bkvtablak
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
57 - 60GY

57

1994. február és március hónapban kísérleti jelleggel néhány vonalra (1,12,57,61É,78É,86,136,257,297) jelent meg ez a tojáslogós balos széria, kék színben nyomtatva, angol és német nyelvű tájékoztatóval.

Évjárat1995. március, kemény műanyag

Külső oldalA körforgalom jelleg feltüntetése.

Belső oldalA körjáratjelleg miatt az üresen maradt részt piktogramokkal töltötték ki.

Évjárat1996. március, puha műanyag, tartalmi különbség nincsen.

Ez a tábla 1996 áprilisában készült puha műanyagból, duplaoldalas. Építkezés miatt jártak ezen az útvonalon a buszok, bár a konkrét útvonalat sem tudom feltárni, mert a Kerekhegyi utca a 157-es egyik megállója (LÁSD A RAJZOT). A szám egyedi, elnyújtott, ilyet a 2001-es 91-esen és 68-as táblán látni a honlapon. LÁSD MÉG: 257-ES IDEIGLENES ÚTVONALAS.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal: Tartalmi különbség nélkül, a piktogramok sorrendje megváltozott. 

Évjárat: 1997 második fele, kemény műanyag

Belső oldal: Általam ismeretlen okokból törölték az 56E-t

Évjárat1999. június (Már tartalmazza az 56-ost)

Külső oldalAz új hűvösvölgyi végállomás megépítése után a végállomásnév Hűvösvölgy lett. A Hűvösvölgy végállomás felirat kicsit ferdén áll, mert az eredeti kétsoros kiírást ügyetlenül húzták középreA járat BKV+ márkavédjegyes lett (még 1998-ban), ezt jelzi a kitett matrica.

Belső oldal: Népkert kiszerkesztése a végállomásnévből, ezért látható üres hely a végállomás és az átszállások között. Megállóváltozások: Áchim András utca -> Bölény utca, Hűvösvölgy, Hidegkúti út -> Hidegkúti út , ez A felirat ügyetlen félrehúzásából adódóan kicsit ferdén áll a sorban. A piktogramok már az új verziók, melyek ekkoriban jelentek meg (lásd még 146-os 2000. évi kiadásánál). Átszállások: a Hímes utcánál feltüntették a korábban kimaradt 157-est (egy kis sétával elérhető).

Évjáratszintén 1999. június 

Külső oldalMatrica nélkül, festékfolyással.

Belső oldal: Piktogramok nélkül készült változat.

Évjárat2003 

Belső oldal: Újlogós, de még a tojáslogós korszak jegyeit (lekerekített sarkú tábla, lista) viseli. A megállónevek vastagabb betűkkel készültek, az átszállási buszpiktogramok az utolsó tojásszériák típusai. A piktogramok ismét megjelentek. Átszállásként megjelöli saját magát is.

Évjárat2006. június - 2007. március (puha műanyag, de még dátumozatlan)

Belső oldal: A Bátory László utcát i-vel írták.

Évjárat2008. február, kemény műanyag.

Belső oldal: Hűvösvölgyre 2007 augusztusa óta a 18-as villamos is kijár.

58

Évjárat1982 második fele - 1983. december (43-as villamos megszüntetése)

Belső oldal: 1982 második felében a Promontor utca megálló neve Víg utcára változott. Ez a szerkesztés észrevehető a táblán is. Ugyancsak gyanús a Karácsony utca felirat is - korábban ugyanis hibásan Karácsony út néven szerepelt a táblákon. A Liszt Ferenc utat hibásan utcaként tünteti fel.

Évjárat1994. szeptember, első tojáslogós

Külső oldalA Budafoki tér neve Savoyai Jenő térre változott még 1989-ben. Érdekes a félretolódott Savoyai Jenő tér és mellette egy halvány S betű. Ennek oka, hogy először hibásan SZavoyai J. teret írtak, majd újraszitázták a táblákat.

Évjárat1995. június

Belső oldal: Törölték a megszűnt 10A-t.

Évjárat1997 első fele (puha műanyag), különbsége nincsen.

Évjárat1998. december

Külső oldalA buszok már a Törley térig közlekednek. A korszakban néhány járatra jellemző vastag betűs stílusban lett kidolgozva.

Belső oldalVékony betűs megállólista. Tartalmi különbsége az új végállomás mellett, hogy a bal oldali listán feltüntették a 3, 14, 114-es járatokat a Tóth József utcánál. Érdekes az átszállási kapcsolatok helyett használt lehetőségek szó, ez csak 2005-től terjedt el a táblákon. A Törley tér felé az autóbuszok nem állnak meg a Savoyai Jenő térnél. A Városház tér s betűje kimaradt.

Ezen a szérián már orvosolták a hibás Városház tér megállófeliratot.

Évjárat: 2000. november

Belső oldal: Új megálló létesült közvetlenül a végállomás előtt, a Savoyai Jenő térnél, az orvosi rendelő könnyebb megközelítése érdekében.

Évjárat: 2004. november, Savoya park átadása. A járat útvonala a Savoya parkig hosszabbodott.

Belső oldal: Új járat a 250-es.

A MAN járműveken használt viszonylattábla (alsó sorban)

59

Évjárat1992 - 1993. november (ekkor a Szentlőrinci úti lakótelepig hosszabbodott az útvonal)

Külső oldalMég a 90 előtti táblaminták szerint készült, de a Pesterzsébet kifejezés helyett kicsiny betűkkel két sorban Pestszenterzsébetet írnak már (ez az elnevezés a táblákon 1997-ig volt használatos a térség járatainál).

Évjárat1994. szeptember, első tojáslogós

Külső oldal1993. november óta a Szentlőrinci úti lakótelepig közlekedik, betűtípusa nem változott, csak megcserélték a két végállomást.

Évjárat1995. augusztus

Belső oldalÚj járat: 38A. Megszűnt: 148-as busz és 31-es villamos. Rövidült, ezért feltüntették Pesterzsébetnél a 19-es buszt. HÉV feliratok helyett piktogramok használata.

Évjárat1996. október (puha műanyag).

Belső oldalCsepel felé a 10. megállónál a korábban véletlenül kihagyott 30-as villamost pótolták nagyobb számokkal. Megszűntek a 38, 38-as járatok. A Szentlőrinci úti ltp. felé a Széchenyi István utcánál érthetetlen okokból törölték a 48A-t. Érdekesség, hogy az Ady Endre úthoz beszerkesztették az 1995 augusztusában megszűnt 148-ast!

Évjárat1997 második fele - 1998, kemény műanyag

Belső oldal: A logóba Rt. feliratot szerkesztettek. A hibás 148-as átszállást törölték. Pestszenterzsébet neve 1997 szeptemberében ismét Pesterzsébetre változott.

A járatra garázsmeneti tábla is készült, ez a darab 1997 első felében.

Évjárat~ 1999

Külső oldalA korszakra jellemző kis járatszám, korszakra jellemző betűkkel.

Belső oldalCsak néhány - elsősorban dél-pesti -  járatnál használt "tömörített" megállólista, a korszakra jellemző vastag járatszámmal. Az átszállások rendezésében rengeteg változás történt logikusság szempontjából, de ezek közül kevés a jelentős, ezért nem jelöltem be őket. Amit fontos megemlíteni, hogy a 136-os helyett már a 19-es közlekedik 1999 márciusa óta. Megállóváltozás: a Szentlőrinci úti lakótelep irányába a Külső Török Flóris utca megálló neve Szent László utca lett.

Évjárat~ 2000

Külső oldalA végállomásnév Szentlőrinci úti lakótelep lett.

Belső oldalCsak a végállomás nevében különbözik.

Évjárat2001 első fele

Belső oldalAz átszállások teljesen más elrendezés szerint. Valódi hálózati változás nincs, ezért évjárata szintén 2001 lehet.

Évjárat2005 ősz - tél (kialakítás alapján)

Belső oldalMegszűnt: 48A, új járat: Gloriett-busz, 151. Elmaradt átszállások feltüntetése.

Évjárat2007. október, puha műanyag.

Külső oldal: Végállomásfeliratok megcserélve.

Belső oldalKét irány megcserélése. Zrt-s logó, kimaradt átszállások és Volán kapcsolatok feltüntetése. 

Évjárat2008. február, kemény műanyag.

Belső oldal79-es buszcsalád átszámozása, Volán járatok számjelzéses formában való feltüntetése.

Évjárat2008. március. Tartalmi különbség nélkül.

2008.08.21-től jelzése 35-ösre változott.

59A

Évjárat: 1995. július (az augusztusi változásokra készítve)

Augusztustól a 148-as járat megszüntetése miatt az 59A egésznapos üzemidőben közlekedett és a Bajáki Ferenc utcába is betért.

1996. április 1-től az autóbuszok nem tértek be a Bajáki Ferenc utcához, helyette a 79, 79A járatok közlekedtek itt.

Évjárat: 1996. március (áprilisi változásra készítve), puha műanyag

Belső oldal: A két irányt megcserélték. Az útvonalmódosításon kívül egyéb változás még: a Gombos térnél illetve az Iskola térnél törölték a 159-es átszállást. Új járat a 38A, bár a járat 1995 júliusában indult, így az előző szérián is szerepelnie kellett volna.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal: A két irány ismét az eredeti elrendezés szerinti. Megszűnt a 38-as járat.

Évjárat: 1998 körül

Belső oldal: Új típusú tojáslogó. Tartalmi különbsége nincs.

Évjárat2000

Külső oldalA korszakra jellemző kis járatszám, átmeneti betűtípussal.

Belső oldal: Vékony betűs megállólista a korszakra jellemző vastag járatszámmal. Csepel felé a megállólistában történtek átszállási pontosítások, de egyetlen lényeges nincs ezek között.

2001 második felétől Ikarus 412-esek közlekedtek a vonalon.

Évjárat2003 második fele - 2004. Tartalmi különbsége nincsen.

Évjárat2005 ősz - tél (kialakítás alapján)

Belső oldal: A logó alulra, a járatszám felülre helyezve. "Kapcsolatok" helyett "lehetőségek". A két irányt megcserélték. 

Évjárat2006. június - 2007. március (puha műanyag, de még dátumozatlan). Zrt-s logóval, tartalmi különbség nélkül.

Évjárat2008. február, kemény műanyag.

Belső oldalVolán kapcsolatok feltüntetése. 79-es buszcsalád átszámozása.

2008.08.21-től a 19 és 59A járatokat 36-os jelzéssel összevonták.

60

Évjárat: 1985. szeptember (útvonal módosítás a Váradi utca térségében) - 1986. október vége (9-es villamos megszüntetése)

Belső oldal: A Váradi Sándor utca és Rendelőintézet elnevezésű megállóhelyek egy 1985 szeptemberi útvonalmódosításkor létesültek. Az átszerkesztések során keletkezhetett véletlenül egy üres megállósor.

Évjárat: 1987. január - 1988. január (Már közlekedik a 65A autóbuszjárat, de még létezik a 12A járat is.)

Külső oldal: A MÁV-állomás kötőjeles írásmódja (a kép az 1992 /1993-as széria külső oldalát ábrázolja, de ez is azonos kinézetű)

Belső oldal: Megszűnt a 9-es villamos, új járat a 65A autóbusz. A Margit hídnál törölték a fölösleges 60, 86, 86-os átszállásokat, a Kolosy térnél számsorrendbe pedig tették. Törölték az üres megállósort.

Évjárat1988. január - 1990. július (Megszűnt a 12A járat, de a 118-as busz még nem közlekedik körforgalomban, érintve a 60-as vonalát)

Belső oldal: Egyetlen különbsége a 12A kiszedése, melyet hézagmentesen sikerült megoldani.

Évjárat1992 vagy 1993

Belső oldalTöbb hibát is tartalmaz: a Kolosy térnél átszállásként nem tünteti fel a 65A és 165-ös autóbuszokat, valamint saját magára utal átszállási lehetőségként. Az átszállási változások között érdemes megemlítenünk a 60-as megszűnését, a 118-as útvonalváltozását és a 84-es helyett közlekedő 84-est. A megállókban apró névváltoztatások történtek, például:Komjádi Béla Sportuszoda -> Komjádi Béla uszoda stb.

Évjáratszintén 1992 vagy 1993

Belső oldal: Ez a széria még sportuszodás, valamint az Óbudai Téglagyár és temető megáállók helyett hibásan csak Óbuda Téglagyár, temető elnevezés olvasható.

Évjárat1994. május (első tojáslogós)

Belső oldalBalos irányához képest vizsgált megállóváltozások: Bécsi út (Nagyszombat utca) -> Nagyszombat utca, Váradi Sándor utca -> Váradi utca, Bécsi út 291. -> Orbán Balázs út, Óbudai téglagyár -> Kubik utca. A tojáslogósokhoz képest a jobb oldali lista meglepően sok megállón keresztül tájékoztat ugyanazokról az átszállásokról.

Évjárat: 1994. október. Nincs különbsége!

Évjárat1999 eleje

Belső oldalMegállóváltozás: Óbuda Autóbusz Üzemegység -> ~ buszgarázs (vékony betűkkel). Átszállások: törölték a megszűnt járatokat (65A,84,86), valamint egyszerűsítettek a jobb oldalon található bőséges átszállásjelzéseken.

Évjárat2001. október után (már tartalmazza az októberben beindult békás-buszt).

Külső oldalÁtmeneti betűtípus, a túl kicsiny szám miatt szinte az összes szériabeli táblára matricát ragasztottak.

Belső oldalAz Óbuda Autóbuszgarázs feliratot vékony betűkkel teljesen átszerkesztették. Átszállások: beszerkesztették a békás-buszt (a korszakra jellemző vékony betűkkel) és az 1999 májusában indult 18A-t.

Évjárat2002 vége - 2003 eleje, utolsó tojásszéria, pufi betűkkel. Nincs tartalmi különbsége.

Évjárat2003. november 1. (41-es villamos meghosszabbítása) - 2005. március (Komjádi Béla uszoda átnevezése)

Belső oldalA korábbi szériákon kihagyott 1A átszállások pótlása, valamit hálózati változás: a 41-es villamos 2003 novembere óta a Batthyány térig közlekedik.

Évjárat2005. március (Komjádi Béla uszoda átnevezése)

Külső oldal: A járatszám karaktertávolsága kisebb.

Belső oldalMegállók átnevezése: Komhádi Béla uszoda -> Császár-Komjádi uszoda, Margit kórház -> Szent ~, Bécsi út -> Váradi utca (Batthyány tér felé). Egy 1A átszállás pótlása.

Évjárat2005. június

A Batthyány téri metróállomás felújítása idején a 60-as buszok június 11-től augusztus 19. üzemzárásig a Nyugati pályaudvarig közlekedtek. (a járatszám karaktertávolsága ismét a megszokott)

Belső oldalTöbb - Nyugati pályaudvart érintő - átszállást töröltek, az útvonal hosszabbítása miatt. A HÉV feliratok helyett pontosított Szentendrei HÉV feliratokat alkalmaztak. A 18A busz átszállásait érthetetlen okokból mindenütt törölték.

Évjárat2006. június, puha műanyag

A kettes metró felújításának újabb ütemében, június 12-től augusztus 19. üzemzárásig az autóbuszok Nyugati pályaudvarig közlekedtek.

Külső oldal: Nagyobb betűméret, a metrófelújítás feltüntetése a szitázásban is. A Máv-állomás három sorba került.

Belső oldalZrt-s logó, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Megálló-átnevezések: Margit híd -> ~, budai hídfő, Bécsi út (Vörösvári út) -> Vörösvári út. A "Volán" megnevezés kiírása a Bécsi útnál már nem nagy betűkkel történt. A Tátra utcánál átszállásokat tüntettek fel.

Évjárat2008. január, kemény műanyag

Külső oldal: Megegyezik a 2005. márciusi szériával.

Belső oldalElmaradt átszállások (86-os busz, Békás-busz, Volán és MÁV-járatok) feltüntetése. Megálló átnevezések: Rendelőintézet -> Óbudai ~, Bojtár utca (Bécsi út) -> Bojtár utca, Óbuda MÁV-állomás -> Óbuda vasútállomás (a külső oldalon maradt a régi elnevezés), Óbudai temető -> Óbudai temető főbejárat, Testvérhegyi út -> Óbudai temető. A Szabadság híd lezárása és Fehérvári úti vágányzárral összefüggésben közlekedő 41A villamost is jelöli.

Évjárat2008. április, kemény műanyag. Tartalmi különbség nélkül, továbbra is hibás külső oldallal.

Évjárat2008. május. Digitális nyomtatással.

Külső oldal: A már korábban átnevezett végállomás a külső oldalon is megjelenik.

Belső oldalÚj típusú megállólista, tartalmi különbség nélkül.

2008.09.06-tól a 60-as járat két járatra vált szét: a Békás-busszal történt összekötés után létrejött a 160-as, míg a 18A járattal összekötve a 260-as jelzéssel indult járat.

60

Évjárat: 1988. január (12A megszűnése) - 1990. augusztus (a járat megszűnése)

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

SZEREPJÁTÉK - Csatlakozz közénk és légy részese egy kalandnak - FRPG - Még nem késõ csatlakozni - SZEREPJÁTÉK    *****    VANESSA HUDGENS - A LEGNAPRAKÉSZEBB MAGYAR RAJONGÓI OLDALAD A TEHETSÉGES ÉNEKES-SZÍNÉSZNÕRÕL - VANESSA HUDGENS    *****    Ipari elektronkia szerviz, villamos kéziszerszám javitás, érintésvédelmi felülvizsgálat. elektronika-szerviz.gportal.hu    *****    Minden lány egy kicsikét királylány, minden Fiú kicsit hõs lovag. - FRPG    *****    | WATTPAD | Egy neves gimnázium, egy gazdag, arrogáns srác és egy ösztöndíjas lány nem mindennapi szerelme | WATTPAD |    *****    Szerepjáték – Csatlakozz közénk, és részese Te is a kalandoknak - FRPG    *****    Egy igazi hõs sem tudja magáról, hogy hõs. - Egy igazi hõs sem tudja magáról, hogy hõs.    *****    Nincs Új Poszt Cousin & Best Friend & A Lot More    *****    az új élet reményében, hajózz    *****    ANELIATH - varázslat és sárkányvér    *****    csillagütközés marcangolta nász    *****    Katt!Katt!Katt! Lépj be a galopp versenyparkunkba! Katt Katt!    *****    Új lovas szerepjáték! * Új lovas szerepjáték! * Lépj be a lovak csodálatos világába! Nevelj te is nálunk!    *****    ANELIATH - varázslat és sárkányvér- Te ki leszel ebben a csavaros Történetben? - SZEREPJÁTÉK    *****    Te ki leszel ebben a csavaros, mágiával, intrikával és hataloméhséggel fûszerezett olvasztótégelyben?    *****    Te ki leszel ebben a csavaros, mágiával, intrikával és hataloméhséggel fûszerezett olvasztótégelyben?    *****    Vörös sziluett az emlékvárban    *****    'cause I am only human    *****    az új élet reményében, hajózz    *****    Új lovas szerepjáték! * Új lovas szerepjáték! * Lépj be a lovak csodálatos világába! Nevelj te is nálunk!