bkvtablak
Autóbusz táblák
 
Trolibusz táblák
 
Villamostáblák
 
Általános utastájékoztató táblák és egyéb ágazatok
 
54 - 55GY

54

Évjárat: 1989. június (Nagykőrösi út megállóhely megszüntetése, helyette Határ út néven üzemel megállóhely) - 1990. szeptember (54E megszüntetése)

Belső oldal: A Boráros téren már nem jelöli a 12A és 12-es járatokat (1988 januárjában szűntek meg), ellenben még a Pestimre, Dózsa György út elnevezés él a Városközpont helyett, amely 1989-ig volt használatos. A Hámán Kató utcánál hibásan 33-ast jelöl az alapjárat helyett.

Évjárat: 1992 vagy 1993

Külső oldal: A járatszámot kicsit balra helyezték, hogy kiférjen az átkeresztelt városrészt (Pestszentimre)

Belső oldal: Az átszállások itt már minden lehetséges helyen ki vannak írva. Ami lényeges változás, hogy az 54E megszűnt és az 54-es a Boráros tér helyett a Határ útról indul (1990. szeptember). Új megállók még 1990 és 1991-ben létesítve Autópiac és Zöldségpiac néven, valamint az alábbi megállóátnevezések történtek: Hámán Kató utca -> Haller utca, Medicor -> Comasec, Házgyár -> Temaforg, Partizán utca -> Hitel Márton utca, Pestszentimre Dózsa György út -> Pestszentimre központ.

Évjárat: 1996. február (puha műanyag)

Belső oldal: Látszik néhány módosítás a megállólistában. Pestszentimre felé a Hallér utcánál a villamos előtti üres hely a 33-as törléséből származó hézag, valamint itt a villamosszám rosszul lehetett nyomtatva, azért van átszerkesztve. Szerkesztett még a 6. megállónál a 30-as villamos. A jobb oldali listán nagyon érdekes, egyedi a beszerkesztés a 154-es irányait illetően. Megállóváltozás nem történt.

Évjárat: 1996. november, puha műanyag 

Belső oldal: Azóta megszűnt a 99-es, ezt kiszedték a listából. Eltérő betűkkel beszerkesztették a Közvágóhídnál az 1996 augusztusában induló 103-ast, és a korábban kifelejtett 79A-t (bal oldalt hibásan csak 79-est sikerült). Jobb oldalon törölték a 154-es egyedi irányfeliratait és csak egy helyen hagyták meg a járatot. A Gubacsi útnál a 30-as villamost törölték.

Évjárat: 1998 (még jelöli a 136-ost).

Belső oldal: A Comasec,Vegyiművek,Temaforg megállók átnevezésre kerültek: Mester utca, Táblás utca, Gyáli út.

Évjárat: Szintén 1998

Külső oldalKét irány felcserélése, kis járatszám és átmeneti végállomás-feliratok

Belső oldal: Azonos a fenti szériával. 

Évjárat2000. december (Az 1-es villamos a Lágymányosi hídig hosszabbodott).

Külső oldalVáltozatlanul kis járatszámos.

Belső oldalA Közvágóhídnál vékony számmal beszerkesztették a listába az 1-es villamost. Másik különbsége,hogy a 136-os helyett (1999 óta) a meghosszabbított 19-es közlekedik. A közvágóhídi átszállássort vékony számokkal átszerkesztették.

Évjárat: 2001. október

Külső oldal: Ismét a régi típus

Belső oldal: A 13-as villamos helyett 3-as közlekedik (az egyest kiszerkesztették). Az új 151-es autóbuszjárat (2001. szeptember) feltüntetése elmaradt.

Évjárat: 2003 első fele, utolsó tojáslogós, "pufi" kivitelezéssel

Belső oldal: Korábban elmaradt átszállások feltüntetése (23, 68, 151 buszok és 2, 2A villamosok). Új járatok: Auchan-járat (2002. december), 294 (2002. szeptember).

Garázsmeneti tábla kb. 2004-ből.

Évjárat: 2004. március (Tesco-busz beindítása) - 2004. október (Pestszentimre ill. Pestszentimre iskola-busz beindítása - ezeket még nem jelzi)

Belső oldal: Új járatok: Gloriett-busz (2003. szeptember), Tesco-busz (2004. március).

Évjárat: 2005. február (nem jelöli a január végén megszűnt Auchan-járatot)

Belső oldal: Új járatok: Pestszentimre ill. Pestszentimre iskola-busz (2004. október).

Évjárat: 2005. december 1. (154A, 154B beindítása)

Belső oldal: A logó korszakra jellemzően alulra került, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek. A két új járat feltüntetésén kívül nincs tartalmi különbsége.

Évjárat: 2006. október, puha műanyag. A gyáli járatok átszervezésekor.

Külső oldal: A pestszentimrei végállomás kisebb betűkkel szitázott, így két sorba tudták írni.

Belső oldal: Zrt-s logó. Változások 2006 októberétől: megszűntek: 54, 94, 294-es járatok. Új járatok: 55, 848994E. Az 54-es útvonala csúcsidőn kívül és hétvégén Pestszentimre központ térségében szintén ekkortól módosult. További megálló-változások: Hungarocamion -> Kamiontelep (mindkét irányban). Méta utca -> Szentlőrinci út (Boráros tér felé). A Pestszentimre Iskola-busz megnevezése Iskola-busz.

Évjárat: 2008. szeptember, matricás.

Belső oldal: A paraméterkönyv változásai során egy megállóváltozás történt: az Ültetvény utcánál a hurokból kifordulás után a 166-os megállójában is megállnak. Hibák: jelzi a 179A járatot, holott az még a pk előtt, 2008. augusztus 16-án megszűnt, az Eke utcánál saját magát jelzi, valamint a Boráros téren a 24-es villamost.

Évjárat: 2009. február, matricás.

Külső oldal: Nem változott.

Belső oldal: Stílus: Későbbi táblázatosokra jellemző vékonyabb vonalas kialakítás. Hálózati változás: A Szabadság híd decemberi megnyitásával megszűnt a 149V (a 2-es helyett részben továbbra is pótlóbusz jár). Egyéb átszállások: Boráros térnél előző szérián hibásan 24-es volt feltüntetve a 4-6 villamosok helyett, ezt korrigálták.

Évjárat: 2010. január. Matricás.

Külső oldal: Korszakra jellemzően Zurich karakterekkel, kék színben, színes piktogrammal.

Belső oldal: Stílus: Átmeneti időszak, amikor még készültek táblázatos kivitelek, de kék Zurich járatszámmal. Hálózati változás: a vágányzár és így a 2V megszűnt, a 2-es és 2A ismét jár. 2009. december 31-én megszűnt a 293-as. Átszállások: "Volán" kifejezés helyett konkrét volán járatszámok feltüntetése. Pestszentimre központi részén elmaradt átszállások (főként gyáli expresszek) feltüntetése, ugyancsak elmaradt 66E átszállás feltüntetése a Nagykőrösi útnál. 2 év után törölték a hibásan jelzett, már nem létező 179A-t.

KERESEK JOBB MINŐSÉGŰ FOTÓT ERRŐL A SZÉRIÁRÓL

Évjárat: 2010. április (május 1-i változásra készítve), matricás.

Külső oldal: Nem változott.

Belső oldal: Stílus: A korszakra jellemző "vonalcsíkos" kialakítás, kerületek feltüntetésével (az intézményeket érdekes módon elhagyták). Hálózati változás: április 1-től csúcsidőben nem érinti a Pamut utca - Bocskai utca részt, ennek megfelelően került módosításra Megállók: az említett útvonalmódosításon kívül május 1-től több megálló neve is változott: Hitel Márton utca -> Rákóczi utca, Vasút sor -> Radnó utca, Fiume utca -> Naszód utca (Használtcikk piac), Pestszentimre központ -> Pestszentimre vasútállomás (Dózsa György utca) / ~ (Nagykőrösi út), és egy új megálló is létesült Milleniumi Kulturális Központ néven. Az átszállások részletezésére az eltérő kialakítás miatt nem tértem ki (a 21-es villamost hibásan buszként jelöli).

KERESEK JOBB MINŐSÉGŰ FOTÓT ERRŐL A SZÉRIÁRÓL

Évjárat: 2010. június 15. (293i megszüntetése), matricás.

Külső oldal: Nem változott.

Belső oldal: Hálózati változás: június 15-én megszűnt a 293i. Megállók: Az időszakosan érintett Bocskai utcai megállót ismét jelzi, ezért a Pestszentimre vasútállomás (Nagykőrösi út) megálló külön helyre került. Beöthy utca megálló HÉV piktogramot kapott, Kén utcánál a zárójel elé került a piktogram. Átszállások: volán átszállások felirat helyett számmal jelölve. Elmaradt 66E átszállás feltüntetése a Nagykőrösi útnál, előző szérián hibás 21-es villamos korrigálása.

Évjárat: 2010. november, matricás.

Külső oldal: Nem változott.

Belső oldal: Megállók: Az időszakosan érintett Bocskai utcai megállót ismét átszerkesztették, most már megfelelő helyen szerepel, továbbá a vasútállomás rövidítésének köszönhetően a dőlt betűs, kisebb betűkkel írt megálló-kiírás is elhagyható volt. Átszállások: volán átszállások szám helyett ismét felirattal jelölve. A Bocskai utca megállóhoz áthelyezték a vasútállomás átszállásainak egy részét. Általam ismeretlen okból törölték a 2A villamost a Boráros téren.

Évjárat: dátum szerint 2010. november, valójában 2011. nyár - ősz, matricás.

Külső oldal: Új típusú HÉV-piktogram.

Belső oldal: Stílus: intézményeket is jelez. Belül is megújultak a HÉV-piktogramok. BKK logó feltüntetése elkülönített fehér sávban. Megálló: Lajos utca / Ózon utca megállópár neve egységesen Lajos utca (2011. február 1-től) Hálózati változás: 21-es villamos új jelzése 51-es (2011. május 1-től). Átszállások: Volán átszállások ismét járatszámmal lettek kiírva. Ismét jelzi a 2A-t. Bocskai utcánál fölösleges 166-266 átszállások törlése (másik megállóban már jelezve van). Kéreg utcánál nem jelzi a 194-199 járatokat.

Évjárat: 2014. január, mindkét oldalán táblára nyomott.

Külső oldal: korszakra jellemző Frutiger karakteres kialakítás, piktogram helyett H jelzéssel.

Belső oldal: Stílus: új típusú vonalcsíkos kialakítás (intézmények, kerületek megjelölése nélkül, világosabb árnyalatokkal). Megálló: Vágóhíd -> Közvágóhíd. Hálózati változások: megszűnt a 115-ös és 166A járat és a 2A villamos. Átkelőhajók beindítása. Átszállások: HÉV feltüntetése a Milleniumi Kulturális Központnál, törlése a Beöthy utcánál. Korábban törölt 194-es átszállás feltüntetése a Kéreg utcánál. Pestszentimre központ átszállásait átrendezték, a Bocskai utcánál nem jelöl átszállásokat.

Évjárat: 2017. április, matricás.

Külső oldal: Kisebb betűk, nagyobb járatszám (oldalról széthúzva, függőlegesen kissé összenyomva)

Belső oldal: Stílus: megnövelt betűméret, emiatt a megállók már-már zavaróan összefolynak. Hálózati változás: már egyáltalán nem tér be a Bocskai utcához, így ez a megálló megszűnt. A 103-as busz nem jár ki Pestre az 1-es villamos meghosszabbítása miatt, a 13-as átkelőhajó megszűnt, új járatok: 66B, 115. Megálló: átnevezés - Milleniumi Kulturális Központ -> Müpa - Nemzeti Színház, Haller utca -> Haller utca / Soroksári út, Nagykőrösi út (Határ út) -> Nagykőrösi út / Határ út, továbbá Pestszentimre vasútállomás egyszerűsített megállónév kiírása mindkét irányra, valójában a megállót nem nevezték át. Egyéb átszállások: Volán átszállások járatszám helyett piktogrammal. 181-es feltüntetése a Nagykőrösi útnál, bár nagy rágyaloglási távolságra van. Gyáli expresszek feltüntetése a Kéreg utcánál. Pestszentimre átszállásai helyhiány miatt a Szélső utcához is átkerültek (holott itt nincs ezekre átszállási lehetőség), a 266-os iránymegjelölését Ganztelepre egyszerűsítették.

Évjárat: 2020. március, mindkét oldalon táblára nyomott.

Külső oldal: Korszakra jellemző újbalos kivitel, változatlan karakterekkel.

Belső oldal:  Hálózati változás: A metró déli szakaszának felújítása miatt "M" jelzésű mentesítő járatok közlekednek (84M, 94M, 223M, 254M, 294M). Megállók: Beöthy utcánál megszűnt a HÉV megálló, ezért a megállóból törölték a H-t. Pestszentimre vasútállomás megállók pontos neve a vasútállomás rövidítésének köszönhetően korrektül kiírhatóvá vált. Egyéb átszállások: Bubi állomás feltüntetése, Nagykőrösi út / Határ útnál 66E törlése. A Szélső utcánál korábban hibásan jelzett átszállásokat a Pestszentimre vasútállomáshoz helyezték, de a szerkesztés után hiba miatt egy sárga csík maradt ott.

2020. szeptember 1-jétől 8 és 20 óra között minden menet meghosszabbítva, Péterimajor, Víztorony térig közlekedik.

Évjárat: 2020. december, mindkét oldalon táblára nyomott, puha műanyagból.

Külső oldal: Az új végállomásnak megfelelően, továbbá az elválasztó csík rövidebb

Belső oldal:  Hálózati változás: A metró újabb szakaszának felújítása miatt 2M villamos közlekedtetése, továbbá a 254M a Boráros térig jár, időközben a H7 is felújítás alatt van, ezért ehelyett pótlóbusz közlekedik. Az átkelőhajók megszűntek. Egyéb átszállások: A korábban indokolatlanul törölt 66E visszaszerkesztése a Nagykőrösi úthoz, ugyanitt a nagy rágyaloglási távolságra lévő 181-es törlése. Elmaradt gyáli expressz átszállások feltüntetése a Szentlőrinci útnál. A Szélső utcai gyári hiba (sárga csík) természetesen itt már nincsen.

Évjárat: 2022. október, mindkét oldalán táblára nyomott, korszakra jellemzően lekerekített sarkú anyagra. Duplaoldalas kivitel, változatlan kinézettel.

garázsmeneti táblák

A járatra garázsmeneti tábla is készült, 1996-ban, puha műanyagból.

Garázsmeneti tábla 2006 októberéből, puha műanyagból

2012. január, matricás:

54

Évjárat: 1985. június - 1986. június

Belső oldal: A tábla az M5-ös bevezető szakaszának építésekor létező ideiglenes állapotokat, megállóhely elrendezéseket mutatja be. A Nagykőrösi út előtt lekapart megállóhely kilétére azonban nem jöttem rá, talán egy hibás tájékoztatás szerepelt ott.

A járat végállomása 1990 szeptemberében, az 54E megszűnésekor a Határ útra került.

Évjárat1996. január, kemény műanyag

Külső oldal: A két végállomás helyet cserélt. Pestimréből Pestszentimre lett, a Dózsa György út végállomás elnevezése 1990-től központ. A másik végállomás a változásoknak megfelelően, régi típusú betűkkel lett szerkesztve. Ezt a külsőt még a baloskorszak idején (1990-1994) szerkesztették, és azóta változatlan.

Belső oldal: A megmaradt szakaszon az alábbi megállóváltozások történtek: átnevezés: Nagy Sándor utca -> Nagysándor József utca, a korábbi szérián számomra ismeretlen megálló megszűnt, új megállók: Hungarocamion, Zöldségpiac. A Szentlőrinci út neve hibásan Szentlőrinc útként szerepel és az összes későbbi szérián is így maradt.

Évjárat1997 első fele, puha műanyag

Külső oldalKét irányt megcserélték.

Belső oldalA két irány itt is megcserélődött. A 99-es még 1996-ban megszűnt, a listából kiszedték, a Határ úton helyére szerkesztették a 99A-t.

Évjárat1998, kemény műanyag

Belső oldalÚj típusú tojáslogó, a szokásosnál kisebb méretben. A járatszámot feljebb húzták, egészen a tábla széléig.

Évjárat1999. március 28. (136-as megszüntetése, 19-es meghosszabbítása)

Belső oldal: A 19-es beszerkesztése listaidegen, vékony számokkal történt.

A járat 2002. december 1-től Bkv+ márkavédjegyes lett, felújított FOK-GYEM kijelzős autóbuszokkal.

Kísérleti oldaltábla 2004-ből

A járat 2006 októberében a gyáli és pesszentimrei járatok átszervezésekor megszűnt.

54E

Évjárat1987. december (ekkortól a Távíró utcán keresztül közlekedik, így már nem áll meg a Ferde utcánál) - 1990. szeptember (a járat megszüntetése)

Szerepét 1990 szeptemberétől a Határ útig rövidített 54-es vette át.

54R JÁRAT

A járat 1989. május 28-án indult indult. Csak vasárnapi - piaci - napokon közlekedett hajnali 5 és 14 között.

Megállóhelyei: Közvágóhíd és Határ út.

1990 júniusától GY jelzéssel közlekedett.

55

Évjárat1985. június 1. (már nincs 43-as alapjárat) - 1987. június (Az 1-es villamos még csak a Lehel utcáig jár).

Évjárat1990. július. A Thököly útig meghosszabbított 1-es villamos miatt már nem volt szükség az 55-ösre, illetve az 55-ös is lerövidült az Erzsébet Királyné útjáig.

Külső oldalA Népliget végállomás a másik oldalra került és hozzátették a metróállomás szót.

Belső oldal: A Hermina út korábbi nevének feltüntetés, a korszakban jellemző volt a megváltozott közterületek régi nevének feltüntetése.

Évjárat1990. augusztus - 1991 tavasza (még piros gyorsjáratos)

Belső oldalMegszűnt a 9-es és 95-ös járat, és bár egy napon szűntek meg, csak a 9-est távolították el.

Évjárat1992, utolsó széria.

Belső oldal17-es helyett hibásan 17-est jelöl a Kőbányai útnál. A 95-öst még mindig nem törölték!

Az 1993 októberében meghosszabbított 1-es villamos teljesen kiválthatta a sokszor dugóban araszoló 55-ös útvonalát, mely ezáltal megszűnt.

Az 55-ös szám 13 év után ismét használatba került: a gyáli járatok átszervezése során 2006.10.01-től 55-ös jelzéssel új járat indult.

Évjárat: 2006. október, puha műanyag. A járat indulásakor.

Évjárat: 2007. december, puha műanyag. A korszakra jellemző narancssárga, lekerekített végű csíkkal.

Belső oldal: Megálló-névváltozások: Mester utca -> Külső Mester utca, Gyál felső, MÁV-állomás -> Gyál felső vasútállomás. Rengeteg, korábban kimaradt átszállás, illetve Volán és MÁV járatok feltüntetése. Megszűnt: Gloriett-busz. Új járat: 254-es (Alacska-busz helyett) illetve a Szabadság-híd lezárásával  és 2-es villamos felújításával összefüggő 2V, 149V járatok.

Évjárat: 2008. április, kemény műanyag

Belső oldal: 79 -> 179, 79A -> 179A.

Évjárat: 2008. szeptember, matricás. A paraméterkönyv bevezetése során a viszonylaton útvonal- és megállóváltozás nem történt.

Évjárat: 2009. április, matricás.

Külső oldal: Nem változott.

Belső oldal: Későbbi táblázatosokra jellemző vékonyabb vonalas kialakítás.Tartalmi és elrendezésbeli különbsége nincs (annak ellenére,hogy például a 149V járat ekkor már nem közlekedett).

Évjárat: 2010. január. Matricás.

Külső oldal: Korszakra jellemzően Zurich karakterekkel, kék színben, színes piktogrammal.

Belső oldal: Stílus: Átmeneti időszak, amikor még készültek táblázatos kivitelek, de kék Frutiger járatszámmal. Hálózati változás: a vágányzár és így a 2V megszűnt, a 2-es és 2A ismét jár, továbbá az előző szérián fent maradt 149V-t törölték. 2009. december 31-én megszűnt a 293-as busz. Átszállások: "Volán" kifejezés helyett konkrét volán járatszámok feltüntetése.

KERESEK JOBB MINŐSÉGŰ FOTÓT ERRŐL A SZÉRIÁRÓL

Évjárat: 2010. június. Matricás.

Külső oldal: A gyáli végállomás feliratai nagyobbak (így a két végállomásfelirat azonos méretű).

Belső oldal: Stílus: A korszakra jellemző "vonalcsíkos" kialakítás, kerületek feltüntetésével (az intézményeket érdekes módon elhagyták). Megállók: Május 1-től több megálló neve is változott: Hitel Márton utca -> Rákóczi utca, Vasút sor -> Radnó utca, Fiume utca -> Naszód utca (Használtcikk piac), Pestszentimre központ -> Pestszentimre vasútállomás / ~ (Nagykőrösi út), és egy új megálló is létesült Milleniumi Kulturális Központ néven. Az átszállások részletezésére az eltérő kialakítás miatt nem tértem ki.

Évjárat: 2010. november. Matricás.

Külső oldal: Nem változott.

Belső oldal: Megállók: Mindkét irányban Pestszentimre, vasútállomás (Nagykőrösi út) alak használata. Boráros tér végállomás mögött HÉV-piktogram feltüntetése. Átszállások: Volán átszállások járatszám helyett felirattal. Általam ismeretlen okból törölték a 2A-t. Beöthy utcánál HÉV-átszállás feltüntetése. Nagykőrösi út (Határ út) megállónál átszállások elrendezésének változása.

Évjárat: dátum szerint 2010. november, valójában 2011. január lehet (ekkortól nem használnak sárga csíkot). Matricás.

Külső oldal: Sárga csík nélkül készült.

Belső oldal: Sárga csík nélküli járatszám, továbbá intézmények feltüntetése.

Több táblát is matricával láttak el a 2012. május 1-től érvényes megállóátnevezéskor (Vágóhíd -> Közvágóhíd)

Évjárat: dátum szerint 2010. november, valójában 2011. május-június lehet (új HÉV-piktogramok, BKK logó). Matricás.

Külső oldal: Új HÉV-piktogrammal.

Belső oldal: Stílus: új HÉV-piktogramokkal és BKK logóval. Hálózati változás: 21-es villamos új száma 51-es (2011. május 1-től). Egyéb átszállások: 2A-t ismét jelzi. Volán átszállások ismét számmal jelölve. Egy elmaradt 89E átszállás feltüntetése, a nagy rágyaloglási távolságra lévő 194,199 törlése a Kéreg utcánál.

Évjárat: 2012. január. Matricás

Külső oldal: Nem változott.

Belső oldal: A "Budapest-bérlet érvényessége" felirat pozíciója változott. Ezen a táblán is átragasztásra került a 2012. május 1-től átnevezett Vágóhíd megálló.

Évjárat: 2014. január. Matricás.

Külső oldal: korszakra jellemző Frutiger karakteres kialakítás, piktogram helyett H jelzéssel.

Belső oldal: Stílus: új típusú vonalcsíkos kialakítás (intézmények, kerületek megjelölése nélkül, világosabb árnyalatokkal), tájékoztató szöveg a járatszám mellé került és elrendezése változott. Megálló: Vágóhíd -> Közvágóhíd. Hálózati változások: megszűnt a 115-ös és 166A járat és a 2A villamos. Átkelőhajók beindítása. Átszállások: H7 átszállás Közvágóhíd helyett a Milleniumi Kulturális Központnál van feltüntetve (a kisebb rágyaloglás miatt), H6 törlése a Beöthy utcánál. Korábban elmaradt 266-os és 294E átszállás feltüntetése.

Évjárat: 2014. május 24. - a viszonylat Volánhoz kerülésekor. Mindkét oldalán táblára nyomott, volánosokra jellemző puha műanyagból

Külső oldal: Nem változott.

Belső oldal: Stílus: A tájékoztató szövegben a jegy és bérlettípusok alá vannak húzva. Hálózati változások: ismét közlekedik a 115-ös. Átszállások: 633-as volán járat feltüntetése. 89E iránymegjelölése a Bocskai István utcánál.

Évjárat: 2016. szeptember. Mindkét oldalán táblára nyomott, volánosokra jellemző puha műanyagból

Külső oldal: Nem változott.

Belső oldal: Stílus: A tájékoztató szöveg törlése, a jegy-bérlet érvényességi sávok színe változott, továbbá "környéki helyi bérlet" helyett "gyáli helyi bérlet" kifejezés használata. 84E-89E csatlakozás feltüntetése. Hálózati változások:  A 103-as az 1-es villamos hosszabbítása miatt rövidebb útvonalon jár. Megszűnt a 13-as átkelőhajó, új járat a 66B. Megállók: új megálló - Haller utca / Soroksári út, átnevezés - Nagykőrösi út után a Határ út zárójel helyett perjellel.  Átszállások: 633-as volán járat törlése, másütt viszont további volán járatok feltüntetése. Vecsési útnál gyáli expresszek feltüntetése, Nagykőrösi útnál 181-es busz feltüntetése (nagy rágyaloglási távolsággal érhető el.)

Évjárat: 2019 vagy 2020. Korszakra jellemző újbalos kivitel, változatlan karakterekkel, matricás kivitelű, puha táblaanyagon. Belső oldala üres.

garázsmeneti táblák

Garázsmeneti tábla 2006 októberéből, puha műanyagból

2012. január, matricás:

55

Az autóbuszok végállomása 1982 októberében a Miklós utcáról a Bogdáni útra került át. Körülbelül ekkor készülhetett ez a fémtábla is.

Évjárat1984. november (1-es villamos beindítása) - 1988. június vége (26-os meghosszabbítása az Árpád hídig, 73-as beindítása)

Évjárat1988. július (26-os meghosszabbítása az Árpád hídig, 73-as beindítása) 

Évjárat1989. február (megálló létesítése az Egressy útnál)

Belső oldal: Új megálló létesítése. Elmaradt átszállások feltüntetése. A 75-ös troli 1988. október 26. óta a Hungária körút helyett a Népstadion (Hermina) úton közlekedik, ezért törölték.

A járat 1990 júliusában takarékossági okokból megszűnt.

UGRÁS A KÖVETKEZŐ OLDALRA (56-TÓL)

 

UGRÁS AZ OLDAL TETEJÉRE

 

 
Járattörténeti adatok (1915-napjainkig)
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?    *****    Will Vandom Rajongói Oldala ♥ nosztalgia W.I.T.C.H. a javából, 2006 óta ♥ Te még emlékszel?    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek bele kell néznie. Tedd meg te is, én segítek értelmezni! Kattints! Várlak    *****    Nagyon részletes születési horoszkóp + 3 éves elõrejelzés + kötetlen idejû beszélgetés diplomás asztrológussal! Kattints    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek bele kell néznie, itt: www.csillagjovo.gportal.hu    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését. 0630/583-3168    *****    Nézzen velünk Debreceni Prémium lakásokat! Simonyi ingatlan Nézzen velünk Debreceni Prémium lakásokat! Simonyi ingatlan    *****    Ha egy igazán egyedi és szerethetõ sportanimével szeretnél megismerkedni, tégy egy próbát az Ookiku Furikabutte-vel.    *****    Augusztus 8-án Nemzetközi Macskanap! Addig is gyertek a Mesetárba, és olvassátok el a legújabb cicamesét! Miaúúú!    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!    *****    Ingyenes, magyar fejlesztésû online AI kalandkönyvek és szabadulószobák. Regisztrálj és játsz! Garantált szórakozás!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ingyenes, magyar nyelvû nyomozós kalandjátékok lebilincselõ történetekkel és grafikával! www.cluequestgame.hu