bkvtablak
Autóbusz táblák
 
Trolibusz táblák
 
Villamostáblák
 
Általános utastájékoztató táblák és egyéb ágazatok
 
54 - 55GY

51

Évjárat: 1986. június (Nagysándor József utca felüljáró átadása, azóta van Nagykőrösi út megállóhely) - 1987. május (19-es beindítása, melyet még nem jelöl)

Évjárat1988. április (138-as beindítása, amelyet már jelez a Tanácsház térnél) - 1988. október (82A beindítása, melyet még nem jelez)

Belső oldal: Hálózati változások: megszűnt: kőbányai 168-as. Új járatok: 19-es és 138-as buszok. Módosult: Kőbánya-Kispestig jár a 82-es. Átszállási változások: Kőbánya térségében átszállások átrendezése, Kőbánya-Kispestnél nem jelölték a 136-ost, mert nem fért ki a hosszabb sor miatt. A 71A-t lévén hogy csak idényjárat, inkább törölték a listából.

Évjárat1992. április (38A megszüntetése) - 1993

Külső oldal: Tanácsház tér -> Szent Imre tér

Belső oldal: Rengeteg átszállási módosítás, ezek közül tényleges hálózati változás: megszűntek a 9-es és 38A járatok. Új: 82A. Megállóváltozások: az 1990 szeptemberi, Helsinki út - Nagysándor József utca csp. rendezése kapcsán történt Baross utca, valamint Pesterzsébet, Máv-áll megálló (átszerkesztett típussal), valamint 1989 júliusától a korábbi leszállóhelyen megállóhely létesült Koltói Anna utca néven.

Évjárat1994. március (dátumozás alapján)

Belső oldal: Baross utcánál a fölöslegesnek ítélt 31,52-es átszállás törlése.

Évjárat1995. szeptember

Belső oldalMegállóváltozás - a balos által megjelölt irányhoz viszonyítva - nem történt.

A járatra garázsmeneti tábla is készült, ez a darab 1996-ban készülhetett, puha műanyagból. 

Évjárat1996. október, puha műanyag

Belső oldalMegszűnt járatok: 38,38,99. Új járat: 193 (Kőbánya-Kispestnél csak egyik irányban szerkesztették be). Módosult: 80, 98. A 98-as közlekedik Kőbánya-Kispestig a 80-as helyett, itt meg is történt az átszerkesztés, azonban a Sibrik Miklós úti felüljárónál megmaradt a 80-as átszállás.

Évjárat1997 első fele, puha műanyag

Belső oldalA hibás 80-as átszállást (lásd előző széria) átszerkesztették 98-asra.

Évjárat: 1997 második fele - 1998 eleje, kemény műanyag. Táblaelhasználódás miatt készült, tartalmi különbség nélkül. A logóba Rt.-t szerkesztettek.

1998 körüli garázsmeneti tábla, egyedi módon piros színben.

Évjárat: 1999

Külső oldal: A korszak néhány járatára jellemző vastag karakteres (Univers 75) stílusban.

Belső oldal: A korszakban csak néhány járatra jellemző megállólistával, külön érdekesség az egyik iránynál "kapcsolatok" a másiknál "lehetőségek" használata. Rengeteg átszállási változás figyelhető meg, de ezek mind csak pontosítások, nem tényleges hálózati változások. Egyedül a keresztúr-busz beindítása emelhető ki (1998. augusztus). Az Áchim András út helyett helyesen utca szerepel.

Évjárat2000 első fele - egyetlen különbsége, hogy "kapcsolatok" helyett "lehetőségek" felirat szerepel.

Évjárat2000. szeptember (reptér-busz beindítása)

Külső oldal: Érdekes, hogy Kőbánya esetében visszatértek a régi felirathoz (azonban kötőjel nélkül)

Belső oldal: "lehetőségek" helyett ismét "kapcsolatok. Két korábban elmaradt 17-es átszállást és egy 98-ast pótoltak, valamint a 93-as helyett a reptér-busz közlekedik.

Évjárat2001

Külső oldal: Továbbra is felemás.

Belső oldalMegálló-változások mindkét irányban /ezek valójában korábban megtörtének, de a táblákon később módosították/: Magnezit művek -> Diósgyőri utca, Sibrik Miklós úti felüljáró -> Felüljáró. Kőbánya felé ezen felül: Ady Endre utca -> Török Flóris utca (ugyanis a három Ady Endre közterület-név egy irányban nagyon megtévesztő), Textilgyár -> Sibrik Miklós út (Gyömrői út). Kőbánya-Kispestnél törölték a korábban beszerkesztett 98-ast.

Évjárat2003. június, pufibetűs kialakítás, utolsó tojáslogós

Belső oldalÚj járatok: 3-as villamos, 132, 182, 182A, Újhegy-busz.

Évjárat2003 nyár vége (a szeptemberben indult Gloriett-buszt még nem jelöli, de elképzelhető, hogy csak lemaradt)

Belső oldalA Vörösmarty utcánál két villamos-átszállást tüntettek fel.

Évjárat2003. szeptember (Gloriett-busz beindítása) - 2004

Belső oldalÚj járat a Gloriett-busz, a Török Flóris utcánál törölték az 52-es villamos iránymegjelölését, valamint az előző szérián kiírt átszállásokat a Vörösmarty utcánál.

Garázsmeneti tábla, 2003 - 2004 körül készült.

Garázsmeneti tábla, 2005 vagy 2006 első feléből, nagyobb karakterekkel, a végállomás szöveg elhagyásával.

Évjárat2007. június, puha műanyag

Külső oldal: A két végállomás felcserélése

Belső oldal: A két irányt megcserélték. Rengeteg átszállási módosítás, áthelyezés, törlés. Tényleges hálózati változások: Új járatok: Erzsébet-busz, 55, 84, 89 154A, 154B. Megszűnt: 54, 132. Reptér-busz -> 200.

2008. szeptember 5-én megszűnt az 51-es busz, helyette teljes üzemidőben a 151-es busz közlekedik.

52

Évjárat1987. május - 1988. május (Már jelöli a 19-es autóbuszt, de a 138-ast még nem)

Ez a tábla csak egy Hév átszállásban különbözik, szintén 1987. május - 1988. május közötti időszakra tehető.

Évjárat: 1988. május (138-as beindítása)

Külső oldal: Hollandi útnál Csepel feltüntetése

Belső oldal: Új járat a 138-as. A 38A járatot a 90-es években megszűnése miatt lekaparták. Bővebb átszállás-információk, egy fölöslegesnek vélt HÉV átszállást viszont töröltek. Az utolsó autóbusz-átszállási oszlopot beljebb húzták.

Évjárat1993. július (Bagi Ilona utca -> Csepeli Mátyás utca)

Külső oldal: Tanácsház tér -> Szent Imre tér

Belső oldal: Megszűnt a 38A járat. Bagi Ilona utca -> Csepeli Mátyás utca, ehelyett azonban hibásan Csepel, Mátyás utcát írtak.

Évjárat1995. szeptember

Évjárat1995. december, tartalmi különbség nélkül (valójában az ekkor megszűnő 38-ast törölni kellett volna).

Évjárat1997 második fele - 1998

Külső oldalA Csepel, Hollandi út feliratot középre helyezték.

Belső oldalA logóba Rt. feliratot szerkesztettek. Hollandi útnál törölték a 71-es átszállást (fölöslegesnek ítélték). A Szent Imre téri végállomásnál és közvetlenül előtte az átszállásokat a logikusabb tájékoztatás miatt átrendezték. Megszűntek a 38 és 38-as járatok. 

Évjárat1999

Külső oldalA korszakra jellemző kis járatszámmal és átmeneti betűtípussal.

Belső oldalVékony betűs megállólista, jellemző vastag járatszámmal. A Szent Imre téri végállomásnál és közvetlenül előtte az átszállásokat ismét átrendezték. A Szent Imre tér felé kifelejtették a Tölgyes út megállót.

Évjárat2000

Belső oldal:  Megálló átnevezés: Rideg Sándor Művelődési ház -> Királyerdei Művelődési ház. A korábban kimaradt Tölgyes út megállót pótolták. A korábban kifelejtett Csepeli HÉV feltüntetése.

Évjárat2003 vége - 2004

Külső oldal: Érdekes, hogy a külső oldalon is szerepel a "vá." megnevezés a végállomás-feliratban. A Hollandi út "i" betűje gyárilag lemaradt.

Belső oldalÚj járat a 151-es (2001. szeptember). Egy HÉV-átszállást töröltek.

Évjárat2006. június - 2007. március (puha műanyag, de még dátumozatlan)

Külső oldal: A Hollandi út "i" betűjét pótolták.

Belső oldalZrt-s logó, lejjebb helyezve. "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Tartalmi különbsége nincs.

Évjárat2008. január, kemény műanyag.

Belső oldal: A logó még lejjebb került. Korábban kimaradt átszállások, illetve a Volán járatok feltüntetése , a Szent Imre téren azonban törölték a 151-est (fölösleges tájékoztatás volt).

Évjárat2008. február, tartalmi különbség nélkül (a 79-es buszcsalád február 11-i átszámozása még nem történt meg)

Évjárat2008. április

Belső oldal: 79 -> 179, 79A -> 179A, azonban a Karácsony Sándor utcánál még régi jelzésükkel szerepelnek.

2008.09.06-tól a járat összevonásra került a 48-assal, és 148-as számon közlekedett tovább.



 

53

Évjárat1988. január - 1989. március (már jelöli a 139-es járatot, de a 127-est még nem)

Belső oldalA Kosztolányi Dezső térnél elfelejtették jelölni a 172-est, valamint a 86-os is kimaradt, aminek a hézagja is látszik.

Ennek a balosnak csak apró különbségei vannak: a Kosztolányi Dezső térnél nem hiányzik a 86-os, a Dayka Gábor utcánál a 139-es helyett 139-est jelöl, míg a Sasadi útnál a 139-es helyett 139-est, gyártási ideje szintén 1988-89 re tehető.

Évjárat: 1994. augusztus, első tojáslogós

Külső oldal: Egy másik szériáé látható a képen, de azonos kinézetű.

Belső oldal: Érdekessége, hogy a gyártási idő nem a jobb alsó, hanem a felső részen van feltüntetve.

KERESEK JOBB ÁLLAPOTÚ TÁBLÁRÓL KÉPET.

Évjárat1995. október

Belső oldalA dátum továbbra is a jobb felső sarokban található. A sok megszűnt járatot hézagot hagyva kiszedték (1,8A,10A,86,87B,110,139) és a 139-es megszűnése miatt új megállókat kapó 139-est több helyre kirakták. Jelöli az 1994 novemberében indult 173-ast, a 87B hézagjának helyére van beszerkesztve.

A járatra garázsmeneti tábla is készült 1996-ban a korszakra jellemző puha műanyagból.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag. Tartalmi különbség nélkül, mindössze átszállássorokat rendeztek (pl. bal oldalt a Kosztolányi Dezső téren).

Évjárat: 1997 második fele, kemény műanyag. Tartalmi különbség nélkül, táblaelhasználódás miatt készült. 

Évjárat: 2005. december (7A megszüntetése, 73-as beindítása)

Belső oldal: Új járatok: Infopark-busz, Újbuda-busz, 40E, 73, 140E172, 250 buszok és 118-as villamos. Megszűnt: 7A, 10. Megálló átnevezések: Körzeti orvosi rendelő -> Orvosi rendelő, Farkasréti tér -> Márton Áron tér.

Évjárat: 2007. február 3., puha műanyag

Külső oldal: A járat végállomását a fenti időpontban a Fehérvári úthoz (Újbuda-központ) helyezték. A feliratok néhány milliméterrel nagyobbak.

Belső oldal: Új járatok: 239 és az ideiglenes 18-47V. Megálló átnevezése Farkasrét felé: Bereck utca -> Háromszék utca

Évjárat: 2008. június, digitális nyomtatással.

Külső oldal: Nagyobb méretű betűkkel. A Rácz Aladár úti végállomás neve Mindszenty József bíboros tér.

Belső oldal: Új típusú megállólista. Az átszállások feltüntetése elmaradt.

54

Évjárat: 1989. június (Nagykőrösi út megállóhely megszüntetése, helyette Határ út néven üzemel megállóhely) - 1990. szeptember (54E megszüntetése)

Belső oldal: A Boráros téren már nem jelöli a 12A és 12-es járatokat (1988 januárjában szűntek meg), ellenben még a Pestimre, Dózsa György út elnevezés él a Városközpont helyett, amely 1989-ig volt használatos. A Hámán Kató utcánál hibásan 33-ast jelöl az alapjárat helyett.

Évjárat: 1992 vagy 1993

Külső oldal: A járatszámot kicsit balra helyezték, hogy kiférjen az átkeresztelt városrészt (Pestszentimre)

Belső oldal: Az átszállások itt már minden lehetséges helyen ki vannak írva. Ami lényeges változás, hogy az 54E megszűnt és az 54-es a Boráros tér helyett a Határ útról indul (1990. szeptember). Új megállók még 1990 és 1991-ben létesítve Autópiac és Zöldségpiac néven, valamint az alábbi megállóátnevezések történtek: Hámán Kató utca -> Haller utca, Medicor -> Comasec, Házgyár -> Temaforg, Partizán utca -> Hitel Márton utca, Pestszentimre Dózsa György út -> Pestszentimre központ.

Évjárat: 1996. február (puha műanyag)

Belső oldal: Látszik néhány módosítás a megállólistában. Pestszentimre felé a Hallér utcánál a villamos előtti üres hely a 33-as törléséből származó hézag, valamint itt a villamosszám rosszul lehetett nyomtatva, azért van átszerkesztve. Szerkesztett még a 6. megállónál a 30-as villamos. A jobb oldali listán nagyon érdekes, egyedi a beszerkesztés a 154-es irányait illetően. Megállóváltozás nem történt.

Évjárat: 1996. november, puha műanyag 

Belső oldal: Azóta megszűnt a 99-es,ezt kiszedték a listából. Eltérő betűkkel beszerkesztették a Közvágóhídnál az 1996 augusztusában induló 103-ast, és a korábban kifelejtett 79A-t (bal oldalt hibásan csak 79-est sikerült). Jobb oldalon törölték a 154-es egyedi irányfeliratait és csak egy helyen hagyták meg a járatot. A Gubacsi útnál a 30-as villamost törölték.

A járatra garázsmeneti tábla is készült, 1996-ban, puha műanyagból.

Évjárat: 1998 (még jelöli a 136-ost).

Belső oldal: A Comasec,Vegyiművek,Temaforg megállók átnevezésre kerültek: Mester utca, Táblás utca, Gyáli út.

Évjárat: Szintén 1998

Külső oldalKét irány felcserélése, kis járatszám és átmeneti végállomás-feliratok

Belső oldal: Azonos a fenti szériával. 

Évjárat2000. december (Az 1-es villamos a Lágymányosi hídig hosszabbodott).

Külső oldalVáltozatlanul kis járatszámos.

Belső oldalA Közvágóhídnál vékony számmal beszerkesztették a listába az 1-es villamost. Másik különbsége,hogy a 136-os helyett (1999 óta) a meghosszabbított 19-es közlekedik. A közvágóhídi átszállássort vékony számokkal átszerkesztették.

Évjárat: 2001. október

Külső oldal: Ismét a régi típus

Belső oldal: A 13-as villamos helyett 3-as közlekedik (az egyest kiszerkesztették). Az új 151-es autóbuszjárat (2001. szeptember) feltüntetése elmaradt.

Évjárat: 2003 első fele, utolsó tojáslogós, "pufi" kivitelezéssel

Belső oldal: Korábban elmaradt átszállások feltüntetése (23, 68, 151 buszok és 2, 2A villamosok). Új járatok: Auchan-járat (2002. december), 294 (2002. szeptember).

Évjárat: 2004. március (Tesco-busz beindítása) - 2004. október (Pestszentimre ill. Pestszentimre iskola-busz beindítása - ezeket még nem jelzi)

Belső oldal: Új járatok: Gloriett-busz (2003. szeptember), Tesco-busz (2004. március).

Évjárat: 2005. február (nem jelöli a január végén megszűnt Auchan-járatot)

Belső oldal: Új járatok: Pestszentimre ill. Pestszentimre iskola-busz (2004. október).

Garázsmeneti tábla kb. 2004-ből.

Évjárat: 2006. október, puha műanyag. A gyáli járatok átszervezésekor.

Külső oldal: A pestszentimrei végállomás kisebb betűkkel szitázott, így két sorba tudták írni.

Belső oldal: Változások 2005 decemberétől: új járatok a 154A és 154B, valamint a 154-es meghosszabbítva az Auchanig közlekedik. Változások 2006 októberétől: megszűntek: 54, 94, 294-es járatok. Új járatok: 55, 848994E. Az 54-es útvonala csúcsidőn kívül és hétvégén Pestszentimre központ térségében szintén ekkortól módosult. További megálló-változások: Hungarocamion -> Kamiontelep (mindkét irányban). Méta utca -> Szentlőrinci út (Boráros tér felé). A Pestszentimre Iskola-busz megnevezése Iskola-busz.

Garázsmeneti tábla 2006 októberéből, puha műanyagból (nem matricás, csak egy később ráragasztott matrica nyoma látszódik rajta)

54

Évjárat: 1985. június - 1986. június

Belső oldal: A tábla az M5-ös bevezető szakaszának építésekor létező ideiglenes állapotokat, megállóhely elrendezéseket mutatja be. A Nagykőrösi út előtt lekapart megállóhely kilétére azonban nem jöttem rá, talán egy hibás tájékoztatás szerepelt ott.

A járat végállomása 1990 szeptemberében, az 54E megszűnésekor a Határ útra került.

Évjárat1996. január, kemény műanyag

Külső oldal: A két végállomás helyet cserélt. Pestimréből Pestszentimre lett, a Dózsa György út végállomás elnevezése 1990-től központ. A másik végállomás a változásoknak megfelelően, régi típusú betűkkel lett szerkesztve. Ezt a külsőt még a baloskorszak idején (1990-1994) szerkesztették, és azóta változatlan.

Belső oldal: A megmaradt szakaszon az alábbi megállóváltozások történtek: átnevezés: Nagy Sándor utca -> Nagysándor József utca, a korábbi szérián számomra ismeretlen megálló megszűnt, új megállók: Hungarocamion, Zöldségpiac. A Szentlőrinci út neve hibásan Szentlőrinc útként szerepel és az összes későbbi szérián is így maradt.

Évjárat1997 első fele, puha műanyag

Külső oldalKét irányt megcserélték.

Belső oldalA két irány itt is megcserélődött. A 99-es még 1996-ban megszűnt, a listából kiszedték, a Határ úton helyére szerkesztették a 99A-t.

Évjárat1998, kemény műanyag

Belső oldalÚj típusú tojáslogó, a szokásosnál kisebb méretben. A járatszámot feljebb húzták, egészen a tábla széléig.

Évjárat1999. március (136-as megszüntetése, 19-es meghosszabbítása)

Belső oldal: A 19-es beszerkesztése listaidegen, vékony számokkal történt.

A járat 2002-től Bkv+ márkavédjegyes lett, felújított FOK-GYEM kijelzős autóbuszokkal.

Kísérleti oldaltábla 2004-ből

A járat 2006 októberében a gyáli és pesszentimrei járatok átszervezésekor megszűnt.

54E

Évjárat1987. december (ekkortól a Távíró utcán keresztül közlekedik, így már nem áll meg a Ferde utcánál) - 1990. szeptember (a járat megszüntetése)

Szerepét 1990 szeptemberétől a Határ útig rövidített 54-es vette át.

54R JÁRAT

A járat 1989. május 28-án indult indult. Csak vasárnapi - piaci - napokon közlekedett hajnali 5 és 14 között.

Megállóhelyei: Közvágóhíd és Határ út.

1990 júniusától GY jelzéssel közlekedett.

55

Évjárat1985. június 1. (már nincs 43-as alapjárat) - 1987. június (Az 1-es villamos még csak a Lehel utcáig jár).

Évjárat1990. július. A Thököly útig meghosszabbított 1-es villamos miatt csökkent az 55-ös kihasználtsága, már nem volt szükség az 55-ösre, illetve az 55-is is lerövidült az Erzsébet Királyné útjáig.

Külső oldalAz új végállomást régi betűkkel írták ki, a Népliget végállomás a másik oldalra került és hozzátették a metróállomás szót.

Belső oldalÉrdekes a Hermina út korábbi nevének feltüntetése.

Évjárat1990. augusztus - 1991 tavasza (még piros gyorsjáratos)

Belső oldalMegszűnt a 9-es és 95-ös járat, és bár egy napon szűntek meg, csak a 9-est távolították el.

Évjárat1992, utolsó széria.

Belső oldal17-es helyett hibásan 17-est jelöl a Kőbányai útnál. A 95-öst még mindig nem törölték!

Az 1993 októberében meghosszabbított 1-es villamos teljesen kiválthatta a sokszor dugóban araszoló 55-ös útvonalát, mely ezáltal megszűnt.

Az 55-ös szám 13 év után ismét használatba került: a gyáli járatok átszervezése során 2006.10.01-től 55-ös jelzéssel új járat indult.

Évjárat: 2006. október, puha műanyag. A járat indulásakor.

Évjárat: 2007. december, puha műanyag. A korszakra jellemző narancssárga, lekerekített végű csíkkal.

Belső oldal: Megálló-névváltozások: Mester utca -> Külső Mester utca, Gyál felső, MÁV-állomás -> Gyál felső vasútállomás. Rengeteg, korábban kimaradt átszállás, illetve Volán és MÁV járatok feltüntetése. Megszűnt: Gloriett-busz. Új járat: 254-es (Alacska-busz helyett) illetve a Szabadság-híd lezárásával  és 2-es villamos felújításával összefüggő 2V, 149V járatok.

Évjárat: 2008. április, kemény műanyag

Belső oldal: 79 -> 179, 79A -> 179A.

Garázsmeneti tábla puha műanyagból

55

Az autóbuszok végállomása 1982 októberében a Miklós utcáról a Bogdáni útra került át. Körülbelül ekkor készülhetett ez a fémtábla is.

Évjárat1984. november (1-es villamos beindítása) - 1988. június vége (26-os meghosszabbítása az Árpád hídig, 73-as beindítása)

Évjárat1988. július (26-os meghosszabbítása az Árpád hídig, 73-as beindítása) 

Évjárat1989. február (megálló létesítése az Egressy útnál)

Belső oldal: Új megálló létesítése. Elmaradt átszállások feltüntetése. A 75-ös troli 1988. október 26. óta a Hungária körút helyett a Népstadion (Hermina) úton közlekedik, ezért törölték.

A járat 1990 júliusában takarékossági okokból megszűnt.

UGRÁS A KÖVETKEZŐ OLDALRA (56-TÓL)

 

UGRÁS AZ OLDAL TETEJÉRE

 

 
Járattörténeti adatok (1915-napjainkig)
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal