bkvtablak
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
65A - 70

65A

A tábla nem eredeti, de eredeti sablon segítségével lett újrafújva műanyagra. A járat 1984 októberében szűnt meg.

A járat 1987.01.01-jén indult, amikor is a 129-es autóbusz összevonásra került a 65-össel, s mellette indult még betétjáratként a 65A.

Évjárat: 1987. január, a járat indulásakor.

Külső oldal: Ekkoriban a Kolosy tér végállomásnál még nem volt forduló, az autóbuszok 1989 májusáig a Bécsi útnál fordultak vissza. A megállólista hibája, hogy az Ürömi utcánál a 29-es helyett 129-est ír (a 129-es amíg létezett sem állt meg itt).

Évjárat: 1994. augusztus, első és egyetlen tojáslogós.

Külső oldal: Még 1989 májusában a balosokon Kolosy térre, azóta változatlan.

1996 márciusában takarékossági okokból megszűnt a 65-ös Hármashatár-hegyre vezető szakasza, a 65A pedig a továbbiakban teljes üzemidőben 65-ös jelzéssel közlekedett.

66

Évjárat: 1987. augusztus (a Prieszol József utca új útpályájának átadása, a Kossuth Lajos utca sétálóutcává alakítása miatti útvonalmódosítás) - 1989. október (a 194-es útvonalának módosítása - korábban a Nagykőrösi úton közlekedett)

Belső oldal: A Baross utca 36.-nál hibásan 23-as helyett alapjáratot jelöl. A 19-es átszállás feltüntetése is hibás a Csepeli átjárónál.

Évjárat: 1994. szeptember, első tojáslogós

Külső oldal: Kispest és a Határ út között kisebb sorközzel.

Belső oldal: A balos által megjelölt iránnyal összehasonlítva számos megállóváltozás: Partizán utca -> Hitel Márton utca, Erzsébet tér -> Szent ~, Pesterzsébet városközpont -> Pestszenterzsébet ~ , Baross utca 36. -> János utca, Nagysándor József utca -> Pestszenterzsébet, Máv-állomás, Atra gyár -> Torontál utca, Festékgyár -> Fájiv, Építőipari Gép. Váll. -> ÉpGép, Vörös Október MGTSZ -> Ócsa-Soroksár TSZ. Érdekes a János utcánál, valamint a Határ útnál található átszállási hézag, hiszen első szériás tábláról van szó. Pesterzsébet városközpontnál a 19-es feltüntetése hibás: csak 1995 augusztusától áll meg itt.

Évjárat: 1995. december

Belső oldal: Megszűnt járat: 148, azonban egy helyen listában maradt, csakúgy, mint a júliusban megszűnt 31-es villamos. A János utcánál feltüntették a 19-est, ám hibásan, hiszen a HÉV-állomásnál kellene jelezni. Megszűnt továbbá az 50A villamos is, vele együtt - fölösleges tájékoztatás elve alapján - az 52-es villamost is törölték (már a Nagykőrösi úton jelzik).

Évjárat: 1996. január (érdekes, hogy egy hónapon belül új széria készült), még kemény műanyagból

Belső oldal: A pontosabb információközlés érdekében feltüntették a villamosok irányát. Logikusabb átszállási kapcsolat miatt több helyen áthelyezték a 19-est, törölték az ottfelejtett 148-ast, a Kossuth Lajos utcánál bal oldalon pedig valamiért a 123-ast is.

Évjárat: 1997 közepe, puha műanyagból

Belső oldal: Lényegtelen módosítások történtek: a HÉV piktogramok helyett betűkkel kiírták a HÉV nevét valamint Pestszenterzsébet elnevezése Pesterzsébetre módosult. Egyetlen fontosabb változás a 99-es helyébe lépő 99A feltüntetése: a keretet leszedték és mellészerkesztettek egy A betűt.

Évjárat: 1998

Külső oldal: A végállomásnév központi raktárakra módosult, ezt a régi típusú betűkkel írták ki.

Belső oldalt: Vékony betűkkel átdolgozták, a jól hangzó régi megállónevek eltűntek: Festékgyár (ez viszont az 1990 előtti megállónév is egyben), Ócsai út/Felüljáró, Polimer nevet kaptak.

Évjárat: 2000

Külső oldal: A központi raktárak kifejezést összesűrített betűkkel egy sorba írták.

Belső oldala nem változott.

Évjárat: 2001. október (utolsó tojásszéria)

Belső oldal: A 13-as villamos helyett már 3-as közlekedik.

Évjárat: 2003. szeptember (Gloriett-busz beindítása)

Belső oldal: Új járatok: 94 (2002. március), Gloriett-busz (2003. szeptember). A Ráckevei HÉV megnevezés helyett egyszerűen HÉV megnevezést használ.

66

Évjárat: 1987. július (az új Prieszol József utca - ma Topánka utca - átadása) - 1990. szeptember (54E megszüntetése)

Az említett időszakban megálló és átszállásváltozás nem történt, így az évjárat pontosabban nem állapítható meg.

Belső oldal: Pesterzsébet városközpontnál önmagát jelöli átszállásként. 

E tábla egyetlen különbsége, hogy a saját magára utalás hibáját korrigálták.

Évjárat: 1998, kemény műanyag

Belső oldal: A Határ úti végállomásnál korábban a 99-es megszűnésekor kiszedték a szám keretét jól látható módon A betűt szerkesztettek mellé, hiszen helyette a 99A járat közlekedik. Feltűnő hiba, hogy még mindig láthatjuk az 50A villamost, mely 1995 januárjában szűnt meg. Ez a hiba annyiban segít a táblatörténet feltárásában, hogy megállapítsuk: volt egy első széria még 1994-ben.

Évjárat: 1999

Külső oldal: A végállomásnév központi raktárakra módosult, ezt a régi típusú betűkkel írták ki.

Belső oldal: Vékony betűs megállólista, a jól hangzó régi megállónevek eltűntek: Ócsai út / Felüljáró és Polimer nevet kaptak. A táblakészítők figyelmetlensége miatt az 50A villamos továbbra is látható

Évjárat: 2000

Belső oldal: A hibás 50A villamost 52-esre korrigálták.

Évjárat: 2002 első fele (még nem jelöli a szeptembern indult 94-est), utolsó tojásszéria, az egyik legfurcsább kidolgozású tábla

Külső oldal: Nagy kerethez aránytalanul kicsi szám, átmeneti betűkkel.

Belső oldal: Fekete keret(!), aránytalanul nagy tojáslogóval. A megállólista nagyobb méretű, új típusú piktogramokkal, az átszállási kapcsolatok felirat hiányzik.

Évjárat: 2006 első fele (még kemény műanyag, de már Zrt-s logó)

Belső oldal: Új járatok: 94, Erzsébet-busz (2005. május). Egy elmaradt 123-as átszállást pótoltak.

A járat jelzése 2008.09.06-tól 66E-re változott.

67

Évjárat: 80-as évek eleje. Az autóbuszok 1979-től közlekedtek ilyen végállomáselnevezésekkel (korábban "kelet-pesti tejüzem") Duplaoldalas tábla.

Évjárat: 1985. december (beindult a 61) - 1986. július (még a Gyakorló utcai lakótelepen keresztül közlekedik)

Külső oldal: A Váll. rövidítés megszűnt

Belső oldal: Az autóbuszok ekkor még a Gyakorlói utcai lakótelepen keresztül közlekedtek, a 77-es buszok pedig a Kerepesi úton. A nemrég indult 61-es láthatóan listaszerkesztéssel járt, tehát korábbi balosok is léteztek. A Gyakorló utcánál kiírt 100-as és 130-as helyhiány miatt került oda, de a tájékoztatás nem helyes. 

Évjárat: 1988. január 30.

Külső oldal: A járat útvonala 1988.január 30-án az Újlak utca lakótelepig hosszabbodott és útvonala a Gyakorló utca térségében még 1986-ban módosult (lásd fentebb).

Belső oldal: Bővebb átszállásfeltüntetés az Örs vezér terénél (hibásan saját magát is jelzi), ebből azonban csak a 44A és a 131-es új járatok. Néhány vállalati megálló neve kis mértékben módosult. Az aluljáró megállóhely Budapesti Tejipari vállalat néven fut tovább.

Évjárat: 1989 (Határhalom utca megálló létesítése)

Belső oldal:  Megállóátnevezés: Keresztúri út -> ~, Rákosfalva HÉV-áll. Az új megálló neve tévesen Határ"M"alom utcaként szerepel.

Évjárat: 1990. szeptember

Külső oldal: A járat útvonala az Aranylúd utcáig hosszabbodott a kiépült új lakóterület miatt.

Belső oldal: Furcsa megállólistát alakítottak ki az Örs vezér téri átszállások egy sorba írásával. Az új útvonalon kívül két átszállás (fölösleges) feltüntetése a tartalmi különbség, valamint a Keresztúri út, Rákosfalva HÉV állomás megálló ismét a régi nevét kapta. A HatárMalom utca feliratot javították.

Évjárat: 1992 vagy 1993

Belső oldal: Keretes gyorsjáratokkal. Még az idejüket múlt megállónevek is maradtak. Egyetlen különbség egy HÉV-átszállás feltüntetése.

Évjárat: 1994. október, első tojáslogós

Külső oldal: Rövidítés megszűnése, teljes kiírás a korszakra jellemző vékonyabb, vízszintes irányban összenyomott betűtípussal. 

Belső oldal: A balos által megjelölt irányhoz képest az alábbi megállóváltozások történtek: Keresztúri út /Gyakorló utca/ -> Halas utca, Duna MGTSZ kertészet -> Faiskola, Főkert Díszitő üzeme -> Díszitő üzem, Kohászati Vállalat -> Túzok utca.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal: Az időközben megszűnő járatokat törölték (46,62,132)

Évjárat: 1997-1998 fordulója, kemény műanyag 

Belső oldal: A korábban kifelejtett 13-as villamost kisebb számokkal pótolták.

Évjárat: 2000. szeptember - december között között készült (a szeptemberben indult expo-járat már rajta van, a rákoskert-busz még nincs)

Belső oldal: Két megállóváltozás: Faiskola -> Keresztúri út 102, Tejipari vállalat -> Aluljáró-Danone. Átszállások: 100-as buszt hézagot hagyva kiszedték és a lista végére beírták az expo járatot. Az 1998-ban indult keresztúr-busz is helyett kapott, illetve a rövid ideig közlekedő 63-as villamos is. A módosításokat vékony betűkkel készítették.

2001-től Ikarus 412-esek jártak a vonalon, így a táblagyártás csak pótlások esetén történt. Később visszatértek a 260-asok.

Évjárat: 2003. június (132-es beindítása) - 2003. szeptember (176-os beindítása)

Belső oldal: A Danone megállóhelynél kimaradt átszállásokat tüntettek fel, a másik irányban viszont a keresztúr-buszt törölték. Az Örs vezér téri megállók átszállásjelölését átrendezték: az egyikben a zuglói oldal, a másikban a kőbányai oldal átszállásai kaptak helyet. Tényleges hálózati változások: új járatok: 3-as villamos, Rákoskert-busz, 132, 144. Megszűnt: 32-es busz, 63-as villamos.

Évjárat: 2007. augusztus, puha műanyag. A rákosszentmihályi járatok változására készítve.

Belső oldal: Új megálló az Örs vezér terén az Árkádnál. Megálló-átnevezések: Keresztúri út / Szentmihályi út -> Rákosfalva, Kabai utca -> ~, BÉTEX áruház. Új járatok: 44,176,231,244,276E,277. Megszűnt: 44,44A,76,77,132,144. Az Örs vezér terénél nem jelöli a HÉV-et (mivel Rákosfalvánál már fel van tüntetve).

68

Évjárat: 1986 - 1989 (1986 előtt csak Vörös október utca volt írva Kispest nélkül) - Mindkét oldalon azonos.

Évjárat: 1994. október, első tojáslogós

Külső oldal: Még 1989-ben módosították a változásoknak megfelelően Vas Gereben utcára

Évjárat: 1996. július, puha műanyag

Belső oldal: Sok változás, a módosításokat nem észrevehető módon készítették. Megszűnt a 35, 62, 135-ös járat, valamint az 50A villamosjárat. A 80-as busz helyett a 98-as jár ki Kőbányára, és elindult a 193-as is. A 42-es és 37-es villamos átszállásokat néhány helyen logikusabb tájékoztatás miatt máshova helyezték. Új megálló létesült a Gránátos utcánál.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag. Táblaelhasználódás miatt készült, tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 1998 első fele. Táblaelhasználódás miatt készült, tartalmi különbség nélkül.

Belső oldal: A logóba Rt feliratot szerkesztettek.

Évjárat: 2000 év eleje

Külső oldal: A korszakban néhány járatnál jellemző vastag-betűs kialakítás. Hibásan "AKDÉMIATELEP" felirattal. Ezt a szériát helyes feliratú matricákkal korrigálták, e táblán is ezért fehérebb a hibás felületnél lévő rész.

Belső oldal: Ritkán alkalmazott, "tömörített" megállólista vastag járatszámmal. Sok átszállási változatás, ezek nagy része csak logikusabb tájékoztatás elve alapján. Lényeges változás két új járat megjelenése: keresztúr-busz és a 37A villamos. Az átszállási kapcsolatok helyett lehetőségek szót használnak.

Évjárat:  2000. szeptember

Külső oldal: Azonos stílus, de hibamentes.

Belső oldal: A 93-as helyett a reptér-busz jár. Megálló-névváltozások Kispest irányában: Újhegyi út (Gumigyár) -> Újhegyi út, Sportliget; Sibrik Miklós úti felüljáró -> Felüljáró.

Évjárat: 2001 első fele

Külső oldal:  Korszakra jellemző kis járatszámmal és átmeneti betűkkel

Belső oldal: Érdekes módon a logót egy régebbi típusúra cserélték, valamint a belső járatszám is a régi típusú lett. A lehetőségek szó helyett ismét kapcsolatok használata. Átszállások: jelöli a 2000 októberében indult újhegy-buszt. Akadémiaújtelep felé a Simonyi Zsigmond utcához visszakerült a 93-as busz, amit még régebben érthetetlen okokból leszedtek. Kispest felé a logikus átszállási kapcsolat miatt Kőbánya Kispestnél feltüntették az 51-est, a Gergely utca helyett pedig a felüljárónál jelöli a 17, 17, 117-es buszokat. A listából valamiért eltűnt a 37A villamos.

Évjárat: szintén 2001 első fele

Külső oldal: A kis járatszám észrevehetetlensége miatt a szám egyedi módon elnyújtották (lásd még 2001-es 91-es és 2002-es 98-as)

A belső oldal nem változott.

Évjárat: 2006 második fele - 2007 eleje, puha műanyag

Belső oldal: Új megálló (2005. március): Gőzmozdony utca, megálló átnevezése: Kőbánya-Kispest MÁV-állomás -> Kőbánya-Kispest. Új járatok: 151, 154B, 182, 182A továbbá a Reptér-busz jezése 200. Egy elmaradt 117-es és 168-as átszállás feltüntetése.

69

Évjárat: 1989. február, a környéki díjszabás bevezetésekor

Évjárat: 1990

Tartalmi különbsége nincs, ám erre az ébre jellemzően a csíkot a feliratok elkészülte után helyezték rá.

Évjárat: 1994. október, első tojáslogós

Külső oldal: A Ferihegyi úti elágazás neve 1991 óta Rákoskeresztúr, városközpont. Ezt a formát még a balos korszakban alakították ki. A Kun József utca rövidítése megszűnt.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag. A csík iránya ellentése és a járatszám előtt fut végig.

Belső oldal: Feltüntették az utolsó budapesti megállót. Törölték a megszűnt 62-est, azonban a 197-es véletlenül ott maradt, ezért utólag lekaparták.

Évjárat: 1997-1998 fordulója kemény műanyag. A korszakra jellemző citromsárga csíkkal.

Belső oldal: A logó aljába Rt felirat került. Más változás nincs (még a 197-es is listában maradt).

Évjárat: 1998. augusztus (a keresztúr-busz beindítása) Ellentétes irányú csíkkal

Külső oldal: Megszűnt a Rákoskeresztúr rövidítése, teljes kiírás a 90-es évek közepétől jellemző vékonyított, vízszintes irányban összenyomott betűkkel.

Belső oldal: Megállóátnevezés: Rákoscsaba utca -> Csaba vezér tér (emlékmű felállításakor jött létre ez a tér 1998-ban), Göcsej utca -> Temető utca, Kelecsény utca -> Czeglédi Mihály utca. Átszállások: már szerepel a keresztúr-busz, a 197-es itt már nincs, Rákoskeresztúr felé a Csaba vezér térnél beírták átszállásnak a 69A-t is, jogosan, hiszen itt annak útvonala egy rövid szakaszon eltér a 69-estől. Vékony számokkal beszerkesztették a korábban kifelejtett 80-as és 180-as járatokat is.

Évjárat: 1999 körül, barna csíkkal

Belső oldal: Vékony betűs megállólista. Határátlépésről tájékoztató szöveg megjelenése. Új megálló (1998. szeptember óta): Szabadság sugárút. Jobb oldalon a kapcsolatok helyett lehetőség szót használnak.

Évjárat: 2001 körül

Belső oldal: Más típusú határátlépést jelző szöveg.

Évjárat: 2002. szeptember, utolsó tojáslogós 

Belső oldal: Új megállópár: Szárny utca / Érpatak utca. A Kun József utca felé a Pécel, Pesti út megállónál a 112-es házszámjelzés lemaradt.

Évjárat: 2003 második fele - 2004. április (megálló létesítése az Óvónő utcánál)

Belső oldal: Megálló átnevezése: Rákoskeresztúr, városközpont -> Ferihegyi út (csakúgy, mint a baloskorszak idején). A Pesti úti megálló neve immár helyesen olvasható.

Évjárat: 2006 első fele, kemény műanyag

Belső oldal: Új megálló az Óvónő utcánál (2004. április óta). Zrt-s logó, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek".

Évjárat: 2007. november, puha műanyag. Vöröses árnyalatú csíkkal.

Belső oldal: Volán és MÁV átszállások feltüntetése, elmaradt átszállások (69A és 162) pótlása. Megszűnt járatok: 180, 192. Új járat a helyettük közlekedő 46-os.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag.

Belső oldal: Megálló átnevezése: Pécel, MÁV-állomás -> Pécel vasútállomás.

A járat szerepét 2008.08.21-től az Örs vezér teréig hosszabbított 169E vette át.

69A

Évjárat: 1985-1986 körül

Belső oldal: A Zrínyi utca (Péceli út) megállóhely neve 1987-ben Zrínyi utcára módosult.

Évjárat: 1989. február (környéki díjszabás bevezetése)

Belső oldal: Nem készült (forgalomban sem volt), ugyanis hibásan határátlépést jelölő csíkot kapott.

Évjárat: 1993, az átszállási számtípusok alapján

Külső oldal: A Ferihegyi úti elágazás neve 1990 óta Rákoskeresztúr, városközpont. A Színes utca megálló mellé a Rákoscsaba városrész neve került.

Belső oldal: A visszautat is jelöli.

Évjárat: 1994. november, első tojáslogós

Külső oldal: Tojáslogósok gyakran használt betűtípusával és újabb típusú, kisebb A betűvel.

Belső oldal: Megállóváltozások áthelyezések miatt: Péceli út -> Rákocsaba utca, Bélyeg utca -> Göcsely utca.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal: Megszűnt járatok törlése (62, 197), az átszállássort a hézagok helyére igazították. 

Évjárat: 1997 - 1998 fordulóján, kemény műanyag

Belső oldal: Megálló-átnevezések vékony betűkkel szerkesztve: Kelecsény utca -> Czeglédi Mihály utca, Zrínyi utca -> Csaba vezér tér, Göcsej utca -> Temető utca.

Évjárat: 1998. augusztus után (már jelöli a keresztúr-buszt)

Külső oldal: A járatszám közelebb került a keresztúri végállomáshoz.

Belső oldal: Újabb típusú logó és a keresztúr busz beszerkesztése (le van kopva, ezért csak halványan látszik.)

KERESEK ÉLESEBB KÉPET A SZÉRIÁRÓL!

Évjárat: 2000 első fele

Külső oldal: A keresztúri végállomás 3 sorba lett írva.

Belső oldal: A logót közelebb húzták a járatszámhoz.

Évjárat: 2006 második fele, puha műanyag.

Belső oldal: Megálló átnevezése: Rákoskeresztúr, városközpont -> Ferihegyi út. (csakúgy, mint a rendszerváltás előtti baloson).

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag.

Belső oldal: Volán és MÁV átszállások feltüntetése, a 69-es jelölése a Színes utcánál. A 180 és 192-es járatok helyett a 46-os jár.

A járat közlekedését 2008.08.21-től az új 162-es járat váltotta fel.

70

Évjárat: 1986. szeptember (a Mezőhegyes - mai Pázmány Péter utca - helyett az Eötvös utcán közlekedik) - 1987. szeptember (a 25A-t még nem jelöli).

Belső oldal: Akkoriban még a 73-as járt, mely a Telepes utcán haladt párhuzamosan a 70-essel a Rákospatakig.

Évjárat: 1990. február (a Horváth Mihály utca - Énekes utca megállók összevonása)

Belső oldal: A 73-as helyett a 73-as közlekedik 1988. június óta, de törölték a 24-est is, mivel fölösleges tájékoztatásként szerepelt. Szintén fölöslegesség miatt törölték az Arany János utcánál a 25-öst. A Deák utcánál megjelenik az 1987-ben indult 25A. Az autóbuszok 1990 februárja óta nem érintik a Növényolajgyár területét, helyette a Csobogós utcán át közlekednek: az Énekes utca és Horváth Mihály utca megállók összevonásából létesült a Csobogós utcai megálló. Az Árokhát utca megálló (mely addig hibásan volt feltüntetve) út nevet kapott.

Évjárat: 1995. február

Külső oldal: A Sipos Dénes út neve 1991 óta Székely Elek út. Rákospalotát rövidítés nélkül tünteti fel.

1996 márciusában az útvonalát a Medimpexig hosszabbították. Mivel a Medimpex - Székely Elek út szakasz kihasználatlansága alacsony volt, ezért gazdaságosabbnak találták, ha csak a ritkábban járó 70-es jár ki a 25-ös helyett.

Évjárat: 1996. február (még kemény műanyagból)

Külső oldal: A régi típust vékonyítva kis méretű betűket használtak (mint az ugyanekkor megváltozott 25 és 25 járatoknál).

Belső oldal: Megszűnt járatok: 44-es villamos és 132-es busz. Az Arany János utcánál feltüntették a 25-öst. A hosszabb útvonal miatt a táblázatok oszlopait átrendezték.

Évjárat: 1998 vége - 1999

Belső oldal: Új típusú logóval. 1996 júliusában megszűnt a 104A (helyén hézag van), a 67-es villamos helyett 67V közlekedik. Több helyen feltüntették a 25-ös, 104-es vagy 170-es járatokat. A Bosnyák téri átszállásokat vékony számokkal újraszerkesztették, hogy beleférjen a pólus-busz (ekkoriban még pólus centerként van megnevezve).

Évjárat: 2000. október

Belső oldal: Feltüntették vékony betűkkel az ekkor induló palota-buszt és a szeptemberben indult 63-as villamost.

Évjárat: 2001 első fele

Belső oldal: Valamilyen okból a jobb oldali listán a Székely Elek útnál leszedték az átszállásokat, illetve a pólus-center jelzése pólus-buszra változott.

Évjárat: 2002 második fele (utolsó tojáslogós)

Belső oldal: A 63-as helyett már 3-as villamost jelöl, a 2002 júliusától szünetelő 32-es helyén hézag van, valamint a Székely Elek útnál visszatették az átszállásokat, de számomra érthetetlen okokból kiszedték a 25-öst.

A járatra garázsmeneti tábla is készült 2001 körül a korszak garázsmeneti tábláira jellemzően kisebb járatszámmal és felirattal.

Évjárat: 2007. szeptember, puha műanyag

Belső oldal: Megállók átnevezése: Szemétégető -> Hulladékhasznosító Mű, Fő út -> Rákospalota, Fő út. MÁV vonalak és korábban kimaradt átszállások feltüntetése. Hibák: még mindig 73-ast jelöl, holott már lassan 3 éve az alapjárat váltotta fel, és a Fő útnál 231-es helyett még 177-est jelöl. Átszámozások: 77 -> 277, 177 -> 231, új járat: 96A.

Évjárat: 2008. április, kemény műanyag.

Belső oldal: Volán átszállás feltüntetése. A 177-es hibáját korrigálták, de még mindig 73-ast jelöl, ráadásul az újabban kiírt 24-est villamosként jelöli.

A járat 2008.09.06-tól 125-ös jelzéssel közlekedett.

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

"Revealing the truth is like setting a match on fire. It can bring light or set your world on fire." | PROJECT D.C.    *****    PROJECT DC egy futurisztikus-disztópikus SZEREPJÁTÉK! Bármikor szívesen látjuk a csatlakozókat!    *****    Ne maradj le semmirõl, értesülj elsõ kézbõl a Selena Gomezzel kapcsolatos hírekrõl! Hat éve várja a látogatókat az oldal    *****    Református exmisszus-gyakornok, jégkorong, izomautók, rap zene. Igen, ez mind én vagyok! Hogyan? Nézz be és megtudod! :)    *****    Szeretsz írni? Lenne egy jó témád, amit megosztanál másokkal? Akkor kattints, és nyerj egy vendégposztot nálam! :)    *****    Kedveled Ian Somerhaldert? Odáig vagy a szépséges színésznõért, Nina Dobrevért? Kattints! Nem csak TVD rajongóknak!    *****    Szeretsz filmet nézni? Akkor itt a helyed! Nézz filmet facebook messengeren. Klikk ide!!!!    *****    MAYFLOWER / egy májusban született lány blogja / MAYFLOWER / egy májusban született lány blogja / MAYFLOWER    *****    DESIGN KÉSZÍTÕT KERESEK! 100 KREDIT ÉS MEGJELENÉS JÁR ÉRTE! DESIGN KÉSZÍTÕT KERESEK! 100 KREDIT ÉS MEGJELENÉS JÁR ÉRTE!    *****    ***Egy blog. Egy lány. Egy élet.*** Ðzsí blogol. *G-PORTÁL KÖZÖSSÉGMENTÉS ugyanitt. Ha hiányzik a régi közösség.*BLOG***    *****    Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok    *****    Nézz filmet facebook messengeren!!!! Klikk! Klikk!    *****    ONMYMIND \\ EGY ÁTLAGOS SRÁC BLOGOL MINDENRÕL AMI ESZÉBEJUT \\ ZENE, CIKKEK, KRITIKA? KATTINTS ÉS OLVASS MOST KEDVEDRE    *****    **********Rengeteg AKCIÓ! Vegyszermentes kozmetikmok és bio mosó és tisztítószerek, munkalehetõséggel! ***********    *****    OKTATÁS INGYENESEN az ASZTRO-suliban, Asztrológiai tanácsadás BECSÜLET KASSZÁS alapon! Fordulj hozzám bizalommal!    *****    Bûbájos boszorkák - Charmed - Hírek a folytatásról - Érdekességek - Cikkek - Interjúk - Bûbájos boszorkák - Charmed -    *****    LORDE * ISMERD MEG TE IS A ROYALS ÉNEKESNÕJÉT * LORDE * ISMERD MEG TE IS * LORDE * ISMERD MEG TE IS A ROYALS ÉNEKESNÕJÉT    *****    Re-Startoltunk! Egy SZEREPJÁTÉK, amelybe bármikor becsatlakozhatsz! Légy te is Hõs! Hõsregék RPG    *****    Nem értesz a CSS kódokhoz/nem tudod egyedül fenntartani oldalad/szeretnél egy társszerkesztõt? Írj nekem! - sakura-ec.gp    *****    ISMERD MEG A GYÖNYÖRÛ OSCAR-DÍJAS SZÍNÉSZNÕT, ALICIA VIKANDERT, AKI A 2018-AS TOMB RAIDER LARA COFTJÁT FOGJA ALAKÍTANI!