bkvtablak
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
165 - 179A

165

A tábla gyűjtők által lett felújítva teljesen hűen a feliratokhoz.

Évjárat: 1984. október (régi 65A megszüntetése)  - 1987.január (új 65A beindítása)

Évjárat: 1994. augusztus, első tojáslogós

Külső oldal: A Bécsi út végállomáselnevezés 1990 óta Kolosy térként szerepel a táblákon. A körforgalomjelleg hivatalosan megszűnt, de az útvonal az adott szakaszon nem változott.

Belső oldal: A buszok a Kolosy tér irányába már nem tértek ki az Árpád fejedelem útjáig, csak egyszerűen megálltak a Kolosy térnél (baloson Bécsi út megálló).

Évjárat: 1997 második fele, kemény műanyag.

Belső oldal: A megszűnt 84-est és 86-ost hézagot hagyva kiszedték.

Évjárat: 1999, táblaelhasználódás miatt készült, újabb típusú tojás logóval.

Évjárat: 2003 második fele - 2004, tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2007. július, puha műanyag.

Külső oldal: Kisebb feliratok, emellett a Kolosy tér feliratát vízszintes irányban összenyomták.

Belső oldal: HÉV helyett Szentendrei HÉV megnevezés.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag. Tartalmi különbség nélkül.

 

166

Évjárat: 1987. május (19-es beindítása) - 1990 (még régi utcanevek, piros gyorsjáratok)

Belső oldal: A 19-es járat 1987 májusában indult, ezért van vékonyabb számokkal szerkesztve.

Évjárat: 1994. szeptember, első tojáslogós

Külső oldal: A pestimrei végállomás neve 1990-ben változott meg. Pesterzsébet 7 éven keresztül Pestszenterzsébet nevet viselt: ritka a 4 soros végállomáskiírás (lásd még a 98-as tojáslogóst, vagy 122-es balost).

Évjárat: 1997 második fele (Pesterzsébet megnevezés Pestszenterzsébet helyett) - 1998. június (még nincs megállóhely a Baross utcánál)

Külső oldal: Két végállomás megcserélése. Pestszenterzsébet -> Pesterzsébet (immár rövidítés nélkül).

Belső oldal: Áttérés az 1997-ben még alig alkalmazott vékony betűs megállólistásra és új típusú logóra. Pesterzsébet névváltozásán kívül tartalmi különbsége nincs, hibásan még az 1995-ben megszűnt 31-es villamost is jelzi.

Évjárat: 1998. június (útvonalmódosítás miatt új megálló létesítése a Baross utcánál).

Belső oldal: A HÉV piktogramok helyett feliratok használata. Megállóhelyek átnevezése: Ócsa-Soroksár TSZ -> Telefondűlő út, FÁJIV -> Festékgyár. Még mindig 31-es villamost jelez 30-as helyett.

Évjárat: 2003 második fele - 2004. október (Pestszentimre-busz beindítása)

Belső oldal: Új megálló a Csepeli átjárónál (2002. április). Új járatok: 151, 294. Egy elmaradt átszállás feltüntetése. Pestszentimre, Ültetvény utca -> Ültetvény utca; továbbá Péteri major nevét egybe írták.

Évjárat: 2008. május

Külső oldal: Néhány milliméterrel kisebb betűk.

Belső oldal: Zrt-s logó a tábla alsó részébe helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". A korábbi pestszentimrei leszállóhely megállóvá minősítése (2006. október), MÁV-állomás helyett mindenütt vasútállomás kifejezést használ. Vasúti átszállások feltüntetése. Gyáli-pestszentimrei járatok teljes átszervezése, továbbá néhány járat beindítása az eltelt 4 évben.

168

Évjárat: 1984 (Kőbánya városközpont megnevezés használata Zalka Máté tér helyett) - 1985. december (61-es indulása)

A járat csak hétköznapokon, reggeli csúcsidőben közlekedett.

1986.12.31-én a járat megszűnt, s 1987. január 1-től 168-as számjelzéssel Örs vezér tere - Rákoshegy, Ferihegyi út között indult járat.

Évjárat: 1988. január (már jelzi az ekkor létesített Kollégium megállót)

Belső oldal: A Téglagyár megállót kifelejtették.

A KÉP EREDETE ISMERETLEN. KERESEK ÉLESEBB KÉPET!

Évjárat: 1993. január - december között (az autóbuszok január óta érintik a Tűzoltóságot és a Pharmafontana-t)

Belső oldal: Minden lehetséges átszállás feltüntetése. A Téglagyár megállót korrigálták és ismét a listába szerkesztették. Megálló-átnevezések: Kozma utca -> Atheneum nyomda, Fátyolka utca -> Kossuth Nyomda. Új megállók: Pharmapfontana, Tűzoltóság. Rákoshegy. A Ferihegyi út végállomást egy sorba helyezték, a korszak balosaira jellemző szerkesztéstípussal.

Évjárat: 1996. október, puha műanyag

Belső oldal: Az 1995-ös menetrendhez képest (lásd a megállótáblák menüben) az alábbi megállóváltozások történtek: Téglagyár -> Pietra Rt, Gyógyért vállalat -> Hungaropharma. Érdekes , hogy a dátumot nem a jobb alsó sarokban  helyezték el, ennek oka valószínűleg az volt, hogy a korábbi tojásszériákon még fordított elrendezésű volt a lista. A szitázás során a megállólista széle nem fért ki a táblára.

Évjárat: 1997 első fele, szintén puha műanyag

Belső oldal: Tartalmi különbség nincs. A dátum eltűnt, világosabb árnyalatú logó.

Évjárat: 1997. szeptember (megálló nevének változása), kemény műanyag

Belső oldal: A logóba Rt-t írtak. Örs vezér tere irányában: Baross utca -> Kodolányi János utca lett  (igényes átszerkesztéssel). A Finommechanikai vállalatnál feltüntették a 32-est az átlagosnál kisebb számokkal (mivel korábban kimaradt), valamint az Örs vezér terénél a 100-ast.

Évjárat: 2000. december

Belső oldal: Vékony betűs megállólista. Az alábbi megállóváltozások történtek: Finommechanikai Vállalat -> ~Rt.  (csak az egyik irányban módosították), Pietra Rt -> Porcelán utca (egyik irányban hibásan PorcelÉn utca), Pharmafontana -> Ezüstfa utca, másik irányban: Kodolányi János utca -> ~ tér és egy új megálló 526. sor néven. Az átszállásokban korábban elmaradt információkat tüntettek fel, vagy logikussági szempontok miatt átszállásokat töröltek. Egyedüli jelentős változtatások az Örs vezér terénél vannak (új járatok: expo és rákoskert-busz, 63-as villamos, megszűnt: 100-as).

Évjárat: 2001. október

Külső oldal: Teljesen átdolgozva a korszakra jellemző kis járatszámmal és átmeneti betűtípussal.

Belső oldal: Néhány átszállás-korrigálás. Ezekből csak a 3-as villamos indulása a lényeges a korábbi 13, 63-as helyett.

Évjárat: 2003.június, utolsó tojáslogós, pufi stílus

Belső oldal: Új járatok: 132-es és 144-es busz. Az Élessaroknál pótolták a 37A villamost.

Évjárat: 2003 második fele, tartalmi különbség nélkül (a szeptemberben indult 176-ost nem jelöli, de lehetséges, hogy csak kifelejtették)

Évjárat: 2006. október, puha műanyag (132-es megszüntetése)

Belső oldal: Zrt-s logó a tábla alsó részébe helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". 2006. január óta a járat betér az új Helikopter lakóparkhoz, 2 új megálló létesült. A villamos-átszállásokon módosítottak. Feltüntették a 176-ost, megszűnt a 132-es, a 37A villamos útvonala rövidült, ezért nem jelölik a Maglódi útnál.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag

Belső oldal: Finommechanikai Rt. -> ~ Zrt. MÁV és Volán átszállások feltüntetése. A Rákosszentmihályi járatok teljes átszervezése (2007. augusztus - de a 277-es helyett hibásan még mindig 77-est jelöl), egy korábban elmaradt 98-as feltüntetése, a Tarkarét utcai átszállások áthelyezése.

Évjárat: 2008. március, tartalmi különbség nélkül

A járat jelzése 2008.09.06-tól 168E-re változott, mivel a Fehér út - Jászberényi út szakaszon 7 megállópár megszűnt.

170

Évjárat: 1985. november (a járat indulása) - 1987 első fele.

1987-ben az Ipartelepi út neve Mélyfúró utca lett, azonban a tábla még a régi nevet jelzi.

Évjárat: 1991 (Még régi utcanevekkel, de már keretes gyorsjáratokkal)

HIBÁS - Mindkét oldalára megállós részt szitáztak.

Belső oldal: Még a rendszerváltás előtti utcanevekkel, a külső kerületekben ugyanis 1-2 évvel megkéstek az átnevezések. Minden lehetséges átszállás feltüntetése. Némely megállók felirata kisebb az átlagosnál, az Ifjú Gárda utca /Sipos Dénes út/ felirata megegyezik a későbbi tojáslogós táblák megállófeliratának betűtípusával. Erre példát még a 144-es balosnál (szintén 1991-es) láthatunk. Az Ipartelepi út neve 1987 óta Mélyfúró utca.

A járat 1993.06.30-án üzemzárással megszűnt, összevonásra került a 170-essel.

170

A járat 1990.12.17-én közlekedett először, a 3-as metró utolsó szakaszának átadása után.

Évjárat: 1990. december, a járat indulásakor

Belső oldal: Újpest-központ és Tito utca megállóknál sajnos a gyorsjáratokat lekaparták. Az 1990 decemberben használt átszállási számtípusokkal.

Évjárat: 1993. július: a 170 és 170 járatokat összevonták

Külső oldal: Az új végállomás a Compack Vállalat lett. Az Újpest-központ felirat kötőjel nélküli, sorköze nagyobb.

Belső oldal: Az alábbi megálló-változások történtek: Tito utca -> Árpád üzletház, Közvágóhíd tér -> ~ utca, Közvágóhíd utca /Ifjú gárda utca/ -> Kovácsi Kálmán tér, Sipos Dénes út -> Székely Elek út, valamint az összevonás miatt 3 új megálló létesült.

Évjárat: 1994. november, első tojáslogós

Külső oldal: Újpest-központ ismét kötőjellel. Rákospalota rövidítés helyett régi típussal teljes kiírásra került, így a végállomás 3 soros lett.

Belső oldal: Megálló különbség a balos által megjelölt irányhoz képest: Közvágóhíd utca -> Közvágóhíd tér.

Évjárat: 1999. április

Belső oldal: Új típusú tojáslogó. Compack irányában új megálló Mogyoród útja néven (egyedi és feltűnő beszerkesztéssel). Megszűnt járatok: 11-es villamos (hézagot hagyva kiszedték), 104A busz. Korábban kifelejtett átszállások: Rákospalota felé a Hubay térnél a 25-ös  átlagosnál kisebb számokkal beszerkesztve. Újpest felé az 1998-99 évekre jellemző szerkesztéstípussal: nagy számokkal láthatjuk a 25, 25, 70-es járatokat.

Évjárat: 2000. október, utolsó tojáslogós

Belső oldal: Az ekkor induló palota-busz feltüntetése mindkét irányban, vékony betűkkel.

Évjárat: 2003 második fele - 2004

Belső oldal: Új járat a Tesco-busz.

Évjárat: 2005. április 1. (végállomás átnevezése)

Belső oldal: Megálló átnevezése: DÉLKER -> Visonta utca.

2008.09.06-tól jelzése 170-re változott.

172

A járat 1984 szeptemberénen indult. Ez a fémtábla ekkor készült. Az F betű a kiadó Fürst garázst jelöli.

Készült egy másik sablonos kivitel, a szitázott kiviteleken megszokott járatszámmal.

Évjárat: 1984. szeptember (a járat indulása) - 1986. július (Állami Biztosító megállóhely átnevezése -> Hungária biztosító)

Évjárat: 1987. január (139-es és 153-as beindítása)

Belső oldal: Állami biztosító -> Hungária biztosító (vékonyabb betűkkel van beírva, ez jól látható). A két új járat is megjelenik a listában (139 és 153) valamint korábban elmaradt átszállásokat pótoltak (40 és 41E).

Évjárat: 1991 - 1992

Belső oldal: Minden lehetséges átszállás feltüntetése, keretes gyorsjáratokkal. Csak a Kosztolányi Dezső téri változásokat vizsgáltam különbségként az átszállások kiírásának más rendszere miatt: megszűnt az 1-es és a 41E. A korábban kimaradt 40-es, 114-es és 153-as feltüntetésre került, ám ezúttal a 40-es maradt ki.

A járat 1992. november 30-án üzemzárással megszűnt, másnaptól összevonásra került a 41-essel.

172

A járat 2001. májusában indult

Évjárat: 2001. május

Külső oldal: A korszakra jellemző járatszámmal és átmeneti betűtípussal.

Belső oldal: Érdekes az átszállási kapcsolatok helyett a lehetőségek szó, ez a szóhasználat csak 2005 második felében terjedt el.

Évjárat: 2002, a csík színe sötétebb barna lett.

Belső oldal: A korszakra jellemzően a logó helyére került a határátlépéses tájékoztatás. Ezen kívül nincs változás.

Évjárat: 2003 első fele, utolsó "tojáslogós", már szögletes sarkú táblán, új típusú narancssárga csíkkal

Külső oldal: Helvetica Condensed típussal

Belső oldal: Az utolsó szériás tojásokra jellemző megállólista. A lehetőségek szó helyett ismét kapcsolatok használata.

Évjárat: 2006. augusztus 21. (4-es metró miatti vágányzár a Fehérvári úton), puha műanyaf

Belső oldal: Két fölöslegesnek ítélt 88-as átszállást töröltek. Új járatok: 73-as és 250-es busz, 118-as villamos, valamint a 18-47V pótló, megszűnt a 7A. Bár éppen augusztus 21-én létesült új megálló a Méhecske utcánál, ezt még nem tüntették fel a táblán.

Évjárat: 2007. február 1. (239-es beindítása), puha műanyag

Belső oldal: Ezen a szérián már feltüntették a 2006 augusztusában létesített Méhecske utcai megállót. Új járat a 239-es. A Baross Gábor utcánál két fölöslegesen kitett átszállást töröltek.

A járat jelzése 2008.08.21-től 172E-re változott.

173

Évjárat: 1994. november, a járat indulásakor

Évjárat: 1996. április, puha műanyag

Külső oldal: Kisebb betűkkel.

Belső oldal: Hibásan 94/11 dátummal készült. Rengeteg átszállási változás történt - megszűntek: 1, 2, 8A, 10, 10A, 33, 83, 86, 87B, 99, 110, 127, 132 buszjáratok valamint a 44-es villamos. Új járat a 99A. A lerövidült 95-ös helyére a korábban kifelejtett 7A-t szerkesztették. Az átszerkesztéseket változó igényességgel (hol hézaggal, hol anélkül) készítették.

Garázsmeneti széria is létezett, valószínűleg a járat indulásakor készítették ezt a darabot. Mellékeltem egy 1995-ös képrészletet is.

A járaton 1998 szeptemberétől FOK-GYEM kijelzős Ikarusok közlekedtek, így a táblagyártás szünetelt. 2006-tól egyre gyakrabban fordultak elő táblás járművek a vonalon.

A járat 2005 december 3-tól a Bornemissza tér helyett a Kelenföldi pályaudvarig közlekedett.

Évjárat: 2006 nyár - ősz, puha műanyag. Kijelző meghibásodás, vagy táblás járműves pótlás esetére.

Külső oldal: Matricás. A betűk a tojáslogósokra és balosokra jellemző típussal készültek, a szám Helvetica.

Évjárat: 2007, puha műanyag. Kijelző meghibásodás vagy táblás járműves pótlás esetén használt duplaoldas tábla.

Hibásan Nyírpalotai út felirattal készült (amit lematricáztak, de ez már le lett kaparva). - lásd még ilyet a 73-asnál.

Évjárat: 2008. április, digitális nyomtatással.

Külső oldal: A járatszám mérete és karakter-köze nőtt, emiatt az újpalotai végállomás 3 sorba került.

A járat jelzése 2008.08.21-től 173E-re változott.

175

2007.08.21-től a 75-ös járat jelzése 175-re változott.

Évjárat: 2007. augusztus, a járat indulásakor, puha műanyagból.

 

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag

Belső oldal: Az Alsó és Felső Malom utcákat egybe írták, a Csömöri útnál a Szlovák út zárójelbe került. Volán átszállás feltüntetése.

Évjárat: 2008. május, tartalmi különbség nélkül.

176

A járat 1990 szeptemberében váltotta fel a 176-ost, bővebb megállókiosztással. 1991 novemberében azonban máris megszűnt, szerepét a meghosszabbított 92-es vette át. Ez a tábla egy kopott balos külső oldalának kézzel újrarajzolt változata.

176

A járat 1979.07.01-jén indult a Kerepestarcsai kórház megnyitásakor.  A fémtábla feltehetőleg a járat indulásakor készült.

Évjárat: 1987. szeptember (új megállók létesítése: Műkő utca, Cinke utca, Georgina utca) - 1990. szeptember (járat megszüntetése)

Belső oldal: A körforgalom-jelleg miatt a visszautat is jelöli. Érdekes a - véletlenül - két részre szedett táblázat

A számjelzés ismét foglalttá vált, amikor 2003. szeptember 22-én új járat indult.

Évjárat: 2003. szeptember, a járat indulásakor

Külső oldal: Az első újlogós táblák egyike, szokatlanul kis járatszámmal (lásd még a 132-esnél)

Évjárat: 2005 ősz - tél (kialakítása alapján)

Külső oldal: Nagyobb karakterekkel

Belső oldal: 2004. december 1-jén új megállóhelyek létesültek. Nagyobb megállólista, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek".

Évjárat: 2006. július 3. (új megállók létesítése), puha műanyag

Belső oldal: Zrt-s logó.

Évjárat: 2006. október (132-es megszüntetése)

Belső oldal: A két irányt megcserélték.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag

Belső oldal: A két irány ismét az eredeti elrendezés szerint. Rákoscsaba felé új megálló a Borsó utcánál (2007. november 5.). MÁV-állomás -> vasútállomás. A rákosszentmihályi járatok teljes átszervezése, 180-as, 192-es megszüntetése.

A járat jelzése 2008.08.21-től 176E-re változott, és ettől kezdve a Tóalmás utcáig közlekedett.

177

Fémtábla a 80-as évekből.

Évjárat: 1993 BARNA SZÍNNEL! (lásd még: 36-os villamos)

Belső oldal: Bizonyos megállók vastagabb betűvel íródtak, mivel a rendszerváltás után megállónévváltozásként kerültek bele a listába (pl: Nyírpalota utca).

Évjárat: 1994. október, első tojáslogós

Évjárat: 1996. április, puha műanyag

Belső oldal: Nincs tartalmi különbség, ugyanis véletlenül rajtamaradt a 132-es átszállási lehetőségként.

Évjárat: 1997. március, puha műanyag (a 69A villamost, de még puha műanyag).

Külső oldal: Összenyomott és vékonyított betűkkel átdolgozva,  így megszűntek a rövidítések (R.palota, R.szentmihály). A járatszám összenyomott Helvetica lett.

Belső oldal: A megszűnt 104A-t kiszedték a listáról, illetve a hibás 132-t is, a 67-es villamos helyett pedig pótlóbusz közlekedik. A 67-es villamos azonban benne maradt a listában és helyette a 69-es villamost törölték.

Évjárat: 1997 ősz - tél, kemény műanyag

Belső oldal: A logóba Rt. felirat került. A szeptemberben megszűnt 69A villamost törölték, de csak az egyik irányban. A 67-es továbbra is mindkét irányban olvasható.

Évjárat: 1998-1999

Belső oldal: Új típusú tojáslogó. Két átszállás pótlása a 98-99 évekre jellemző sajátos típussal: 77,144. A Nyírpalota utcánál a 173-as feltüntetése (hibásan, hiszen itt nem lehet átszállni rá). A hibásan szereplő 67 és 69A villamosokat törölték, de előbbit csak az egyik irányban sikerült. A Szerencs utcánál a 96-os helyett 24-es szerepel kis számos beszerkesztéssel, ugyanilyen típussal pótolták a kimaradt 69-es villamost. Megállóváltozás: MEGÉV -> Fázis utca.

Évjárat: 2000. október

Belső oldal: Új járat a palota-busz (vékony betűkkel szerkesztve, hibásan a temetőnél is jelzi), a Fő út végállomásnál az egész átszállássort átszerkesztették az új járat miatt. A 67-es villamos végre eltűnt az átszállások közül, helyette feltüntették a 69-es villamost.

Évjárat: 2003 első fele, utolsó tojáslogós, pufi stílusban

Belső oldal: A Villamosipari kutatóintézet, illetve az ERŐKAR megállóhelyek neve megváltozott: Újpalota irányában Késmárk utca és Késmárk utca 20-ra, a másik irányban pedig Késmárk utca 9. ill. 11-re.

Évjárat: 2006. február (ekkor korrigálták a Nyírpalota utca megnevezésre "út"-ra)

Belső oldal: A 73-as helyett az új alapjárat közlekedik. A hibás palota-busz átszállásokat törölték és egy elmaradt 144-est pótoltak.

Évjárat: 2006. június - szeptember (már puha műanyag, de még nem jelzi az októberben indult 96A-t). Tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2006. október 1. (96A beindítása), puha műanyag

Belső oldal: Új járat a 96A. A Szentmihályi útnál törölték a 96-ost.

Évjárat: 2007 eleje (április előtt), puha műanyag

Belső oldal: Elmaradt átszállások feltüntetése, Palota-busz átszállások áthelyezése.

A járat útvonala 2007.08.21-től az Örs vezér teréig hosszabbodott, jelzése  231-re változott és mindkét irányban a Pálya utcán közlekedett.

179

2008. február 11-én a 79-es busz jelzése 179-esre változott.

Évjárat: 2008. január, kemény műanyag - az átszámozásra előre legyártva.

Évjárat: 2008. május, tartalmi különbség nélkül.

179A

2008. február 11-én a 79Abusz jelzése 179A-ra változott.

Évjárat: 2008. január, kemény műanyag - az átszámozásra előre legyártva.

A járat 2008.08.20-án üzemzárással megszűnt.

 
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

ÚJRA NYITVA! ~FBLOG~ ÁLLATKÍSÉRLETEKTÕL MENTES A SMINKED? ~HAMAROSAN KREDIT NYEREMÉNY! TERMÉKTESZTEK!~FBLOG~ÚJRA NYITVA!    *****    Astropapa-iskolája mindenkit szeretettel vár és INGYENES TANÁCSOT AD minden kedves érdeklõdõnek!    *****    Supernatural - ODaát - 13. ÉVad - Extrák - Infók - ÉRdekességek - ODaát - Supernatural - 13.ÉVad - Supernatural - ODaát    *****    A csillagjövõ oldalon,nem csak alacsonyak az árak, hanem a tanácsadás, teljesen ingyenes. Szeretettel várlak minden nap    *****    Új design! Az egyetlen magyar Olicity és a legaktívabb Zöld Íjász rajongói oldala! 6. évad & Arrowverse hírek!    *****    No.1 Christina Aguilera Fan Site - Minden ami X-Tina, minden héten újdonságok! Katt!    *****    TelenovelasWeb - Hírek, képek, videók, saját véleménnyel tarkított bejegyzések telenovellákról és a színészekrõl! Gyere!    *****    Hamarosan olvashatók lesznek az oldalamon az Asztro-tükör asztrológiai írásai, cikkei.    *****    Gesztenye, gesztenye, gesztenye... és egy álmos sün! Gyertek az októberi rétre Mályvával és Pipitérrel! Irány a Mesetár!    *****    Születési,baba,hold horoszkóp,elõrejelzés,párkapcsolati elemzés,fogamzási képlet! Ingyenes tanácsadás!Várlak!Kattints!    *****    Ha te is a letisztult stílus híve vagy, nézz be hozzám! Smink, ruha, kritika //Style and Stuff// Style and Stuff//    *****    MINDEN HÓNAPBAN INGYENES G-PORTÁL SABLON! TELJESEN ÁTSZERKESZTHETÕ A LEGÚJABB KÓDOKKAL! Ne maradj le egyik hónapban sem!    *****    Rendeld meg az asztrológiai csomagok egyikét és teljesen ingyen megbeszélheted velem a kérdéseidet telefonon, skypeon!!!    *****    Nézz filmet messengeren! Ha szereted a filmeket klikk ide! Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film! Film!Film!    *****    Nézz filmet messengeren! Ha szereted a filmeket klikk ide! Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!    *****    A CSILLAGJÖVÕ OLDALON RENDKÍVÜLI AKCIÓK,LEHETÕSÉGEK.A MEGRENDELÉSEK UTÁN TELJESEN INGYENES KONZULTÁCIÓ,TANÁCSADÁS.VÁRLAK    *****    Õszi manókalandok a réten! Búcsúztassátok el ti is útra kelõ madarainkat Mályvával és Pipitérrel! Gyertek a Mesetárba!    *****    | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale |    *****    Bûbájos boszorkák - Charmed - Extrák - Érdekességek - Cikkek - Interjúk - Bûbájos boszorkák - Charmed - Charmed -Játékok    *****    Infrashape Horizontal fittness stúdió Debrecen