bkvtablak
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
71 - 79A

71

Évjárat: 1994.október, első tojáslogós

Évjárat: 1996 február, puha műanyag

Belső oldal: Megszűnt (38,148) vagy rövidült járatok (19) törlése.

Évjárat: 1999

Belső oldal: A megszűnt 38-as járatot törölték.

72

Évjárat: 1993 (már nem jelöli az 1992 decemberében megsztűnt 172-es járatot), szögletes sarkú táblán.

Belső oldal: A korszakban jellemző megoldás a Sasadi úti átszállássor átnyúlása a villamosokhoz. Az Autópálya főmérnökség megálló utólagos beszerkesztés az eredeti listába.

Évjárat: 1994.február, utolsó balosszéria. Erősebb sárga árnyalatú csíkkal, melyet csak a feliratok elhelyezése után szitáztak a táblára.

Évjárat: 1995.június, második tojáslogós

Külső oldal: A rövidítés megszűnt.

Belső oldal: Egyetlen átszerkesztésre utaló jel: a Sasadi útnál a sor végén lévő 153-as.

Évjárat: 1996.szeptember, puha műanyag, tartalmi változás nélkül.

Évjárat: 1998 - 1999, ellentétes helyzetű csík, már kerekített sarokkal.

Belső oldal: Új típusú logó. A Budatej megállónál a 88-as beszerkesztése.

Évjárat: 2000

Belső oldal: A korszakra jellemzően a logó helyére határátlépésről tájékoztató szöveg került. 

Évjárat: 2002, utolsó "tojáslogós", ellentétes helyzetű barnás csíkkal

Belső oldal: Feltüntették a 2001 májusában indult a 140-es és 172-es járatokat vékony számokkal. A törökbálinti végállomásnév dőlt betűkkel lett írva, hogy az átszállások kiférhessenek. A 153-as járat új megállót kapott a Dayka Gábor utcánál, ezért lett ide beszerkesztve.

73

Évjárat: 1984.március (új megálló létesítése a Miskolci utcánál) - 1988.május (a járat megszűnése)

A kötőjeles írásmódú megállóhelyek (Rákos-patak, Páskom-liget) alapján inkább a 80-as évek közepén készülhetett.

73

Évjárat: 1988.június (első széria)

Külső oldal: Maximális helykihasználással készült.

Évjárat: 1994.április, utolsó balosszéria

Külső oldal: A két végállomást megcserélték. A palotai végállomás elnevezése 1991 óta Nyírpalota utca. A Baross téri végállomásból eltűnt a Keleti pu. felirat, a Nefelejcs utca pedig összenyomott betűkkel lett kiírva: ezt a típust balosoknál még nagyon kevés esetben alkalmazták.

Belső oldal: Megálló átnevezés: Gyám utca -> Apolló utca (volt Cservenka Miklós utca) . A 130-as járat hibásan feketeként van jelölve, ezt filces bekeretezéssel korrigálták. Érdekessége, hogy a dátum nem a tábla jobb alsó sarkában van, hanem a felső részén.

A járaton 1995 második felétől Ikarus 435-ösök közlekedtek, így táblagyártás csak pótlások esetére szorítkozott.

Évjárat:  2000.december (már nem jelöli a 23-as villamost) - 2001.október (még jelöli a 63-as villamost), pótlás esetére készült

Külső oldal: Átmeneti számtípus. A betűk az újlogós táblákéhoz hasonlítanak, de azoknál kecsesebbek. A végállomások elrendezése ismét a régi.

Belső oldal: A korszakra jellemzően vékony betűs megállólistával és vastag járatszámmal.

73E

Ez a duplaoldalas fémtábla a 80-as évek elején készült.

Évjárat: 1985.május (75-ös indulása) - 1988.június (még fekete 73-ast jelöl)

Belső oldal: Hibája, hogy a Felszabadulás útján átszállásként jelöli a 75-ös buszt, holott annak sosem volt ott a végállomása. Ennek oka a táblakészítők figyelmetlensége, ugyanis a 75-ös azonos végállomáselnevezéssel rendelkezett.

Évjárat: 1988.június (73 -> 73) - 1989.január (20A beindítása)

Külső oldal:  Az E betű szárai rövidebbek lettek.

Belső oldal: 73 -> 73, a hibás 75-ös helyére a 130-as került.

Évjárat: 1990.december (a Felszabadulás útja csak 1991 óta Szentmihályi út)

Külső oldal: A járatszám keretet kapott, a végállomás Nefelejcs utca megnevezést kapott a pu. helyett. A Felszab. rövidítés pontja eddigi ferde helyzete helyett már vízszintes.

Belső oldal: A Keleti pályaudvarnál már nem láthatóak a 20-as és 30-as járatok, melyek 1990 decemberében a 3-as metró újpesti szakaszának átadásával szűntek meg / módosultak.

Évjárat: 1992 vagy 1993 (utolsó balosszéria)

Külső oldal: A palotai végállomás elnevezése 1991 óta Nyírpalota utca. A keret ismét eltűnt. Érdekességként megemlíthető, hogy továbbra is a korai balosokra jellemző vastag vonalas táblázatot használták a készítők.

Évjárat: 1994.szeptember, utolsó széria

Külső oldal: A 94/4-es 73-as balos mintája alapján készült, azzal teljesen megegyezően. Az E betű kisebb és hosszabb szárú lett.

A járatot 1994 decemberében a jobb szolgáltatást nyújtó 173-as váltotta fel.

74

A járat a 74-es troli elődjeként közlekedett, 1977-ig. Ez a fém duplaoldalas 1975 körül készült, egy 176-os alól került elő.

75

Évjárat: 1990 első fele, még a 176-os közlekedik a 176-os helyett, de a buszok a Rákospalotai határútnál mindkét irányban azonos útvonalon haladnak.

Belső oldal: Érdekes, nagy típusú átszállási járatszámok.

A mgh. táblák menüpontban található korabeli fém mentrenden az útvonalmódosítás (1990 február) miatt több megállóhelyet lekapartak.

Évjárat: 1991 második fele vagy 1992

Külső oldal: Felszabadulás útja -> Szentmihályi út.

Belső oldal: Megállóátnevezés: Szlovák út (Csömöri út) -> Rákosszentmihály, Szlovák út, feltűnő átszerkesztéssel. Megszűnt a 176-os (pontosabban a 176-ost felváltó 1990 második felétől 1 éven át közlekedő 176-os).  Érthetetlen okokból a végállomáson törölték a csömöri hévet.

Évjárat: 1992 - 1993 decembere előtt

Belső oldal: Jelentéktelen módosítások: A 130-ast feltüntették a Rákospalotai határút megállóban is. A Cinkota hév állomás végállomásnév átszerkesztéssel rövidítve lett (nem tudom, miért történhetett). A HÉV átszállásokra már csak piktogram utal.

Évjárat: 1994.november, első tojáslogós

Külső oldal: Hév-állomás rövidítés nélküli kiiírása, minimálisan vékonyabb, régi típusú betűkkel.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag, tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 1998, kemény műanyag

Belső oldal: Egy  félresikerült széria. Az elsőszériás listát vették alapul készítésekor, a logót ki akarták cserélni újabb típusra, de a munkát  félbehagyták, a dátum letörlésével sem foglalkoztak. Tehát a logó nélküli 94/10-es táblák valójában 1998 körül készültek.

Évjárat: 2000 körül

Belső oldal: Továbbra is a logó nélkül. A DÁTUM NEM LEKOPÁS! Az összes meglévő ilyen táblán azonos formában (hiányosan) szerepel a dátum, ugyanis igénytelenül tűntették el a szerkesztés során. Megállóváltozás: Auras -> Csókakő utca (vékonybetűs szerkesztésben).

76

Évjárat: 1991.április (Kasztel András út -> Liger sor, Micsurin út -> Naplás út) - 1992 (Egyesült Vegyiművek feltüntetése a megállóhelynél)

Belső oldal: A végállomás jól láthatóan átszerkesztés, korábban Rákosliget, Micsurin útként szerepelt. A belső járatszám nagyobb piros kerete a korai táblákat idézi.

Évjárat: 1995 második fele, érdekes módon dátumozás nélkül készült.

Külső oldal: Mindössze egy elválasztójelben különbözik.

Belső oldal: Rákoscsaba felé új megálló: IV.utca.

Évjárat: 1996. február, puha műanyag.

Belső oldal: A listából már ekkor törölték a 1996 márciusában megszűnt 46-ost. Új megálló Rákoscsaba felé: Hunyadvár utca. Örs vezér tere felé még január hónapban leszállóhelyet létesítettek, emiatt az átszállásokat is átrendezték a listában.

Évjárat: 1996. július, szintén puha műanyagból.

Belső oldal: Új megálló az Imre utcánál (igényesen történt beszerkesztés, nem látszik), jobb oldali listán: Újszász utca (Bökényföldi út) -> Újszász utca. Átszállások: A pilóta utcai Hév piktogram helyett betűs megnevezés, az Újszász utcánál a hézagba beírták a megváltoztatott útvonalú (46-ossal összevont) 45-öst, a másik oldalon a Corvin utcánál logikus átszállás feltüntetésének hiányát pótolva beírták a 192-est. Az üresen maradt megállósorszámot korrigálták.

Évjárat: 1996 október (vagy november - a törés miatt nem látható), puha műanyag. Tartalmi különbség nélkül, táblaelhasználódás miatt készült.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal: Az Örs vezér terénél a metróátszállást a leszállóhelyhez helyezték, hiszen innen célszerű megközelíteni.

Évjárat: 1998 - 1999, kemény műanyag

Belső oldal: Eredetileg logó nélkül készült, utólag matricázták rá. Tartalmi különbsége nincs.

Erre a darabra nem került matricás logó sem.

Évjárat: 2000.július, az új végállomás átadásakor

Belső oldal: Ritkán előforduló eset: Az egyik irány megállólistája már új, vékonybetűs típussal készült, míg a másik csak nyomokban tartalmaz ilyen betűket - két megállóátnevezés miatt ( Hungarocamion -> Vidor utca, Üzemegység -> Garázs). Az Örs vezér téri leszállóhely megszűnt.

Évjárat: 2001 év vége

Belső oldal: Immár mindkét oldalon vékonybetűs megállólista. 2000 szeptember óta a 180-as is érinti Cinkota garázst. A 13-as villamos helyett 3-as jár. Új járatok még: expo (2000 szeptember óta) és rákoskert busz (2000 december óta).

Évjárat: 2002 április

Belső oldal: Az Örs vezér térenél a metrókijárat előtt megállóhelyet létesítettek.

Évjárat: 2003 július, pufibetűs stílus (utolsó tojáslogós)

Belső oldal: A 32-es autóbusz végállomása az Örs vezér terére került át, a 32-est pedig véglegesen kiváltotta az újonnan induló 132-es járat. Új járat még a 144-es. Tartalmilag másban nem különbözik (persze a 3-as, 63-as kettősét korrigálták). A belső oldalon a keret érdekes módon fekete. Egyébként az ugyanekkor kiadott menetrendekben is fekete kerettel szerepelt a járat.

Hibás garázsmeneti tábla a a 90-es évek közepéről. Használatban nem volt, mivel a végállomás a 136-os garázsmeneti végállomása.

Ez a garázsmeneti tábla 2001-ben készült a korszak betű és számstílusában, immár helyes végállomási felirattal.

77

Évjárat: 1994 február

Belső oldal: A dátum már alig fért ki a táblára, a korszak balosai már nem készültek igényes szerkesztéssel. Érdekes a Késmárk utcában a 177-es előtti hézag, hiszen a korszakban járatváltozás nem volt a környéken. Átszerkesztés még (Szintén számomra ismeretlen okokból) a Bosnyák tér végállomás.

Évjárat: 1997 első fele (puha műanyag)

Belső oldal: Átszerkesztések nem látszanak, pedig sok változás történt.

Évjárat: 1998

Külső oldal: A két végállomást megcserélték.

Belső oldal: A két irányt megcserélték, a logóba Rt-t szerkesztettek. Megállóátnevezés: Rákóczi út (Csömöri út) -> Batthyány utca, valamint egy hév átszállás áthelyezése. 

Évjárat: 2001 év vége (utolsó tojáslogós)

Belső oldal:  A logó újabb típus lett. Mindkét irányban az alábbi megállóváltozások történtek: Erőkar -> Késmárk utca, Villamosipari kutatóintézet -> Késmárk utca 20. (vékony betűkkel szerkesztve). Sok átszállási módosítás: például Nagyicce Hév állomásnál mindkét irányban pótolták a korábban elmaradt 44-est és 44A-t, a hévet pedig visszahelyezték eredeti helyére. Új járatok: 3-as villamos, expo járat, palota busz, rákoskert busz. Az átszerkesztett átszállásoknál az egész sort vékony betűkkel dolgozták át.

78

Évjárat: 1993 december vége, a 15A megszűnésekor.

Évjárat: 1994 november, első tojáslogós

Külső oldal: Kihasználták a sok üres helyet bal szélen, így megszűntették a Keleti pu. rövidítést.

Belső oldal: Dózsa tér -> Dózsa György tér. Az új 173-as járatot kifelejtették.


A vonalon 1995-től Fok-gyemes felújított 415-ösök közlekedtek, így a táblák gyártása csak pótlás esetére történt.

Évjárat: 1999, pótlások esetére

Külső oldal: Vastagbetűs és számos készítés, csak néhány járaton alkalmazták a korszakban. Vékonybetűs megállólista, már jelöli a city buszt. Érdekes az egyedi számtípusú 15-ös busz beszerkesztése a Ferenciek terénél.A Keleti pályaudvarnál kihagyták a pólus buszt. Megállóváltozás: a Naphegy tér felé a buszok megállót kaptak a 7, 7, 173-as buszok megállójánál is a végállomási megálló mellett. Az 1994 óta történt átszállási változtatások részletezésére nem térnék ki.       

79

A tábla nem eredeti, de megmaradt sablon újrafújásával lett rekonstruálva (eredetileg fémtáblára fújták). A járat 1984-ig csak a Jókai utcáig közlekedett.

Évjárat: 1984 szeptember (útvonalhosszabbítás a Tanácsház térig) - 1986 október (38B megszüntetése)

Belső oldal: Érdekes módon a tábla nem jelzi a Szállító utcai betérést, pedig ez a szakasz a 80-as évek eleje óta megvolt. 

Évjárat: 1987 május - 1990 első fele (Már létezik a 19-es járat, de a 48A még nem)

Külső oldal: A Közvágóhíd elválasztásos írása helyett egy sorban.

Belső oldal: A Szállító utcai betérést továbbra sem jelöli. Az átszállásokat számsorrendbe rendezték. Megszűnt járat: 38B (1986-ban). Új: 19, 71A idényjárat (1985-ben indult).

Egy fényezőműhelyből lett megmentve a tábla.

Évjárat: 1994 szeptember, első tojáslogós

Külső oldal: Két végállomás megcserélése, a Közvágóhíd ismét elválasztva lett kiírva. Tanácsház tér -> Szent Imre tér.

Belső oldal:  A balos által megjelölt irányhoz képest az alábbi megállóváltozások történtek: Volán 1.sz vállalat -> Volán tefu válallat. Jelöli a szállító utcai betérést.

1996 áprilisától az 59A járat egy szakaszát a 79, 79A járatok látták el. A Szent Imre tér felé menő járatok a tér érintése után egy nagy kitérőt tettek a II.Rákóczi Ferenc út felé, majd onnan visszafordulva jutottak ismét el a Szent Imre térre.

Évjárat: 1996 március, puha műanyag (áprilisi változásokra)

Belső oldal:  Bal oldali lista: Szabadikikötőnél a hév átszállás eltüntetése fölöslegesség miatt, jobb oldali lista: Szabadikikötőnél a hév átszállás eltüntetése fölöslegesség miatt.  19-es lerövidült, a 38,148-as járatok megszűntek. Az új szakasz miatt Szent Imre tér végállomáson nem jelöli az 59A járatot, a 48A-t pedig annak üzemidő szűkítése miatt (hétvégén nem jár) törölték.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal: Hézagot hagyva törölték a megszűnt 38-as járatot.

Évjárat: 1999, kemény műanyag

Külső oldal: A Közvágóhíd elválasztása megszűnt.

Belső oldal: Új típusú logó.

Évjárat: 2000 december, az 1-es villamos meghosszabbításakor

79A

A járat 1994 januárjában indult, csak vasárnap közlekedett, kezdetben a napszakon belül is időszakosan (ugyanis a 79-es csak 1995 februárjától nem közlekedik vasárnap).

Évjárat: 1995 március, első tojáslogós, a korszakra egyáltalán nem jellemző PUHA műanyagból (szintén ezzel a dátumozással készült a 193A-ra is puhatábla).

1996 áprilisától az 59A járat egy szakaszát a 79, 79A járatok látták el. A Szent Imre tér felé menő járatok a tér érintése után egy nagy kitérőt tettek a II.Rákóczi Ferenc út felé, majd onnan visszafordulva jutottak ismét el a Szent Imre térre.

Évjárat: 1996 március, puha műanyag (áprilisi változásokra)

Belső oldal: Bal oldali lista: a hév átszállás eltüntetése fölöslegesség miatt, a Közvágóhíd végállomás átszállásainak egy sorba szerkesztése. Jobb oldal: A 19-es lerövidült, a 38,148-as járatok megszűntek. Az új szakasz miatt Szent Imre tér végállomáson nem jelöli az 59A járatot, a 48A-t pedig annak üzemidő szűkítése miatt (hétvégén nem jár) törölték.

Évjárat: 1999

Belső oldal: Tartalmi különbség nélkül, új típusú tojáslogóval. Hibásan még mindig jelöli az 1996-ban megszűnt 38-ast.

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

SELENA GOMEZ MAGYARORSZÁG - TUDJ MEG TÖBBET SELENA GOMEZ MAGÁNÉLETÉRÕL, SZERELMÉRÕL, CSALÁDJÁRÓL, KARRIERÉRÕL!    *****    HA TE IS IMÁDOD A ZÖLD ÍJÁSZ VILÁGSIKERÛ SOROZAT ELBÛVÖLÕ SZERELMESPÁRJÁT AKKOR ITT A HELYED! MAGYAR OLICITY SITE    *****    The Vampire Diaries & The Originals szerepjáték - ha kedveled a sorozatokat és írni is szeretsz, ne habozz!    *****    Rendhagyó kedvezményt ajánlok Nektek, Te monhatod meg, hogy mi legyen az ára. Pl.: Születési, párkapcsoklati, horoszkóp.    *****    KÖNYVismertetõk, kötelezõ olvasmányok    *****    BOOKFANCLUB -> A könyvek birodalma elvezet a képzelet csendes világába!<<-BOOKFANCLUB    *****    Ingyenes, korlátlan képfeltöltés!!! www.kepfeltolto.eu    *****    Autista - Állatbarát - Homoszexuális - Intelligens - Kívülálló - Mûvészlélek - Segítõkész - Toleráns    *****    Portálépítés és portáldíszítés kezdõknek és haladóknak! Rengetek leírás, JavaScriptek , CSS ,HTML kódok,Design!    *****    HAT ÉVE ONLINE! - LÁTOGASS EL MAGYARORSZÁG EGYETLEN MÛKÖDÕ SELENA GOMEZZEL FOGLALKOZÓ OLDALÁRA! - HAT ÉVE ONLINE!    *****    A SZULTÁNA: HÍREK - KÉPEK - SOROZATISMERTETÕK - TÖRTÉNELMI INFÓK - ÉRDEKESSÉGEK MINDEN MENNYISÉGBEN A SOROZATRÓL    *****    Bûbájos boszorkák - Charmed - Extrák - Érdekességek - Cikkek - Interjúk - Bûbájos boszorkák - Charmed - Charmed -Játékok    *****    Itt a nyár! Kivirágzott a mályva és a pipitér! Hogy mit szólt ehhez a két virágmanó? Gyere, és olvasd el a Mesetárban!    *****    STITCHERS - Magyarország egyetlen oldala a természetfeletti krimi-drámasorozatról! A Stitchers sorozatot megéri nézni!    *****    Nézz Élõ live filmet gportalon. Klikk klikk klikk.    *****    Gréti. 23. Egyetemista. Chevelle. Rap. Jégkorong. Ottawa Senators. Jean-GabrielPageau. Írás. Olvasás. Blog. (:    *****    Élõ live mozifilmek. Ha szereted a filmeket, sorozatokat, meséket akkor itt a helyed!    *****    Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok    *****    ARIANA GRANDE TODAY - MAGYARORSZÁG EGYETLEN ARIANA GRANDÉVAL FOGLALKOZÓ HONLAPJA - TUDJ MEG RÓLA MINDENT    *****    KOSEMBLOG.GP//A MAGYAR "A SZULTÁNA" RAJONGÓI OLDAL//BY: KÖSEM// KOSEMBLOG.GP//MINDEN, AMI KÖSEM...