17
Korai sablonos kivitelű fémtábla, 70-es évek végi
Évjárat: 1988. október (82A beindítása) - 1990 (még Pestlőrinc elnevezés)
Külső oldal: Az 1986.12.28-tól létező Ihász utca megálló helyett még mindig a Gergely utcát jelöli (bővebben lásd a jarattortenet.gportal.hu oldalon)
Évjárat:1991. február (már Szent László tér szerepel a Pataky tér helyett) - 1993. június (még él a Steinmetz kapitány utca közterületnév)
Külső oldal: Pestszentlőrinc felirat változatlan betűtípussal, a hosszabb sor miatt a járatszámot balra tolták.
Belső oldal: Megállóátnevezések a jelölések szerint (ebből az Ihász utca csak korriálás) jól észrevehetően vastagabb betűkkel készültek. Számos átszállási változás, többnyire korábban elmaradt átszállások pótlása. Néhány helyen elmaradt a gyorsjáratok bekeretezése. Megszűntek a 9-es és 95-ös járatok.
Évjárat: 1993 második fele (már szerepel rajta az 1993 júniusától érvényes Ráday Gedeon utca közterületnév)
Belső oldal: Ismét visszatértek a korábbi balos listatípusához. Steinmetz kapitány utca - > Ráday Gedeon utca. Ez az egyetlen tartalmi különbség (még a 132-es is keret nélkül szerepel, mint az előző szérián).
Évjárat: 1994. október, első tojáslogós
Külső oldal: A P.szentlőrinc felirat teljes kiírásra került kisebb méretű és vékonyabb betűkkel.
Belső oldal: A balos által megjelölt irányt vizsgálva nem történt megállóváltozás.
Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag
Belső oldal: Megállóátnevezés: Fősped -> Főtefu, egyedi típussal szerkesztve. Megszűnt járatok: 35,62,132. Új járat: 193. A 80-as és 98-as végállomását még 1996-ban felcserélték, ezért az átszállásoknál is módosították. Bal oldalon az Újhegyi út megállónál viszont a 98-ast kifelejtették, kézzel lett beírva.
Évjárat: 1998, kemény műanyag
Külső oldal: Minden végállomás a korábban is meglévő Pestszentlőrinc felirattal azonos típusú. A járatszám oldalirányban összenyomott, függőlegesen elnyújtott.
Belső oldal: Megállóváltozás: Pestszentlőrinc felé: Bölcsöde -> Vajk utca, Kőbánya felé: Hangár áruház -> Gyula utca. A korábban kihagyott 98-as helyett itt még érdekes módon a 80-as szerepel. A logóba Rt feliratot szerkesztettek.
Évjárat: 1999
Külső oldal: Ismét a régi.
Belső oldal: Az Újhegyi útnál a hibás 80-ast törölték és beszerkesztették a 98-ast a korszakra jellemző szerkesztésmóddal.
Évjárat: 2000. augusztus (93 átnevezése Reptér-buszra) - december (17-est még jelzi a Vasgyár utcánál)
Belső oldal: Új típusú tojáslogóval és a korszakban elterjedt vastag járatszámmal. Új járatok (vékony betűkkel beszerkesztve) : Újhegy-busz és Reptér-busz (93-as helyett). A Kápolna térnél vékony számokkal pótolták a korábban kifelejtett 95-ös autóbuszt. A Szarvas csárda térnél ugyanígy a 82, 82A járatokat pótolták, itt az egész átszállássort újraszerkesztették.
Évjárat: 2000. december (17-es a Vasgyár utca helyett a Diósgyőri utcánál áll meg) - 2001. október (ekkortól a 13-as villamos helyett már a 3-as közlekedik)
Külső oldal: visszatérés a 1998-as szériánál alkalmazott mintához
Belső oldal: Megállóátnevezések még 2000. májusában (de a korábbi szérián ezeket nem szerkesztették): Magnezit művek -> Diósgyőri utca, Textilgyár -> Sibrik Miklós út (Gyömrői út). A 17-es a Vasgyár utca helyett a Diósgyőri utcánál áll meg.
Évjárat: 2002. október
Külső oldal: visszatérés a kettővel ezelőtti, régi típusú külső oldalhoz.
Belső oldal: Új típusú, a korszakban szinte csak Dél-pesten és Kőbányán alkalmazott megállólista. Megállók átnevezése: Főtefu -> Gyömrői út, Start Auto (vélhetően szerződés alapján még a cég logója is szitázva került a táblákra), EVIG -> Hangár utca. Új járatok: 3-as villamos (2001. október), 182 és 182A buszok (2002. október). Megszűnt a 13-as villamos, hosszabb a 62-es.
Évjárat: 2003 második fele
Belső oldal: Mindkét irányban feltüntették a korábban kimaradt 151-est.
Évjárat: 2004
Belső oldal: Korábban kimaradt 19, 36-os átszállások feltüntetése. Fölöslges Reptér-busz átszállás törlése. A Szarvas Csárda téri, illetva Szent László téri átszállások átrendezése.
Évjárat: 2005 ősz - tél.
Külső oldal: Kisebb betűméret.
Belső oldal: Tartalmi különbség nélkül. "kapcsolatok" helyett "lehetőségek", a logót a tábla alsó részébe helyezték.
Évjárat: 2006. október (132-es megszüntetése) puha műanyag.
Belső oldal: Zrt-s logó. Feltüntették a korábban kimaradt Pestszentimre-buszt (2004 októberében indult). Megszűnt: 132 (2006. október). Reptér-busz -> 200 (2006. április). A Haladás útja felújítása után megváltozott a Szarvas csárda téri végállomási rend (2006. július), ekkortól a korábbi leszállóhely megállóhelyként üzemelt tovább. Számos, korábban kihagyott átszállás feltüntetése.
Évjárat: 2007. július - tartalmi különbség nélkül
Évjárat: 2007. augusztus, puha műanyag. A 82-es család átszámozásának apropóján.
Belső oldal: Átszámozások a 82-es családban: 82->184, 82A->182, 182->284E, 182A->282E.
Évjárat: 2008. március, kemény műanyag
Belső oldal: MÁV és Volán átszállások feltüntetése, 193 -> 193E. Kőbánya felé az Újhegyi út megálló a másik oszlopba került át.
Az új paraméterkönyv bevezetésével, 2008. augusztus 21-től 217-es jelzéssel közlekedett.
17
Egy szitázott Mezős garázsmeneti tábla egyik oldalára utólag sablonnal fújták a 80-as évek közepén ezt a 17-est.
Évjárat: 1987. február - 1988. január (Örs vezér téri 168-as autóbuszok beindítása, de az 1988 januárjában megszűnt 12A viszont még létezik.)
Amennyiben a megálló-elnevezések friss állapota szerepel a táblán, akkor 1987 nyara előtt készült, mert ekkor nevezték át a Kőbánya városközpont megállót Mázsa térre.
Évjárat: 1988. január (12A megszüntetése december végén) - 1989. szeptember (a 12-es még közlekedik a Nagykörúton).
Külső oldal: A 32-esek tere számmal lett kiírva
Belső oldal: A Sibrik Miklós útnál feltüntették a 85-öst azonban véletlenül feketével szitázva, ugyanígy a Sallai Főműhelynél 93-as helyett 93-ast tüntettek fel hibásan. A Harminckettesek terét itt is átírták számmal, az átszállásokkal megegyező típusú számmal szerkesztve. Megállónévváltozás: Kőbánya városközpont -> Mázsa tér (vastagon szerkesztett), az Új-hegyi utat pedig kötőjel nélkül írták.
Évjárat: 1989. szeptember 2. (nagykörúti 12-e smegszűnése) - 1990. június 29. (55-ös megszüntetése, amit még jelöl)
Belső oldal: A nagykörúti 12-es megszűnt. A két korábbi hibát (85 és 93) korrigálták.
Évjárat: 1991 - már keretes gyorsjáratok, de még "Pestlőrinc" megnevezés
Belső oldal: Egy névváltozás: Sallai főműhely -> Gépjármű Javító Főműhely (az átszerkesztést vastagabb betűkkel készítették). Az átszállásokat jelentősen módosították, tényleges hálózati változás: megszűnt a 9, 55, 95.
Évjárat: 1994. október (első tojáslogós)
Külső oldal: Megszűnt az U. rövidítés és Pestlőrinc helyett Pestszentlőrincet jelez, régi típusú betűkkel.
Belső oldal: Időközben megszűnt az 55-ös és elindult a 75A trolibusz. Pestszentlőrinc felé Gyógyszergyár helyett hibásan Gyógyszertárat jelöl.
Évjárat: 2000. december
Külső oldal: Kizárólag ezen az egy szérián Pestszent után nem volt kötőjel.
Belső oldal: Vékony betűs megállólista. A kapcsolatok helyett lehetőségek szót használ. Az alábbi megállóváltozások történtek: Vasgyár utca -> Diósgyőri utca, Fősped -> Főtefu, Bölcsőde -> Vajk utca,Textilgyár -> Sibrik Miklós út (Gyömrői út), Sibrik Miklós út -> ~ utca (hibásan). Sok átszállási változás is történt, megszűnt a 33-as, a 75A troli, a 75-ös troli lerövidült, helyette az 1-es és 1A villamosok járnak. A 93-as jelzése reptér busz.
Garázsmeneti tábla. 2001 körül készült.
Évjárat: 2001 év eleje
Külső oldal: Ismét kötőjel alkalmazása Pestszent után.
Belső oldal: Egyetlen különbsége, hogy a hibás Sibrik Milós utca feliratot korrigálták.
Évjárat: 2001. október
Belső oldal: A 13-as villamos helyett 3-as jár, valamint pótolták a 62-es villamos hosszabb útvonalon közlekedik. Ismét átszállási kapcsolatok megnevezés
Évjárat: 2002. október
Belső oldal: Új járatok a 182,182A valamint megállóhely átnevezések: Főtefu - > Gyömrői út, START AUTO , EVIG (Fedezék utca felé) -> Hangár utca
Évjárat: Szintén 2002. október
Belső oldal: A megállóátnevezések mellett a START AUTO logóját is rászitázták.
Évjárat: 2003. július, utolsó tojásszéria. Csak a 2003-as évre jellemző kialakítás.
Belső oldal: Pestszentlőrinc felé a buszok a Vaspálya utcánál is megállnak. Feltüntették a korábban kifelejtett, 2001 szeptemberében indult 151-est.
Évjárat: 2005 ősz - tél ("kapcsolatok" helyett "lehetőségek", a logó Rt.-s, de már alul helyezkedik el)
Belső oldal: Az átszállások közül törölték az 51-est, ugyanis az már 2001 óta is csak hétvégén közlekedett, tehát a 17-es üzemidején kívül. Korábban kihagyott, kis rágyaloglással elérhető (pl. 19, 36 a Felsőcsatári útnál) átszállásokat tüntettek fel.
Évjárat: 2006. október (132-es megszüntetése), puha műanyag
Belső oldal: Megszűnt a 132-es, 2006. április óta pedig a Reptér-busz jelzése 200-asra változott.
Évjárat: 2007. január - március vége (még nem dátumozott)
Belső oldal: Sokkal bővebb átszállás-kínálattal, tényleges hálózati változás nem történt.
Évjárat: 2007. július, puha műanyag
Belső oldal: A Kálvin téri metró építkezések miatt a 83-as troli helyett pótlóbuszok közlekedtek, új ideiglenes járat indult 89-es jelzéssel. A tábla átszállásai mindössze 1,5 hónapig voltak aktuálisak, hiszen szeptemberben a 82-es családot átszámozták.
Évjárat: 2007. augusztus, puha műanyag
Belső oldal: A 182 és 182A járatokat átszámozták. A Fedezék utcánál nem jelöli a 98, 98-as járatokat.
Az új paraméterkönyv bevezetésével, 2008. augusztus 21-től 217E jelzéssel közlekedett.
UGRÁS A KÖVETKEZŐ OLDALRA (18-tól)
UGRÁS AZ OLDAL TETEJÉRE
|