bkvtablak
Autóbusz táblák
 
Trolibusz táblák
 
Villamostáblák
 
Általános utastájékoztató táblák és egyéb ágazatok
 

98

Évjárat: 1994. november, első tojáslogós

Külső oldal: Azon ritka esetek egyike, amikor 4 sorban írták a végállomást (lásd még 122). A megszokott betűtípus, kisebb betűmérettel (elnyújtás, összenyomás nincs).

1996 márciusától a járat útvonala Kőbánya-Kispestig hosszabbodott, a Szarvas csárda térig 80-as buszok közlekedtek, ez a rövid szakasz megszűnt.

Évjárat: 1996. február (a márciusi változásra), puha műanyag

Külső oldal: Az új végállomások továbbra is régi típusú betűkkel, de összenyomva, elnyújtva. A járatszám Helvetica Bold / Neue, függőlegesen elnyújtva.

Belső oldal: A megállólista betűi kisebbek lettek, hogy az új megállók is kiférjenek. A járatszám félretolódott a logóhoz képest. Az új megállók mellett történt változatások: a Csévéző utcánál (jobb oldalt 10. megállóhely) kiszedték a fölösleges 98-ast, helyette 93-ast írtak. A 168-as busz irányát feltüntették a Melczer utcánál, illetve a Szabadság utcához is kiírták, szintén iránymegjelöléssel. Az időközben megszűnt járatokat igényesen szedték ki a listából, nyomuk sem látszik.

Évjárat: 1996. október

Külső oldal: A járatszám kisebb méretű.

Belső oldal: Tartalmi különbség nincs. A logóba Rt-t szerkesztettek. Ez ebben az időszakban csak elvétve fordult elő (pl.61E).

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal: Kőbánya-Kispest végállomáson a 85-ös helyére 93-ast illesztettek, nagyobb számtípussal.

Évjárat: 1997. június - megállók létesítése és átnevezése

Belső odal: A megállólista egy ritkábban használt, vékony típussal átdolgozva. Új megálló Kőbánya felé Ferihegyi út néven. Megálló-átnevezések: Ferihegyi út -> Egészségház (Kőbánya felé), Árpád fejedelem utca -> Széchenyi utca (Kőbánya felé), Baross utca - > Kodolányi János tér (mindkét irányban), Csévéző utca -> Bélatelepi út (Kőbánya felé), Hangár áruház  -> Gyula utca (Kőbánya felé), Bölcsőde -> Gyula utca (Rákoskeresztúr felé).

Évjárat: 1998. augusztus, a keresztúr-busz indulásakor

Külső oldal: A két végállomást felcserélték.

Belső odal: A megállólistában is iránycsere történt. Átszállások: új járat a keresztúr-busz, továbbá egy 193-as átszállást feltüntettek (hibásan).

Évjárat: 2000. szeptember (93 -> reptér-busz)

Külső oldal: Átmeneti betűtípus, ismét az eredeti elrendezésűek a végállomások. Kőbánya-Kispest, MÁV-állomás három sorban.

Belső oldal: Itt nem cserélték fel az irányokat. Új típusú tojáslogóval készült. A Gyömrői úton a 93-ast kiszedték, de csak az egyik irányban szerkesztették be helyette a reptért-buszt. A Gépjárműjavítójavító Főműhelynél törölték a hibás 193-as átszállást.

Évjárat: 2002. október (megálló-változások)

Külső oldal: A járatszám méretének növelése, elnyújtása (lásd még 2001-es 91-esnél és 68-asnál - talán nem véletlen, hogy pont utóbbi járatnál készült ugyanilyen szám, hiszen csak egy 9-est kell elfordítani).

Belső oldal: Ahol korábban kimaradt, pótolták a reptér-buszt, illetve Rákoskeresztúr felé a Gyömrői útnál leszedték, mert itt fölöslegesen szerepelt. Jelölték a májusban indult 182 és 182A járatokat. Megálló-átnevezések Rákoskeresztúr felé: EVIG -> Hangár utca. Kőbánya felé: Ferihegyi út -> Rákoskeresztúr városközpont, Főtefu -> Gyömrői út Start auto, Sibrik Miklós úti felüljáró -> Felüljáró.

Évjárat: szintén 2002. október, külső oldala azonban még a régi, kisszámos kialakítású.

Évjárat: 2003 második fele - 2004

Külső oldal: A két végállomást megcserélték.

Belső oldal: Megálló átnevezése: Rákoskeresztúr, városközpont -> Ferihegyi út (2003. június 16-tól). Elmaradt 17, 17-es átszállások feltüntetése. A Gyömrői útnál törölték a 182182A járatokat.

Évjárat: szintén 2003 második fele - 2004

Külső oldal: Néhány milliméterrel nagyobb betűk, Rákoskeresztúr után vessző van.

Belső oldal változatlan

Évjárat: 2005. március (Kőbánya-Kispest végállomásnév változása)

Külső oldal: Kisebb betűméret, módosított végállomásnév. Rákoskeresztúr után nincs vessző.

Belső oldal: A járatszám kisebb, a logó a korszakra jellemzően a tábla alsó részébe áthelyezve, "kapcsolatok" helyett lehetőségek. Elmaradt átszállások (reptér-busz, 19, 36) feltüntetése.

Évjárat: 2006 második fele, puha műanyag.

Külső oldal: Rákoskeresztúr után ismét vessző került, a feliratok néhány milliméterrel nagyobbak.

Belső oldal: Zrt-s logó. Reptér-busz -> 200. A Gyömrői útnál törölték a 117-est, mely közel már 10 éve volt hibásan a listában - itt nem lehetett rá átszállni.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag

Belső oldal: MÁV és Volán átszállások feltüntetése. Hálózati változások: a 82-es járatcsalád és a 193-as átszámozása, keresztúri változások: új járat a 46-os, megszűnt a 180-as és a 192-es. Ezeken túl néhány elmaradt átszállást feltüntettek.

Évjárat: 2008. március, tartalmi különbség nélkül.

98

Sablonnal készült fém duplaoldalas

Évjárat: 1988. október (82A indulása) - 1990 (Sallai főműhely elnevezés, piros gyorsjáratok)

Évjárat: 1994. november, első tojáslogós.

Külső oldal: A régi betűtípus kicsinyített, vékonyabb változata, annak érdekében, hogy a rövidítéseket elkerüljék.

Évjárat: 1996. október, puha műanyag

Belső oldal: Kőbánya felé új megálló létesült a Baross utcánál. A Szabadság utcánál feltüntették a korábban kifelejtett 168-as, a 98-ast viszont fölöslegesség miatt kiszedték. Kőbánya Kispestnél a két megszűnt járatot kiszedték a listából (35 és 135), viszont az 1995 novemberében elindult 193-ast elfelejtették feltüntetni.

Évjárat: 1997 második fele, kemény műanyag

A táblán csupán hiba miatt szerepel 96/10, mivel elfelejtették kiszerkeszteni. Egyetlen különbsége, hogy a logóba Rt-t szerkesztettek.

Évjárat: 1998. augusztus

Belső oldal: Már tartalmazza az ekkor indult keresztúr-buszt. Baross utca -> Kodolányi János tér (vékony betűkkel). Rákoshegy végállomásnál újabb átszállási lehetőségeket írtak ki (80, 98), bár ezeket fölösleges feltüntetni. A kőbánya-kispesti átszállásokat vékony számokkal újraszerkesztették, ebben már szerepel a sokáig kihagyott 193-as és a keresztúr-busz.

Évjárat: 2003. november (új megállók létesítése)

Belső oldal: Új megállók létesítése: Rákoshegy felé - Lőrinci fonó, Kőbánya felé - Vajk utca, Csaba utca. 93 -> Reptér-busz. Új járatok: 182182A, további elmaradt átszállások feltüntetése.

Évjárat: 2004. január (időszakos megálló létesítése a Hangár utcánál)

Belső oldal: Elmaradt átszállások feltüntetése (19, 36).

Évjárat: 2005 ősz - tél (kialakítás alapján)

Külső oldal: 2005 márciusa óta Kőbánya-Kispest végállomásból elhagyták a MÁV-állomást. A betűk mérete is kisebb néhány milliméterrel.

Belső oldal: A korszakra jellemző elrendezés: "nagylista" kettébontása, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek", logó az alsó részbe helyezve. Az átnevezett végállomáson kívül: két elmaradt átszállás (Reptér-busz és 151) feltüntetése.

Évjárat:  2008.02.11. (193 -> 193E) -  2008. május (még szitázott verzió), kemény műanyag

Külső oldal: Rákoshegy végállomás neve 2007. szeptember 1. óta vasútállomás

Belső oldal: A korszak tábláival ellentétben nem látták el gyártási dátummal (ez néhány Dél-pesti táblánál előfordult, lásd még 66, 85). Zrt-s logó használata. Hálózati változások: a 82-es buszcsalád, a 193-as és a Reptér-busz átszámozása. MÁV és Volán átszállások feltüntetése.

Évjárat: 2008. február

A széria egyetlen különbsége, hogy dátumozva van.

A járat jelzése 2008.09.06-tól 98E-re változott.

99

Évjárat: 1985. november (a 66-os a Határ útról indul) - 1987. június (Petőfi tér -> Kós Károly tér valamint Nagy Sándor utca -> NagysándorJózsef utca).

Belső oldal: Érdekessége, hogy az összes lehetséges helyen feltünteti az átszállásokat, pedig ez csak 1990 decemberétől terjedt el a balosokon.

Évjárat: 1988. január (12, 12A megszüntetése) - 1989. szeptember (ekkortól a 12-es nem jár a Nagykörúton)

Külső oldal: A P.-Erzsébet szóból törölték a kötőjelet.

Belső oldal: Megszűnt a 12 és 12A járat. Megálló-átnevezések: Határ út -> ~ (Ferde utca), Petőfi tér -> Kós Károly tér, Nagy S. utca -> Mártírok útja (utóbbi feltűnően vastagon szerkesztett). A Kós Károly térnél törölték a 99-est (fölösleges feltüntetni), a Mártírok útjánál lemaradtak az átszállások.

E tábla azonos belső oldallal készült, azonban külső oldalán még kötőjeles erzsébeti végállomás olvasható.

Évjárat: 1990. szeptember (54E megszűnése)

Külső oldal: 1990 óta Blaha Lujza tér /Népszínház utca/ végállomásmegjelölés. Ritkán alkalmazott formában, a régi típusú betűk szokatlanul kis méretével írták ki. Pesterzsébet kerület neve Pestszenterzsébet lett, a 3 soros kiírás lehetővé tette még a hosszabb név esetén is a rövidítés megszűnését.

Belső oldal: A belső oldalon Pestszenterzsébet helyett hibásan továbbra is Pesterzsébet olvasható.  Megálló-átnevezés: Mártírok útja -> Nagyszőlős utca. Hibák: 99-eseket feketével szitázták, a Blaha Lujza térnél a 7-es lemaradt. Változások: 12-es már nem jár a körúton, 54E megszűnt (helyette hibásan 54-est ír a tábla 54-es helyett.) valamint még néhány helyen pótoltak korábban kimaradt átszállásokat.

Évjárat: 1994. augusztus, első tojáslogós

Külső oldal: A Blaha Lujza téri végállomás nagyobb feliratokkal

Belső oldal: Megállóváltozások a balos által megjelölt irányhoz viszonyítva: Kulich Gyula tér -> Kálvária tér, Vajda Péter utca -> Golgota tér, Határ út (Ferde utca) -> Határ út, Pannónia utca -> ~ út. A kopások miatt több feliratot átírtak újra, közülük sajnos némelyik javítás nem hű az eredeti verzióhoz.

Évjárat: 1997. január - február, puha műanyag

Külső oldal: Pestszenterzsébet -> Pesterzsébet

Belső oldal: A puhatáblás korszakban még nem túl jellemző vastag járatszámmal. Megszűnt járatok: 33-as és 99-es busz, 36-os és 50A villamos, 75A troli. Az 50A villamos a Határ útnál az egyik irányban véletlenül listában maradt, csak utólag kaparták le. Új járat a 173-as. Néhol fölösleges átszállások törlése (51,194).

Évjárat: 1997 tavasz, puha műanyag

Belső oldal: Egyetlen különbsége, hogy a Határ útnál törölték a hibásan szereplő 50A-t, és az 52-es villamost a helyére húzták.

A vonalra garázsmeneti tábla is készült, a kialakításából ítélve ez a darab valamikor 1999-2000 körül.

Évjárat: 1999

Külső oldal: A korszakban néhány - főként dél-pesti - viszonylatnál használt vastag karakteres (Universe 75) kialakítás. A két irányt megcserélték.

Belső oldal: Új típusú megállólista, új fajta tojáslogóval, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". A két irányt megcserélték. Számos, korábban kihagyott átszállás feltüntetése.

Évjárat: 2000. december (1A villamosjárat megléte, Delej utcai megálló létesítése)

Külső oldal: Ismét a régi elrendezés

Belső oldal: "lehetőségek helyett ismét "kapcsolatok". Érdekes módon ismét visszatértek a régi típusú logóhoz és az irányok elrendezése is visszaváltozott. Új megálló: Delej utca. Új járat: 1A villamos. A 23-as villamost hibásan továbbra is jelöli.

Évjárat: 2001. április

Külső oldal: Bár az útvonal nem változott, a végállomást egy másik megállónál, a Mátyás király térnél jelölték ki, és ezt átmeneti betűtípussal tüntették fel

Belső oldal: A végállomásmódosulás miatt átrendezett listán egyetlen egy különbsége van: jobb oldalon a Golgota térnél törölték a korábban ott felejtett 23-as villamost.

Évjárat: 2001. október

Belső oldal: A 13-as villamos helyett a 3-as közlekedik. A 151-es buszt nem jelöli, holott szeptemberben indult.

Évjárat: 2003 első fele

Belső oldal: 2 új járat feltüntetése: a 94-es (2002. március) és a 151-es busz (2001. szeptember), valamint a korábban kimaradt 37A villamos.

Évjárat: 2003. szeptember 1. (Gloriett-busz beindítása) - 2004

Évjárat: 2006. február - május vége (Zrt-s logó, de még kemény műanyagból)

Belső oldal: Zrt-s logó a tábla alsó részébe helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek", a járatszám kisebb. 2005. december 3-án 7A megszűnt, új járat a 73-as. A 2005 decemberében indult 154A, 154B járatok lemaradtak a tábláról.

Évjárat: 2006. október 1. (Pestszentimrére, Gyálra közlekedő járatok átszervezésekor), puha műanyag

Külső oldal: Néhány milliméterrel kisebb betűk.

Belső oldal: Ismét nagyobb járatszám. Megszűnt: 54, új: 55, 848994E. A bővebb átszállás-sorok miatt a betűméret kisebb lett a teljes listán. Feltüntették a korábban kimaradt 154A, 154B járatokat.

Évjárat: 2007. október, puha műanyag

Külső oldal: Még kisebb betűk.

Belső oldal: Új járatok: 89-es troli (Kálvin téri metróépítés miatt közlekedett), Tesco-busz. Elmaradt átszállások feltüntetése: 28, 37, 37A villamosok, 154, 154A, 154B buszok (a Nagykőrösi útnál egyúttal véletlenül törölték a 94E-t.). Az Üllői útnál törölték a fölöslegesen kiírt 50-es villamost.

Évjárat: 2008. január, puha műanyag

Belső oldal: Kisebb járatszám. Volán átszállások feltüntetése. Az előző szérián módosított villamos-átszállások ismét a régebbi táblák szerint szerepelnek (50-es villamos ismét szerepel, a 28, 37, 37A-t törölték), valamint a Határ úti átszállásokat átrendezték.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag

Belső oldal: A Volán átszállásokat leszámítva minden tekintetben inkább a 0710-es szériára hasonlít, mint az előzőre: a járatszám mérete, a villamosok (28, 37, 37A, 50) és a Határ úti átszállások elrendezése teljesen azonos.

Évjárat: 2008. április, digitális nyomtatással.

Külső oldal: Nagyobb feliratok. A járatszám kissé jobbra tolva, így a Blaha Lujza téri végállomás két sorba került.

Belső oldal: Pesterzsébet felé a Kálvária térnél nem jelöli a 89-es trolit.

99

Évjárat: 1983. július (már közlekedik a 194-es) - 1984. november (a 199-es megszüntetése)

Belső oldal: Elképzelhető, hogy már a 70-es évek végén is voltak a járatnak megállós szériái, mivel utólagos listaszerkesztéssel, vékonyabb számokkal van kiírva az 1981-ben indult 123-as (korábban a buszok jelzése 123-as volt) és az 1980-ban a Határ útra helyezett 66-os.

Évjárat: 1985. november (az autóbuszok már a Petőfi tér - Pannónia út - Hullay Jenő utca - Hunyadi út - Mártírok útja útvonalon közlekednek a Petőfi tér - Thököly út - Újlaki utca - (Nagykőrösit keresztezve) Kossuth Lajos utca - Mártírok útja helyett)  - 1987. június (Petőfi tér -> Kós Károly tér valamint Nagy Sándor utca -> Nagysándor József utca).

Belső oldal: Törölték a megszűnt 199-est, az emiatt meghosszabbított 66-ost pedig láthatjuk a Határ útnál. A fent említett útvonalmódosítást csak az átszállások változásából vehetjük észre (51-es feltüntetése), ugyanis az itt szereplő Nagykőrösi út megálló már nem a régivel azonos, hanem a Nagy Sándor utcában található.   

Évjárat: Ez a balos szintén az 1985 - 1987-es időszakból származik, de az előző táblánál későbbi lehet, az alábbiak miatt:

A Határ úti megálló mellé pontosabb utastájékoztatástként Ferde utca felirat került. Az átszállások már számsorrendben vannak, igaz néhány átszálláson variáltak számomra ismeretlen okokból.

Évjárat: 1988. január

Belső oldal: 12,12A járatok megszűntek. Megálló-változások (1987 júniusában): Petőfi tér -> Kós Károly tér, Nagy Sándor utca -> Nagysándor József utca.

Évjárat: 1988. március (új megálló a Sporttelepnél)

Belső oldal: A Kós Károly térnél ismét jelöli a 99-est, akárcsak egy korábbi szérián.

Évjárat: 1989 első fele (még jelöli a nagykörúti 12-est)

Belső oldal: Megálló átnevezés történt: Nagysándor József utca  -> Mártírok útja.

Évjárat: 1994. augusztus (egyetlen tojáslogós széria készült)

Külső oldal: A már 1990 óta használt Blaha Lujza tér olvasható végállomásnévként. Pesterzsébet, mely időközben Pestszenterzsébet elnevezést kapott, rövidítés nélkül szerepel. A gyorsjárat kerete kisebb lett.

Belső oldal: A balos irányához képesti megállóváltozások: Vajda Péter utca  -> Golgota tér, Mártírok útja -> Nagyszőlős utca.

99A

A járat 1996 márciusában indult a 99-es részleges pótlására.

Évjárat: 1996. március, a járat indulásakor (puha műanyag)

Külső oldal: Alapját a 99-es tábla külseje adta, ehhez tettek hozzá egy "A" betűt és régi típusú betűkkel a Kós Károly teret.

Belső oldal: A 23-as villamos helyett hibásan autóbuszt tüntettek fel.

Évjárat: 1996. szeptember, puha műanyag, tartalmi különbség nélkül. Táblaelhasználódás miatt készült.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal: A Kós Károly térnél törölték a 194-est fölöslegesség miatt. A Blaha Lujza tér felé a Határ útnál kimaradt átszállásokat tüntettek fel, a Golgota térnél törölték a 23-as villamost fölöslegesség miatt. A Könyves Kálmán körútnál a villamos továbbra is autóbuszként szerepel.

Évjárat: 2000 első fele, táblaelhasználódás miatt.

Külső oldal: A korszakra jellemző kis járatszám, átmeneti betűtípussal.

Belső oldal: Tartalmilag teljesen egyezik (a 23-as villamos hibát korrigálták). A logó megújult, a szám a korszakra jellemzően kövér típus.

Évjárat: 2000. december

Külső oldal: Nem vált be a kis szám, ezért visszatértek a régi mintához.

Belső oldal: Új megálló mindkét irányban Delej utca néven. Megszűnt a 23-as villamos, a 75-ös troli lerövidült, helyette az 1-es és 1A villamosokkal utazhatunk.

Évjárat: 2001. október

 

Belső oldal: A 13-as helyett 3-as villamos közlekedik.

A vonalra garázsmeneti tábla is készült, a kialakításából ítélve ez a darab valamikor 1999-2000 körül.

Ez egy hibás verzió melyről lemaradt a szám.

Évjárat: 2003 első fele. Utolsó széria. "Pufi" stílusban.

Belső oldal: Új járat a 94-es. Feltüntették a korábban kimaradt 37A villamost.

A járat 2004. szeptember 1-jén üzemkedettel megszűnt (valójában már június 15. óta nem járt, mivel iskolaszünet idején eleve nem közlekedett), a felszabadult kocsikat a 99-esre csoportosították át.

 

 

 
Járattörténeti adatok (1915-napjainkig)
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

Florence Pugh magyar rajongói oldal. Ismerd meg és kövesd az angol színésznõ karrierjèt!    *****    Fele királyságomat nektek adom, hisz csak rátok vár ez a mesebirodalom! - Új menüpont a Mesetárban! Nézz be te is!    *****    DMT Trip napló, versek, történetek, absztrakt agymenés:)    *****    Elindult a Játék határok nélkül blog! Részletes információ az összes adásról, melyben a magyarok játszottak + egyéb infó    *****    Florence Pugh Hungary - Ismerd meg az Oppenheimer és a Dûne 2. sztárját.    *****    Megnyílt az F-Zero Hungary! Ismerd meg a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-sorozatát! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    A Cheer Danshi!! nem futott nagyot, mégis érdemes egy esélyt adni neki. Olvass róla az Anime Odyssey blogban!    *****    A 1080° Avalanche egy méltatlanul figyelmen kívül hagyott játék, pedig a Nintendo egyik remekmûve. Olvass róla!    *****    Gundel Takács Gábor egy különleges könyvet adott ki, ahol kiváló sportolókkal a sport mélységébe nyerhetünk betekintést.    *****    21 napos életmódváltás program csatlakozz hozzánk még!Január 28-ig 10% kedvezménnyel plusz ajándékkal tudod megvásárolni    *****    Szeretne egy olyan általános tisztítószert ami 333 felmosásra is elegendõ? Szeretne ha csíkmentes lenne? Részletek itt!!    *****    Új játék érkezett a Mesetárba! Elõ a papírral, ollóval, és gyertek barkácsolni!    *****    Tisztítószerek a legjobb áron! Hatékonyság felsõfoka! 333 felmosásra elengedõ általános tisztítószer! Vásároljon még ma!    *****    Hayashibara Megumi és Okui Masami rajongói oldal! Albumok, dalszövegek, és sok más. Folyamatosan frissülõ tartalom.    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    333 Felmosásra elegendõ! Szeretne gazdaságosan felmosni? Szeretne kiváló általános tisztítószert? Kiváló tisztítószerek!    *****    Ha tél, akkor téli sportok! De akár videojáték formájában is játszhatjuk õket. A 1080°Snowboarding egy kiváló példa erre    *****    Egy asztrológiai elemzés,sok segítséget ad,életünk megtervezéséhez,rendeld meg és küldök egy 3 éves éves elõrejelzést is    *****    Szeretne leadni felesleges kilókat? Szeretné méregteleníteni és tisztítani szervezetét?Csatlakozzon a programhoz még ma!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, kezd az évet azzal, hogy belenézel, én segítek értelmezni amit látsz. A saját akaratod dönt!