bkvtablak
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
48 - 52

48

Évjárat1992 vagy 1993. Nem a hagyományos lekerekített, hanem szögletes sarkú táblára szitázták.

Évjárat1994. június, első tojáslogós

Belső oldalA Sósfürdő megállót Csepel felé hibásan Sósfürdő utcaként tünteti fel. A balos által megjelölt irányhoz képest nincs megállóváltozás.

Évjárat1995. szeptember. Sajnos festék került rá és érdekes módon egy sáv mentén nem sárgult meg.

Belső oldalRengeteg átszállás-módosítás történt, a logikusabb tájékoztatás elve miatt. Ezek közül csak a tényleges változásokra térek ki. Megszűnt járatok: 31-es villamos, 35, 135, 148-as buszok. Lerövidült: 19-es. Sósfürdőnél Csepel felé hibásan jelöli a HÉV-et is, holott 1978 óta nem jár itt.

Évjárat1996. január, még kemény műanyagból

Belső oldalMegállók nem változtak (a Sósfürdő utca sem lett korrigálva), az átszállásokban ismét sok változás történt, de ezek többnyire csak a logikusabb tájékoztatás elve miatt (illetve a villamosok irányát is feltüntették). A jelentősebb változtatás a megszűnt 38-as kiszedése és az 1995 decemberében indult 193-as beszerkesztése. 

Évjárat1997 - 1998 fordulóján

Belső oldalMegszűnt járatok: 38, 99. Új járat a 99A. Pestszenterzsébet neve Pesterzsébet lett, ezt a megállóknál módosították. A Pannónia út átszállásait a Kós Károly térhez helyezték. Kőbánya Kispestre a 80-as helyett a 98-as közlekedik.

Garázsmeneti tábla 1997-ből, puha műanyagból.

Évjárat1999

Külső oldalVastag betűs és számos típus, csak néhány járaton alkalmazták a korszakban.

Belső oldalA korszakban néhány járatra jellemző megállólistával és vastag járatszámmal. A megállók elnevezésében és számában nem történt változás 1998 óta, csak a helytelenül megjelenített Sósfürdő utcából leszedték az utca feliratot. Az átszállásokban rengeteg változás történt, de ezek többnyire csak logikus tájékoztatás elve alapján. Ami tényleges változás: a keresztúr-busz beindítása 1998 augusztusában.

Évjárat2000. augusztus 1.

Belső oldal93-as helyett a reptér-busz közlekedik.

Garázsmeneti tábla 2000 körülről.

Évjárat2001. október

Belső oldalA 13-as villamos helyett 3-as villamos közlekedik, a szeptemberben indult 151-est nem jelöli.

Garázsmeneti tábla 2000 körülről.

Évjárat2003 második fele - 2004

Belső oldalÚj járat: gloriett-busz. A Soós utcánál törölték az 51-est. Feltüntették a korábban kimaradt 151-est.

Évjárat2006. április (reptér-busz -> 200) - május (még kemény műanyag)

Külső oldal: Kőbánya-Kispest végállomás neve 2005.03.07-án változott. Kisebb betűkkel készült.

Belső oldalZrt-s logó a tábla alsó részébe helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Új járat: Erzsébet-busz, 154A, 154B. Megszűnt: 99A. Reptér-busz -> 200. Az átszállási kapcsolatoknál Iránymegjelöléseket töröltek és illesztettek be.

Évjárat2007. november, puha műanyag.

Külső oldal: A Határ utcai végállomás a 2003/4-es széria mintája szerint készült, néhány milliméterrel kisebb betűkkel.

Belső oldal: Átszállások feltüntetése nélkül készült.

Évjárat2008. február

Külső oldal: A 2006-os szériával azonos.

Belső oldal (összehasonlítás a 2006-os szériával)Rengeteg kimaradt átszállás ill. MÁV és Volán kapcsolatok feltüntetése. Gyáli / pestszentimrei járatok átszervezése, 79-es - 82-es buszcsalád és a 193-as átszámozása. Megszűnt: Gloriett-busz és az 54-es.

Évjárat2008. május, digitális nyomtatással. Tartalmi különbség nélkül.

Külső oldal: Kövérebb, nagyobb karakterek, kisebb sorközzel.

A járatot 2008.09.06-án összevonták az 52-essel és a továbbiakban 148-as jelzéssel közlekedett.

48A

Évjárat1991.05.20., első széria, a járat indulásakor.

Külső oldalNagyon érdekes, hogy a külső feliratban is elhelyezték a VÁ. rövidítést.

Évjárat1991.06.27. (Tanácsház tér -> Szent Imre tér)

Külső oldalTanácsház tér -> Szent Imre tér, a Vá. felirat eltűnt.

Belső oldalVasmunkás tér -> Rákóczi tér. A 38-ast már kerettel jelölték.

Évjárat1994. november, első tojáslogós

Külső oldal: A két végállomást megcserélték.

A járat takarékossági okokból 1995-től csak időszakos jelleggel közlekedett: tanítási napokon a reggeli csúcsidőben (tehermentesítve a 48-as járatot).

Évjárat1998

Belső oldalKészítői figyelmetlenül dolgoztak: csak a logó kicserélésével és a dátum eltüntetésével törődtek. Az 1995-ben és 96-ban megszűnt járatokat még mind láthatjuk: hosszú 19-es, 38, 38 és 148. A bal oldalon ráadásul fölöslegesen átszerkesztettek a Szent Imre tér megállóhellyet: vékony betűsként olvashatjuk.

Évjárat: 1999

Belső oldal: Most sem sikerült rendesen elkészíteni az átszállásokat. A II.Rákóczi Ferenc út átszállásait vékony betűkkel átszerkesztették, törölve a megszűnt 38, 38-as járatokat, beszerkesztve a 38A-t, melyet már 1996-ban meg kellett volna tenni. Azonban a 148-as, 19-es továbbra is a helyén van.

Évjárat2001, utolsó tojáslogós

Belső oldalTörölték a 19-est és a 148-ast, ezzel 6 év után végre aktuális állapotoknak megfelelő tábla lett legyártva.

A járat a 2005-ös nyári szünetben végleg megszűnt.

49

Évjárat1986. november - 1988. január (Már 116-os közlekedik a 16A járat helyett, de még létezik a 12, 12A járat).

Külső oldalEkkoriban a buszok végállomása a Moszkva téren belül a Dékán utcánál volt.

Belső oldalA Rókushegyi lépcső megálló és az Öregek napközi otthona véletlenül fel lett cserélve.

Évjárat1988. június - 1989. március (Már nem jelzi a J járatot, de a 16-116-os buszok még a Moszkva térről indulnak).

Belső oldalMegszűnt 12,12A és törlése, valamint a megállófelcserélés korrigálása.

Évjárat1992. május - 1993

Külső oldalAz autóbuszok végállomását 1992 májusától az 56-os család mellé helyezték, így eltűnt a Dékán utca felirat.

Belső oldalAz új végállomási hely kapcsán buszok a megfordulás után újabb megállót kaptak a Moszkva térnél. Megszűnt az 5-ös, rövidült a 16-os és a 116-os, a 84-esből 84 lett, valamint feltüntették a korábban elmaradt Várbuszt is. Az átszállások közül véletlenül kimaradt a 21-es.

Évjárat1994. szeptember, első tojáslogós

Évjárat: 1996. március, puha műanyag

Belső oldalA listából hézagot hagyva törölték a lerövidült 12-est és a megszűnt 84-est.

Évjárat1997 második fele, kemény műanyag. Tartalmi különbség nélkül.

Évjárat1999. július (Megépült az új hűvösvölgyi végállomás és megszűntek az 56, 56E járatok)

Belső oldalA megállólistát igénytelenül módosították: az 56-os egy letörölt E betűs 56E, az 56 helyén hézag van, illetve bal oldalon a Moszkva tér megállónevet már a tábla kiadása után lematricázták, mert a Retek utca nevet kapta.

Évjárat2003 első fele, utolsó tojáslogós, pufibetűs stílusban

Belső oldalÉrdekes módon, az előző táblán lévő - utólag matricázott - Retek utca megálló itt sem jelenik meg, a megállónév Moszkva tér.

 

Évjárat2003. szeptember (118-as villamos beindítása) - 2004. augusztus (90-es meghosszabbítása a Moszkva térig)

Belső oldalKét megállóhely átnevezése.

Évjárat2005 ősz - tél (kialakítás alapján)

Külső oldal: Kisebb betűk.

Belső oldalA logó a tábla alsó részébe helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". A 90-es a Moszkva térig jár.

Évjárat2008. február

Belső oldalZrt-s logó. Retek utca -> Fény utcai piac. Új megálló (2007.11.05.): Ezredes utca. Várbusz -> 10, új járat: 110. Megszűnt: 110. Volán járat feltüntetése. A Moszkva térnél - indokolatlanul - törölték az 56-ost.

Évjárat2008. május, digitális nyomtatással.

Belső oldalA Dékán utcánál nem jelöli a 110-est.

A járat jelzése 2008.08.21-től 149-esre változott.

50

Évjárat: 1992 körül

Külső oldal: A Szabadkai út felirat kicsinyített, régi típusú betűs kiírás. Igen ritkán alkalmaztak ilyet

Belső oldal: A végállomás utólag szerkesztett. Korábban valószínűleg B. tétény rövidítés volt olvasható. Érdekesség a villamosos oszlop megléte - ez még az 1983 előtti táblákról maradt meg, ahol szerepelt a 43-as villamos.

Évjárat: 1994. szeptember, első tojáslogós

Évjárat1999. szeptember (A Campona megnyitásakor változott a járat végállomása)

Külső oldalTeljes átdolgozásra került. Érdekes párosítás a Campona klasszikus tojásos betűkkel való kiírása (szebb külsőt ad a táblának), más vonalakon az átszerkesztéseket már az új típusú betűkkel végezték. A Balatoni út végállomás régi felirata mellé a Szoborparkot szerkesztették egyedi betűkkel.

Belső oldalVékony betűs megállólista és új típusú tojáslogó. Megállóváltozások Balatoni út felé: Campona Vá. és ehhez kapcsolódóan megállóhely a Lépcsős utcánál. Új megálló az Aszály utcánál. Tőke utca -> Aradi utca. Másik irány: itt csak a Campona miatti többletmegálló a különbség. Látható az 1998 augusztusában indult tétény-busz is. Érdekes a bal oldali lista Jókai Mór utca megállójának felirata.

E tábla szintén 1999-ben készülhetett, azonban itt a Jókai Mór utca felirat listatisztán szerepel.

Évjárat2003 vége - 2004. Tartalmi különbsége nincs.


 

A MAN járműveken használt viszonylattábla (alsó sorban)

A járat 2008.09.06-tól összevonásra került a 41-essel, és 150-es jelzéssel közlekedett tovább.

 

51

Évjárat1988. január (82-es meghosszabbítása Kőbánya-Kispestig) - 1988. október (82A beindítása)

Évjárat1992. április (38A megszüntetése) - 1993

Külső oldal: Tanácsház tér -> Szent Imre tér

Belső oldal: Rengeteg átszállási módosítás, ezek közül tényleges hálózati változás: megszűntek a 9-es és 38A járatok. Új: 82A. Megállóváltozások: az 1990 szeptemberi, Helsinki út - Nagysándor József utca csp. rendezése kapcsán történt Baross utca, valamint Pesterzsébet, Máv-áll megálló (átszerkesztett típussal), valamint 1989 júliusától a korábbi leszállóhelyen megállóhely létesült Koltói Anna utca néven.

Évjárat1995. szeptember

Belső oldalMegállóváltozás - a balos által megjelölt irányhoz viszonyítva - nem történt.

A járatra garázsmeneti tábla is készült, ez a darab 1996-ban készülhetett, puha műanyagból. 

Évjárat1996. október, puha műanyag

Belső oldalMegszűnt járatok: 38,38,99. Új járat: 193 (Kőbánya-Kispestnél csak egyik irányban szerkesztették be). Módosult: 80, 98. A 98-as közlekedik Kőbánya-Kispestig a 80-as helyett, itt meg is történt az átszerkesztés, azonban a Sibrik Miklós úti felüljárónál megmaradt a 80-as átszállás.

Évjárat1997 első fele, puha műanyag

Belső oldalA hibás 80-as átszállást (lásd előző széria) átszerkesztették 98-asra.

Évjárat: 1997 második fele - 1998 eleje, kemény műanyag. Táblaelhasználódás miatt készült, tartalmi különbség nélkül. A logóba Rt.-t szerkesztettek.

1998 körüli garázsmeneti tábla, egyedi módon piros színben.

Évjárat: 1999

Külső oldal: A korszak néhány járatára jellemző vastag karakteres (Univers 75) stílusban.

Belső oldal: A korszakban csak néhány járatra jellemző megállólistával, külön érdekesség az egyik iránynál "kapcsolatok" a másiknál "lehetőségek" használata. Rengeteg átszállási változás figyelhető meg, de ezek mind csak pontosítások, nem tényleges hálózati változások. Egyedül a keresztúr-busz beindítása emelhető ki (1998. augusztus). Az Áchim András út helyett helyesen utca szerepel.

Évjárat2000. szeptember (reptér-busz beindítása)

Külső oldal: Érdekes, hogy Kőbánya esetében visszatértek a régi felirathoz.

Belső oldal: Két korábban elmaradt 17-es átszállást és egy 98-ast pótoltak, valamint a 93-as helyett a reptér-busz közlekedik.

Évjárat2001

Külső oldal: Továbbra is felemás.

Belső oldalMegálló-változások mindkét irányban /ezek valójában korábban megtörtének, de a táblákon később módosították/: Magnezit művek -> Diósgyőri utca, Sibrik Miklós úti felüljáró -> Felüljáró. Kőbánya felé ezen felül: Ady Endre utca -> Török Flóris utca (ugyanis a három Ady Endre közterület-név egy irányban nagyon megtévesztő), Textilgyár -> Sibrik Miklós út (Gyömrői út). Kőbánya-Kispestnél törölték a korábban beszerkesztett 98-ast.

Évjárat2003. június, pufibetűs kialakítás, utolsó tojáslogós

Belső oldalÚj járatok: 3-as villamos, 132, 182, 182A, Újhegy-busz.

Évjárat2003 nyár vége (a szeptemberben indult Gloriett-buszt még nem jelöli, de elképzelhető, hogy csak lemaradt)

Belső oldalA Vörösmarty utcánál két villamos-átszállást tüntettek fel.

Évjárat2003. szeptember (Gloriett-busz beindítása) - 2004

Belső oldalÚj járat a Gloriett-busz, a Török Flóris utcánál törölték az 52-es villamos iránymegjelölését, valamint az előző szérián kiírt átszállásokat a Vörösmarty utcánál.

Garázsmeneti tábla, 2003 - 2004 körül készült.

Évjárat2007. június, puha műanyag

Külső oldal: A két végállomás felcserélése

Belső oldal: A két irányt megcserélték. Rengeteg átszállási módosítás, áthelyezés, törlés. Tényleges hálózati változások: Új járatok: Erzsébet-busz, 55, 84, 89 154A, 154B. Megszűnt: 54, 132. Reptér-busz -> 200.

A járat közlekedése 2008.09.05. üzemzárással megszűnt, ettől kezdve a 151-es teljes üzemidőben járt.

52

Évjárat1987. május - 1990 (Már jelöli a 19-es autóbuszt, utólagos sorvégre szerkesztéssel, de még piros gyorsjáratos)

Ez a tábla csak egy Hév átszállásban különbözik, szintén 1987 - 1989 közötti időszakra tehető.

Évjárat1993. július (Bagi Ilona utca -> Csepeli Mátyás utca)

Külső oldal: Tanácsház tér -> Szent Imre tér, valamint a pontosabb tájékoztatás érdekében Csepel feliratot is kihelyeztek.

Belső oldal: Megszűnt a 38A járat. A korábban kimaradt 138-ast feltüntették. Bagi Ilona utca -> Csepeli Mátyás utca, ehelyett azonban hibásan Csepel, Mátyás utcát írtak.

Évjárat1995. szeptember

Évjárat1995. december, tartalmi különbség nélkül (valójában az ekkor megszűnő 38-ast törölni kellett volna).

Évjárat1997 második fele - 1998

Külső oldalA Csepel, Hollandi út feliratot középre helyezték.

Belső oldalA logóba Rt. feliratot szerkesztettek. Hollandi útnál törölték a 71-es átszállást (fölöslegesnek ítélték). A Szent Imre téri végállomásnál és közvetlenül előtte az átszállásokat a logikusabb tájékoztatás miatt átrendezték. Megszűntek a 38 és 38-as járatok. 

Évjárat1999

Külső oldalA korszakra jellemző kis járatszámmal és átmeneti betűtípussal.

Belső oldalVékony betűs megállólista, jellemző vastag járatszámmal. A Szent Imre téri végállomásnál és közvetlenül előtte az átszállásokat ismét átrendezték. A Szent Imre tér felé kifelejtették a Tölgyes út megállót.

Évjárat2000

Belső oldal:  Megálló átnevezés: Rideg Sándor Művelődési ház -> Királyerdei Művelődési ház. A korábban kimaradt Tölgyes út megállót pótolták. A korábban kifelejtett Csepeli HÉV feltüntetése.

Évjárat2003 vége - 2004

Külső oldal: Érdekes, hogy a külső oldalon is szerepel a "vá." megnevezés a végállomás-feliratban. A Hollandi út "i" betűje gyárilag lemaradt.

Belső oldalÚj járat a 151-es (2001. szeptember). Egy HÉV-átszállást töröltek.

Évjárat2006. június - 2007. március (puha műanyag, de még dátumozatlan)

Külső oldal: A Hollandi út "i" betűjét pótolták.

Belső oldalZrt-s logó, lejjebb helyezve. "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Tartalmi különbsége nincs.

Évjárat2008. február, kemény műanyag.

Belső oldal: A logó még lejjebb került. Korábban kimaradt átszállások, illetve a Volán járatok feltüntetése (a 79-es buszcsalád február 11-i átszámozása még nem történt meg), a Szent Imre téren azonban törölték a 151-est (fölösleges tájékoztatás volt).

Évjárat2008. április

Belső oldal: 79 -> 179, 79A -> 179A, azonban a Karácsony Sándor utcánál még régi jelzésükkel szerepelnek.

2008.09.06-tól a járat összevonásra került a 48-assal, és 148-as számon közlekedett tovább.

 

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

SZEREPJÁTÉK - Csatlakozz közénk és légy részese egy kalandnak - FRPG - Még nem késõ csatlakozni - SZEREPJÁTÉK    *****    VANESSA HUDGENS - A LEGNAPRAKÉSZEBB MAGYAR RAJONGÓI OLDALAD A TEHETSÉGES ÉNEKES-SZÍNÉSZNÕRÕL - VANESSA HUDGENS    *****    Ipari elektronkia szerviz, villamos kéziszerszám javitás, érintésvédelmi felülvizsgálat. elektronika-szerviz.gportal.hu    *****    Minden lány egy kicsikét királylány, minden Fiú kicsit hõs lovag. - FRPG    *****    | WATTPAD | Egy neves gimnázium, egy gazdag, arrogáns srác és egy ösztöndíjas lány nem mindennapi szerelme | WATTPAD |    *****    Szerepjáték – Csatlakozz közénk, és részese Te is a kalandoknak - FRPG    *****    Egy igazi hõs sem tudja magáról, hogy hõs. - Egy igazi hõs sem tudja magáról, hogy hõs.    *****    Nincs Új Poszt Cousin & Best Friend & A Lot More    *****    az új élet reményében, hajózz    *****    ANELIATH - varázslat és sárkányvér    *****    csillagütközés marcangolta nász    *****    Katt!Katt!Katt! Lépj be a galopp versenyparkunkba! Katt Katt!    *****    Új lovas szerepjáték! * Új lovas szerepjáték! * Lépj be a lovak csodálatos világába! Nevelj te is nálunk!    *****    ANELIATH - varázslat és sárkányvér- Te ki leszel ebben a csavaros Történetben? - SZEREPJÁTÉK    *****    Te ki leszel ebben a csavaros, mágiával, intrikával és hataloméhséggel fûszerezett olvasztótégelyben?    *****    Te ki leszel ebben a csavaros, mágiával, intrikával és hataloméhséggel fûszerezett olvasztótégelyben?    *****    Vörös sziluett az emlékvárban    *****    'cause I am only human    *****    az új élet reményében, hajózz    *****    Új lovas szerepjáték! * Új lovas szerepjáték! * Lépj be a lovak csodálatos világába! Nevelj te is nálunk!