54
Évjárat: 1989. június (Nagykőrösi út megállóhely megszüntetése, helyette Határ út néven üzemel megállóhely) - 1990. szeptember (54E megszüntetése)
Belső oldal: A Boráros téren már nem jelöli a 12A és 12-es járatokat (1988 januárjában szűntek meg), ellenben még a Pestimre, Dózsa György út elnevezés él a Városközpont helyett, amely 1989-ig volt használatos. A Hámán Kató utcánál hibásan 33-ast jelöl az alapjárat helyett.
Évjárat: 1992 vagy 1993
Külső oldal: A járatszámot kicsit balra helyezték, hogy kiférjen az átkeresztelt városrészt (Pestszentimre)
Belső oldal: Az átszállások itt már minden lehetséges helyen ki vannak írva. Ami lényeges változás, hogy az 54E megszűnt és az 54-es a Boráros tér helyett a Határ útról indul (1990. szeptember). Új megállók még 1990 és 1991-ben létesítve Autópiac és Zöldségpiac néven, valamint az alábbi megállóátnevezések történtek: Hámán Kató utca -> Haller utca, Medicor -> Comasec, Házgyár -> Temaforg, Partizán utca -> Hitel Márton utca, Pestszentimre Dózsa György út -> Pestszentimre központ.
Évjárat: 1996. február (puha műanyag)
Belső oldal: Látszik néhány módosítás a megállólistában. Pestszentimre felé a Hallér utcánál a villamos előtti üres hely a 33-as törléséből származó hézag, valamint itt a villamosszám rosszul lehetett nyomtatva, azért van átszerkesztve. Szerkesztett még a 6. megállónál a 30-as villamos. A jobb oldali listán nagyon érdekes, egyedi a beszerkesztés a 154-es irányait illetően. Megállóváltozás nem történt.
Évjárat: 1996. november, puha műanyag
Belső oldal: Azóta megszűnt a 99-es, ezt kiszedték a listából. Eltérő betűkkel beszerkesztették a Közvágóhídnál az 1996 augusztusában induló 103-ast, és a korábban kifelejtett 79A-t (bal oldalt hibásan csak 79-est sikerült). Jobb oldalon törölték a 154-es egyedi irányfeliratait és csak egy helyen hagyták meg a járatot. A Gubacsi útnál a 30-as villamost törölték.
Évjárat: 1998 (még jelöli a 136-ost).
Belső oldal: A Comasec,Vegyiművek,Temaforg megállók átnevezésre kerültek: Mester utca, Táblás utca, Gyáli út.
Évjárat: Szintén 1998
Külső oldal: Két irány felcserélése, kis járatszám és átmeneti végállomás-feliratok
Belső oldal: Azonos a fenti szériával.
Évjárat: 2000. december (Az 1-es villamos a Lágymányosi hídig hosszabbodott).
Külső oldal: Változatlanul kis járatszámos.
Belső oldal: A Közvágóhídnál vékony számmal beszerkesztették a listába az 1-es villamost. Másik különbsége,hogy a 136-os helyett (1999 óta) a meghosszabbított 19-es közlekedik. A közvágóhídi átszállássort vékony számokkal átszerkesztették.
Évjárat: 2001. október
Külső oldal: Ismét a régi típus
Belső oldal: A 13-as villamos helyett 3-as közlekedik (az egyest kiszerkesztették). Az új 151-es autóbuszjárat (2001. szeptember) feltüntetése elmaradt.
Évjárat: 2003 első fele, utolsó tojáslogós, "pufi" kivitelezéssel
Belső oldal: Korábban elmaradt átszállások feltüntetése (23, 68, 151 buszok és 2, 2A villamosok). Új járatok: Auchan-járat (2002. december), 294 (2002. szeptember).
Garázsmeneti tábla kb. 2004-ből.
Évjárat: 2004. március (Tesco-busz beindítása) - 2004. október (Pestszentimre ill. Pestszentimre iskola-busz beindítása - ezeket még nem jelzi)
Belső oldal: Új járatok: Gloriett-busz (2003. szeptember), Tesco-busz (2004. március).
Évjárat: 2005. február (nem jelöli a január végén megszűnt Auchan-járatot)
Belső oldal: Új járatok: Pestszentimre ill. Pestszentimre iskola-busz (2004. október).
Évjárat: 2005. december 1. (154A, 154B beindítása)
Belső oldal: A logó korszakra jellemzően alulra került, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek. A két új járat feltüntetésén kívül nincs tartalmi különbsége.
Évjárat: 2006. október, puha műanyag. A gyáli járatok átszervezésekor.
Külső oldal: A pestszentimrei végállomás kisebb betűkkel szitázott, így két sorba tudták írni.
Belső oldal: Zrt-s logó. Változások 2006 októberétől: megszűntek: 54, 94, 294-es járatok. Új járatok: 55, 84, 89, 94E. Az 54-es útvonala csúcsidőn kívül és hétvégén Pestszentimre központ térségében szintén ekkortól módosult. További megálló-változások: Hungarocamion -> Kamiontelep (mindkét irányban). Méta utca -> Szentlőrinci út (Boráros tér felé). A Pestszentimre Iskola-busz megnevezése Iskola-busz.
Évjárat: 2008. szeptember, matricás.
Belső oldal: A paraméterkönyv változásai során egy megállóváltozás történt: az Ültetvény utcánál a hurokból kifordulás után a 166-os megállójában is megállnak. Hibák: jelzi a 179A járatot, holott az még a pk előtt, 2008. augusztus 16-án megszűnt, az Eke utcánál saját magát jelzi, valamint a Boráros téren a 24-es villamost.
Évjárat: 2009. február, matricás.
Külső oldal: Nem változott.
Belső oldal: Stílus: Későbbi táblázatosokra jellemző vékonyabb vonalas kialakítás. Hálózati változás: A Szabadság híd decemberi megnyitásával megszűnt a 149V (a 2-es helyett részben továbbra is pótlóbusz jár). Egyéb átszállások: Boráros térnél előző szérián hibásan 24-es volt feltüntetve a 4-6 villamosok helyett, ezt korrigálták.
Évjárat: 2010. január. Matricás.
Külső oldal: Korszakra jellemzően Zurich karakterekkel, kék színben, színes piktogrammal.
Belső oldal: Stílus: Átmeneti időszak, amikor még készültek táblázatos kivitelek, de kék Zurich járatszámmal. Hálózati változás: a vágányzár és így a 2V megszűnt, a 2-es és 2A ismét jár. 2009. december 31-én megszűnt a 293-as. Átszállások: "Volán" kifejezés helyett konkrét volán járatszámok feltüntetése. Pestszentimre központi részén elmaradt átszállások (főként gyáli expresszek) feltüntetése, ugyancsak elmaradt 66E átszállás feltüntetése a Nagykőrösi útnál. 2 év után törölték a hibásan jelzett, már nem létező 179A-t.
KERESEK JOBB MINŐSÉGŰ FOTÓT ERRŐL A SZÉRIÁRÓL
Évjárat: 2010. április (május 1-i változásra készítve), matricás.
Külső oldal: Nem változott.
Belső oldal: Stílus: A korszakra jellemző "vonalcsíkos" kialakítás, kerületek feltüntetésével (az intézményeket érdekes módon elhagyták). Hálózati változás: április 1-től csúcsidőben nem érinti a Pamut utca - Bocskai utca részt, ennek megfelelően került módosításra Megállók: az említett útvonalmódosításon kívül május 1-től több megálló neve is változott: Hitel Márton utca -> Rákóczi utca, Vasút sor -> Radnó utca, Fiume utca -> Naszód utca (Használtcikk piac), Pestszentimre központ -> Pestszentimre vasútállomás (Dózsa György utca) / ~ (Nagykőrösi út), és egy új megálló is létesült Milleniumi Kulturális Központ néven. Az átszállások részletezésére az eltérő kialakítás miatt nem tértem ki (a 21-es villamost hibásan buszként jelöli).
KERESEK JOBB MINŐSÉGŰ FOTÓT ERRŐL A SZÉRIÁRÓL
Évjárat: 2010. június 15. (293i megszüntetése), matricás.
Külső oldal: Nem változott.
Belső oldal: Hálózati változás: június 15-én megszűnt a 293i. Megállók: Az időszakosan érintett Bocskai utcai megállót ismét jelzi, ezért a Pestszentimre vasútállomás (Nagykőrösi út) megálló külön helyre került. Beöthy utca megálló HÉV piktogramot kapott, Kén utcánál a zárójel elé került a piktogram. Átszállások: volán átszállások felirat helyett számmal jelölve. Elmaradt 66E átszállás feltüntetése a Nagykőrösi útnál, előző szérián hibás 21-es villamos korrigálása.
Évjárat: 2010. november, matricás.
Külső oldal: Nem változott.
Belső oldal: Megállók: Az időszakosan érintett Bocskai utcai megállót ismét átszerkesztették, most már megfelelő helyen szerepel, továbbá a vasútállomás rövidítésének köszönhetően a dőlt betűs, kisebb betűkkel írt megálló-kiírás is elhagyható volt. Átszállások: volán átszállások szám helyett ismét felirattal jelölve. A Bocskai utca megállóhoz áthelyezték a vasútállomás átszállásainak egy részét. Általam ismeretlen okból törölték a 2A villamost a Boráros téren.
Évjárat: dátum szerint 2010. november, valójában 2011. nyár - ősz, matricás.
Külső oldal: Új típusú HÉV-piktogram.
Belső oldal: Stílus: intézményeket is jelez. Belül is megújultak a HÉV-piktogramok. BKK logó feltüntetése elkülönített fehér sávban. Megálló: Lajos utca / Ózon utca megállópár neve egységesen Lajos utca (2011. február 1-től) Hálózati változás: 21-es villamos új jelzése 51-es (2011. május 1-től). Átszállások: Volán átszállások ismét járatszámmal lettek kiírva. Ismét jelzi a 2A-t. Bocskai utcánál fölösleges 166-266 átszállások törlése (másik megállóban már jelezve van). Kéreg utcánál nem jelzi a 194-199 járatokat.
Évjárat: 2014. január, mindkét oldalán táblára nyomott.
Külső oldal: korszakra jellemző Frutiger karakteres kialakítás, piktogram helyett H jelzéssel.
Belső oldal: Stílus: új típusú vonalcsíkos kialakítás (intézmények, kerületek megjelölése nélkül, világosabb árnyalatokkal). Megálló: Vágóhíd -> Közvágóhíd. Hálózati változások: megszűnt a 115-ös és 166A járat és a 2A villamos. Átkelőhajók beindítása. Átszállások: HÉV feltüntetése a Milleniumi Kulturális Központnál, törlése a Beöthy utcánál. Korábban törölt 194-es átszállás feltüntetése a Kéreg utcánál. Pestszentimre központ átszállásait átrendezték, a Bocskai utcánál nem jelöl átszállásokat.
Évjárat: 2017. április, matricás.
Külső oldal: Kisebb betűk, nagyobb járatszám (oldalról széthúzva, függőlegesen kissé összenyomva)
Belső oldal: Stílus: megnövelt betűméret, emiatt a megállók már-már zavaróan összefolynak. Hálózati változás: már egyáltalán nem tér be a Bocskai utcához, így ez a megálló megszűnt. A 103-as busz nem jár ki Pestre az 1-es villamos meghosszabbítása miatt, a 13-as átkelőhajó megszűnt, új járatok: 66B, 115. Megálló: átnevezés - Milleniumi Kulturális Központ -> Müpa - Nemzeti Színház, Haller utca -> Haller utca / Soroksári út, Nagykőrösi út (Határ út) -> Nagykőrösi út / Határ út, továbbá Pestszentimre vasútállomás egyszerűsített megállónév kiírása mindkét irányra, valójában a megállót nem nevezték át. Egyéb átszállások: Volán átszállások járatszám helyett piktogrammal. 181-es feltüntetése a Nagykőrösi útnál, bár nagy rágyaloglási távolságra van. Gyáli expresszek feltüntetése a Kéreg utcánál. Pestszentimre átszállásai helyhiány miatt a Szélső utcához is átkerültek (holott itt nincs ezekre átszállási lehetőség), a 266-os iránymegjelölését Ganztelepre egyszerűsítették.
Évjárat: 2020. március, mindkét oldalon táblára nyomott.
Külső oldal: Korszakra jellemző újbalos kivitel, változatlan karakterekkel.
Belső oldal: Hálózati változás: A metró déli szakaszának felújítása miatt "M" jelzésű mentesítő járatok közlekednek (84M, 94M, 223M, 254M, 294M). Megállók: Beöthy utcánál megszűnt a HÉV megálló, ezért a megállóból törölték a H-t. Pestszentimre vasútállomás megállók pontos neve a vasútállomás rövidítésének köszönhetően korrektül kiírhatóvá vált. Egyéb átszállások: Bubi állomás feltüntetése, Nagykőrösi út / Határ útnál 66E törlése. A Szélső utcánál korábban hibásan jelzett átszállásokat a Pestszentimre vasútállomáshoz helyezték, de a szerkesztés után hiba miatt egy sárga csík maradt ott.
2020. szeptember 1-jétől 8 és 20 óra között minden menet meghosszabbítva, Péterimajor, Víztorony térig közlekedik.
Évjárat: 2020. december, mindkét oldalon táblára nyomott, puha műanyagból.
Külső oldal: Az új végállomásnak megfelelően, továbbá az elválasztó csík rövidebb
Belső oldal: Hálózati változás: A metró újabb szakaszának felújítása miatt 2M villamos közlekedtetése, továbbá a 254M a Boráros térig jár, időközben a H7 is felújítás alatt van, ezért ehelyett pótlóbusz közlekedik. Az átkelőhajók megszűntek. Egyéb átszállások: A korábban indokolatlanul törölt 66E visszaszerkesztése a Nagykőrösi úthoz, ugyanitt a nagy rágyaloglási távolságra lévő 181-es törlése. Elmaradt gyáli expressz átszállások feltüntetése a Szentlőrinci útnál. A Szélső utcai gyári hiba (sárga csík) természetesen itt már nincsen.
Évjárat: 2022. október, mindkét oldalán táblára nyomott, korszakra jellemzően lekerekített sarkú anyagra. Duplaoldalas kivitel, változatlan kinézettel.
garázsmeneti táblák
A járatra garázsmeneti tábla is készült, 1996-ban, puha műanyagból.
Garázsmeneti tábla 2006 októberéből, puha műanyagból
2012. január, matricás:
54
Évjárat: 1985. június - 1986. június
Belső oldal: A tábla az M5-ös bevezető szakaszának építésekor létező ideiglenes állapotokat, megállóhely elrendezéseket mutatja be. A Nagykőrösi út előtt lekapart megállóhely kilétére azonban nem jöttem rá, talán egy hibás tájékoztatás szerepelt ott.
A járat végállomása 1990 szeptemberében, az 54E megszűnésekor a Határ útra került.
Évjárat: 1996. január, kemény műanyag
Külső oldal: A két végállomás helyet cserélt. Pestimréből Pestszentimre lett, a Dózsa György út végállomás elnevezése 1990-től központ. A másik végállomás a változásoknak megfelelően, régi típusú betűkkel lett szerkesztve. Ezt a külsőt még a baloskorszak idején (1990-1994) szerkesztették, és azóta változatlan.
Belső oldal: A megmaradt szakaszon az alábbi megállóváltozások történtek: átnevezés: Nagy Sándor utca -> Nagysándor József utca, a korábbi szérián számomra ismeretlen megálló megszűnt, új megállók: Hungarocamion, Zöldségpiac. A Szentlőrinci út neve hibásan Szentlőrinc útként szerepel és az összes későbbi szérián is így maradt.
Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag
Külső oldal: Két irányt megcserélték.
Belső oldal: A két irány itt is megcserélődött. A 99-es még 1996-ban megszűnt, a listából kiszedték, a Határ úton helyére szerkesztették a 99A-t.
Évjárat: 1998, kemény műanyag
Belső oldal: Új típusú tojáslogó, a szokásosnál kisebb méretben. A járatszámot feljebb húzták, egészen a tábla széléig.
Évjárat: 1999. március 28. (136-as megszüntetése, 19-es meghosszabbítása)
Belső oldal: A 19-es beszerkesztése listaidegen, vékony számokkal történt.
A járat 2002. december 1-től Bkv+ márkavédjegyes lett, felújított FOK-GYEM kijelzős autóbuszokkal.
Kísérleti oldaltábla 2004-ből
A járat 2006 októberében a gyáli és pesszentimrei járatok átszervezésekor megszűnt.
54E
Évjárat: 1987. december (ekkortól a Távíró utcán keresztül közlekedik, így már nem áll meg a Ferde utcánál) - 1990. szeptember (a járat megszüntetése)
Szerepét 1990 szeptemberétől a Határ útig rövidített 54-es vette át.
54R JÁRAT
A járat 1989. május 28-án indult indult. Csak vasárnapi - piaci - napokon közlekedett hajnali 5 és 14 között.
Megállóhelyei: Közvágóhíd és Határ út.
1990 júniusától GY jelzéssel közlekedett.
55
Évjárat: 1985. június 1. (már nincs 43-as alapjárat) - 1987. június (Az 1-es villamos még csak a Lehel utcáig jár).
Évjárat: 1990. július. A Thököly útig meghosszabbított 1-es villamos miatt már nem volt szükség az 55-ösre, illetve az 55-ös is lerövidült az Erzsébet Királyné útjáig.
Külső oldal: A Népliget végállomás a másik oldalra került és hozzátették a metróállomás szót.
Belső oldal: A Hermina út korábbi nevének feltüntetés, a korszakban jellemző volt a megváltozott közterületek régi nevének feltüntetése.
Évjárat: 1990. augusztus - 1991 tavasza (még piros gyorsjáratos)
Belső oldal: Megszűnt a 9-es és 95-ös járat, és bár egy napon szűntek meg, csak a 9-est távolították el.
Évjárat: 1992, utolsó széria.
Belső oldal: A 17-es helyett hibásan 17-est jelöl a Kőbányai útnál. A 95-öst még mindig nem törölték!
Az 1993 októberében meghosszabbított 1-es villamos teljesen kiválthatta a sokszor dugóban araszoló 55-ös útvonalát, mely ezáltal megszűnt.
Az 55-ös szám 13 év után ismét használatba került: a gyáli járatok átszervezése során 2006.10.01-től 55-ös jelzéssel új járat indult.
Évjárat: 2006. október, puha műanyag. A járat indulásakor.
Évjárat: 2007. december, puha műanyag. A korszakra jellemző narancssárga, lekerekített végű csíkkal.
Belső oldal: Megálló-névváltozások: Mester utca -> Külső Mester utca, Gyál felső, MÁV-állomás -> Gyál felső vasútállomás. Rengeteg, korábban kimaradt átszállás, illetve Volán és MÁV járatok feltüntetése. Megszűnt: Gloriett-busz. Új járat: 254-es (Alacska-busz helyett) illetve a Szabadság-híd lezárásával és 2-es villamos felújításával összefüggő 2V, 149V járatok.
Évjárat: 2008. április, kemény műanyag
Belső oldal: 79 -> 179, 79A -> 179A.
Évjárat: 2008. szeptember, matricás. A paraméterkönyv bevezetése során a viszonylaton útvonal- és megállóváltozás nem történt.
Évjárat: 2009. április, matricás.
Külső oldal: Nem változott.
Belső oldal: Későbbi táblázatosokra jellemző vékonyabb vonalas kialakítás.Tartalmi és elrendezésbeli különbsége nincs (annak ellenére,hogy például a 149V járat ekkor már nem közlekedett).
Évjárat: 2010. január. Matricás.
Külső oldal: Korszakra jellemzően Zurich karakterekkel, kék színben, színes piktogrammal.
Belső oldal: Stílus: Átmeneti időszak, amikor még készültek táblázatos kivitelek, de kék Frutiger járatszámmal. Hálózati változás: a vágányzár és így a 2V megszűnt, a 2-es és 2A ismét jár, továbbá az előző szérián fent maradt 149V-t törölték. 2009. december 31-én megszűnt a 293-as busz. Átszállások: "Volán" kifejezés helyett konkrét volán járatszámok feltüntetése.
KERESEK JOBB MINŐSÉGŰ FOTÓT ERRŐL A SZÉRIÁRÓL
Évjárat: 2010. június. Matricás.
Külső oldal: A gyáli végállomás feliratai nagyobbak (így a két végállomásfelirat azonos méretű).
Belső oldal: Stílus: A korszakra jellemző "vonalcsíkos" kialakítás, kerületek feltüntetésével (az intézményeket érdekes módon elhagyták). Megállók: Május 1-től több megálló neve is változott: Hitel Márton utca -> Rákóczi utca, Vasút sor -> Radnó utca, Fiume utca -> Naszód utca (Használtcikk piac), Pestszentimre központ -> Pestszentimre vasútállomás / ~ (Nagykőrösi út), és egy új megálló is létesült Milleniumi Kulturális Központ néven. Az átszállások részletezésére az eltérő kialakítás miatt nem tértem ki.
Évjárat: 2010. november. Matricás.
Külső oldal: Nem változott.
Belső oldal: Megállók: Mindkét irányban Pestszentimre, vasútállomás (Nagykőrösi út) alak használata. Boráros tér végállomás mögött HÉV-piktogram feltüntetése. Átszállások: Volán átszállások járatszám helyett felirattal. Általam ismeretlen okból törölték a 2A-t. Beöthy utcánál HÉV-átszállás feltüntetése. Nagykőrösi út (Határ út) megállónál átszállások elrendezésének változása.
Évjárat: dátum szerint 2010. november, valójában 2011. január lehet (ekkortól nem használnak sárga csíkot). Matricás.
Külső oldal: Sárga csík nélkül készült.
Belső oldal: Sárga csík nélküli járatszám, továbbá intézmények feltüntetése.
Több táblát is matricával láttak el a 2012. május 1-től érvényes megállóátnevezéskor (Vágóhíd -> Közvágóhíd)
Évjárat: dátum szerint 2010. november, valójában 2011. május-június lehet (új HÉV-piktogramok, BKK logó). Matricás.
Külső oldal: Új HÉV-piktogrammal.
Belső oldal: Stílus: új HÉV-piktogramokkal és BKK logóval. Hálózati változás: 21-es villamos új száma 51-es (2011. május 1-től). Egyéb átszállások: 2A-t ismét jelzi. Volán átszállások ismét számmal jelölve. Egy elmaradt 89E átszállás feltüntetése, a nagy rágyaloglási távolságra lévő 194,199 törlése a Kéreg utcánál.
Évjárat: 2012. január. Matricás
Külső oldal: Nem változott.
Belső oldal: A "Budapest-bérlet érvényessége" felirat pozíciója változott. Ezen a táblán is átragasztásra került a 2012. május 1-től átnevezett Vágóhíd megálló.
Évjárat: 2014. január. Matricás.
Külső oldal: korszakra jellemző Frutiger karakteres kialakítás, piktogram helyett H jelzéssel.
Belső oldal: Stílus: új típusú vonalcsíkos kialakítás (intézmények, kerületek megjelölése nélkül, világosabb árnyalatokkal), tájékoztató szöveg a járatszám mellé került és elrendezése változott. Megálló: Vágóhíd -> Közvágóhíd. Hálózati változások: megszűnt a 115-ös és 166A járat és a 2A villamos. Átkelőhajók beindítása. Átszállások: H7 átszállás Közvágóhíd helyett a Milleniumi Kulturális Központnál van feltüntetve (a kisebb rágyaloglás miatt), H6 törlése a Beöthy utcánál. Korábban elmaradt 266-os és 294E átszállás feltüntetése.
Évjárat: 2014. május 24. - a viszonylat Volánhoz kerülésekor. Mindkét oldalán táblára nyomott, volánosokra jellemző puha műanyagból
Külső oldal: Nem változott.
Belső oldal: Stílus: A tájékoztató szövegben a jegy és bérlettípusok alá vannak húzva. Hálózati változások: ismét közlekedik a 115-ös. Átszállások: 633-as volán járat feltüntetése. 89E iránymegjelölése a Bocskai István utcánál.
Évjárat: 2016. szeptember. Mindkét oldalán táblára nyomott, volánosokra jellemző puha műanyagból
Külső oldal: Nem változott.
Belső oldal: Stílus: A tájékoztató szöveg törlése, a jegy-bérlet érvényességi sávok színe változott, továbbá "környéki helyi bérlet" helyett "gyáli helyi bérlet" kifejezés használata. 84E-89E csatlakozás feltüntetése. Hálózati változások: A 103-as az 1-es villamos hosszabbítása miatt rövidebb útvonalon jár. Megszűnt a 13-as átkelőhajó, új járat a 66B. Megállók: új megálló - Haller utca / Soroksári út, átnevezés - Nagykőrösi út után a Határ út zárójel helyett perjellel. Átszállások: 633-as volán járat törlése, másütt viszont további volán járatok feltüntetése. Vecsési útnál gyáli expresszek feltüntetése, Nagykőrösi útnál 181-es busz feltüntetése (nagy rágyaloglási távolsággal érhető el.)
Évjárat: 2019 vagy 2020. Korszakra jellemző újbalos kivitel, változatlan karakterekkel, matricás kivitelű, puha táblaanyagon. Belső oldala üres.
garázsmeneti táblák
Garázsmeneti tábla 2006 októberéből, puha műanyagból
2012. január, matricás:
55
Az autóbuszok végállomása 1982 októberében a Miklós utcáról a Bogdáni útra került át. Körülbelül ekkor készülhetett ez a fémtábla is.
Évjárat: 1984. november (1-es villamos beindítása) - 1988. június vége (26-os meghosszabbítása az Árpád hídig, 73-as beindítása)
Évjárat: 1988. július (26-os meghosszabbítása az Árpád hídig, 73-as beindítása)
Évjárat: 1989. február (megálló létesítése az Egressy útnál)
Belső oldal: Új megálló létesítése. Elmaradt átszállások feltüntetése. A 75-ös troli 1988. október 26. óta a Hungária körút helyett a Népstadion (Hermina) úton közlekedik, ezért törölték.
A járat 1990 júliusában takarékossági okokból megszűnt.
UGRÁS A KÖVETKEZŐ OLDALRA (56-TÓL)
UGRÁS AZ OLDAL TETEJÉRE
|