bkvtablak
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
56gy - 59A

56

1999 júniusában megépült az új hűvösvölgyi autóbuszvégállomás. Ekkor az 56 és 56E járatok összevonásából jött létre az 56-os.

Évjárat: 1999. június

Külső oldal: Korszakra jellemző kisebb járatszám, átmeneti betűtípussal.

Belső oldal: Vékony betűs megállólistával és vastag járatszámmmal.

Évjárat: 2000

Belső oldal: A kapcsolatok helyett a lehetőségek szót használja, és a járatszám kisebb, kevésbé kövér lett.

Érdekességként említhető, hogy puha műanyagból is készült tábla, mely a korszakban néhány más járatnál (21,21,26) fordult csak elő.

Évjárat: 2006 nyár, puha műanyag

A 2006-os metrófelújítás idején, június 10-től augusztus 19 üzemzárásig az autóbuszok a Lánchídon keresztül az Astoriáig közlekedtek.

Belső oldal: Az ekkor kiadott - szintén Astoriás -  22-es táblák legyártása után a készítők a szitában felejtették a határátlépésről tájékoztató szöveget, így több gyorsjáratra (56-os, 130-as) is bekerült ez a felirat, amit több táblánál lematricáztak.

Évjárat: 2006. június, puha műanyag

A metrófelújítás idején három alkalommal (június 17., Hídünnep valamint június 24-25., Budapesti Búcsú) lezárták a Lánchidat, ezért az autóbuszok a Margit hídon keresztül közlekedtek.

Évjárat: 2007. október, puha műanyag

Belső oldal: A 29-es irányait feltüntették, elmaradt átszállásokat pótoltak. Tényleges hálózati változás: a várbusz 10-es jelzést kapott, a 63A buszjárat megszűnt (2006.09.29.).

Évjárat: 2008. március, kemény műanyag

Belső oldal: Áttekinthetőbb táblázat elrendezés. Új járat a 110-es (2007. október). Feltüntették a volánt és töröltek egy fölösleges 158-as átszállást.

Évjárat: 2008. augusztus

2008. augusztus 11. és 31. között a hűvösvölgyi 56 és 61-es villamosvonalakon vágnyfelújítást végeztek, ezért azok csak a Moszkva térig jártak. Az 56-os járatot erre az időszakra sűrítették és csuklósították, valamint ideiglenesen az Akadémiánál is megállt. Erre az időszakra készültek ezek a táblák. Augusztus hónaptól már javában készültek a matricás táblák,  a paraméterkönyvi változásokra. Ez tábla volt az első kiadott matricás kivitel, és az egyetlen gyorsjárat, amelyre készült ilyen típusú tábla.K

Külső oldal: A betűtípus nem változott, az eddig használt számot függőlegesen elnyújtották.

Belső oldal: Új típusú megállólista. Ideiglenes megálló az Akadémia utcánál. A 29-es átszállások áthelyezése és iránymegjelölés törlése.

A járat jelzése 2008.09.06-tól 256-osra változott és betért a Városmajor utcába is.

56E

Évjárat: 1988. június - 1989. március (A J járat megszűnt, de a 16-116-os buszok még a Moszkva térről indulnak).

Évjárat: 1992 vagy 1993

Belső oldal: A pontosabb utastájékoztatás érdekében a Népkert megálló Hűvösvölgy, Népkert nevett kapott. Azóta megszűnt az 5-ös, lerövidült a 16-os és a 84-esből 84-es lett.

Évjárat: 1994. augusztus (első, és talán egyetlen tojáslogós széria). 

A járaton 1995-től felújított, FOK-GYEM kijelzős Ikarus 415-ösök váltották fel az Ikarus 260-asokat, majd az 1999-ben a hűvösvölgyi végállomás megépítésekor összevonták az 56-ossal.

57

1994. február és március hónapban kísérleti jelleggel néhány vonalra (1,12,57,61É,78É,86,136,257,297) jelent meg ez a tojáslogós balos széria, kék színben nyomtatva, angol és német nyelvű tájékoztatóval.

Évjárat: 1995. március, kemény műanyag

Külső oldal: A körforgalom jellegg feltüntetése.

Belső oldal: A körjáratjelleg miatt az üresen maradt részt piktogramokkal töltötték ki.

Évjárat: 1996. március, puha műanyag, tartalmi különbség nincsen.

Ez a tábla 1996 áprilisában készült puha műanyagból, duplaoldalas. Építkezés miatt jártak ezen az útvonalon a buszok, bár a konkrét útvonalat sem tudom feltárni, mert a Kerekhegyi utca a 157-es egyik megállója (LÁSD A RAJZOT). A szám egyedi, elnyújtott, ilyet a 2001-es 91-esen és 68-as táblán látni a honlapon. LÁSD MÉG: 257-ES IDEIGLENES ÚTVONALAS.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal: Tartalmi különbség nélkül, a piktogramok sorrendje megváltozott. 

Évjárat: 1997 második fele, kemény műanyag

Belső oldal: Általam ismeretlen okokból törölték az 56E-t

Évjárat1999. június (Már tartalmazza az 56-ost)

Külső oldal: Az új hűvösvölgyi végállomás megépítése után a végállomásnév Hűvösvölgy lett. A Hűvösvölgy végállomás felirat kicsit ferdén áll, mert az eredeti kétsoros kiírást ügyetlenül húzták középre. A járat BKV+ márkavédjegyes lett (még 1998-ban), ezt jelzi a kitett matrica.

Belső oldal: Népkert kiszerkesztése a végállomásnévből, ezért látható üres hely a végállomás és az átszállások között. Megállóváltozások: Áchim András utca -> Bölény utca, Hűvösvölgy, Hidegkúti út -> Hidegkúti út , ez A felirat ügyetlen félrehúzásából adódóan kicsit ferdén áll a sorban. A piktogramok már az új verziók, melyek ekkoriban jelentek meg (lásd még 146-os 2000. évi kiadásánál). Átszállások: a Hímes utcánál feltüntették a korábban kimaradt 157-est (egy kis sétával elérhető).

Évjárat: szintén 1999. június 

Külső oldal: Matrica nélkül, festékfolyással.

Belső oldal: Piktogramok nélkül készült változat.

Évjárat: 2003 

Belső oldal: Újlogós, de még a tojáslogós korszak jegyeit (lekerekített sarkú tábla, lista) viseli. A megállónevek vastagabb betűkkel készültek, az átszállási buszpiktogramok az utolsó tojásszériák típusai. A piktogramok ismét megjelentek. Átszállásként megjelöli saját magát is.

Évjárat: 2008. március, kemény műanyag.

Belső oldal: Hűvösvölgyre azóta a 18-as villamos is kijár.

58

Évjárat: 1982 második fele - 1983. december (43-as villamos megszüntetése)

Belső oldal: 1982 második felében a Promontor utca megálló neve Víg utcára változott. Ez a szerkesztés észrevehető a táblán is. Ugyancsak gyanús a Karácsony utca felirat is - korábban ugyanis hibásan Karácsony út néven szerepelt a táblákon. A Liszt Ferenc utat hibásan utcaként tünteti fel.

Évjárat: 1994. szeptember, első tojáslogós

Külső oldal: A Budafoki tér neve Savoyai Jenő térre változott még 1989-ben. Érdekes a félretolódott Savoyai Jenő tér és mellette egy halvány S betű. Ennek oka, hogy először hibásan SZavoyai J. teret írtak, majd újraszitázták a táblákat.

Évjárat: 1995. július

Belső oldal: Törölték a megszűnt 10A-t.

Évjárat: 1997 első fele (puha műanyag), különbsége nincsen.

Évjárat: 1998. december

Külső oldal: A buszok már a Törley térig közlekednek. A korszakban néhány járatra jellemző vastag betűs stílusban lett kidolgozva.

Belső oldal: Vékony betűs megállólista. Tartalmi különbsége az új végállomás mellett, hogy a bal oldali listán feltüntették a 3, 14, 114-es járatokat a Tóth József utcánál. Érdekes az átszállási kapcsolatok helyett használt lehetőségek szó, ez csak 2005-től terjedt el a táblákon. A Törley tér felé az autóbuszok nem állnak meg a Savoyai Jenő térnél. A Városház tér s betűje kimaradt.

Ezen a szérián már orvosolták a hibás Városház tér megállófeliratot.

Évjárat: 2000. november

Belső oldal: Új megálló létesült közvetlenül a végállomás előtt, a Savoyai Jenő térnél, az orvosi rendelő könnyebb megközelítése érdekében.

Évjárat: 2004. november, Savoya park átadása. A járat útvonala a Savoya parkig hosszabbodott.

Belső oldal: Új járat a 250-es.

A MAN járműveken használt viszonylattábla (alsó sorban)

59

Évjárat: 1992 - 1993. november (ekkor a Szentlőrinci úti lakótelepig hosszabbodott az útvonal)

Külső oldal: Még a 90 előtti táblaminták szerint készült, de a Pesterzsébet kifejezés helyett kicsiny betűkkel két sorban Pestszenterzsébetet írnak már (ez az elnevezés a táblákon 1997-ig volt használatos a térség járatainál).

Évjárat1994. szeptember, első tojáslogós

Külső oldal1993. november óta a Szentlőrinci úti lakótelepig közlekedik, betűtípusa nem változott, csak megcserélték a két végállomást.

Évjárat1995. augusztus

Belső oldal: Új járat: 38A. Megszűnt: 148-as busz és 31-es villamos. Rövidült, ezért feltüntették Pesterzsébetnél a 19-es buszt. HÉV feliratok helyett piktogramok használata.

Évjárat: 1996. október (puha műanyag).

Belső oldal: Csepel felé a 10. megállónál a korábban véletlenül kihagyott 30-as villamost pótolták nagyobb számokkal. Megszűntek a 38, 38-as járatok. A Szentlőrinci úti ltp. felé a Széchenyi István utcánál érthetetlen okokból törölték a 48A-t. Érdekesség, hogy az Ady Endre úthoz beszerkesztették az 1995 augusztusában megszűnt 148-ast!

Évjárat1997 második fele - 1998, kemény műanyag

Belső oldal: A logóba Rt. feliratot szerkesztettek. A hibás 148-as átszállást törölték. Pestszenterzsébet neve 1997 szeptemberében ismét Pesterzsébetre változott.

A járatra garázsmeneti tábla is készült, ez a darab 1997 első felében.

Évjárat: 2000 körül

Külső oldal: A korszakra jellemző kis járatszám, korszakra jellemző betűkkel.

Belső oldal: Csak néhány - elsősorban dél-pesti -  járatnál használt "tömörített" megállólista, a korszakra jellemző vastag járatszámmal. Az átszállások rendezésében rengeteg változás történt logikusság szempontjából, de ezek közül kevés a jelentős, ezért nem jelöltem be őket. Amit fontos megemlíteni, hogy a 136-os helyett már a 19-es közlekedik 1999 márciusa óta. Megállóváltozás: a Szentlőrinci úti lakótelep irányába a Külső Török Flóris utca megálló neve Szent László utca lett.

Évjárat: ~ 2001

Külső oldal: A végállomásnév Szentlőrinci úti lakótelep lett.

Belső oldal: Csak a végállomás nevében különbözik.

Évjárat: szintén kb. 2001

Belső oldal: Az átszállások teljesen más elrendezés szerint. Valódi hálózati változás nincs, ezért évjárata szintén 2001 lehet.

2001-től Ikarus 412-esek közlekedtek a vonalon. 2008.08.21-től jelzése 35-ösre változott.

59A

Évjárat: 1995. július (az augusztusi változásokra készítve)

Augusztustól a 148-as járat megszüntetése miatt az 59A egésznapos üzemidőben közlekedett és a Bajáki Ferenc utcába is betért.

1996. április 1-től az autóbuszok nem tértek be a Bajáki Ferenc utcához, helyette a 79, 79A járatok közlekedtek itt.

Évjárat: 1996. március (áprilisi változásra készítve), puha műanyag

Belső oldal: A két irányt megcserélték. Az útvonalmódosításon kívül egyéb változás még: a Gombos térnél illetve az Iskola térnél törölték a 159-es átszállást. Új járat a 38A, bár a járat 1995 júliusában indult, így az előző szérián is szerepelnie kellett volna.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal: A két irány ismét az eredeti elrendezés szerinti. Megszűnt a 38-as járat.

Évjárat: 1998 körül

Belső oldal: Új típusú tojáslogó. Tartalmi különbsége nincs.

Évjárat: 2000

Külső oldal: A korszakra jellemző kis járatszám, átmeneti betűtípussal.

Belső oldal: Vékony betűs megállólista a korszakra jellemző vastag járatszámmal. Csepel felé a megállólistában történtek átszállási pontosítások, de egyetlen lényeges nincs ezek között.

2001 második felétől Ikarus 412-esek közlekedtek a vonalon.

Évjárat: 2007 első fele, puha műanyag. Tartalmi különbsége nincsen.

2008.08.21-től a 19 és 59A járatokat 36-os jelzéssel összevonták.

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

"Revealing the truth is like setting a match on fire. It can bring light or set your world on fire." | PROJECT D.C.    *****    PROJECT DC egy futurisztikus-disztópikus SZEREPJÁTÉK! Bármikor szívesen látjuk a csatlakozókat!    *****    Ne maradj le semmirõl, értesülj elsõ kézbõl a Selena Gomezzel kapcsolatos hírekrõl! Hat éve várja a látogatókat az oldal    *****    Református exmisszus-gyakornok, jégkorong, izomautók, rap zene. Igen, ez mind én vagyok! Hogyan? Nézz be és megtudod! :)    *****    Szeretsz írni? Lenne egy jó témád, amit megosztanál másokkal? Akkor kattints, és nyerj egy vendégposztot nálam! :)    *****    Kedveled Ian Somerhaldert? Odáig vagy a szépséges színésznõért, Nina Dobrevért? Kattints! Nem csak TVD rajongóknak!    *****    Szeretsz filmet nézni? Akkor itt a helyed! Nézz filmet facebook messengeren. Klikk ide!!!!    *****    MAYFLOWER / egy májusban született lány blogja / MAYFLOWER / egy májusban született lány blogja / MAYFLOWER    *****    DESIGN KÉSZÍTÕT KERESEK! 100 KREDIT ÉS MEGJELENÉS JÁR ÉRTE! DESIGN KÉSZÍTÕT KERESEK! 100 KREDIT ÉS MEGJELENÉS JÁR ÉRTE!    *****    ***Egy blog. Egy lány. Egy élet.*** Ðzsí blogol. *G-PORTÁL KÖZÖSSÉGMENTÉS ugyanitt. Ha hiányzik a régi közösség.*BLOG***    *****    Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok    *****    Nézz filmet facebook messengeren!!!! Klikk! Klikk!    *****    ONMYMIND \\ EGY ÁTLAGOS SRÁC BLOGOL MINDENRÕL AMI ESZÉBEJUT \\ ZENE, CIKKEK, KRITIKA? KATTINTS ÉS OLVASS MOST KEDVEDRE    *****    **********Rengeteg AKCIÓ! Vegyszermentes kozmetikmok és bio mosó és tisztítószerek, munkalehetõséggel! ***********    *****    OKTATÁS INGYENESEN az ASZTRO-suliban, Asztrológiai tanácsadás BECSÜLET KASSZÁS alapon! Fordulj hozzám bizalommal!    *****    Bûbájos boszorkák - Charmed - Hírek a folytatásról - Érdekességek - Cikkek - Interjúk - Bûbájos boszorkák - Charmed -    *****    LORDE * ISMERD MEG TE IS A ROYALS ÉNEKESNÕJÉT * LORDE * ISMERD MEG TE IS * LORDE * ISMERD MEG TE IS A ROYALS ÉNEKESNÕJÉT    *****    Re-Startoltunk! Egy SZEREPJÁTÉK, amelybe bármikor becsatlakozhatsz! Légy te is Hõs! Hõsregék RPG    *****    Nem értesz a CSS kódokhoz/nem tudod egyedül fenntartani oldalad/szeretnél egy társszerkesztõt? Írj nekem! - sakura-ec.gp    *****    ISMERD MEG A GYÖNYÖRÛ OSCAR-DÍJAS SZÍNÉSZNÕT, ALICIA VIKANDERT, AKI A 2018-AS TOMB RAIDER LARA COFTJÁT FOGJA ALAKÍTANI!