bkvtablak
Autóbusz táblák
 
Trolibusz táblák
 
Villamostáblák
 
43GY - 47

43

Az 1977 - 1979 között készült eredeti sablon alapján újrafújt tábla (eredetileg fémtáblákon használták)

Eredeti fémtábla az 1981. decemberétől érvényes végállomásokkal:

Évjárat: 1984. november (a 3-as metró hosszabbítása utáni állapotok) - 1985. május (még jelöli a régi 43-as járatot)

Érdekessége, hogy az irányonként eltérő megállókiosztás miatt a visszautat is jelöli.

Évjárat: 1987. március (már létezik a Szekszárdi utca megállóhely is) - 1990. december

Belső oldal: Már nem jelöli a visszautat. Az autóbuszok 1986. január óta megállnak a Táncsics Mihály utcánál, a Szekszárdi utca megálló pedig 1987 márciusában létesült. A készítők figyelmetlenül dolgoztak: 84-es helyett 84-est írtak, ugyanígy jártak el a 96-ossal, valamint a megszűnt 10-es villamost sem sikerült mindenhol törölni, így együtt szerepel pótlására indított 104, 104A járatokkal. A 43-as járat még mindig szerepel, holott 1985-ben megszűnt.

Évjárat:  Szintén 1987. március - 1990. december (a járat megszüntetése), de később az előzőnél

Belső oldal:  A korábbi tábla hibáit korrigálták, emellett néhány átszállás is eltűnt (pl. 3V az Árpád hídnál).

A járat az 1990. decemberi metróátadás során megszűnt, szerepét az új 43-as járat vette át.

44

A járat a XVI. kerület közlekedésének 2007. augusztus 21-i átszervezésekor indult, a korábbi 44A helyett.

Évjárat: 2007. augusztus, a korszakra jellemző puha műanyagból

Évjárat: 2008. január, puha műanyag

Belső oldal: Volán járatok feltüntetése.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag. Tartalmi különbség nélkül.

44

Sablonos kivitelű fém duplaoldalas a 80-as évekből

Évjárat: 1994. február (utolsó balos)

Évjárat: 1996. március (puha műanyag)

Külső oldal: Az R.szentmihály rövidítés megszűnt, ezáltal ez a végállomás 3 sorba került.

Belső oldal: A megállólistában csak egy beleszerkesztés látszik feltűnően: Rákosszentmihály felé a Pilóta utcánál a megváltozott útvonalú 45-ös kiszerkesztéséből származó hézag. A balos által megjelölt irányhoz viszonyítva megállóváltozás nem történt.

Évjárat: 1996.04.01-től július 1-ig a Rákosi úti csatornaépítés miatt csak a Budapesti útig közlekedtek a 44-esek. A tábla külső oldalát valószínűleg az elsőszériás 44A segítségével készítették, mert a Budapesti út felirata ott is ugyanilyen.

Évjárat1997 első fele, puha műanyag

Külső oldal: A korszakra jellemző vékonyított betű és számtípussal. A Rákosszentmihály feliratot emellett még oldalirányban összenyomták.

Belső oldalMegcserélték a két irányt. Korábban elmaradt átszállásokat pótoltak.

 

Évjárat1997 második fele, kemény műanyag. 

Külső oldal: Ismét a 96/3-as széria külső oldala.

Belső oldalTartalmi különbség nincs.

A járatra garázsmeneti táblák is készültek. A képen időrendben: 1995, 1997 (puha műanyag), 1999

Évjárat: 2000. december (rákoskert-busz beindítása)

Belső oldal: Vékony betűs megállólista. Az autóbuszok már Nagyicce hév állomásnál is megállnak. Jobb oldalon a Gida utcánál a 92-est igénytelenül eltolódva beszerkesztették. Új járatok az expo (100-as helyett), a rákoskert-busz és a 63-as villamos.

Évjárat: 2003. június, pufibetűs stílus.

Belső oldal: Új járatok: 132 (2003. június) 144 (2003. március), valamint a 63-as villamos helyett a 3-as közlekedik (2001. október). A Szlovák út irányában a Budapesti út megálló neve Mátyás király utca lett.

Évjárat: 2004

Belső oldal: További helyeken tüntették fel a 144-est. Új járat a 176-os (2003. szeptember)

Évjárat: 2005 első fele

Belső oldal: A Corvin és Pilóta utcáknál nem jelöli a HÉV-et.

Évjárat: 2006 nyara, puha műanyag

Külső oldal: Kisebb feliratok, Rákosszentmihály elválasztása szebben lett megoldva.

Belső oldal: Sok más ekkor készült táblához hasonlóan véletlenül a határátlépésről tájékoztató felirat került a közepére. Zrt-s logó a tábla alsó részébe helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". HÉV helyett Gödöllői HÉV kifejezést használ., továbbá a Corvin utca és Thököly út megállóknál is jelöli.
 

Évjárat: 2006. október (132-es megszüntetése) - 2007. március (puha műanyag, de még dátumozatlan)

Belső oldal: A hibás középső feliratot törölték. Megszűnt a 132-es. A 168-as helyett hibásan gyorsjáratot jelöl.

2007.08.21-től szerepét az új 46-os járat vette át.

44A

Évjárat: 1992 vagy 1993

Belső oldal: Az átszállások között számos szerkesztés található, erre a rossz számsorrendből lehet rájönni. A Centenáriumi lakótelep végállomás is átszerkesztett, hiszen jóval erősebb feketével lett írva (korábban csak egyszerűen Budapesti út volt a végállomásnév).

Évjárat1994. június (első tojáslogós)

Belső oldal: Ettől a hónaptól kezdve a buszok nem álltak meg a Nagyicce Hév állomás, Hősök fasora és Fuvallat utcai megállókban.

Évjárat1996. április, puha műanyag

Belső oldalÚj megállók a Centenáriumi lakótelep felé: Hősök fasora és Fuvallat utca. Örs vezér tere felé: Fuvallat utca és Batsányi János út, valamint a Vak Bottyán utca megállót közelebb lévő Jókai Mór utca miatt átnevezték. Átszállások: a Pilóta utcánál már nem lehet átszállni a 45-ösre, mert a megszűnt 46-os miatt módosult az útvonala. A Margit utcánál helytelenül a 192-es helyett 92-est írtak. Az Örs vezér téri átszállások módosulása miatt egy sorral lejjebb húzták az átszállásokat alul és kiszedték a megszűnt 46 és 132-es járatokat, valamint a fölösleges 44-est (véletlenül a 31-est is törölték).

Évjárat1997 első fele, puha műanyag.

Külső oldalA korszakra jellemző vékonyított betű és számtípussal. A Centenáriumi lakótelep, Budapesti út feliratot emellett még oldalirányban összenyomták.

Belső oldalA korábban törölt 31-est a sor végére beszerkesztették. A Thököly útnál törölték a 77-est (fölöslegesnek ítélték feltüntetni).

1997 körül készült garázsmeneti tábla

Évjárat1997 vége - 1998 eleje - kemény műanyag, tartalmi különbség nélkül. A habtáblák gyors elhasználódása miatt készült.

2000 körül készült garázsmeneti tábla:

Évjárat2000. december (rákoskert-busz beindítása)

Belső oldalVékony betűs megállólista és új típusú logó. A buszok új megállót kaptak Nagyicce HÉV-állomásnál. Átszállások: a lakótelep felé a Margit utca helyett kényelmességi szempontból a Gida utcához helyezték a 44, 192-es átszállását. Az Örs vezér tere felé a Thököly útnál feltüntették az addig hibásan kifelejtett 77-est, a Gida utcánál a 192-est, az Örs vezér terénél pedig megjelennek az új járatok, mint expo, rákoskert-busz és a 63-as villamos.

Évjárat2001. október (a 13-as és 63-as villamosok helyett a 3-as közlekedik)

Évjárat: 2003. június, pufibetűs stílus.

Belső oldal: Új járatok: 132 (2003. június) 144 (2003. március).

Évjárat2003. szeptember (176-os beindítása) - 2005 eleje (tábla kialakítása alapján)

Évjárat2006. október, puha műanyag.

Belső oldalZrt-s logó, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Megszűnt járat: 132. Egy elmaradt 144-es feltüntetése.

2007.08.21-től 44-es jelzéssel közlekedett.

45

Évjárat: 1994. szeptember, első tojáslogós

1996 áprilisában a csak rövid önálló szakasszal rendelkező 46-os járat összevonásra került a 45-össel. A 45-ös végállomásai nem változtak, csak útvonala egy rövid szakaszon: végig az Újszász utcán közlekedett.

Évjárat: 1996. január, puha műanyag. Jó előre elkészítve az áprilisi változásokra.

Belső oldal: Logó nélkül készült. Az új útvonalszakasz megállóival. Átszállásmódosítások: korábban elmaradt HÉV és metróátszállás feltüntetése a szükséges helyeken valamint néhány - logikus tájékoztatás miatt történő - átszállás-variálás. Megszűnt járat a 46-os és a 132-es. Az Örs vezér terénél a fölöslegesnek ítélt 67, 77-es járatokat törölték (hiszen korábbi megállókban át lehet rájuk szállni).

Évjárat: 1996. április, puha műanyag. Tartalmi különbség nélkül, logóval.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal: A korszakban egyáltalán nem jellemző vékony betűs megállólistával és vastag betűs járatszámmal. Tartalmi különbsége nincs.

Évjárat: 1998

Külső oldal: A cinkotai végállomás utca feliratából az "A" betű lemaradt, ezt utólag matricával pótolták.

Belső oldal: Egyedi eset, ismét a régi megállólistával készült. A logó azonban már az új típusú. Tartalmi különbsége továbbra sincs. 

Évjárat: 1999

Külső oldal: Ezen a szérián már nem maradt le az "A" betű.

Belső oldal: Készítésekor az 1997-es táblát vették alapul, a logóba Rt. feliratot szerkesztettek. A Georgina utcánál feltüntették a 192-est.

Évjárat: 2001 év vége, utolsó tojásszéria.

Belső oldal: Új járatok az Expo-busz, a Rákoskert-busz és a 3-as villamos. Megszűnt a 13-as villamos és a 100-as busz.

A járatra garázsmeneti tábla is készült 1996-ban, puha műanyagból.

1997-es verzió kisebb járatszámmal és betűkkel, szintén puha műanyagból. A kisebb feliratok miatt utólag figyelemfelhívó matricákat helyeztek el rajta.

1998

1999 körüli garázsmeneti tábla, már lassú utcai végállomással.

Évjárat: 2003. szeptember 22. (176-os beindítása) - 2004. február 1. (új megálló a Gyakorló köznél)

Belső oldal: Egy 192-es átszállás törlése. Új járatok: 132144176.

2004 körüli garázsmeneti tábla.

Évjárat: 2004. február 1. (új megálló a Gyakorló köznél) 

Belső oldal: Megálló átnevezés: Jövendő utca -> Batthyány Ilona utca.

Évjárat: 2004 második fele - 2005 első fele

Belső oldal: Az Örs vezér tere felé a Fuvallat utca megállót a másik oszlopba helyezték. Az Örs vezér terénél pótolták a korábban kimaradt 77-est.

Évjárat: 2005. július 4.

Külső oldal: A járat végállomását - önkormányzati képviselői kezdeményezésre - a Lassú utcához helyezték.

Belső oldal: Az új végállomás nevét a bal oldali listában elfelejtették beszerkeszteni.

Garázsmeneti tábla 2005 második feléből - 2006 elejéről, a korszakra jellemzően "G" jelöléssel.

Évjárat: 2006. június, puha műanyag, a csuklósítással egyidejűleg.

Külső oldal: Kisebb betűméret, ezáltal a Lassú utca két sorban is elfért.

Belső oldal: Megszűnt a Gyakorló köz megálló, a végállomás immár a megállólistában is a Lassú utca. A jobb oldali listában a Hősök fasorát a másik oszlopba helyezték, ezáltal az Örs vezér téri átszállások átláthatóbban olvashatók.

Évjárat: 2006. október (132-es megszüntetése). Puha műanyag.

Külső oldal: Visszatértek a 2005-ös külső oldalhoz.

Belső oldal: Itt is a régi elrendezés jelenik meg (Hősök fasora a másik oszlopban). Megszűnt a 132-es, egy elmaradt 77-est pótoltak.

Évjárat: 2007. augusztus, a rákosszentmihályi járatok átszervezésekor, puha műanyagból

Belső oldal: Új megálló létesítése az Örs vezér terénél az Árkád mellett. Megállók átnevezése: Keresztúri út / Szentmihályi út -> Rákosfalva, Pilisi utca / Egyenes utca -> Egyenes utcai lakótelep, Nagyicce, HÉV-állomás -> Nagyicce, Hősök fasora / Veres Péter út -> Sashalom. Átszállási változások: 44A -> 44, 76 -> 276E, 77 -> 277, 144 -> 244, 177 -> 231. Megszűnt: 44, 192. Új járat: 46-os.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag.

Külső oldal: Visszatérés a 2006. júniusi formához

Belső oldal: Volán átszállások feltüntetése, a jobb oldali lista sorainak átrendezése.

46

Évjárat1979. január (a Dózsa György utca átnevezése Farkashalom utcára) - 1981. augusztus (útvonalhosszabbítás az Anilin utcáig)

Az autóbuszok tolatásal fordultak a Farkashalom utcánál. 

Évjárat1991. szeptember - 1993 (Már nincs átszállásként jelölve a 176-os, de még létezik a 130-as).

Belső oldal: Nagyicce HÉV-állomás megállóhely neve korábban valószínűleg rövidítve volt, a szerkesztett betűkből ítélve. Néhány hibát is tartalmaz: Nagyiccénél elfelejtették bekeretezni a 44A, Hősök fasoránál a 44 járatot, a Bökényföldi út  és Lándzsa utca megállókban pedig a 76-ost. Nagyiccénél pedig önmagára utal átszállási lehetőségként.

Évjárat: 1994. február

Belső oldal: A korábbi keretezési hibákat korrigálták, de Nagyiccénél megmaradt a önmagára utalás. A 130-as megszűnt, helyette a 130-as közlekedik, mely nem tér be az Örs vezér terére. Más megállókban korábban kifelejtett átszállásokat írtak ki (hév,76,92), az Örs vezér terénél a Hév felirat helyett a piktogramot vezették be.

A járat 1996 áprilisában összevonásra került a 45-ös busszal, valószínűleg nem készült tojáslogós tábla.

A járat 2007.08.21-én újjáéledt, a 44, 180 és 192-es járatok összevonásával.

Évjárat: 2007. augusztus, a járat indulásakor, puha műanyagból.

Belső oldal: A korszak gyakorlatától eltérően dátum nélkül készült.

Évjárat: 2007. szeptember, puha műanyag. Tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2007. november, puha műanyag. Tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag.

Belső oldal: Volán járatok feltüntetése. 61-es törlése Rákoskeresztúrnál.

Évjárat: 2008. március, kemény műanyag. Tartalmi különbség nélkül.

 

46G

A Cinkota autóbuszgarázs és Rákoskeresztúr között közlekedő garázsmeneti autóbuszok 2008 janurjától meghirdetett menetrend szerint, 46G jelzéssel közlekedtek.

Duplaoldalas kivitelű tábla, kemény műanyagból.

A járat jelzése 2008.09.06-tól 146A-ra változott.

47

Fémtábla a 80-as évek elejéről.

Évjárat: 1990. december (a 3-as metró újpesti szakaszának átadásakor) /a piros színek a fényviszonyok miatt nem látszódnak jól/

Évjárat: 1994. április (utolsó balos-széria)

Belső oldal: Megállók átnevezése a jelölések szerint. Már nem jelölnek minden lehetséges átszállást.

Évjárat: 1999

Belső oldal: Vékony betűs megállólista, vastag járatszámmal. A balos által megjelölt irányhoz viszonyítva megállóváltozás nem történt.

Évjárat: 2000. április

Belső oldal: Egyetlen különbsége, hogy a Mikes Kelemen utcai megálló megszűnt (2000 áprilisában) a cérnagyár irányában.

Évjárat: 2003 második fele - 2004

Belső oldal: Korábban kimaradt átszállások feltüntetése.

Évjárat: 2006. június - 2007. március (puha műanyag, de még dátumozatlan)

Belső oldal: Zrt-s logó, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". UTE Sporttelep -> Újpesti stadion.

Évjárat2008. február, kemény műanyag

Belső oldal: MÁV-állomás -> vasútállomás (a külső oldalon viszont változatlanul MÁV-állomás). A logó alulra került. Elmaradt átszállások, volán és MÁV kapcsolatok feltüntetése. 

A járat közlekedését 2008.09.06-tól a módosított útvonalon közlekedő 96-os vette át.

 
Járattörténeti adatok (1977-1997)
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

Halloween mix-ek és Jelmez mix-ek már 500.-Ft/kg-tól 1 zsák 15-18 kg gyors 1-2 napos szállítási határidõ    *****    Sniffany felnõtt meséi, képei és versei a blogon :)    *****    Lilith Megéhezik 4 - Az Apáca Show,a fantasy új epizódja elérhetõ    *****    Felnõtt mesék, különös történetek, némi erotikával fûszerezve. Versek, eszmefuttatások. Underground írások,Sniffanytól.    *****    BLACKPINK NEWS • Gyere és ismerd meg a világ egyik legismertebb és legnépszerûbb dél-koreai bandját, a BLACKPINK-et!    *****    LEPD MEG MAGAD VAGY SZERETTEDET EGY KÜLÖNLEGES MANDALÁVAL, VAGY ÁSVÁNYÉKSZERREL! RENDELÉS ÜZENETBEN VAGY AZ OLDALON!    *****    Ismerd meg és nézd meg a norvég SKAM címû sorozatot és 7 további remake sorozatát! Naponta friss hírek! SKAM - SKAM    *****    IGAZÁN DÖGÖS ÉS EGYEDI SZERETNÉL LENNI? 10-20% CSAK MA MINDEN ÁSVÁNYKARKÖTÕRE, GYÖNGYKARKÖTÕRE, MEDÁLRA! NÉZD MEG FB-OT!    *****    "Eljött értünk a végzet, s keze nyomán milliók hulltak élettelenül a porba. Félelem bûze áradt szét." - SZEREPJÁTÉK    *****    Angolturi Lerakat - Angol használtruha kereskedés. Gyerek és felnõtt ruhák már 350.-Ft/kg-tól Gyors kiszállítás    *****    Ismerd meg és nézd meg a norvég SKAM címû sorozatot és 7 további remake sorozatát! Naponta friss hírek! SKAM - SKAM    *****    KÖLTÖZÉS - www.kitfitbefit.hu- Fitness - Életmód - Cikkek- www.kitfitbefit.hu - www.kitfitbefit.hu - www. kitfitbefit.hu    *****    Ismerd meg és nézd meg a norvég SKAM címû sorozatot és 7 további remake sorozatát! Naponta friss hírek! SKAM - SKAM    *****    Suzanne Collins - Énekesmadarak és kígyók balladája Gyere nézz be! #ÉhezõkViadala #Read&Speak Blog #GyereNézzBe    *****    Mistfall egy csodálatos hely amely elvarázsol játék közben!    *****    Mistfall egy gyönyörû hely amely elvarázsol játék közben!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek bele kell néznie. Rendeld meg a képleted én segítek értelmezni amit látsz!    *****    Hamarosan megjelenik a Csókfülke címû film második része. Premier: 2020 július 24. Ne maradj le semmilyen információról!    *****    Silhouette in the Darkness - Reménykedni valamiben, majd elveszíteni: az jobban fáj, mintha semmit sem reméltél volna.    *****    Enigma Disease ⊱ Egy háborút már önmagában vívni is nehéz; s megmenteni mindenkit? Tudd: nem lehet...