.

Évjárat2008. március - július, kemény műanyag. Duplaoldalas kivitel, digitális nyomtatással.

27

Évjárat1987. január (153-as beindítása) - 1989. január (127-es beindítása)

Évjárat: 1994. június (egyetlen tojáslogós széria készült)

1995-től midibuszok közlekedtek a vonalon, így a táblagyártás abbamaradt. 1996-tól (a tájékoztatón nem szereplő ok a takarékosság is) rövidített útvonalon közlekedett.

Évjárat: 2006 második fele - 2007, puha műanyag

Duplaoldalas kivitel. A Sánc utca helyett eredetileg Sánc tér volt olvasható.

Évjárat: 2008. március - július, kemény műanyag. Duplaoldalas kivitel, digitális nyomtatással.

Évjárat: szintén 2008. március - július, kemény műanyag. Duplaoldalas kivitel, digitális nyomtatással.

28

Műanyagra sablonnal fújt duplaoldalas a 80-as évek közepéről.

Évjárat: 1989. március (a 16-os és 116-os buszok már nem a Moszkva térnél végállomásoznak) - 1990. augusztus (5-ös megszüntetése)

Évjárat: 1994. október, első tojáslogós

Külső oldal: A pontosabb utastájékoztatás érdekében feltüntették a Várfok utcát is, ritkán használt, kis méretű betűkkel.

Belső oldal: A balos által megjelölt irányhoz képest az alábbi megállóváltozások történtek: Szamos utca -> Városmajor utca, Sebészeti Klinika -> Ér ~, János kórház -> Szent ~ , Kútvölgyi út (Józsa Béla utca) -> Kútvölgyi lejtő. Érdekes, hogy a Moszkva térnél nem jelzi a 12-est.

Évjárat: 1998

Belső oldal: Új típusú tojáslogóval és a korszakra jellemző Kelenföld felirattal. A megszűnő 84-es járatot törölték.

Évjárat: 1999 első fele, még jelöli az 56-os és 56E buszokat.

Belső oldal:  Zugligeti út felé: Árnyas vendéglő ->  Rőzse köz, Kútvölgyi út 63. -> Galgóczy utca. Moszkva tér felé: Árnyas vendéglő -> Szamóca utca. Az átszerkesztéseket vékony betűkkel végezték. A jobb alsó sarokban eltűnt a Kelenföld felirat.

Évjárat: 1999. június

Belső oldal: A Moszkva térnél törölték a megszűnő 56,56E járatokat, azonban a helyettük közlekedő 56-ost nem szerkesztették be, sőt a Szent János kórháznál mindkét irányban meghagyták az 56-os átszállást.

Évjárat: 2003. szeptember 8. (118-as villamos beindítása) - 2004. augusztus 1. (90-es meghosszabbítása)

Belső oldal: Megszűnt: 56-os busz, új: 56-os busz és 118-as villamos.

Évjárat: 2006. június - 2008. január, puha műanyag. Kijelző meghibásodás, vagy táblás járműves pótlás esetére.

Külső oldal: Laminált. A betűk a tojáslogósokra és balosokra jellemző típussal készültek, a járatszám Helvetica. Belső oldala üres. 

Évjárat: 2007. november, puha műanyag

Belső oldal: Megállóváltozás: Kútvölgyi lejtő -> ~, Traumatológia (másik irányban az Alsó Svábhegyi út megálló helyett). Elmaradt 156-os átszállás, illetve Volán járat feltüntetése. A Várbusz helyett a 10-110-es közlekedik, a 90-es 2004-től a Moszkva térig jár. Az 59-es villamos 2007. augusztus 21-től a Szent János kórházig hosszabbodott. Megszűnt a 118-as villamos.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag. Tartalmi különbség nélkül, táblaelhasználódás miatt készült.

Évjárat: 2008. április, kemény műanyag. Tartalmi különbség nélkül, táblaelhasználódás miatt készült.

Évjárat: 2008. június, digitális nyomtatással. Tartalmi különbség nélkül, táblaelhasználódás miatt készült.

Külső oldal: A járatszámot jobbra húzták, karakterköze nagyobb. A Várfok utca kerek zárójelet kapott, két soros lett.

A járat jelzése 2008.09.06-tól 155-re változott és útvonala a Moszkva tér térségében módosult.

 

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

Alicia Vikander - A legbiztosabb magyar forrásod az Oscar-díjas színésznõrõl! Képek, cikkek, hírek, minden egy helyen!    *****    -----Portálépítés és portáldíszítés kezdõknek és haladóknak! Rengetek leírás, JavaScriptek , CSS ,HTML kódok,Design!----    *****    Nem lehet saját lovad? Nevelj virtuálisan ITT! Nevelj, versenyezz, licitálj szebbnél szebb lovakra!    *****    SELENA GOMEZ MAGYARORSZÁG -A LEGINFORMÁLTABB ÉS LEGTARTALMASABB MAGYAR HONLAP AZ ÉNEKESNÕRÕL - SELENA GOMEZ MAGYARORSZÁG    *****    Ho-ho-hó! A Mikulás útra kész! Azaz... Hol a sapkája??? Ó jaj! Most mi lesz? Gyorsan gyertek a Mesetárba!    *****    Ha te is szereted az Arrow sikersorozat elbûvölõ házaspárját látogass el az ország egyetlen Olicity rajongói oldalára!    *****    Barbie - My Little Pony - Barbie - My Little Pony - Barbie - My Little Pony - Barbie - My Little Pony    *****    VIDEOJÁTÉK HONLAP! Retro játékoktól, a legújabbakig! Friss újdonság: Call of Duty: WWII és WoW: Battle for Azeroth!    *****    Kapható a VÖRÖS HÓ címû regény. Kaland és rejtély az örök fagy birodalmában. VÖRÖS HÓ. Részletek a weboldalon!    *****    Ho-ho-hó! A Mikulás útra kész! De hova lett a sapkája??? Ó jaj! Elmarad a Mikulás-nap??? Gyorsan gyertek a Mesetárba!    *****    Legfrissebb videojátékok, fõleg Warcraft és FPS játék hírek! Blog, Airsoft, Tech! Kattints ide!    *****    Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok    *****    Hová bújnak a virágmanók, ha elered az õszi esõ? Nem találjátok ki? Nyuszi mama majd elárulja! Gyertek a Mesetárba!    *****    Nálam nincsenek AKCIÓK, minden elemzés BECSÜLET KASSZÁS, az oktatás pedig INGYENES! Keress oldalamon!    *****    Bavaria 42 2018ban is várunk szeretettel mindenkit egy felejthetetlen tengeri vitorlás túrára! Vitorlás tudás nem szükséges!! Bavaria 42    *****    SELENA GOMEZ MAGYARORSZÁG - HA ELSÕKÉZBÕL SZERETNÉL INFORMÁLÓDNI, AKKOR ITT A HELYED - LEGFRISEBB HÍREK, KÉPEK, CIKKEK!    *****    Karácsonyra szép AJÁNDÉK egy Személyre szóló asztrológiai elemzés! Kinyomtatva és bekötve örök emlék marad!    *****    ***MUNKALEHETÕSÉG!*** Új cég, új lehetõség, ingyenes regisztráció! Ugye tudod, mit jelent elsõk között lenni...?!    *****    A legfrissebb videojátékokról olvashatsz híreket! Elemezzük a Call of Duty sorozat legújabb részét World War II    *****    A RENDKÍVÜLI horoszkóp akciók Karácsonyig tartanak,most rendelj saját illetve szeretteid részére elemzéseket. Kattints