bkvtablak
Autóbusz táblák
 
Trolibusz táblák
 
Villamostáblák
 
Általános utastájékoztató táblák és egyéb ágazatok
 
111É - 923

111É

A járat 1981. január 20-án indult. Ekkor készült ez a fém duplaoldalas tábla.

Évjárat: 1988 körül (még a 6-os éjszakai villamos közlekedik az autóbusz helyett)

Belső oldal: Hibásan a HÉV-et is feltünteti átszállásként.

144É

Évjárat: 1994. szeptember, első tojáslogós

Külső oldal: A nappali 144-essel ellentétben (94/9 tojás) az éjszakai esetében csak ez a típusú külső oldal készült. Az É betűt lekaparták.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag. Tartalmi különbség nélkül, táblaelhasználódás miatt készült.

Évjárat: 2002 körül, kemény műanyag

Belső oldal: Vékony betűs megállólista, új típusú logó. Az Örs vezér terénél feltüntették a korábban elmaradt 61É átszállását.

153É

A járat 1994 áprilisában indult.

1994 február és március hónapban kísérleti jelleggel néhány vonalra (1,12,61É,78É,86,136,257,297) jelent meg ez a tojáslogós balos széria, kék színben nyomtatva, angol és német nyelvű tájékoztatóval.

Évjárat: 1994. március

Belső oldal: A Móricz Zsigmond körtérnél utólag írtak be átszállásokat filccel.

Évjárat: 1995. december, valószínűleg 2. tojáslogós

Külső oldal: A körforgalom szó kiírása hagyományos típussal, de szokatlanul kis méretben.

Évjárat: 1997 második fele vagy 1998, (lehetséges azonban későbbi dátum is, mivel az éjszakai járatoknál gyakran maradt hosszú ideig a régi típusú logó.)

Belső oldal: 1996-ban a 49É villamost felváltotta az azonos jelzésű buszjárat, ezért a listából egyszerűen törölték a villamospiktogramot, de minden más változatlan maradt.

173É

Évjárat: 80-as évek közepe - vége, duplaoldalas tábla. A korszakban a járatokat "É" jelzés helyett apró felirattal látták el.

Évjárat: 1994. november, első tojáslogós

Külső oldal: A Baros téri rövidítés megszűnt, a betűk mérete kisebb. A járatszám Helvetica típus, amit oldalirányban összenyomtak, függőlegesen elnyújtottak, mellette megjelent az É jelzés.

Évjárat: 1996. március, puha műanyag, tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 1998, kemény műanyag

Külső oldal: Érdekes módon a korai mintához tértek vissza.

Belső oldal: Új típusú tojáslogó használata. Egy korábban kimaradt 78É átszállás beszerkesztése.

Évjárat: 2000

Külső oldal: Visszatértek az újabb mintához.

Belső oldal: Megálló átnevezése (valójában a menetrendben nem történt módosítás, csak a táblákon szerkesztettek): Baross tér, Keleti pályaudvar -> Baross tér (Nefelejcs utca) - vékony karakterekkel szerkesztve.

Évjárat: 2003 első fele, pufibetűs stílus, utolsó tojáslogós.

Belső oldal: Megálló átnevezés Keleti pályaudvar felé: Vasutastelep utca -> Rákospalota, MÁV-telep, Nagy Lajos király útja -> Róna utca.

Évjárat: 2003 második fele - 2004, csak a logóban különbözik (és a korszakra jellemzően már szögletes sarkú táblaanyagra készült)

A járat 2005. augusztus végén, az éjszakai hálózat átszervezése miatt megszűnt.

175É

Évjárat: 1988.november, a járat indulásakor

Évjárat: 1991 - 1993

Külső oldal: Metróállomás beszerkesztése régi típusú betűkkel. Éjszakai járat komment eltűnése.

Belső oldal: Éjszakai járat komment eltűnése. Népliget VÁ. -> Népliget metróállomás (látható átszerkesztés), Népstadion út /Thököly út/ -> Zichy Géza utca, Szépművészeti múzeum -> Hősök tere, Váci út -> Dózsa György út metróáll. (utóbbiak alig láthatóan erősebb feketével lettek kiírva). A 6É villamos helyett 1989 óta autóbusz közlekedik.

A járat 1994 január 31-én szűnt meg.

179É

A járat a csepeli Hévet pótolta éjszakánként. A csepeli hévnél történő megfordulása egyelőre rejtély, ugyanis a mai állapotok szerint itt nincs lehetőség visszafordulni (a járattörténeti oldalon majd lesz erről is szó.)

Évjárat: 1984 (járat indulása) és 1989 (6É busz helyett villamos közlekedik) közötti állapotokat jelzi (megállóváltozás ezalatt nem történt) bár legvalószínűbb az 1989-es év, ugyanis ekkortól terjedt el az É betű használata a járatszám mögött.

Évjárat: 1992 - 1993-ban készült.

Belső oldal: Látható a Tanácsház tér eltérő betűkkel történt átszerkesztése Szent Imre térré. A táblán jelölték a visszautat is annak eltérése miatt. A Boráros térnél a 6-os mellől lehagyták az É betűt.

1994 decemberében a csepeli szakaszon módosult az autóbuszok útvonala.

Évjárat: 1994. november, első tojáslogós (a változásra)

Külső oldal: A két végállomás megcserélődött, a csepeli végállomás elnevezése II.Rákóczi Ferenc út lett (az útvonalmódosítás miatt ez vált logikus elnevezéssé). A végállomásfeliratok alig észrevehetően, de vékonyabbak a hagyományos típusnál, az É betű viszont vastagabb lett.

Évjárat: 1998 , a logón kívül nincs tartalmi változás.

Évjárat: 2002. március

Belső oldal: Vékony-karakteres megállólista. Két új megállópár létesítése.

Évjárat: 2002 második fele - 2003 eleje. Utolsó tojáslogós széria. Pufi-karakteres kialakítás, tartalmi különbség nélkül.

182É

Évjárat: 1982. május (útvonala a Kruzslák Béla /ma Gömb utca / utcától a Váci út - Árpád út kereszteződéséig hosszabbodik) - 1985. november

Duplaoldalas, műanyagra sablonnal fújt kivitel.

Évjárat: 1985. november a Tito utcáig (ma Rózsa utca) hosszabbodott.

Duplaoldalas kivitel.

Évjárat: 1986. június (az autóbuszok Tito utca térségében történt útvonalmódosítása) - 1987 (12É villamos megszüntetése)

Külső oldal: A Tito utca ékezetét törölték.

Évjárat: 1987 (12É villamos megszüntetése)

Belső oldal: Megszűnt a Váci út megállóhely.

Évjárat: 1989. szeptember 

Belső oldal: A 6-os villamos helyett 6É autóbusz közlekedik. A Ferenc körútnál csak törölték, arra már nem volt kapacitás, hogy külön autóbuszos oszlopot csináljanak. Az új 175É járat feltüntetése elmaradt

Évjárat: 1990.december (metróátadás utáni állapotok)

Külső oldal: Útvonalmódosítás: Újpest-központig közlekedik.

Belső oldal: Megállóátnevezések a kor szellemében. Feltüntették a korábban kifelejtett C és 175É járatokat, valamint a Ferenc körútnál a 6É-t. A korábban is létező, kispesti külön végállomásozást is jelölték.

Évjárat: 1992. május (a C járat megszüntetése)

Külső oldal: Az "É" betű feltüntetése.

Belső oldal: Az "É" betű feltüntetése és a C járat törlése.

Évjárat: 1994. október, első tojáslogós

Évjárat: 1996. február, puha műanyag

Külső oldal: Kicsinyített betűk, a rövidítés megszüntetése érdekében.

Belső oldal: Az 50É villamos helyett autóbusz közlekedik. Egy elmaradt 14 "É" betűt pótoltak. A Kispesti végállomásozást jelölték.

A járat 1997 szeptemberében megszűnt. Szerepét az új 14É és 50É autóbuszjáratok vették át.

193É SZILVESZTERI JÁRAT

A járat első alkalommal 1997.12.31-én, utoljára 2004.12.31-én közlekedett.

1997-es széria (duplaoldalas):

2003-as széria:

901

A járat 2005. szeptember 1-jén indult az éjszakai hálózat átszervezésekor, az 1É és egy szolgálati autóbuszjárat kiváltására. 

Évjárat: 2005. szeptember 1., a járat indulására készítve

  

Ezt a kiegészítő táblát a Szentendrei úti szakasz miatt kellett alkalmazni, ugyanis ide betérve a buszok mindkét irányban azonos megállót (Flórián tér) használtak. A tábla egyik oldalán Közvágóhíd, másik oldalán Óbudai autóbuszgarázs

További kiegészítő tábla a csonkamenetek jelzésére, puha műanyagból - két oldalt a két különböző csonkameneti végállomás

Évjárat: 2006. június (már puha műanyag) - 2006. november 3. (937-es beindítása, ezt még nem jelzi)

Belső oldal: Zrt-s logó. Megálló átnevezése: Bécsi út (Vörösvári út) -> Vörösvári út (2006. március 1-je óta)

Évjárat: 2007. december (puha műanyag)

Belső oldal: Megálló átnevezések Közvágóhíd felé: Óbudai temető -> ~, főbejárat, Testvérhegyi út -> Óbudai temető, Rendelőintézet -> Óbudai ~. Óbuda felé: Rendelőintézet -> Óbudai ~, Bécsi út (VOLÁN mgh.) -> Bécsi út (Vörösvári út), Bojtár utca (Bécsi út) -> Bojtár utca illetve mindkét irányban a MÁV-állomás helyett vasútállomás kifejezés használata. Hálózati változások: új járat: 937. Megszűnt: 911. Feltüntették a 923-ast iránymegjelölésekkel a Szentrendrei úti betéréseknél, törölték a 909-est (feltüntetése a Kőbányai útnál fölösleges volt).

Évjárat: 2008. május. Digittális nyomtatással, tartalmi különbség nélkül.

 
 

906

2005 szeptember 1-től, az éjszakai hálózat átszervezésekor, a 6É jelzése 906-ra változott.

Évjárat: 2005. szeptember 1., a járat indulására készítve

Évjárat: 2007. november, puha műanyag

Külső oldal: A két végállomás megcserélése.

Belső oldal: Logó nélkül készült (pontosabban a logó aljában egy pöttynyi látszódik alul). Megállóhelyi változások a Fehérvári úti vágányzár miatt. Hálózati változások: megszűnt a 911-es,  helyette a meghosszabbított 931-es jár.

 
Ennek a szériának egyetlen különbsége, hogy a logó nem maradt le.
 

Évjárat: 2008. március, digitális nyomtatással. Tartalmi különbség nélkül.

Külső oldal: Megnövelt karakterméret.

Évjárat: 2008. május, digitális nyomtatással. Tartalmi különbség nélkül.

907

A járat 2005. szeptember 1-jén indult az éjszakai hálózat átszervezésekor, a 49É és 78É autóbuszjárat kiváltására. 

Évjárat: 2005. szeptember 1., a járat indulására készítve

 

Évjárat: 2006. november 3. (911-es megszüntetése, 966-os rövidítése) - 2007. március (még dátumozatlan), puha műanyag

Belső oldal: Zrt-s logó. Megálló átnevezése: Kolumbusz utca -> Amerikai út. Hálózati változások: megszűnt: 911, lerövidült: 966 (pontosabban csak egyetlen indulása maradt meg a Deák térről), továbbá a Fehérvári úti vágányzár miatt a 973-as a Tétényi úton közlekedik, ezért feltüntették a Szent Imre kórháznál. A listában pótoltak egy elmaradt átszállást (Vas utcánál 931-es).

 
 

Évjárat: 2008. március, digitális nyomtatással

Külső oldal: Kisebb karakterméret.

Belső oldal: Az új 937-es járat már a 901-estől függetlenül jár így feltüntették, ismét jelöli a 966-ost (amelynek csak egy indulása volt a Deák térről), a 973-as terelése megszűnt, ezért törölték a Szent Imre Kórháznál. Néhány átszállást logikusabb tájékoztatás elve alapján áthelyeztek. 

Évjárat: 2008. május, digitális nyomtatással, tartalmi különbség nélkül.

908

A járat 2005. szeptember 1-jén indult az éjszakai hálózat átszervezésekor, a 45É, 49É és 78É autóbuszjárat kiváltására. 

Évjárat: 2006. január 1. (Farkasréti tér helyett már Márton Áron tér szerepel rajta - elképzelhető azonban, hogy már a 2005. szeptemberi táblákon is Márton Áron tér volt, mivel a névváltozást akkor már tárgyalták).

Évjárat: 2006. november 3. (911-es megszüntetése, újabb éjszakai átszervezés), puha műanyag.

Belső oldal: Zrt-s logó. Megállóhelyek átnevezése: Naprózsa utca -> Gazdagréti út (2006. június 1.), Taurus -> Gumigyár (2006. április 1.), Ügető -> Kerepesi út 9. (2006. április 1.). Megszűnt a 911-es, de csak Cinkota felé törölték. A 966-osnak csak egy belvárosi indulása maradt ezért törölték.

Évjárat: 2007. szeptember 3. (Bartók Béla út megállóhely létesítése), puha műanyag.

Külső oldal: Cinkota HÉV-állomás vessző nélküli írásmódja

Belső oldal: Zrt-s logó. Megállók átnevezése a XVI. kerületi szakaszon az augusztus 21-i átszervezéseknek megfelelőejn. Átszállások jelentős átrendezése, a korábban hibásan kint marad 911-es törlése a jobb oldali listábó, továbbá a korábban kimaradt 996-996A járatok feltüntetése. Az Astoria esetében több átszállás indokolatlan törlése. MÁV átszállás feltüntetése.

 
 
 
Évjárat: 2007. december, puha műanyag

Belső oldal: Megálló átnevezése: Baross tér, Keleti pályaudvar -> Kerepesi út, Keleti pályaudvar. Átszállások: MÁV-átszállások törlése. Korábban nem jelölt 937-es feltüntetése. Az Astoriánál a korábbi szérián törölt átszállások visszaállítása. Egyéb átszállások áthelyezése hálózati változás nélkül.

Évjárat: 2008. március, digitális nyomtatással. kemény műanyag

Külső oldal: Kisebb karakterméret. Villányi út felirat nem szerepel, továbbá hibásan "Cinkotai" HÉV-állomás.

Belső oldal: Egy 931-es törlése a Blahánál (hálózati változás nincs).

Évjárat: 2008. május - ismét visszatértek a szitázott kivitelhez

Belső oldal: Teljesen megegyezik a 0712-es szériával, tehát itt ismét van 931-es a Blahánál.

Évjárat: 2008. június - ismét digitális nyomtatással.

Külső oldal: Lásd 0803-as szériát

Belső oldal: Megegyezik a 0803-as szériával, tehát a 0805-höz képest itt ismét nincs 931-es a Blahán. Gyártási hiba miatt a bal oldali táblázat jobb felső sarkában 0803 dátum is szerepel.

909

A járat 2005. szeptember 1-jén indult az éjszakai hálózat átszervezésekor, a 28É autóbuszjárat kiváltására. 

Évjárat: 2005. szeptember 1., a járat indulására készítve

Évjárat: 2006. február 7. - május vége (Zrt-s logó, de még kemény műanyag), tartalmi különbség nélkül

Évjárat: 2007. október, puha műanyag

Belső oldal: Megálló átnevezése: Trolibuszgarázs -> Kőbányai garázs (szeptember 1-től). Hálózati változások: 911-es megszüntetése, 937-es beindítása. Astoriánál törölték a 966-ost, mivel 2006. november 3. óta az első meneten kívül egyik sem közlekedik idáig. További módosítások pontosabb vagy logikusabb tájékoztatás érdekében, valamint MÁV-átszállások jelzése.

Évjárat: 2007. december, puha műanyag

Belső oldal: MÁV-átszállások törlése, továbbá Könyves Kálmán körút megállóban az előző megállóban már jelzett 901, 937-es járatok fölöslegesség miatti törlése.

Garázsmeneti duplaoldalas kivitel, kemény műanyagból.

911

A járat 2005. szeptember 1-jén indult az éjszakai hálózat átszervezésekor, a 49É, 61É, 78E autóbuszjáratok kiváltására. 

Évjárat: 2005. szeptember 1., a járat indulására készítve

Évjárat: szintén 2005. szeptember 1.

Belső oldal: Hibás, Moszkva tér felé vélhetően a nappali 91-es listájának másolása miatt feltüntették a Pusztaszeri út megállót, ahol azonban a 911-es nem állt meg.

2006. november 3-án reggeli üzemzárással megszűnt, szerepét a meghosszabbított 931-es és a sűrűbben közlekedő 923-as vette át.

914

A járat 2005. szeptember 1-jén indult az éjszakai hálózat átszervezésekor, a 14É és különféle szolgálati autóbuszjáratok kiváltására. 

Évjárat: 2005. szeptember 1., a járat indulására készítve

Évjárat: 2007. január 12. (útvonal módosítása Káposztásmegyeren) - 2007. március vége (még dátumozatlan), puha műanyag

Belső oldal: Zrt-s logó. Nyugati pu. megállóhelyek pontosítása, megálló átnevezés még 2006. június 30-tól: Pozsony utca -> Ipacsfa utca. Hálózati változás 2006. november 3-tól: megszűnt a 911-es, hosszabb a 931-es, új járatok: 937 (korábbi 901 menetei önálló járatszámmal), 996, 996A, 999. Január 12-től Káposztásmegyeren a Megyeri út helyett a Külső Szilágyi úton közlekedik.

Évjárat: 2007. október, puha műanyag - tartalmilag egyezik a 0712-essel, a kép rossz minősége miatt az összehasonítást ott végzem el.

KERESEK ÉLESEBB KÉPET A SZÉRIÁRÓL

Évjárat: 2007. december puha műanyag - a 0710-hez képest tartalmi különbség nélkül, összehasonlítás a kettővel ezelőtti szériával:

Belső oldal: Megálló átnevezése: ABC áruház -> Művelődési Központ (2007. március 1-től, azonban Káposztásmegyer felé hibásan "Otthon"-t ír), továbbá a nyugati pályaudvari megállók kommentárját levették. Az átszállásokat jelentősen módosították, bár tényleges változás nem történt. Feltüntetésre került például a korábban elmaradt 930-as és 950A járat.

Évjárat: 2008. május, digitális nyomtatással

Külső oldal: Kisebb karakterek

Belső oldal: Káposztásmegyer felé hibásan írt Művelődési Otthont javították, más különbsége nincs.

921

A járat 2005. szeptember 1-jén indult az éjszakai hálózat átszervezésekor, a 49É, 61É, 78É autóbuszjáratok kiváltására.

Évjárat: 2005. szeptember 1., a járat indulására készítve

Ezek a duplaoldalas iránytáblák szintén a járat indulására készültek, a Moszkva téri szakaszon volt szerepük - egészen a 2007 januári útvonalmódosításig - ahol mindkét irány azonos megállókat használt.

Évjárat: 2006. november 3. (útvonalmódosítás, a Batthyány téren keresztül közlekedik, a 956-os ottani szakaszát kiváltva) -  2007. május 1. (Hotel Olympia megálló átnevezése) közötti állapotok. Puha műanyag

Belső oldal: Zrt-s logó. Az új szakasz feltüntetésén túl, megálló átnevezések: Ügető -> Kerepesi út 9., Taurus -> Gumigyár. Megszűnt: 911-es. Szűkített menetideje miatt elhagyták a 966-ost az Astoriánál. A 931-es iránymegjelölést elhagyták.

Évjárat: 2007. július, puha műanyag

Belső oldal: Megállók átnevezése: Hotel Olympia -> Normafa út (május 1. óta), Finommechanikai Rt. -> ~ Zrt.. Megállónév-pontosítások: Adonisz utca "s"-sel. A Máv-állomás és fogaskerekű-állomást tartalmazó megállókban nincs vessző, továbbá a fogaskerekű-állomás kisbetűvel kezdve. Átszállások átrendezése logikusabb tájékoztatás elve szerint. Feltüntették a korábban kimaradt 937-est és az egy belvárosi indulással rendelkező 966-os ismét szerepel.

Évjárat: 2007. november 5. (Göröngyös utca megálló átnevezése)., puha műanyag

Belső oldal: Megálló átnevezése: Göröngyös utca -> Borsó utca (november 5. óta). Széna tér - Moszkva tér átszállásainak átrendezése Normafa felé.

Évjárat: 2008. március, kemény műanyag

Belső oldal: Még 2007-ben életbe lépett, de az előző szérián fel nem tüntetett megállóváltozások korrigálása: 508. utca -> 509. utca, Rákos MÁV-állomás -> ~ vasútállomás. Astoria és Vas utca átszállások átrendezése Rákoskeresztúr felé. 956 átszállási irányok feltüntetése a Moszkva térnél.

Évjárat: 2008. május - mindenben azonos a 0803-assal.

922

A járat 2005. szeptember 1-jén indult az éjszakai hálózat átszervezésekor, a budakeszi szolgálati járat kiváltásával.

Évjárat: 2005. szeptember 1., a járat indulására készítve

Belső oldal: A tájékoztató szöveg a nappali 22, 22 járatok tábláiból lett átemelve, így a szövegben azok szerepelnek.

Évjárat: 2006. november 3. (911-es megszüntetése) - 2007. március vége (még dátumozatlan), puha műanyag

Belső oldal: Zrt-s logó. A megszűnt 911-es törlése, a tájékoztató szöveg korrigálása.

Évjárat: 2008. május - digitális nyomtatással

Belső oldal: A tájékoztató szöveg tartalma változott, egyéb tartalmi különbsége nincs.

923

A járat 2005. szeptember 1-jén indult az éjszakai hálózat átszervezésekor, a 31É, 42É és különféle szolgálati járatok kiváltásával.

Évjárat: 2005. szeptember 1., a járat indulására készítve

Belső oldal: A táblák gyártásakor még nem lehetett a Boráros téren keresztül felhajtani a Nagykörútra - az összekötő, ma is használt útpálya építése ekkor zajlott, s mivel a járat megindulásáig sem adták át, kezdetben ideiglenes jelleggel Békásmegyer felé a Vágóhíd utca - Mester utcán át közlekedett, azonban a táblán a Boráros téren áthaladó útvonal és megállóhelyek vannak feltüntetve. A Margit híd hibásan egybeírt formában.

Évjárat: 2006. január eleje

Belső oldal: Mivel a Boráros téri útpálya átadása elhúzódott, az addig is használt ideiglenes útvonalat (Vágóhíd utca - Mester utca) véglegesítették Békásmegyer felé és az itt használt két megállóhelyet tüntették fel. Ellenirányban nincs változás.

Évjárat: 2006. április 1. (megállóhelyek átnevezése) - május vége (mivel még kemény műanyagból készült)

Belső oldal: Zrt-s logó. Békásmegyer irányában megálló-átnevezések: Vágóhíd utca -> Vágóhíd utca (Mester utca), Mester utca -> Mester utca (Ferenc körút). Ellenirányban továbbra sem változott a megállólista.

 

Évjárat: 2007. január 12.. (megállóhelyek létesítése) - március vége (mivel még dátumozatlan), puha műanyag

Belső oldal: Megálló átnevezése Békásmegyer felé: Földváry utca -> Koppány utca (2006. november 3-tól), Vágóhíd utca (Mester utca) -> Mester utca (január 12-től, azonban hibásan a nagykörúti Mester utcai megálló nevét írták ide is.). Új megállóhelyek január 12-től: Milleniumi Kulturális Központ, Bokréta utca. Egyes hibás feliratok korrigálása: Pozsony utca -> (immár helyesen) Pozsonyi utca, Margithíd -> Margit híd, de az ellenirányú budai hídfős megállóhelyen továbbra is egyben van írva. Hálózati változások 2006. november 3-tól: megszűnt a 911-es, hosszabb a 931-es (emiatt több helyen feltüntették), a 966-osnak csak egy menete érinti a belvárost, így több helyen törölték. Új járat a 999-es.

Évjárat: 2007. december, puha műanyag

Külső oldal: Békásmegyer után nincs vessző.

Belső oldal: Békásmegyer után belül sincsvessző. A hibás Mester utca megállót javították. Néhány átszállást áthelyeztek, feltüntettek - a pontosabb tájékoztatás jegyében, tényleges hálózati változás nélkül.

Évjárat: 2008. április - digitális nyomtatással.

Külső oldal: Nagyobb karakterek.

Belső oldal: Megállók írásmódjának változása: Dél-pesti helyett Dél-Pesti, Arzenál áruház nincs zárójelben, Pesterzsébet fután nincs vessző. A hibásan egybeírt Margit híd megállót javították. Átszállási változás nincs.

 

UGRÁS A KÖVETKEZŐ OLDALRA (930-TÓL)

 

UGRÁS AZ OLDAL TETEJÉRE

 

 
Járattörténeti adatok (1915-napjainkig)
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

Florence Pugh magyar rajongói oldal. Ismerd meg és kövesd az angol színésznõ karrierjèt!    *****    Fele királyságomat nektek adom, hisz csak rátok vár ez a mesebirodalom! - Új menüpont a Mesetárban! Nézz be te is!    *****    DMT Trip napló, versek, történetek, absztrakt agymenés:)    *****    Elindult a Játék határok nélkül blog! Részletes információ az összes adásról, melyben a magyarok játszottak + egyéb infó    *****    Florence Pugh Hungary - Ismerd meg az Oppenheimer és a Dûne 2. sztárját.    *****    Megnyílt az F-Zero Hungary! Ismerd meg a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-sorozatát! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    A Cheer Danshi!! nem futott nagyot, mégis érdemes egy esélyt adni neki. Olvass róla az Anime Odyssey blogban!    *****    A 1080° Avalanche egy méltatlanul figyelmen kívül hagyott játék, pedig a Nintendo egyik remekmûve. Olvass róla!    *****    Gundel Takács Gábor egy különleges könyvet adott ki, ahol kiváló sportolókkal a sport mélységébe nyerhetünk betekintést.    *****    21 napos életmódváltás program csatlakozz hozzánk még!Január 28-ig 10% kedvezménnyel plusz ajándékkal tudod megvásárolni    *****    Szeretne egy olyan általános tisztítószert ami 333 felmosásra is elegendõ? Szeretne ha csíkmentes lenne? Részletek itt!!    *****    Új játék érkezett a Mesetárba! Elõ a papírral, ollóval, és gyertek barkácsolni!    *****    Tisztítószerek a legjobb áron! Hatékonyság felsõfoka! 333 felmosásra elengedõ általános tisztítószer! Vásároljon még ma!    *****    Hayashibara Megumi és Okui Masami rajongói oldal! Albumok, dalszövegek, és sok más. Folyamatosan frissülõ tartalom.    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    333 Felmosásra elegendõ! Szeretne gazdaságosan felmosni? Szeretne kiváló általános tisztítószert? Kiváló tisztítószerek!    *****    Ha tél, akkor téli sportok! De akár videojáték formájában is játszhatjuk õket. A 1080°Snowboarding egy kiváló példa erre    *****    Egy asztrológiai elemzés,sok segítséget ad,életünk megtervezéséhez,rendeld meg és küldök egy 3 éves éves elõrejelzést is    *****    Szeretne leadni felesleges kilókat? Szeretné méregteleníteni és tisztítani szervezetét?Csatlakozzon a programhoz még ma!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, kezd az évet azzal, hogy belenézel, én segítek értelmezni amit látsz. A saját akaratod dönt!