19
Évjárat: 1964 - 1972 között

Évjárat: 1972 december lehet (új végpont a Batthyány tér)

Duplaoldalas, matricás kivitel

Évjárat: 1983. december (43-as villamos megszüntetése) - 1984. május (153-as beindítása)
Belső oldal: Jelöli még az 1985 februárjában 116-ost jelzést kapó V járatot, valamint a lőtéri 114-est is.


Évjárat: 1986. november (9-es villamos megszüntetése) - 1987. január (153->153)
Külső oldal: Az autóbuszoknál alkalmazott járatszám használata. Az útvonalleírás tartalmilag változott, és kisebb a betűméret.
Belső oldal: A V járat jelzése 1985 februárjától 116-os, ám a táblán látható 116-os már az új, Moszkva tér - Dísz tér között közlekedő 1986 márciusában megindított járat (a régi 116-ost az átadott sikló váltotta fel. Megszűnt járat még: 9-es villamos és a régi lőtéri 114-es (az 1985-ben újraindult 114-est nem jelöli a tábla.) Új járatok: 153,172. Több helyen feltüntették az 1 és 1 járatokat.


Évjárat: 1987. január (153->153) - 1989. március (127-es beindítása)
Külső oldal: Ismét a kövérebb típusú számmal.
Belső oldal: Pótolták a 114-est, továbbá: 153 -> 153. Átszállások feltüntetése, máshol fölöslegesség miatt törölve.


Évjárat: szintén 1987. január (153->153) - 1989. március (127-es beindítása)
Külső oldal: Ismét a hagyományos számmal.
Belső oldal: Feltüntették a Budavári Siklót.


Évjárat: 1992. december (a 172-es már nem közlekedik) - 1993. július (a hosszú, Batthyányig járó 41-es villamost sem jelöli még)
Külső oldal: Bővebb útvonalleírás az új közterület nevekkel. Ismét a kövér számtípus használata.
Belső oldal: Szinte minden lehetséges átszállás feltüntetése.


Évjárat: 1994. szeptember, első tojáslogós
Külső oldal: A Batthyány tér feliratán fenn maradt a baloskorszakból származó kötőjel
Belső oldal: Érdekessége, hogy a dátumozás alul középre került.


Évjárat: 1995 (dátum lemaradt, de mindenképpen július utáni széria)
Külső oldal: A kötőjelet törölték, a pu. rövidítés megszűnt.
Belső oldal: A térségben rengeteg járat szűnt meg, ezeket törölték. Új járat: 173.


Évjárat: 1996. június
Belső oldal: A megszűnő 2-es törlése. A Kelenföldi pu. rövidítés helyett teljes kiírás. Batthyány tér felé új megálló a Szent Gellért templomnál. A 173-ast hibásan keret nélkül szitázták.

Évjárat: 1997. január
Belső oldal: Egyetlen különbség az 1996 szeptemberében indult 103-as feltüntetése.

Évjárat: 2000 közepe
Belső oldal: Etele tér felé: Somogyi út ->Szent Gellért tér, Batthyány tér felé a kelenföldi felszállóhely megszűnt. Megszűnt a 10-es járat is, új járat a tétény busz (beszerkesztése miatt az egész átszállássor vékony számokkal újraszerkesztvel. A logó továbbra is a régi!

Évjárat: 2001. május
Belső oldal: Bal oldali lista: A Szent Gellért térnél a 18-as villamos helyett a 47-est jelöli. Kosztolányi Dezső tér: új járat a 172-es, emiatt az egész sort újraszerkesztették és a 7-est is feltüntették. Jobb oldal: A Tétényi útnál beszerkesztették a 7,7A járatokat. A Kosztolányi Dezső térnél az előbbi változás itt is megtörtént, de a 173-as járat eddig itt nem szerepelt.

Évjárat: 2002 második fele
Külső oldal: Nagyobb betűkkel a későbbi újlogósokhoz hasonló betűtípussal.
Belső oldal: Az utolsó generációs szériák stílusában. Új járat (2002 májusától) a 40E. Egy helyen feltüntették a 18-as villamost.


Vágányzáras táblák



1997 július









20
Kartonszéria a 70-es évek közepéről (néhány évig ilyen táblák készültek a műanyagok megjelenése előtt). A járat 1977 áprilisában szűnt meg.

22
Kartonszéria a 60-as évek végéről. A járat 1970-ben szűnt meg.

23

Évjárat: 1981. január (99-es újraindítása) - 1983. november (83-as troli még nem létezik).


Évjárat: 1983.november (83-as troli beindítása) - 1984.november (120-as rövidítése)
Belső oldal: A 109-es megszűnése, helyette a 83-as troli közlekedik. A Népliget (Üllői út) megállóhely neve Üllői út lett, a metróátszállást ismeretlen okokból törölték. A Koltói Anna utcánál törölték a 29-es villamost (megtévesztő a feltüntetése, hisz csak BNV napokon közlekedik), azonban véletlenül a 36-ost is kiszedték.

Évjárat: 1985.március (A 20-as a keletitől indul)
Belső oldal: A 20-as a Keletitől indul. A 120-as lerövidült. Egy korábban elmaradt metró átszállást pótoltak.

Évjárat: 1985 második fele
Belső oldal: Két, korábban elmaradt átszállást pótoltak.

Évjárat: 1986
Külső oldal: A feliratok és a szám középre került. Az útvonalban a közterületekben rövidítéseket alkalmaznak. A Mester utcát törölték.
Belső oldal: Egy 33-as átszállást áthelyeztek. Az Orczy térnél véletlenül törölték a 36-ost.


Évjárat: ~ 1987
Külső oldal: A Gubacsi utat is jelöli.
Belső oldal: Egyetlen különbsége, hogy az Orczy térnél nem törölték a 36-ost.


Évjárat: Ellentmondások miatt csak annyit lehet mondani, hogy 1989 vagy 1990 első fele: A 20A járat már létezik (1989.január), a 9-es járatot törölték (megszűnt 1990 szeptemberében), azonban látható a júliusban megszűnt 55-ös, és a szeptembertől rövidült 54-es is még hosszú útvonalon.
Belső oldal: Tényleges változások: Új járat a 20A és a 73-as (1988.június).

Évjárat: szintén 1989 vagy 1990 első fele
Belső oldal: A Közvágóhíd végállomást lekaparták, mivel a táblát 1993 után is használták. Ezen a szérián érdekes módon a Keleti pályaudvarnál lemaradt a 73-as, az Üllői útnál az 55 - ös. A Villám utcánál törölték az 55-öst, valamint a Közvágóhídnál a gyorsjáratokat feketével szedték. Az Orczy téren a 9-est is jelzi.

Évjárat: 1991
Külső oldal: A Baross tér végállomás új elnevezést kapott. Új típusú útvonalfelirat, de még Mező Imre utas.
Belső oldal: Üllői út -> Népliget metróállomás. Átszállásokban számtalan változás, ami lényeges: 20-as rövidülése, 20A,30,55 megszűnése. Keretesgyorsjáratok, az 1991-es évre gyakran jellemző vastag keretezéssel.


Évjárat: 1993 első fele
Külső oldal: Az új rendszer utcaineveivel. A Közvágóhíd végállomás helyett az év végétől a Ferenc körúton végállomásozott, ezért van lekaparva az útvonal. A Közvágóhíd feliratra Ferenc körút matrica volt ragasztva, hogy később is használhassák a táblát.
Belső oldal: Megálló átnevezések a jelölések szerint, valamint kevésbé jelentős átszállás korrigálások. A Mester utca és Gubacsi út megállóknál voltak átszállások, csak utólag lekaparták


Évjárat: 1993. november
Külső oldal: A járat útvonala módosult, a Ferenc körútig közlekedik. Hagyományos, autóbuszos járatszám. Rövidítés nélküli feliratok.
Belső oldal: Új típusú, utolsó generációs balosokra jellemző kialakítás.


Évjárat: 1994. június, első tojáslogós


Évjárat: 1995 március
Külső oldal: A Festetics utca rövidítése megszűnt
Belső oldal: Megállóátnevezés: Mester utca -> Könyves Kálmán körút valamint megszűnt a 36-os villamos.


Évjárat: 1996. február
Belső oldal: Megszűnt megálló mindkét irányban (Lágymányosi híd átadásával összefüggésben): Lenkey János utca. Megszűnt járatok: 33-as busz, 44-es villamos, 75A troli. Megálló átnevezezés Ferenc körút felé: Könyves Kálmán körút -> ~ (Mester utca)

Évjárat: 1996. november
Belső oldal: Megállóátnevezés Ferenc körút felé: Könyves Kálmán körút (Mester utca) -> Mester utca. Megszűnt járat: 99-es busz. Új járatok: 99A és 103 autóbusz. Egy korábban elmaradt 28-as villamosátszállást pótoltak. Az áprilisban lerövidített 95-ös még mindig olvasható a Keleti pályaudvarnál.

Évjárat: 1997(?), mivel ismert egy 97/4-es széria, amely nem jelzi a hibás 95-ös járatot, az évjáratot homály fedi.
Belső oldal: A 67-es villamos helyett pótlóbusz közlekedik.

E tábla egyetlen különbsége, hogy dátumozott.

Évjárat: 1997 április
Belső oldal: Valóban a dátumnak megfelelő átszállások: a pár év szünet után újraindult 37A villamos feltüntetése vékony számokkal, továbbá a 95-ös itt már törölve van.

Évjárat: 1998 - 99 körül, tartalmi különbség a dátum eltűnésén kívül nincs.

Évjárat: 2000 május, A megszűnés előtti építkezési munkálatok miatt véglegesen lerövidült
A korszakra jellemző kialakítással készült.


Évjárat: 2000 október, az utolsó hónapokban csak ezen a rövid szakaszon közlekedett


Vágányzáras táblák

1993, barna színnel készütl. Lásd még: 36-os villamos, 177-es busz

KCSV TÁBLA

24
Évjárat: 1962 áprilisa - a járat mindössze néhány napig közlekedett ezen az útvonalon



Évjárat: 1979 - 1980 fordulóján valamikor
Belső oldal: Az átszállási piktogramok hiánya mindenképpen az átmeneti időszakra utal: amikor áttértek a KRESZ-szabványos piktogram használatára (1980). Az 1979.04.04-én indult 80-as troli már olvasható.


Évjárat: 1983. augusztus (109-es busz helyett a 83-as troli közlekedik) - 1984. november (120-as lerövidítése)
Külső oldal: A szám hagyományos régi típus, a végállomási feliratok kisebb méretűek.
Belső oldal: A vékony vonalas megállólista alkalmazásának egyik legelső példája. A végállomás-feliratokban eltűnt a 70-es éveket idéző egyetlenetlen (hol nagy, hol kicsi) betűtávolság és vékonabbak a betűk. A Szántó Kovács János utca rövidítése megszűnt, ugyanitt egy 33-as átszállást pótoltak.


Évjárat: 1988 második fele
Külső oldal: A Közvágóhíd felirat ismét normál méretű
Belső oldal: Járatváltozások: új járat a 73-as busz. Módosultak: 20 (már a Keletiből indul), 120 (rövidítve). Az 1989 januárjában indult 20A-t még nem jelöli.


Évjárat: 1992
Külső oldal: A végállomásnév változott, ezáltal kicsit átrendezték a sorokat, oldalra húzták a számot stb. Az útvonal is már vékonyabb betűkkel olvasható, részletesebben, az új utcanevekkel.
Belső oldal: Megállóátnevezések a jelölések szerint. Minden lehetséges átszállás feltüntetése. Ami lényeges változás: 20-as rövidülése, 30-as megszűnése.


Évjárat: 1993
Külső oldal: A Festetics utca zárójelbe került.
Belső oldal: A Salgótarjáni utcánál a korábban kifelejtett 28-as villamost beszerkesztették.


Évjárat: 1994 november, első tojáslogós


Évjárat: 1997 közepe, kemény műanyag
Belső oldal: A megszűnt 33-as buszt és 31,44,67-es villamosokat törölték. A 99-est és a hosszú 95-öst hibásan még mindig jelöli.

Évjárat: 2000.december
Belső oldal: A 99A már szerepel. A 95-öst és 99-est törölték. Megszűnt a 23-as villamos. A pólus busz végre feltüntetésre került (1996 októberi indulása óta kihagyták a táblákról).

KCSV TÁBLÁK


Vágányzáras tábla
1989 körüli

1993 - barna színnel szitázva ( lásd még 36-os villamos továbbá 177-es busz)







|