bkvtablak
Autóbusz táblák
 
Trolibusz táblák
 
Villamostáblák
 
Általános utastájékoztató táblák és egyéb ágazatok
 
23 - 24

23

Évjárat: 1992 vagy 1993

Belső oldal: A Baross utcánál a 23-as feltüntetése hiba, ugyanis a gyorsjárat soha nem érintette ezt a megállót.

Évjárat: 1996. február, puha műanyag

Külső oldal: Az Ady Endre tér rövidítésmentes kiíírása kisebb és vékonyabb betűkkel.

Belső oldal: Megállóváltozás a balos által megjelölt irányhoz képest: a Nagysándor József utca után eltűnt a Lázár utca zárójeles rész.

Évjárat: 1996. november, puha műanyag

Belső oldal: Új járat a 103-as. Néhány elmaradt átszállást pótoltak, illetve egyeseket érthetetlen okokból (pl. 54-es az Illatos útnál) töröltek.

Évjárat: 1997 ősz - 1998

Külső oldal: Pestszenterzsébet helyett 1997 ősze óta Pesterzsébet megnevezés használatos. A Pest utáni kötőjel elcsúszott, ferdén áll, továbbá ugyanez a felirat nagyon közel került az "Erzsébet" sorhoz.

Belső oldal: Megállónevek változása a fentiek szerint. A logóba Rt. feliratot szerkesztettek.

1997-es és 1998-as garázsmeneti táblák puha és kemény műanyagból.

Évjárat: 1999

Külső oldal: Érdekes módon visszatértek a balos idején használt, rövidítéses Ady E. mintához.

Belső oldal: A korszakra jellemző vastag járatszám és vékony betűs megállólista, új típusú tojáslogóval. Rengeteg, korábban kihagyott átszállás feltüntetése, illetve korábbiak áthelyezése másik megállóhoz (tényleges hálózati változás nélkül). 

 
Ez a garázsmeneti tábla 2000-ben készült. A végállomás egy megállóval odébb került.

Évjárat: 2000. december

Belső oldal: Megállóátnevezés: Hazai fésűfonó -> Szabadkai út. Jelöli a meghosszabbított 1-es villamost. A Boráros térnél azonban hibásan még szerepel a 23-as villamos, valamint a 23-as járat a június előtti megállókiosztásával (Timót utca helyett még a FÉG-nél áll meg). Pesterzsébet végállomáson feltüntették a korábban kimaradt 99-est.

Évjárat: 2001 első fele (a szeptemberben indult 151-est még nem jelöli)

Belső oldal: A Boráros tér irányában az átszállásokat korrigálták: törölték a már decemberben megszűnt 23-as villamost, feltüntették az 1-es és 2A villamost valamint a Csepeli HÉV-et, a nagyobb rágyaloglási távolságra lévő 30-as villamost törölték. A 23-ast továbbra is hibásan a FÉG-nél jelöli.

Évjárat: 2003. március 1. (FÉG megálló átnevezése)

Külső oldal: Vékony, összenyomott Helvetica betűk, összenyomott Arial járatszámmal.

Belső oldal: Az egyik utolsó, hagyományos kialakítású tojáslogós.  FÉG -> Soroksári út 158. Arzenál áruház. Új járat: 151-es busz (2001. szeptember). A Boráros térnél feltüntették a 2-es villamost. A 23-ast immár helyesen a Timót utcánál jelöli, ám a Boráros tér irányában csak törlés történt, visszahelyezés nem (mivel ebben az irányban fölösleges a feltüntetése). Közvágóhídnál a HÉV-et piktogrammal jelzi felirat helyett.

Évjárat: 2003 nyár - 2004

Belső oldal: További HÉV átszállások feltüntetése.

Évjárat: 2006. október 1. (55-ös beindítása) - 2007. március vége (még dátumozatlan), puha műanyag

Belső oldal: Zrt-s logó és lejjebb húzva. "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Elmaradt HÉV-átszállások feltüntetése. Új járatok: 55 és Erzsébet-busz (2005. május 15.). Pesterzsébet végállomás után a "vá." kifejezést elhagyták.

Évjárat: 2008. január, puha műanyag.

Belső oldal: Megálló átnevezése: Pesterzsébet felső, HÉV-állomás -> vessző nélkül írva. Teljesen átdolgozott, új rendszer szerint feltüntetett átszállások, MÁV és Volán átszállásokkal kiegészítve. A 23-ast mindenütt törölték, mivel fölösleges tájékoztatás az alapjárat tábláin.  A 2-es villamosnál vágányzár van (ezért nem jár a 2A), a Szabadság híd felújítási munkálatok miatt lezárva (149V).

Évjárat: 2008. április, kemény műanyag.

Belső oldal: A Tátra térnél beszerkesztettek egy MÁV átszállást, holott itt nincsen vasúti kapcsolat. Átszámozások: 79 -> 179, 79A -> 179A. 

Évjárat: 2008. június, digitális nyomtatással.

Külső oldal: A járatszám balra tolva, nagyobb karakterközzel. Pesterzsébet végállomás két sorban. Kisebb sorköz a Boráros térnél.

Belső oldal: A Tátra téri hibás vasúti átszállást törölték.

Évjárat: 2008. szeptember - a pk utáni első szériákra jellemző kialakítás, matricás kivitelben

Külső oldal: HÉV piktogram feltüntetése, a korszakra jellemzően.

Belső oldal: pk utáni rengeteg változás miatt részletezésére nem tértem ki. A viszonylat esetén útvonal- és megállóváltozás nem történt.

Évjárat: 2008. december 20. (Szabadság híd átadásakor), matricás.

Külső oldal: Nem változott

Belső oldal: A Szabadság híd átadása után megszűnt a 149V. Egy 166-os átszállás áthelyezése, illetve feltüntetése. A Bal oldali táblázat Ady Endre téri elválasztó-vonala gyári hiba miatt lemaradt.

Évjárat: 2009. március 1. (megállóhelyek átnevezése), matricás.

Külső oldal: A végállomásokat közelebb húzták a járatszámhoz.

Belső oldal: A 2009-es évjáratú táblázatosokra jellemző vékonyabb vonalú, jobban áttekinthető táblázattal, ami már nem tartalmaz csík-hibát az Ady Endre térnél. Március 1-től megállók átnevezése: Timót utca -> Soroksári út 150. (Timót utca), Soroksári út 158. (Arzenál áruház) -> Timót utca. Ugyanitt HÉV és Volán átszállások feltüntetése. A villamosok iránymegjelölésénél a "felé" kifejezés helyett nyilat használnak.

Évjárat: 2009. augusztus, matricás.

Külső oldal: Nem változott.

Belső oldal: A 2-es villamos vágányzára véget ért, a 2V járat megszűnt. Egyéb különbsége sem tartalmilag, sem elrendezésben nincs.

Évjárat: 2010. június, matricás

Külső oldal: Zurich karakterek, kék színnel, színes piktogrammal.

Belső oldal: A korszakra jellemző "vonalcsíkos" kialakítás, intézmények és kerületek feltüntetésével, az övezethatárok pontos jelölésével. Megálló változás: 2010. május 1-től új megálló a Milleniumi Kulturális Központnál. Az átszállások részletezésére az eltérő kialakítás miatt nem tértem ki.

Évjárat: 2010. november, matricás. A dátumon kívül semmilyen más különbsége nincs.

Évjárat: 2011. május, matricás

Külső oldal: A korszakra jellemző új típusú kerek piktogrammal.

Belső oldal: Stílus: A HÉV piktogramok belül is megújultak. A BKK logó is megjelenik, ezáltal a logók mérete kisebb és a szürke sávtól elválasztva jelennek meg. Hálózati változás: HÉV-ek számozása. Május 1-től a 21-es villamos 51-es jelzéssel közlekedik, ezt iránymegjelöléssel tüntették fel. Egyéb átszállások: Egy fölöslegesnek ítélt 119-es átszállást töröltek Pesterzsébeten. A Beöthy utcánál is jelez HÉV-átszállást. Megálló: átnevezés - Ady Endre utca -> Ady Endre utca (Topánka utca). Az önkormányzatot nagy betűvel kezdik Pesterzsébet, városközpontnál.

Évjárat: dátum szerint 2011. május, valójában 2012. május 1. (megálló átnevezése), matricás

Külső oldal: Nem változott.

Belső oldal: Vágóhíd -> Közvágóhíd.

Évjárat: 2012. szeptember, matricás.

Külső oldal: Nem változott.

Belső oldal: Stílus: korszakra jellemzően jelmagyarázat a korábbi logós részen, a BKV logó nincs már rajta, a BKK-s pedig a jobb felső sarokba került. A Volán átszállások egységes piktogrammal jelölve (Volán felirat emiatt törölve), a vasút esetében a rövid ideig alkalmazott gőzös piktogram. Hálózati változás: számozott átkelőhajók.

Évjárat: 2013. február 22. (2A villamos megszüntetése), mindkét oldalán táblára nyomott

Külső oldal: Nem változott.

Belső oldal: Hálózati változás: Megszűnt: 2A villamos. Egyéb átszállások: Beöthy utca, Timót utca megállóknál HÉV-átszállások törlése.

Évjárat: dátum szerint 2013. február, valójában május / június. Külső oldalán táblára nyomott, belül matricás.

Külső oldal: Nem változott.

Belső oldal: Stílus: Az egyik utolsó régi vonalcsíkos tábla, ahol már sem intézmények, sem kerületek nincsenek jelölve és a megállóhelyek esetén is "H" jelölés szerepel (miközben kívül még a régi, színes piktogramos ábrázolás maradt). A jelmagyarázatot is törölték. A gőzös vasúti piktogramot felváltotta az új vasúti piktogram, de az egyéb átszállások tekintetében még megmaradtak a régi piktogramok. Egyéb átszállás: A Timót utca megállónál ismét jelzi a HÉV-et.

Évjárat: 2014. január, mindkét oldalán táblára nyomott.

Külső oldal: korszakra jellemző Frutiger karakteres kialakítás, a HÉV-piktogram helyett "H" jelölést használ.

Belső oldal: Stílus: új típusú vonalcsíkos kialakítás, világosabb árnyalatokkal. Hálózati változás: megszűnt a115-ös busz. Egyéb átszállások: A csepeli HÉV-et (ideálisabb helyén) a Mlleniumi Központnál jelöli. Egy 23E és 35 átszállás felcserélése. A Timót utcánál ismét törölték a HÉV-et.

Évjárat: 2017. április, mindkét oldalán táblára nyomott.

Külső oldal: Nem változott.

Belső oldal: Stílus: Kétsoros megállók egy sorba szedése, Volán járatok egyszerűsített, csak piktogramos formájú jelölése, továbbá Bubi állomás jelzése. Megállók: átnevezések történtek: Haller utca -> Haller utca / Soroksári út, Milleniumi Kulturális Központ -> Müpa - Nemzeti Színház H. Hálózati változások: ismét jár a 115-ös busz, a 103-as nem érinti Pestet. Új járat: 66B. Megszűnt: D13 hajójárat. Egyéb átszállások: elmaradt 51, 51A átszállások feltüntetése, 99-es iránymegjelölése, továbbá 51-es végállomásnevének változása miatt az iránymegjelölés szövege is változott.

Évjárat: 2020. május, mindkét oldalán táblára nyomott, puha műanyagból

Külső oldal: Újbalos kivitel, változatlan karakterekkel.

Belső oldal: Megállók: a Koppány utca / Földváry utca megállókat külön jelöli. átnevezések: Beöthy utca "H" nélkül, mivel a HÉV-állomás megszűnt, Soroksári út 150 (Timót utca) -> Timót utca / Soroksári út, Timót utca H -> Soroksári út 158. Hálózati változások: új járat a metrópótlás kapcsán: 223M, a 66E közlekedése szünetel. Egyéb átszállások: Pesterzsébet központjában az átszállások feltüntetése teljesen más logika szerint történt. Ugyanitt 151-es helyett hibásan 159-est jelez. Boráros téren vélhetően a rágyaloglási távolság miatt nem jelzi az 51, 51A villamosokat.

Évjárat: 2021. március, mindkét oldalán táblára nyomott, puha műanyagból

Külső oldal: Nem változott.

Belső oldal: Hálózati változások: További új járat a metrópótlás kapcsán: 2M, valamint a Kvassay híd felújítása miatt HÉV pótló közlekedik. A 254M a Boráros térre közlekedik, továbbá ismét jár a 66E. Egyéb átszállások: A hibás 159-est korrigálták 151-re.

Évjárat: 2022. augusztus. Duplaoldalas kivitel, lekerekített sarkú táblán, kemény műanyagból. Tartalmilag azonos a 2103 külső oldalával.

garázsmeneti tábla

duplaoldalas, matricás kivitel, a pk után közvetlen (2008. augusztus) készülhetett.

23E - logikai sorrend miatt lásd lentebb, a 23-as után

23

Évjárat: 1994. szeptember, első tojáslogós

Évjárat: 1996. január, még kemény műanyagból

Belső oldal: Megszűnt a 31-es villamos. A Közvágóhídnál véletlenül törölték a 2-es villamost, Pesterzsébet városközpontnál feltüntették a 19-es buszt.

Évjárat: 1997 nyár, puha műanyag

Külső oldal: Már Pesterzsébet megnevezést használnak, ennek megfelelően módosították

Belső oldal: Hiányzik a listából az 1996 augusztusában indult a 103-as járat, melyet a Közvágóhídnál kellene kiírni.

A járatra garázsmeneti tábla is készült, ez a darab 1997-es (puha műanyagból).

Évjárat: 1998 (kemény műanyag), táblaelhasználódás miatt készült, tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2000. december, utolsó tojáslogós széria

Belső oldal: A buszok a FÉG helyett a Timót utcánál állnak meg, ahol viszont a HÉV-átszállásának feltüntetése hibás, mert itt nincsen közvetlen átszállási kapcsolat. A Közvágóhídnál (érdekes módon át lett szerkesztve a megálló neve is vékony betűkkel) az összes átszállást átszerkesztették, így bekerült a korábban kifelejtett 79A (ellenben ezt nem szabadna feltüntetni, mert a 23-as hétköznapi járat volt, míg a 79A csak hétvégi) és 103, továbbá a régen letörölt 2-es villamos és a 2000 decemberében meghosszabbított 1-es.

Évjárat: 2006. október 1. (55-ös beindítás) - 2007. március vége (még dátumozatlan) puha műanyag

Belső oldal: Új járatok: Erzsébet-busz, 55, 151. Elmaradt átszállásokat tüntettek fel, illetve törölték a 79A-t, mivel nem volt közös üzemideje a 23-assal.

Évjárat: 2007. október, puha műanyag

Belső oldal: A 2-es villamos felújítása és Szabadság híd lezárása miatt közlekedő ideiglenes járatok: 2V, 149V. Timót utcánál is jelöli a HÉV-et. Az előző szérián törölt 52-es villamos iránymegjelöléseket ismét feltüntetik (emiatt a jobb oldali táblázat első megállójánál módosítani kellett a táblázatot.

Évjárat: 2008. március, kemény műanyag

Belső oldal: 79 -> 179.

A járat jelzése 2008.08.21-én 23E-re változott.

23E

Évjárat: 2008. augusztus 21. - a pk utáni első széria, matricás kivitelben

Külső oldal: HÉV piktogram feltüntetése, a korszakra jellemzően.

Belső oldal: pk utáni rengeteg változás miatt részletezésére nem tértem ki. A viszonylat esetén útvonalmódosítás nem történt, de sok új megálló létesült.

Évjárat: 2009. május, a június 6-i változásra készítve (Timót utcai megálló megszüntetés), matricás kivitel

Külső oldal: A HÉV piktogram közelebb került a "tér" felirathoz.

Belső oldal: A későbbi táblázatosokra jellemző, vékonyabb vonalas táblázattal. Jelzett megállóhely megszűnt (a megállók sorszámát azonban Boráros tér felé nem korrigálták). Vágóhídnál az átszállások elrendezése változott, ellenirányban pedig feltüntették a Ráckevei HÉV-et. A villamosok irányánál "felé" kifejezés helyett nyilak alkalmazása. Egy 166-os átszállás áthelyezése. Hálózati változás: A Szabadság híd 2008. decemberi megnyitása után megszűnt a 149V.

Évjárat: 2009. november. Átmeneti időszak, amikor a külső oldal már kék volt, belül még táblázatos. Matricás

Külső oldal: Zurich karakterek, kék színnel, színes piktogrammal.

Belső oldal: Kék színű, szintén Zurich járatszám, de egyéb különbsége nincs.

Évjárat: 2010. február, matricás.

Külső oldal: A HÉV piktogramot lejjebb húzták néhány centivel, így a felirattal egy vonalban van.

Belső oldal: A korszakra jellemző "vonalcsíkos" kialakítás, intézmények feltüntetésével (a kerületeket azonban érdekes módon nem jelzi). Megálló változás nem történt. Az átszállások részletezésére az eltérő kialakítás miatt nem tértem ki.

Évjárat: 2010. március, matricás.

Külső oldal: Nem változott

Belső oldal: Baross utca / Határ útnál elmaradt átszállások feltüntetése. Pesterzsébetnél az Önkormányzat jelölése.

Évjárat: 2010. április, matricás.

Külső oldal: A szériához nem készült külső oldali matrica, korábbi 23E szériák belső oldalát ragasztották felül, a külső oldal pedig megmaradt a régi tábláé.

Belső oldal: a dátumozáson kívül nincs különbsége.

Évjárat: 2010. december, matricás.

Külső oldal: összevetés a 1003-al: Nem változott

Belső oldal: Már a kerületeket is jelzi. A megállóhelyek nevénél is megjelennek a HÉV logók. A 115-ös buszt azért törölték, mert valójában ekkoriban nem volt közös üzemideje a 23E-vel. Több átszállást véletlenül töröltek: 2A, Baross utcai átszállások és a Pesterzsébet Önkormányzat törlése. Elmaradt átszállás feltüntetése: 119-es az Ady Endre utcánál. Az Ady Endre téren egy sorba rendezték az átszállásokat.

Évjárat: dátum szerint 2011. november, valójában 2013. február 22. (2A villamos megszünetése)

Külső oldal: Új típusú HÉV-piktogram, egyén részei nem változtak.

Belső oldal: Korszakra jellemző kialakítás: jelmagyarázat használata, BKV logó törlése, csak BKK logó használata a jobb felső sarokban, és természetesen az új típusú HÉV-piktogramok használata. Hálózati változások: megszűnt a 2A villamos (2013. február 22.), átkelőhajók (D11, D12 - 2012. július 2-től), 21-es villamos új jelzése 51-es. Korábban vééletlenül törölt Baross utcai átszállások és kerületi önkormányzat ismételt feltüntetése. Megállóátnevezések: Vágóhíd -> Közvágóhíd (2012. május 1-től), Ady Endre utca -> Ady Endre utca (Topánka utca) (2011. február 1.). Átszállások kismértékű átrendezése. Tátra térnél a posta feltüntetése.

Évjárat: dátum szerint ugyancsak 2011. november, valójában ez a tábla is 2013. február 22-es (esetleg márciusi, áprilisi gyártás is lehetséges)

Külső oldal: Nem változott.

Belső oldal: Egyetlen különbsége az 51-es villamos iránymegjelölése a Baross utcánál, mely egyébként hibás, hiszen mindkét irányba közlekedik innen a villamos.

Évjárat: 2014. január, mindkét oldalon táblára nyomtatott

Külső oldal: korszakra jellemző Frutiger karakteres kialakítás, a HÉV-piktogram helyett "H" jelölést használ.

Belső oldal: új típusú vonalcsíkos kialakítás (intézmények, kerületek megjelölése nélkül, világosabb árnyalatokkal). Tartalmilag csak annyi különbsége van, hogy a korábban fölöslegesnek ítélt 23-as átszállást ismét jelzi, továbbá az 51-esnek nincs irányjelölése a Baross utcánál.

Évjárat: 2017. április, mindkét oldalon táblára nyomtatott

Külső oldal: Nem változott

Belső oldal: A kétsoros Pesterzsébet, városközpont megállót egy sorba szedték. Hálózati változások: a 115-ös teljes üzemidőben jár, ezért feltüntetésre került. Új járat a 66B (2015. április 1.) - utóbbit a Baross utcánál hibásan kétszer tüntették fel. Egyéb, korábban kihagyott átszállások feltüntetése, Bubi állomás jelzése, továbbá a H7 törlése a Közvágóhídnál (célszerűbb csak a Boráros téren jelezni), a 99-es iránymegjelölése az Ady Endre téren.

Évjárat: 2019. április 6., mindkét oldalon táblára nyomtatott. A metrófelújtás második üteme április 6-tól lépett életbe (Nagyvárad tér - Kőbánya-Kispest), a 23E járat Pesterzsébeti lakótelepig rövidül, ahol körforgalomban közlekedett (napszakonként változó körüljárási iránnyal), a kieső szakaszt az új 223M járat látta el.

Külső oldal: Újbalos kivitel, az új végállomásnak megfelelően.

Belső oldal: A megváltozott szakaszon kívül: új megálló a Haller utca / Soroksári útnál. Boráros téren törölték a nagy rágyalogási távolságú 51,51A villamosokat. Közvágóhídnál ismét jelzi a H7-es hévet. Új járat a 223M.

Évjárat: 2020. december., mindkét oldalon táblára nyomtatott, puha műanyagból. 2020. november 2-től üzemideje bővult, és körüljárási iránya minden napszakban azonos (mai rendszer szerint)

Külső oldal: A későbbi újbalos kivitelekre jellemzően az elválasztó csík hossza rövidebb.

Belső oldal: A körüljárási irány egységesítése miatt az Ady Endre utca (Topánka utca) mint végállomás jelenik meg. Új megálló: Gubacsi út /Határ út. Megálló átnevezése: Baross utca / Határ út -> Határ út. Hálózati változások: új járat a 2M villamos, az átkelőhajók megszűntek, a 254M járat a Boráros térre közlekedik 2020. novemberétől. A H7 helyett a Kvassay híd felújítása miatt pótlójárat közlekedik. A dél-pesti részen az átszállásokat logikai szempontból átrendezték, kiegészítették.

Évjárat: 2021. szeptember, mindkét oldalon táblára nyomtatott

Külső oldal: A konkrét megállóhely helyett a korszakban elterjedt, körforgalmi járatok esetén egy általános megnevezés használata, "Pesterzsébeti lakótelep". Az elválasztó csík hossza nem változott, csak a rövidebb név miatt nyúlik túl.

Belső oldal: A H7 HÉV ismét közlekedik. Több helyen elmaradt átszállások feltüntetése, tényleges hálózati változás nélkül. A 2-es villamost nem jelzi a Haller utcánál (fölösleges lenne feltüntetni).

Évjárat: 2022. augusztus. Duplaoldalas kivitel, lekerekített sarkú táblán, kemény műanyagból. A Pesterzsébeti lakótelep betű-köze kisebb, tehát a felirat sűrűbb. Az elválasztó csík rövidebb.

Évjárat: 2022. október - a november 11-i Ikarus búcsúnapra BKV által rendelt, hivatalos  "nosztalgiatábla"

garázsmeneti táblák

duplaoldalas, matricás kivitel, a pk után közvetlen (2008. augusztus) készülhetett.

duplaoldalas, matricás kivitel, Zurich karakterekkel, gyártási ideje 2010 vagy 2011:

közvetlenül a táblára nyomott, de még kék kivitel (duplaoldalas), ebből adódóan 2012 legvégére - 2013 elejére tehető a gyártás ideje:

24

Évjárat: ~ 1985 - 1988. július (73 -> 73)

Évjárat: 1990. február, útvonalmódosítás a Csobogós utca térségében

Belső oldal: Az autóbuszok ekkortól közlekednek a Csobogós utcán a lezárt Horváth Mihály utca helyett. Emiatt láthatunk megállóváltozásokat. A 73-as helyett gyorsjárat közlekedik, ezzel egyidejűleg a telepes utcai átszállásokat is törölték.

Évjárat: 1991. január (keretes gyorsjáratok alkalmazása) - október (Felszabadulás útja -> Szentmihályi út)

Belső oldal: Még a régi közterület-nevekkel. Megálló átnevezés: Cservenka tér -> Cservenka Miklós tér (ez valójában csak egy szerkesztői pontosítás, de a közterület neve csak a vezetéknévből állt). Feltüntették a korábban kimaradt 170-es buszt.

Évjárat: 1994. április, utolsó balos.

Belső oldal: Megállóváltozások: Gőgös Ignác utca -> Árvavár utca (1992.április), József Attila út -> Emlék tér, Cservenka tér -> Apolló utca, Makszim Gorkij tér -> Templom tér (1991. dec), Rákos út -> ~(sztk), Felszabadulás útja -> Szentmihályi út (1991. okt), Czabán Samu út -> Cserba Elemér út (1991. december). Néhány átszállás-variálás, tényleges hálózati változás a 170-es megszüntetése és helyette a 170-es meghosszabbítása.

Évjárat: 1995. február, első tojáslogós

Külső oldal: A járatszámot balra igazították, mely lehetővé tette az R.palota rövídítés megszüntetését.

Belső oldal: A balos által megjelölt irányhoz képest megállóváltozás nem történt.

Évjárat: 1999

Belső oldal: Megszűnt járatok: 44-es és 67-es villamos, 104A, 132 autóbusz. Új járat a pólus busz és a 67V. Emellett pótoltak még néhány korábban elmaradt, de fontosnak tartott átszállást.

Évjárat: 2000. október 1. (Palota-busz beindítása)

Belső oldal: Vékony betűs beszerkesztéssel jelöli az októberben indult palota-buszt, valamint a 63-as villamost.

Évjárat: 2001 első fele - egyetlen különbsége, hogy már Pólus-busz megnevezést használ

Évjárat: 2002. július (32-es megszüntetése)

Belső oldal: Az Árvavár utcánál érdekes módon nem jelöli a Palota-buszt. A 63-as villamos helyett 3-as jár (kiszedték a hatost), a megszűnt 32-est hézagot hagyva kiszedték. A jobb oldali táblázat Bosnyák tér alatti vonala ferdén meg van törve.

 Évjárat: 2003 második fele vagy 2004

Belső oldal: Csak a Bosnyák tér felé történtek módosítások. Megálló-átnevezések: Gyermektábor -> Sportcentrum, Vízügyi Építő Vállalat -> Kosd utca. Többszöri kiírás helyett egy helyen, a Kossuth utcánál tüntették fel a palota-buszt. Új járat (2003. június): 132. Egy érdekes hiba látható a táblán: a Bercsényi Miklós utcánál a 96-os átszállást a megálló nevébe szedték és egy 77-est tüntettek fel helyette.

Évjárat: 2005. február (a végállomást a Bogáncs utcához helyték át, így kevésbé zavarják a forgalmat a várakozó járművek)

Belső oldal: A hibás Damjanich utca korrigálása, egy Palota-busz átszállás feltüntetése ill. törlése.

Évjárat: 2005. december 3. (73 -> 73)

Belső oldal: A logó a tábla alsó részébe helyezve, "kapcsolatok" helyett lehetőségek. Egy elmaradt 70-es átszállást pótoltak.

Évjárat: 2006. október, puha műanyag.

Külső oldal: A betűk mérete néhány milliméterrel kisebb.

Belső oldal: Zrt-s logó. Új járat a 96A, megszűnt a 132-es. Több elmaradt átszállást átszállást feltüntettek, illetve néhányat áthelyeztek. Megálló átnevezés is történt: Rákos út (Kossuth utca) -> Csillagos köz.

Évjárat: 2007. szeptember, puha műanyag

Belső oldal: Hálózati változások: 77 -> 277, 177 -> 231.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag

Belső oldal: Csobogós utcánál Volán átszállás feltüntetése.

2008.09.06-tól 124-es jelzéssel közlekedett.

UGRÁS A KÖVETKEZŐ OLDALRA (25-TŐL)

 

UGRÁS AZ OLDAL TETEJÉRE

 

 
Járattörténeti adatok (1915-napjainkig)
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$