bkvtablak
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Ideiglenes és időszakos járatok (pl: temetői)

Évente néhány alkalommal közlekedő járatok

26A

1988-ban a 26-os útvonala az Árpád hídig hosszabbodott, korábbi útvonalán 26A jelzéssel indult járat, mely csak nyáron, hétvégi és munkaszüneti napokon közlekedett strandolásra alkalmas idő esetén. A táblát az akkori 26-os balosból alakították ki, megállólistája megegyezik vele, de a 12A és 12-est hézagot hagyva kitörölték (januárban megszűntek).

Évjárat: 1996 május, puha műanyag, utolsó széria.

A járatra csak ez a két széria készült. 1997-ben közlekedett utoljára. A járat menetrendje a Mgh. táblák - Egyéb pontban megtalálható.

63A

A járat a 90-es évek elejéig közlekedett különböző katonai rendezvények, eskütételek idején. Ez a tábla még  a 80-as években készült, erre utal az elnyújtott A betű is.

Ez egy későbbi széria, a 90-es évek elejéről. A két irány megcserélődött, az A betű a megszokott méret lett, a hűvösvölgyi végállomás 3 sorba került.

A járat 2004-ben állandó viszonylatként indult újra, ennek táblái a normál számozás szerinti menüben megtalálhatóak.

71A

Ez a járat csak nyaranta közlekedett strandolásra alkalmas idő esetén 1985 június 1-től. Utoljára 1998-ban járt.

A járat menetrendje a Mgh. táblák - Egyéb pontban megtalálható.

156H

A járat 2000-ben indult, csak a síelésre alkalmas hómennyiség lehullásakor közlekedett. Erre létezésének 8 éve alatt mindössze egyszer került sor.

A járat a 156H-val azonos rendeltetésű volt. A tábla 1989 körüli lehet (egy vonaljegy ára ekkor volt 6 forint). Állapotát festőműhelyben történt felhasználásnak (fényezéskor az ablakokat fedték el vele) köszönheti. A járat 1992 körül szűnt meg.

A járat menetrendje a Mgh. táblák - Egyéb pontban megtalálható.

Telkesjáratok

Az úgynevezett telkes járatok 1982 márciusában indultak be, amikorra is a budapesti agglomerációban már jelentős számban épültek hétvégi nyaralóházak, amely végpontokhoz minden év máciusa és november hónapja között közlekedtek e járatok fél órás-órás követéssel. Utoljára 1989-ben jártak, akkor már csak napi 3 alkalommal. A bérlet nem volt érvényes, két darab vonaljegyet kellett váltani.

T1

Évjárat: 1987 körül (utazási igazolványt nem ír).

Évjárat: 1989 körül

A bérletes szöveg már nem tartalmaz felkiáltójelet.

A viteldíjak változása után matricákkal látták el a régi táblákat:

T2

Évjárat: 1985 körül (utazási igazolványt is ír még)

Évjárat: 1987 körül

T3

Évjárat: 1985 körül (utazási igazolványt is ír még)

Évjárat: 1987 körül

T4

Évjárat: 1985 körül (utazási igazolványt is ír még). A viteldíjak változása után matricákkal látták el a régi táblákat.

Évjárat: 1987 körül

Évjárat: 1988 körül

A bérletes szöveg már nem tartalmaz felkiáltójelet.

A viteldíjak változása után matricákkal látták el a régi táblákat.

Évjárat: szintén 1988 körül, apró különbség a zárójelet és a viteldíj felirat elhelyezkedését illetően.

Ideiglenes forgalomkorlátozás miatt közlekedő járatok

7C TEHERMENTESÍTŐ JÁRAT

2003 március végétől augusztus végéig közlekedett. Indításának oka a Bocskai úti aluljáró építése volt, a 7A járatott tehermentesítette.

8M TEHERMENTESÍTŐ JÁRAT

1996.február 15 - március 8 között közlekedett. A Hegyalja út és Alkotás utca kereszteződésében nagyszabású víznyomócső fektetési munkákat végeztek ezen időszak alatt. A 139-es járatot termentesítette a vonal. Érdekes hiba a megállólistában, hogy lemaradtak a busz és villamospiktogramok.

A járat menetrendje a Mgh. táblák - Egyéb pontban megtalálható.

29A

1986 szeptember elejétől október 10-ig  közlekedett. Zöldmálon vízcsőcsere munkálatok zajlottak, ezért a 29-es buszok két részre bontva közlekedtek. A Kolosy tér és a Felső-zöldmáli úton közlekedett a 29A jelzésű járat, melynek táblája sokkal korábbi időket idéz, ezért első látásra megtévesztő.

47V

2003 március végétől augusztus végéig közlekedett. Indításának oka a Bocskai úti aluljáró építése volt.

Évjárat: 2003.március 31. (első ütem)

Évjárat: 2003.június 3.

Belső oldal: Budafok felé új megálló Szerémi sor néven. A 41-es villamos helyett pótlóbusz közlekedik. Útvonala a Fővám tér felé módosult a Szent Gellért tér környékén.

88A

1992 szeptember 1-jétől több hónapon át a Budaörs, benzinkúti felüljáró felújítása miatt a 88-as két részre bontva közlekedett. A 88-asok Törökbálint, Munkácsy Mihály utca - Budaörs, Csata utca között, 88A jelzéssel pedig a lentebb olvasható végpontok között közlekedett járat.

142 

2002.július 13 és július 28 között közlekedett.A Szentendrei Hév vonalán a Batthyány tér és Békásmegyer között pályafelújítást végeztek. Ezen a szakaszon Hév pótló autóbuszok közlekedtek, és ezek mellett csúcsidőben egy tehermentesítő járat is járt a Szentlélek térről 142-es számmal az alábbi megállókkal:

  • Szentlélek tér
  • Köles utca
  • Aquincum
  • Pünkösdfürdő utca
  • Békásmegyer

206

1999 augusztus 30. és szeptember 27. között közlekedett. A Déli pályaudvaron vágány és peronfelújítási munkákat végeztek, emiatt a vonatok legnagyobb része csak az Etele tér kelenföldi pályaudvarig közlekedett. Ezen időszak alatt közlekedett hétköznap a tehermentesítő 206-os 5-10 perces követési idővel 2db IK260, 2db IK415, 2db IK280 típusú autóbuszokkal, Móricz Zsigmond körtéri köztes megállóval.

Az alkalomra valószínűleg a figyelemfelkeltés miatt is zöld alapon fehér betűs tába készült, melynek betűi a későbbi újlogós táblák típusai.

2001 október 16 - 2001.december 31 között ismét közlekedett. A Volánbusz Rt. az Erzsébet téri buszpályaudvar bezárása miatt autóbuszainak egy részét az Etele téri Volán pályaudvarról indította.
Az Etele téri várható nagy utasforgalomra való tekintettel a BKV Rt. 206-os jelzéssel új autóbusz járatot indított ideiglenes jelleggel - 2001. év végéig. Megállók:

  • Bártfai utca 
  • Kelenföld, városközpont 
  • Szent Imre kórház
  • Kosztolányi Dezső tér 

A tábla lekerekített sarkú műanyagra készült, de újlogós stílusban.

TÉTÉNY2-BUSZ

A Bartók Béla út átépítése idején a villamosforgalom átmeneti korlátozása miatt az érintett útszakasz forgalmának segítésére tehermenetesítő járatot indítottak Tétény2 jelzéssel. 2002. május 7. és 2002. augusztus 30 között közlekedett hétköznap a reggeli és délutáni csúcsforgalomban.

Évjárat: 2002. május, a járat indulásakor. Kötőjelek nélkül készült, ezeket utólag matricával pótolták.

Évjárat: 2002. június 10. (új megállók létesítése)

Külső oldal: Immár gyárilag is kötőjellel.

Belső oldal: A kötőjel itt is szitázva. 3 új megállópár. A 4-es villamost az Október huszonharmadika utca helyett hibásan a Savoyai Jenő térnél jelöli.

V

Évjárat: 1996 augusztus, korszakra jellemző puha műanyag

A Fehérvári út és a Nagykörút villamosvágányainak felújítása miatt közlekedett.

Belső oldal: Érdekessége a más táblákon ekkor még egyáltalán nem használt Rt-s logó. Hibája: A Blaha Lujza tér felé Etele út helyett Etele teret jelöl.

Temetői járatok

"R"Járat

Évjárat: 1987, az R1 temetői járat ettől az évtől kezdve R jelzéssel közlekedett, mivel a többi számjelzéses R addigra megszűnt.

A járat 1987 és 1988 években még az Árpád hídtól, 1989-től már csak az Örs vezér teréről indult. Utoljára 1991-ben közlekedett.

"R1"járat

Évjárat: 1978

A táblán utólag lekaparták az 1979-ben megszűnt járatokat (Örs vezér terénél a 76,85A,131,133)

Fémszéria is készült szintén 1978 körül.

1981-től a végállomás neve Váci út lett, de a helyszín nem változott, a II-es körönd helyett a III-ashoz közlekedett.

Ezen a táblán eredetileg még "II-os körönd" volt olvasható, amit filccel "III-as körönd"-re egészítettek ki.

Később szinte évente változott, hogy melyik köröndhöz érkezik a járat, ezért egyszerűen csak Új köztemető lett kiírva.

Számjelzése 1987-től kezdve "R" lett, mivel a többi számos R járat addigra megszűnt.

8A

A járat előzményeiről a 8B pontjában olvashatsz. 1995 és 2001 között közlekedett minden évben a halottaknapi időszakban.

8B

A járat csak az 1994-es halottaknapi időszakban közlekedett. Korábban a halottak napi időszakban a Rácz Aladár útig (akkor még Kis Ferenc tér) közlekedő 8A-t sűrítették, de 1990-től annak útvonala a Gazdagréti lakótelepig hosszabbodott. Több év szünet után szükségesnek látták egy külön temetői járat beindítását. 1995-ben a 8A megszűnésével szabaddá vált a jelölés, így a továbbiakban minden évben 8A jelzéssel közlekedett.

18A

Ez a temetői járat 1994-ben közlekedett utoljára. Tulajdonosa szerint ez a duplaoldalas tábla az utolsó évben készült.

19A

1994

Ez a duplaoldalas tábla 1999-ben készülhetett, amikor is a járat újraindult 5 év szünet után. Ezúttal nem a Szent Imre térről, hanem a Gubacsi útról indult. A 2008 augusztusi változások után már 36A jelzéssel közlekedik.

Ez a tábla az újlogós betűtípussal készült, de még lekerekítettsarkú táblára. Gyártási éve 2003-ra tehető.

30A

A járat 1993-tól közlekedett minden évben halottak napján. Ez a tábla 1993-ban készült.

Ez már a Megyer, Szondi utcás széria, valószínűleg 1998 körül készült.

Ez a tábla az újlogós betűtípussal készült, de még lekerekített sarkú táblára. Gyártási éve 2003-ra tehető.

A 2007. évi temetői forgalomra megállós széria is készült puha műanyagból. Ezt 2008-ban is használták, 30B jelzéssel újra-matricázva (mivel ekkor már a 30A jelzést foglalt volt.)

38A és 38B

Ebben a formában ez a temetői járat 1990,1991 halottak napján és 1995-től minden évben közlekedett (Ekkor ugyanis a 38A jelzés már foglalt volt). Kialakítása ugyan korai (1990,1991) éveket tükröz, de nem kizárt, hogy 1995 után is használták.

1992,1993,1994 években 38A jelzéssel közlekedtek a temetői járatok, mivel a jelzés szabaddá vált. A tábla kialakításából adódóan (tojáslogósaknál használt betűk), szintek biztosan az 1994-es alkalomra készült, és azok után többet nem is volt használva.

1995-től a 38A beindítása miatt ismét B jelzéssel közlekedtek. Ez a tábla az újlogós betűtípussal készült, de még lekerekítettsarkú táblára. Gyártási éve 2003-ra tehető.

58A

Ez a tábla a 80-as évek végén készült. A járat minden évben közlekedett a halottaknapi időszakban. Ritkaságnak számít.

A Budafoki tér elnevezése 1989 áprilisától Savoyai Jenő tér.

A járat 1999-től a Törley térről indult. Ez a tábla az újlogós betűtípussal készült, de még lekerekített sarkú műanyagra. Gyártási éve 2003-ra tehető.

68A

A 80-as években ez a temetői járat a Vörös október utcától indult, tehát a 68-as végállomásáról (mai Vas Gereben utca). 1990 körül ez megváltozott. Új táblát nem akartak készíteni, a régi feliratot lecsiszolták és rászitázták a Kőbánya Kispest Máv Áll. feliratot, de láthatóan rosszul mert a szitázásnál a régi felirat egyes részei rajzolódtak csak ki (megfigyelhető három sorban a kiírni kívánt végállomás: Kőbánya - Kispest - Máv-áll.)

Ezen a szérián már látszik a Máv állomás felirat.1992 körül készült. A járatszám vékonyabb, elnyújtott.

Ez a tábla az újlogós betűtípussal készült, de még lekerekített sarkú táblára. Gyártási éve 2003-ra tehető.

82B

1994-ben és 1995-ben közlekedett temetői járatként.

1994-es kiadás

1995-ös kiadás, a végállomás nem, csak a megnevezés változott.

95A

Ez a járat a 70-es évektől (egy-két év megszakítással) 2006-ig minden évben közlekedett.

A 90-es évek elején készülhetett. Sok maradt meg belőle, még az Akácfa utcai táblaeladások terméke is volt.

Ez a tábla az újlogós betűtípussal készült, de még lekerekített sarkú táblára. Gyártási éve 2003-ra tehető.

118

A járat 2004-2007 között közlekedett a temetői forgalom idején.

Évjárat: 2007. október, puha műanyag

Az új paraméterkönyv bevezetésétől 218A jelzéssel, a Szentlélek tértől közlekedett.

160

A járat az 1999-es év halottaknapi időszakában közlekedett, ekkor még jelzés nélkül.

A 160-as jelzést csak a 2000.évi halottaknapi időszakban kapta meg. 30 percenként közlekedett, 3db Ikarus 415-ös teljesített szolgálatot. Az alkalomra újlogós betűtípusú duplaoldalas tábla készült, de még lekerekített sarkú műanyagra.

Rendezvény miatt közlekedő járatok

AUTÓMENTES NAP - KÜLÖNJÁRAT

2002 körül közlekedett.

BABABOLYGÓ BUSZ

2002. május 5-én a Hungexpo területén megrendezésre került a Bababolygó c. rendezvény. Ennek alkalmából a BKV Rt. megbízásból egy rendkívüli, bababolygó viszonylatot közlekedtetett Ikarus 260-as autóbuszokkal Örs vezér tere – BNV VI. kapu – Népstadion – Pillangó utca – Örs vezér tere hurokjárati útvonalon.

FESTO-AM különjárat

gyári különjárat

Hungaroring járat

Az évente megrendezendő Forma 1-es versenyekre a BKV már az első futamtól kezdve (1986 nyara) indított járatot, mely az Árpád híd és Mogyoród városközpont között közlekedett.

Ez a duplaoldalas tábla a 90-es évek első felében készült. Ekkor már a Hungaroringre előreváltott jegy nélkül is igénybe lehetett venni.

Különjárat, Nyugati tér

Erről a tábláról sajnos nincsenek információm. Kialakításából ítélve a 90-es évek végén készülhetett és valamilyen rendezvény miatt közlekedhetett.

MARGITSZIGETI CÉLJÁRAT

1999 júniusában az öttusa VB alkalmából.

MÁRIAREMETEI CÉLJÁRAT

1998 körül közlekedett, pontos körülményeit nem ismerem.

R járat

A járat első alkalommal 1986 júliusában közlekedett a Budaörsi repülőtéri napok rendezvénysorozatára. Egyetlen megállója a Kosztolányi Dezső tér volt, kezdetben 6 forintos viteldíjjal volt igénybevehető (bérlet nem volt érvényes).

E táblát a 90-es évek elején használták.

1995-től 87B számon közlekedett.

SZIK különjárat

Az 1995-ben megszűnt 110-es pótlására indult, szerződéses járatként. SZIK = Szövetkezeti Ipari Központ.

UTE MÉRKŐZÉS KÜLÖNJÁRATI TÁBLA

~ 2002

7 SZÍNHÁZI JÁRAT

A tulajdonos információ szerint a járat 1989-ben közlekedett. Igazi ritkaság.

12 SZÍNHÁZI JÁRAT

Erről a járatról csak annyit tudok elmondani, hogy a 80-as években közlekedett a Nagykörúti 12-es Nyugati pu-tól induló  - Boráros térig tartó szakaszán.

 

Későbbi széria, irányonként különböző táblák. A számjelzés az összetéveszthetőség miatt elhagyásra került.

Tetszőleges felirattal, számmal kiegészíthető tábla, valaha 73E balos volt.

87B

A járat korábbi jelzése R volt (lásd fentebb). Ez a tábla 1995-ben készülhetett (87B megszűnése után szabaddá vált jelzés). Egyedi betűkkel.

Itt egy másik, de szintén egyedi betűtípust láthatunk

Ez egy későbbi széria körülbelül 1998-ból, egyedi zöld betűkkel lekerekített sarkú műanyagon.

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

ÚJRA NYITVA! ~FBLOG~ ÁLLATKÍSÉRLETEKTÕL MENTES A SMINKED? ~HAMAROSAN KREDIT NYEREMÉNY! TERMÉKTESZTEK!~FBLOG~ÚJRA NYITVA!    *****    Astropapa-iskolája mindenkit szeretettel vár és INGYENES TANÁCSOT AD minden kedves érdeklõdõnek!    *****    Supernatural - ODaát - 13. ÉVad - Extrák - Infók - ÉRdekességek - ODaát - Supernatural - 13.ÉVad - Supernatural - ODaát    *****    A csillagjövõ oldalon,nem csak alacsonyak az árak, hanem a tanácsadás, teljesen ingyenes. Szeretettel várlak minden nap    *****    Új design! Az egyetlen magyar Olicity és a legaktívabb Zöld Íjász rajongói oldala! 6. évad & Arrowverse hírek!    *****    No.1 Christina Aguilera Fan Site - Minden ami X-Tina, minden héten újdonságok! Katt!    *****    TelenovelasWeb - Hírek, képek, videók, saját véleménnyel tarkított bejegyzések telenovellákról és a színészekrõl! Gyere!    *****    Hamarosan olvashatók lesznek az oldalamon az Asztro-tükör asztrológiai írásai, cikkei.    *****    Gesztenye, gesztenye, gesztenye... és egy álmos sün! Gyertek az októberi rétre Mályvával és Pipitérrel! Irány a Mesetár!    *****    Születési,baba,hold horoszkóp,elõrejelzés,párkapcsolati elemzés,fogamzási képlet! Ingyenes tanácsadás!Várlak!Kattints!    *****    Ha te is a letisztult stílus híve vagy, nézz be hozzám! Smink, ruha, kritika //Style and Stuff// Style and Stuff//    *****    MINDEN HÓNAPBAN INGYENES G-PORTÁL SABLON! TELJESEN ÁTSZERKESZTHETÕ A LEGÚJABB KÓDOKKAL! Ne maradj le egyik hónapban sem!    *****    Rendeld meg az asztrológiai csomagok egyikét és teljesen ingyen megbeszélheted velem a kérdéseidet telefonon, skypeon!!!    *****    Nézz filmet messengeren! Ha szereted a filmeket klikk ide! Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film! Film!Film!    *****    Nézz filmet messengeren! Ha szereted a filmeket klikk ide! Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!    *****    A CSILLAGJÖVÕ OLDALON RENDKÍVÜLI AKCIÓK,LEHETÕSÉGEK.A MEGRENDELÉSEK UTÁN TELJESEN INGYENES KONZULTÁCIÓ,TANÁCSADÁS.VÁRLAK    *****    Õszi manókalandok a réten! Búcsúztassátok el ti is útra kelõ madarainkat Mályvával és Pipitérrel! Gyertek a Mesetárba!    *****    | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale |    *****    Bûbájos boszorkák - Charmed - Extrák - Érdekességek - Cikkek - Interjúk - Bûbájos boszorkák - Charmed - Charmed -Játékok    *****    Infrashape Horizontal fittness stúdió Debrecen