bkvtablak
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
11 - 16

 11

Évjárat: 1984. augusztus (84 -> 84) - 1986. október vége (9-es villamos megszűnése)

Évjárat: 1988. január, a 12A megszűnése után.

Belső oldal:  A megszűnő 9-es villamos és a 12A kiszedése. Már nem alkalmaznak kötőjeles megállókat (Ferenc-hegyi stb.)

Évjárat: 1995 második fele.

Külső oldal: Egyedi betűk és számok, csak néhány járatnál alkalmaztak ilyet (kék 1-es, tojás 1-es, tojás 12-es, néhány tojás 86-os).

Belső oldal: A balos által megjelölt irányt vizsgálva az alábbi megállóváltozások történtek: Mártírok útja -> Margit körút, Sólyom László utca -> Eszter utca, Ferenchegyi út -> Móricz Zsigmond Gimnázium, Felső Zöldmáli út -> Csatárka útra. A Mechwart ligetnél a villamos átszállás előtt a 84-es busz hézagja látszik. Ritka eset, hogy a dátumot elhagyták.

Évjárat: 1997 első fele (puha műanyag)

Belső oldal: A jobb oldali listán a 39-es autóbuszt a Batthyány tér helyett a Csalogány utcánál jelölték meg.

Évjárat: 1998, kemény műanyag. A logóba Rt. feliratot helyeztek.

Évjárat: kb. 1999 második fele, csak logóváltozás a különbsége.

Évjárat: 2005 (a logó már alul helyezkedik el és "lehetőségek" kifejezést használ "kapcsolatok" helyett.

Belső oldal: A 41-es villamos 2003. november óta a Batthyány térig közlekedik.

Évjárat: 2006 vége, puha műanyag.

Külső oldal: Matricás. Karakterek (vessző kivételével) a tojáslogósokra és balosokra jellemző betűkkel készültek.

Belső oldala üres. 

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag

Belső oldal: Zrt-s logó. Megállóváltozás: az "Iskola" kommentár eltűnése a Pitypang utca és Tömörkény utca megállóknál. Jelöli a Szabadság-híd felújításával összefüggő lezárás miatt közlekedő 41A villamost is.

12

Évjárat: 1986. január (jelöli ekkor indult 114-est) - október (9-es villamos megszüntetése). Az autóbuszok kétirányú körforgalomban közlekedtek, de ezt nem tüntették fel a táblákon.

Belső oldal: A Sallai Imre utca megállóban véletlenül 12-es szerepel a gyorsjárat helyett.

Évjárat: 1987. január (153 -> 153 , 139-es beindítása) - december (139-es beindítása)

Belső oldal: Csak átszállási változások: a 153-as helyett 1987 januárjától 153-as közlekedik, szintén új járat a 139-es és a 16A-t felváltó 116-os. 1986 október végén megszűnt a 9-es villamos, ezt kiszedték a Fehérvári útnál, valamint korrigálták a Sallai Imre utcánál a 12-est pirosra.

Évjárat: 1988. június (J járat megszüntetése) - 1989. március (16,116-os felváltása az új Várbusszal)

Belső oldal: Januárban megszűnt a 12, 12A, júniusban pedig a J járat. A Boráros térnél és a Sallai Imre utcánál (ismét) hibásan saját magát tünteti fel átszállásként. 1987 decemberétől elindult a 139-es járat, ez vastagabb betűkkel szerepel a Hegyalja útnál és a Déli pályaudvarnál (a 139-est pedig érthetetlen okokból letörölték). A Villányi útnál a 40-es helyett 40-est írtak.

Évjárat: 1989 első fele. A tábla azért is lehet ilyen szép állapotú, mert 1989. szeptember hónapjában a Nagykörúti szakasz megszűnt,ezzel együtt a körforgalmi jelleg is, tehát keveset volt forgalomban.

Külső oldal: A Karolina út feliratok feljebb kerültek.

Belső oldal: A 139-est ismét feltüntették a Déli pályaudvarnál. Két másik lényegtelen módosítás történt: a Villányi útnál a 40-es helyett ismét 40-es van írva, a Török utcánál viszont a 84-est hibásan feketével szitázták.

Évjárat: 1989. szeptember

Külső oldal: A körforgalomjelleg megszűnt.

Belső oldal: Mivel az ellenkező irányt jelöli, az összehasonlítást nem tudtam elvégezni.

1994. február és március hónapban kísérleti jelleggel néhány vonalra (1,12,57,61É,78É,86,136,257,297) jelent meg ez a tojáslogós balos széria, kék színben szitázva, angol és német nyelvű tájékoztatóval.

Külső oldal: Betűi és száma egyediek, csak néhány járatnál alkalmaztak ilyet (tojás 1, tojás 11, tojás 12, néhány tojás 86-os).

Belső oldal: Megszűnt járatok: 1,5,41E,84,172. Új járatok: 41,84,105. Rövidültek: 4,4,54.

1995 augusztusától a buszok már a Moszkva térig sem jártak ki, az Alkotás utca lett az új végállomás.

Évjárat: 1995. július (előre legyártva a változásra)

Külső oldal: Az új végállomás is egyedi betűtípus. A ráfirkált F betű a kiadó Fürst garázsra utal.

Belső oldal: Megállóváltozás nem történt. Az Alkotás utcához kézzel lett berajzolva a 139-es.

Évjárat: 1998, egy augusztusól szeptember végéig tartó vágányzár miatt a 61-es villamos nem közlekedett teljes útvonalán.

Külső oldal: A budai végállomás helyén tájékoztató matrica.

Belső oldal: Az Alkotás utca irányában két új megálló ideiglenesen: Hegyalja út, Csörsz utca, valamint végleges jeleggel az Ortopéd klinika megálló neve Országos Vérellátó lett. A logó aljába Rt. felirat került.

Évjárat: 1999

Külső oldal: A végállomások betűtípusának változása: Alkotás utca régi típusú hagyományos, de kisebb méretben. Boráros tér: érdekes szerkesztés: az első két betű (BO) és a másik O betű régi típusú de kisebb méret, míg a többi betű vékonyabb típus.

Belső oldal: Vékony betűs lista és új típusú tojáslogó. A vágányzár befejeztével az ideiglenes megállók megszűntek. Új járat a tétény-busz, valamint a Budaörsi útnál feltüntették a 139-est.

Évjárat: 2001. május (172-es beindítása)

Belső oldal: Törölték a 2000 áprilisában megszűnő 10-es járatot, valamint a Budaörsi útnál a legutóbb fölöslegesen beszerkesztett 139-est is. Új járat a 172-es.

Évjárat: 2003 - 2004 fordulóján

Külső oldal: Kisebb betűméret.

Belső oldal: Új járatok: 118-as villamos (2003. szeptember), 40E (2002. május), 140E (2003. szeptember), Újbuda-busz (2003. október)

Évjárat: 2006. augusztus vége, puha műanyag

Belső oldal: "Kapcsolatok" helyett "lehetőségek" kifejezés használata. Érdekessége, hogy a logó még mindig középen helyezkedik el. A 4-es metró építésével összefüggően augusztus végétől a Fehérvári úton vágányzár volt, ezért a 18, 118-as villamosok a Csóka utcáig jártak, ezért törölték - illetve áthelyezték átszállásukat a Kosztolányi Dezső térhez. Új, ideiglenes járat a 18A villamos Savoya park - Kanizsai utca között.

Évjárat: 2008 közepe. Duplaoldalas tábla, digitális nyomtatássalm nagyobb betűkkel.

Az új paraméterkönyv bevezetésétől, 2008. augusztus 21-től 212-es jelzést kapott és útvonala az Apor Vilmos térig hosszabbodott.

12A

Évjárat1978. szeptember, a Margit-híd felújítása, átépítése után (Szigeti bejáró megállóhely már nincs).

Belső oldal: Az 1979 év végéig alkalmazott régi típusú piktogramokkal. Jelöli még az összes 80-as évek elején megszűnt vagy megváltozott járatot (11A, 43A, 60A, 109, Boráros téri 154-es).

1981-82 körüli fém duplaoldalas. Az O.betű a kiadó garázsra, Óbuda Üzemegységre utal.

Évjárat: 1984. augusztus - 1986. november (a 84-es helyett már 84-es közlekedik, de a 16A járat még létezik)

Külső oldal: A Boráros tér felirat közelebb került a járatszámhoz.

Belső oldal: Megállóváltozás nem történt.

A járat 1988 januárjában a nagykörúti forgalmi torlódásokra hivatkozva megszűnt.

12

1981-82 körüli fém duplaoldalas. Az O.betű a kiadó garázsra, Óbuda üzemegységre utal. 

Évjárat: 1981. május (4A járat beindítása) - 1983. február (6-os megszüntetése)

Külső oldal: A korai gyorsjárati táblákra jellemző nagyobb piros kerettel készült.

A járat 1987.12.31-én üzemzárással a nagykörúti forgalmi torlódásokra hivatkozva megszűnt.

13

Évjárat: 1989. február, a környéki díjszabás bevezetésekor.

Évjárat: 1994 második fele. Első tojáslogós. A dátumot a csík típusából lehet tudni. A korszakban előfordultak dátum nélküli táblák is.

Belső oldal: A balos által jelölt irányhoz viszonyítva egy megálló átnevezés (megálló áthelyezése miatt) történt: Balatoni út -> Diósd, törökbálinti elágazás.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag, a csík iránya megfordult és lekerekített sarkú lett.

Belső oldal: Olvasható rajta a Kelenföld felirat, amely ekkortól terjedt el. Diósd felé törölték az átszállásokat. A logó érdekes módon kissé félredőlt.

Évjárat: 1998. február (leszállóhely megállóhellyé minősítése)

Külső oldal: A szám egy átmeneti típusú, késői tojáskorszakra jellemző típus lett. A végállomások régi típusú betűkkel készültek, de a sorok egymástól igen távolra kerültek.

Belső oldal: Vékony betűs megállólista a korszakra jellemző vastag járatszámmal, új típusú logóval. Az Angeli utca végállomáson a balesetveszély csökkentése érdekében a korábbi kötelező leszállóhelyet megállóhellyé minősítették át.

FÉNYKÉPET KERESEK JOBB ÁLLAPOTÚ TÁBLÁRÓL!

Évjárat: 2000. július, a csík iránya ellentétes

Külső oldal: A buszok végállomása ekkor a Camponához került (az Angeli utca és Barackos út közötti szakaszt a továbbiakban már csak a 13A szolgálta ki). A korszakra jellemzően az új logós táblák betűihez hasonló típussal és kis járatszámmal készült. A csapágy gyár szóközzel elválasztva.

Belső oldal: Megszűnt a 113-as és a 101-es autóbusz. Immár pontosabb tájékoztatást kapunk a határátlépésről.

Évjárat: 2002. február (a Gyár utca helyett a Homokbánya utcán közlekedik)

Külső oldal: A Csapágygyár ismét egybe lett írva.

Belső oldal: A korszakra jellemzően a logó helyére került a határátlépésről tájékoztató szöveg. Diósd önkormányzatával kötött megállapodás értelmében módosított útvonalon közlekedik, új területeket feltárva. Ehhez kapcsolódóan két új megálló létesült Homokbánya utca és Petőfi Sándor utca néven.

Évjárat: 2004, tartalmi különbség nélkül

Évjárat: 2006. október 2. (megállóhelyek átnevezése), puha műanyag. A korszakra jellemző citromsárga csíkkal.

Külső oldal: Diósd önkormányzatával kötött megállapodás értelmében 2006 január 1-től módosított útvonalon közlekedik, új területeket feltárva.

Belső oldal: Zrt-s logó, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Megálló-átnevezések: Balatoni út -> Diósd, Sashegyi út; Diósd, Nagytétényi út -> Nagytétényi utca (évek óta hibásan útként volt feltüntetve, neve egyébként így sem pontos, mivel Tétényi utcának hívják.) 2006. október 2-től a 13A közlekedését átszervezték, feladatát az új 113 és 113A járatok látták el.

Évjárat: 2007. március 22. (új megálló létesítése), puha műanyag. A csík két széle kerekítés helyett levágott.

Belső oldal: Rövidebb tájékoztató szöveg. Megálló létesítése: Gárdonyi Géza utca.

A MAN járműveken használt viszonylattábla (alsó sorban)

13A

Évjárat: 1995. november (a járat decemberben indult, ez volt az első széria)

Külső oldal: A Diósd felirat és a szám a 13-as tábla mintájából származik, a többi betű régi típusú, de vékonyított változat.

Évjárat: 1997 második fele (a tábla nem lehet korábbi, mert a Fürst garázst csak 1997-ben nevezték át Kelenföldre)

Külső oldal: A korábbi szériával ellentétben mindenütt a régi betűtípust használják. Az "A" betű esetében is bevezették a 80-as évek elején jellemző vékony "A"-t.

Évjárat: 1998. február (leszállóhely megállóhellyé minősítése)

Belső oldal: Új típusú tojáslogó. Az Angeli utca végállomáson a balesetveszély csökkentése érdekében a korábbi kötelező leszállóhelyet megállóhellyé minősítették át, amit vékony betűkkel szerkesztettek.

FÉNYKÉPET KERESEK JOBB ÁLLAPOTÚ TÁBLÁRÓL!

2000 tavaszán az óránként közlekedő 101-es megszüntetésével jelentősen módosult a 13A járatok útvonala (a kiszolgálatlanul maradt terület ellátása érdekében). Egy igen bonyolult útvonalrendszer alakult ki, amelyet-e két ábra szemléltet.

 

Évjárat: 2000. július

Külső oldal: Ekkor került a végállomás a Camponához. A korszakra jellemzően az újlogós táblák betűihez hasonló típussal és kis járatszámmal készült. A két irányt megcserélték.

Belső oldal: Vastag járatszám, vékony betűs megállólista. Az útvonal az előző ábra szerint módosult. A két irányt itt is megcserélték. A 113-as megszűnt.

Évjárat: 2000. december

Külső oldal: Újlogós betűtípus.

Belső oldal: A Campona felé menő buszok útvonala jelentősen módosult, ugyanis ekkor már az ebbe az irányba haladó buszok is betértek Diósd felé, majd innen visszatérve folytatták útjukat a Barackos úton. Az irányok a külső és belső oldalon ismét felcserélődtek az előző táblához képest.

Évjárat: 2003 második fele - 2004. Mindkét oldalon felcserélték a két irányt, egyébként nincs különbsége.

Évjárat: 2005. szeptember - október  (kialakítás alapján)

Belső oldal: "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". A logó a tábla alsó részébe helyezve.

Évjárat: 2005. november 7.

Külső oldal: Az autóbuszok az M0-M6 csomópont építése, és az M0 Barackos úti felhajtó lezárása miatt terelt útvonalon közlekedtek.

A járat bonyolult közlekedési rendjét (a fentebb ismeretett terelt útvonal egyébként a megszűnéskor is fennállt)2006 október 2-től két új járat, a 113, 113A váltotta.

14

Évjárat: ~1985.

Évjárat: 1995. június (a térségben lezajlott járatmegszüntetések - 10A,83,87B,110 - utáni állapotok)

Évjárat: 1995. december

Belső oldal: További három helyen feltüntették a 173-ast valamint a Kosztolányi Dezső tér helyett a Hamzsabégi úthoz írták ki a 41-es buszt.

Évjárat: 1996. szeptember, puha műanyag

Belső oldal: Az ekkor induló 103-as beszerkesztése eltérő (és nagyobb méretű) számmal. A Kosztolányi Dezső tér irányába megszűnt a Fehérvári út megállóhely. Az Építész utcai 10-es átszállás eltűnt. A Galvani utcához eltérő számmal szerkesztették a 47-es villamost. A 41-es busz visszakerült a Kosztolányi Dezső térre, jóval kisebb számméretben, a 41-es helyére, amely így törölve lett.

Évjárat: 1997 első fele (puha műanyag)

Belső oldal: A Hengermalom útnál törölték a 3-as busz iránymegjelölését és eltérő számokkal (a korábbi szérián használt szerkesztő-típussal) pótolták a 41-es villamost. A másik irányban a  Vegyész utcánál pótoltak átszállásokat. A Kosztolányi Dezső térnél ismét látható a  41-es.

Évjárat: 1998 első fele, kemény műanyag. Tartalmi különbség nélkül, új típusú tojáslogóval.

Évjárat: 1998. augusztus, a tétény-busz beindításakor.

Belső oldal: Vékony betűs megállólista. A járatszámból a 4-es eredeti maradt, de az 1-es új típus. Tartalmi változás csak a tétény-busz feltüntetése, valamint a 3-as irányának megjelölése. Érdekes, hogy a jobb lista felett a "kapcsolatok" helyett "lehetőségek" szerepel.

KERESEK ÉLESEBB KÉPET A SZÉRIÁRÓL!

Évjárat: 2000.április vége, a 10-es busz megszűnésekor (valószínűleg utolsó széria)

Belső oldal: Két helyen a 10-es törlése, és az 5. megállóban az ennek nyomán módosult 3-as törlése.

A járaton 2001 szeptemberétől a Vt-Transman MAN SL223-as autóbuszai közlekedtek, így a táblagyártás csak pótlás esetén történt.

Évjárat: 2004. november 22. (250-es beindítása)

Belső oldal: Új járatok: 118-as villamos (2003. szeptember), 40E busz (2002. május), 140E (2003. szeptember), 250 (2004. november). A 13, 13A járatok 2000 júniusa óta a Camponáig közlekednek. Az 50-es és 150-es járatok feltüntetése a korábbi szériák hiányosságát pótolja.

A MAN járműveken használt viszonylattábla (alsó sorban)

Az új paraméterkönyv bevezetésétől, 2008. szeptember 6-tól 214-es jelzést kapott.

15

Évjárat: 1983. november (133-as indulása) - 1986. május (116-os indulása) Mivel ismeretemben van több másik széria ebből az időszakból, ezért elmondható, hogy ez a tábla inkább 83-84-es lehet.

Belső oldal: A piros járatokat félreszitázták a kellő helytől pár centivel jobbra, így összecsúsznak a fekete járatokkal, illetve helyenként nincsenek is meg (pl: Felszabadulás tér 5,7)

Évjárat: ~ 1985

Belső oldal: Egyetlen különbsége, hogy nincs félreszitázás.

Évjárat: 1986 első fele

Külső oldal: Megjelent a Közraktár utca felirat a pontosabb utastájékoztatás érdekében, ennek "róvására" a Gogol utca rövidítve lett.

Belső oldal: Számomra érthetetlen átszállási módosítások történtek, sok járatot kiszedtek, holott nem történet hálózati változás.

Évjárat: 1988. május (15A beindítása)

Belső oldal: Eltűnt a megszűnt 12 és 12A, valamint már látszik az újonnan elindult 15A járat is és az 1986 májusában indult 116-os.

Évjárat: 1989

Belső oldal: A 15A-t még több helyen feltüntették, valamint egyes helyekről töröltek, míg másütt kiírtak átszállásokat, logikátlanul.

Évjárat: 1992. december (tulajdonos információi)

Külső oldal: A két végállomást felcserélték, a Közraktár utca zárójelbe került, a Gogol utca szintén, ugyanis a végállomás elnevezése Lehel tér lett.

Belső oldal: Az eltérő vonalvezetés miatt a visszaút megállóit is feltüntették (a Bakáts tér helyett hibásan Bakáts utcát jelöl). Ennek eredménye a kisebb betűs megállólista és a balra húzott járatszám. Az alábbi megállóátnevezések történtek (csak a régebbi balos által megjelölt irányt tudtam vizsgálni): Szamuely utca -> Lónyai utca, Felszabadulás tér -> Ferenciek tere, Martinelli tér -> Szervita tér, Engels tér -> Erzsébet tér, Báthori utca -> Báthory utca. 

Évjárat: 1994. november (első tojáslogós)

Külső oldal: A két végállomást ismét megcserélték és eltűnt a Közraktár utca felirat, valamit az "u" rövidítés megszűnt.

Belső oldal: A Bakáts tér megállót már helyesen jelzi. Megszűnt a 15A járat.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal:  Sok átszállási változás: törölték a megszűnt járatokat (1,2 - a Szende Pál utcánál fenn maradt,8A)  valamint a lerövidült 12-es villamost. A Ferenciek terén felüntették a korábban elmaradt 112-es és 173-as buszokat. 

Évjárat: 1998. augusztus (City-busz beindításakor)

Belső oldal: Vékony betűkkel beszerkesztették a City-buszt, valamint kis számokkal az Erzsébet térhez a korábban elmaradt 105-öst. Törölték a már rég nem aktuális 2-es átszállást a Szende Pál utcánál.

Évjárat: 2007. október, puha műanyag

Belső oldal: A 0710-es 8-as táblához hasonlóan átszállások feltüntetése nélkül készült. Rengeteg megálló változás történt: 2002. márciusától a Szabadság téri mélygarázs építése miatt az autóbuszok útvonala módosult, Lehel tér felé megszűnt a Szabadság tér és Báthory utca megálló, helyettük létesült az Arany János utca és Kossuth Lajos tér megálló. 2002. májustól Boráros tér felé a Báthory utca megállót áthelyezték, új neve: Kossuth Lajos tér. A Kálvin tér térségében jelölt megállóváltozások a Ráday utca (kezdetben csak hétvégi) lezárásákor aktuális megállóhelyek. A Lehel téri végállomás áthelyezésére 2005. szeptemberében került sor, ezért változtak itt a megállók. A Havas utca megálló létesítése a 2-es villamos felújításához kapcsolódó ideiglenes változás.

15A

A járat 1988. május és 1993. decembere között közlekedett, kirázólag Ikarus 415-ösökkel.

Évjárat1988. május, a járat indulásakor.

16

Évjárat1983. március (21-es beindítása) - 1984. augusztus (84 -> 84)

Belső oldal: Jelöli a "siklópótló" V járatot, mely 1985-ben szűnt meg. A Palota út, gyorslift megállót nem jelöli, hiszen ez csak 1985-ben létesült.

Évjárat1989. március (ekkor indult be a Vár-busz, a végállomás átkerült a Moszkva térről a Dísz térre)

Belső oldal: A körforgalom-jelleg miatt a visszautat is jelöli.

Évjárat1994. október, első tojáslogós

Külső oldal: A Deák Ferenc tér teljes kiírásra került régi betűkkel (ez a változás még a balos-korszakban történt).

Belső oldal: A baloshoz képest megállóváltozás nem történt. Azóta megszűnt az 1, 4A, 9, 15A, 116-os járat. A körforgalmi besorolás megszűnt, de az útvonal nem változott. A Clark Ádám térnél érdekes a 86-os utáni vessző, mintha valamely járat törölve lett volna mögötte, pedig a tábla elsőszériás.

Évjárat: 1997 év vége, kemény műanyag

Belső oldal: A megszűnt 2-es törlése, és a 105-ös átszállásának számomra nem érthető okokból történt áthelyezése a másik irányba.

Évjárat: 2006 vége, puha műanyag. Kijelző meghibásodás, vagy táblás járműves pótlás esetére.

Külső oldal: Matricás. Karakterek a tojáslogósokra és balosokra jellemző betűkkel készültek.

Belső oldala üres. 

Évjárat: 2007, puha műanyag.

Mindkét oldal azonos. Immár a korszakra jellemző karakterekkel.

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

ÚJRA NYITVA! ~FBLOG~ ÁLLATKÍSÉRLETEKTÕL MENTES A SMINKED? ~HAMAROSAN KREDIT NYEREMÉNY! TERMÉKTESZTEK!~FBLOG~ÚJRA NYITVA!    *****    Astropapa-iskolája mindenkit szeretettel vár és INGYENES TANÁCSOT AD minden kedves érdeklõdõnek!    *****    Supernatural - ODaát - 13. ÉVad - Extrák - Infók - ÉRdekességek - ODaát - Supernatural - 13.ÉVad - Supernatural - ODaát    *****    A csillagjövõ oldalon,nem csak alacsonyak az árak, hanem a tanácsadás, teljesen ingyenes. Szeretettel várlak minden nap    *****    Új design! Az egyetlen magyar Olicity és a legaktívabb Zöld Íjász rajongói oldala! 6. évad & Arrowverse hírek!    *****    No.1 Christina Aguilera Fan Site - Minden ami X-Tina, minden héten újdonságok! Katt!    *****    TelenovelasWeb - Hírek, képek, videók, saját véleménnyel tarkított bejegyzések telenovellákról és a színészekrõl! Gyere!    *****    Hamarosan olvashatók lesznek az oldalamon az Asztro-tükör asztrológiai írásai, cikkei.    *****    Gesztenye, gesztenye, gesztenye... és egy álmos sün! Gyertek az októberi rétre Mályvával és Pipitérrel! Irány a Mesetár!    *****    Születési,baba,hold horoszkóp,elõrejelzés,párkapcsolati elemzés,fogamzási képlet! Ingyenes tanácsadás!Várlak!Kattints!    *****    Ha te is a letisztult stílus híve vagy, nézz be hozzám! Smink, ruha, kritika //Style and Stuff// Style and Stuff//    *****    MINDEN HÓNAPBAN INGYENES G-PORTÁL SABLON! TELJESEN ÁTSZERKESZTHETÕ A LEGÚJABB KÓDOKKAL! Ne maradj le egyik hónapban sem!    *****    Rendeld meg az asztrológiai csomagok egyikét és teljesen ingyen megbeszélheted velem a kérdéseidet telefonon, skypeon!!!    *****    Nézz filmet messengeren! Ha szereted a filmeket klikk ide! Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film! Film!Film!    *****    Nézz filmet messengeren! Ha szereted a filmeket klikk ide! Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!    *****    A CSILLAGJÖVÕ OLDALON RENDKÍVÜLI AKCIÓK,LEHETÕSÉGEK.A MEGRENDELÉSEK UTÁN TELJESEN INGYENES KONZULTÁCIÓ,TANÁCSADÁS.VÁRLAK    *****    Õszi manókalandok a réten! Búcsúztassátok el ti is útra kelõ madarainkat Mályvával és Pipitérrel! Gyertek a Mesetárba!    *****    | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale |    *****    Bûbájos boszorkák - Charmed - Extrák - Érdekességek - Cikkek - Interjúk - Bûbájos boszorkák - Charmed - Charmed -Játékok    *****    Infrashape Horizontal fittness stúdió Debrecen