bkvtablak
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
162 - 176

162

A fémtábla a 161-es végállomásmegnevezését tünteti fel, bár körjárat lévén ez nem hat zavaróan.

Évjárat: 1986. március (Sági utca megállóhely létesítése) - 1989. november (Zrínyi utca megálló átnevezése Kucorgó térre)

Évjárat: 1996. március, puha műanyag

Külső oldal: 1990 óta a Rákoskeresztúr, városközpont elnevezés használatos. A városközpont felirat a korszakra jellemző összenyomott típus. A körforgalom felirat a járatszám alá került.

Belső oldal: A körjáratjelleg miatt piktogramokkal készült. Az átszállásoknál hiba látható: ott felejtették az 1995-ben megszűnt 62-est.

Évjárat: 1996. október, puha műanyag

Belső oldal: Törölték a hibás a 62-est, helyére bekerült a korábban kimaradt 97-es, valamint a 297-est is feltüntették.

Évjárat: 1997 első fele, még szintén puha műanyagból. Tartalmi különbség nélkül.

Belső oldal: Ritka gyári hiba, hogy a táblaanyag kivágása során, ferde szitázás miatt a jobb alsó sarokba rákerült az" átszállási kapcsolatok" felirat egy része.

Évjárat: 1997 második fele, kemény műanyag

Belső oldal: Megállóátnevezés: Árkádos utca -> Tápióbicske utca. A logó aljába Rt. feliratot szerkesztettek.

Évjárat: 1998. augusztus, a keresztúr-busz indulásakor

Belső oldal: Piktogramok sorrendjének változása. Új járat a keresztúr-busz (vékony betűkkel szerkesztve).

Évjárat: 2005 második fele ("kapcsolatok" helyett "lehetőségek, de még Rt-s)

Belső oldal: 2003. júniusában a rákoskeresztúri végállomási rend módosult (bővebben lásd a 161-esnél).  Feltüntették a rákoskert-buszt.

Évjárat: 2007. november, puha műanyag

Külső oldal: A körforgalom felirat a járatszám alá került,így a járatszám mérete kisebb.

Belső oldal:  Zrt-s logó. Még egy helyen feltüntették a rákoskert-buszt, illetve jelöli a MÁV kapcsolatokat. Új járat: 46, megszűnt: 180, 192.

Évjárat: 2008. március, kemény műanyag. Tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2008. május, tartalmi különbség nélkül.

2008.09.06-tól összekötésre került a Keresztúr-busszal és 202E számon közlekedett tovább.

164

Évjárat: 1989. február, a környéki díjszabás bevezetésekor

Külső oldal: A Hűvösvölgy és Solymár feliratok a 70-es évek betűtípusai!

Évjárat: 1992 vagy 1993, csík nélkül készült.

Belső oldal: Minden lehetséges átszállás feltüntetése. Schönherz Zoltán utca -> Templom utca (1991), Mátyás király utca -> Munkás utca, József Attila utca -> Solymár Községháza, Mátyás király utca -> Solymár Községháza, Tersztyánszky utca -> Pilisvörösvári út.

Évjárat: 1994. augusztus, első tojáslogós. A korszakra jellemző vastag narancsszínű határátlépő csíkkal készült.

Külső oldal: Hagyományos típusú betűkkel készült.  A PEMŰ utánra egy pont került.

Évjárat: 1996. március, puha műanyag. (nincs dátumozva, de a tulajdonos információi biztosak), tartalmi különbség nélkül.

Külső oldal: A Pemű pontját törölték.

Évjárat: 1997 második fele, kemény műanyag. A csík iránya ellentétes lett, lekerekített sarokkal. Tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 1998, a korszakra jellemző citromsárga csíkkal

Belső oldal: A logóba Rt. szerkesztése.

Évjárat: Valószínű, hogy nem az 1999 júliusi végállomás átadásakor készült, hanem később 2000-ben, ugyanis a határátlépő csík már barnás (lásd 63, 64 1999-es és 2000-res szériáját).

Külső oldal: Törölték a Népkert feliratot, és középre helyezték a régi Hűvösvölgy feliratot.

Belső oldal: Megállóváltozások: Hűvösvölgy, Hidegkúti út -> Hidegkúti út (vékony betűkkel szerkesztve), Solymár Templom tér -> Templom tér(régi betűtípus kissé félredöntve, odahúzva). Az 56, 56E páros helyett 56-os közlekedik, ezt egy igénytelen keretezéssel szerkesztették át az 56-os helyén. A határátlépésre vonatkozó tájékoztatatás is megjelent.

Évjárat: 2002, utolsó tojáslogós. A csík árnyalata még barnásabb.

Belső oldal: A korszakra jellemzően a tájékoztató szöveg a logó helyére került.

Évjárat: 2004. január (a 63A beindításakor)

Évjárat: 2005 ősz - tél ("kapcsolatok" helyett "lehetőségek"). Vágott szélű csíkkal.

Évjárat: 2006. október 1. (63A megszüntetése) - 2007. március (puha műanyag, de még dátumozatlan). Ismét lekerekített csíkkal

Évjárat: 2007. november, puha műanyag

Belső oldal: Megálló-átnevezése: Téglagyár -> Solymár, Kökörcsin utca. Volán átszállások feltüntetése. A 18-as villamos is Hűvösvölgyig jár (2007. augusztus óta)

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag

Belső oldal: Hűvösvölgy felé: Solymár, Kökörcsin utca -> Kökörcsin utca.

Évjárat: 2008. április, tartalmi különbség nélkül.

 

165

A tábla gyűjtők által lett felújítva teljesen hűen a feliratokhoz.

Évjárat: 1984. október (régi 65A megszüntetése)  - 1987.január (új 65A beindítása)

Évjárat: 1994. augusztus, első tojáslogós

Külső oldal: A Bécsi út végállomáselnevezés 1990 óta Kolosy térként szerepel a táblákon. A körforgalomjelleg hivatalosan megszűnt, de az útvonal az adott szakaszon nem változott.

Belső oldal: A buszok a Kolosy tér irányába már nem tértek ki az Árpád fejedelem útjáig, csak egyszerűen megálltak a Kolosy térnél (baloson Bécsi út megálló).

Évjárat: 1997 második fele, kemény műanyag.

Belső oldal: A megszűnt 84-est és 86-ost hézagot hagyva kiszedték.

Évjárat: 1999, táblaelhasználódás miatt készült, újabb típusú tojás logóval.

Évjárat: 2003 második fele - 2004, tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2007. július, puha műanyag.

Külső oldal: Kisebb feliratok, emellett a Kolosy tér feliratát vízszintes irányban összenyomták.

Belső oldal: HÉV helyett Szentendrei HÉV megnevezés.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag. Tartalmi különbség nélkül.

166

Évjárat: 1987. május (19-es beindítása) - 1990 (még régi utcanevek, piros gyorsjáratok)

Belső oldal: A 19-es járat 1987 májusában indult, ezért van vékonyabb számokkal szerkesztve.

Évjárat: 1994. szeptember, első tojáslogós

Külső oldal: A pestimrei végállomás neve 1990-ben változott meg. Pesterzsébet 7 éven keresztül Pestszenterzsébet nevet viselt: ritka a 4 soros végállomáskiírás (lásd még a 98-as tojáslogóst, vagy 122-es balost).

Évjárat: 1997 második fele (Pesterzsébet megnevezés Pestszenterzsébet helyett) - 1998. június (még nincs megállóhely a Baross utcánál)

Külső oldal: Két végállomás megcserélése. Pestszenterzsébet -> Pesterzsébet (immár rövidítés nélkül).

Belső oldal: Áttérés az 1997-ben még alig alkalmazott vékony betűs megállólistásra és új típusú logóra. Pesterzsébet névváltozásán kívül tartalmi különbsége nincs, hibásan még az 1995-ben megszűnt 31-es villamost is jelzi (ezt csak 2003-ban szedték ki a listából - lásd később).

Évjárat: 1998. június (útvonalmódosítás miatt új megálló létesítése a Baross utcánál).

Belső oldal: A HÉV piktogramok helyett feliratok használata. Megállóhelyek átnevezése: Ócsa-Soroksár TSZ -> Telefondűlő út, FÁJIV -> Festékgyár. Még mindig 31-es villamost jelez 30-as helyett.

Évjárat: 2003 első fele. Az utolsó generációs tojáslogósokra jellemző kialakítással.

Belső oldal: Új megálló a Csepeli átjárónál (2002. április), továbbá Pestszentimre, Ültetvény utca -> Ültetvény utca. Az új 151, 294-es járatokat nem jelzi, viszont az évek óta ott maradt 31-es villamost korrigálták az Ady Endre utcánál.
 

Évjárat: 2003 második fele - 2004. október (Pestszentimre-busz beindítása)

Belső oldal: Új járatok: 151, 294. Egy elmaradt 54-es átszállás feltüntetése. Péteri major nevét egybe írták.

Évjárat: Szintén 2003 második fele - 2004. október

Belső oldal: Egyetlen különbsége a Hősök terénél található HÉV átszállás megnevezése.

Évjárat: 2007. augusztus, puha műanyag.

Belső oldal: Zrt-s logó a tábla alsó részébe helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". A korábbi pestszentimrei leszállóhely megállóvá minősítése (2006. október). Gyáli-pestszentimrei járatok teljes átszervezése, továbbá új járat a Pestszentimre-busz (2004. október) és Erzsébet-busz (2005. május). A HÉV Ráckeve helyett Ráckevei HÉV kifejezést használ.

Évjárat: 2008. május, kemény műanyag

Külső oldal: Néhány milliméterrel kisebb betűk.

Belső oldal: MÁV-állomás helyett mindenütt vasútállomás kifejezést használ. Vasúti átszállások feltüntetése.

168

Évjárat: 1984 (Kőbánya városközpont megnevezés használata Zalka Máté tér helyett) - 1985. december (61-es indulása)

A járat csak hétköznapokon, reggeli csúcsidőben közlekedett.

1986.12.31-én a járat megszűnt, s 1987. január 1-től 168-as számjelzéssel Örs vezér tere - Rákoshegy, Ferihegyi út között indult járat.

Évjárat: 1988. január (már jelzi az ekkor létesített Kollégium megállót)

Belső oldal: A Téglagyár megállót kifelejtették.

A KÉP EREDETE ISMERETLEN. KERESEK ÉLESEBB KÉPET!

Évjárat: 1993. január - december között (az autóbuszok január óta érintik a Tűzoltóságot és a Pharmafontana-t)

Belső oldal: Minden lehetséges átszállás feltüntetése. A Téglagyár megállót korrigálták és ismét a listába szerkesztették. Megálló-átnevezések: Kozma utca -> Atheneum nyomda, Fátyolka utca -> Kossuth Nyomda. Új megállók: Pharmapfontana, Tűzoltóság. Rákoshegy. A Ferihegyi út végállomást egy sorba helyezték, a korszak balosaira jellemző szerkesztéstípussal.

Évjárat: 1996. október, puha műanyag

Belső oldal: Az 1995-ös menetrendhez képest (lásd a megállótáblák menüben) az alábbi megállóváltozások történtek: Téglagyár -> Pietra Rt, Gyógyért vállalat -> Hungaropharma. Érdekes , hogy a dátumot nem a jobb alsó sarokban  helyezték el, ennek oka valószínűleg az volt, hogy a korábbi tojásszériákon még fordított elrendezésű volt a lista. A szitázás során a megállólista széle nem fért ki a táblára.

Évjárat: 1997 első fele, szintén puha műanyag

Belső oldal: Tartalmi különbség nincs. A dátum eltűnt, világosabb árnyalatú logó.

Évjárat: 1997. szeptember (megálló nevének változása), kemény műanyag

Belső oldal: A logóba Rt-t írtak. Örs vezér tere irányában: Baross utca -> Kodolányi János utca lett  (igényes átszerkesztéssel). A Finommechanikai vállalatnál feltüntették a 32-est az átlagosnál kisebb számokkal (mivel korábban kimaradt), valamint az Örs vezér terénél a 100-ast.

Évjárat: 2000. december

Belső oldal: Vékony betűs megállólista. Az alábbi megállóváltozások történtek: Finommechanikai Vállalat -> ~Rt.  (csak az egyik irányban módosították), Pietra Rt -> Porcelán utca (egyik irányban hibásan PorcelÉn utca), Pharmafontana -> Ezüstfa utca, másik irányban: Kodolányi János utca -> ~ tér és egy új megálló 526. sor néven. Az átszállásokban korábban elmaradt információkat tüntettek fel, vagy logikussági szempontok miatt átszállásokat töröltek. Egyedüli jelentős változtatások az Örs vezér terénél vannak (új járatok: expo és rákoskert-busz, 63-as villamos, megszűnt: 100-as).

Évjárat: 2001. október

Külső oldal: Teljesen átdolgozva a korszakra jellemző kis járatszámmal és átmeneti betűtípussal.

Belső oldal: Néhány átszállás-korrigálás. Ezekből csak a 3-as villamos indulása a lényeges a korábbi 13, 63-as helyett.

Évjárat: 2003.június, utolsó tojáslogós, pufi stílus

Belső oldal: Új járatok: 132-es és 144-es busz. Az Élessaroknál pótolták a 37A villamost.

Évjárat: 2003 második fele, tartalmi különbség nélkül (a szeptemberben indult 176-ost nem jelöli, de lehetséges, hogy csak kifelejtették)

Évjárat: 2006. január 1. - az autóbuszok ekkortól betérnek a Helikopter lakóparkhoz is (a táblát 2005 decemberében gyártották le)

Belső oldal: A logó a tábla alsó részébe helyezve, a járatszám feljebb tolva, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". A járat betér az új Helikopter lakóparkhoz, 2 új megálló létesült. A  37A villamos útvonala rövidült (2005. szeptember), ezért nem jelölik a Maglódi útnál.

Évjárat: 2006. október, puha műanyag (132-es megszüntetése)

Belső oldal: Zrt-s logó. Feltüntették a korábban kimaradt 176-ost, megszűnt a 132-es.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag

Belső oldal: Finommechanikai Rt. -> ~ Zrt. MÁV és Volán átszállások feltüntetése. A Rákosszentmihályi járatok teljes átszervezése (2007. augusztus - de a 277-es helyett hibásan még mindig 77-est jelöl), egy korábban elmaradt 98-as feltüntetése, a Tarkarét utcai átszállások áthelyezése.

A járat jelzése 2008.09.06-tól 168E-re változott, mivel a Fehér út - Jászberényi út szakaszon 7 megállópár megszűnt.

170

Évjárat: 1985. november (a járat indulása) - 1987 első fele.

1987-ben az Ipartelepi út neve Mélyfúró utca lett, azonban a tábla még a régi nevet jelzi.

Évjárat: 1991 (Még régi utcanevekkel, de már keretes gyorsjáratokkal)

HIBÁS - Mindkét oldalára megállós részt szitáztak.

Belső oldal: Még a rendszerváltás előtti utcanevekkel, a külső kerületekben ugyanis 1-2 évvel megkéstek az átnevezések. Minden lehetséges átszállás feltüntetése. Némely megállók felirata kisebb az átlagosnál, az Ifjú Gárda utca /Sipos Dénes út/ felirata megegyezik a későbbi tojáslogós táblák megállófeliratának betűtípusával. Erre példát még a 144-es balosnál (szintén 1991-es) láthatunk. Az Ipartelepi út neve 1987 óta Mélyfúró utca.

A járat 1993.06.30-án üzemzárással megszűnt, összevonásra került a 170-essel.

170

A járat 1990.12.17-én közlekedett először, a 3-as metró utolsó szakaszának átadása után.

Évjárat: 1990. december, a járat indulásakor

Belső oldal: Újpest-központ és Tito utca megállóknál sajnos a gyorsjáratokat lekaparták. Az 1990 decemberben használt átszállási számtípusokkal.

Évjárat: 1993. július: a 170 és 170 járatokat összevonták

Külső oldal: Az új végállomás a Compack Vállalat lett. Az Újpest-központ felirat kötőjel nélküli, sorköze nagyobb.

Belső oldal: Az alábbi megálló-változások történtek: Tito utca -> Árpád üzletház, Közvágóhíd tér -> ~ utca, Közvágóhíd utca /Ifjú gárda utca/ -> Kovácsi Kálmán tér, Sipos Dénes út -> Székely Elek út, valamint az összevonás miatt 3 új megálló létesült.

Évjárat: 1994. november, első tojáslogós

Külső oldal: Újpest-központ ismét kötőjellel. Rákospalota rövidítés helyett régi típussal teljes kiírásra került, így a végállomás 3 soros lett.

Belső oldal: Megálló különbség a balos által megjelölt irányhoz képest: Közvágóhíd utca -> Közvágóhíd tér.

Évjárat: 1999. április

Belső oldal: Új típusú tojáslogó. Compack irányában új megálló Mogyoród útja néven (egyedi és feltűnő beszerkesztéssel). Megszűnt járatok: 11-es villamos (hézagot hagyva kiszedték), 104A busz. Korábban kifelejtett átszállások: Rákospalota felé a Hubay térnél a 25-ös  átlagosnál kisebb számokkal beszerkesztve. Újpest felé az 1998-99 évekre jellemző szerkesztéstípussal: nagy számokkal láthatjuk a 25, 25, 70-es járatokat.

Évjárat: 2000. október, utolsó tojáslogós

Belső oldal: Az ekkor induló palota-busz feltüntetése mindkét irányban, vékony betűkkel.

Évjárat: 2003 második fele - 2004

Belső oldal: Új járat a Tesco-busz.

Évjárat: 2005. április 1. (végállomás átnevezése)

Belső oldal: Megálló átnevezése: DÉLKER -> Visonta utca.

2008.09.06-tól jelzése 170-re változott.

172

A járat 1984 szeptemberénen indult. Ez a fémtábla ekkor készült. Az F betű a kiadó Fürst garázst jelöli.

Készült egy másik sablonos kivitel, a szitázott kiviteleken megszokott járatszámmal.

Évjárat: 1984. szeptember (a járat indulása) - 1986. július (Állami Biztosító megállóhely átnevezése -> Hungária biztosító)

Évjárat: 1987. január (139-es és 153-as beindítása)

Belső oldal: Állami biztosító -> Hungária biztosító (vékonyabb betűkkel van beírva, ez jól látható). A két új járat is megjelenik a listában (139 és 153) valamint korábban elmaradt átszállásokat pótoltak (40 és 41E).

Évjárat: 1991 - 1992

Belső oldal: Minden lehetséges átszállás feltüntetése, keretes gyorsjáratokkal. Csak a Kosztolányi Dezső téri változásokat vizsgáltam különbségként az átszállások kiírásának más rendszere miatt: megszűnt az 1-es és a 41E. A korábban kimaradt 40-es, 114-es és 153-as feltüntetésre került, ám ezúttal a 40-es maradt ki.

A járat 1992. november 30-án üzemzárással megszűnt, másnaptól összevonásra került a 41-essel.

172

A járat 2001. májusában indult

Évjárat: 2001. május

Külső oldal: A korszakra jellemző járatszámmal és átmeneti betűtípussal.

Belső oldal: Érdekes az átszállási kapcsolatok helyett a lehetőségek szó, ez a szóhasználat csak 2005 második felében terjedt el.

Évjárat: 2002, a csík színe sötétebb barna lett.

Belső oldal: A korszakra jellemzően a logó helyére került a határátlépéses tájékoztatás. Ezen kívül nincs változás.

Évjárat: 2003 első fele, utolsó "tojáslogós", már szögletes sarkú táblán, új típusú narancssárga csíkkal

Külső oldal: Helvetica Condensed típussal

Belső oldal: Az utolsó szériás tojásokra jellemző megállólista. A lehetőségek szó helyett ismét kapcsolatok használata.

Évjárat: 2006. augusztus 21. (4-es metró miatti vágányzár a Fehérvári úton), puha műanyaf

Belső oldal: Két fölöslegesnek ítélt 88-as átszállást töröltek. Új járatok: 73-as és 250-es busz, 118-as villamos, valamint a 18-47V pótló, megszűnt a 7A. Bár éppen augusztus 21-én létesült új megálló a Méhecske utcánál, ezt még nem tüntették fel a táblán.

Évjárat: 2007. február 1. (239-es beindítása), puha műanyag

Belső oldal: Ezen a szérián már feltüntették a 2006 augusztusában létesített Méhecske utcai megállót. Új járat a 239-es. A Baross Gábor utcánál két fölöslegesen kitett átszállást töröltek.

A járat jelzése 2008.08.21-től 172E-re változott.

173

Évjárat: 1994. november, a járat indulásakor

Évjárat: 1996. április

Külső oldal: Kisebb betűkkel.

Belső oldal: Rengeteg átszállási változás történt - megszűntek: 1, 2, 8A, 10, 10A, 33, 83, 86, 87B, 99, 110, 127, 132 buszjáratok valamint a 44-es villamos. Új járat a 99A. Lerövidült: 95-ös.

Évjárat: 1996 második fele, puha műanyag

Belső oldal: Hibásan 94/11 dátumozással készült. A Keleti pályaudvarnál egy korábban kimaradt 7A átszállást szerkesztettek be.

Garázsmeneti széria is létezett, valószínűleg a járat indulásakor készítették ezt a darabot. Mellékeltem egy 1995-ös képrészletet is.

A járaton 1998 szeptemberétől FOK-GYEM kijelzős Ikarusok közlekedtek, így a táblagyártás szünetelt. 2006-tól egyre gyakrabban fordultak elő táblás járművek a vonalon.

A járat 2005 december 3-tól a Bornemissza tér helyett a Kelenföldi pályaudvarig közlekedett.

Évjárat: 2006 nyár - ősz, puha műanyag. Kijelző meghibásodás, vagy táblás járműves pótlás esetére.

Külső oldal: Matricás. A betűk a tojáslogósokra és balosokra jellemző típussal készültek, a szám Helvetica.

Évjárat: 2007, puha műanyag. Kijelző meghibásodás vagy táblás járműves pótlás esetén használt duplaoldas tábla.

Hibásan Nyírpalotai út felirattal készült (amit lematricáztak, de ez már le lett kaparva). - lásd még ilyet a 73-asnál.

Évjárat: 2008. február

Külső oldal: Nyírpalota út, immár helyesen írva.

Belső oldal: A Nyírpalota út felé a Zsókavár utcánál 69-es villamos helyett hibásan 3-ast és 62-est jelöl.

Évjárat: 2008. április, digitális nyomtatással.

Külső oldal: A járatszám mérete és karakter-köze nőtt, emiatt az újpalotai végállomás 3 sorba került.

Belső oldal: Elmaradt átszállások feltüntetése: 72-es troli és Zuglói vasutak. Átszállás áthelyezése: 78-as. Fölösleges átszállás törlése: 277. Hiba korrigálása: 3, 62-es helyett 69-es villamos a Zsókavár utcánál. Az Újbuda-buszt nem jelöli, feltételezhetően előre lehetett tudni a megszűnését (június vége).

A járat jelzése 2008.08.21-től 173E-re változott.

175

2007.08.21-től a 75-ös járat jelzése 175-re változott.

Évjárat: 2007. augusztus, a járat indulásakor, puha műanyagból.

 

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag

Belső oldal: Az Alsó és Felső Malom utcákat egybe írták, a Csömöri útnál a Szlovák út zárójelbe került. Volán átszállás feltüntetése.

Évjárat: 2008. május, tartalmi különbség nélkül.

176

A járat 1990 szeptemberében váltotta fel a 176-ost, bővebb megállókiosztással. 1991 novemberében azonban máris megszűnt, szerepét a meghosszabbított 92-es vette át. Ez a tábla egy kopott balos külső oldalának kézzel újrarajzolt változata.

 

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

Outsider - Gay - Creative - Rebel - Tolerant - Furry - Brony - Hipster - Gamer - Otherkin - Geek - Autistic    *****    Xtina Hungary - Minden, ami Christina Aguilera!    *****    Légy Te is AVON tanácsadó *** Nyereményjátékok *** Kereseti lehetõség *** Vásárolj kedvezményesen AVON termékeket!    *****    Nyerj ajándékszettet! Töltsd ki a kérdõívet és nyerj! *** Nyerj ajándékszettet! Töltsd ki a kérdõívet és nyerj!    *****    Jófogás Játékvásár - Jófogás Játékvásár - Jófogás Játékvásár - Jófogás Játékvásár     *****    FRPG ● FANTASY SZEREPJÁTÉK ●「ΒΛSMΛIW」 ● FANTASY SZEREPJÁTÉK ● EGY SZIGET + 24 MÁGUS ● FANTASY SZEREPJÁT&Eacut    *****    Itt megtalálhatod a legfrissebb híreket, cikkeket, képeket a Golden Globe- és Oscar-díjas színésznõrõl! Katt!    *****    Furry Fandom - Antropomorf Állatok - Furry Fandom - Antropomorf Állatok - Furry Fandom - Antropomorf Állatok    *****    Légy Te is AVON tanácsadó *** AVON termékek *** Kereseti lehetõség *** Értékesítõ kollégákat keresek *** sminkek    *****    Esküvõi meghívók! Mindegyik kézzel készült, egyedi. Gyere, nézd meg az oldalamat.    *****    A legfrissebb Anime hírek , mindennap anime ajánló , mondocon képek , és hírek. Csatlakozz közösségünkhöz!    *****    Rendelj bármilyen asztrológiai elemzést,júniusban Te mondod meg,hogy mennyit szeretnél érte fizetni!Várlak az oldalamon!    *****    Egyetemistáknak kiemelt lakások eladóak. www.simonyiingatlan.hu Debrecen eladó kiváló lakások. www.simonyiingatlan.hu    *****    Egyetemistáknak kiemelt lakások eladóak. www.simonyiingatlan.hu Debrecen eladó kiváló lakások. www.simonyiingatlan.hu    *****    NÁLAM NINCSENNEK AKCIÓK, MINDEN ASZTROLÓGIAI ELEMZÉS "BECSÜLET KASSZÁS", A KONZULTÁCIÓ ÉS OKTATÁS INGYENES.    *****    **** Nokedli-lapja****Családi magazin****18-98 éves korosztály mindent megtalál itt, játékoktól a hírekig*****    *****    KÜLÖNLEGES AKCIÓ A CSILLAGJÖVÕ OLDALON JÚNIUSBAN.TE DÖNTHETED EL MENNYIBE KERÜLJÖN A HOROSZKÓP MEGRENDELÉSEID ÁRA!    *****    Minden héten anime/managa hírek , minden nap Anime ajánlók , Mondocon hírek. Itt nem fogsz unatkozni!! :)    *****    KÜLÖNLEGES CSILLAGJÖVÕ AKCIÓ JÚNIUSBAN.TE DÖNTHETED EL MENNYIBE KERÜLJÖN A SZÜLETÉSI HOROSZKÓP! VÁRLAK!RENDELD MEG MOST!    *****    Minimálbér és a garantált bérminimum összege 2019-ben