54
Évjárat: 1989. október (154-es már a Nagykőrösi úton közlekedik) - 1990. szeptember (54E megszüntetése)
Belső oldal: A Boráros téren már nem jelöli a 12A és 12-es járatokat (1988 januárjában szűntek meg), ellenben még a Pestimre, Dózsa György út elnevezés él a Városközpont helyett, amely 1989-ig volt használatos. A Hámán Kató utcánál hibásan 33-ast jelöl az alapjárat helyett.
Évjárat: 1992 vagy 1993
Külső oldal: A járatszámot kicsit balra helyezték, hogy kiférjen az átkeresztelt városrészt (Pestszentimre)
Belső oldal: Az átszállások itt már minden lehetséges helyen ki vannak írva. Ami lényeges változás, hogy az 54E megszűnt és az 54-es a Boráros tér helyett a Határ útról indul (1990. szeptember). Új megállók még 1990 és 1991-ben létesítve Autópiac és Zöldségpiac néven, valamint az alábbi megállóátnevezések történtek: Hámán Kató utca -> Haller utca, Medicor -> Comasec, Házgyár -> Temaforg, Partizán utca -> Hitel Márton utca, Pestszentimre Dózsa György út -> Pestszentimre központ.
Évjárat: 1996. február (puha műanyag)
Belső oldal: Látszik néhány módosítás a megállólistában. Pestszentimre felé a Hallér utcánál a villamos előtti üres hely a 33-as törléséből származó hézag, valamint itt a villamosszám rosszul lehetett nyomtatva, azért van átszerkesztve. Szerkesztett még a 6. megállónál a 30-as villamos. A jobb oldali listán nagyon érdekes, egyedi a beszerkesztés a 154-es irányait illetően. Megállóváltozás nem történt.
Évjárat: 1996. november, puha műanyag
Belső oldal: Azóta megszűnt a 99-es, ezt kiszedték a listából. Eltérő betűkkel beszerkesztették a Közvágóhídnál az 1996 augusztusában induló 103-ast, és a korábban kifelejtett 79A-t (bal oldalt hibásan csak 79-est sikerült). Jobb oldalon törölték a 154-es egyedi irányfeliratait és csak egy helyen hagyták meg a járatot. A Gubacsi útnál a 30-as villamost törölték.
Évjárat: 1998 (még jelöli a 136-ost).
Belső oldal: A Comasec,Vegyiművek,Temaforg megállók átnevezésre kerültek: Mester utca, Táblás utca, Gyáli út.
Évjárat: Szintén 1998
Külső oldal: Két irány felcserélése, kis járatszám és átmeneti végállomás-feliratok
Belső oldal: Azonos a fenti szériával.
Évjárat: 2000. december (Az 1-es villamos a Lágymányosi hídig hosszabbodott).
Külső oldal: Változatlanul kis járatszámos.
Belső oldal: A Közvágóhídnál vékony számmal beszerkesztették a listába az 1-es villamost. Másik különbsége,hogy a 136-os helyett (1999 óta) a meghosszabbított 19-es közlekedik. A közvágóhídi átszállássort vékony számokkal átszerkesztették.
Évjárat: 2001. október
Külső oldal: Ismét a régi típus
Belső oldal: A 13-as villamos helyett 3-as közlekedik (az egyest kiszerkesztették). Az új 151-es autóbuszjárat (2001. szeptember) feltüntetése elmaradt.
Évjárat: 2003 első fele, utolsó tojáslogós, "pufi" kivitelezéssel
Belső oldal: Korábban elmaradt átszállások feltüntetése (23, 68, 151 buszok és 2, 2A villamosok). Új járatok: Auchan-járat (2002. december), 294 (2002. szeptember).
Évjárat: 2004. március (Tesco-busz beindítása) - 2004. október (Pestszentimre ill. Pestszentimre iskola-busz beindítása - ezeket még nem jelzi)
Belső oldal: Új járatok: Gloriett-busz (2003. szeptember), Tesco-busz (2004. március).
Évjárat: 2005. február (nem jelöli a január végén megszűnt Auchan-járatot)
Belső oldal: Új járatok: Pestszentimre ill. Pestszentimre iskola-busz (2004. október).
Évjárat: 2005. december 1. (154A, 154B beindítása)
Belső oldal: A logó korszakra jellemzően alulra került, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek. A két új járat feltüntetésén kívül nincs tartalmi különbsége.
Évjárat: 2006. október, puha műanyag. A gyáli járatok átszervezésekor.
Külső oldal: A pestszentimrei végállomás kisebb betűkkel szitázott, így két sorba tudták írni.
Belső oldal: Zrt-s logó. Változások 2006 októberétől: megszűntek: 54, 94, 294-es járatok. Új járatok: 55, 84, 89, 94E. Az 54-es útvonala csúcsidőn kívül és hétvégén Pestszentimre központ térségében szintén ekkortól módosult. További megálló-változások: Hungarocamion -> Kamiontelep (mindkét irányban). Méta utca -> Szentlőrinci út (Boráros tér felé). A Pestszentimre Iskola-busz megnevezése Iskola-busz.
Évjárat: 2008. szeptember, matricás.
Belső oldal: A paraméterkönyv változásai során egy megállóváltozás történt: az Ültetvény utcánál a hurokból kifordulás után a 166-os megállójában is megállnak. Hibák: jelzi a 179A járatot, holott az még a pk előtt, 2008. augusztus 16-án megszűnt, az Eke utcánál saját magát jelzi, valamint a Boráros téren a 24-es villamost.
Évjárat: 2009. február, matricás.
Külső oldal: Nem változott.
Belső oldal: Stílus: Későbbi táblázatosokra jellemző vékonyabb vonalas kialakítás. Hálózati változás: A Szabadság híd decemberi megnyitásával megszűnt a 149V (a 2-es helyett részben továbbra is pótlóbusz jár). Egyéb átszállások: Boráros térnél előző szérián hibásan 24-es volt feltüntetve a 4-6 villamosok helyett, ezt korrigálták.
Évjárat: 2009. november. Matricás.
Külső oldal: Már Zurich karakterekkel készült, kék színben, színes piktogrammal.
Belső oldal: Stílus: Átmeneti időszak, amikor még készültek táblázatos kivitelek, de kék Zurich járatszámmal. A táblázat maga tartalmában és szerkesztésében is teljesen egyezik a 0902-vel.
Évjárat: 2010. január. Matricás. Az egyik ritka eset
Külső oldal: Nem változott.
Belső oldal: Az egyik olyan, ritka eset, amikor kétféle kék számos táblázatos is készült. Hálózati változás: a vágányzár és így a 2V járat megszűnt, a 2-es és 2A ismét jár. 2009. december 31-én megszűnt a 293-as. Átszállások: "Volán" kifejezés helyett konkrét volán járatszámok feltüntetése. Pestszentimre központi részén elmaradt átszállások (főként gyáli expresszek) feltüntetése, ugyancsak elmaradt 66E átszállás feltüntetése a Nagykőrösi útnál. 2 év után törölték a hibásan jelzett, már nem létező 179A-t.
KERESEK JOBB MINŐSÉGŰ FOTÓT ERRŐL A SZÉRIÁRÓL
Évjárat: 2010. április (május 1-i változásra készítve), matricás.
Külső oldal: Nem változott.
Belső oldal: Stílus: A korszakra jellemző "vonalcsíkos" kialakítás, kerületek feltüntetésével (az intézményeket érdekes módon elhagyták). Hálózati változás: április 1-től csúcsidőben nem érinti a Pamut utca - Bocskai utca részt, ennek megfelelően került módosításra Megállók: az említett útvonalmódosításon kívül május 1-től több megálló neve is változott: Hitel Márton utca -> Rákóczi utca, Vasút sor -> Radnó utca, Fiume utca -> Naszód utca (Használtcikk piac), Pestszentimre központ -> Pestszentimre vasútállomás (Dózsa György utca) / ~ (Nagykőrösi út), és egy új megálló is létesült Milleniumi Kulturális Központ néven. Az átszállások részletezésére az eltérő kialakítás miatt nem tértem ki (a 21-es villamost hibásan buszként jelöli).
KERESEK JOBB MINŐSÉGŰ FOTÓT ERRŐL A SZÉRIÁRÓL
Évjárat: 2010. június 15. (293i megszüntetése), matricás.
Külső oldal: Nem változott.
Belső oldal: Hálózati változás: június 15-én megszűnt a 293i. Megállók: Az időszakosan érintett Bocskai utcai megállót ismét jelzi, ezért a Pestszentimre vasútállomás (Nagykőrösi út) megálló külön helyre került. Beöthy utca megálló HÉV piktogramot kapott, Kén utcánál a zárójel elé került a piktogram. Átszállások: volán átszállások felirat helyett számmal jelölve. Elmaradt 66E átszállás feltüntetése a Nagykőrösi útnál, előző szérián hibás 21-es villamos korrigálása.
Évjárat: 2010. november, matricás.
Külső oldal: Nem változott.
Belső oldal: Megállók: Az időszakosan érintett Bocskai utcai megállót ismét átszerkesztették, most már megfelelő helyen szerepel, továbbá a vasútállomás rövidítésének köszönhetően a dőlt betűs, kisebb betűkkel írt megálló-kiírás is elhagyható volt. Átszállások: volán átszállások szám helyett ismét felirattal jelölve. A Bocskai utca megállóhoz áthelyezték a vasútállomás átszállásainak egy részét. Általam ismeretlen okból törölték a 2A villamost a Boráros téren.
Évjárat: dátum szerint 2010. november, valójában 2011. nyár - ősz, matricás.
Külső oldal: Új típusú HÉV-piktogram.
Belső oldal: Stílus: intézményeket is jelez. Belül is megújultak a HÉV-piktogramok. BKK logó feltüntetése elkülönített fehér sávban. Megálló: Lajos utca / Ózon utca megállópár neve egységesen Lajos utca (2011. február 1-től) Hálózati változás: 21-es villamos új jelzése 51-es (2011. május 1-től). Átszállások: Volán átszállások ismét járatszámmal lettek kiírva. Ismét jelzi a 2A-t. Bocskai utcánál fölösleges 166-266 átszállások törlése (másik megállóban már jelezve van). Kéreg utcánál nem jelzi a 194-199 járatokat.
Évjárat: 2013. február 22. (2A villamos megszüntetése), matricás.
Külső oldal: Nem változott.
Belső oldal: Stílus: márcsak BKK logó van, amit jobb oldalra felülre helyeztek. Jelmagyarázat használata. Rövid ideig használt gőzmozdonyos vasúti piktogram megjelenítése. Megálló: Vágóhíd -> Közvágóhíd (2012. május 1-től) Hálózati változás: 2A villamos megszüntetése, átkelőhajók beindítása 2012. július 1-től. Egyéb szerkesztések: elmaradt Volán piktogram beszerkesztése a Nagysándor József utcához. Ahol a viszonylat kerülethatárokat érint, ott azokat is feltüntették. Beöthy utcánál HÉV-átszállás törlése.
Évjárat: 2014. január, mindkét oldalán táblára nyomott.
Külső oldal: korszakra jellemző Frutiger karakteres kialakítás, piktogram helyett H jelzéssel.
Belső oldal: Stílus: új típusú vonalcsíkos kialakítás (intézmények, kerületek megjelölése nélkül, világosabb árnyalatokkal). Hálózati változások: megszűnt a 115-ös és 166A járat.. Átszállások: HÉV feltüntetése a Milleniumi Kulturális Központnál. Korábban törölt 194-es átszállás feltüntetése a Kéreg utcánál. Pestszentimre központ átszállásait átrendezték, a Bocskai utcánál nem jelöl átszállásokat.
Évjárat: 2017. április, matricás.
Külső oldal: Kisebb betűk, nagyobb járatszám (oldalról széthúzva, függőlegesen kissé összenyomva)
Belső oldal: Stílus: megnövelt betűméret, emiatt a megállók már-már zavaróan összefolynak. Hálózati változás: már egyáltalán nem tér be a Bocskai utcához, így ez a megálló megszűnt. A 103-as busz nem jár ki Pestre az 1-es villamos meghosszabbítása miatt, a 13-as átkelőhajó megszűnt, új járatok: 66B, 115. A 181-es szombatonként a Nagykőrösi útig közlekedett, ezért van ott feltüntetve. Megálló: átnevezés - Milleniumi Kulturális Központ -> Müpa - Nemzeti Színház, Haller utca -> Haller utca / Soroksári út, Nagykőrösi út (Határ út) -> Nagykőrösi út / Határ út, továbbá Pestszentimre vasútállomás egyszerűsített megállónév kiírása mindkét irányra, valójában a megállót nem nevezték át. Egyéb átszállások: Volán átszállások járatszám helyett piktogrammal. Gyáli expresszek feltüntetése a Kéreg utcánál. Pestszentimre átszállásai helyhiány miatt a Szélső utcához is átkerültek (holott itt nincs ezekre átszállási lehetőség), a 266-os iránymegjelölését Ganztelepre egyszerűsítették.
Évjárat: 2020. március, mindkét oldalon táblára nyomott.
Külső oldal: Korszakra jellemző újbalos kivitel, változatlan karakterekkel.
Belső oldal: Hálózati változás: A metró déli szakaszának felújítása miatt "M" jelzésű mentesítő járatok közlekednek (84M, 94M, 223M, 254M, 294M), a 66E viszont szünetel. Megállók: Beöthy utcánál megszűnt a HÉV megálló, ezért a megállóból törölték a H-t. Pestszentimre vasútállomás megállók pontos neve a vasútállomás rövidítésének köszönhetően korrektül kiírhatóvá vált. Egyéb átszállások: Bubi állomás feltüntetése A Szélső utcánál korábban hibásan jelzett átszállásokat a Pestszentimre vasútállomáshoz helyezték, de a szerkesztés után hiba miatt egy sárga csík maradt ott.
2020. szeptember 1-jétől 8 és 20 óra között minden menet meghosszabbítva, Péterimajor, Víztorony térig közlekedik.
Évjárat: 2020. december 5. (181-es rövidítése után), mindkét oldalon táblára nyomott, puha műanyagból.
Külső oldal: Az új végállomásnak megfelelően, továbbá az elválasztó csík rövidebb
Belső oldal: Hálózati változás: A metró újabb szakaszának felújítása miatt 2M villamos közlekedtetése, továbbá a 254M a Boráros térig jár, időközben a H7 is felújítás alatt van, ezért ehelyett pótlóbusz közlekedik. Az átkelőhajók megszűntek. A 181-es december 5-től már nem közlekedik a Nagykőrösi útig, a 66E pedig ismét közlekedik. Egyéb átszállások: Elmaradt gyáli expressz átszállások feltüntetése a Szentlőrinci útnál. A Szélső utcai gyári hiba (sárga csík) természetesen itt már nincsen.
Évjárat: 2022. október, mindkét oldalán táblára nyomott, korszakra jellemzően lekerekített sarkú anyagra. Duplaoldalas kivitel, változatlan kinézettel.
garázsmeneti táblák
A járatra garázsmeneti tábla is készült, 1996-ban, puha műanyagból.
Garázsmeneti tábla kb. 2004-ből.
Garázsmeneti tábla 2006 októberéből, puha műanyagból
dátum szerint 2012. január, valójában 2012. nyár - ősz (már csak BKK logó van és a Vágóhíd megálló neve Közvágóhíd) matricás:
Évjárat: dátum szerint 2012. január, valójában 2012 vége / 2013 eleje. Külső oldala táblára nyomott, belül matricás.
Külső oldal: Nem változott.
Belső oldal: Intézmények és kerületek megjelölése nélkül. Egy 36-os átszállást áthelyeztek.
54
Évjárat: 1985. június - 1986. június
Belső oldal: A tábla az M5-ös bevezető szakaszának építésekor létező ideiglenes állapotokat, megállóhely elrendezéseket mutatja be. A Nagykőrösi út előtt lekapart megállóhely kilétére azonban nem jöttem rá, talán egy hibás tájékoztatás szerepelt ott.
A járat végállomása 1990 szeptemberében, az 54E megszűnésekor a Határ útra került.
Évjárat: 1996. január, kemény műanyag
Külső oldal: A két végállomás helyet cserélt. Pestimréből Pestszentimre lett, a Dózsa György út végállomás elnevezése 1990-től központ. A másik végállomás a változásoknak megfelelően, régi típusú betűkkel lett szerkesztve. Ezt a külsőt még a baloskorszak idején (1990-1994) szerkesztették, és azóta változatlan.
Belső oldal: A megmaradt szakaszon az alábbi megállóváltozások történtek: átnevezés: Nagy Sándor utca -> Nagysándor József utca, a korábbi szérián számomra ismeretlen megálló megszűnt, új megállók: Hungarocamion, Zöldségpiac. A Szentlőrinci út neve hibásan Szentlőrinc útként szerepel és az összes későbbi szérián is így maradt.
Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag
Külső oldal: Két irányt megcserélték.
Belső oldal: A két irány itt is megcserélődött. A 99-es még 1996-ban megszűnt, a listából kiszedték, a Határ úton helyére szerkesztették a 99A-t.
Évjárat: 1998, kemény műanyag
Belső oldal: Új típusú tojáslogó, a szokásosnál kisebb méretben. A járatszámot feljebb húzták, egészen a tábla széléig.
Évjárat: 1999. március 28. (136-as megszüntetése, 19-es meghosszabbítása)
Belső oldal: A 19-es beszerkesztése listaidegen, vékony számokkal történt.
A járat 2002. december 1-től Bkv+ márkavédjegyes lett, felújított FOK-GYEM kijelzős autóbuszokkal.
Kísérleti oldaltábla 2004-ből
A járat 2006 októberében a gyáli és pesszentimrei járatok átszervezésekor megszűnt.
54E
Évjárat: 1987. december (ekkortól a Távíró utcán keresztül közlekedik, így már nem áll meg a Ferde utcánál) - 1990. szeptember (a járat megszüntetése)
Szerepét 1990 szeptemberétől a Határ útig rövidített 54-es vette át.
54R JÁRAT
A járat 1989. május 28-án indult indult. Csak vasárnapi - piaci - napokon közlekedett hajnali 5 és 14 között.
Megállóhelyei: Közvágóhíd és Határ út.
1990 júniusától GY jelzéssel közlekedett.
55 (Gyál) - az óbudai 55-ös járat táblái a következő oldalon láthatók
Az 55-ös szám 13 év után ismét használatba került: a gyáli járatok átszervezése során 2006.10.01-től 55-ös jelzéssel új járat indult.
Évjárat: 2006. október 1., puha műanyag. A járat indulásakor.
Évjárat: 2007. december, puha műanyag. A korszakra jellemző narancssárga, lekerekített végű csíkkal.
Belső oldal: Megálló-névváltozások: Mester utca -> Külső Mester utca, Gyál felső, MÁV-állomás -> Gyál felső vasútállomás. Rengeteg, korábban kimaradt átszállás, illetve Volán és MÁV járatok feltüntetése. Megszűnt: Gloriett-busz. Új járat: 254-es (Alacska-busz helyett) illetve a Szabadság-híd lezárásával és 2-es villamos felújításával összefüggő 2V, 149V járatok.
Évjárat: 2008. április, kemény műanyag
Belső oldal: 79 -> 179, 79A -> 179A.
Évjárat: 2008. szeptember, matricás. A paraméterkönyv bevezetése során a viszonylaton útvonal- és megállóváltozás nem történt.
Évjárat: 2009. április, matricás.
Külső oldal: Nem változott.
Belső oldal: Későbbi táblázatosokra jellemző vékonyabb vonalas kialakítás.Tartalmi és elrendezésbeli különbsége nincs (annak ellenére,hogy például a 149V járat ekkor már nem közlekedett).
Évjárat: 2010. január. Matricás.
Külső oldal: Korszakra jellemzően Zurich karakterekkel, kék színben, színes piktogrammal.
Belső oldal: Stílus: Átmeneti időszak, amikor még készültek táblázatos kivitelek, de kék Frutiger járatszámmal. Hálózati változás: a vágányzár és így a 2V megszűnt, a 2-es és 2A ismét jár, továbbá az előző szérián fent maradt 149V-t törölték. 2009. december 31-én megszűnt a 293-as busz. Átszállások: "Volán" kifejezés helyett konkrét volán járatszámok feltüntetése.
Évjárat: 2010. június. Matricás.
Külső oldal: A gyáli végállomás feliratai nagyobbak (így a két végállomásfelirat azonos méretű).
Belső oldal: Stílus: A korszakra jellemző "vonalcsíkos" kialakítás, kerületek feltüntetésével (az intézményeket érdekes módon elhagyták). Megállók: Május 1-től több megálló neve is változott: Hitel Márton utca -> Rákóczi utca, Vasút sor -> Radnó utca, Fiume utca -> Naszód utca (Használtcikk piac), Pestszentimre központ -> Pestszentimre vasútállomás / ~ (Nagykőrösi út), és egy új megálló is létesült Milleniumi Kulturális Központ néven. Az átszállások részletezésére az eltérő kialakítás miatt nem tértem ki.
Évjárat: 2010. november. Matricás.
Külső oldal: Nem változott.
Belső oldal: Megállók: Mindkét irányban Pestszentimre, vasútállomás (Nagykőrösi út) alak használata. Boráros tér végállomás mögött HÉV-piktogram feltüntetése. Átszállások: Volán átszállások járatszám helyett felirattal. Általam ismeretlen okból törölték a 2A-t. Beöthy utcánál HÉV-átszállás feltüntetése. Nagykőrösi út (Határ út) megállónál átszállások elrendezésének változása.
Évjárat: dátum szerint 2010. november, valójában 2011. január lehet (ekkortól nem használnak sárga csíkot). Matricás.
Külső oldal: Sárga csík nélkül készült.
Belső oldal: Sárga csík nélküli járatszám, továbbá intézmények feltüntetése.
Több táblát is matricával láttak el a 2012. május 1-től érvényes megállóátnevezéskor (Vágóhíd -> Közvágóhíd)
Évjárat: dátum szerint 2010. november, valójában 2011. május-június lehet (új HÉV-piktogramok, BKK logó). Matricás.
Külső oldal: Új HÉV-piktogrammal.
Belső oldal: Stílus: új HÉV-piktogramokkal és BKK logóval. Hálózati változás: 21-es villamos új száma 51-es (2011. május 1-től). Egyéb átszállások: 2A-t ismét jelzi. Volán átszállások ismét számmal jelölve. Egy elmaradt 89E átszállás feltüntetése, a nagy rágyaloglási távolságra lévő 194,199 törlése a Kéreg utcánál.
Évjárat: 2012. január. Matricás
Külső oldal: Nem változott.
Belső oldal: A "Budapest-bérlet érvényessége" felirat pozíciója változott. Ezen a táblán is átragasztásra került a 2012. május 1-től átnevezett Vágóhíd megálló.
Évjárat: 2014. január. Matricás.
Külső oldal: korszakra jellemző Frutiger karakteres kialakítás, piktogram helyett H jelzéssel.
Belső oldal: Stílus: új típusú vonalcsíkos kialakítás (intézmények, kerületek megjelölése nélkül, világosabb árnyalatokkal), tájékoztató szöveg a járatszám mellé került és elrendezése változott. Megálló: Vágóhíd -> Közvágóhíd. Hálózati változások: megszűnt a 115-ös és 166A járat és a 2A villamos. Átkelőhajók beindítása. Átszállások: H7 átszállás Közvágóhíd helyett a Milleniumi Kulturális Központnál van feltüntetve (a kisebb rágyaloglás miatt), H6 törlése a Beöthy utcánál. Korábban elmaradt 266-os és 294E átszállás feltüntetése.
Évjárat: 2014. május 24. - a viszonylat Volánhoz kerülésekor. Mindkét oldalán táblára nyomott, volánosokra jellemző puha műanyagból
Külső oldal: Nem változott.
Belső oldal: Stílus: A tájékoztató szövegben a jegy és bérlettípusok alá vannak húzva. Hálózati változások: ismét közlekedik a 115-ös. Átszállások: 633-as volán járat feltüntetése. 89E iránymegjelölése a Bocskai István utcánál.
Évjárat: 2016. szeptember. Mindkét oldalán táblára nyomott, volánosokra jellemző puha műanyagból
Külső oldal: Nem változott.
Belső oldal: Stílus: A tájékoztató szöveg törlése, a jegy-bérlet érvényességi sávok színe változott, továbbá "környéki helyi bérlet" helyett "gyáli helyi bérlet" kifejezés használata. 84E-89E csatlakozás feltüntetése. Hálózati változások: A 103-as az 1-es villamos hosszabbítása miatt rövidebb útvonalon jár. Megszűnt a 13-as átkelőhajó, új járat a 66B. A 181-es szombatonként a Nagykőrösi útig jár. Megállók: új megálló - Haller utca / Soroksári út, átnevezés - Nagykőrösi út után a Határ út zárójel helyett perjellel. Átszállások: 633-as volán járat törlése, másütt viszont további volán járatok feltüntetése. Vecsési útnál gyáli expresszek feltüntetése.
Évjárat: 2019 vagy 2020. Korszakra jellemző újbalos kivitel, változatlan karakterekkel, matricás kivitelű, puha táblaanyagon. Belső oldala üres.
garázsmeneti táblák
Garázsmeneti tábla 2006 októberéből, puha műanyagból
dátum szerint 2012. január, valójában 2012. nyár - ősz (már csak BKK logó van és a Vágóhíd megálló neve Közvágóhíd) matricás:
Évjárat: dátum szerint 2012. január, valójában 2012 vége / 2013 eleje. Külső oldala táblára nyomott, belül matricás.
Külső oldal: Nem változott.
Belső oldal: Intézmények megjelölése nélkül.
UGRÁS A KÖVETKEZŐ OLDALRA (55-TŐL)
UGRÁS AZ OLDAL TETEJÉRE
|