Évente néhány alkalommal közlekedő járatok
26A
1988. július 1-től a 26-os útvonala az Árpád hídig hosszabbodott, korábbi útvonalán 26A jelzéssel indult járat, mely csak nyáron, hétvégi és munkaszüneti napokon közlekedett strandolásra alkalmas idő esetén. A táblát az akkori 26-os balosból alakították ki, megállólistája megegyezik vele, de a 12A és 12-est hézagot hagyva kitörölték (mivel ezek 1988. januárban megszűntek).
![](https://i.imgur.com/6KRK5w2.jpeg)
![](https://i.imgur.com/XqJPIJf.jpeg)
Évjárat: 1996. május, puha műanyag, utolsó széria.
![](https://i.imgur.com/JC8kLkt.jpeg)
![](https://i.imgur.com/4JWPFvb.jpeg)
A járatra csak ez a két széria készült. 1997-ben közlekedett utoljára. A járat menetrendje a Mgh. táblák - Egyéb pontban megtalálható.
63A
A járat a 90-es évek elejéig közlekedett különböző katonai rendezvények, eskütételek idején. Ez a tábla még a 80-as években készült
![](http://i.imgur.com/CacSdKN.jpg)
Ez egy későbbi széria, a 90-es évek elejéről.
![](https://i.imgur.com/jtQGn1Y.jpeg)
A járat 2004-ben állandó viszonylatként indult újra, ennek táblái a normál számozás szerinti menüben megtalálhatóak.
71A
Ez a járat csak nyaranta közlekedett strandolásra alkalmas idő esetén 1985 június 1-től. Utoljára 1998-ban járt.
![](https://i.imgur.com/aV1BXZe.jpeg)
![](https://i.imgur.com/J0LSdMk.jpeg)
A járat menetrendje a Mgh. táblák - Egyéb pontban megtalálható.
156H
A járat 2000-ben indult, csak a síelésre alkalmas hómennyiség lehullásakor közlekedett. Erre létezésének 8 éve alatt mindössze egyszer került sor.
![](https://i.imgur.com/AQtS7e9.jpeg)
![](https://i.imgur.com/CZiekqI.jpeg)
KINCSEM PARK JÁRAT
2004. október 13-ától 2006. december 31-éig lóversenynapokon közlekedett.
![](https://i.imgur.com/1lh6AkU.jpg)
SÍ
A járat a 156H-val azonos rendeltetésű volt. A tábla 1989 körüli lehet (egy vonaljegy ára ekkor volt 6 forint). Állapotát festőműhelyben történt felhasználásnak (fényezéskor az ablakokat fedték el vele) köszönheti. A járat 1992 körül szűnt meg.
![](https://i.imgur.com/zFQUJfy.jpeg)
![](https://i.imgur.com/x8WOpz8.jpeg)
A járat menetrendje a Mgh. táblák - Egyéb pontban megtalálható.
Telkesjáratok
Az úgynevezett telkes járatok 1982 márciusában indultak be, amikorra is a budapesti agglomerációban már jelentős számban épültek hétvégi nyaralóházak, amely végpontokhoz minden év máciusa és november hónapja között közlekedtek e járatok fél órás-órás követéssel. Utoljára 1989-ben jártak, akkor már csak napi 3 alkalommal. A bérlet nem volt érvényes, két darab vonaljegyet kellett váltani.
T1
Évjárat: 1987 körül (utazási igazolványt nem ír).
![](http://i.imgur.com/VA0GH6I.jpg)
Évjárat: 1989 körül
A bérletes szöveg már nem tartalmaz felkiáltójelet.
![](http://i.imgur.com/XwnFp8k.jpg)
A viteldíjak változása után matricákkal látták el a régi táblákat:
![](http://i.imgur.com/Pehgsfn.jpg)
T2
Évjárat: 1985 körül (utazási igazolványt is ír még)
![](http://i.imgur.com/PwmpOs0.jpg)
Évjárat: 1987 körül
![](http://i.imgur.com/M9smc0M.jpg)
T3
Évjárat: 1985 körül (utazási igazolványt is ír még)
![](http://i.imgur.com/qo6vCrX.jpg)
Évjárat: 1987 körül
![](http://i.imgur.com/7yh00ht.jpg)
T4
Évjárat: 1985 körül (utazási igazolványt is ír még). A viteldíjak változása után matricákkal látták el a régi táblákat.
![](https://i.imgur.com/Oepm4TS.jpg)
Évjárat: 1987 körül
![](http://i.imgur.com/tnvHX3o.jpg)
Évjárat: 1988 körül
A viteldíjas rész balra lett húzva.
![](http://i.imgur.com/8y71mMI.jpg)
A viteldíjak változása után matricákkal látták el a régi táblákat.
![](http://i.imgur.com/rPZCGS1.jpg)
Évjárat: szintén 1988 körül, apró különbség a zárójelet és a viteldíj felirat elhelyezkedését illetően.
![](http://i.imgur.com/WfEZX7v.jpg)
Ugyanaz a széria, még matrica nélkül.
![](https://i.imgur.com/q4FqnJm.jpg)
Ideiglenes forgalomkorlátozás miatt közlekedő járatok
7C TEHERMENTESÍTŐ JÁRAT
2003 március végétől augusztus végéig közlekedett. Indításának oka a Bocskai úti aluljáró építése volt, a 7A járatot tehermentesítette és a kiskörúti villamosokat pótolta.
![](https://i.imgur.com/gH8HcSD.jpeg)
![](https://i.imgur.com/Ssq8zDV.jpeg)
Hibás széria: egyik oldala 7C, de fehér kerettel, másik oldala 47V
![](https://i.imgur.com/FOUjKAF.jpeg)
![](https://i.imgur.com/0XgnZeX.jpeg)
8M TEHERMENTESÍTŐ JÁRAT
1996. február 15 - március 8 között közlekedett. A Hegyalja út és Alkotás utca kereszteződésében nagyszabású víznyomócső fektetési munkákat végeztek ezen időszak alatt. A 139-es járatot termentesítette. Érdekes hiba a megállólistában, hogy lemaradtak a busz és villamospiktogramok.
![](https://i.imgur.com/hhgVoA3.jpeg)
![](https://i.imgur.com/PPq3eIk.jpeg)
A járat menetrendje a Mgh. táblák - Egyéb pontban megtalálható.
29A
1986 szeptember elejétől október 10-ig közlekedett. Zöldmálon vízcsőcsere munkálatok zajlottak, ezért a 29-es buszok két részre bontva közlekedtek. A Kolosy tér és a Felső-zöldmáli úton közlekedett a 29A jelzésű járat.
![](https://i.imgur.com/AH0BOOb.jpg)
47V
2003 március végétől augusztus végéig közlekedett. Indításának oka a Bocskai úti aluljáró építése volt.
Évjárat: 2003. március 31. (első ütem)
![](https://i.imgur.com/dNOXi7B.jpeg)
![](https://i.imgur.com/Xp1h0PS.jpeg)
Évjárat: 2003. június 3., útvonala módosult, mivel a Fehérvári úton a Leányka utcai átjáró felújítása miatt a vágányzárat kiterjesztették.
Külső oldal: Néhány milliméterrel kisebb feliratok és járatszám.
Belső oldal: Belül is csökkent a járatszám és a feliratok mérete. Budafok felé új megálló Szerémi sor néven. A 41-es villamos helyett pótlóbusz közlekedik. A viszonylat útvonala a Fővám tér felé módosult a Szent Gellért tér környékén.
![](https://i.imgur.com/7awYdmo.jpeg)
![](https://i.imgur.com/ynT8T8F.jpeg)
88A
1992 szeptember 1-jétől több hónapon át a Budaörs, benzinkúti felüljáró felújítása miatt a 88-as két részre bontva közlekedett. A 88-asok Törökbálint, Munkácsy Mihály utca - Budaörs, Csata utca között, 88A jelzéssel pedig a lentebb olvasható végpontok között közlekedett járat.
![](http://i.imgur.com/pjBgRCe.jpg)
142
2002.július 13 és július 28 között közlekedett. A Szentendrei Hév vonalán a Batthyány tér és Békásmegyer között pályafelújítást végeztek. Ezen a szakaszon Hév pótló autóbuszok közlekedtek, és ezek mellett csúcsidőben egy tehermentesítő járat is járt a Szentlélek térről 142-es számmal az alábbi megállókkal:
-
Szentlélek tér
-
Köles utca
-
Aquincum
-
Pünkösdfürdő utca
-
Békásmegyer
Duplaoldalas kivitel
![](https://i.imgur.com/HgQJCnA.jpeg)
206
1999 augusztus 30. és szeptember 27. között közlekedett. A Déli pályaudvaron vágány és peronfelújítási munkákat végeztek, emiatt a vonatok legnagyobb része csak az Etele tér kelenföldi pályaudvarig közlekedett. Ezen időszak alatt közlekedett hétköznap a tehermentesítő 206-os 5-10 perces követési idővel 2db IK260, 2db IK415, 2db IK280 típusú autóbuszokkal
Az alkalomra valószínűleg a figyelemfelkeltés miatt is zöld alapon fehér betűs tába készült. duplaoldalas kivitel
![](http://i.imgur.com/PFrR4fX.jpg)
2001 október 16 - 2001.december 31 között ismét közlekedett. A Volánbusz Rt. az Erzsébet téri buszpályaudvar bezárása miatt autóbuszainak egy részét az Etele téri Volán pályaudvarról indította.
Az Etele téri várható nagy utasforgalomra való tekintettel a BKV Rt. 206-os jelzéssel új autóbusz járatot indított ideiglenes jelleggel. Megállók:
-
Bártfai utca
-
Kelenföld, városközpont
-
Szent Imre kórház
-
Kosztolányi Dezső tér
![](http://i.imgur.com/ghW01D8.jpg)
TÉTÉNY2-BUSZ
A Bartók Béla út átépítése idején a villamosforgalom átmeneti korlátozása miatt az érintett útszakasz forgalmának segítésére tehermenetesítő járatot indítottak Tétény2 jelzéssel. 2002. május 7. és 2002. augusztus 30 között közlekedett hétköznap a reggeli és délutáni csúcsforgalomban.
Évjárat: 2002. május, a járat indulásakor. Kötőjelek nélkül készült, ezeket utólag matricával pótolták.
![](https://i.imgur.com/7jmE59g.jpg)
![](https://i.imgur.com/EXrnfLT.jpg)
Évjárat: 2002. június 10. (új megállók létesítése)
Külső oldal: Immár gyárilag is kötőjellel.
Belső oldal: A kötőjel itt is pótolva. 3 új megállópár. A 4-es villamost az Október huszonharmadika utca helyett hibásan a Savoyai Jenő térnél jelöli.
![](http://i.imgur.com/temzPQr.jpg)
![](https://i.imgur.com/SKYUsmb.jpg)
V
Évjárat: 1996 augusztus, korszakra jellemző puha műanyag
A Fehérvári út és a Nagykörút villamosvágányainak felújítása miatt közlekedett 1996. augusztus 8. - október 22.
Belső oldal: Érdekessége a más táblákon ekkor még egyáltalán nem használt Rt-s logó. Hibája: A Blaha Lujza tér felé Etele út helyett Etele teret jelöl.
![](http://i.imgur.com/Kaixssn.jpg)
![](http://i.imgur.com/m2snn6y.jpg)
Temetői járatok
"R"Járat
Évjárat: 1987, az R1 temetői járat ettől az évtől kezdve R jelzéssel közlekedett, mivel a többi számjelzéses R addigra megszűnt.
![](https://i.imgur.com/vCjh6un.jpeg)
A járat 1987 és 1988 években még az Árpád hídtól, 1989-től már csak az Örs vezér teréről indult. Utoljára 1991-ben közlekedett.
"R1"járat
Évjárat: 1978
A táblán utólag lekaparták az 1979-ben megszűnt járatokat (Örs vezér terénél a 76,85A,131,133)
![](https://i.imgur.com/Yjc9N3n.jpeg)
![](https://i.imgur.com/uZxwbiB.jpeg)
Fémszéria is készült szintén 1978 körül.
![](http://i.imgur.com/WChCdwW.jpg)
1981-től a végállomás neve Váci út lett, de a helyszín nem változott, a II-es körönd helyett a III-ashoz közlekedett.
Ezen a táblán eredetileg még "II-os körönd" volt olvasható, amit filccel "III-as körönd"-re egészítettek ki.
![](http://i.imgur.com/rI9SlgB.jpg)
Később szinte évente változott, hogy melyik köröndhöz érkezik a járat, ezért egyszerűen csak Új köztemető lett kiírva.
![](http://i.imgur.com/Tdg3BZn.jpg)
Számjelzése 1987-től kezdve "R" lett, mivel a többi számos R járat addigra megszűnt.
8A
A járat előzményeiről a 8B pontjában olvashatsz. 1995 és 2001 között közlekedett minden évben a halottaknapi időszakban.
![](https://i.imgur.com/TptHB7q.jpeg)
8B
1990-ig a Kis Ferenc térig közlekedő 8A-t sűrítették a halottak-napi időszakban, viszont miután annak útvonala a Gazdagréti lakótelepig lett meghosszabbítva, szükségessé vált egy temetői betétjárat megszervezése. Ez a viszonylat a 8B jelzést kapta és kizárólag 1990,1991 és 1994 években közlekedett.
1990 és 1991-ben használt tábla
![](https://i.imgur.com/DObr7Uv.jpg)
1994-ben használt tábla immár Rácz Aladár út jelöléssel (a Kis Ferenc tér 1993 óta Márton Áron tér), Március 15. tér pedig két sorban
![](https://i.imgur.com/uPiTil4.jpg)
1995-ben a 8A megszűnésével szabaddá vált a jelölés, így a továbbiakban minden évben 8A jelzéssel közlekedett.
18A
Ez a temetői járat 1994-ben közlekedett utoljára.
![](https://i.imgur.com/QoEQ34r.jpg)
Ez a duplaoldalas tábla az utolsó évben (1994) készült:
![](https://i.imgur.com/AzFj5YL.jpeg)
19A
1994
![](https://i.imgur.com/z9eRwv1.jpeg)
Ez a duplaoldalas tábla 1999-ben készülhetett, amikor is a járat újraindult 5 év szünet után. Ezúttal már nem a Szent Imre térről, hanem a Gubacsi útról indult.
![](https://i.imgur.com/TVvyHJS.jpeg)
Ez a tábla az újlogós betűtípussal készült, de még lekerekített sarkú táblára. Gyártási éve 2003-ra tehető.
![](https://i.imgur.com/LnglIY5.jpeg)
A 2008 augusztusi változások után már 36A jelzéssel közlekedett
30A
A járat 1993-tól közlekedett minden évben halottak napján. Ez a tábla 1993-ban készült.
![](https://i.imgur.com/IfLDa2X.jpg)
Ez már a Megyer, Szondi utcás széria, valószínűleg 1998 körül készült.
![](https://i.imgur.com/rPMbBr3.jpg)
Ez a tábla az újlogós betűtípussal készült, de még lekerekített sarkú táblára. Gyártási éve 2003-ra tehető.
![](https://i.imgur.com/RvVAk5L.jpeg)
A 2007. évi temetői forgalomra megállós széria is készült puha műanyagból.
![](https://i.imgur.com/ReAoye4.jpeg)
![](https://i.imgur.com/lEv1NVH.jpeg)
A 2007-es szériát még 2008-ban is használták, 30B jelzéssel újra-matricázva (mivel ekkor már a 30A jelzést foglalt volt.)
![](http://i.imgur.com/gcqO0gt.jpg)
![](http://i.imgur.com/MXmnGoy.jpg)
38A és 38B
Ebben a formában ez a temetői járat 1990, 1991 halottak napján és 1995-től minden évben közlekedett (Ekkor ugyanis a 38A jelzés már foglalt volt). Mivel már Szent Imre teres, 1991-ben készülhetett.
![](http://i.imgur.com/uqr9ZXD.jpg)
1992,1993,1994 években 38A jelzéssel közlekedtek a temetői járatok, mivel a jelzés szabaddá vált. A tábla kialakításából adódóan (tojáslogósaknál használt vékonyabb betűk), szinte biztosan az 1994-es alkalomra készült, és azután többet nem is volt használva.
![](https://i.imgur.com/6XNi7HG.jpeg)
1995-től a 38A beindítása miatt ismét B jelzéssel közlekedtek. Ez a tábla az újlogós betűtípussal készült, de még lekerekítettsarkú táblára. Gyártási éve 2003-ra tehető.
![](http://i.imgur.com/TgzJMvY.jpg)
58A
Ez a tábla a 80-as évek végén készült. A járat minden évben közlekedett a halottaknapi időszakban.
![](http://i.imgur.com/3HZGW9h.jpg)
A Budafoki tér elnevezése 1989 áprilisától Savoyai Jenő tér.
![](https://i.imgur.com/9JQnUrx.jpeg)
A járat 1999-től a Törley térről indult. Ez a tábla az újlogós betűtípussal készült, de még lekerekített sarkú műanyagra. Gyártási éve 2003-ra tehető.
![](http://i.imgur.com/2K7XQsV.jpg)
68A
1987-ig a Vas Gereben (Vörös Október utca) végállomástól közlekdett ez a járat, 1987 mindszentektől kezdődően Kőbánya-Kispestig rövidült. Új táblát nem akartak készíteni, a régi feliratot lecsiszolták és rászitázták a Kőbánya Kispest Máv Áll. feliratot, de láthatóan rosszul mert a szitázásnál a régi felirat egyes részei rajzolódtak csak ki (megfigyelhető három sorban a kiírni kívánt végállomás: Kőbánya - Kispest - Máv-áll.)
![](https://i.imgur.com/LDRhNHY.jpeg)
1988 körül: már hibátlanul, új táblaalapra készült
![](https://i.imgur.com/GA1cxTt.jpg)
1994 körül készült széria, a járatszám vékonyabb, elnyújtott.
![](http://i.imgur.com/BCIdIBz.jpg)
Ez a tábla az újlogós betűtípussal készült, de még lekerekített sarkú táblára. Gyártási éve 2003-ra tehető.
![](https://i.imgur.com/ngeg7Xz.jpeg)
82B
1994-ben és 1995-ben közlekedett temetői járatként.
1994-es kiadás
![](http://i.imgur.com/K2xmL6Q.jpg)
1995-ös kiadás, a végállomás nem, csak a megnevezés változott.
![](https://i.imgur.com/R3LAx9M.jpeg)
95A
Ez a járat a 70-es évektől (egy-két év megszakítással) 2006-ig minden évben közlekedett.
![](https://i.imgur.com/ez73XVw.jpeg)
80-as évek közepe
![](https://i.imgur.com/PdKASqO.jpg)
80-as évek vége, 90-es évek eleje, immár helyes tagolással, a Keleti Pu. feltüntetésével. Ez a széria még 2008-ig használatban volt
![](https://i.imgur.com/vvtr891.jpeg)
Ez a tábla az újlogós betűtípussal készült, de még lekerekített sarkú táblára. Gyártási éve 2003-ra tehető.
![](http://i.imgur.com/s7dip1w.jpg)
118
A járat 2004-2007 között közlekedett a temetői forgalom idején.
Évjárat: 2007. október, puha műanyag
![](http://i.imgur.com/b0dsJKs.jpg)
![](http://i.imgur.com/wbSMXU3.jpg)
Az új paraméterkönyv bevezetésétől 218A jelzéssel, a Szentlélek tértől közlekedett.
160
A járat az 1999-es év halottaknapi időszakában közlekedett, ekkor még jelzés nélkül.
![](http://i.imgur.com/P9qTWr9.jpg)
A 160-as jelzést csak a 2000. évi halottaknapi időszakban kapta meg. 30 percenként közlekedett, 3db Ikarus 415-ös teljesített szolgálatot. Az alkalomra újlogós betűtípusú duplaoldalas tábla készült, de még lekerekített sarkú műanyagra.
![](https://i.imgur.com/gJsqaPq.jpeg)
Rendezvény miatt közlekedő járatok
AUTÓMENTES NAP - KÜLÖNJÁRAT
a 2004. szeptember 22-i autómentes napon 3 BKV különjárat közlekedett a rendezvényre: a Móricz Zsigmond körtérről, Flórián térről és az Örs vezér terétől, duplaoldalas táblákkal.
![](http://i.imgur.com/SorVABO.jpg)
![](https://i.imgur.com/NEmCIpB.jpg)
BABABOLYGÓ BUSZ
2002. május 5-én a Hungexpo területén megrendezésre került a Bababolygó c. rendezvény. Ennek alkalmából a BKV Rt. megbízásból egy rendkívüli, bababolygó viszonylatot közlekedtetett Ikarus 260-as autóbuszokkal Örs vezér tere – BNV VI. kapu – Népstadion – Pillangó utca – Örs vezér tere hurokjárati útvonalon.
![](http://i.imgur.com/SFk0n9A.jpg)
Békásmegyer - Margit kórház járat
A járat egyszeri alkalommal közlekedhetett, a későbbi Békás-busszal azonos végpontokkal, de pontos részleteket nem ismerek.
![](https://i.imgur.com/XEx2cXO.jpg)
Hungaroring járat
Az évente megrendezendő Forma 1-es versenyekre a BKV már az első futamtól kezdve (1986 nyara) indított járatot, mely az Árpád híd és Mogyoród városközpont között közlekedett.
![](http://i.imgur.com/XQz7oHA.jpg)
Ez a duplaoldalas tábla a 90-es évek első felében készült. Ekkor már a Hungaroringre előreváltott jegy nélkül is igénybe lehetett venni.
![](http://i.imgur.com/w9SNM4Z.jpg)
Különjárat, Nyugati tér
Erről a tábláról sajnos nincsen információm. Kialakításából ítélve a 90-es évek végén készülhetett és valamilyen rendezvény miatt közlekedhetett.
![](http://i.imgur.com/C9yGaQ9.jpg)
Különjárat, Moszkva tér
Erről a tábláról sajnos nincsen információm. Kialakításából ítélve a 90-es évek végén készülhetett és valamilyen rendezvény miatt közlekedhetett.
![](https://i.imgur.com/5TPVYXf.jpg)
MARGITSZIGETI CÉLJÁRAT
1999 júniusában az öttusa VB alkalmából.
![](http://i.imgur.com/EZb2bWe.jpg)
MÁRIAREMETEI CÉLJÁRAT
A pünkösdhétfői majálisra a 90-es évek második felében több alkalommal is közlekedett céljárat.
![](http://i.imgur.com/d9lg2nu.jpg)
Hagyományos betűtípussal is készült:
![](https://i.imgur.com/6jP8YoM.jpg)
MÚZEUMBUSZ
2005-től minden évben a júniusban tartott Múzeumok Éjszakája rendezvénysorozat kapcsán közlekedő különjáratok. Duplaoldalas kivitelben.
A citromsárga szériák 2005-2007 közötti időszakban készültek (vélhetően a lekerekített sarkú "Belvárosi járat" tábla a 2005-ös évből való, a táblákat a következő években is felhasználták, új táblák legyártása mellett. A narancssárga digitális nyomtatáson a 2008. júniusi alkalomra készülhetett
![](https://i.imgur.com/e3aQoD2.jpg)
![](https://i.imgur.com/o4YlUKD.jpg)
MŰVÉSZETEK PALOTÁJA KÜLÖNJÁRAT
A MÜPA 2005. márciusi megnyitásához kapcsolódó különjáratok
![](https://i.imgur.com/bEAVHF2.jpeg)
![](https://i.imgur.com/gkZ1KUC.jpeg)
![](https://i.imgur.com/zC3g53h.jpg)
![](https://i.imgur.com/RS3itIg.jpg)
PÁPALÁTOGATÁS
1996. szeptember 7-én II. János Pál pápa Győrbe látogatott, az eseményre az ország minden feléből érkeztek látogatók, sokan Budapesten keresztül utaztak hajnalban az ország keleti feléből jövet, hogy a Keleti pályaudvarról a Déli pályaudvarra átjussanak. Mivel a metró éjszaka nem járt, a BKV rendkívüli éjszakai járatot közlekedtetett, kizárólag aznap éjszaka és hajnalban, a metró üzemkezdetéig.
Puha műanyag, belső oldala üres.
![](https://i.imgur.com/e5KO7uH.jpg)
R járat
A járat első alkalommal 1986 júliusában közlekedett a Budaörsi repülőtéri napok rendezvénysorozatára. Egyetlen megállója a Kosztolányi Dezső tér volt, kezdetben 6 forintos viteldíjjal volt igénybevehető (bérlet nem volt érvényes).
![](http://i.imgur.com/fc9VDEV.jpg)
E táblát a 90-es évek elején használták.
![](http://i.imgur.com/T2DszDL.jpg)
1995. júliusában a 87B járat megszüntetésével felszabaduló jelzés miatt 87B jelzéssel közledett
87B
1995 szeptember vége az első alkalom amikor 87B jelzéssel közlekedett, később további (nem ismert dátumon) alkalmakkor közlekedtek a 90-es években és 2000-es évek elején:
![](https://i.imgur.com/k9CcYMe.jpeg)
![](https://i.imgur.com/g1LjKYh.jpeg)
2002. május 11-12 repülőnapok során is közlekedett 87B, továbbá 2003. július 6-án is.
![](http://i.imgur.com/zVq60UA.jpg)
SZIK különjárat
Az 1995-ben megszűnt 110-es pótlására indult, szerződéses járatként. SZIK = Szövetkezeti Ipari Központ.
![](http://i.imgur.com/FCiKRdY.jpg)
UTE MÉRKŐZÉS KÜLÖNJÁRATI TÁBLA
A BKV több alkalommal indított különjáratot mérkőzésekre, amiről tudomásom van:
1992. október: UTE - Parma, 1995. április: UTE - Fradi, 1997. május: UTE - Fradi
![](https://i.imgur.com/t3MXjwq.jpg)
~ 2003 körül készült tábla, Árpád hídi végállomással
![](http://i.imgur.com/i88IVel.jpg)
STADION-EXPRESSZ
A viszonylatról egyelőre nem találtam információt. duplaoldalas kivitel, a 80-as évek közepéről.
![](https://i.imgur.com/59mO5My.jpeg)
SZÍNHÁZI JÁRATOK
Fém duplaoldalas:
![](https://i.imgur.com/L6vrbsV.jpeg)
1982. november 1. előtt használt széria, az Erkel Színház kiszolgálását ellátó járatról, mely a nagykörútról szállított utasokat, a Moszkva tér - Nyugati pu. felől érkezve
![](http://i.imgur.com/GqeEfXG.jpg)
1984. május 7-től újraindult a járat,
1986. szeptember 1-től azonos számmal több járat is futott, az alább látható kettő tábla a városligeti körszínházhoz közlekedett, szintén a Nagykörútról, de a Petőfi híd irányából
![](http://i.imgur.com/wLZAv2I.jpg)
![](http://i.imgur.com/Kj5aacZ.jpg)
Az Erkel színházat kiszolgáló, Nyugati pu. felől érkező járat, későbbi szérián itt már számjelzés nélkül:
![](http://i.imgur.com/3vJOWNs.jpg)
Az Erkel színházat kiszolgáló színházi járat, a színház irányú menetekben használt táblával:
![](https://i.imgur.com/oMW6ZEh.jpg)
A városligeti körszínházat kiszolgáló, Petőfi híd felől érkező járat, későbbi szérián itt már számjelzés nélkül.
![](http://i.imgur.com/FILwya4.jpg)
Tetszőleges felirattal, számmal kiegészíthető tábla, valaha 73E balos volt.
![](http://i.imgur.com/EqeDb62.jpg)
Az Erkel Színházhoz a 80-as évek végén a 7-es útvonalán is szerveztek járatot.
![](https://i.imgur.com/vbEaDXr.jpeg)
Virágkiállítás
A Hortus Hungaricus Virágkiállítás helyszínére a BKV részéről elsőként 2007-ben közlekedtek (09.21 - 09.23.) 3 helyszínről járatok. Nyugati pu, Pesterzsébet és Móricz Zsigmond körtér.
A táblák kivétel nélkül valamilyen régi tábla lecsiszolt alapjára készültek matricával. Duplaoldalas kivitelben.
A későbbi szériáktól onnan különböztethetők meg, hogy ezeken alul szerepel a budapesti kiindulási pont.
![](https://i.imgur.com/Yzc8VWG.jpg)
Vonatpótló
2008.04.18 - 20. között az újpesti vasúti híd nyári felújítását megelőző előkészítési munkálatok miatt a BKV vonatpótló buszokat közlekedtetett (a nyári hídlezárás folyamán már nem volt BKV által szervezett vonatpótlás, így e tábla csak ezen rövid időszakban volt használatban).
![](https://i.imgur.com/bVvgTYh.jpg)
![](https://i.imgur.com/MJ6fSmG.jpg)
UGRÁS A KÖVETKEZŐ OLDALRA (Neves járatok)
UGRÁS AZ OLDAL TETEJÉRE
|