41
vjrat: 1982-1983 krl, duplaoldalas kivitel

vjrat: 1984. november (114-es - ltri - megszntetse) - 1986. janur (114-es - Ispilng utcai - beindtsa)
Kls oldal: Univers karakter helyett az autbuszoknl hasznlt jraszm-tpus, bvebb tvonallerssal.
Bels oldal: A tbla nem jelli az 1982 decemberben ltestett Pk utcai megllt, de mivel a 114-es busz nincs jellve, nem valszn, hogy ez egy korai szria lenne. Tovbbi rv a ksbbi szrira, hogy a meglllista tblzata a 80-as vek kzeptl alkalmazott vkony-vonalas tpus


vjrat: 1986.janur (Ispilng utcai 114-es beindtsa)
Bels oldal: Feltntettk a Pk utcai megllt is.

vjrat: 1986. november
Bels oldal: Megsznt a 9-es villamos. Meglltnevezs: Kr - berek -> Kr-berki t. A korbban elmaradt 47-es villamos tszllsnak ptlsa.

vjrat: 1987.szeptember
Kls oldal: Hibsan Kelenvlgy van feltntetve vgllomsknt s az tvonalat is idig jelli. Ennek oka, hogy a jrat 1987. jnius 1 s augusztus 31. kztt plyafeljts miatt ezen az tvonalon kzlekedett (lsd a vgnyzras tblknl), az j tbla ksztsekor pedig rossz szitval dolgoztak.
Bels oldal: Teljes tvonalas maradt. A Krberki t megll ktjel nlkli rsa.


vjrat: 1990. december (vgllomsok tnevezse) - 1993. mjus (tvonalhosszabbts) kztti llapotok, sajnos pontosabb behatrols nem lehetsges
Kls oldal: vgllomsok tnevezse, rgi tpussal szerkesztve. Rszletesebb tvonallers. Pentz Kroly utca -> Anna utca (1990)
Bels oldal: Egyoszlopos elrendezs. Vgllomsok tnevezse, tovbb Budafok elgazs helyett "Budafoki" ~. 7A jrat feltntetse, azonban a 114-est nem jelzi.


vjrat: 1993 mjus, tvonala a Mricz Zsigmond krtrig hosszabbodott.
Kvl, bell teljesen j kinzet, a korszak sajtossgaival.


vjrat:1994 februr, utols balos
Bels oldal: Mindssze kt tszllsklnbsg.

vjrat: 1994 augusztus, els tojslogs


vjrat: 1995 janur
Kls oldal: A Mricz Zsigmond krtr rvidtse megsznt
Bels oldal: A bal oldali listban a szokatlanul nagy 47-es villamostszlls szma megszokott mret lett (10.megll). Megsznt a 40E, j jrat a 173.


vjrat: 1995 jnius
Bels oldal: A nagy megszntetsek s tszervezsek miatt szmos jrat trlse. Az 1-es vletlenl mg fenntmaradt.

vjrat: 1996 janur
Bels oldal: A korbban fennmaradt 1-est trltk. A kimaradt 3-ast feltntettk s nhny tszllst megvariltak, de ezeknek jelentsge nincs.

vjrat: 1997. janur
Bels oldal: j tpus tojslog. Az 1996 szeptemberben indult 103-as jrat feltntetse vkony szmokkal. Egy megllnvvltozs: Albertfalva, Forgalmi utca -> Forgalmi utca (a megllnv balra igaztsa a Mricz fel elmaradt)

vjrat: 1998 - 1999 Tartalmi klnbsg a dtum eltnsn kvl nincs

vjrat: 2000. november 1. (megll tnevezse)
Bels oldal: Meglltnevezs: Krberki t -> Flke utca. Megsznt a 10-es busz (2000. prilis 30.). A Forgalmi utca feliratot igaztottk az oszlophoz.

vjrat: 2002. oktber 1. (Budars-busz beindtsa)
Kls oldal: Helvetica karakterek hasznlata
Bels oldal: Az utols genercis tojslogsokra jellemz tdolgozssal. Kt flsleges 47-es tszllst trltek. j jratok: Budars-busz s 40E - utbbi helyett vletlenl 41E-t rtak.


vjrat: 2003. szeptember 8. (Bocskai ti aluljr tadsa, megll tnevezse)
Bels oldal: j jrat: 140E (szeptember 1-tl). Az aluljr tadsa miatt megll tnevezs. A szintn ekkor indult 118-as villamos feltntetse elmaradt.


vjrat: 2003. november 1., tvonala a Battyhny trig hosszabbtva
Kls oldal: Kisebb betk, nagyobb jratszm
Bels oldal: j jrat: jbuda-busz (oktber 1-tl), a 118-as villamost tovbbra sem jelzi. Egy elmaradt 47-es tszllst feltntettek. Mricz Zsigmond krtren nem jelzi a 18-ast, mivel a hosszabbts kvetkeztben a Gellrt trig prhuzamos mg az tvonaluk.


vjrat: 2004
Bels oldal: Kisebb korrekcik: az elmaradt 118-as villamos feltntetse, tovbbi elmaradt tszllsok (7A, 47) feltntetse, valamint a Mricz Zsigmond krtri tszllsok tlthatbb rendezse.

vjrat: 2004 vge (?)
Bels oldal: Ekkor mr tervezs alatt lehetett, de vgl csak 2005. november 14-n adtk t a Krberek megllt. A tblkat azonban korbban elksztettk (mivel "lehetsgek" helyett mg "kapcsolatok" szerepel). A megllhely neve sokig krdses volt (Hosszrti lakpark vagy Krberek legyen), ezrt a megllt resen hagytk s a vglegests idpontjban matrickkal lttk el. Egyb klnbsge nincs.

vjrat: 2005. janur 10. (Infopark-busz beindtsa) - augusztus vge (kialaktsa alapjn)
Bels oldal: Mivel a Krberek megll ltestse csszott, ezen a tbln elhagytk. Az Infopark-busz feltntetsn tl elmaradt tszllsok feltntetse (141-es busz, 18-as villamos)

vjrat: 2006. februr 6. (Zrt-s log) - augusztus 21. (mg nem kezddtek meg az M4 ptsi munklatok)
Bels oldal: Zrt-s log, "kapcsolatok" helyett "lehetsgek". A Krberek megll itt mr nyomtatsban is megjelenik, mivel 2005. november 14-tl zembe helyeztk. 7-es csald tszervezse 2005. december 3-tl. Korbban elmaradt tszllsok feltntetse: Infopark-busz, 250-es. tszllsok kis mrtk trendezse logikussgi szempontok szerint.

2006. augusztus 21-tl a Fehrvri ti vgnyzr (M4 ptsi munklatok miatt) elkszt munklatatai miatt, a Kanizsai utcai ideiglenes vglloms ptst megelzen csak Albertfalva, kitrig kzlekedett (2007. jliusban a vglloms elbontsakor ugyancsak ilyen paramterekkel kzlekedett):
A tbln olvashatk a vgnyzrhoz kapcsold klnfle ptlbuszok, ideiglenes jratok (18A villamos) tszllsai is.


2006. augusztus 28-tl a Kanizsai utca ideiglenes vgllomsig jrtak, 2007. jlius 23-ig, 2006 augusztusban kszlt szria:


2006 szn-teln kszlt szria, tartalmilag teljesen azonos, de a tblzat kialaktsa ms, keskenyebb oszlopok s nagyobb betk, Kanizsai utcnl az tszllsok balra igaztva.

vjrat: 2007. augusztus. Jlius 23-tl ismt eredeti tvonalon kzlekedik. (vlheten kszlt mg 0707 szria is)
Kls oldal: megegyezik a korbbi teljes tvonalas szrikkal. Erre a tblra egy 2009-es vgnyzr sorn matrict ragasztottak.
Bels oldal: sszehasonlts a teljes tvonalas 2006-os szrival: megsznt jratok: 4-es busz, 118-as villamos. j: 187-es. Ttny-busz -> 233E. Hosszabb tvonalon jr: 105-s. Lthatjuk a Szabadsg hd lezrsa miatt kzleked ideiglenes villamosptl jratokat. Az 56-os villamos meghosszabbtott tvonalon jr.


Vgnyzras tblk /kivve M4 2006-2007 vgnyzr/
1987. jnius 1. - augusztus 31. kztt, plyafeljts miatt rvidtett tvonalon kzlekedett.

1996. augusztus 11. - oktber 16. Fehrvri ti plyarekonstrukci

2002. jnius 15-16. Bartk Bla t feljts elkszt tem

2003. mrcius 26-30. zemzrs Bocskai t aluljr (jbuda kzpont) ptsi munklatok elkszlete :

2003. mrcius 30. - jnius: Bocskai t aluljr (jbuda kzpont) ptsi munklatok

2003. oktber 20-26. zemzrs jbuda-SZTK korbbi ideiglenes angolvlt kiszerelse

M4 vgnyzr 2006-2007 vben kszlt tblit a lezrs hosszabb ideje miatt lsd a teljes tvonalas tblknl


2005. november 5. (zemkezdet) - 13. zemzrs, vgnyfeljts miatt:

41A
2005. november 5. (zemkezdet) - 11. zemzrs, vgnyfeljts miatt kzlekedett. Hibsan 41-esknt gyrtottk le a duplaoldalas tblkat, ezeket utlag matricval lttk el:

2007. augusztus 21-n a Szabadsg hd feljts miatti lezrsakor indult a tehermentest 41A jrat. A hdlezrs miatt villamossal kzvetlenl nem volt elrhet Dek tri metrkapcsolat, gy a Batthyny tri metrllomsra trtnt a "rhords".


41B
vjrat: 1964 - 1968 kztt
Ekkor mg ltezett a hossz 41-es (Budars MV lloms - Mricz Zsigmond krtr). Szakaszn pedig kt idszakos jrat is, a 41A s a 41B kzlekedett. A 41B 1968 krl sznhetett meg. A 41A mg kitartott 1970-ig.

42
vjrat: 1970. prilis (2-es metr tadsa utn a Madch trre kzlekedik a Mricz Zsigmond krtr helyett)

vjrat: 1977. janur, a korszakra jellemzen matrics kivitel, ekkortl kzlekedik a Nagyvrad trig, a 3-as metr els szakasznak tadsa miatt.


vjrat: 1977. november (j 68A beindtsa) - 1978 vge (mg rgi piktogramos kivitel), immr kzvetlenl manyagra szitzva
Bels oldal: Megsznt jratok: 20-as villamos (1977. prilis), 68A (Kispest - j kztemet kztt kzleked, 1977. mjus). j jrat (eltr mret karakterekkel beszerkesztve) a 68A (Kispesten krforgalomban kzlekedik novembertl). A villamos piktogram megvan, csak lekopott.


A jrat kzlekedse 1979. augusztustl a metrpts miatt sznetelt.
vjrat: 1981.februr (A 123-as immr alapjratknt kzlekedik) - 1983.november (52A villamos megsznse)
Kls oldal: A jrat 1980. mrcius vgtl Kispest, Hatr ttl indul. Villamosos jratszmot alkalmaztak.
Bels oldal: Az 54E-t hibsan feketvel szitztk.


vjrat: 1983.november (52A villamos megszntetse) - 1984.oktber (199-es megsznse - 66-os meghosszabbtsa)
Bels oldal: Korrigltk a hibs 54E-t. Egy korbban kihagyott 36-os tszllst feltntettek. A tbla nem jelli az 1983 jliusban indult 194-es jratot.

vjrat: 1984. oktber (199-es megsznse, 66-os meghosszabbtsa a Hatr tig) - 1990. prilis (Vrs Oktber utca -> Vas Gereben utca)
A krnyken tszllsi vltozs ebben az idszakban nem trtnt, gy pontosabb dtumot nem tudok megllaptani. A tbb helyre beszerkesztett j tpus tszllsi szmokbl (pl. 51 + 68) a 80-as vek vgre lehet kvetkeztetni.
Bels oldal: j tpus, vkony vonalas tblzat, mely a 80-as vek kzeptl terjedt el. Feltntettk a korbban kimaradt 194-est. Megsznt: 199-es busz. Hosszabb tvonalon kzlekedik: 66-os. Egy korbban kihagyott 51-es tszllst is ptoltak, azonban a 36-ost vletlenl trltk.

vjrat: 1990. szeptember (54E megszntetse)
Kls oldal: A Tth rpd utcai vgllomsnl Kispest feltntetse vkonyabb betkkel,
Bels oldal: Vrs Oktber utca -> Vas Gereben utca (1990. prilis). Megsznt az 54E, helyette az 54-es indul a Hatr trl (hibsan feketvel szitztk). A korbban vletlenl trlt 36-os tszlls ismtelt feltntetse.


vjrat: 1992. prilis 30. (kzterlet tnevezsek Kispesten) - 1994. janur (mg nem dtumozott tbla)
Kls oldal: tvonallers bvtse
Bels oldal: Bajcsy-Zsilinszky tr -> Templom tr, Sgvri Endre utca -> Tulipn utca (1992.04.30-tl). A korbbi szria hibja javtva, itt mr - helyesen - gyorsjratknt van jelezve az 54-es.


vjrat: 1995. mrcius.


vjrat: 1995. jnius, tartalmi klnbsg nlkl.

vjrat: 1996. janur, tartalmi klnbsg nlkl.

vjrat: 1996. szeptember, tovbbra is tartalmi klnbsg nlkl, az ekkor mr kzleked 99A helyett hibsan mg a 99-est jelli.

vjrat: 1997. janur, puha manyag
Bels oldal: A 99-es jrat helyett a 99A kzlekedik, tbb, mint fl v utn vgre a tblkon is feltntetve.

vjrat: 1998, tartalmi klnbsg nlkl, tblaelhasznlds miatt kszlt.

vjrat: 2002. mrcius 8., a 94-es indulsakor
Bels oldal: Az j jrat miatt vkony szmokkal jraszerkesztettk a Hatr ti tszllsokat. rdekes s ritka plda, hogy tovbbra is Rt nlkli logt hasznltak.

vjrat: 2004. augusztus (99A megszntetse, melyet mr nem jelez) - 2005 augusztus vge (kialaktsa alapjn)
Kls oldal: A Tth rpd utcai vglloms nevbl Kispestet elhagytk
Bels oldal: Megsznt: 99A, j jrat: Gloriett-busz. A tblt a Tulipn utcai rvidts utn is hasznltk, az Ady Endre t megll leragasztsval, azonban a vglloms tmatriczsval mr nem foglalkoztak.


vjrat: 2006. februr 6. (Zrt-s log) - szeptember 18. (ekkortl mr csak a Tulipn utcig jr)
Bels oldal: Tartalmi klnbsg nlkl, csupn elrendezse vltozott: Zrt-s log, a korbbinl kisebb mretben, "kapcsolatok" helyett "lehetsgek". A tblzat is kisebb mret.

vjrat: 2006. oktber 1. (gyli jratok tszervezse) - 2007. mrcius vge (mg nem dtumozott)
Kls oldal: Szeptember 16-tl megsznt a hurokvgny, csak a Tulipn utcig kzlekedik.
Bels oldal: Hatr t fel a korbbi Ady Endre t megll hibs, ez ugyanis a Tulipn utcai vglloms lenne. A hibs megllt ksbb lematricztk a tblkon, ennek fehr nyoma ltszdik. A gyli jratok oktber 1-tl tszervezve, megsznt az 54-es. Korbban elmaradt tszllsok (151, 154B) feltntetse.


vjrat: 2007. jlius - a rossz kpminsg miatt sszehasonltst nem tudtam elvgezni, keresek lesebb kpet errl a szrirl

Vgnyzras tbla - ~1998

43
A jrat 1973 janurja ta kzlekedett a Varga Jen trtl (Mricz Zsigmond krtr helyett). A Szl tr ma a Szenthromsg tr nevet viseli.

A jrat 1983-ban sznt meg.

43A
A jrat 1973 janurja ta kzlekedett a Varga Jen trtl (Mricz Zsigmond krtr helyett). 1976 jliusban sznt meg kihasznlatlansgra hivatkozva.

Ez a szria bvebb tvonal s vgllomslerst hasznl.

44
1964 - 1972 kztti kartontblk, idrendi sorrendben

2, Kicsit bvebb tvonaltjkoztatssal s vastagabb zugli vgllomsnvvel.

3,A Moszkva tr vglloms is a Zugli felirat tpusa lett

1972 - 1976 kztti

vjrat: 1979. prilis (80-as troli megindulsa) - 1980. janur (64-es villamos megsznse - a jrat helyett mr 1979 oktbertl ptlbusz kzlekedett)
Bels oldal: Az els hagyomnyos - KRESZ szabvnyos - fekete piktogramokkal kszlt tbla.


vjrat: 1980. janur (82-es troli beindtsa)
Bels oldal: Megsznt a 64-es villamos, helyette az j 82-es troli kzlekedik. Feltntettek nhny elamradt hetes tszllst. A 132-est hibsan feketvel szitztk.

vjrat: 1981-2 krl
Bels oldal: A korszakra jellemzen vastagabb jratszmok s megllhely feliratok. A 7-es jratokat trltk, a 132-es hibjt korrigltk.

vjrat: 1985. mrcius (20-as a Keletibl indul) - 1988. jnius (73-ast vltja a 73-as)
Bels oldal: Visszahelyeztk a 7-es tszllsokat, de utlag rthetetlen okokbl lekapartk tbb ms jrattal egytt: (73E, 67-es villamos s a 80-as troli). Tnyleges vltozsok: A 20-as a Keleti Plyaudvarig kzlekedik, a 120-as lervidlt.

vjrat: 1992
Bels oldal: Npstadion t - > Stefnia t (jl lthat tszabssal), Lumumba utca -> Rna utca. Megsznt jratok: 30,73 (vletlenl a listban hagytk), 55 autbuszjratok. j jrat a 73-as, lervidlt a 20-as busz, az 1-es villamos meghosszabbtott tvonalon kzlekedik.

vjrat: 1993
Bels oldal: A Rkos-patak rsmdja immr a bels oldalon is ktjel nlkl (kvl mindig is gy szerepelt). Az tszllsok kzl sajnos tbbet (vletlenszeren) lekapartak. Tovbbra is szerepel a tbln az vek ta megsznt 73-as, valamint ezen a szrin a 132-esre sem kerlt keret.

vjrat: 1994. mjus (villamosok esetben mjus hnapig kszltek mg balosok)
Kls oldal: Rkos-patak ktjellel
Bels oldal: Rkos-patak itt is ktjellel. Sajnos a gyorsjratokat utlag lekapartk. megsznt az 55-s jrat.


vjrat: 1994. szeptember, egyetlen tojslogs szria kszlt


Vgnyzras tblk:
1990. prilis 9 - 14., Thkly t x Hungria krt vgnypts miatt (1-es villamos hosszabbtshoz kapcsold):

1992. oktber 27. - november 6. (Thkly t vgnyfeljts), de 1993. szeptember 1-30. kztt, a Thkly t x Hungria krt vgnykeresztezs ptsekor is hasznlatban volt:

A jrat 1995 karcsonyn kzlekedett utoljra.
44A
A jrat a 60-as vek msodik felben, a npstadionbeli mrkzsek idejn kzlekedett.

45i
A jrat 1968-ban sznt meg. Csak htvgi, nyri cscsidszakban kzlekedett [balatoni utazsok miatt]

UGRS A KVETKEZ OLDALRA (47-TL)
UGRS AZ OLDAL TETEJRE
|