bkvtablak
Autóbusz táblák
 
Trolibusz táblák
 
Villamostáblák
 
58 - 62

58

Évjárat1982 második fele - 1983. december (43-as villamos megszüntetése)

Belső oldal: 1982 második felében a Promontor utca megálló neve Víg utcára változott. Ez a szerkesztés észrevehető a táblán is. Ugyancsak gyanús a Karácsony utca felirat is - korábban ugyanis hibásan Karácsony út néven szerepelt a táblákon. A Liszt Ferenc utat hibásan utcaként tünteti fel.

Évjárat1994. szeptember, első tojáslogós

Külső oldalA Budafoki tér neve Savoyai Jenő térre változott még 1989-ben. Érdekes a félretolódott Savoyai Jenő tér és mellette egy halvány S betű. Ennek oka, hogy először hibásan SZavoyai J. teret írtak, majd újraszitázták a táblákat.

Évjárat1995. június

Belső oldal: Törölték a megszűnt 10A-t.

Évjárat1997 első fele (puha műanyag), különbsége nincsen.

Évjárat1998. december

Külső oldalA buszok már a Törley térig közlekednek. A korszakban néhány járatra jellemző vastag betűs stílusban lett kidolgozva.

Belső oldalVékony betűs megállólista. Tartalmi különbsége az új végállomás mellett, hogy a bal oldali listán feltüntették a 3, 14, 114-es járatokat a Tóth József utcánál. Érdekes az átszállási kapcsolatok helyett használt lehetőségek szó, ez csak 2005-től terjedt el a táblákon. A Törley tér felé az autóbuszok nem állnak meg a Savoyai Jenő térnél. A Városház tér s betűje kimaradt.

Ezen a szérián már orvosolták a hibás Városház tér megállófeliratot.

Évjárat: 2000. november

Belső oldal: Új megálló létesült közvetlenül a végállomás előtt, a Savoyai Jenő térnél, az orvosi rendelő könnyebb megközelítése érdekében.

A MAN járműveken használt viszonylattábla 2001-2004 között

Évjárat: 2004. november, Savoya park átadása. A járat útvonala a Savoya parkig hosszabbodott.

Belső oldal: Új járat a 250-es.

A MAN járműveken használt viszonylattábla 2004-től (felső sorban)

59

Évjárat1992 - 1993. november (ekkor a Szentlőrinci úti lakótelepig hosszabbodott az útvonal)

Külső oldalMég a 90 előtti táblaminták szerint készült, de a Pesterzsébet kifejezés helyett kicsiny betűkkel két sorban Pestszenterzsébetet írnak már (ez az elnevezés a táblákon 1997-ig volt használatos a térség járatainál).

Évjárat1994. szeptember, első tojáslogós

Külső oldal1993. november óta a Szentlőrinci úti lakótelepig közlekedik, betűtípusa nem változott, csak megcserélték a két végállomást.

Évjárat1995. augusztus

Belső oldalÚj járat: 38A. Megszűnt: 148-as busz és 31-es villamos. Rövidült, ezért feltüntették Pesterzsébetnél a 19-es buszt. HÉV feliratok helyett piktogramok használata.

Évjárat1996. október (puha műanyag).

Belső oldalCsepel felé a 10. megállónál a korábban véletlenül kihagyott 30-as villamost pótolták nagyobb számokkal. Megszűntek a 38, 38-as járatok. A Szentlőrinci úti ltp. felé a Széchenyi István utcánál érthetetlen okokból törölték a 48A-t. Érdekesség, hogy az Ady Endre úthoz beszerkesztették az 1995 augusztusában megszűnt 148-ast!

Évjárat1997 második fele - 1998, kemény műanyag

Belső oldal: A logóba Rt. feliratot szerkesztettek. A hibás 148-as átszállást törölték. Pestszenterzsébet neve 1997 szeptemberében ismét Pesterzsébetre változott.

A járatra garázsmeneti tábla is készült, ez a darab 1997 első felében.

Évjárat~ 1999

Külső oldalA korszakra jellemző kis járatszám, korszakra jellemző betűkkel.

Belső oldalCsak néhány - elsősorban dél-pesti -  járatnál használt "tömörített" megállólista, a korszakra jellemző vastag járatszámmal. Az átszállások rendezésében rengeteg változás történt logikusság szempontjából, de ezek közül kevés a jelentős, ezért nem jelöltem be őket. Amit fontos megemlíteni, hogy a 136-os helyett már a 19-es közlekedik 1999 márciusa óta. Megállóváltozás: a Szentlőrinci úti lakótelep irányába a Külső Török Flóris utca megálló neve Szent László utca lett.

Évjárat~ 2000

Külső oldalA végállomásnév Szentlőrinci úti lakótelep lett.

Belső oldalCsak a végállomás nevében különbözik.

Évjárat2001 első fele

Belső oldalAz átszállások teljesen más elrendezés szerint. Valódi hálózati változás nincs, ezért évjárata szintén 2001 lehet.

Évjárat2005 ősz - tél (kialakítás alapján)

Belső oldalMegszűnt: 48A, új járat: Gloriett-busz, Erzsébet-busz és 151-es. Elmaradt átszállások feltüntetése.

Évjárat2007. október, puha műanyag.

Külső oldal: Végállomásfeliratok megcserélve.

Belső oldalKét irány megcserélése. Zrt-s logó, kimaradt átszállások és Volán kapcsolatok feltüntetése. 

Évjárat2008. február, kemény műanyag.

Belső oldal79-es buszcsalád átszámozása, Volán járatok számjelzéses formában való feltüntetése.

Évjárat2008. március. Tartalmi különbség nélkül.

2008.08.21-től jelzése 35-ösre változott.

59A

Évjárat: 1995. július (az augusztusi változásokra készítve)

Augusztustól a 148-as járat megszüntetése miatt az 59A egésznapos üzemidőben közlekedett és a Bajáki Ferenc utcába is betért.

1996. április 1-től az autóbuszok nem tértek be a Bajáki Ferenc utcához, helyette a 79, 79A járatok közlekedtek itt.

Évjárat: 1996. március (áprilisi változásra készítve), puha műanyag

Belső oldal: A két irányt megcserélték. Az útvonalmódosításon kívül egyéb változás még: a Gombos térnél illetve az Iskola térnél törölték a 159-es átszállást. Új járat a 38A, bár a járat 1995 júliusában indult, így az előző szérián is szerepelnie kellett volna.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal: A két irány ismét az eredeti elrendezés szerinti. Megszűnt a 38-as járat.

Évjárat: 1998 körül

Belső oldal: Új típusú tojáslogó. Tartalmi különbsége nincs.

Évjárat2000

Külső oldalA korszakra jellemző kis járatszám, átmeneti betűtípussal.

Belső oldal: Vékony betűs megállólista a korszakra jellemző vastag járatszámmal. Csepel felé a megállólistában történtek átszállási pontosítások, de egyetlen lényeges nincs ezek között.

2001 második felétől Ikarus 412-esek közlekedtek a vonalon.

Évjárat2003 második fele - 2004.

Belső oldal: A két irányt megcserélték. Szent Imre térnél nem jelöl HÉV-átszállást, mert már nem fért ki.

Évjárat2005 ősz - tél (kialakítás alapján)

Belső oldal: A logó alulra, a járatszám felülre helyezve. "Kapcsolatok" helyett "lehetőségek". A két irányt ismét visszacserélték a tojáskorszakban meglévő elrendezés szerint. 

Évjárat2006. június - 2007. március (puha műanyag, de még dátumozatlan). Zrt-s logóval, tartalmi különbség nélkül.

Évjárat2008. február, kemény műanyag.

Belső oldalVolán kapcsolatok feltüntetése. 79-es buszcsalád átszámozása.

2008.08.21-től a 19 és 59A járatokat 36-os jelzéssel összevonták.

60

Évjárat: 1985. szeptember (útvonal módosítás a Váradi utca térségében) - 1986. október vége (9-es villamos megszüntetése)

Belső oldal: A Váradi Sándor utca és Rendelőintézet elnevezésű megállóhelyek egy 1985 szeptemberi útvonalmódosításkor létesültek. Az átszerkesztések során keletkezhetett véletlenül egy üres megállósor.

Évjárat: 1987. január - 1988. január (Már közlekedik a 65A autóbuszjárat, de még létezik a 12A járat is.)

Külső oldal: A MÁV-állomás kötőjeles írásmódja (a kép az 1992 /1993-as széria külső oldalát ábrázolja, de ez is azonos kinézetű)

Belső oldal: Megszűnt a 9-es villamos, új járat a 65A autóbusz. A Margit hídnál törölték a fölösleges 60, 86, 86-os átszállásokat, a Kolosy térnél számsorrendbe pedig tették. Törölték az üres megállósort.

Évjárat1988. január - 1990. július (Megszűnt a 12A járat, de a 118-as busz még nem közlekedik körforgalomban, érintve a 60-as vonalát)

Belső oldal: Egyetlen különbsége a 12A kiszedése, melyet hézagmentesen sikerült megoldani.

Évjárat1990. augusztus (60-as megszüntetése)

Belső oldal: Még piros gyorsjáratos, csak a felvételen nem látszik jól. A korszakra jellemzően rengeteg új átszállás feltüntetése - én csak a tényleges hálózati változásokat jelöltem. Megszűnt a 60-as, a 118-as útvonalát júliusban meghosszabbították, így érinti a 60-as vonalát. A megállókban apró névváltoztatások történtek.

Évjárat1992

Belső oldal: Minden lehetséges átszállás feltüntetése, néhány hibával: a Kolosy térnél átszállásként nem tünteti fel a 65A és 165-ös autóbuszokat, valamint saját magára utal átszállási lehetőségként. Egyetlen hálózati változás, hogy a 84-es helyett 84-es közlekedik. Megálló-változás: Volán Pu. helyett "MH." szerepel a táblán

Évjárat: 1993

Belső oldal: Komjádi Béla sportuszoda -> ~ Uszoda, valamint több "Óbuda" megállóhely nevéhez "i" betűt illesztettek.

Évjárat1994. május (első tojáslogós)

Belső oldalBalos irányához képest vizsgált megállóváltozások: Bécsi út (Nagyszombat utca) -> Nagyszombat utca, Váradi Sándor utca -> Váradi utca, Bécsi út 291. -> Orbán Balázs út, Óbudai téglagyár -> Kubik utca. A tojáslogósokhoz képest a jobb oldali lista meglepően sok megállón keresztül tájékoztat ugyanazokról az átszállásokról.

Évjárat: 1994. október. Nincs különbsége!

Évjárat1998

Belső oldal: Új típusú tojáslogóval. Törölték a megszűnt járatokat (65A,84,86), valamint egyszerűsítettek a jobb oldalon található bőséges átszállásjelzéseken, és logikusan csak ott tüntették fel, ahol először érinti az adott járatot. A Kolosy térnél a 17-es villamost mindkét irányban törölték, mivel itt nagyobb rágyalogási távolságban van a többi megállónál.

Évjárat1999 eleje

Belső oldalMegállóváltozás: Óbuda Autóbusz Üzemegység -> ~ buszgarázs (vékony betűkkel). Jobb oldalon a Bécsi út (Vörösvári út) megállónál feltüntették a 37, 137-est, valamint a Margit hídnál rendezték a busz-átszállások között korábban keletkezett hézagot.

Évjárat2001. október után (már tartalmazza az októberben beindult békás-buszt).

Külső oldalÁtmeneti betűtípus, a túl kicsiny szám miatt szinte az összes szériabeli táblára matricát ragasztottak.

Belső oldalAz Óbuda Autóbuszgarázs feliratot vékony betűkkel teljesen átszerkesztették. Átszállások: beszerkesztették a békás-buszt (a korszakra jellemző vékony betűkkel) és az 1999 májusában indult 18A-t.

Évjárat2002 vége - 2003 eleje, utolsó tojásszéria, pufi betűkkel. Nincs tartalmi különbsége.

Évjárat2003. november 1. (41-es villamos meghosszabbítása) - 2005. március (Komjádi Béla uszoda átnevezése)

Belső oldalA korábbi szériákon kihagyott 1A átszállások pótlása, valamit hálózati változás: a 41-es villamos 2003 novembere óta a Batthyány térig közlekedik.

Évjárat2005. március (Komjádi Béla uszoda átnevezése)

Külső oldal: A járatszám karaktertávolsága kisebb.

Belső oldalMegállók átnevezése: Komhádi Béla uszoda -> Császár-Komjádi uszoda, Margit kórház -> Szent ~, Bécsi út -> Váradi utca (Batthyány tér felé). Egy 1A átszállás pótlása.

Évjárat2005. június

A Batthyány téri metróállomás felújítása idején a 60-as buszok június 11-től augusztus 19. üzemzárásig a Nyugati pályaudvarig közlekedtek. (a járatszám karaktertávolsága ismét a megszokott)

Belső oldalTöbb - Nyugati pályaudvart érintő - átszállást töröltek, az útvonal hosszabbítása miatt. A HÉV feliratok helyett pontosított Szentendrei HÉV feliratokat alkalmaztak. A 18A busz átszállásait érthetetlen okokból mindenütt törölték.

Évjárat2006. június, puha műanyag

A kettes metró felújításának újabb ütemében, június 12-től augusztus 19. üzemzárásig az autóbuszok Nyugati pályaudvarig közlekedtek.

Külső oldal: Nagyobb betűméret, a metrófelújítás feltüntetése a szitázásban is. A Máv-állomás három sorba került.

Belső oldalZrt-s logó, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Megálló-átnevezések: Margit híd -> ~, budai hídfő, Bécsi út (Vörösvári út) -> Vörösvári út. A "Volán" megnevezés kiírása a Bécsi útnál már nem nagy betűkkel történt. A Tátra utcánál átszállásokat tüntettek fel.

Évjárat2008. január, kemény műanyag

Külső oldal: Megegyezik a 2005. márciusi szériával.

Belső oldalElmaradt átszállások (86-os busz, Békás-busz, Volán és MÁV-járatok) feltüntetése. Megálló átnevezések: Rendelőintézet -> Óbudai ~, Bojtár utca (Bécsi út) -> Bojtár utca, Óbuda MÁV-állomás -> Óbuda vasútállomás (a külső oldalon maradt a régi elnevezés), Óbudai temető -> Óbudai temető főbejárat, Testvérhegyi út -> Óbudai temető. A Szabadság híd lezárása és Fehérvári úti vágányzárral összefüggésben közlekedő 41A villamost is jelöli.

Évjárat2008. április, kemény műanyag. Tartalmi különbség nélkül, továbbra is hibás külső oldallal.

Évjárat2008. május. Digitális nyomtatással.

Külső oldal: A már korábban átnevezett végállomás a külső oldalon is megjelenik.

Belső oldalÚj típusú megállólista, tartalmi különbség nélkül.

2008.09.06-tól a 60-as járat két járatra vált szét: a Békás-busszal történt összekötés után létrejött a 160-as, míg a 18A járattal összekötve a 260-as jelzéssel indult járat.

60

Évjárat: 1983. február (6-os megszüntetése, amit már nem jelöl) - 1984. augusztus (84->84)

Évjárat: 1988. január (12A megszűnése) - 1990. augusztus (a járat megszűnése)

Belső oldal: Új megálló a Margit kórháznál (1985 nyarán). Megszűntek: 33V, 84 buszok és 9-es villamos. Új járatok: 84-es busz és 1-es villamos. Több fölösleges átszállást töröltek.

61

70-es évek végi , 80-as évek elején készült fém duplaoldalas.

Évjárat1987 második fele (jelöli a márciusban indult 131-est és a júliusban indult 44A-t, de a 168-as buszok még nem a Ferihegyi útig - 1988 - közlekednek, hanem az Akadémiaújtelepre)

Belső oldalA 168-as régi útvonalára onnan lehet rájönni, hogy nem a Fátyolka utcánál van feltüntetve, mint az 1988-as 62-es szériánál, hanem még a Dombhát utcánál.

A járaton a tojáslogós korszak alatt már Ikarus 435-ösök közlekedtek, így táblagyártás csak pótlás esetén történt.

Évjárat1997. április (puha műanyag), valószínűleg első tojásszéria.

Külső oldalAzóta a városközpont kifejezést használják a végállomás megnevezésére, ezt a korszakra jellemzően kisebb és vékonyabb betűkkel írták.

Belső oldalÉrdekesség a puhatábla, vékony betűs megállólista és az új típusú tojáslogó együttese. A balos óta történt megálló-változások: Téglagyár -> Pietra Rt., Kozma utca -> Athenaeum nyomda, Fátyolka utca -> Kossuth nyomda, Földműves utca -> Diák utca (a menetrenden láthatjuk, hogy ezek a változások már 1996-ban is érvényben voltak).

Évjárat1998. augusztus (Keresztúr-busz beindítása) - 1999

Belső oldalA megállólistákat kijjebb húzták. Átszállási változások: újraindult a 37A villamos, új járatként a keresztúr-busz (1998. augusztus), a 85-ös átszállását az Örs vezér tere irányában áthelyezték az aluljáróhoz, hiszen a Kőbányára utazóknak érdemesebb itt átszállni. Érdekes az átszállási kapcsolatok helyett használt lehetőség szó, ez csak 2005-től terjedt el a táblákon.

Évjárat: 2006 vége, puha műanyag. Kijelző meghibásodás, vagy táblás járműves pótlás esetére.

Külső oldal: Matricás. Karakterek a tojáslogósokra és balosokra jellemző típussal készültek.

Belső oldala üres. 

2008.09.06-tól összevonáésra került a 161-essel, s utóbbi számán közlekedett tovább.

61

Évjárat: 1985. december (a járat beindítása) - 1987. január (168-as útvonalmódosítása - a Téglagyárnál még nem jelöli.)

Belső oldal:  A 44-es helyett hibásan 44 olvasható.

Évjárat: 1987. március - július között (a márciusban indult 131-est utólag beszerkesztve már jelöli, de a júliusban indult 44A-t még nem)

Belső oldal: A 168-ast nem jelöli az Örs vezér terénél, azonban 1987 januárja óta innen indul, a járat másik végpontja Rákoshegy, ezért jelöli átszállásként a Téglagyárnál. A 44-es helyett hibásan 44 olvasható.

Évjárat: 1988

Külső oldal: A végállomásnév Kis utcai lakótelep. A Kis utca feliraton nem módosítottak, a szitán változatlan helyzetben hagyva alászerkesztették az új nevet.

Belső oldal: Pótolták az elmaradt 168-ast. A 85 helyett hibásan 85-öt írtak. A 44A még mindig hiányzik, de a hibás 44-es feliratot korrigálták.

Évjárat1993

Külső oldal: A keresztúri végállomásnevet Rákoskeresztúr megjelöléssel pontosították, ezt valamivel vékonyabb és oldalirányban összenyomott betűkkel írták ki

Belső oldal: Átszállás-módosítások: a 44A pótlása. Minden más módosítás csak logikusság miatt történt. A Kozma utcai megálló melletti komment és a végállomásnév balosokra jellemző szerkesztésmóddal.

A járaton a tojáslogós korszak alatt már Ikarus 435-ösök közlekedtek, így táblagyártás csak pótlások esetére történt.

Évjárat1997. április, puha műanyag.

Külső oldalA szám egyedi típus lett. Megszűnt a rövidítés, helyette vékonyabb és kisebb betűkkel kiírták Rákoskeresztúrt.

Belső oldalA vékony betűs megállólista egyik korai alkalmazási példája. Megálló-változások: Téglagyár -> Pietra rt., Kozma utca -> Athenaeum nyomda.

Évjárat2000. december

Belső oldalMegálló-változások: Pietra rt. -> Porcelán utca. Átszállási változások: szeptemberben indult az expo-járat és 63-as villamos, decemberben indult rákoskert-busz. Pótolták a korábban kifelejtett 32-est is. Mivel ezek által az Örs vezér téri átszálláslista 3 soros lett, a táblázatot feljebb húzták, ezért van a tábla szélén az átszállási kapcsolatok felirat.

Évjárat2003 második fele - 2004 (valószínűleg a 2003 szeptemberében indult 176-as már létezett, csak lemaradt a tábláról)

Belső oldalElmaradt átszállások feltüntetése. Az Örs vezér tere felé hibásan Porcelán utca helyett utat jelöl. Új járatok: 3-as villamos, 132-es és 144-es buszok.

Évjárat2007. december, puha műanysg

Belső oldalÚj megállók: Rákos vasútállomás, 509. utca, megszűnt megállók: Orion, Athenaeum Nyomda, átnevezés: Göröngyös utca -> Borsó utca. Elmaradt átszállások, MÁV és Volán kapcsolatok feltüntetése. A rákosszentmihályi járatok teljes átszervezése.

A járat helyett 2008.09.06-tól 161A jelzéssel alapjárat közlekedett.

61E

Fém duplaoldalas tábla a 70-es évek végéről, 80-as évek elejéről.

Évjárat1987. július (már jelöli a 44A-t) - 1990 (elágazásos megnevezés, még piros számos gyorsjáratok)

Belső oldal44A és 131-es járatok nem szám sorrendben vannak, ezek ugyanis 1987-ben indultak be, így a korábbi szériákon nem voltak olvashatóak. A 168-as eltérő számtípusának szintén a járat útvonalának 1987-es módosítása az oka (ekkor lett végpontja az Örs vezér tere).

Évjárat1991 - 1993

Külső oldalRákoskeresztúr városközpont elnevezés használata (1991 óta).

Belső oldalvégállomás átnevezésén kívül tartalmi különbsége nincs. Keretes gyorsjáratos, ez is utal az évjáratára.

Ez egy hibás széria még a baloskorszakból, az első oldal véletlenül feketére sikerült, a hátuljára már nem is szitáztak semmit.

A járaton a tojáslogós korszak alatt már Ikarus 435-ösök közlekedtek, így táblagyártás csak pótlás esetére történt visszafogottan.

Évjárat1996. október (puha műanyag), első tojáslogós széria.

Külső oldalMár nincs rövidítés.

Belső oldalRitka eset, hogy a logó már Rt-s (ez amiatt is lehet, mert elsőszériás tojás).

Évjárat1998 (kemény műanyag).

Belső oldalÚj típusú tojáslogó. A táblán jelzett dátum a korábbi szériából maradt ott.

Évjárat2000. szeptember (utolsó tojáslogós)

Belső oldalA 100-as buszból expo-járat lett, elindult a 63-as villamos, de a decemberben indult rákoskert-buszt még nem jelöli. A beszerkesztéseket vékony karakterekkel végezték.

 

Évjárat2003 második fele - 2006 első fele, duplaoldalas, kemény műanyag.

A járat közlekedését 2008.09.06-tól a 97E, 169E, 261E járatok váltották fel.

62

Fém duplaoldalas tábla a 70-es évek végéről, 80-as évek elejéről.

Évjárat1987. január - 1989. január (Diák utca - Földműves utca megállók összevonása)

Belső oldalA kezdő évjáratra a 168-as átszállásából jöhetünk rá. 1987-től a 168-as autóbuszok végállomása a Ferihegyi úthoz került, korábban az Akadémiaújtelepre járt. Ha régebbi tábla lenne, akkor a 168-as átszállást az 501.utcánál (vagy a Dombhát utcánál) jelölné a 68-as mellett. A gyorsjáratok különleges, vastagon szedett piros színnel vannak szitázva.

Évjárat1993 (Már Athenaeum nyomdát ír)

Külső oldalAz előző szériánál említett végállomás átnevezés

Belső oldalÁtszállások: egyetlen jelentős változás a 9-es megszűnése még 1990 augusztusában. A korszakra jellemzően az összes átszállást feltüntették. Megállóváltozás: a Diák utca megállóhelyet összevonták a Földműves utca megállóval és 3 megállót átneveztek: Pataky István tér -> Szent László tér, Kozma utca -> Athenaeum nyomda, Fátyolka utca -> Kossuth nyomda.

A járaton a 90-es évek közepétől az új Ikarus 435-ösök közlekedtek, így a táblagyártásra csak pótlás vagy kijelzőmeghibásodás esetére volt szükség.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal:  A korszakban még egyáltalán nem jellemző vékony betűs megállólista, s szintén ekkoriban még nem megszokott vastag járatszámmal. A honlapon látható fém menetrendhez viszonyítva megálló-változás nem történt. 

Évjárat: 1998. augusztus (keresztúr-busz beindítása)

Belső oldal: Új típusú tojáslogó. A kapcsolatok helyett lehetőségek szó használata (ez csak 2005-től terjedt el általánosan). Számos átszállás törlése (61, 61 buszok ) és áthelyezése (villamosok) logikussági szempontból. Új járat a keresztúr-busz. 

Évjárat2003.06.16. (132-es beindítása) - 2003.09.22. (176-os beindítása, ezt még nem jelöli)

Belső oldal: Új járatok: 3-as villamos, 132-es busz. Megszűnt: 32-es. Rövidült: 32-es. Hosszabb útvonalon jár: 62-es villamos. Néhány átszállást áthelyeztek ill. töröltek.

Évjárat2007. június (puha műanyag)

Belső oldal: Új járat a 176-os busz, megszűnt a 132-es. Néhány átszállást pótoltak (újhegy-busz, 151-es stb.), többet viszont töröltek (pl. érthetetlen okokból a keresztúr-buszt is).

A járat jelzése 2008.09.06-tól 162A-ra változott, másrészről 162-es számmal összekötésre került a 69A-val.

 
Járattörténeti adatok (1977-1997)
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

Silhouette in the Darkness - Reménykedni valamiben, majd elveszíteni: az jobban fáj, mintha semmit sem reméltél volna.    *****    Enigma Disease ⊱ Egy háborút már önmagában vívni is nehéz; s megmenteni mindenkit? Tudd: nem lehet...    *****    Horoszkóp megrendelések, asztrológiai és ezoterikus olvasmányok, szoftverek, letöltések. Szeretettel várlak az oldalon!!    *****    Részletes személyiség és sors analízis,3 év elõrejelzéssel + ajándék névmisztikai elemzés júliusban. Rendeld meg most!!!    *****    Szeretnél egy nagyon részletes születési horoszkópot, 3 év elõrejelzéssel, vagy egy párkapcsolati elemzést? Rendeld meg!    *****    Hozd létre a saját Istenedet és légy az Univerzum Ura! Várunk!    *****    IG: @dalszovegforditasok | DALSZÖVEGFORDÍTÁSOK | IG: @dalszovegforditasok | DALSZÖVEGFORDÍTÁSOK | @dalszovegforditasok    *****    Angolturi Lerakat - Angol használtruha kereskedés. Gyerek és felnõtt ruhák már 350.-Ft/kg-tól Gyors kiszállítás    *****    Egy horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek bele kell néznie, én segítek értelmezni amit látsz, de a döntés a tiéd!    *****    Születési horoszkóp, elõrejelzés, gyermektervezés,párkapcsolati elemzés,biotérkép készítés diplomás asztrológustól.Itt!    *****    Részletes személyiség és sors analízis diplomás asztrológustól,szóban és írásban, nagyon kedvezõ áron.Ne hagyd ki! Katt!    *****    Szélessávú Honlap Debreceni ingatlanok, még több elérhetõ telefonos egyeztetés után www.simonyiingatlan.gportal.hu    *****    Támogasd adománygyûjtéseinket! Ajánld fel szervezetünknek az adód 1%-kot! Hogyan segíthetsz? Nézd meg a portálon.    *****    Érdekel az egészséges életmód, mozgás és táplálkozás? A Kit Fit oldal megnyitotta kapuit. Életmód, egészség, fitnesz....    *****    Szia! Ismered az mta nevezetû játékot? Biztos unod a folyamatos external módos gazdagrp szervereket. Nálunk a helyed!    *****    Blogom, Új olvasóit keresi. Ha Szereted a a mangákat, filmajánlót, verseket és még sorolohatnám. Akkor itt a helyed.    *****    Költöztetés bútorszállítás    *****    Mysteries of the Night ~ Az éjszaka misztériumai csak arra várnak, hogy felfedezd õket. ~ mysteriesofthenight.hu    *****    Nedves levegõ? Fõzéskor nehéz a levegõ? -- 5 kérdés a páraelszívókról -- FAVI páraelszívók    *****    Párásodik a lakás? Mentesíts okosan - FAVI páraelszívók - 5 kérdés a páraelszívókról