12
1964 utáni kartontáblák, kezdve a régebbivel.
Évjárat: 1979. november (már nem Kádár utcás). A korszakra jellemző matricás kivitel.
A járat útvonala 1981 áprilisában az Élmunkás térig rövidült.
Évjárat: 1984 november (84 a 84-es helyett) - 1985 május (43-as megléte, valamint még nincs Juhos utcai megálló)
Belső oldal: A MÁV-állomásnál a 120-as hibás kiírás.
Évjárat: 1985. október (104A beindulása) - 1988. április (új megálló a Dévai utcánál), valószínűleg még 1985 októberében
Belső oldal: Új megálló 1985. május hónaptól a Juhos utcánál. A 120-as autóbusz 1985 szeptemberi útvonalmódosítása miatt csak a Gyöngyösi utcánál érinti a villamost, ezért itt feltüntették. Megszűnt a 43-as busz (helyette a meghosszabbított 3V közlekedik, amit fel is tüntettek) és a 10-es villamos, de a többi járatot azonban is törölték az István térnél. Egyéb változás: új járatok: 104,104A és 125-ös.
Évjárat: szintén 1985. október - 1988. április, de a fentinél későbbi, valószínűleg 1986
Belső oldal: A korábban törölt István téri átszállásokat az új 104,104A és meghosszabbított 3V járatokkal együtt feltüntették. Egy 84-est és 120-ast valamint a Kossuth utcai átszállásokat érthetetlen okokból törölték.
Évjárat: szintén 1985. október - 1988. április közötti, valószínűleg 1987
Belső oldal: Egyetlen különbsége: a Gyöngyösi utcánál jelöli a 120-ast.
Évjárat: 1988. április
Belső oldal: Új megálló Dévai utca néven. A 120-as útvonala még 1985 szeptemberében módosult, de a Frangepán utcánál csak ekkor szedték ki (a MÁV állomásnál pedig szintén eltűnik hibás jelzése). Korábban törölt járatok ismételt feltüntetése, egy 104A törlése.
Évjárat: 1989. szeptember (a Juhos utcai hurok felszámolása)
Belső oldal: Feltüntetették a 182É járatot, holott a villamos már 1986 ősze óta nem jár éjszaka. A Juhos utca hurok megszüntetésével egyidejűleg az ott lévő megálló is megszűnik. A 70-es autóbuszt feltüntetik a végállomásnál.
Évjárat: 1990
Belső oldal: Törölték a hibás 182É-t.
Évjárat: 1990. december
Külső oldal: Átdolgozva az új utcanevekkel, valamint a korábbinál részletesebb útvonalismertetéssel. A Béke tér 2. "É" betűje kisebb lett.
Belső oldal: Átdolgozva a kései balosok stílusában, rengeteg változással a metró miatt.
Évjárat: 1991 első fele
Külső oldal: Korrigálták a Béke tér második "é" betűjét.
Belső oldal: Egyetlen különbség a 175É feltüntetése, holott éjszaka ekkoriban már nem közlekedik a 12-es villamos.
Évjárat: 1991. június vége (utcaátnevezések)
Külső oldal: Bajcsy Zsilinszky út -> István út, Dózsa György út -> Görgey Artúr út
Belső oldal: Lista átdolgozása keretes-gyorsjáratokkal. István tér -> Szent István tér. A hibás 175É törlése.
Évjárat: 1992. április vége (utcaátnevezések)
Külső oldal: Dózsa György út (XV.ker) -> Fő út
Belső oldal: Dózsa György út (XV.ker) -> Fő út, Szülőotthon -> Szülészet
Évjárat: 1994 április, utolsó balosszéria
Külső oldal: Az útvonal tojáslogós megállóbetűtípussal készítve új elrendezésben.
Belső oldal: Lista átdolgozása tojáslogós típusú betűkkel és számokkal. A Szülészet megálló ismét a Szülőotthon nevet viseli.
Évjárat: 1994.december, első tojáslogós
Külső oldal: Tojáslogósra jellemző kialakítás, de még a régi, balosok járatszámával.
Évjárat: szintén 1994. december
Külső oldal: Hibás - A Rákospalota és Kossuth utca helyét felcserélték.
Belső oldal: nincs különbsége.
Évjárat: 1995.december
Külső oldal: Útvonala lerövidült, hagyományos betűkkel a végállomás módosítva lett.
Belső oldal: A kevesebb megálló miatt a lista összehúzva vízszintesen, és függőlegesen is. Megszűnt a 11-es villamos. A másik két átszállás csak a végállomásmódosítás végett került fel a táblákra.
Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag
Belső oldal: A megszűnő 104A járat törlése, mindenütt hézagot hagyva.
Évjárat: 1998, kemény műanyag
Belső oldal: Új típusú tojáslogó, tartalmi különbsége nincs.
Évjárat: 1999
Külső oldal: A korszakban néhány - autóbuszjáratnál használt - táblára jellemző vastag betűk, egyedi számmal (lásd még 24-es villamos)
Belső oldal: Vékony betűs megállólista, belül nagyobb méretű járatszám, de tartalmi különbség nincs .
Évjárat: 2000 első fele
Külső oldal: Visszatértek a régi típushoz
Belső oldal: Érdekes módon itt is visszatértek a régi listához. A Károlyi Sándor úton érthetetlen okokból törölték az átszállásokat, valamint két, korábban kihagyott átszállást pótoltak listaidegen, vékony karakterekkel. (későbbiek során a Szilágyi utca megálló megszűnt, helyére Atlétikai stadiont írtak, holott itt csak a 14-es közlekedett)
Évjárat: 2000. október (Palota-busz beindítása)
Külső oldal: Ismét az 1999-es széria külső oldala
Belső oldal: Új járat a palota-busz, emiatt a Kossuth utca teljes átszállási sorát újraszerkesztették vékonyabb karakterekkel.
Évjárat: 2002, pufibetűs stílusban
Belső oldal: Tartalmi különbsége nincs.
Évjárat: 2003. augusztus - 2005. augusztus vége (kialakítása alapján határolható be)
Belső oldal: Ellentétes irány-elrendezés. Új járat a Tesco-busz (2003. május 22.).
Évjárat: 2006. március 15. (Szilágyi utca megálló végleges megszüntetése) - 2006. október 2. (96A beindítása, melyet még nem jelez)
Belső oldal: Zrt-s logó, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". A belső járatszám karakter-köze nagyobb. Szilágyi u. megállóhely véglegesen megszűnt. Az átszállásokat jelentős mértékben átrendezték, több elmaradt átszállást pótoltak, ugyanakkor fontos átszállásokat töröltek (104,177 stb.)
Évjárat: 2008. április
Külső oldal: Nagyobb járatszám, azonban a Rákospalotai végállomás kisebb karakterekkel.
Belső oldal: MÁV-állomás helyett vasútállomás kifejezés használata. Szülőotthon -> Závodszky Zoltán utca. Vasúti és Volán átszállások feltüntetése. A Tesco-buszt törölték, bár csak júniusban szűnt meg. Új járat a 96A. 177->231. Átszállások ismét jelentősen átrendezve, az előző szérián törölt átszállások közül többet ismét feltüntettek.
Vágányzáras táblák
Vágányzáras, mert nagy valószínűséggel 81 előtti, amikor még a Marx térről indult. A számtípus az autóbuszoknál használt!
Utólag fedvénnyel ellátott verzió, az 1981 márciusi vágányzár során:
Későbbi vágányzár során:
Szintén 80-as évek eleje:
Utólag fedvénnyel ellátott verzió:
Megállós szériák átragasztásai:
80-as évek vége:
1992. május 15-18.: Lehel utca x Bulcsú utca pályafelújítás
felülmatricázva, ismeretlen vágányzár során:
Vágányzáras táblák 12-14:
1990. október 10. - november 6. : Angyalföld, forgalmi telep új végállomás kiépítése a 11-es viszonylathoz kapcsolódóan
1992. szeptember 29. - november 10. üzemzárás, Görgey Artúr utca pályafelújítás:
13
Ha hiszünk a feliratoknak, akkor: 1964 - 1968 közötti, ekkor jelölték ugyanis a végállomást Kerepesi út névvel.
1968 - 1974 közötti
1975 körüli kései változat, kartontáblára
Metróépítés miatti módosítások
1978.06.24. -1980.01.22:
1980.06.25. - 09.29.
1980. szeptember 29-től érvényes állapotok. Matricás kivitel. A matrica alatt az oldalon már szereplő 13A járat található.
1981-es vagy 1982-es, duplaoldalas tábla.
1983. július 11-től a Nagykőrösi úti villamospályát felhagyták, a mai Gubacsi úti hurokvégállomás még kiépítés alatt volt ezért addig a viszonylat a Szabótelepig közlekedett
Évjárat: 1983. július 11., műanyag duplaoldalas
Évjárat: 1984. október 27., a környékbeli vágányzárak és a Gubacsi úti végállomás kiépítésével egyidejűleg
Évjárat: 1987.július (44A beindítása) A tábla korábban szintén 13-as balos volt.
Belső oldal: Gubacsi út végállomás hibásan két sorban elválasztva.
Évjárat: 1988 első fele
Külső oldal: A Kőbánya utat az érintett szakasz rövidsége miatt törölték. Szintén eltűnt a metró kiegészítő felirat.
Belső oldal: Tényleges hálózati változás nincs, de az átszállásokat jelentősen átrendezték. Két megállót átneveztek (melyek neve 1992-től ismét a régi lett) Ecseri út, metróállomás -> Üllői út, Nagykőrösi út -> Határ út. Az Örs vezér téri átszállásokat számsorrendbe helyezték.
Évjárat: 1988 második fele
Külső oldal: Az útvonalleírásból törölték az aluljárót.
Belső oldal: A 181-es család járatait az 1987-es szériával azonosan rendezték vissza, egyéb különbsége nincs.
Évjárat: 1989.február 28. (181A,181-es járatok megszüntetése) - 1990. augusztus 30. (9-es megszüntetése)
Belső oldal: A 181 és 181A járatok megszűntek, a Közterület Fenntartó Vállalatnál azonban hibásan a 81-es helyett 181-es szerepel.
Évjárat: 1990. szeptember 30. (Pesterzsébet -> Pestszenterzsébet) - 1991. február 14. (Pataky tér, Zalka Máté tér átnevezése)
Külső oldal: Nem változott.
Belső oldal: Pesterzsébet új neve Pestszenterzsébet. Az átszállások tekintetében azonban nem lett megfelelően frissítve, a megszűnő 9-est törölték, de a vele együtt szintén megszűnő 95-ös még szerepel, továbbá a hibás 181-est sem korrigálták, mindössze a mögötte lévő vesszőt törölték.
Évjárat: 1992
Külső oldal: A Zalka Máté tér törlése
Belső oldal: Keretes gyorsjáratok. Ismét az 1988 előtti megállónevekkel, kivéve: a Gubacsi úti végállomásnál eltűnt a Határ út komment. Minden lehetséges átszállás feltüntetése, immár helyesen, a megszűnt járatok elhagyásával.
Évjárat: 1993
Külső oldal: Az útvonal leírása kissé módosult. A Pesterzsébet feliratot törölték.
Belső oldal: Épületelemgyár -> Csengettyű utca, József Attila LTP -> Temaforg. Egy korábban elmaradt 168-as átszállást pótoltak.
Évjárat: 1994.április, utolsó balos
Belső oldal: Megszűnt a 130-as. Két elmaradt 28-as villlamos-átszállást pótoltak, a 30-as villamosokat törölték, majd utólag kézzel pótolták.
Évjárat: 1995. március
Évjárat: 1995. augusztus
Belső oldal: Megszűnt járatok törlése: 62, 132, 189 buszok, 31-es villamos.
Évjárat: 1996. január
Belső oldal: Tartalmi különbség nincs. Az Örs vezér terénél a hézag eltüntetése érdekében rendezték az alsó sort.
Évjárat: 1996. szeptember
Belső oldal: A megszűnt 46-ost törölték és az Élessarok megállónál is igazították a hézagos listát. A 99-est még jelöli, holott 1996 április óta a 99A közlekedik helyette.
Évjárat: 1997, tartalmi különbség nélkül, a 99-est továbbra sem korrigálták.
Évjárat: 1997 második fele - 1998
Belső oldal: A hibás 99-est korrigálták, de csak a bal oldalon. A jobb oldali listán csak a keretet tüntették el.
Évjárat: 1999
Belső oldal: A jobb oldali listát is korrigálták, vékony betűvel "A"-t szerkesztettek a 99-es mellé. Új típusú tojáslogóval készült.
Évjárat: 2000. szeptember 2.
Belső oldal: 100 -> Expo-busz, új járat: 63-as villamos. Megálló átnevezése, vékony betűkkel szerkesztve: TEMAFORG -> Csengettyű utca. A 30-as villamost utólag lekaparták 3-asra.
2001. október 3-tól a 3-as villamos váltotta fel.
Vágányzáras táblák
1987 Körül
1991. február 22-25. : Finommechanikai vállalat előtti útátjáró átépítése.
1994. június 14-28., Határ úti vágányfelújítás:
1998. május: Liget téri vasúti híd felújítása miatt
1999. március 27-30., Ecseri út - Napfény utca vágányfelújítás
2001. július 18-29. és augusztus 8-21, valamint szeptember 1-2. és szeptember 29-30. pályaépítési munkálatok:
A vágányzár után a Gyakorló utcai ideiglenes végállomásig közlekedett, a 3-as villamos beindításáig, mely 2001. október 3-tól felváltotta.
13A
1980 márciusa és szeptembere között közlekedett, vágányzár miatt. (a 13-as ekkor Örs - Üllői út útvonalon közlekedett)
14
1964 utáni kartontáblák. A 2. képen lévőt rosszabb állapota ellenére későbbinek gondolom az elsőnél, az útvonalak rendezése miatt.
Évjárat: 1980 - 1981.május. A Landler Jenő üzemet érintő szakasz 1975-ben felhagyásra került.
Évjárat: 1981.április, ekkortól a Lehel tér - István tér között jár (duplaoldalas)
Évjárat: 1982 vagy 83 (duplaoldalas). Útvonal és végállomás-feliratok rendezése.
Évjárat: 1984. november (Már közlekedik az 1-es villamos) - 1985. május (43-as megszűnése)
Külső oldal: Tartalmi változás nincs, azonban az útvonal kicsit lentebbre került
Évjárat: 1985.október (104A beindulása)
Belső oldal: Megszűnt a 10-es villamos, a 43-as busz, a 3V hosszabb útvonalon közlekedik. Új járatok: 104, 104A
Évjárat: 1986. december 15. (útvonalhosszabbítás)
Külső oldal: Káposztásmegyerig közlekedik. Az új útvonalrész kicsit vékonyabb betűkkel készült
Belső oldal: A 120-as autóbuszt feltüntették a Gyöngyösi utcánál is (a Frangepán utcánál azonban már 1985 szeptembere óta nem jár, mégis jelzi a tábla). A másik különbség, illetve az új szakasz hézagot tartalmazó átszállás-sorának magyarázata az, hogy a további megállók egy részét a 12-es villamostáblából másolták.
Évjárat: 1987 első fele
Belső oldal: Feltüntetik a 182É járatot, révén, hogy éjszaka is közlekedik a villamos. Érdekes módon az István téri átszállások nagyrészét eltüntetik, a Máv állomáshoz pedig hibásan beszerkesztik a 120-as járatot.
Évjárat: 1988. április
Belső oldal: Új megálló a Dévai utca. Az István téri átszállásokat visszaszerkesztették azonban a 96-os helyett feketét jelez.
Évjárat: 1989
Belső oldal: Logikátlan lépések: törlik az 55-öst és a 182É-t. A Frangepán utcánál kiszedik az évek óta hibásan ottfelejtett 120-ast. Az Angyalföldi forgalmi telep megálló a másik oszlopba kerül. Rendezik az István tér átszállásait. A Máv-állomásnál törlik a hibás 120-ast.
Évjárat: 1990. december 16.
Külső oldal: A végállomás átnevezése Szilas-patakra. Az útvonalban feltüntetésre kerül a Béke tér is
Belső oldal: Átdolgozva a kései balosok stílusában, rengeteg változással a metró miatt.
Évjárat: 1991. június 27. után (lentebb jelzett közterület átnevezések Újpesten), valószínűleg 1991 második fele
Külső oldal: Bajcsy Zsilinszky út -> István út, Dózsa György út -> Görgey Artúr út (kisebb betűkkel történő kiírás)
Belső oldal: Lista átdolgozása keretes gyorsjáratokkal. Szülőotthon -> Szülészet, István tér -> Szent István tér. A 182É feltűntetése a lista elrondításának árán.
Évjárat: 1992
Belső oldal: Az autóbusz oszlopot szélesebbre tervezték, így a 182É is kifért. Lehel téren nem jelzi a 12-est, valamint a Szakorvosi rendelőnél a 47-es után ott maradt vesszőt törölték.
Évjárat: 1993
Belső oldal: A Szülészet megálló ismét Szülőotthon nevet kapott. A 182É "é" betűje lemaradt. A 12-est pótolták a Lehel térnél.
Évjárat: 1994,december, első tojáslogós
Évjárat: ~ 1995.június (dátum nem került rá)
Belső oldal: Megszűnt járat: 33
Évjárat: 1995. november
Belső oldal: A 20-ast kiszedték, talán feltüntetését fölöslegesnek ítélték meg. Szintén furcsa a 182É kiszedése (hiszen sem a 182É, sem a 14É villamos ekkor még nem szűnt meg).
Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag
Belső oldal: A 104A járat megszűnése és egy 12-es villamos átszállás pótlása.
Évjárat: 1997 második fele, csak anyagában különbözik: ez már kemény műanyagból készült.
Évjárat:1998 első fele, kemény műanyag.
Belső oldal: Új típusú logó, de tartalmi változás nincs.
Évjárat: 1998.augusztus
Külső oldal: Hosszabb útvonalon közlekedik. Egyedi betűkkel, átmeneti számtípussal.
Belső oldal: Vékonybetűs megállólista. Angyalföld forgalmi telepnél a 12-es villamost törölték.
Évjárat: 2000
Belső oldal: Egyetlen különbsége, hogy logó nélkül készült.
Évjárat: 2001 második fele
Belső oldal: Új járatok: 1A villamos és 125-ös busz. Lehel tér felé fölöslegesség miatt törölték a 124-est és 126-ost.
Évjárat: 2002. július - 2003. május 22. (még nem jelzi a Tesco-buszt)
Belső oldal: Egyetlen jelentős változás: megszűnt a 32 -es 2002 júliusában.
Évjárat: 2003. augusztus - 2005. augusztus vége (kialakítása alapján határolható be)
Belső oldal: Új járat a Tesco-busz (2003. május 22.) és a 132-es (2003. június 16.)
Évjárat: 2006. április 2. (Atlétikai stadion megálló létesítése) - 2006. szeptember 29. (132 megszüntetése, melyet még jelez)
Belső oldal: Zrt-s logó, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". A Szilágyi utca megálló még március 15-én véglegesen megszűnt, helyette április 2-től kiépítették az Atlétikai stadion megállót. Ennek megfelelően a 12-es átszállás a MÁV-állomáshoz került. Egy 122-126-os átszállás áthelyezése, továbbá egy elmaradt 96-os feltüntetése. A Róbert Károly körútnál azonban indokolatlanul törölték az 1,1A-t.
Évjárat: 2008. április
Belső oldal: MÁV-állomás helyett vasútállomás kifejezés használata. Szülőotthon -> Závodszky Zoltán utca. Volán átszállások feltüntetése. A Tesco-buszt törölték, bár csak júniusban szűnt meg. Megszűnt: 4,4,124,132. Hosszabb útvonalon jár: 105. Új járat a 96A. Átszámozva: 125->126, 126->126A. Átszállások ismét jelentősen átrendezve, elmaradt átszállásük feltüntetése, a korábban hibásan letörölt 1,1A átszállások feltüntetése, továbbá a 20-as viszonylat átszállási irányainak megjelölésével.
Vágányzáras táblák
1980:
1985 körüli
1992. május 15-18.: Lehel utca x Bulcsú utca pályafelújítás
1997. július 22. - augusztus 19., Lehel utca vágányfelújítás, első ütem
1997. augusztus 20 - október 5. Lehel utca vágányfelújítás második ütem
1998. július 16-31. Szilágyi utca x Görgey Artúr utca pályafelújítás
1999. július 27-28. karbantartás a 12-14 közös szakaszán
2002. november 9-10, 16-17. vágányfelújítás az újpesti szakaszon, de használatban a 2003. július 1-i vágányzárnál is. A sárga matricás kivitel figyelemfelkeltés célból lett kialakítva.
2005. szeptemberi vágányzárnál használt:
15
A 70-es évek elejétől a végállomás elnevezése változott:
A járat 1977-ben szűnt meg.
15A
1960-as évek vége - 70-es évek eleji kartontábla. A járat 1977-ben szűnt meg.
UGRÁS A KÖVETKEZŐ OLDALRA (17-TŐL)
UGRÁS AZ OLDAL TETEJÉRE
|