bkvtablak
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Egyéb járatok (Pl:Temetői)

Évente néhány alkalommal közlekedő járatok

26A

1988-ban a 26-os útvonala az Árpád hídig hosszabbodott, korábbi útvonalán 26A jelzéssel indult járat, mely csak nyáron, hétvégi és munkaszüneti napokon közlekedett strandolásra alkalmas idő esetén. A táblát az akkori 26-os balosból alakították ki, megállólistája megegyezik vele, de a 12A és 12-est hézagot hagyva kitörölték (januárban megszűntek).

Évjárat: 1996 május, puha műanyag, utolsó széria.

A járatra csak ez a két széria készült. 1997-ben közlekedett utoljára. A járat menetrendje a Mgh. táblák - Egyéb pontban megtalálható.

63A

A járat a 90-es évek elejéig közlekedett különböző katonai rendezvények, eskütételek idején. Ez a tábla még  a 80-as években készült, erre utal az elnyújtott A betű is.

Ez egy későbbi széria, talán a 90-es évek elejéről. A két irány megcserélődött, az A betű a megszokott méret lett, a hűvösvölgyi végállomás 3 sorba került.

71A

Ez a járat csak nyaranta közlekedett strandolásra alkalmas idő esetén 1985 június 1-től. Utoljára 1998-ban járt.

A járat menetrendje a Mgh. táblák - Egyéb pontban megtalálható.

156H

A járat 2000-ben indult, csak a síelésre alkalmas hómennyiség lehullásakor közlekedett. Erre létezésének 8 éve alatt mindössze egyszer került sor.

A járat a 156H-val azonos rendeltetésű volt. A tábla 1989 körüli lehet (egy vonaljegy ára ekkor volt 6 forint). Állapotát festőműhelyben történt tárolásnak köszönheti. A járat 1992 körül szűnt meg.

A járat menetrendje a Mgh. táblák - Egyéb pontban megtalálható.

Telkesjáratok

Az úgynevezett telkes járatok 1982 márciusában indultak be, amikorra is a budapesti agglomerációban már jelentős számban épültek hétvégi nyaralóházak, amely végpontokhoz minden év máciusa és november hónapja között közlekedtek e járatok fél órás-órás követéssel. Utoljára 1989-ben jártak, akkor már csak napi 3 alkalommal. A bérlet nem volt érvényes, két darab vonaljegyet kellett váltani.

T1

Évjárat: 1987 körül (utazási igazolványt nem ír).

Évjárat: 1989 körül

A bérletes szöveg már nem tartalmaz felkiáltójelet.

A viteldíjak változása után matricákkal látták el a régi táblákat:

T2

Évjárat: 1985 körül (utazási igazolványt is ír még)

Évjárat: 1987 körül

T3

Évjárat: 1985 körül (utazási igazolványt is ír még)

Évjárat: 1987 körül

T4

Évjárat: 1985 körül (utazási igazolványt is ír még). A viteldíjak változása után matricákkal látták el a régi táblákat.

Évjárat: 1987 körül

Évjárat: 1988 körül

A bérletes szöveg már nem tartalmaz felkiáltójelet.

A viteldíjak változása után matricákkal látták el a régi táblákat.

Évjárat: szintén 1988 körül, apró különbség a zárójelet és a viteldíj felirat elhelyezkedését illetően.

Ideiglenes forgalomkorlátozás miatt közlekedő járatok

7C TEHERMENTESÍTŐ JÁRAT

2003 március végétől augusztus végéig közlekedett. Indításának oka a Bocskai úti aluljáró építése volt, a 7A járatott tehermentesítette.

8M TEHERMENTESÍTŐ JÁRAT

1996.február 15 - március 8 között közlekedett. A Hegyalja út és Alkotás utca kereszteződésében nagyszabású víznyomócső fektetési munkákat végeztek ezen időszak alatt. A 139-es járatot termentesítette a vonal. Érdekes hiba a megállólistában, hogy lemaradtak a busz és villamospiktogramok.

A járat menetrendje a Mgh. táblák - Egyéb pontban megtalálható.

29A

1986 szeptember elejétől október 10-ig  közlekedett. Zöldmálon vízcsőcsere munkálatok zajlottak, ezért a 29-es buszok két részre bontva közlekedtek. A Kolosy tér és a Felső-zöldmáli úton közlekedett a 29A jelzésű járat, melynek táblája sokkal korábbi időket idéz, ezért első látásra megtévesztő.

47V

2003 március végétől augusztus végéig közlekedett. Indításának oka a Bocskai úti aluljáró építése volt.

Évjárat: 2003.március 31. (első ütem)

Évjárat: 2003.június 3.

Belső oldal: Budafok felé új megálló Szerémi sor néven. A 41-es villamos helyett pótlóbusz közlekedik. Útvonala a Fővám tér felé módosult a Szent Gellért tér környékén.

88A

1992 szeptember 1-jétől a Budaörs, benzinkúti felüljáró felújítása miatt a 88-as két részre bontva közlekedett. A 88-asok Törökbálint, Munkácsy Mihály utca - Budaörs, Csata utca között, 88A jelzéssel pedig a lentebb olvasható végpontok között közlekedett járat.

142 

2002.július 13 és július 28 között közlekedett.A Szentendrei Hév vonalán a Batthyány tér és Békásmegyer között pályafelújítást végeztek. Ezen a szakaszon Hév pótló autóbuszok közlekedtek, és ezek mellett csúcsidőben egy tehermentesítő járat is járt a Szentlélek térről 142-es számmal az alábbi megállókkal:

  • Szentlélek tér
  • Köles utca
  • Aquincum
  • Pünkösdfürdő utca
  • Békásmegyer

206

1999 augusztus 30. és szeptember 27. között közlekedett. A Déli pályaudvaron vágány és peronfelújítási munkákat végeztek, emiatt a vonatok legnagyobb része csak az Etele tér kelenföldi pályaudvarig közlekedett. Ezen időszak alatt közlekedett hétköznap a tehermentesítő 206-os 5-10 perces követési idővel 2db IK260, 2db IK415, 2db IK280 típusú autóbuszokkal, Móricz Zsigmond körtéri köztes megállóval.

Az alkalomra valószínűleg a figyelemfelkeltés miatt is zöld alapon fehér betűs tába készült, melynek betűi a későbbi újlogós táblák típusai.

2001 október 16 - 2001.december 31 között ismét közlekedett. A Volánbusz Rt. az Erzsébet téri buszpályaudvar bezárása miatt autóbuszainak egy részét az Etele téri Volán pályaudvarról indította.
Az Etele téri várható nagy utasforgalomra való tekintettel a BKV Rt. 206-os jelzéssel új autóbusz járatot indított ideiglenes jelleggel - 2001. év végéig. Megállók:

  • Bártfai utca 
  • Kelenföld, városközpont 
  • Szent Imre kórház
  • Kosztolányi Dezső tér 

A tábla lekerekített sarkú műanyagra készült, de újlogós stílusban.

TÉTÉNY2-BUSZ

Évjárat: A Bartók Béla út átépítése idején a forgalmi körülmények romlása, a villamosforgalom átmeneti korlátozása miatt az érintett útszakasz forgalmának segítésére tehermenetesítő járatot indítottak. 2002.május.7 és 2002.augusztus.30-ig közlekedett hétköznap a reggeli és délutáni csúcsforgalomban.

V

Évjárat: 1996 augusztus, korszakra jellemző puha műanyag

A Fehérvári út és a Nagykörút villamosvágányainak felújítása miatt közlekedett.

Belső oldal: Érdekessége a más táblákon ekkor még egyáltalán nem használt Rt-s logó. Hibája: A Blaha Lujza tér felé Etele út helyett Etele teret jelöl.

Temetői járatok

"R"Járat

Évjárat: 1987, az R1 temetői járat ettől az évtől kezdve R jelzéssel közlekedett, mivel a többi számjelzéses R addigra megszűnt.

A járat 1987 és 1988 években még az Árpád hídtól, 1989-től már csak az Örs vezér teréről indult. Utoljára 1991-ben közlekedett.

"R1"járat

Évjárat: 1978

A táblán utólag lekaparták az 1979-ben megszűnt járatokat (Örs vezér terénél a 76,85A,131,133)

Fémszéria is készült szintén 1978 körül.

1981-től a végállomás neve Váci út lett, de a helyszín nem változott, a II-es körönd helyett a III-ashoz közlekedett.

Ezen a táblán eredetileg még "II-os körönd" volt olvasható, amit filccel "III-as körönd"-re egészítettek ki.

Később szinte évente változott, hogy melyik köröndhöz érkezik a járat, ezért egyszerűen csak Új köztemető lett kiírva.

Számjelzése 1987-től kezdve "R" lett, mivel a többi számos R járat addigra megszűnt.

8A

A járat előzményeiről a 8B pontjában olvashatsz. 1995 és 2001 között közlekedett minden évben a halottaknapi időszakban.

8B

A járat csak az 1994-es halottaknapi időszakban közlekedett. Korábban a halottak napi időszakban a Rácz Aladár útig (akkor még Kis Ferenc tér) közlekedő 8A-t sűrítették, de 1990-től annak útvonala a Gazdagréti lakótelepig hosszabbodott. Több év szünet után szükségesnek látták egy külön temetői járat beindítását. 1995-ben a 8A megszűnésével szabaddá vált a jelölés, így a továbbiakban minden évben 8A jelzéssel közlekedett.

18A

Ez a temetői járat 1994-ben közlekedett utoljára. Tulajdonosa szerint ez a duplaoldalas tábla az utolsó évben készült.

19A

1994

Ez a duplaoldalas tábla 1999-ben készülhetett, amikor is a járat újraindult 5 év szünet után. Ezúttal nem a Szent Imre térről, hanem a Gubacsi útról indult. A 2008 augusztusi változások után már 36A jelzéssel közlekedik.

Ez a tábla az újlogós betűtípussal készült, de még lekerekítettsarkú táblára. Gyártási éve 2003-ra tehető.

30A

A járat 1993-tól közlekedett minden évben halottak napján. Ez a tábla a járat indulásakor készült, a következő években már Megyer, Szondi utca feliratokkal látták el a táblákat.

Ez már a Megyer, Szondi utcás széria, valószínűleg 1994-es darab.

Ez a tábla az újlogós betűtípussal készült, de még lekerekítettsarkú táblára. Gyártási éve 2003-ra tehető.

38A és 38B

Ebben a formában ez a temetői járat 1990,1991 halottak napján és 1995-től minden évben közlekedett (Ekkor ugyanis a 38A jelzés már foglalt volt). Kialakítása ugyan korai (1990,1991) éveket tükröz, de nem kizárt, hogy 1995 után is használták.

1992,1993,1994 években 38A jelzéssel közlekedtek a temetői járatok, mivel a jelzés szabaddá vált. A tábla kialakításából adódóan (tojáslogósaknál használt betűk), szintek biztosan az 1994-es alkalomra készült, és azok után többet nem is volt használva.

1995-től a 38A beindítása miatt ismét B jelzéssel közlekedtek. Ez a tábla az újlogós betűtípussal készült, de még lekerekítettsarkú táblára. Gyártási éve 2003-ra tehető.

58A

Ez a tábla a 80-as évek végén készült. A járat minden évben közlekedett a halottaknapi időszakban. Ritkaságnak számít.

A Budafoki tér elnevezése 1989 áprilisától Savoyai Jenő tér.

A járat 1999-től a Törley térről indult. Ez a tábla az újlogós betűtípussal készült, de még lekerekített sarkú műanyagra. Gyártási éve 2003-ra tehető.

68A

A 80-as években ez a temetői járat a Vörös október utcától indult, tehát a 68-as végállomásáról (mai Vas Gereben utca). 1990 körül ez megváltozott. Új táblát nem akartak készíteni, a régi feliratot lecsiszolták és rászitázták a Kőbánya Kispest Máv Áll. feliratot, de láthatóan rosszul mert a szitázásnál a régi felirat egyes részei rajzolódtak csak ki (megfigyelhető három sorban a kiírni kívánt végállomás: Kőbánya - Kispest - Máv-áll.)

Ezen a szérián már látszik a Máv állomás felirat.1992 körül készült. A járatszám vékonyabb, elnyújtott.

Ez a tábla az újlogós betűtípussal készült, de még lekerekített sarkú táblára. Gyártási éve 2003-ra tehető.

82B

1994-ben és 1995-ben közlekedett temetői járatként.

1994-es kiadás

1995-ös kiadás, a végállomás nem, csak a megnevezés változott.

95A

Ez a járat a 70-es évektől (egy-két év megszakítással) 2006-ig minden évben közlekedett.

A 90-es évek elején készülhetett. Sok maradt meg belőle, még az Akácfa utcai táblaeladások terméke is volt.

Ez a tábla az újlogós betűtípussal készült, de még lekerekített sarkú táblára. Gyártási éve 2003-ra tehető.

160

A járat az 1999-es év halottaknapi időszakában közlekedett, ekkor még jelzés nélkül.

A 160-as jelzést csak a 2000.évi halottaknapi időszakban kapta meg. 30 percenként közlekedett, 3db Ikarus 415-ös teljesített szolgálatot. Az alkalomra újlogós betűtípusú duplaoldalas tábla készült, de még lekerekített sarkú műanyagra.

Egyéb, állandó járatok

"GY" JÁRAT

A járat 1990 júniusában indult (a vonalon korábban R54 jelzéssel közlekedtek autóbuszok). Csak vasárnapi - piaci - napokon közlekedett hajnali 5 és 14 között. A bérlet után lecsiszolt felirat: "utazási igazolvány".

Megállóhelyei: Közvágóhíd és Határ út

1992-ben szűnt meg.

A járat menetrendje a Mgh. táblák - Egyéb pontban megtalálható.

"H" JÁRAT

Viszonylatjelzése 1985-ben 129-esre változott.

Eredeti sablon alapján újrafújva.

KFKI különjárat

A központi fizikai kutatóintézethez már nagyon régóta közlekedik különjárat, melyek egyes menetjeit a bkv szolgáltatta. Igazi ritkaság ez a duplaoldalas fémtábla.

Ez a darab a 90-es évek közepéről származik.

Ez a tábla a pufibetűs korszakból való, 2002 környékéről.

"J" járat

A járat már 1966 óta létezett ezen az útvonalon. A tábla viszont körülbelül 1984-ben készült, ekkor került a táblákra a János-hegyi kilátó (János-hegy helyett) felirat, illetve a 6 forintos tájékoztatás is ezen korszakot jellemzi.

Évjárat: 1986. december (megálló létesítése Előre állomásnál) - 1988. január (12, 12A megszüntetése)

Külső oldal: A szám keretezett és a viteldíjas szöveg nem tartalmazza már az utazási igazolványt.

A tábla korábban egy balos 80-as trolitábla volt. (az O betű ékezete nem gyári hiba - lekopott.)

A járat 1988 júniusában megszűnt, ekkor ugyanis a 21-es útvonalát a Normafáig hosszabbították. A kilátót még 1995-ig a 190-es járat szolgálta ki.

Rendezvény miatt közlekedő járatok

AUTÓMENTES NAP - KÜLÖNJÁRAT

2002 körül közlekedett.

BABABOLYGÓ BUSZ

2002. május 5-én a Hungexpo területén megrendezésre került a Bababolygó c. rendezvény. Ennek alkalmából a BKV Rt. megbízásból egy rendkívüli, bababolygó viszonylatot közlekedtetett Ikarus 260-as autóbuszokkal Örs vezér tere – BNV VI. kapu – Népstadion – Pillangó utca – Örs vezér tere hurokjárati útvonalon.

FESTO-AM különjárat

gyári különjárat

Hungaroring járat

Az évente megrendezendő Forma 1-es versenyekre a BKV már az első futamtól kezdve (1986 nyara) indított járatot, mely az Árpád híd és Mogyoród városközpont között közlekedett.

Ez a duplaoldalas tábla a 90-es évek első felében készült. Ekkor már a Hungaroringre előreváltott jegy nélkül is igénybe lehetett venni.

Különjárat, Nyugati tér

Erről a tábláról sajnos nincsenek információm. Kialakításából ítélve a 90-es évek végén készülhetett és valamilyen rendezvény miatt közlekedhetett.

MARGITSZIGETI CÉLJÁRAT

1999 júniusában az öttusa VB alkalmából.

MÁRIAREMETEI CÉLJÁRAT

1998 körül közlekedett, pontos körülményeit nem ismerem.

R járat

A járat első alkalommal 1986 júliusában közlekedett a Budaörsi repülőtéri napok rendezvénysorozatára. Egyetlen megállója a Kosztolányi Dezső tér volt, kezdetben 6 forintos viteldíjjal volt igénybevehető (bérlet nem volt érvényes).

E táblát a 90-es évek elején használták.

1995-től 87B számon közlekedett.

SZIK különjárat

Az 1995-ben megszűnt 110-es pótlására indult, szerződéses járatként. SZIK = Szövetkezeti Ipari Központ.

UTE MÉRKŐZÉS KÜLÖNJÁRATI TÁBLA

~ 2002

7 SZÍNHÁZI JÁRAT

A tulajdonos információ szerint a járat 1989-ben közlekedett. Igazi ritkaság.

12 SZÍNHÁZI JÁRAT

Erről a járatról csak annyit tudok elmondani, hogy a 80-as években közlekedett a Nagykörúti 12-es Nyugati pu-tól induló  - Boráros térig tartó szakaszán.

 

Későbbi széria, irányonként különböző táblák. A számjelzés az összetéveszthetőség miatt elhagyásra került.

Tetszőleges felirattal, számmal kiegészíthető tábla, valaha 73E balos volt.

87B

A járat korábbi jelzése R volt (lásd fentebb). Ez a tábla 1995-ben készülhetett (87B megszűnése után szabaddá vált jelzés). Egyedi betűkkel.

Itt egy másik, de szintén egyedi betűtípust láthatunk

Ez egy későbbi széria körülbelül 1998-ból, egyedi zöld betűkkel lekerekített sarkú műanyagon.

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

SELENA GOMEZ MAGYARORSZÁG - TUDJ MEG TÖBBET SELENA GOMEZ MAGÁNÉLETÉRÕL, SZERELMÉRÕL, CSALÁDJÁRÓL, KARRIERÉRÕL!    *****    HA TE IS IMÁDOD A ZÖLD ÍJÁSZ VILÁGSIKERÛ SOROZAT ELBÛVÖLÕ SZERELMESPÁRJÁT AKKOR ITT A HELYED! MAGYAR OLICITY SITE    *****    The Vampire Diaries & The Originals szerepjáték - ha kedveled a sorozatokat és írni is szeretsz, ne habozz!    *****    Rendhagyó kedvezményt ajánlok Nektek, Te monhatod meg, hogy mi legyen az ára. Pl.: Születési, párkapcsoklati, horoszkóp.    *****    KÖNYVismertetõk, kötelezõ olvasmányok    *****    BOOKFANCLUB -> A könyvek birodalma elvezet a képzelet csendes világába!<<-BOOKFANCLUB    *****    Ingyenes, korlátlan képfeltöltés!!! www.kepfeltolto.eu    *****    Autista - Állatbarát - Homoszexuális - Intelligens - Kívülálló - Mûvészlélek - Segítõkész - Toleráns    *****    Portálépítés és portáldíszítés kezdõknek és haladóknak! Rengetek leírás, JavaScriptek , CSS ,HTML kódok,Design!    *****    HAT ÉVE ONLINE! - LÁTOGASS EL MAGYARORSZÁG EGYETLEN MÛKÖDÕ SELENA GOMEZZEL FOGLALKOZÓ OLDALÁRA! - HAT ÉVE ONLINE!    *****    A SZULTÁNA: HÍREK - KÉPEK - SOROZATISMERTETÕK - TÖRTÉNELMI INFÓK - ÉRDEKESSÉGEK MINDEN MENNYISÉGBEN A SOROZATRÓL    *****    Bûbájos boszorkák - Charmed - Extrák - Érdekességek - Cikkek - Interjúk - Bûbájos boszorkák - Charmed - Charmed -Játékok    *****    Itt a nyár! Kivirágzott a mályva és a pipitér! Hogy mit szólt ehhez a két virágmanó? Gyere, és olvasd el a Mesetárban!    *****    STITCHERS - Magyarország egyetlen oldala a természetfeletti krimi-drámasorozatról! A Stitchers sorozatot megéri nézni!    *****    Nézz Élõ live filmet gportalon. Klikk klikk klikk.    *****    Gréti. 23. Egyetemista. Chevelle. Rap. Jégkorong. Ottawa Senators. Jean-GabrielPageau. Írás. Olvasás. Blog. (:    *****    Élõ live mozifilmek. Ha szereted a filmeket, sorozatokat, meséket akkor itt a helyed!    *****    Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok    *****    ARIANA GRANDE TODAY - MAGYARORSZÁG EGYETLEN ARIANA GRANDÉVAL FOGLALKOZÓ HONLAPJA - TUDJ MEG RÓLA MINDENT    *****    KOSEMBLOG.GP//A MAGYAR "A SZULTÁNA" RAJONGÓI OLDAL//BY: KÖSEM// KOSEMBLOG.GP//MINDEN, AMI KÖSEM...