bkvtablak
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Trolibuszjáratok 70-76

70

Évjárat: 1987.04.13. (Olof Palme sétány elnevezés születése) - 07.31. (Nagymező utcai megállóhely létesítése)

Belső oldal: A korszakra nem jellemzően (csak a korábbi balosoknál) erősebb feketével rajzolt táblázat.

A tábla érdekessége még, hogy a korszakan egyáltalán nem jellemző szögletes sarkú műanyagra készült.

Évjárat: 1993 október

Belső oldal: Megállóváltozások: új megálló a Nagymező utcánál. Május 1 út -> Hermina út, Gorkij fasor -> Városligeti fasor, Lenin körút ->Teréz körút, Népköztársaság útja -> Andrássy út. Átszállási változások: az 55-ös megszűnt, helyette a meghosszabbított 1-es villamos közlekedik, a 20-as busz már nem közlekedik a belvárosban, a 12A megszűnt, a 12-es lerövidült, a 4A szintén megszűnt, a 4-est pedig pótolták (a korábbi szérián kimaradt). Az átszerkesztéseket igényesen készítették.

Évjárat: 1994 december, első tojáslogós.

Külső oldal: Megszűnt a Kossuth L. tér rövidítés, régi típusú betűkkel 3 sorban teljesen kiírták.

Évjárat: 1995 november

Belső oldal: Törölték a megszűnt, vagy változó járatokat: 1, 33, 105.

Évjárat: 1997.április, puha műanyag

Belső oldal: Új típusú rt-s logó - a troliknál hamarabb elterjedt. A 67-es villamos helyett már a villamospótlóval lehet utazni, illetve látható a rövid ideig közlekedő 69A villamos is.

Ugyanilyen dátumozással kemény műanyagból is készült tábla. Abban különbözik a puhától, hogy nem jelöli a 69A villamost.

Évjárat: 1998 második fele

Belső oldal: Az Andrássy útnál feltüntették a 4-est. A jobb oldali listát vékony betűkkel átdolgozták. Új járat a city-busz.

1998-ban a 70-es troli Erzsébet királyné útja - Damjanich utca közötti szakaszán pótlóbuszok közlekedtek, ezért a 78-as trolibuszok 70-78 számon közlekedtek "összevonva" a 70-essel (az útvonal nem módosult, mert a szakasz eleve közös volt).

72

Duplaoldalas kiadás a 80-as évek közepéről.

Évjárat: 1984 november - 1987 július (A 120-as járatot már nem jelöli a Dózsa György útnál, mert annak végállomása az Árpád hídhoz került, ugyanakkor az 1-es villamos még nincs jelölve a Kacsóh Pongrác útnál.

Évjárat: 1988 második fele

Belső oldal: Megállóátnevezés: Hungária körút -> Ajtósi Dürer sor. Járatváltozások: Új járat (1988 május óta) a 15A, és a 26A (1988 nyár), utóbbi a megszűnt 12A helyére lett beszerkesztve. Az 1989 januárjában indult 20A-t még nem jelzi. A Kacsóh Pongrác útig 1987-ben meghosszabbított 1-es helyet kap, mellette az 55-ös is (ennek korábban is ott kellett volna lennie). Láthatjuk a júniusban indult 73-ast is a Thököly útnál.

Évjárat: 1992

Külső oldal: A Thököly út alá régi típusú betűkkel kiírták a Hermina utat.

Belső oldal: Az új rendszernek megfelelően történt néhány utcanévváltozás, illetve a Máv kórház megállóhely neve Munkácsy Mihály utcára változott. Átszállások: 1990-ben indult a 105-ös (és megszűnt a 4A, és rövidült a 20-as), a 26A-t a lista az időszakosság miatt nem jelöli, valamint a 75-ös troli útvonala módosult, helyette a meghosszabbított 1-es villamos közlekedik a Thököly útig. A 75-ös troli "tr-je" a Hungária körút megállónál véletlenül ott maradt.
 
 
 
Évjárat: 1994 január, utolsó balosszéria

Belső oldal: Átszállások: 1993.12.31-én megszűnt a 15A, ezt kiszedték a listából. 1993 októberétől az 1-es villamos a Kerepesi útig hosszabbodott, ezért az 55-ös megszűnt.

Évjárat: 1994 december

Külső oldal: Megszűnt az Arany János utca rövidítés.

Évjárat: 1995 november

Belső oldal: Megszűnt járatok: 44-es villamos és 33-as busz. Lerövidült: 105-ös busz.

Ugyanilyen dátummal és kinézettel készült puhatábla is! Ez a korszakra még egyáltalán nem volt jellemző (még az is lehet, hogy csak ottfelejtett rossz dátumról van szó, mivel 1996-ban ugyanezek az állapotok voltak érvényben).

Évjárat: 1997 április, puha műanyag

Belső oldal: Új típusú rt-s logó - a troliknál hamarabb elterjedt. Illetve a 67-es villamos helyett már a villamospótlóval lehet utazni.

Évjárat: 1997 november (a tulajdonos pontos adata), kemény műanyag.

Külső oldal: Feliratok kisebb méretű, de továbbra is régi típusú betűkkel való feltü

ntetése. Az Arany János utca felirat utca kifejezésének rövidítése. A Hermina út zárójel helyett perjelek közé helyezve. A szám egy átmeneti típus.

Belső oldal: A troliknál igen korán megjelenő vékonybetűs megállólista, vastag járatszámmal.

Évjárat: 1998. augusztus vége

Belső oldal: Új járat a city-busz, valamint logikusabb átszállás elve alapján a 74-es trolit beírták az Erzsébet királyné útjához is.

Évjárat: 2000, utolsó tojáslogós

Belső oldal: A bal oldali listán kiszedték a fölösleges átszállásként szereplő 74-es trolit az Ajtósi Dürer sornál (az Erzsébet királyné útjánál kényelmesebb az átszállás), valamint a másik irányban a Bajcsy-Zsilinszky útnál a régóta kifelejtett 70-es és 78-as trolit pótolták

A járatra garázsmeneti tábla is készült. Ez a darab 1996-ban, puha műanyagból.

Ez a darab 1997 áprilisában készült szintén puha műanyagból. A garázsmeneti vonal meghosszabbodott a 75-ös troli vonalán.

1999 körül készült azonos feliratú, eltérő kialakítású, kemény műanyagból készült verzió.

A vonal 2001 júliusától márkavédjegyes bkv+ minősítést kapot. A táblagyártás ezáltal csak pótlásokra korlátozódott.

73

Évjárat: 1979. április, fém balos. A járat végállomása az 1982 januári metróátadásig a mai Nyugati pályaudvar megállóhelynél volt.

Belső oldal: Az 1979-es évre jellemző régi típusú, de már fekete piktogramokkal. Az 1979 áprilisa óta közlekedő 80-as trolit már jelöli, de a májusban megszűnt 71-es troli is listában van. A Majakovszkij utcánál hibásan saját magát is megjelöli átszállásként.

Évjárat: 1985. március (A Keleti pályaudvarnál jelöli a 20-ast) - 1988. január (még létezik a 12A)

Külső oldal: A járat útvonala 1982-ben az Arany János utcáig hosszabbodott. Baross tér helyett, pontosabb behatárolásként, a Bethlen utcát jelöli.

Évjárat: 1992 v. 1993

Külső oldal: A két végállomás megcserélése. Keleti pályaudvar helyett Baross teret ír, a Bethlen Gábor utca zárójelbe került

Belső oldal: Ellentétes irányt jelöl.

Évjárat: 1994. december, első tojáslogós

Külső oldal: Megszűnt az Arany János utca és a Bethlen Gábor utca rövidítése, emiatt a Bethlen Gábor utca felirat kicsivel kisebb lett.

Évjárat: 1997 április, puha műanyag

Belső oldal: Új típusú rt-s logó - a troliknál hamarabb elterjedt. Megszűnt vagy módosult járatok hézagos törlése: 1, 33, 95,105 buszok és 44-es és 67 villamos (utóbbi helyett már a villamospótlóval lehet utazni.). A pólus busz azonban nem szerepel a listában.

Évjárat: Szintén 1997 április, de kemény műanyag

Belső oldal: Még régi típusú logóval, de tartalmi különbsége nincs.

1997-ben a 73-as trolibuszok a Keleti pályaudvarról csak a Podmaniczky utcáig közlekedtek munkálatok miatt, ezért innen a Ferdinánd hídon a 76-os trolival folytatták útjukat annak útvonalán. Erre az alkalomra készült ez a 73-76 jelzésű duplaoldalas tábla kemény műanyagból.

Hasonló táblát adtak ki a 1999 júliusában. Ekkor a Westend építése miatt felújítási munkálatokat végeztek a Ferdinánd hídon, ezért a 76-os trolibuszok két részre bontva közlekedtek. Az egyik szakaszt, mely a 73-aséval megegyezett, ez a tábla mutatja. A másikról a 76-os trolinál láthattok képet. A táblát a 73-as listájából és külső feléből alakították ki: kívül a számot lekicsinyítették, összehúzták és mellérakták a 76-ost,de mást nem változtattak. Belül, mivel a megállók is ugyanazok voltak, csak annyi módosítás történt, hogy értelemszerűen a 76-os troliátszállást kiszedték, és az azóta elindult City buszt beszerkesztették. A logó satírozott aljú lett Rt-vel (trolitáblára nem igazán készült ilyen). A pólus busz továbbra is hiányzik a listából.

Évjárat: 2000 első fele

Külső oldal: Korszakra jellemző kis járatszám, az újlogós betűkhoz hasonló típussal.

Belső oldal: Vékonybetűs megállólista vastag járatszámmal és új típusú RT.-s tojáslogóval. tartalmi változás nincs az 1999-es táblához képest (természetesen a 76-os troli ismét látható a listában), a pólus járat továbbra is hiányzik.

Évjárat: 2000 december

Külső oldal: A zárójelben már a Keleti pályaudvar feliratot találjuk.

Belső oldal: A végállomásnév változása. A megszűnt 23-as villamost törölték,é s végre megjelent a pólus busz átszállása is.

74

Évjárat: 1977.április, a trolijárat indulásakor (korábban autóbusz közlekedett itt)

Ez a fém balos egy Tanulójárat feliratú tábla alapját képezte, emiatt sajnos csak töredékes része maradt fenn.

Ez a duplaoldalas tábla a 80-as évek közepén készült. Mivel a végállomás elnevezése 1977 és 1989 között változatlan volt, többet nem lehet tudni a gyártási évről.

Ez is egy duplaoldalas széria, de valamilyen pótlás alkalmára készülhetett a 80-as években, mert Lenin körutat (mai Erzsébet körút) jelöl.

Évjárat: 1987 március (Olof Palme sétány közterületnév létrejötte) - 1988 január (12, 12A járatok megszüntetése)

Évjárat: 1991

Külső oldal: A Tanács körút elnevezése Károly körút lett.

Belső oldal: Az egyébként korábban Lenin körút elnevezésű megállóhely átszerkesztett betűkkel készült, azonban hibásan: Erzsébet körút helyett Erzsébet királyné útja szerepel.

Évjárat: 1992 vagy 1993

Belső oldal: A korábban elvétett megállónevet korrigálták, listatiszta szerkesztéssel. Néhány korábban kifelejtett átszállást pótoltak, illetve a 75-ös trolit egy helyen áthelyezték.

Évjárat: 1994 december, első tojáslogós széria                                             

Belső oldal: A Stefánia út megálló Zichy Géza utca nevet kapott (A két utca párhuzamos, a megálló elnevezése nézőpont kérdése).

Évjárat: 1995 november (következő széria)

Belső oldal: A megszűnt 1-es és 33-as járatot törölték.

Évjárat: 1997 április, puha műanyag

Belső oldal: Új típusú tojáslogó - a troliknál hamarabb elterjedt. A két irányt megcserélték (a dátumot először a még jobb oldalon lévő irány alá rakták, aztán megcserélték az irányokat, ezért található a bal oldalon). A 99-es helyett azóta a 99A jár, ezt kisebb számokkal ékelték helyére. A rövid ideig közlekedő 69A villamost is láthatjuk.

Évjárat: 1997 július (tulajdonos adatai), kemény műanyag. A városligeti felüljáró felújítása miatt a trolibuszok a Kacsóh Pongrác útig haladtak saját útvonalukon, majd itt nem fordultak be a felüljáróhoz, hanem a 72-es trolival együtt folytatták útjukat annak végállomásáig (Arany János utca). A terelés szeptemberig tartott.

Külső oldal: A módosított végállomás régi típusú betűkkel lett nyomtatva, valószínűleg a mintát a 72-es troli listája adta.

Belső oldal: A megállólistában véletlen lemaradt a 99A és a Dózsa György útnál a kisföldalatti.

A fehér hátterű felirat fölött korábban azonos tartalmú, de piros színű matrica helyezkedett el:

Évjárat: 1998 március (folytatódott a felüljáró felújítás)

Külső oldal: Immár a szitában is piros színnel tüntették fel a megváltozott végállomást (tehát a képen nem matrica látható, mint a korábbi szériánál!).

Belső oldal: Pótolták az elmaradt földalattit és 99A-t, valamint az Erzsébet királyné útjánál kiírták az 1-es villamost.

Évjárat: 1999 (immár teljes szakasz [Az összehasonlítást az utolsónak feltett teljesszakaszossal végzem (97/4)]

Külső oldal: Az újlogós betűkéhez hasonló típus, a korszakra jellemző kis járatszámmal.

Belső oldal: Vékonybetűs megállólista. Az Erzsébet körút megállónál feltüntették a 7-es család tagjait is. Ismét jár a 37A villamos, ez is feltűntetésre került, a megszűnt 69A villamos pedig törölve lett.

Ez a duplaoldalas tábla 1999 körül készült. Egy rövid ideig tartó pótlás lehetett a vonalon. Addig a trolibuszok a Csáktornya park - Ajtósi dürer sor megálló között eredeti útvonalukon közlekedtek, majd onnan továbbmentek a 72-essel a Thököly úti végállomásig.

Évjárat: 2000 decemberében készült.

Belső oldal: Látható a rövid ideig közlekedő 63-as, és az újonnan induló 1A villamos (bal oldalt az Erzsébet Királyné útjánál csak egy "A" betűt írtak véletlen).

Évjárat: 2001 október, utolsó tojáslogós széria

Külső oldal: Érdekes módon visszatértek a régi külsőhöz, a Csáktornya park felirat viszont valamivel talán vékonyabb betűkkel készült.

Belső oldal: A 63-as villamos helyett 3-as jár.

Ez a duplaoldalas tábla 2002 körül készült. A pótlás ugyanazon a szakaszon volt, mint a másik pótló táblánál, de a végállomást nem a Thököly útra tették, hanem az Erzsébet királyné útja megállónál a trolibuszok lefordultak a 70-es troli vonalára és itt végállomásoztak. A betűtípus már az újlogós fajta, de még lekerekített sarkú tábla.

74A

Évjárat: 1987, a járat indulásakor!

Évjárat: 1994 december, első tojáslogós

Külső oldal: 1990 óta a végállomás a Mexikói út néven fut

Évjárat: 1995 november, 2. tojáslogós

Belső oldal: A megszűnt 1-es busz törlése.

Évjárat: 1997 április (puha műanyag)

Belső oldal: Új járat a 67-es villamost "pótló" 69A villamos

Évjárat: 2000 december

Külső oldal: A korszakra jellemző kis járatszám és az újlogós típushoz hasonló betűk.

Belső oldal:A Mexikói út végállomásnál történtek vékonyszámos beszerkesztések: a korábban kihagyott 25,25,25A buszok, a szintén kihagyott 1-es villamos, és az újonnan indult 1A és 63-as villamos, valamint a megszűnt 69A törlése.

75

Évjárat: 1977 májusától érvényes állapotok (a metróépítés miatt terelt buszok a Vajda Péter utcánál, 74-es troli közlekedik már, de a 43A járatot, mely áprilisban indult, kifelejtették) MŰANYAGRA NYOMOTT [igen ritka volt ez a korszakban]

Évjárat: 1979, fémtáblára szitázva, régi típusú, de már fekete színű piktogramokkal. Körülbelül 1981-ig készültek fémtáblára is balosok.

Belső oldal: Megállóátnevezés: Május 1 út ->Ajtósi Dürer sor, és új megálló a városligetnél. Átszállási változások: A 81-es és 89-es család járatai azóta ismét az Üllői úton közlekednek. Megszűnő járatok: 19-es busz,15,15A,50A villamos. Új járatok: 80-as troli, 43A busz. Másütt csak átszállási pontosítások.

Évjárat: 80-as évek eleje, duplaoldalas

Rövid ideig a Dráva utca végállomásmegnevezés volt használatos.

Évjárat: 1984 november  - 1987 március (ekkortól létezik az Olof Palme sétány külön megállóként is)

Külső oldal: A metró meghosszabbítása óta új végállomásnévvel.

Belső oldal: Az új metrószakasz átadása miatt rengeteg átszállási változás történt, ezek részletezésére nem térnék ki. A megállók száma nem változott,az Ajtósi Dürer sor megállóhely neve Május 1 út lett.

Évjárat: körülbelül 1987

Belső oldal: A Kerepesi útnál véletlenül lemaradt a metrópiktogram, de más átszállási különbség nincsen. Megállókváltozások: A Kerepesi út, Népstadion mellé utat írtak, az Olof Palme emlékére elnevezett sétánynál két megállóhely is létesült,e gyik a korábbi Népstadion úti megállónév helyett, másik egy teljesen új megálló formájában. A Városliget megállóhely Dvorák sétány nevett kapott, továbbá a Dózsa György út megálló mögül eltűnt az Állatkerti út komment. 

Évjárat: 1988.október. A trolibuszok útvonala megváltozott (ekkor változott a 77-es trolibuszok vonalvezetése is, lásd az ott lévő ábránál): az Olof Palme sétányt már nem a Hungária körúton lefordulva érték el a trolik (1.ábra), hanem a Népstadion úton végighaladva(2.ábra).

Belső oldal: Fentiek következtében a Május 1 út megállóhely megszűnt. Egyéb megállóváltozás, hogy a Városliget elnevezésű megálló újra létezik (és még az Állatkerti út kommentár is visszakerült a Dózsa György út megállóhoz), de a Dvorák sétány megálló is megmaradt, valamint a Kerepesi út (Népstadion út) megálló neve egyszerűen Kerepesi út lett . A Thököly úti megálló esetében a 7,55,55-ös kapcsolat valóban megszűnt, hiszen a térképen is láthatjuk, hogy bár a megálló elnevezése azonos, máshol helyezkedik el.

Ziu homloktábla a 80-as évek végéről. Valamilyen átmeneti időszakra készült, ugyanis a 75-ösön a 80-as években is már 280-asok közlekedtek.

Évjárat: 1994 június, első tojáslogós.

Külső oldal: A Népligethez hozzákerült a Metróállomás szó is rövidítve. A másik végállomás betűtípusa nem változott, az út T betűje a nyomtatásban is lemaradt.

Belső oldal: A balos által megjelölt irányhoz képest az alábbi megállóváltozások történtek: Thököly út (Népstadion út) -> ~ (Stefánia út), Olof Palme sétány -> Zichy Géza utca, a Városliget és Dvorák sétány megálló összevonásra került, Dózsa György út (Állatkerti út) -> Állatkerti út.

Évjárat: 1994 december

Külső oldal: Megszűntek a rövidítések, ezáltal kisebbek és vékonyabbak lettek a betűk.

Belső oldal: A logó lejjebb került. Megszűnő járat 36-os villamos. A többi átszállásváltozás csak listarendezés (metrópiktogramok kihúzása oldalra) vagy logikusság miatti változtatás.

Évjárat: 1997 április, kemény műanyag

Belső oldal: Új típusú tojáslogó. Megállóváltozás nincs, ellenben az átszállásokon nagyon sokat variáltak. Megszűnő járatok törlése: busz: 1,99 villamos: 44,67. Módosuló járatok törlése: 12-es villamos, 105-ös busz. Meghosszabbodott 1-es villamos. Logikusság szempontjából történő átszálláspótlások. Valamint új járatok: 99A (bal oldalt igen egyedi nagyságú számmal), 103 és 67V.

Ugyanezzel a dátumozással, valóban ugyanekkor készült egy minimális eltérést mutató tábla. Egyrészt ez puha műanyagból készült, illetve a bal oldali listában szerkesztett 67V nem a 7-es busz mellé került, és kisebb "V" betűt kapott.

Évjárat: 1999, kemény műanyag

Belső oldal: Mindössze két vékonybetűs beszerkesztést tartalmaz: 1996 július és 1997 októbere között szünetelt a 37A villamos közlekedése, majd ezután újraindult. A másik újdonság a 72-es troli beszerkesztése a Hősök teréhez. Ez csak egy korábbi hiányosság pótlása.

Évjárat: 2000 évben megkezdődött az 1-es villamos vonalának kiépítése a Lágymányosi hídig. Ezzel fölösleglegessé vált a 75-ös trolibuszok Népstadion és Népliget közötti szakasza. Azon időszakban, mikor a villamosok még a Salgótarjáni útig közlekedektek, de a pályaépítés már folyamatban volt, a 75-ös trolibuszok Népliget és Népstadion közötti szakaszán pótlóbuszok közlekedtek( gyakorlatilag a régi 75A trolival megegyező útvonalon), mivel a 75-ös trolibuszok fölöslegessé vált felsővezetékeit elkezdték itt leszedni. Ezt az állapotot tükrözi a 2000 évközepén készült tábla is.

Külső oldal: Újlogós betűtípus, a korszakra jellemző kisebb járatszámmal.

Belső oldal: Vékonybetűs megállólista, a régi szakaszhoz viszonyítva egy változás történt: a Dózsa György út felé a trolibuszok a Huba utcánál is megállnak. (és természetesen a 75-ös trolipótló is feltűntetésre került.)

  

Ennek a duplaoldalas táblának története egyelőre zavaros számomra. A kialakítása kétezres évek elejére utal.

Évjárat: 2000 december (1-es villamos átadása)

Külső oldal: A trolibuszok végállomási helye nem változott meg, csak történt némi módosítás a végállomásnál. Erre legyen szemléltető-e két ábra. A metróállomásnak tehát külön megállóhely jutott, így eltűnt a végállomás megnevezéséből a külső oldalon. A számot középre húzták.

Belső oldal: A megállólistában a már említett változáson kívült eltűnt természetesen a megszűnt trolipótló, és az ekkor indult 1A villamos is.

75A

1993 októberében az 1-es villamos a Kerepesi útig hosszabbodott (ezzel megszűnt az 55-ös busz). Ekkor jött létre ez a trolibuszjárat, mely kapcsolatot létesített a Népliget és a villamosvégállomás (Népstadion)között, ezt a 75-ös trolibusz is ugyanúgy megtette, a 75A célja a 75-ös tehermentesítése volt.

Külső oldal: Régi betűtípussal készült, de a hosszú végállomásnevek miatt a szám egyedi módon össze lett nyomva.

Évjárat: 1994 június, első tojáslogós széria

Belső oldal: Már létezik a Népstadionig közlekedő 130-as. Népligetnél a metró megjelölése elmaradt, ezt filccel pótolták.

Évjárat: 1994 december, utolsó széria.

Külső oldal: Már nem tartalmaz rövidítést, amit a betűk vékonyításával és összenyomásával értek el. Az Ifjúság útja kerek zárójelben van.

Belső oldal: Megszűnt a 36-os villamos. Egy elmaradt metróátszállást és egy 130-ast pótoltak.

A járat 1995 decemberében megszűnt, mert szakaszán teljesen kiépült az 1-es villamos vonala, amely így a Salgótarjáni útig hosszabbodott.

76

Évjárat: 1981, fém balos!

Belső oldal: A metró még nem járt az Élmunkás téren (de az építkezés javában folyik lásd 49 villamospótló megléte), és számos régen megszűnt járat számával találkozunk.

Évjárat: 1985 március (a 20-as a Keletiből indul) - 1988 január között

Külső oldal: A Keleti pu. mellett megjelenik a Bethlen Gábor utca pontosítás, de érdekes módon a pályaudvar fölé kerül a felirat, illetve semmilyen zárójeles elválasztása nincs a végállomásnévtől.

Belső oldal: Megállók: Új megálló Lehel utca néven. Fürst Sándor utca -> Szt. István park. A metróátadás miatt igen sok változás az átszállásokban.

Évjárat: 1991 körül.

Külső oldal: A szám kivételével teljesen átdolgozták. A Keleti pályaudvar helyett Baross teret írtak és a Bethlen Gábor utca zárójelbe került, a betűk vékonyabbak lettek. A járatszámot a kétsoros végállomás miatt középső helyzetéből jobb oldalra igazították, és a helyhiány miatt a Jászai Mari teret rövidíteni kellett. Régi típusú de rendkívül kis méretű betűkkel (ilyet még más táblánál nem láttam) kommentárként a Budai Nagy Antal utca szerepel.

Belső oldal: A belső oldalon a rendszerváltás szellemében átneveződtek egyes megállók. Az átszállásokból eltűnt a megszűnő 12A,12,30-as járat (illetve a rövidülő 20-as).

Évjárat: 1992

Belső oldal: Egyetlen egy különbség, az is egy hibás beszerkesztés. Félreértelmezték a lerövidült 20-as hiányát és beszerkesztették az átszállásokhoz. Szériahiba még a Király utcai megálló félredőlt R betűje.

Évjárat: 1994 december, első tojáslogós

Külső oldal: A Bethlen Gábor utca és a Jászai Mari tér rövidítése megszűnt, emiatt vékonyabbak lettek a betűk. Az egyedi miniatűr feliratot pedig a korszakra jellemző vízszintes irányban összenyomott betűk váltották fel.

Évjárat: 1995 november

Belső oldal: Megszűnt járatok: 1,33-as autóbuszok és a 44-es villamos. Rövidült: 12-es villamos és a 105-ös busz.

Évjárat: 1997 április, kemény műanyag

Belső oldal: Új típusú tojáslogó. A Keleti pályaudvarnál törölték a Népstadionig lerövidült 95-öst és a megszűnt 67-es villamost. A 95-ös helyére betették a 67Villamospótlót. A pólus buszt elfelejtették kiírni (akárcsak a többi Keletis trolitáblánál).

1999 júniusától a Westend építése miatt felújítási munkálatokat végeztek a Ferdinánd hídon, ezért a vonal Lehel tér - Keleti pályaudvari szakaszán 73-76 jelzéssel közlekedtek trolibuszok továbbmenve a 73-as vonalán az Arany János utcáig.

Évjárat: Erre az alkalomra készült ez az ideiglenes tábla

Külső oldal: A későbbi újlogós betűtípus felnagyított verziója, illetve piros nyomtatással hívták fel jobban a figyelmet a megváltozott végállomásra. A szám a korszakra jellemző kicsiny típus nagyított változata.

Belső oldal: Vékonybetűs megállólista  a korszakra jellemző vastag járatszámmal.

Évjárat: 2000 december (viszonyítás a 97/4 szériához)

Külső oldal: A korszakra jellemző kialakítással

Belső oldal: Törölték a megszűnt 23-as villamost. a Pólus busz továbbra sem szerepel az átszállások között.

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

SELENA GOMEZ MAGYARORSZÁG - TUDJ MEG TÖBBET SELENA GOMEZ MAGÁNÉLETÉRÕL, SZERELMÉRÕL, CSALÁDJÁRÓL, KARRIERÉRÕL!    *****    HA TE IS IMÁDOD A ZÖLD ÍJÁSZ VILÁGSIKERÛ SOROZAT ELBÛVÖLÕ SZERELMESPÁRJÁT AKKOR ITT A HELYED! MAGYAR OLICITY SITE    *****    The Vampire Diaries & The Originals szerepjáték - ha kedveled a sorozatokat és írni is szeretsz, ne habozz!    *****    Rendhagyó kedvezményt ajánlok Nektek, Te monhatod meg, hogy mi legyen az ára. Pl.: Születési, párkapcsoklati, horoszkóp.    *****    KÖNYVismertetõk, kötelezõ olvasmányok    *****    BOOKFANCLUB -> A könyvek birodalma elvezet a képzelet csendes világába!<<-BOOKFANCLUB    *****    Ingyenes, korlátlan képfeltöltés!!! www.kepfeltolto.eu    *****    Autista - Állatbarát - Homoszexuális - Intelligens - Kívülálló - Mûvészlélek - Segítõkész - Toleráns    *****    Portálépítés és portáldíszítés kezdõknek és haladóknak! Rengetek leírás, JavaScriptek , CSS ,HTML kódok,Design!    *****    HAT ÉVE ONLINE! - LÁTOGASS EL MAGYARORSZÁG EGYETLEN MÛKÖDÕ SELENA GOMEZZEL FOGLALKOZÓ OLDALÁRA! - HAT ÉVE ONLINE!    *****    A SZULTÁNA: HÍREK - KÉPEK - SOROZATISMERTETÕK - TÖRTÉNELMI INFÓK - ÉRDEKESSÉGEK MINDEN MENNYISÉGBEN A SOROZATRÓL    *****    Bûbájos boszorkák - Charmed - Extrák - Érdekességek - Cikkek - Interjúk - Bûbájos boszorkák - Charmed - Charmed -Játékok    *****    Itt a nyár! Kivirágzott a mályva és a pipitér! Hogy mit szólt ehhez a két virágmanó? Gyere, és olvasd el a Mesetárban!    *****    STITCHERS - Magyarország egyetlen oldala a természetfeletti krimi-drámasorozatról! A Stitchers sorozatot megéri nézni!    *****    Nézz Élõ live filmet gportalon. Klikk klikk klikk.    *****    Gréti. 23. Egyetemista. Chevelle. Rap. Jégkorong. Ottawa Senators. Jean-GabrielPageau. Írás. Olvasás. Blog. (:    *****    Élõ live mozifilmek. Ha szereted a filmeket, sorozatokat, meséket akkor itt a helyed!    *****    Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok    *****    ARIANA GRANDE TODAY - MAGYARORSZÁG EGYETLEN ARIANA GRANDÉVAL FOGLALKOZÓ HONLAPJA - TUDJ MEG RÓLA MINDENT    *****    KOSEMBLOG.GP//A MAGYAR "A SZULTÁNA" RAJONGÓI OLDAL//BY: KÖSEM// KOSEMBLOG.GP//MINDEN, AMI KÖSEM...