bkvtablak
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
180 - 193A

180

A járat 1993 decemberében jött létre a Rákosligeti 80-as autóbuszból (korábban két 80-as volt egyszerre! A járat korábbi számán futó táblája is megtekinthető az oldalon)

Évjárat: 1993. december, a járat indulásakor

Külső oldal: A tojáslogós szériákra jellemző, összenyomott betűkkel. Talán ez az egyetlen olyan balos, mely már ilyen típusú külső oldallal készült.

Évjárat: 1994. november, első tojáslogós

Külső oldal: Megkeéemt az Egyesült Vegyiművek felirat, így azon ritka táblák egyikének mondható, melyen négysoros végállomás található (lásd még 98,122,166).

Belső oldal: A körjáratokra jellemző piktogramos kialakítás.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal: Megszűnt járatok: 62,197

Évjárat: 1997 második fele - 1998 eleje, kemény műanyag

Belső oldal: Piktogramok sorrendjének változása. Új típusú logó.

Évjárat: 1998 második fele

Külső oldal: Kicsinyítették a Gyöngytyúk utca feliratot, az Egyesült Vegyiművek feliratot összenyomták, így 3 soros lett a végállomás.

Belső oldal: Az augusztusban indult keresztúr busz feltüntetése vékony betűkkel.

A járatot 2000 szeptemberében Cinkota buszgarázsig hosszabbították meg és a napi 4 indulást 20-30 perces folyamatos követés váltotta fel, így már nem volt szükség a 80-as autóbusz kitérésére, amely addig állandó szolgáltatást nyújtott a 180-as időszakos vonalán.

Évjárat: 2000. szeptember

Külső oldal: Az új végállomás felirata azonos betűtípus a keresztúri végállomással, csak kisebb és összenyomottabb betűkkel.

Belső oldal: Már nem piktogramos kialakítás, vékony betűs megállólistával. Az Egyesült Vegyiművek kifejezés eltűnt a Gyöngytyúk utca mellől.

Évjárat: 2001

Belső oldal: Vastag járatszámos. A tervekkel ellentétben Rákoskeresztúr felé nem épült ki a Gyöngytyúk utcai megálló, így ez nem szerepel már a listában.

Évjárat: 2003. szeptember 22. (176-os beindítása) - 2004

Évjárat: 2006. június - 2007. március (puha műanyag, de még dátumozatlan). 

Belső oldal: Zrt-s logó + "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Tartalmi különbség nélkül. 

181A

Eredeti sablon segítségével rekonstruált tábla.

A járat 1989.02.28-án üzemzárással megszűnt, részben a módosított útvonalon közlekedő 81-es váltotta fel.

182

2007. szeptember 1-től a 82A járat 182-es jelzéssel közlekedett.
 
Évjárat: 2007. augusztus (a járat indulására készítve), puha műanyag.
 

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag

Belső oldal: Volán kapcsolatok és egy elmaradt 284E átszállás feltüntetése. A Kétújfalu utcánál nem jelöli a 135-ös irányát, így a táblázat egységes sorméretet kapott.

Évjárat: 2008. árpilis, tartalmi különbség nélkül (a februárban 193E-re számozott 193-ast is régi jelzésén tünteti fel).

182

Évjárat: 2002. május 15., a járat indulásakor

Külső oldal: Átmeneti betűtípussal, a korszakban megszokott kisméretű járatszámok felnagyított típusával.

Évjárat: 2002. szeptember 2. (6 új megállópár létesítése)

Belső oldal: A Batthyány Lajos utcánál törölték a 82, 82A átszállást.

Évjárat: 2003 második fele, tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2004 első fele

Belső oldal: Egy elmaradt 19-es és 36-os átszállás beszerkesztése.

Évjárat: 2004.10.04. (Pestszentimre-busz beindítása)

Belső oldal: Megálló átnevezése: Jókai Mór utca -> Gárdonyi Géza utca (október 1-jén). Új járatok: Pestszentimre-busz ill Iskola-busz. Korábban elmaradt átszállások beszerkesztése.

2007.09.03-tól jelzése 282E-re változott.

182A

Évjárat: 2002. május 15., a járat indulásakor

Külső oldal: Átmeneti betűtípussal, a korszakban megszokott kisméretű járatszámok felnagyított típusával.

Évjárat: 2002. szeptember 2. (6 új megállópár létesítése)

Belső oldal: A Batthyány Lajos utcánál törölték a 82, 82A átszállást.

Évjárat: 2003 első fele, csak külső oldal készült Helvetica Condened típussal, belső oldala üres.

Évjárat: 2005. augusztus 1. (új megálló: Tölgyesi utca)

Külső oldal: Kőbánya-Kispest, MÁV-állomás -> Kőbánya-Kispest (2005. március 7. óta)

Belső oldal: Megálló átnevezések: Tompa Mihály utca -> Jókai Mór utca, Jókai Mór utca -> Gárdonyi Géza utca. Elmaradt átszállások feltüntetése (19, 36) 

Évjárat: 2006 második fele, puha műanyag.

Belső oldal: Zrt-s logó a tábla alsó részébe helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Reptér-busz -> 200. Egy 183-as átszállás feltüntetése ill. áthelyezése.

2007.09.03-tól jelzése 284E-re változott.

183

Évjárat: 1991 -1993

Külső oldal: A járatszám már nem a hagyományos típus, hanem Helvetica, mely a sok szöveg miatt kissé össze is lett nyomva.

Belső oldal: A nem azonos útvonal miatt a visszautat is jelöli.

Évjárat: 1996. október, puha műanyag

Belső oldal: Egy megálló-átnevezés történt: Késmárk utca -> Üllői út.

Évjárat: 1999, kemény műanyag

Külső oldal: Teljesen átdolgozva átmeneti betűtípussal és a korszakra jellemző kicsiny járatszámmal.

Belső oldal: Nincs tartalmi változás.

Évjárat: 2000

Külső oldal: Hibás: végállomásnak Cinkota buszgarázst írtak, mely a 180-as egyik végállomása.

Belső oldal változatlan.

Évjárat: 2003. március (az autóbuszok 2002. december óta Szemeretelep felé a Haladás utca érintésével közlekednek, 2003 márciusában átneveztek egy megállót)

Külső oldal: 1999-es szériával azonos.

Belső oldal: Vékony betűs megállólista. Szemeretelep felé útvonalmódosítás miatt két új megálló létesült Gárdonyi Géza és Jókai Mór utca néven. Másik újdonság, hogy már jelöli a 182,182A buszokat (2002 májusában indultak). Érdekességként említhető, hogy a logó továbbra is Rt nélküli.

Évjárat: 2004.10.04. (Pestszentimre-busz beindítása)

Évjárat: 2008. február

Belső oldal: 82-es buszcsalád és a 193-as átszámozása. Vasúti átszállás feltüntetése.

184

A járat 1984. augusztus 11-én indult. A tábla eredeti sablon segítségével műanyagra újrafújt.

Eredeti tábla, alatta az 1985-ban megszűnt 43-assal (Élmunkás tér - Petőfi laktanya):

Évjárat: 1988. július (Az Árpád hídig meghosszabbított 26-os már létezik, ezt jelöli a Népfürdő utcánál) - 1990. június (a járat megszűnése)

Belső oldal: A Cserhalom utca után következő Váci út elnevezésű megállóhely lemaradt a tábláról. 

2007. szeptember 1-től a számjelzés ismét foglalttá vált, ekkortól ugyanis a 82-es járat 184-es számmal közlekedett.
 
Évjárat: 2007. augusztus (a járat indulására készítve), puha műanyag
 

185

Évjárat: Pontosan nem meghatározható, 1983. augusztus (útvonalmódosítás a városközpont térségében) - 1990 augusztus (95-ös megszüntetése) között bármikor készülhetett.

Belső oldal: A 132-est hibásan alapjáratként jelöli.

Évjárat: 1991 első fele

Belső oldal: Az 1991.06.27-én átnevezett Pataky István tér még létezik, ellenben a kiírt 95-ös csak hibás információ, a járat ugyanis 1990 nyara óta nem létezik (akkoriban még piros gyorsjáratos táblák készültek). Tartalmi különbség nem látszik (feltehetőleg az előző táblán még szerepelt a 9-es járat, de az a kopás miatt nem vehető ki).

Évjárat: 1994. október, első tojáslogós

Külső oldal: Eltűnt a körforgalom megnevezés.

Belső oldal: Egy megálló-átnevezés történt a baloshoz képest: Pataky István tér -> Szent László tér

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal: A megszűnő 62-est és 132-est törölték.

Évjárat: 1997 második fele, kemény műanyag, a logóba Rt. felirat került, de tartalmi különbség nincsen.

Évjárat: 1998, új típusú tojáslogóval, de tartalmi különbség nincsen.

Évjárat: 2000 körül

Külső oldal: A korszakra jellemző kis járatszámmal és átmeneti betűtípussal.

Belső oldal nem változott.

Évjárat: 2003 második fele - 2004

Külső oldal: Megszűnt: 32-es busz, 13-as villamos. Új: 132-es és 151-es busz, 3-as villamos. Lerövidült: 32-es.

Évjárat: 2008. február

Külső oldal: Néhány milliméterrel kisebb betűk.

Belső oldal: Zrt--s logó a tábla alsó részébe helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Gitár utca -> ~ (Harmat utca), Kőrösi Csoma út -> ~ Sándor út. Kimaradt átszállások (85, 95) és MÁV kapcsolat beszerkesztése. Megszűnt a 132-es.

Évjárat: 2008. március, tartalmi különbség nélkül.

186

A járat 1982.07.13-án indult, korábban a rövid önálló szakaszán is a 143-as közlekedett.

Évjárat: 1982 és akár 1989 között, a gyártási év támpontja az 1989-ig létező Dömös utca.

Sajnos az átszállásokba bele lett firkálva.

Évjárat: 1994. augusztus, első tojáslogós

Belső oldal: (külső nem változott) A Dömös utca megálló neve Templom utcára módosult.

Évjárat: Körülbelül 1999, tartalmi változás azóta sincs, csak a logó lett újabb típus

Évjárat: 2001. október, valószínűleg utolsó tojáslogós

Külső oldal: Átmeneti betűtípus, a korszakra jellemző kis járatszámmal. A végállomás helye nem változott, de célszerűbbnek találták a Donát utca elnevezést.

Belső oldal: Végállomás-névváltozás, illetve az októberben indult békás-busz beszerkesztése vékony betűkkel.

Évjárat: 2006 második fele, puha műanyag. Tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2006. június - 2008. január, puha műanyag. Kijelző meghibásodás, vagy táblás járműves pótlás esetére.

Külső oldal: Matricás. A betűk a tojáslogósokra és balosokra jellemző típussal készültek.

Belső oldala üres.

Évjárat: A kialakítás alapján 2008. március. Kemény műanyag, digitális nyomtatással, duplaoldalas kivitel.

Két másik digitális nyomtatásos kivitel, 2008. április - július közöttről

 

187

A járat 2007.09.03-án indult., a járat beindításakor, puha műanyagból.

Évjárat: 2007. augusztus (előre legyártva az indulásra), puha műanyagból.

Évjárat: 2007. december, puha műanyag

Belső oldal: Új megálló létesült a Bartók Béla úton (október 3-án). 139 -> 139. Elmaradt átszállásokat (87, 87A, Volán) pótoltak, egy 41-es átszállást áthelyeztek, a Kosztolányi Dezső térnél viszont lemaradt a 114-es.

188

188

Évjárat: 1990-1991

Évjárat: 1994. október, egyetlen tojáslogós széria készült.

A járat 1995 február 28-án üzemzárással megszűnt, a BKV legrövidebb vonala volt.

189

Évjárat: 1994. november, egyetlen tojáslogós széria készült.

 

190

1985.02.01-től a D járat jelzése 190-esre módosult.

Duplaoldalas tábla, talán épp a járat indulására kiadva, de mindenképpen 1987 előtti.

Évjárat: 1994. október, első tojáslogós és egyben utolsó széria

Külső oldal: A Szabadság-hegy végállomás alá már 1987-ben fogaskerekű állomás felirat került, 1990 óta pedig Svábhegy néven szerepel. A másik végállomás neve is változott, de a helyszín változatlan. Az átszerkesztések régi típusú betűkkel történtek.

1995 május 14-én üzemzárással takarékossági okokból megszüntették.

191

Évjárat: 1984. augusztus (84-es felváltja a 84-est) - 1988. január (12, 12A megszűnése)

Belső oldal: A 12-est a Sallai Imre utca megállónál valamiért törölték (az is meglehet, hogy lekopott). A részleges körforgalomjelleg miatt a visszautat is jelöli.

Évjárat: 1988. július, a 26A indulásakor (ekkor minden érintkező járat tábláján feltüntették a viszonylatot, de később törölték, a 26A időszakos nyári jellege miatt).

Belső oldal: 26A kiírása, valamint a megszűnő 12, 12A törlése.

Évjárat: 1992 vagy 1993

Külső oldal: Kiszedték a Marx tér feliratot, így lehetőség nyílt a pu. rövidítés megszüntetésére. A körforgalom szó is eltűnt.

Belső oldal: Megálló-változások: végállomáselnevezés, továbbá: Sallai Imre utca -> Tátra utca. A zárójeles "kommentek" törlése (rendőrség és SZOT üdülő). Azóta megszűnt a 60-as, a 84-es helyett fekete jár (az átszállási különbségeket nem jelöltem, mert ezen a táblán az előzőekkel ellentétben már az összes lehetséges átszállást kiírják).

Évjárat: 1994. október, első tojáslogós

Évjárat: 1998 körül

Belső oldal: Újabb típusú logó. Hézagot hagyva törölték a megszűnt 84-es és 86-os járatokat és ferdén a hézagok helyére tolták a  60-ast. A Nyugati pályaudvar irányába a Vérhalom utca megálló neve Mandula utca lett, ezt egyedi betűkkel szerkesztették át.

Évjárat: kb. 2000

Belső oldal: Új típusú vékony betűs megállólista, tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2006 második fele - 2007. március (puha műanyag, de még dátumozatlan). Tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2006. június - 2008. január, puha műanyag. Kijelző meghibásodás, vagy táblás járműves pótlás esetére.

Külső oldal: Matricás. A karakterek a tojáslogósokra  jellemző típussal készültek. Belső oldala üres.

Évjárat: 2008. március - július között, digitális nyomtatással készült duplaoldalas széria.

192

Ez a vastábla még az Ikarus 180-as autóbuszokon volt használatos, de később újrafestették és használták a 80-as évek közepéig. Ez a darab 1978-ban készült. Az autóbuszok a Csömöri úti felüljáró építése miatt a Varga József - Szent Korona - utcában végállomásoztak.

Évjárat: 1990. szeptember (176 -> 176)

Évjárat: 1992 - 1993. július (még nem jelzi a júliusban létesített Anilin utca megállóhelyet)

Külső oldal: Az elágazás végállomás neve a rendszerváltás után városközpontra módosult.

Belső oldal: Megálló-átnevezések az új kor szellemében (a Szent Korona utca esetében a vastag betű kiemelten láthatóvá teszi a szerkesztést). Néhány átszállást logikai szempontból variáltak, egyetlen lényeges változás a 176-os megszűnése.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag.

Külső oldal: A régi típusú betűket kicsinyítve, vékonyítva (illetve a szentmihályi végállomásnál elnyújtva) rövidítés mentes végállomásokat írtak ki.

Belső oldal: Megálló-változás a balos által jelölt irányhoz képest: új megálló az Anilin utcánál (1993. július). Átszállási lehetőségként hibásan még mindig látható az 1995-ben megszüntetett 197-es.

Évjárat: 1997. szeptember, kemény műanyag

Belső oldal: Logó aljába Rt. szerkesztése. Két megállóváltozás: Mindkét irányban üzemegység helyett garázs kifejezés használata, valamint Rákosszentmihály felé: Rákóczi út (Csömöri út) -> Batthyány utca [eltérő betűkkel]. A 197-es busz még mindig szerepel.

Évjárat: 2000. február

Belső oldal: A megállólistát korábban kifelejtett járatok igen csúnya (90-es évek végére jellemző) beszerkesztésével módosították, illetve már látható rajta az 1998 augusztusában indult keresztúr busz. Hungarocamion -> Vidor utca (vékony betűs szerkesztéssel). A 197-est törölték.

E szériának mindössze egyetlen apró különbsége van: a XVII.utcánál nincsen feltüntetve a 76-os iránya.

Évjárat: 2003. szeptember 22. (176-os beindítása) - 2004

Belső oldal: Megálló-átnevezése: Budapesti út -> Mátyás király utca. Új járatok: 144176.

Évjárat: 2006 második fele, puha műanyag. Tartalmi különbség nélkül, Zrt-s logóval, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek".

A járat 2007.08.20-án üzemzárással megszűnt. Szerepét az új 46-os járat vette át.

193

Évjárat: 1992.01.30. (Vörös fény utca -> Nemes utca)

Külső oldal: A végállomásfeliratok régebbi eredetű elemei (Pest+Imre+Lőrinc+Szinyei) még a 70-es évek végi vastagabb és ügyetlenebbül kivágott mintái alapján készültek. 

Belső oldal: Jól látható átszerkesztés a Nemes utcai megálló (korábban Vörös fény utca). A Damjanich utca "m" betűje lemaradt.

Évjárat: 1995. március, puha műanyag (egyedi jelenség: néhány dél-pesti vonalra ebben a hónapban puhatábla készült)

Külső oldal: Kisebb és vékonyabb betűk. A járatszám karakter-távolsága nőtt.

Belső oldal: A 35-ös megszüntetése után egész napos üzemidőben közlekedett (a Mednyánszky utca kiszolgálása miatt) a táblákra tájékoztató matrica került. 

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal: Új járat: 193-as. Feltüntették a korábban elmaradt 50-es villamost.

Évjárat: 1997 második fele, kemény műanyag

Külső oldal: A Szinyei Merse utcai végállomás betűméretét növelték (végeredményben a hagyományos betűméretnél így már csak minimálisan kisebb). A járatszám összenyomott Helvetica.

Belső oldal: A logóba Rt.-t szerkesztettek, tartalmi különbség nincs.

Évjárat: 1998

Belső oldal: Újabb típusú tojáslogó. Jelentéktelen átszállás-variálások logikusabb tájékoztatás elve alapján. A 193-ast az erre az időszakra jellemző szerkesztéssel készítették.

Évjárat: 2000. augusztus (Alacska-busz beindítása)

Belső oldal: Az Alacska-busz feltüntetése vékony betűkkel. Egy 82-es átszállás visszahelyezése korábbi helyére.

Évjárat: 2006.10.01., puha műanyag (a gyáli-pestszentimrei járatok átszervezésekor)

Belső oldal: Megálló-változások Pestszentlőrinc felé: Ady Endre utca -> Vásáros tér, Nemes utca -> Ady Endre utca. Új megálló: Tölgyesi utca. Új járatok: Pestszentimre-busz, Pestszentimre Iskola-busz, 55, 848994E, 182182A. Megszűnt: 54-es. 

A járat 2007.07.14-én üzemzárással megszűnt, szerepét az új 35-135-ös járatok vették át.

193

A járat 1995 decemberében indult.

Évjárat: 1995. november, a járat indulására előre elkészítve

Külső oldal: A hagyományos, régi típusú betűk kicsinyített változata.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag.

Belső oldal: A 80-as és 98-as autóbuszok végállomását még 1996-ban felcserélték, a járatszámokat egymás helyére szerkesztették.

Évjárat: 1998. augusztus (keresztúr-busz beindítása)

Belső oldal: Új típusú tojáslogó. A korábban kifelejtett 93-ast pótolták a 90-es évek végére jellemző szerkesztéstípussal. Új járat - ez már vékony betűkkel - a keresztúr-busz.

Évjárat: 2003 első fele, utolsó tojáslogós.

Külső oldal: Az utolsó generációs stílus.

Belső oldal: A 93-ast törölték, azonban a helyette közlekedő reptér-busz nem olvasható, sem az új 182-182A járatok.

Évjárat: 2003 második fele - 2004

Belső oldal: Feltüntették a korábban kimaradt járatokat (182, 182A, Reptér-busz) és az 50-es villamost a Szarvas Csárda térnél.

193A

A járat 1994 januárjában indult.

Évjárat: 1994. január, a járat indulásakor. Dátumot azért nem látunk, mert még 1993 decemberében készítették el a táblát.

Külső oldal: Átmeneti számtípussal, de hagyományos régi betűkkel. 

Évjárat: 1995. március, puha műanyag (egyedi jelenség: néhány dél-pesti vonalra ebben a hónapban puhatábla készült)

A 35-ös megszüntetése miatt 1995. augusztus 1-től a Mednyánszky utcához betérő 193-as teljes üzemidőben közlekedett, így a 193A 1995. július 31-én üzemzárással megszűnt.

 

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

MARGOT ROBBIE MAGYARORSZÁG - ÉRTESÜLJ ELSÕ KÉZBÕL AZ OSCAR JELÖLT SZÍNÉSZNÕVEL KAPCSOLATOS HÍREKRÕL - MARGOT ROBBIE MO    *****    Újra elindult a Hungarian Super Mario Fan Club! Hírek, cikkek, érdekességek a Super Mario világából.    *****    Katt ide, ha kíváncsi vagy.Katt ide, ha kíváncsi vagy.Katt ide, ha kíváncsi vagy.Katt ide, ha kíváncsi vagy.Katt ide, ha    *****    A Sortilegio sztárjainak új közös mexikói sorozata! Ha te is imádod Ana Brenda Contrerast és David Zepedat nézz be!    *****    Te is próbálsz bevételre szert tenni a portálodon? Lehet, hogy nem jelennek meg a hirdetéseid? Ne ess el a bevételedtõl!    *****    Avon vásárló vagy de unod, hogy a tanácsadód várat állandóan? Esetleg eltûnt? Az Õ kedvezményeit inkább te vlltanád be??    *****    Kérlek segítsd egyesületünk munkáját az adód 1%-kal. Nézd meg a rendezvényeinket is. 2018. március 24.-én várunk!    *****    A HUN-Tv kezet nyújt: Az Élet Magazin elõadásai, köztük Asztrológia elõadásom    *****    Olvasód leszek! Nyerj 100 Kreditet! Gyere ha szeretsz Olvasni.    *****    Farmasi - Antiallergén szépségápolás, babaápolás, háztartási szerek, bio kozmetikumok    *****    Mit gondolsz a Valentin napról? Ünnepled? Felháborodsz? Ajándékozol? Posztoltál már róla? Mutasd meg!    *****    Versenyeznél? Építenél új portált? Milyen témában? Milyen nyeremény motiválna? A TE ötleteidre is kíváncsiak vagyunk!    *****    A karma megnyilvánulásai    *****    MARGOT ROBBIE HUNGARY! MARGOT ROBBIE AUSZTRÁL OSCAR JELÖLT SZÍNÉSZNÕ MAGYAR RAJONGÓI HONLAPJA! MARGOT ROBBIE HUNGARY!    *****    Lovak szerelmeseinket itt a helye! Tartozz te is közénk! KATT!KATT!KATT!MEGÉRI!KATT!KATT!KATT!    *****    Részletes személyiség és sors analízis,ajándék 3 év elõrejelzés,ingyenes konzultáció,ahol megbeszéljük a kérdéseid Katt!    *****    Születési horoszkóp + 3 éves elõrejelzés + biotérkép, 3000 Ft.Az ajándék,teljesen ingyenes konzultáció,rendeld meg KATT!    *****    Aktív videojáték honlap! Ingyen G-portál kreditek csak a készlet erejéig! Ne maradj ki te se belõle! Kattints ide! <3    *****    Kapható a VÖRÖS HÓ címû regény. Kaland és rejtély az örök fagy birodalmában. VÖRÖS HÓ. Részletek a weboldalon!    *****    Új letölthetõ olvasmányok:28 nap varázslatban A fénytest A kulcs A titok A tizedik felismerés A lélek anatómiája A csend