bkvtablak
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

114

Évjárat: 1992 vagy 1993

Belső oldal: A rendszerváltás előtt eltérő elnevezésű megállók szerkesztettségére a vastagabb betűk utalnak. Az Ispiláng utcai végállomás korábban rövidítve (B.G telep) lehetett, ezért látjuk szerkesztett betűkkel.

Évjárat: 1994. május, első tojáslogós

Külső oldal: A Kosztolányi Dezső tér két sorba került. A Baross Gábor telep kötőjelet kapott.

Évjárat: 1995. december

Belső oldal: Az átszállásokban számos módosítás történt. Elindult a 173-as, a 3-as útvonala 1995 májusában módosult, így kiváltotta a 10A járatot. Ezek az utólagos listamódosítások nem látszanak, de a megszűnt járatok hézagai helyenként igen. A jobb oldali listán például a Galvani utca melletti üres hely, s ugyanez a Kosztolányi Dezső térnél.

Évjárat: 1996. szeptember, puha műanyag

Belső oldal: Az újonnan indult 103-as feltüntetése eltérő típusú (nagyobb) számmal. A Kosztolányi Dezső tér felé megszűnt a Fehérvári út megálló és ezen az oldalon rengeteg kombinálás történt az átszállásokkal (melyek csak logikusság szempontjából és nem hálózati változás miatt történtek). A HITEKA megszűnt, a megállónévben tehát nem szerepel. A Hamzsabégi út helyett a Kosztolányi Dezső térnél jelöli a 41-est (szintén nagyobb számmal).

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag, táblaelhasználódás miatt

Belső oldal: Tartalmi változás nélkül, a Kosztolányi Dezső téri átszállásokat számsorrendbe helyezték.

Évjárat: 1998. augusztus

Belső oldal: A bal oldali listán a 41-es villamos korábban nem szerepelt, ezt pótolták. Jobb oldalon vékony betűkkel több helyre is beszerkesztették az ekkor induló tétény-buszt.

Évjárat: 2000. április, a 10-es megszűnésekor

Belső oldal: Kiszedték a 10-est, illetve a bal oldali listán a 3-ast is, mert útvonala megváltozott.

Évjárat: 2004. november (250-es beindítása)

Belső oldal: Új járatok: 40E140E, 250 buszok és 118-as villamos. Elmaradt átszállások pótlása Budatéténynél (13, 13A).

115

Évjárat: 1989. február, a környéki viteldíjak bevezetésekor

Évjárat: 1991 körül, utolsó széria, barnásabb árnyalatú csíkkal

Belső oldal: A közigazgatási határ felirata fekete lett és a Szabadság útjához került.

A járat közlekedése 1992.05.01-től szünetelt, végleges megszüntetése 1994.01.01-jén történt.

116

A 116-os járat 1985 februárjában indult ezen az útvonalon a V járat felváltására. Ebben a formában csupán 1986 márciusáig közlekedett (a sikló üzembehelyezésével megszűnt.). Duplaoldalas tábla.

A járat 1986. áprilisától november 1-ig A Március 15. tér - Dísz tér között közlekedett.

Évjárat: 1986. november (útvonalmódosítás: a Moszkva térig jár) - 1988. január (12, 12A megszünetése)

Évjárat: 1989 március (ekkor került a végállomás a Moszkva térről a Március 15.térre).

Évjárat: 1993. december, már nem jelöli a 15A járatot. Utolsó széria.

Külső oldal: Eltűnt a körforgalom megnevezés.

Belső oldal: Felszabadulás tér - > Ferenciek tere. Megszűnt az 5 és 15A járat. Emellett feltüntetésre kerültek korábban kimaradt járatok(5,8,8A,105,112) valamint a Március 15.térnél vagy a kopás miatt vagy kiszerkesztés miatt nem láthatjuk az átszállásokat.

KERESEK FÉNYKÉPET JOBB ÁLLAPOTÚ TÁBLÁRÓL!

A járat 1994 augusztusában szűnt meg.

117

Évjárat: Ez a hibás tábla 1990-ben vagy 1991-ben készült, ekkor éltek ezek a végállomásnevek együtt. A megállós rész sajnos üresen maradt.

Évjárat1995. január (első tojáslogós)

Évjárat: 1996. november (puha műanyag).

Belső oldal: Törölték a megszűnt járatokat (62,132). A 80-as helyett már a 98-as jár ki Kőbányára. Az Újhegyi út felé a Gyógyszergyár megállónál a 17-esből 17 lett.

Évjárat: 2000. február

Belső oldal: Különbsége mindössze két megállónév változás, melyet 2000 februárjától léptettek életbe. Magnezit művek -> Diósgyőri utca, Textilgyár -> Sibrik M. út (Gyömrői út)

Évjárat: 2001 év vége, utolsó tojáslogós széria.

Külső oldal: A Gumigyár helyett Sporttelep elnevezést kapott a végállomás, ezt átmeneti betűtípussal írták ki.

Belső oldal: Feltüntetésre került az októberben indult 3-as villamos. A szeptemberben indult 151-es busz kimaradt és még mindig Rt. nélküli logót használnak.

Évjárat: 2005. július (új megálló a Gőzmozdony utcánál)

Belső oldal: Feltüntették a korábban kimaradt 151-est. Új járat: 132. Megszűnt: 32, rövidült: 32.

Évjárat: 2007. szeptember, puha műanyag

Külső oldal: Néhány milliméterrel kisebb betűk.

Belső oldal: Zrt-s logó a tábla alsó részébe helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek".Átszállások törlése, feltüntetése logikussági szempont szerint. Tényleges hálózati változás: megszűnt a 132-es. Megálló-változások: 1. Újhegyi út felé: Gergely utca -> Noszlopy utca. 2. Kőbánya felé: az útvonal még 2006.09.01-től módosult, új megálló: Noszlopy utca (Gergely utcában létesítve), megszűnt megállók: Gergely utca, Sibrik Miklós út (Gergely utca).

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag.

Belső oldal: A Gergely utcai átszállásokat a Gőzmozdony utcához helyezték.

118

Évjárat: 1986. december (a járat beindítása új útvonalon - korábban a Vörösvári úton körforgalomban közlekedett) - 1990. július (útvonalhosszabbítás)

Duplaoldalas tábla.

Évjárat: 1994. június, első tojáslogós

Külső oldal: A járat útvonala 1990 júliusában Óbuda autóbusz üzemegységig hosszabbodott.

Évjárat: 1995. július, következő széria

Belső oldal: A dátum egyedi számtípus, csak a 101-es járatnál találkozhatunk még ilyennel (94/7). Kiszedték a júniusban megszűnt 86-ost és helyére tolták a 106-ost amely így láthatóan feljebb került a számsornál.

Évjárat: 1998, tartalmi különbsége nincs, csak a logó lett újabb típusú.

Évjárat: 2001. június (megálló-átnevezések)

Külső oldal: Az üzemegység elnevezés autóbuszgarázsra módosult, de ez a módosítás is a hagyományos régi betűkkel készült, a késői szerkesztés ellenére.

Belső oldal: Megálló-átnevezések: 1. buszgarázs felé: 43-as Állami Építőipari Vállalat -> Dunabau, Kazal utca -> Elektromos Művek, Óbuda TSZ -> Áldomás utca. 2. Bogdáni út felé: Óbuda TSZ -> Bojtár utca, 43-as Állami Építőipari Vállalat -> Dunabau, valamint természetesen a végállomás módosítása, kisebb és dőlt betűkkel (a mellette lévő 60-as átszállás eredeti helyén maradt). A listában szerepel a 18A járat, azonban a bal oldali listán a 18A és 18-as újraszerkesztésénél 118-ast írtak átszállásnak (valószínűleg 60-as akart volna lenni). A szerkesztéseket új típusú vékony betűkkel és számokkal végezték.

Évjárat: 2005 ősz - tél (tábla kialakítása alapján)

Külső oldal: A két végállomás megcserélése. Óbuda, autóbuszgarázs -> Óbudai autóbuszgarázs

Belső oldal: Bojtár utca (Kunigunda útja) -> Bojtár utca. Az önmagára utalást korrigálták. Új járat: Békás-busz.

Évjárat: 2006 második fele - 2007. március (puha műanyag, de még dátumozatlan)

Külső oldal: A két végállomás megcserélése.

Belső oldal: Zrt-s logó, tartalmi különbség nélkül.

120

Évjárat: 1986 első fele - 1989. január között, ugyanis a buszok már a Röppentyű és Göncöl utcán keresztül közlekednek, de a 20A még nem létezik.

Belső oldal: A gyorsjáratok kopás miatt filccel újra lettek rajzolva.

Évjárat: 1990. december

Külső oldal: A végállomás a fenti időpontban Újpest-központhoz került a metró átadásával, a Munkásotthon utcai megfordulás helyett. Az Árpád híd felirat alá metróállomás került. Az újpest-központi új végállomás régi típusú betűkkel lett szerkesztve.

Belső oldal: A metró meghosszabbításának kapcsán rengeteg átszállási változás történt, ezek részletezésére nem térnék ki. Megállóváltozások: új megálló Reitter Ferenc utca néven, Tó utca -> Elem utca, Thalmann utca -> Fiastyúk utca.

Évjárat: 1992

Belső oldal: Egyetlen tartalmi különbsége van: a Teve utca megálló neve Röppentyű utca lett, láthatóan vékonyabb betűs átszerkesztéssel.

Évjárat: 1994. április, utolsó balos

Belső oldal: Egyetlen tartalmi különbség: a Bán Tibor utca helyett Kassai utca a megállónév.

Évjárat: 1998 körül

Belső oldal: Látszik a '96-ban megszűnt 104A hézagja az Árpád Üzletháznál a jobb oldalon és Újpest központnál a bal oldalon, de ezt leszámítva eléggé rendezett a táblázat, megállóváltozás sem történt a balos által megjelölt irányhoz viszonyítva.

Évjárat: 2000. december

Belső oldal: Új járat az 1A villamos.

Évjárat: 2003 második fele - 2004

Belső oldal: Új járat a Tesco-busz és a 132-es. Az Árpád üzletháznál 96 helyett 96-ost szitáztak.

121

Eredeti sablon segítségével, műanyagra újrafújt tábla.

Ez a duplaoldalas tábla 1985 és 1987 között készült.

Évjárat: 1987 körül

Külső oldal: A Pozsonyi úti végállomásnevet Angyalföld Forgalmi telepre módosították (útvonala nem változott)

Belső oldal: Érdekes a Szabadságharcosok útja két sorban írt változata.

Évjárat: 1989 körül

Külső oldal: A forgalmi telep rövidítése megszűnt.

Belső oldal: A Szabadságharcosok útja megálló egy sorba került.

Évjárat: 1990. december

Külső oldal: A 3-as metró újpesti szakaszának átadása miatt a végállomás Újpest-Városkapuhoz került át (korábban kiszolgálatlan területeket érintve), a Szilágyi utca végállomás Rákospalota-Újpest MÁV-állomás nevet kapott. A feliratok a régi típussal, azonban a vasútállomás esetében szokatlanul kis betűmérettel készültek (lásd még 1990-es 124-es tábla).

Belső oldal: Minden lehetséges átszállás feltüntetése, számos közlekedési változás a metró miatt. Az előző szériához képest az ellenkező irányt jelöli, ezért az összehasonlítás nem végezhető el.

A 90-es években a vonalon Ikarus 405-ösök közlekedtek, így táblagyártás csak pótlások esetén történt.

Évjárat: 2000 körül

Küldő oldal: Újpest-városkapu kötőjel nélkül szerepel.

Belső oldal: Vékony betűs megállólista, vastagbetűs járatszám korszakra jellemző. A balos által megjelölt irányhoz képest az alábbi megállóváltozások történtek: Titó utca -> Rózsa utca, Dózsa György út -> Görgey Artúr utca (hibásan i-vel írva).


Évjárat: szintén 2000

Belső oldal: Három hiba különbözteti meg a fentitől: a jobb oldali listában feltüntették a másik irány Kiss János utca megállóját, valamint a 122-es keretezése elmaradt, illetőleg a végállomás feliratában városkapÚ-t írtak.

Évjárat: 2006. június - szeptember vége (még nem jelöli a 96A-t), puha műanyag

Belső oldal: Új járat a Tesco-busz.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag.

Külső oldal: MÁV-állomás -> Vasútállomás.

Belső oldal: Elmaradt átszállások, valamint MÁV és Volán kapcsolatok feltüntetése. A Kassai utcánál törölték a 25A-t.

Évjárat: 2008. július, digitális nyomtatással

Külső oldal: Elnyújtott betűk, Újpest végállomás kötőjeles írásmódja. A járatszám karakterköze nőtt.

Belső oldala tartalmilag nem különbözik.

122

Évjárat: 1991 április (Szondi utca megállóhely létesítése) - 1993 március (Homoktövis utca megálló létesítése)

Külső oldal: Azon ritka balosok egyike, melyen a külső oldali végállomás négy sorban lett írva. Ezt kicsinyített, régi típusú betűkkel oldották meg.

Belső oldal: Az 1990 decemberi átszervezésekkor, többnyire az újpesti tábláknál elterjedt átszállási számtípussal. A Szondi utca, mint 1991-es megálló, éppen ezért eltérő típus, a 30-as átszállással együtt.

Évjárat: 1994 április, utolsó balosszéria

Belső oldal: A visszautat is jelöli. A kései balosokra jellemző átszállási számtípusokkal. Új megálló a korábbi balos irányához képest: Homoktövis utca (1993). Külső Szilágyi út 110. -> Székpatak utca.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Külső oldal: Átmeneti, ritkán használt számtípus. Újpest városkapu felirata régi típusú betűk kicsinyített és vékonyított változata. A másik végállomás emellett még oldalirányból összenyomott is.

Belső oldal: A puha műanyag és Rt-s logó együttes használata nagyon ritkán fordult elő.

Évjárat: 1998. augusztus (a 14-es villamos meghosszabbításakor)

Belső oldal: Vékony betűs megállólista, azonban egyedi módon a bal oldali lista első 3 megállója és átszállásai még a régi típussal készültek! A járatszám szokatlanul ferdén áll. A 14-es villamos meghosszabbításához kapcsolódóan egy megálló-átnevezés (Külső Szilágyi út -> Sárpatak utca) és  egy megálló létesítés (Megyeri út) történt.

Évjárat: 2000. december (megálló létesítése az Óceánárok utcánál)

Belső oldal: A két irányt megcserélték és a járat új megállót kapott az Óceánárok utcánál. Megálló átnevezés: Megyeri út -> Káposztásmegyer, Megyeri út. Immár a teljes lista vékony betűkkel készült.

Évjárat: 2003 második fele

Belső oldal: Két irány megcserélése. Új járat: Tesco-busz, 125-ös. A Tímár utcánál törölték a 96-ost. Újpest felé kimaradt a Székpatak utca megálló.

Évjárat: 2004. október előtt (még nem jelzi az októberben létesített Íves út megállót)

Külső oldal: Vízszintes irányban összenyomott betűk, így három sorba is kifért a káposztásmegyeri végállomás.

Belső oldal: Pótolták a Székpatak utca megállót. Egy 125-ös átszállást áthelyeztek. A Tímár utcához visszakerült a 96-os, viszont Újpestnél a metrót nem jelzi.

Évjárat: 2005. november 2. (Káposztásmegyer felé a Homoktövis utcán közlekedik)

Belső oldal: A logó tábla alsó részébe lett helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Újpest felé három elmaradt átszállást pótoltak, de a metrót továbbra sem jelzi. További új megálló mindkét irányban: Íves út (2004. október)

Évjárat: 2006. április (Újpesti stadion - időszakos megálló létesítése), kemény műanyag

Belső oldal: Zrt-s logó a tábla alsó részébe helyezve.

Évjárat: 2008. január, puha műanyag

Külső oldal: Néhány milliméterrel kisebb betűk.

Belső oldal: Káposztásmegyeri járatok átszámozása: 125 -> 126, 126 -> 126A. Átszállások átrendezése, Volán és MÁV kapcsolat feltüntetése.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag. Tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2008. május, digitális nyomtatással.

Külső oldal: Oldalirányban összenyomott betűk - így lehetővé vált a kétsoros kiírás. Nagyobb járatszám, nagyobb karakterközzel.

Belső oldal: Új típusú megállólista. Megszűnt: Tesco-busz.

2008.09.06-tól a járat jelzése 122-esre változott.

123

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag.

Külső oldal: A járatszám és a jobb oldali felirat ferdén szitázott.

Belső oldal: A listán látszik a Határ úti végállomásnál a 99-es helye, a helyette közlekedő 99A-t kifelejtették.

Évjárat: 1998 körül

Belső oldal: Új típusú tojáslogó. Számos, korábban kifelejtett átszállás pótlása a korszakra jellemző eltérő szerkesztéstípussal. Emellett több átszállást töröltek (érthetetlen okokból az 52-es villamost, illetve a 136-os buszt a Jahn Ferenc kórháznál - míg a Mezsgye utcánál megmaradt.)

Évjárat: 1999. március, a 136-os megszüntetésekor

Külső oldal: A Mesgye utca megnevezés megszűnt. A korszakra jellemző kis járatszám felnagyított verziójával találkozunk. A betűtípus szintén elterjedt ebben az időszakban.

Belső oldal: Mesgye utca helyesen Mezsgye utca, vékony típusú betűkkel. A 136-ost törölték.

Évjárat: 2003 első fele, utolsó tojáslogós széria

Külső oldal: A betűtípus kizárólag ezekre az utolsó szériás táblákra jellemző.

Belső oldal: Utolsó szériás megállólista, új típusú piktogramokkal. Megszűnt: 13-as villamos. Új: 3-as villamos (a 2001. szeptemberében indult 151-es buszt nem jelzi). A Jahn Ferenc kórháznál törölték a 19-est, helyette 59-est írnak, holott mindkét járat megállt itt.

A PIROS PONTOK JELZÉSE NEM AKTUÁLIS!

Évjárat: 2003 második fele

Belső oldal: Ady Endre tér -> Pesterzsébet, ~. Új járat: Gloriett-busz. A korábban kimaradt 151-est feltüntették. A Jahn F. Kórháznál 59-es helyett 19-est jelöl.

Évjárat: 2004 első fele (még jelöli az augusztusban megszűnt 99A-t)

Belső oldal: Egyetlen különbsége, hogy Kispest, Határ úton az átszállások elrendezése más.

Évjárat: 2005. december 3. (154A, 154B beindítása)

Külső oldal: Néhány milliméterrel kisebb betűk, a járatszám nagyobb. A kispesti végállomás sorköze nagyobb.

Belső oldal: A logó a tábla alsó részébe helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek", kisebb járatszám. Új járatok: 154A, 154B. Megszűnt: 99A.

Évjárat: 2008. április

Külső oldal: A két végállomás megcserélése. 

Belső oldal: Zrt-s logó. Elmaradt átszállások feltüntetése. Pestszentimrére és Gyálra közlekedő járatok átszervezése, MÁV és Volán kapcsolat feltüntetése. Megszűnt a Gloriett-busz. Útvonal módosítás miatt még 2006 októberében megálló-változás történt: Mészáros Lőrinc utca -> Távíró utca.

Évjárat: 2008. május, tartalmi különbség nélkül.

124

Évjárat: 1987. augusztus, a járat indulásakor (ekkor még csak a 125-ös busz és a 14-es villamos járt ki a lakótelepre.)

Külső oldal: Teljesen egyedi kialakítás, külön érdekes a 14-es villamos vá. megnevezés.

Évjárat: 1989. december, a 126-os indulásakor

Belső oldal: Már a 20-as autóbuszok is kijárnak Káposztásmegyerre, továbbá jelzi az 1989 decemberében létrejött a 126-os autóbuszt. a 125-öst valamiért törölték. A lakótelep folyamatos kiépülésével az autóbusz újabb megállókat kapott.

Évjárat: 1990. december, a 3-as metró átadásakor

Külső oldal: Megszűnt az egyedi elrendezés, de a betűk a megszokott méretnél jóval kisebbek (lásd 1990-es 121-es). A körforgalomjelleg miatt kétszer írták ki a végállomást. A végállomás neve Szilas-patak lett.

Belső oldal: Megálló-változás: Nádasdy Kálmán utca -> Dunakeszi utca. Az újonnan indult 11-es villamos feltüntetése.

Évjárat: 1992 vagy 1993

Belső oldal: Keretes gyorsjáratokkal. A Hajló utcánál nem jelöli a 20-ast.

KERESEK ÉLESEBB KÉPET A SZÉRIÁRÓL!

Évjárat: 1994. szeptember, első tojáslogós

Külső oldal: A betűk régi típusú alapból kiindulva függőlegesen elnyújtottak, oldalirányban összenyomottak. A szám Helvetica típus lett, függőlegesn elnyújtott, oldalirányban összenyomott verzióban. "Végállomásként" a Homoktövis utcát jelölték meg.

Belső oldal: A körjáratoknál alkalmazott piktogramos kialakítás.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal: Törölték a megszűnő 11-es villamost.

Évjárat: 1998. augusztus (14-es villamos meghosszabbításakor)

Külső oldal: A Homoktövis utcai végállomás Káposztásmegyer felirat nélkül szerepel.

Belső oldal: Vékony betűs megállólista. A körforgalom iránya a villamos meghosszabbítása után megváltozott. Új megálló Óceánárok utca néven, valamint átnevezések: Bőröndös utca -> Bőrfestő utca, Homoktövis utca -> ~ (óvoda).

A járaton 1999 júniusától Ikarus 280-as (illetve esetenként 435) helyett Ikarus 260-asok közlekedtek a meghosszabbított 14-es villamos által kialakult kihasználatlanság miatt. Az 260-as típust 2001 februárjában a még kisebb befogadóképességű Ikarus 405 váltotta.

Évjárat: 2003 második fele - 2004, tartalmi különbség nélkül

Évjárat: 2006 második fele - 2007. március (puha műanyag, de még dátumozatlan)

Belső oldal: A Szilas-pataknál az átszállások két sorba kerültek.

A járat kihasználatlanság miatt 2007.09.02-án üzemzárással megszűnt.

 

125

Évjárat: 1985. június (járat indulása) - 1986. december közötti állapotokat tükrözi (még nincs Hajló utca megálló)

A járat 1989 januárjában, a 20-as autóbusz meghosszabbításakor megszűnt.

Évjárat: 2001. október, a járat indulásakor (Auchan megnyitása)

Belső oldal: A tábla hibás, mivel az Auchan felé az autóbuszok nem álltak meg a Mogyoródi-pataknál.

Évjárat: 2001-2002 fordulóján

Belső oldal: Törölték a hibás Mogyoródi-patak megállóhelyet.

Évjárat: 2002, utolsó tojáslogós

Belső oldal: A Mogyoródi-pataknál feltüntették a 126-ost.

Évjárat: 2003 második fele - 2004

Belső oldal: Azóta a 104-es is kijár az Auchanig.

Évjárat: 2005 ősz - tél

Belső oldal: A logó lentre, a járatszám fentre helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Tartalmi különbsége nincs.

2007.09.03-án üzemkezdettől jelzése 126-osra változott.

 

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

ÚJRA NYITVA! ~FBLOG~ ÁLLATKÍSÉRLETEKTÕL MENTES A SMINKED? ~HAMAROSAN KREDIT NYEREMÉNY! TERMÉKTESZTEK!~FBLOG~ÚJRA NYITVA!    *****    Astropapa-iskolája mindenkit szeretettel vár és INGYENES TANÁCSOT AD minden kedves érdeklõdõnek!    *****    Supernatural - ODaát - 13. ÉVad - Extrák - Infók - ÉRdekességek - ODaát - Supernatural - 13.ÉVad - Supernatural - ODaát    *****    A csillagjövõ oldalon,nem csak alacsonyak az árak, hanem a tanácsadás, teljesen ingyenes. Szeretettel várlak minden nap    *****    Új design! Az egyetlen magyar Olicity és a legaktívabb Zöld Íjász rajongói oldala! 6. évad & Arrowverse hírek!    *****    No.1 Christina Aguilera Fan Site - Minden ami X-Tina, minden héten újdonságok! Katt!    *****    TelenovelasWeb - Hírek, képek, videók, saját véleménnyel tarkított bejegyzések telenovellákról és a színészekrõl! Gyere!    *****    Hamarosan olvashatók lesznek az oldalamon az Asztro-tükör asztrológiai írásai, cikkei.    *****    Gesztenye, gesztenye, gesztenye... és egy álmos sün! Gyertek az októberi rétre Mályvával és Pipitérrel! Irány a Mesetár!    *****    Születési,baba,hold horoszkóp,elõrejelzés,párkapcsolati elemzés,fogamzási képlet! Ingyenes tanácsadás!Várlak!Kattints!    *****    Ha te is a letisztult stílus híve vagy, nézz be hozzám! Smink, ruha, kritika //Style and Stuff// Style and Stuff//    *****    MINDEN HÓNAPBAN INGYENES G-PORTÁL SABLON! TELJESEN ÁTSZERKESZTHETÕ A LEGÚJABB KÓDOKKAL! Ne maradj le egyik hónapban sem!    *****    Rendeld meg az asztrológiai csomagok egyikét és teljesen ingyen megbeszélheted velem a kérdéseidet telefonon, skypeon!!!    *****    Nézz filmet messengeren! Ha szereted a filmeket klikk ide! Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film! Film!Film!    *****    Nézz filmet messengeren! Ha szereted a filmeket klikk ide! Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!    *****    A CSILLAGJÖVÕ OLDALON RENDKÍVÜLI AKCIÓK,LEHETÕSÉGEK.A MEGRENDELÉSEK UTÁN TELJESEN INGYENES KONZULTÁCIÓ,TANÁCSADÁS.VÁRLAK    *****    Õszi manókalandok a réten! Búcsúztassátok el ti is útra kelõ madarainkat Mályvával és Pipitérrel! Gyertek a Mesetárba!    *****    | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale |    *****    Bûbájos boszorkák - Charmed - Extrák - Érdekességek - Cikkek - Interjúk - Bûbájos boszorkák - Charmed - Charmed -Játékok    *****    Infrashape Horizontal fittness stúdió Debrecen