923
A járat 2005. szeptember 1-jén indult az éjszakai hálózat átszervezésekor, a 31É, 42É és különféle szolgálati járatok kiváltásával.
Évjárat: 2005. szeptember 1., a járat indulására készítve
Belső oldal: A táblák gyártásakor még nem lehetett a Boráros téren keresztül felhajtani a Nagykörútra - az összekötő, ma is használt útpálya építése ekkor zajlott, s mivel a járat megindulásáig sem adták át, kezdetben ideiglenes jelleggel Békásmegyer felé a Vágóhíd utca - Mester utcán át közlekedett, azonban a táblán a Boráros téren áthaladó útvonal és megállóhelyek vannak feltüntetve. A Margit híd hibásan egybeírt formában.
![](https://i.imgur.com/Ix077YI.jpeg)
![](https://i.imgur.com/jaI8LuD.jpeg)
![](https://i.imgur.com/D9RHdy9.jpeg)
![](https://i.imgur.com/zXjTDDy.jpeg)
Évjárat: 2006. január eleje
Belső oldal: Mivel a Boráros téri útpálya átadása elhúzódott, az addig is használt ideiglenes útvonalat (Vágóhíd utca - Mester utca) véglegesítették Békásmegyer felé és az itt használt két megállóhelyet tüntették fel. Ellenirányban nincs változás.
![](https://i.imgur.com/u9VRk4l.jpeg)
![](https://i.imgur.com/IbYXgLd.jpg)
Évjárat: 2006. április 1. (megállóhelyek átnevezése) - május vége (mivel még kemény műanyagból készült)
Belső oldal: Zrt-s logó. Békásmegyer irányában megálló-átnevezések: Vágóhíd utca -> Vágóhíd utca (Mester utca), Mester utca -> Mester utca (Ferenc körút). Ellenirányban továbbra sem változott a megállólista.
![](https://i.imgur.com/OerDVK1.jpeg)
![](https://i.imgur.com/8F4s3Qu.jpeg)
Évjárat: 2007. január 12. (megállóhelyek létesítése) - március vége (mivel még dátumozatlan), puha műanyag
Belső oldal: Megálló átnevezése Békásmegyer felé: Földváry utca -> Koppány utca (2006. november 3-tól), Vágóhíd utca (Mester utca) -> Mester utca (január 12-től, azonban hibásan a nagykörúti Mester utcai megálló nevét írták ide is.). Új megállóhelyek január 12-től: Milleniumi Kulturális Központ, Bokréta utca. Egyes hibás feliratok korrigálása: Pozsony utca -> (immár helyesen) Pozsonyi utca, Margithíd -> Margit híd, de az ellenirányú budai hídfős megállóhelyen továbbra is egyben van írva. Hálózati változások 2006. november 3-tól: megszűnt a 911-es, hosszabb a 931-es (emiatt több helyen feltüntették), a 966-osnak csak egy menete érinti a belvárost, így több helyen törölték. Új járat a 999-es.
![](https://i.imgur.com/qDC8B7U.jpg)
![](https://i.imgur.com/yUy4u9O.jpg)
![](https://i.imgur.com/18yxQlk.jpg)
Évjárat: 2007. december, puha műanyag
Külső oldal: Békásmegyer után nincs vessző.
Belső oldal: Békásmegyer után belül sincsvessző. A hibás Mester utca megállót javították. Néhány átszállást áthelyeztek, feltüntettek - a pontosabb tájékoztatás jegyében, tényleges hálózati változás nélkül.
![](https://i.imgur.com/mw4VVIp.jpg)
![](https://i.imgur.com/0MJ7a6M.jpg)
![](https://i.imgur.com/4qybp3G.jpg)
![](https://i.imgur.com/VYnHP21.jpg)
Évjárat: 2008. április - digitális nyomtatással.
Külső oldal: Nagyobb karakterek.
Belső oldal: Megállók írásmódjának változása: Dél-pesti helyett Dél-Pesti, Arzenál áruház nincs zárójelben, Pesterzsébet fután nincs vessző. A hibásan egybeírt Margit híd megállót javították. Átszállási változás nincs.
![](https://i.imgur.com/TXcRzJ7.jpg)
![](https://i.imgur.com/XUgD5zU.jpg)
![](https://i.imgur.com/afjBT1J.jpg)
![](https://i.imgur.com/oxNi65y.jpg)
930
A járat 2006. november 3-án indult az éjszakai hálózat második nagy átszervezésekor, szolgálati járat kiváltásával.
Évjárat: 2006. november 3., a járat indulásakor, puha műanyagból
![](https://i.imgur.com/Wubdjaw.jpg)
![](https://i.imgur.com/glkkBoO.jpg)
Évjárat: 2007. november, puha műanyag
Belső oldal: Egy 914-es átszállás feltüntetése.
![](https://i.imgur.com/CoOtOHP.jpg)
Évjárat: 2008. május, kemény műanyag. Tartalmi különbség nélkül.
![](https://i.imgur.com/ZCYKtYW.jpg)
931
A járat 2005. szeptember 1-jén indult az éjszakai hálózat átszervezésekor, a 78É, 144É autóbuszjáratok kiváltására.
Évjárat: 2005. szeptember 1., a járat indulására készítve
![](https://i.imgur.com/6UJaheN.jpg)
![](https://i.imgur.com/2AGcoHM.jpg)
![](https://i.imgur.com/Zs6TV5Q.jpg)
![](https://i.imgur.com/XueH5pK.jpg)
Évjárat: 2006. június - november 2. (már puha műanyag, de még a november 3-i átszervezés előtti állapotok szerinti).
Külső oldal: A végállomást április 1-től a Dezsőfia utcánál jelölték ki.
Belső oldal: Zrt-s logó, áthelyezett végállomás. Taurus és Ügető megállók átnevezése szintén 2006. április 1-től (Gumigyár, Kerepesi út 9.).
![](https://i.imgur.com/qzQWxNO.jpg)
![](https://i.imgur.com/nELVouI.jpg)
Évjárat: 2006. november 3. - összevonták a 911-essel, így a Csatárka útig hosszabbították. Puha műanyagból készült
Külső oldal: A meghosszabbítás ellenére a Deák teret mint vonalközi végállomást meghagyták (Árpádföld felé), itt az utasoknak le kellett szállniuk, a járművel félreálltak.
Belső oldal: Az új szakasz feltüntetésén túl: a megszűnt 911-es törlése. Új járatok: 996, 996A (november 3-tól). A 966-osnak csak egy indulása lett a Deák térről, így törölték. Astoria-Deák térségében az átszállások átrendezése.
![](https://i.imgur.com/DYQbL6W.jpg)
![](https://i.imgur.com/LroTUXM.jpg)
![](https://i.imgur.com/oe6wAeh.jpg)
![](https://i.imgur.com/AYuXj15.jpg)
Évjárat: a táblán 2007. december olvasható, de valójában 2008. január - május között készülhetett, mivel kemény műanyagból van. A rossz dátumozás egy - az oldalon nem szereplő - korábbi szériából maradt ott.
Külső oldal: A Deák téri vonalközi végállomás megszűnt (2007. január 12-től), ennek megfelelően törölték a külső oldalról. Helyette az Örs vezér terén (Csatárka út felé) volt kialakítva a végállomásozás, ahol a járművek egymást bevárták és a követő járműről az utasok közvetlen átszállása korrektebben megoldható volt.
Belső oldal: Az átszállások jelentős átrendezése és elmaradt átszállások pótlása, főként a belvárosi szakaszon - tényleges hálózati változás nélkül. Feltüntetésre került a korábban kimaradt 937-es, és a korábban törölt 966-os. A Veres Péter úti megállók átnevezése a 2007. augusztus 21-i átszervezés keretében.
![](https://i.imgur.com/KWp5XT9.jpg)
![](https://i.imgur.com/NtjYFLG.jpg)
![](https://i.imgur.com/QWnv98g.jpg)
![](https://i.imgur.com/swebL3Y.jpg)
937
A járat 2006. november 3-án indult, a főváros első telebusz rendszerű szolgáltatásaként. A Vörösvári úttól csak akkor közlekedtek tovább a járművek, ha utasuk volt, vagy igénybejelentés érkezett a külső szakaszról.
Évjárat: 2006. november 3., a járat indulásakor, puha műanyagból - Hibásan határátlépést jelző csíkkal készült.
Külső oldal: A Vörösvári út - Máramaros út felirat kissé félredőlt.
![](https://i.imgur.com/grbUbaX.jpg)
![](https://i.imgur.com/ZJvyXUF.jpg)
Évjárat: 2006. november 3. - 2007 március vége közötti időszak (puha műanyag, de még dátumozatlan).
Szintén hibás, csíkkal készült, de ezúttal ellentétes irányú csíkkal. Minden egyébben teljesen azonos az előzővel.
![](https://i.imgur.com/jpfgzFK.jpg)
![](https://i.imgur.com/GW93grk.jpg)
Évjárat: szintén 2006. november 3. - 2007 március vége közötti időszak, de a fentieknél későbbi időpontban, puha műanyag. korrigálták a hibás csíkot.
Belső oldal: Egy fölösleges 909-es átszállás törlése, valamint egy 923-as feltüntetése.
![](https://i.imgur.com/0NYfbUn.jpg)
![](https://i.imgur.com/hlY1qAI.jpg)
Évjárat: 2008. április, digitális nyomtatással
Külső oldal: járatszám alján nyomdai hiba, feltételezhetően a széria összes táblája ilyen volt.
Belső oldal: Erdőalja út 43.-nál hibás: az ott nem közlekedő 973-as átszállás feltüntetése.
![](https://i.imgur.com/61zQJIJ.jpg)
![](https://i.imgur.com/DjMgEIp.jpg)
Évjárat: 2008. július
Külső oldal: Nincs nyomdahiba a járatszámnál.
Belső oldal: Erdőalja út 43.-nál törölték a hibás 973-as átszállást. A tájékoztató felirat nagyobb betűkkel készült.
![](https://i.imgur.com/sFo3oRN.jpg)
![](https://i.imgur.com/7qV86HC.jpg)
938
A járat 2005. szeptember 1-jén indult az éjszakai hálózat átszervezésekor, a korábbi szolgálati járat kiváltásával.
Évjárat: 2005. szeptember 1., a járat indulására készítve
![](https://i.imgur.com/T67oAc7.jpg)
![](https://i.imgur.com/S0Kq8OM.jpg)
Évjárat: 2007. december, puha műanyag.
Külső oldal: Bár a végállomás elnevezése Lakihegy, Cseresznyés utca lett, a külső oldal továbbra is azonos az előző szériával.
Belső oldal: Végállomás-átnevezésen kívül két megálló átnevezés: Nefelejcs utca - > Tejút utca (Lakihegy felé), Csárda -> Hárosi csárda. Elmaradt átszállások feltüntetése.
![](https://i.imgur.com/JJoQsY5.jpg)
940
A 40É járat jelzése 2005. szeptember 1-től 940-es lett.
Évjárat: 2005. szeptember 1., a járat indulására készítve
![](https://i.imgur.com/Ca9d9jT.jpg)
![](https://i.imgur.com/I1c2p52.jpg)
![](https://i.imgur.com/suKuIYr.jpg)
![](https://i.imgur.com/Oi0Prn2.jpg)
Évjárat: 2008. február. vöröses-narancs csíkkal, melynek a vége lekerekített
Belső oldal: Zrt-s logó. Megálló átnevezése Budaörs felé még 2006. április 1-jén: Naprózsa utca -> Gazdagréti út. A tájékoztató szöveg utolsó mondata változott. Egyéb különbség nincs.
![](https://i.imgur.com/K7nHzdk.jpg)
![](https://i.imgur.com/oydX1if.jpg)
941
A járat 2005. szeptember 1-jén indult az éjszakai hálózat átszervezésekor, a korábbi szolgálati járat kiváltásával.
Évjárat: 2005. szeptember 1., a járat indulására készítve
![](https://i.imgur.com/qmx4CZT.jpg)
![](https://i.imgur.com/SpCut2l.jpg)
![](https://i.imgur.com/Oz7JqPC.jpg)
![](https://i.imgur.com/W03eVWM.jpg)
Évjárat: 2007. december, puha műanyag
Belső oldal: Zrt-s logó. Átszállások átrendezése tényleges hálózati változás nélkül. Megálló átnevezése: Szoborpark -> Memento Park (2007. szeptember 1-től). Új megálló a Bartók Béla útnál október 3-tól.
![](https://i.imgur.com/eqwK0ss.jpg)
![](https://i.imgur.com/SIHOezl.jpg)
![](https://i.imgur.com/dFneL1J.jpg)
Évjárat: 2008. május, digitális nyomtatással az erre jellemző kialakítással, de tartalmilag teljesen azonos
![](https://i.imgur.com/9261E3p.jpg)
![](https://i.imgur.com/6tZWOqD.jpg)
![](https://i.imgur.com/lN6Q1sT.jpg)
![](https://i.imgur.com/TtB4wjB.jpg)
943
A járat 2005. szeptember 1-jén indult az éjszakai hálózat átszervezésekor, a korábbi szolgálati járat kiváltásával.
Évjárat: 2005. szeptember, a járat indulására készítve.
![](https://i.imgur.com/7BUHpGL.jpg)
![](https://i.imgur.com/Xzxl6ns.jpg)
Évjárat: 2006. november 3. (Pomáz, Dózsa György utca megálló létesítése), puha műanyag. Lekereített végű csíkkal.
Belső oldal: Zrt-s logó, továbbá az új megálló feltüntetése.
![](https://i.imgur.com/A53c8SO.jpg)
![](https://i.imgur.com/3tguY8z.jpg)
Évjárat: 2007. június, puha műanyag. Vágott végű csíkkal (de nem azonos fajta az első szérián lévővel), tartalmi különbség nélkül. A tájékoztató szövegben aláhúzás van.
![](https://i.imgur.com/AeV1DZD.jpg)
![](https://i.imgur.com/NLjO36c.jpg)
950
A járat 2005. szeptember 1-jén indult az éjszakai hálózat átszervezésekor, az 50É és korábbi szolgálati járatok kiváltásával.
Évjárat: 2006. február 6. - május vége (Zrt-s logó, de még kemény műanyagból)
Külső oldal: A Pestszentimre központ felirat félredőlt.
![](https://i.imgur.com/H8CJ1Uh.jpg)
![](https://i.imgur.com/4z1EvRQ.jpg)
![](https://i.imgur.com/tKrnA7P.jpg)
![](https://i.imgur.com/rVEg76p.jpg)
Évjárat: 2006. november 3., puha műanyagból. Útvonala a Székely Elek útig hosszabbodott, de vonalközi végállomásként a Kossuth utca megmaradt. Egyes menetek továbbra is csak a Kossuth utcáig közlekedtek, azonban a korábbihoz képest fordított irányban (a Rákospalota felé buszok érintették a Régi Fóti utat, az onnan Pestszentimrére indulók pedig a Széchenyi téren keresztül közlekedtek). Az első széria esetében nem készült külön Kossuth utcai széria, hanem kiegészítő "Rákospalota, Fő út" táblával közlekedtek a csonkamenetek.
Külső oldal: A hosszabbításnak megfelelően. A Pestszentimre központ felirat már nem félredőlt.
Belső oldal: Megtévesztő módon a megállólistába beszerkesztésre került a Fő útig közlekedő csonkamenet is: Rákospalota felé a Hubay Jenő tér - Kossuth utca szakasz kizárólag a csonkamenetek megállóit jelenti, de ez a táblán nincs egyértelműen elkülönítve. Kossuth Rákospalota felé két megálló átnevezése Pestszentimrén: Ady Endre utca -> Vásáros tér, Nemes utca -> Ady Endre utca. A november 3-i második nagy átszervezés hálózati változásai. Új járatok: 930, 996, 996A, 999. Megszűnt: 911. Hosszabb: 931. Üzemideje szűkült ezért törölték: 966.
![](https://i.imgur.com/uDDmOGd.jpg)
![](https://i.imgur.com/6zEyVQL.jpg)
![](https://i.imgur.com/f2tnS4B.jpg)
![](https://i.imgur.com/WpDDOC5.jpg)
Évjárat: 2007. december, puha műanyag /SZÉKELY ELEK ÚTI/ Ettől kezdve a korábbi megtévesztő tájékoztatás helyett külön széria készült a Fő úti csonkamenetek és a Székely Elek úti teljes útvonalas indulásokra.
Külső oldal: Azonos a 2006 novemberivel
Belső oldal: A Rákospalota irányból kiszedték a megtévesztő Fő úti csonkamenetes megállókat (hiszen erre külön széria készült), ezáltal a táblázat elosztása változott. Néhány átszállás rendezése tényleges hálózati változás nélkül. A korábban kihagyott 937-es feltüntetése, valamint a korábban törölt 966-os ismételt feltüntetése. Pestszentimre felé két megállóváltozás: Berzeviczy Gergely utca -> Temesvári utca (2007. június 1-től.), Alacskai út -> Kétújfalu utca (2007. július 15-től.)
![](https://i.imgur.com/WUWBVaA.jpg)
![](https://i.imgur.com/aSopqoz.jpg)
![](https://i.imgur.com/y3KeSVa.jpg)
Évjárat: 2007. december, puha műanyag /FŐ ÚTI/ - a csonkamenetekre készült külön széria
Belső oldal: A 0712-es teljes-útvonalassal azonos változások a megállónevek, átszállások tekintetében.
![](https://i.imgur.com/uicJi3A.jpg)
![](https://i.imgur.com/DFvab8W.jpg)
![](https://i.imgur.com/JNeFJgU.jpg)
![](https://i.imgur.com/mZuFkKP.jpg)
Évjárat: 2008. február, kemény műanyag /FŐ ÚTI/ - a csonkamenetekre készült külön széria. Tartalmilag és belső oldalában teljesen egyezik a 0712-es Fő útival.
Külső oldal: Néhány milliméterrel nagyobb, kövérebb betűk.
![](https://i.imgur.com/E8YA2pd.jpg)
![](https://i.imgur.com/SRLRaP6.jpg)
Évjárat: 2008. április, digitális nyomtatással. A Fő úti csonkaútvonal menetei és a Székely Elek úti teljes menetek ismét egy táblán feltüntetve
Külső oldal: Nagyobb karakterekkel
Belső oldal: A táblán külön számozva, dőlt betűkkel megjelenítették a csonkaútvonalas verziót, így arra már külön tábla nem készült. Egyéb tartalmi változás nincsen. A széria hibája, hogy a bal oldali oszlop fölött 0803 dátumozás olvasható. A belső oldali járatszám kerete nagyobb lett, ugyanakkor a járatszámot nem igazították középre.
![](https://i.imgur.com/Eii9rY9.jpg)
![](https://i.imgur.com/R2przFl.jpg)
![](https://i.imgur.com/BJM4YqG.jpg)
![](https://i.imgur.com/3BUPUcp.jpg)
Évjárat: szintén 2008. április. Egyetlen különbsége a hibás 0803 dátum törlése.
![](https://i.imgur.com/IWmkNCI.jpg)
950A
A járat 2005. szeptember 1-jén indult az éjszakai hálózat átszervezésekor, az 50É járat kiváltásával.
Évjárat: 2005. szeptember 1., a járat indulására készítve
![](https://i.imgur.com/YT8qnyP.jpeg)
![](https://i.imgur.com/GmDytIn.jpeg)
Évjárat: 2007. december, puha műanyag
Külső oldal: Két végállomás megcserélése.
Belső oldal: Itt is megcserélték a két irányt. Zrt-s logó. A járatszám néhány centivel lejjebb került. A Béke tér mellett belül is megjelenik a Pestszentlőrinc felirat. Néhány átszállás módosítása (például a betétjárat esetén fölöslegesen feltüntetett 950-es törlése), ebből tényleges hálózati változás a 999-es beindítása 2006. november 3-tól.
![](https://i.imgur.com/eJMPxsk.jpg)
![](https://i.imgur.com/t4gyjwk.jpg)
Évjárat: 2008. február, kemény műanyag
Belső oldal: Tartalmi különbsége nincs. A járatszám belül néhány centivel feljebb igazítva (a 2005-ös szériával azonos pozícióra)
![](https://i.imgur.com/5MaJx2G.jpg)
Évjárat: 2008. április, digitális nyomtatással, tartalmi különbség nélkül.
![](https://i.imgur.com/0zVHDgf.jpg)
![](https://i.imgur.com/tTMCXZO.jpg)
952
A járat 2005. szeptember 1-jén indult az éjszakai hálózat átszervezésekor, a korábbi szolgálati járat kiváltásával.
Évjárat: 2005. szeptember 1., a járat indulására készítve
![](https://i.imgur.com/lSlAPvp.jpg)
![](https://i.imgur.com/XEGvM25.jpg)
![](https://i.imgur.com/RB9CISs.jpg)
![](https://i.imgur.com/fglkpbc.jpg)
Évjárat: 2007. január 12., puha műanyag. Útvonal-módosítás Kispest térségében. Lakossági kérésre, a zajterhelés csökkentése érdekében Kispest kertvárosi részének érintése nélkül közlekednek.
Belső oldal: A módosított szakasz megállóinak feltüntetése, továbbá új járat a 999-est (2006. november 3. óta)
![](https://i.imgur.com/XO0tCTx.jpg)
![](https://i.imgur.com/MnFtI52.jpg)
2008. augusztus 21-től jelzése 948-ra módosult.
956
Évjárat: 2000. november, a járat indulásakor
![](http://i.imgur.com/pNshxax.jpg)
![](http://i.imgur.com/W1ZOjgC.jpg)
Évjárat: 2002 körül - táblaelhasználódás miatt nyomott újabb széria. Tartalmi különbség nincs, a táblázatokat beljebb húzták.
![](https://i.imgur.com/84EgEh3.jpeg)
Évjárat: ? , a járat valamilyen ideiglenes korlátozás miatt (felehetően néhány napig) csak a Turul utcáig közlekedett.
![](http://i.imgur.com/lbyuXFK.jpg)
![](http://i.imgur.com/6eHlNOc.jpg)
Érdekes duplaoldalas verzió.
![](http://i.imgur.com/dwzlhM7.jpg)
Csonkaútvonalas
![](http://i.imgur.com/a2tzEsx.jpg)
Évjárat: 2003 vagy 2004 - tartalmi különbség nélkül
![](https://i.imgur.com/5eq7ayX.jpg)
![](https://i.imgur.com/PoPB7xh.jpg)
2005. szeptember 1-jével az éjszakai járatok átszervezése révén Adyliget helyett Pesthidegkút körforgalomban, Rákoskeresztúrig hosszabbítva közlekedett. Adyligetet a később indított 963-as szolgálta ki.
Évjárat: 2005. szeptember 1., a járat indulására készítve
![](https://i.imgur.com/RCYqory.jpg)
![](https://i.imgur.com/aQ1M2ue.jpg)
![](https://i.imgur.com/ydpnYsS.jpg)
![](https://i.imgur.com/HoLnkc1.jpg)
Évjárat: 2006. június - november 2. között. Puha műanyagból (valószínűbb, hogy még június-július környékén készült).
Belső oldal: E tábla az egyetlen példa az Rt-s sávos logó és a puha habtábla együttes alkalmazására, mivel semmilyen tartalmi különbsége nincs, biztosan táblaelhasználódás miatt gyártották le sürgősen, ezért megfeledkeztek a logócseréről. A Kerepesi úti, ekkorra már megváltozott megállóneveket sem módosították (Taurus, Ügető).
![](https://i.imgur.com/WyAjcff.jpg)
Évjárat: 2006. november 3., puha műanyag. belbudai szakaszát megcserélték a 921-essel, így a Batthyány tér érintése helyett az Attila úton közlekedik.
Belső oldal: Zrt-s logó. Az új szakasz feltüntetésén túl: megszűnt a 911-es, a 966-osnak csak egy belvárosi indulása maradt ezért törölték. Megállók átnevezése még áprilisban, de csak ekkora módosították: Taurus -> Gumigyár, Ügető -> Kerepesi út 9.
![](https://i.imgur.com/qhOqcnu.jpeg)
![](https://i.imgur.com/23fzqml.jpg)
![](https://i.imgur.com/OL9tXre.jpg)
Évjárat: 2008. február, kemény műanyag.
Belső oldal: Megállóhelyek átnevezése: Rákos, MÁV-állomás -> Rákos, vasútállomás, 509. utca -> 508. utca, Göröngyös utca -> Borsó utca. Rákoskeresztúr felé megálló-áthelyezés miatt a Baross tér, Keleti pályaudvar megálló neve Kerepesi út (Keleti pályaudvar)-ra változott. Korábban kimaradt átszállások (937, 963) és korábban törölt (966) átszállások feltüntetése és kis mértékű átrendezés az átszállásokban.
![](https://i.imgur.com/7ngrlTO.jpg)
![](https://i.imgur.com/Yr4TS39.jpg)
![](https://i.imgur.com/gyT1ber.jpg)
960
A járat 2005. szeptember 1-jén indult az éjszakai hálózat átszervezésekor, szolgálati autóbuszjáratok kiváltására.
Évjárat: 2005. szeptember 1., a járat indulására készítve
![](https://i.imgur.com/3Qhmit1.jpg)
![](https://i.imgur.com/ZPglcQz.jpeg)
Évjárat: 2006. november 3., puha műanyagból. Az éjszakai hálózat 2. átszervezésekor
Belső oldal: Zrt-s logó. Megszűnt: 911-es, helyette a 931-es lett meghosszabbítva. Új járat: 937-es.
![](https://i.imgur.com/YUI8OVh.jpg)
Évjárat: 2008. március, digitális nyomtatással
Külső oldal: Nagyobb karakterek, Villányi út felirat elhagyásával.
Belső oldal: 2007. augusztus 1-től megállóhelyek átnevezése a jelölések szerint. Átszállások teljesen más elrendezése, tényleges hálózati változás nélkül.
![](https://i.imgur.com/NCOSN2m.jpg)
![](https://i.imgur.com/vNxfKdY.jpg)
Évjárat: 2008. május, digitális nyomtatással
Külső oldal: Kisebb karakterek, a betűk oldalirányban összenyomva, ezáltal feltüntethető lett a Villányi út is.
Belső oldal: Egy 908-as átszállás áthelyezése.
![](https://i.imgur.com/cCj1UWw.jpg)
![](https://i.imgur.com/5Aip7nD.jpg)
963
A járat 2006. november 3-án indult az éjszakai hálózat második nagy átszervezésekor. Korábban itt - 2005. szeptember 1. - előtt a 956-os közlekedett.
Évjárat: 2006. november 3., a járat indulásakor, puha műanyagból
![](https://i.imgur.com/OGaxAAS.jpg)
![](https://i.imgur.com/Iqi0vCX.jpg)
Évjárat: 2007. december., puha műanyagból
Belső oldal: Az 956-os átszállások utazási iránynak megfelelő helyen történő feltüntetése,
![](https://i.imgur.com/mITB7ch.jpg)
Évjárat: 2007. december., puha műanyagból
Belső oldal: Az egyik 956-os átszállás visszahelyezése az eredeti helyére
![](https://i.imgur.com/qJxubEj.jpg)
Évjárat: 2008. május, digitális nyomtatással. Tartalmi különbség nélkül.
![](https://i.imgur.com/nKWzW8m.jpg)
![](https://i.imgur.com/1Un2R7g.jpg)
966
A járat 2005. szeptember 1-jén indult az éjszakai hálózat átszervezésekor, a 31É autóbuszjárat kiváltására.
Évjárat: 2005. szeptember 1., a járat indulására készítve
![](https://i.imgur.com/SGj2dAE.jpg)
![](https://i.imgur.com/A0UBv8W.jpg)
Évjárat: 2006. november 3. Útvonala Soroksár, Milleniumtelepig hosszabbodott. A Deák tér azonban kizárólag induló végállomásként, egyetlen menet (0:35-kor) esetében maradt meg, az összes többi indulás és minden érkezés Pesterzsébet, Baross utcáig rövidült.
Jelen táblát tehát egyetlen indulás során, a 0:35-kor Deák térről induló autóbuszokon használták. Puha műanyagból készült.
Belső oldal: Az egyirányú közlekedés miatt a körforgalmi járatoknál ismert kialakítással. Zrt-s logó. Megszűnt: 911-es. Az új szakaszon kívül megállóváltozás: Alsóhatár út -> Előd utca (2006. február 1-től), új megálló létesítése Alsó határút néven november 3-tól (ez tehát nem azonos a régi, átnevezett megállóval).
![](https://i.imgur.com/n6BbON4.jpg)
![](https://i.imgur.com/W1OA4pu.jpg)
Évjárat: szintén 2006. november 3., puha műanyag. A viszonylat lerövidített útvonalán használt tábla.
![](https://i.imgur.com/Mgipvx6.jpg)
![](https://i.imgur.com/JzFYm0i.jpg)
969
A járat 2005. szeptember 1-jén indult az éjszakai hálózat átszervezésekor, szolgálati autóbuszjáratok kiváltására.
Évjárat: 2005. szeptember 1., a járat indulására készítve
![](https://i.imgur.com/1kUNfhd.jpg)
![](https://i.imgur.com/WOZirfD.jpg)
Évjárat: feltételezhetően 2006. november 3. (bár még jelöli a 911-est, valószínűleg csak hibás szerkesztés miatt, lásd lentebb). Puha műanyagól készült. A csík a viszonylatszám fölött halad.
Belső oldal: A 911-es viszonylat 2006. november 3-tól megszűnt, a szerkesztők helyette véletlenül a 921-est törölték, ezért látható még mindig a listában.
![](https://i.imgur.com/RjmTbX4.jpg)
![](https://i.imgur.com/BFF8DfH.jpg)
Évjárat: 2007. december, puha műanyag. Lekerekített végű csíkkal.
Belső oldal: Korrigálták a hibás 911-est 921-re. Egyéb különbsége nincs.
![](https://i.imgur.com/m3YQLgP.jpg)
![](https://i.imgur.com/Dv3TUn4.jpg)
972
A 72É jelzése 2005. szeptember 1-től 972-re változott.
Évjárat: 2005. szeptember 1., a járat indulására készítve
![](https://i.imgur.com/4N9Nq6t.jpg)
![](https://i.imgur.com/94kS4IC.jpg)
![](https://i.imgur.com/UwBSBYQ.jpg)
![](https://i.imgur.com/kBHJBJl.jpg)
Évjárat: 2008. február. Lekerekített végű csíkkal, amely a viszonylatszám előtt fut
Belső oldal: Zrt-s logó. "MÁV állomás" helyett vasútállomás kifejezés használata. A tájékoztató szöveg vastagabbal szedve és az utolsó mondat változott.
![](https://i.imgur.com/0ECuf4e.jpeg)
![](https://i.imgur.com/mkWqQun.jpeg)
973 SZILVESZTERI JÁRAT
A járat első alkalommal 2002.12.31-én közlekedett. A felirat újlogósokra jellemző betűtípus, de még lekerekített sarkú táblára készült.
![](http://i.imgur.com/cNzMC1c.jpg)
2003.12.31. - 2004.01.01. alkalomra készült tábla, duplaoldalas kivitel, már megszokott kialakítással
![](https://i.imgur.com/jmhlNup.jpg)
2004.12.31. - 2005.01.01. alkalomra használt tábla, duplaoldalas kivitel, éjszakai járat felirat elhagyásával
![](https://i.imgur.com/QkaA3mB.jpg)
973
A járat 2005. szeptember 1-jén indult az éjszakai hálózat átszervezésekor, a 3É, 49É, 78É , 173É autóbuszjáratok kiváltására.
Évjárat: 2005. szeptember 1., a járat indulására készítve
![](https://i.imgur.com/ZpXlN7z.jpg)
![](https://i.imgur.com/uTtKsGp.jpg)
![](https://i.imgur.com/QYPmPgt.jpg)
![](https://i.imgur.com/3CNG0yX.jpg)
Évjárat: 2006. november 3., az éjszakai hálózat második átszervezésekor. Puha műanyagból készült.
Belső oldal: Zrt-s logó. Megállók nevének pontosítása: Nyírpalota utca -> helyesen "út" (azonban Újpalota felé nem módosították), Rudas fürdő -> Rudas gyógyfürdő, Petőfi Sándor utcánál a Kastélymúzeum elhagyása. A Fehérvári úti vágányzár miatt 2006. augusztus 21.-től a Tétényi ill. befelé a Sárbogárdi úton át közlekedik. Hálózati változások: új járatok a 996, 996A, megszűnt: 911-es. Mivel csak egy indulása maradt a belvárosból, ezért törölték a 966-ost. A 923-ast érthetetlen okokból törölték a Blaha Lujza térnél.
![](https://i.imgur.com/R5YT60h.jpg)
![](https://i.imgur.com/0Fk6vY7.jpg)
![](https://i.imgur.com/kkxBCrw.jpg)
Évjárat: 2007. december 14., puha műanyag
Belső oldal: Jelzett naptól a fehérvári úti vágányzár új szakasza miatt a Bocskai úton keresztül közlekednek mindkét irányban, ennek megfelelő megállóváltozásokat látunk. Az Erzsébet királyné útján októbertől a villamosmegállókba helyezték a megállókat, ennek kapcsán néhány megálló neve módosult. MÁV-állomás kifejezés helyett a korszakra jellemzően vasútállomást használnak. Rengeteg átszállási módosítás, tényleges hálózati változás nélkül. Korábban elmaradt átszállások feltüntetése (meghosszabbított 979-es valamint a 937-es).
![](https://i.imgur.com/bE3EQrw.jpg)
![](https://i.imgur.com/uvSZ6yX.jpg)
![](https://i.imgur.com/PbVttz0.jpg)
Évjárat: 2008. május. Kemény műanyag. Kialakításában és tartalmilag is teljesen egyezik a 0712-essel.
![](https://i.imgur.com/LkeSG3Z.jpg)
UGRÁS A KÖVETKEZŐ OLDALRA (979-TŐL)
UGRÁS AZ OLDAL TETEJÉRE
|