bkvtablak
Autóbusz táblák
 
Trolibusz táblák
 
Villamostáblák
 
Általános utastájékoztató táblák és egyéb ágazatok
 
162 - 172GY

162

A fémtábla a 161-es végállomásmegnevezését tünteti fel, bár körjárat lévén ez nem hat zavaróan.

Évjárat: 1986. március (Sági utca megállóhely létesítése) - 1989. november (Zrínyi utca megálló átnevezése Kucorgó térre)

Évjárat: 1996. március, puha műanyag

Külső oldal: 1990 óta a Rákoskeresztúr, városközpont elnevezés használatos. A városközpont felirat a korszakra jellemző összenyomott típus. A körforgalom felirat a járatszám alá került.

Belső oldal: A körjáratjelleg miatt piktogramokkal készült. Az átszállásoknál hiba látható: ott felejtették az 1995-ben megszűnt 62-est.

Évjárat: 1996. október, puha műanyag

Belső oldal: Törölték a hibás a 62-est, helyére bekerült a korábban kimaradt 97-es, valamint a 297-est is feltüntették.

Évjárat: 1997 első fele, még szintén puha műanyagból. Tartalmi különbség nélkül.

Belső oldal: Ritka gyári hiba, hogy a táblaanyag kivágása során, ferde szitázás miatt a jobb alsó sarokba rákerült az" átszállási kapcsolatok" felirat egy része.

Évjárat: 1997 második fele, kemény műanyag

Belső oldal: Megállóátnevezés: Árkádos utca -> Tápióbicske utca, Rákoscsaba utca -> Csaba vezér tér. A logó aljába Rt. feliratot szerkesztettek.

Évjárat: 1998. augusztus, a keresztúr-busz indulásakor

Belső oldal: Piktogramok sorrendjének változása. Új járat a keresztúr-busz (vékony betűkkel szerkesztve).

Évjárat: 2003 második fele, vagy 2004

Belső oldal: 2003. júniusában a rákoskeresztúri végállomási rend módosult (bővebben lásd a 161-esnél).  Feltüntették a Rákoskert-buszt.

Évjárat: 2005 második fele ("kapcsolatok" helyett "lehetőségek, de még Rt-s), tartalmi különbség nélkül

Évjárat: 2006. június - 2007. március (puha műanyag, de még dátumozatlan)

Belső oldal: Zrt-s logó, egyéb különbsége nincs.

Évjárat: 2007. november, puha műanyag

Külső oldal: A körforgalom felirat a járatszám alá került,így a járatszám mérete kisebb.

Belső oldal: Még egy helyen feltüntették a rákoskert-buszt, illetve jelöli a MÁV kapcsolatokat. Új járat: 46, megszűnt: 180, 192.

Évjárat: 2008. március, kemény műanyag. Tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2008. május, tartalmi különbség nélkül.

2008.09.06-tól összekötésre került a Keresztúr-busszal és 202E számon közlekedett tovább.

164

Évjárat: 1989. február, a környéki díjszabás bevezetésekor

Külső oldal: A Hűvösvölgy és Solymár feliratok a 70-es évek betűtípusai!

Évjárat: 1992 vagy 1993, csík nélkül készült.

Belső oldal: Minden lehetséges átszállás feltüntetése. Schönherz Zoltán utca -> Templom utca (1991), Mátyás király utca -> Munkás utca, József Attila utca -> Solymár Községháza, Mátyás király utca -> Solymár Községháza, Tersztyánszky utca -> Pilisvörösvári út.

Évjárat: 1994. augusztus, első tojáslogós. A korszakra jellemző vastag narancsszínű határátlépő csíkkal készült.

Külső oldal: Hagyományos típusú betűkkel készült.  A PEMŰ utánra egy pont került.

Évjárat: 1996. március, puha műanyag. (nincs dátumozva, de a tulajdonos információi biztosak), tartalmi különbség nélkül.

Külső oldal: A Pemű pontját törölték.

Évjárat: 1997 második fele, kemény műanyag. A csík iránya ellentétes lett, lekerekített sarokkal. Tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 1998, a korszakra jellemző citromsárga csíkkal

Belső oldal: A logóba Rt. szerkesztése.

Évjárat: 1999 júliusi (az új hűvösvölgyi végállomás átadásakor)

Külső oldal: Törölték a Népkert feliratot, és középre helyezték a régi Hűvösvölgy feliratot.

Belső oldal: Megállóváltozások: Hűvösvölgy, Hidegkúti út -> Hidegkúti út (vékony betűkkel szerkesztve), Solymár Templom tér -> Templom tér(régi betűtípus kissé félredöntve, odahúzva). Az 56, 56E páros helyett 56-os közlekedik, ezt egy igénytelen keretezéssel szerkesztették át az 56-os helyén. A határátlépésre vonatkozó tájékoztatatás is megjelent.

Évjárat: 2000 - barnásabb árnyalatú csíkkal.

Évjárat: 2002, utolsó tojáslogós. A csík árnyalata még barnásabb.

Belső oldal: A korszakra jellemzően a tájékoztató szöveg a logó helyére került.

Évjárat: 2004. január (a 63A beindításakor)

Évjárat: 2005 ősz - tél ("kapcsolatok" helyett "lehetőségek"). Vágott szélű csíkkal.

Évjárat: 2006. október 1. (63A megszüntetése) - 2007. március (puha műanyag, de még dátumozatlan). Ismét lekerekített csíkkal

Évjárat: 2007. november, puha műanyag

Belső oldal: Megálló-átnevezése: Téglagyár -> Solymár, Kökörcsin utca. Volán átszállások feltüntetése. A 18-as villamos is Hűvösvölgyig jár (2007. augusztus óta)

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag

Belső oldal: Hűvösvölgy felé: Solymár, Kökörcsin utca -> Kökörcsin utca.

Évjárat: 2008. április, tartalmi különbség nélkül.

 

165

A tábla gyűjtők által lett felújítva teljesen hűen a feliratokhoz.

Évjárat: 1984. október (régi 65A megszüntetése)  - 1987. január (új 65A beindítása)

Évjárat: 1990. december (84 -> 84, de még piros gyorsjáratos) /a fényviszonyok miatt ez kevésbé látszik/

Külső oldal: 1989. május óta nem érinti a Bécsi utat, a Kolosy téren fordul vissza. A másik végállomás csak megnevezés-beli változás miatt módosult.

Belső oldal: A részben eltérő visszautat már nem jelöli a tábla, így a kialakítása és az átszállások feltüntetése is teljesen megváltozott. A tényleges hálózati változások: Megszűnt a 60, 84. Új járatok: 65A és 84

Évjárat: 1994. augusztus, első tojáslogós

Évjárat: 1997 második fele, kemény műanyag.

Belső oldal: A megszűnt 84-est és 86-ost hézagot hagyva kiszedték.

Évjárat: 1999, táblaelhasználódás miatt készült, újabb típusú tojás logóval.

Évjárat: 2003 második fele - 2004, tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2007. július, puha műanyag.

Külső oldal: Kisebb feliratok, emellett a Kolosy tér feliratát vízszintes irányban összenyomták.

Belső oldal: HÉV helyett Szentendrei HÉV megnevezés.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag. Tartalmi különbség nélkül.

166

Évjárat: 1986. június - a viszonylat végállomását ekkor az Ültetvény utcából a mai Pestszentimre központhoz helyezték. Dózsa György utca helyett hibásan utat ír.

Duplaoldalas kivitel

Évjárat: 1987. július (az átépített Pesterzsébet városközpont átadása, útvonalmódosítás) - 1990 (még régi utcanevek, piros gyorsjáratok)

Külső oldal: Végállomását a Kossuth Lajos térről az új városközpontba, a mai Topánka utca - Széchenyi utca kereszteződéséhez helyezték. A D. György utat korrigálták utcára.

Belső oldal: A 19-es járat 1987 májusában indult, ezért van vékonyabb számokkal szerkesztve - tehát már korábban is voltak megállós szériák.

Évjárat: 1994. szeptember, első tojáslogós

Külső oldal: A pestimrei végállomás neve 1990-ben változott meg. Pesterzsébet 7 éven keresztül Pestszenterzsébet nevet viselt: ritka a 4 soros végállomáskiírás (lásd még a 98-as tojáslogóst, vagy 122-es balost).

Évjárat: 1997 második fele (Pesterzsébet megnevezés Pestszenterzsébet helyett) - 1998. június (még nincs megállóhely a Baross utcánál)

Külső oldal: Két végállomás megcserélése. Pestszenterzsébet -> Pesterzsébet (immár rövidítés nélkül).

Belső oldal: Áttérés az 1997-ben még alig alkalmazott vékony betűs megállólistásra és új típusú logóra. Pesterzsébet névváltozásán kívül tartalmi különbsége nincs, hibásan még az 1995-ben megszűnt 31-es villamost is jelzi (ezt csak 2003-ban szedték ki a listából - lásd később).

Évjárat: 1998. június (útvonalmódosítás miatt új megálló létesítése a Baross utcánál).

Belső oldal: A HÉV piktogramok helyett feliratok használata. Megállóhelyek átnevezése: Ócsa-Soroksár TSZ -> Telefondűlő út, FÁJIV -> Festékgyár. Még mindig 31-es villamost jelez 30-as helyett.

Évjárat: 2000 körül

Belső oldal: Egyetlen különbsége, hogy a 31-es villamos helyett helyesen 30-ast jelöl.

Évjárat: 2003 első fele. Az utolsó generációs tojáslogósokra jellemző kialakítással.

Belső oldal: Új megálló a Csepeli átjárónál (2002. április), továbbá Pestszentimre, Ültetvény utca -> Ültetvény utca. Az új 94, 151, 294-es járatokat nem jelzi. Pestszentimrénél buszpiktogram helyett hibásan villamospiktogram van.
 

Évjárat: 2003 második fele - 2004. október (Pestszentimre-busz beindítása)

Belső oldal: Új járatok: 151, 294. Egy elmaradt 54-es átszállás feltüntetése. Péteri major nevét egybe írták.

Évjárat: Szintén 2003 második fele - 2004. október

Belső oldal: Egyetlen különbsége a Hősök terénél található HÉV átszállás megnevezése.

Évjárat: 2007. augusztus, puha műanyag.

Belső oldal: Zrt-s logó a tábla alsó részébe helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". A korábbi pestszentimrei leszállóhely megállóvá minősítése (2006. október). Gyáli-pestszentimrei járatok teljes átszervezése, továbbá új járat a Pestszentimre-busz (2004. október) és Erzsébet-busz (2005. május). A HÉV Ráckeve helyett Ráckevei HÉV kifejezést használ.

Évjárat: 2008. május, kemény műanyag

Külső oldal: Néhány milliméterrel kisebb betűk.

Belső oldal: MÁV-állomás helyett mindenütt vasútállomás kifejezést használ. Vasúti átszállások feltüntetése.

168

Évjárat: 1984 (Kőbánya városközpont megnevezés használata Zalka Máté tér helyett) - 1985. december (61-es indulása)

Belső oldal: A Téglavető utca megálló hibásan Táglavetőnek írva, emiatt az "Á" betűt lekaparták.

A járat csak hétköznapokon, reggeli csúcsidőben közlekedett.

Évjárat: szintén 1984 - 1985

Belső oldal: A Téglavető utca itt is hibás. Az Élessaroknál nem jelöli a 85-öst, a Dombhát utca helyett a Rézvirág utcánál jelöl átszállásokat.
 

1986.12.31-én a járat megszűnt, és 1987. január 1-től 168-as számjelzéssel Örs vezér tere - Rákoshegy, Ferihegyi út között indult járat.

Évjárat: 1988. január (már jelzi az ekkor létesített Kollégium megállót)

Belső oldal: A Téglagyár megállót kifelejtették.

A KÉP EREDETE ISMERETLEN. KERESEK ÉLESEBB KÉPET!

Évjárat: 1993. január - december között (az autóbuszok január óta érintik a Tűzoltóságot és a Pharmafontana-t)

Belső oldal: Minden lehetséges átszállás feltüntetése. A Téglagyár megállót korrigálták és ismét a listába szerkesztették. Megálló-átnevezések: Kozma utca -> Atheneum nyomda, Fátyolka utca -> Kossuth Nyomda. Új megállók: Pharmapfontana, Tűzoltóság. Rákoshegy. A Ferihegyi út végállomást egy sorba helyezték, a korszak balosaira jellemző szerkesztéstípussal.

Évjárat: 1996. október, puha műanyag

Belső oldal: Az 1995-ös menetrendhez képest (lásd a megállótáblák menüben) az alábbi megállóváltozások történtek: Téglagyár -> Pietra Rt, Gyógyért vállalat -> Hungaropharma. Érdekes , hogy a dátumot nem a jobb alsó sarokban  helyezték el, ennek oka valószínűleg az volt, hogy a korábbi tojásszériákon még fordított elrendezésű volt a lista. A szitázás során a megállólista széle nem fért ki a táblára.

Évjárat: 1997 első fele, szintén puha műanyag

Belső oldal: Tartalmi különbség nincs. A dátum eltűnt, világosabb árnyalatú logó.

Évjárat: 1997. szeptember (megálló nevének változása), kemény műanyag

Belső oldal: A logóba Rt-t írtak. Örs vezér tere irányában: Baross utca -> Kodolányi János utca lett  (igényes átszerkesztéssel). A Finommechanikai vállalatnál feltüntették a 32-est az átlagosnál kisebb számokkal (mivel korábban kimaradt), valamint az Örs vezér terénél a 100-ast.

Évjárat: 2000. december

Belső oldal: Vékony betűs megállólista. Az alábbi megállóváltozások történtek: Finommechanikai Vállalat -> ~Rt.  (csak az egyik irányban módosították), Pietra Rt -> Porcelán utca (egyik irányban hibásan PorcelÉn utca), Pharmafontana -> Ezüstfa utca, másik irányban: Kodolányi János utca -> ~ tér és egy új megálló 526. sor néven. Az átszállásokban korábban elmaradt információkat tüntettek fel, vagy logikussági szempontok miatt átszállásokat töröltek. Egyedüli jelentős változtatások az Örs vezér terénél vannak (új járatok: expo és rákoskert-busz, 63-as villamos, megszűnt: 100-as).

Évjárat: 2001. október

Külső oldal: Teljesen átdolgozva a korszakra jellemző kis járatszámmal és átmeneti betűtípussal.

Belső oldal: Néhány átszállás-korrigálás. Ezekből csak a 3-as villamos indulása a lényeges a korábbi 13, 63-as helyett.

Évjárat: 2003.június, utolsó tojáslogós, pufi stílus

Belső oldal: Új járatok: 132-es és 144-es busz. Az Élessaroknál pótolták a 37A villamost.

Évjárat: 2003 második fele, tartalmi különbség nélkül. A szeptemberben indult 176-ost nem jelöli, de lehetséges, hogy csak kifelejtették, ez esetben 2004-es is lehet a tábla.

Évjárat: 2006. január 1. - az autóbuszok ekkortól betérnek a Helikopter lakóparkhoz is

Belső oldal: A logó a tábla alsó részébe helyezve, a járatszám feljebb tolva, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". A járat betér az új Helikopter lakóparkhoz, 2 új megálló létesült. A  37A villamos útvonala rövidült (2005. szeptember), ezért nem jelölik a Maglódi útnál.

Évjárat: 2006. október, puha műanyag (132-es megszüntetése)

Belső oldal: Zrt-s logó. Feltüntették a korábban kimaradt 176-ost, megszűnt a 132-es.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag

Belső oldal: Finommechanikai Rt. -> ~ Zrt. MÁV és Volán átszállások feltüntetése. A Rákosszentmihályi járatok teljes átszervezése (2007. augusztus - de a 277-es helyett hibásan még mindig 77-est jelöl), egy korábban elmaradt 98-as feltüntetése, a Tarkarét utcai átszállások áthelyezése.

A járat jelzése 2008.09.06-tól 168E-re változott, mivel a Fehér út - Jászberényi út szakaszon 7 megállópár megszűnt.

170

Évjárat: 1985. november (a járat indulása) - 1987 első fele.

1987-ben az Ipartelepi út neve Mélyfúró utca lett, azonban a tábla még a régi nevet jelzi.

megj: ezzel a külső oldali mintával duplaoldalas is készült.

Évjárat: 1991 (Még régi utcanevekkel, de már keretes gyorsjáratokkal)

HIBÁS - Mindkét oldalára megállós részt szitáztak.

Belső oldal: Még a rendszerváltás előtti utcanevekkel, a külső kerületekben ugyanis 1-2 évvel megkéstek az átnevezések. Minden lehetséges átszállás feltüntetése. Némely megállók felirata kisebb az átlagosnál, az Ifjú Gárda utca /Sipos Dénes út/ felirata megegyezik a későbbi tojáslogós táblák megállófeliratának betűtípusával. Erre példát még a 144-es balosnál (szintén 1991-es) láthatunk. Az Ipartelepi út neve 1987 óta Mélyfúró utca.

A járat 1993.06.30-án üzemzárással megszűnt, összevonásra került a 170-essel. Valójában utoljára 27-én vasárnap közlekedett, mivel ekkor már csak hétvégén járt.

170

A járat 1990.12.17-én közlekedett először, a 3-as metró utolsó szakaszának átadása után.

Évjárat: 1990. december, a járat indulásakor

Belső oldal: Újpest-központ és Tito utca megállóknál sajnos a gyorsjáratok lekoptak. Az 1990 decemberben használt átszállási számtípusokkal. A végállomás hibásan újpest-központ"i"-nak van írva.

Évjárat: 1993. július: a 170 és 170 járatokat összevonták

Külső oldal: Az új végállomás a Compack Vállalat lett. Az Újpest-központ felirat kötőjel nélküli, sorköze nagyobb.

Belső oldal: Az alábbi megálló-változások történtek: Tito utca -> Árpád üzletház, Közvágóhíd tér -> ~ utca, Közvágóhíd utca /Ifjú gárda utca/ -> Kovácsi Kálmán tér, Sipos Dénes út -> Székely Elek út, valamint az összevonás miatt 3 új megálló létesült.

Évjárat: 1994.október, első tojáslogós

Külső oldal: Újpest-központ ismét kötőjellel. Rákospalota rövidítés helyett régi típussal teljes kiírásra került, így a végállomás 3 soros lett.

Belső oldal: Megálló különbség a balos által megjelölt irányhoz képest: Közvágóhíd utca -> Közvágóhíd tér.

Évjárat: 1999. április

Belső oldal: Új típusú tojáslogó. Compack irányában új megálló Mogyoród útja néven (egyedi és feltűnő beszerkesztéssel). Megszűnt járatok: 11-es villamos (hézagot hagyva kiszedték), 104A busz. Korábban kifelejtett átszállások: Rákospalota felé a Hubay térnél a 25-ös  átlagosnál kisebb számokkal beszerkesztve. Újpest felé az 1998-99 évekre jellemző szerkesztéstípussal: nagy számokkal láthatjuk a 25, 25, 70-es járatokat.

Évjárat: 2000. október, utolsó tojáslogós

Belső oldal: Az ekkor induló palota-busz feltüntetése mindkét irányban, vékony betűkkel.

Évjárat: 2003 második fele - 2004

Belső oldal: Új járat a Tesco-busz (2003. május 22.). A logó szokatlanul kis méretű.

Évjárat: 2005. április 1. (végállomás átnevezése)

Belső oldal: Végállomás átnevezésén kívül: megálló átnevezése: DÉLKER -> Visonta utca.

2008.09.06-tól jelzése 170-re változott.

172

A járat 1984 szeptemberénen indult. Ez a fémtábla ekkor készült. Az F betű a kiadó Fürst garázst jelöli.

Készült egy másik sablonos kivitel, a szitázott kiviteleken megszokott járatszámmal.

Évjárat: 1984. szeptember (a járat indulása) - 1986. július (Állami Biztosító megállóhely átnevezése -> Hungária biztosító)

Évjárat: 1987. január (139-es és 153-as beindítása)

Belső oldal: Állami biztosító -> Hungária biztosító (vékonyabb betűkkel van beírva, ez jól látható). A két új járat is megjelenik a listában (139 és 153) valamint korábban elmaradt átszállásokat pótoltak (40 és 41E).

Évjárat: 1991 - 1992

Belső oldal: Minden lehetséges átszállás feltüntetése, keretes gyorsjáratokkal. Csak a Kosztolányi Dezső téri változásokat vizsgáltam különbségként az átszállások kiírásának más rendszere miatt: megszűnt az 1-es - viszont elfelejtették törölni a listából. Valamint megszűnt a 41E. A korábban kimaradt 40-es, 114-es és 153-as feltüntetésre került, ám ezúttal a 40-es maradt ki.

A járat 1992. november 30-án üzemzárással megszűnt, másnaptól összevonásra került a 41-essel.

172

A járat 2001. május 2-án indult.

Évjárat: 2001. május 2.

Külső oldal: A korszakra jellemző járatszámmal és átmeneti betűtípussal.

Belső oldal: Érdekes az átszállási kapcsolatok helyett a lehetőségek szó, ez a szóhasználat csak 2005 őszétől terjedt el.

Garázsmeneti duplaoldalas tábla, szintén 2001-ben, induláskor készült.

Évjárat: 2002, a csík színe sötétebb barna lett.

Belső oldal: A korszakra jellemzően a logó helyére került a határátlépéses tájékoztatás. Ezen kívül nincs változás.

Évjárat: 2003 első fele, utolsó "tojáslogós", már szögletes sarkú táblán, új típusú narancssárga csíkkal

Külső oldal: Helvetica Condensed típussal

Belső oldal: Az utolsó szériás tojásokra jellemző megállólista. A lehetőségek szó helyett ismét kapcsolatok használata.

Évjárat: 2006. augusztus 21. (4-es metró miatti vágányzár a Fehérvári úton), puha műanyaf

Belső oldal: Két fölöslegesnek ítélt 88-as átszállást töröltek. Új járatok: 73-as és 250-es busz, 118-as villamos, valamint a 18-47V pótló, megszűnt a 7A. Bár éppen augusztus 21-én létesült új megálló a Méhecske utcánál, ezt még nem tüntették fel a táblán.

Évjárat: 2007. február 1. (239-es beindítása), puha műanyag

Belső oldal: Ezen a szérián már feltüntették a 2006 augusztusában létesített Méhecske utcai megállót. Új járat a 239-es. A Baross Gábor utcánál két fölöslegesen kitett átszállást töröltek.

A járat jelzése 2008.08.21-től 172E-re változott.

 

UGRÁS A KÖVETKEZŐ OLDALRA (173-TÓL)

 

UGRÁS AZ OLDAL TETEJÉRE

 
Járattörténeti adatok (1915-napjainkig)
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal