bkvtablak
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
41 - 45i

41

Évjárat: 1984.november (114-es - lőtéri - megszüntetése) - 1986. január (114-es - Ispiláng utcai - beindítása)

Belső oldal: A tábla nem jelöli az 1982 decemberében létesített Pék utcai megállót, de mivel sem a 43-as villamos, sem a 114-es busz nincs jelölve, nem valószínű, hogy ez egy korai széria lenne.

Évjárat: 1986.január (Ispiláng utcai 114-es beindítása)

Belső oldal: Feltüntették a Pék utcai megállót is.

Évjárat: 1986.november

Belső oldal: Megszűnt a 9-es villamos. Megállóátnevezés: Kőér - berek -> Kőér-berki út. A korábban elmaradt 47-es villamos átszállásának pótlása.

Évjárat: 1987.szeptember

Külső oldal: Hibásan Kelenvölgy van feltüntetve végállomásként és az útvonalat is idáig jelöli. Ennek oka, hogy a járat 1987.június 1-je és augusztus 31. között pályafelújítás miatt ezen az útvonalon közlekedett (lásd a vágányzáras tábláknál), az új tábla készítésekor pedig rossz szitával dolgoztak. 

Belső oldal: Teljes útvonalas maradt. A Kőérberki út megálló kötőjel nélküli írása.

Évjárat: 1993 május, útvonala a Móricz Zsigmond körtérig hosszabbodott.

Kívül, belül teljesen új kinézet, a korszak sajátosságaival.

Évjárat:1994 február, utolsó balos

Belső oldal: Mindössze két átszálláskülönbség.

Évjárat: 1994 augusztus, első tojáslogós

Évjárat: 1995 január

Külső oldal: A Móricz Zsigmond körtér rövidítése megszűnt

Belső oldal: A bal oldali listában a szokatlanul nagy 47-es villamosátszállás száma megszokott méretű lett (10.megálló). Megszűnt a 40E, új járat a 173.

Évjárat: 1995 június

Belső oldal: A nagy megszüntetések és átszervezések miatt számos járat törlése. Az 1-es véletlenül még fenntmaradt.

Évjárat: 1996 január

Belső oldal: A korábban fennmaradt 1-est törölték. A kimaradt 3-ast feltüntették és néhány átszállást megvariáltak, de ezeknek jelentősége nincs.

Évjárat: 1997 január

Belső oldal: Új típusú tojáslogó. Az új, 103-as járat feltűntetése vékony számokkal. Egy megállónévváltozás: Albertfalva, Forgalmi utca -> Forgalmi utca

Évjárat: 1998 - 1999 Tartalmi különbség a dátum eltűnésén kívül nincs

Évjárat: 2000.március

Belső oldal: Megállóátnevezés: Kőérberki út -> Fülőke utca. Megszűnt a 10-es busz. A Forgalmi utca feliratot igazították az oszlophoz.

Vágányzáras táblák

1987.június 1. és augusztus 31. között, pályafelújítás miatt rövidített útvonalon közlekedett.

~ 2003

41B

Évjárat: 1964 - 1968 között

Ekkor még létezett a hosszú 41-es (Budaörs MÁV állomás - Móricz Zsigmond körtér). Szakaszán pedig két időszakos járat is, a 41A és a 41B közlekedett. A 41B 1968 körül szűnhetett meg. A 41A még kitartott 1970-ig.

42

Évjárat: 1977. január, a korszakra jellemzően matricás kivitel

Évjárat: 1981.február (A 123-as immár alapjáratként közlekedik) - 1983.november (52A villamos megszűnése)

Belső oldal: Az 54E-t hibásan feketével szitázták.

Évjárat: 1983.november (52A villamos megszüntetése) - 1984.október (199-es megszűnése - 66-os meghosszabbítása)

Belső oldal: Korrigálták a hibás 54E-t. Egy korábban kihagyott 36-os átszállást feltüntettek. A tábla nem jelöli az 1983 júliusában indult 194-es járatot.

Évjárat: 1984.október (199-es megszűnése - 66-os meghosszabbítása) - 1990.április (Vörös Október utca -> Vas Gereben utca)

A környéken jelentős változás ebben az időszakban nem történt, így pontosabb dátumot nem tudok megállapítani. Az új típusú átszállási számokból a 80-as évek lvégére lehet következtetni.

Belső oldal: Új típusú, vékony vonalas táblázat. Új járat: 194-es busz. Megszűnt: 199-es busz. Módosult: 66-os. Egy korábban kihagyott 51-es átszállást is pótoltak, azonban a 36-ost véletlenül törölték.

Évjárat: 1990.szeptember (54E megszüntetése)

Külső oldal: A Tóth Árpád utcai végállomásnál Kispest feltüntetése vékonyabb betűkkel,

Belső oldal: Vörös Október utca -> Vas Gereben utca (1990.április). Megszűnt az 54E, helyette az 54-es indul a Határ útról (hibásan feketével szitázták). A korábban véletlenül törölt 36-os átszállás feltüntetése.

Évjárat: 1995. június

Évjárat: 1996. január, tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 1996. szeptember, továbbra is tartalmi különbség nélkül, a 99A helyett hibásan még a 99-est jelöli.

Évjárat: 1997. január, puha műanyag

Belső oldal: A 99-es járat helyett a 99A közlekedik, több, mint fél év után végre a táblákon is feltüntetve.

Évjárat: 1998, tartalmi különbség nélkül, táblaelhasználódás miatt készült.

Évjárat: 2002. március, a 94-es indulásakor

Belső oldal: Az új járat miatt vékony betűkkel újraszerkesztették a Határ úti átszállásokat. Érdekes módon még mindig Rt nélküli logót használtak.

43

A járat 1973 januárja óta közlekedett a Varga Jenő tértől (Móricz Zsigmond körtér helyett). A Szőlő tér ma a Szentháromság tér nevet viseli.

A járat 1983-ban szűnt meg.

43A

A járat 1973 januárja óta közlekedett a Varga Jenő tértől (Móricz Zsigmond körtér helyett). 1976 júliusában szűnt meg kihasználatlanságra hivatkozva.

Ez a széria bővebb útvonal és végállomásleírást használ.

44

1964 - 1972 közötti kartontáblák, időrendi sorrendben

2, Kicsit bővebb útvonaltájékoztatással és vastagabb zuglói végállomásnévvel.

3,A Moszkva tér végállomás is a Zuglói felirat típusa lett

1972 - 1976 közötti

Évjárat: 1979. április (80-as troli megindulása) - 1980. január (64-es villamos megszűnése - a járat helyett már 1979 októberétől pótlóbusz közlekedett)

Belső oldal: Az első hagyományos - KRESZ szabványos - fekete piktogramokkal készült tábla.

Évjárat: 1980. január (82-es troli beindítása)

Belső oldal: Megszűnt a 64-es villamos, helyette az új 82-es troli közlekedik. Feltüntettek néhány elamradt hetes átszállást. A 132-est hibásan feketével szitázták.

Évjárat: 1981-2 körül

Belső oldal: A korszakra jellemzően vastagabb járatszámok és megállóhely feliratok. A 7-es járatokat törölték, a 132-es hibáját korrigálták.

Évjárat: 1985. március (20-as a Keletiből indul) - 1988. június (73-ast váltja a 73-as)

Belső oldal: Visszahelyezték a 7-es átszállásokat, de utólag érthetetlen okokból lekaparták több más járattal együtt: (73E, 67-es villamos és a 80-as troli). Tényleges változások: A 20-as a Keleti Pályaudvarig közlekedik, a 120-as lerövidült.

Évjárat: 1992

Belső oldal: Népstadion út - > Stefánia út (jól látható átszabással), Lumumba utca -> Róna utca. Megszűnt járatok: 30,73 (véletlenül a listában hagyták), 55 autóbuszjáratok. Új járat a 73-as, lerövidült a 20-as busz, az 1-es villamos meghosszabbított útvonalon közlekedik.

Évjárat: 1994. szeptember, egyetlen tojáslogós széria ké

Külső oldal: A balos betűit használták fel.

Vágányzáras táblák 1993-ból.

A járat 1995 karácsonyán közlekedett utoljára.

44A

A járat a 60-as évek második felében, a népstadionbeli mérkőzések idején közlekedett.

45i

A járat 1968-ban szűnt meg. Csak hétvégi, nyári csúcsidőszakban közlekedett [balatoni utazások miatt]

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

"Revealing the truth is like setting a match on fire. It can bring light or set your world on fire." | PROJECT D.C.    *****    PROJECT DC egy futurisztikus-disztópikus SZEREPJÁTÉK! Bármikor szívesen látjuk a csatlakozókat!    *****    Ne maradj le semmirõl, értesülj elsõ kézbõl a Selena Gomezzel kapcsolatos hírekrõl! Hat éve várja a látogatókat az oldal    *****    Református exmisszus-gyakornok, jégkorong, izomautók, rap zene. Igen, ez mind én vagyok! Hogyan? Nézz be és megtudod! :)    *****    Szeretsz írni? Lenne egy jó témád, amit megosztanál másokkal? Akkor kattints, és nyerj egy vendégposztot nálam! :)    *****    Kedveled Ian Somerhaldert? Odáig vagy a szépséges színésznõért, Nina Dobrevért? Kattints! Nem csak TVD rajongóknak!    *****    Szeretsz filmet nézni? Akkor itt a helyed! Nézz filmet facebook messengeren. Klikk ide!!!!    *****    MAYFLOWER / egy májusban született lány blogja / MAYFLOWER / egy májusban született lány blogja / MAYFLOWER    *****    DESIGN KÉSZÍTÕT KERESEK! 100 KREDIT ÉS MEGJELENÉS JÁR ÉRTE! DESIGN KÉSZÍTÕT KERESEK! 100 KREDIT ÉS MEGJELENÉS JÁR ÉRTE!    *****    ***Egy blog. Egy lány. Egy élet.*** Ðzsí blogol. *G-PORTÁL KÖZÖSSÉGMENTÉS ugyanitt. Ha hiányzik a régi közösség.*BLOG***    *****    Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok    *****    Nézz filmet facebook messengeren!!!! Klikk! Klikk!    *****    ONMYMIND \\ EGY ÁTLAGOS SRÁC BLOGOL MINDENRÕL AMI ESZÉBEJUT \\ ZENE, CIKKEK, KRITIKA? KATTINTS ÉS OLVASS MOST KEDVEDRE    *****    **********Rengeteg AKCIÓ! Vegyszermentes kozmetikmok és bio mosó és tisztítószerek, munkalehetõséggel! ***********    *****    OKTATÁS INGYENESEN az ASZTRO-suliban, Asztrológiai tanácsadás BECSÜLET KASSZÁS alapon! Fordulj hozzám bizalommal!    *****    Bûbájos boszorkák - Charmed - Hírek a folytatásról - Érdekességek - Cikkek - Interjúk - Bûbájos boszorkák - Charmed -    *****    LORDE * ISMERD MEG TE IS A ROYALS ÉNEKESNÕJÉT * LORDE * ISMERD MEG TE IS * LORDE * ISMERD MEG TE IS A ROYALS ÉNEKESNÕJÉT    *****    Re-Startoltunk! Egy SZEREPJÁTÉK, amelybe bármikor becsatlakozhatsz! Légy te is Hõs! Hõsregék RPG    *****    Nem értesz a CSS kódokhoz/nem tudod egyedül fenntartani oldalad/szeretnél egy társszerkesztõt? Írj nekem! - sakura-ec.gp    *****    ISMERD MEG A GYÖNYÖRÛ OSCAR-DÍJAS SZÍNÉSZNÕT, ALICIA VIKANDERT, AKI A 2018-AS TOMB RAIDER LARA COFTJÁT FOGJA ALAKÍTANI!